Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Nie to jest uszczelka podstawy filtra. Jutro mogę Ci sprawdzić w Multi tylko podaj vin.
Nie ten jest pompa a na niej podstawa filtra i filtr [wkład] Euro 4.
Uszczelka filtra, rura cienkościenna w podstawie filtra, zawory przelewowe...
problem rozwiązany wymieniłem jeden czujnik a w drugim przerwał się przewód, bo w V8 są dwa czujniki ciśnienia oleju w podstawie filtra
Witam Czy ma ktoś jakiś patent na wirówkę w scanii. Mam w dwóch scania wyrobione tuleje na wirówce górne. Same tuleje nie występują ewentualnie cała podstawa z DT ale cena powala 1047 zł lub używka.
A co z błędem 4529 part no 2146266 ?? Co do obudowy filtrów sprawdź czy nie została guma od filtra która uszczelnia powrót z podstawy filtrów. Pozdrawiam WIMM
No chyba ten plastikowy element w podstawie filtra (na który nasadzasz wkład filtra) nie jest uszkodzony? bo jeśli tak to może być problem z przepływem paliwa.Do filtra wystarczy wlać niewiele paliwa ,ale wpierw trzeba zamontować filtr,zalać i zakręcić dekiel .
Najlepiej było by gdybyś podał ten błąd. A tak na szybko to wymień filtr paliwa ,wykręć trzpień plastikowy w podstawie filtra i sprawdź czy czasem nie jest uszkodzony/pęknięty. Jeśli tak to też go wymień.
kwantor kiedy pisałem aby sprawdzić ciśnienie paliwa chodziło mi tak jak kolega saron22 napisał o ciśnienie mierzone na podstawie filtra... wiem że PDE nie ma czujnika ciśnienia paliwa.
U mnie problem z osuszaczem skończył się na o-ringu za 0,5 gr i radą elektrody .Podstawa filtra była zabrudzona i pęknięty o-ring na grzybku, wariowało sprzęgło i cała reszta łącznie z ciśnieniem, pozdrawiam.
Witam. Scania R500 z 2011 roku. Idzie olej do płynu. Chłodniczka, oringi z serwisu, uszczelka pod pompą wody, uszczelka pod podstawą filtra oleju zostały wymienione. Zostało tylko zwałić skrzynię i zdjąć obudowę rozrządu z tyłu silnika. Czy jeszcze istnieje jakaś opcja, że olej może iść do wody? Proszę o pomoc, bo już szlag mnie trafia z tym olejem...
My wymienialiśmy cały most na używane. Pod tą podstawa filtra powinien być oring, spróbuj założyć na masę uszczelniającą Dirko lub Reinz. Sprawdź czy na 100 % przed odpowietrznik przechodzi powietrze jak dmuchniesz ustami.
Skrzynia to norma z poceniem i nie groźne. Przeważnie uszczelnienie podstawy filtra, lub sam filtr przerdzewiały- ale i bywa, że trzeba skrzynię wymontować, bo poci się spod dekla pompy oleju nic trudnego do naprawy. Ret- to pojęcie względne, trzeba odczytać kody błyskowe, często powodem są czujniki temp na magistrali chłodzącej retarder, ale to żadna...
Ja podłączam w podstawę filtra oleju. Wykręcam rurkę łączącą podstawę filtra z turbiną w to miejsce wstawiam przewód najlepiej wysokociśnieniowy , elastyczny z trójnikiem . W wolne miejsce w trójniku wkręcam manometr i odpalam silnik. Najpewniej masz uszkodzony czujnik lub jego okablowanie.
Jeden z zaworów przelewowych w podstawie filtra lub pod listwą paliwową od strony wentylatora otwiera się zbyt wcześnie co powoduje spadek ciśnienia zasilania paliwem. Chyba, że masz wyciek w innym miejscu układu paliwowego widoczny gołym okiem.
Witam Jakie masz ciśnienia paliwa na zasileniu(do sprawdzenia na podstawie filtra) Dlaczego był wgrywany nowy soft,auto z imo czy bez? Błędy,które podałeś tyczą się wszystkich pompek od 1 do 6. Przy długich postojach i konkretnym zapowietrzeniu może generować takie błędy ale przy odpalaniu z plaka powinno przebić powietrze na pompkach.
