badz uszczelka pod glowica
mozna zalozyc wkladke regenerujaca bez zdejmowania glowicy trzeba miec tylko specjalny zjonizowany gwintownik Dodano po 1 z reszta opilki alumuniowe nie groza zatarciem silnika
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą?
Samochod oddany do serwisu. Dalem sobie z nim spokoj. Powiedzieli ze to uszczelka pod glowica.
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Zero reakcji Dodano po 1 Znajomy mowi ze to może byc uszczelka pod glowica, prawda?
moze bc uszkodzona uszczelka pod glowica
to czyli juz masz rozebrane wszystko? sprawdz stan gładzi cylindrowej i przyjrzyj sie calej powierzchni cylindra jesli jest dobra i nie ma duzych progów to mozna bylo by sie skusic na sprawdzenie i remont samej glowicy
do qra: czyli mam rozumiec ze glowica po 1986r niczym sie nie rozni od polonezoskiej?? ps.kurde ale skleroza, sa tam napewno jakies usczelniacze, pzypomnialem sobie ze kiedys jak bylem u mechanika( bo poszla mi uszczelka pod glowica jakies 300km od domu...) kazal mi kupic jakies usczelniacze do zaworow ale zaznaczyl za maja byc takie jak do fiata 125p....
ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
zobacz czy nie zamarza Ci parownik, jesli tak to masz niski poziom płynu chłodniczego lub uszkodzona pmpe wody albo uszczelke pod głowicą
silnik poloneza jest malo odporny na gaz to fakt( glowica gniazda zaworowe - sprawdz sprezanie) jezeli masz elektronicze sterowanie dawki gazu to sprawdz sonde, zobatrz czy pracuje poprwnie. Mozesz przejrzec jeszcze czujnik temp. ale to ma wplyw tylko na paliwo, na dawke gazu ma tylko wplyw: napiecie przepustnicy, obroty silnika i w glownej mierze sonda...
Tak jak wspomnial kolega jasne smugi to plyn chlodzacy . Albo zle wymieniono uszczelke bez planowania , ale po 200km , chocby to niewiem jak bylo zpaprane to nie powinno byc tego efektu , wiec niestety podejrzewam ze moze to byc peknieta glowica lub blok silnika , mialem kiedys taki efekt w polonezie trzykrotnie zmienialem uszczelke w raz wlacznie z...
filterek ok poziom plynu tez jest taki jak powinien. a moze to byc zpowodowane glowica albo niewlasciwym luzem zaworo
jak ci zamraza parownik to masz najprawdopodobniej walnieta uszczelke pod glowica. Ubywa ci plynu w zbiorniczku????????????????
uszczelka pod glowica prawdopodobnie nie przybywa wody w oleju ??
silnik praktycznie ten sam co w polonezie, uszczelka glowicy, to wrazliwa czesc, ale zrobiona prawdlowo trzyma. przy kupnie sprawdz czy w zbiorniczku wyrownawczym nie jest "rosol" i czy na bagnecie od oleju nie ma smietany, jak nie to uszczelka jest ok. co do deszczu wpadajacego przez szyby, to zalozylem owiewki i po problemie. moim zdaniem samochod...
byc moze uszczelka pod glowica? ale nie jestem tego pewien na 100%
w polonezach uszczelka pod glowica dlugo daje znac o awarii, ale czesto zanim rozwali sie do konca mozna jeszcze jezdzic nawet i rok! nalezy pamietac ze w glowicy na skutek reakcji chemicznych z czesto zuzytym plynem chlodniczym (kto pamieta o terminowej wymianie na plyn dobrej klasy?????!!) w glowicy na stuku z plaszczem wodnym uszczelki pojawiaja...
Ja w zadnym wypadku nie myslalem zeby scigac sie swoim polonezem. Chcialem go tylko troszke wzmocnic i pokazac innym ze co polak tez cos potrafi. Mialem zamiary zalozyc turbo o doladowaniu max.08 bara. wiecej nie trzeba bo wiadomo silnik moze tego nie wytrzymac. Moze rozpasc sie wal korbowy albo glowica w koncu nie wytrzyma tempa.
Pierwsze co zrob to wymien filtr gazu potem wypada wyregulowac instalacje LPG. Odczytaj kody bledow z ECU . Obstawiam niski poziom sygnalu z sondy lambda kod 44. Moze byc problem rowniez z uszczelka pod glowica . Nie ubywa plynu w chlodnicy?
polonez '92 po generalnym remoncie silnika i głowicy + nowy gaźnik. problem jest taki ze przy dzisiejszej temp (ok-12) jezeli go odpalam na ssaniu to zapala i od razu gasnie, troche podpapuje gazem i znow zapali-gasnie (bez gazu jak i z wcisnietym lekko gazem) po kilku 4-5 probach odpala i juz nie gasnie. (czy winna moga byc wypolerowane doloty w glowicy...
Sprawdź uszczelke pod glowicą, jak padł wentylator i silnik ci się zagotował , to może być to.
wiec sciaganie glowicy nie uniknione. A autko oleju nie bierze
Silniczki serii K sa dosc trwale ale jednym i podstawowym ich