Witam.Mam ten sam problem.Wymienione wszystko łącznie z uszczelkami pod głowicami i nic.Ostatnio pcha ok 5l oleju silnikowego na 1500km.Ktos pisał o zaślepce w bloku pod przednią pokrywą silnika ale jej tam nie znalazłem.Pacjęt to r560.Pozdrawiam. Wszystko czyli co? Chłodnica oleju? Oringi ori? Pokrywa chłodnicy oleju? Nie pamiętam czy przednia pokrywa...
Witam. Mam Scanie V8 R500 2007 EUOR 4 z adblu na PDE. Śmierdzi paliwem i widać tłuste plamy z tyłu silnika po środku silnika między głowicami ale bardziej o strony kierowcy jak jest sprężarka powietrza i spływa po obudowie sprzęgła i od strony kierowcy między 2 a 3 głowicą , 3 a 4 głowicą i za 4 głowicą. Jak patrzyłem to nie leci z podstawy filtra paliwa...
Myślę że spokojnie powinna dać radę, chłodnicę montuje się najczęściej w podstawie filtra oleju nie wiem dokładnie jak z "4" musiał by się ktoś wypowiedzieć co miał dobrą styczność z tym silnikiem. Zawsze można wrzucić taką obudowę z filtrem od czegoś innego. Wtedy przeważnie u podstawy mamy wyprowadzenia na chłodnicę. Tak czy siak po zamontowaniu należało...
Wszystko zaczęło się przy wymianie filtra na nowy (nie dało się odkręcić nakrętki pod którą jest filtr w efekcie czego uszkodził się gwint). Po zakręceniu nowej nakrętki był delikatny wyciek i wystąpił błąd za niskiego ciśnienia ale po jednym dniu zgasł pomimo dalszego wycieku. Wymiana podstawy filtra, wyciek usunięty ale po około półtorej godzinie...
5 pomp jest do wymiany (nie nadają się do regeneracji) Nie wierzę w takie cuda, nigdy pompki nie padają w takiej ilości 5 szt w jednym czasie. To jest błąd zarejestrowany po wymianie filtra (zapowietrzenia) lub pompa zasilająca nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Zmierzyć to ciśnienie i skasować błędy. Totalna bzdura- 5 pompek.. Pompki poza tym regeneruje...
Witam Miałem identyczny problem u siebie też wywalało błąd 663. Ten zawór składa się jakby z trzech części: jednostki, zaworu czterodrożnego, że go tak nazwę bo chyba fachowo ma inną nazwę (chodzi o tą środkową część), i z tego zaworu do którego przykręca się filtr osuszacza. I właśnie u mnie dopiero pomogła wymiana tej podstawy filtra, tam jest też...
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
Tak ale pisałem do tego pierwszego posta.Masz może 7 ostatnich z vin-u? Dodano po 9 Zamontowanie - Sprężarka w silnikach 9-, 11-, 12- i 13-litrowych z układem PDE lub HPI Dotyczy silników z blokiem cylindrów 1. lub 2. generacji. 1. Montując nową sprężarkę: Najpierw przenieś koło zębate ze starej sprężarki. Użyj odpowiedniego ściągacza WAŻNE! Ostrożnie...
Więc tak, wszystkie drogi prowadzą zawsze do smoka, to że wymieniony, to nic nie szkodzi- syf w baku mógł podejść pod krawędż i nie trzymają. Paliwo ma schodzić i chlupać w baku, ale powrotem. A co do ciśnienia po zgaszeniu, to powinno wolno opadać do zera po kilku minutach. Zakładanie dodatkowych zaworków, źle wróży i obiecuje większe kłopoty- tam...
podstawa filtra podstawa filtra oleju podstawa filtra paliwa
siemens gigaset zasilacz gramofon bambino przydźwięk zdalne włączanie wyłączanie
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Błąd E1 i ciemny ekran w chińskim Webasto Wpływ prądu bramki na działanie triaka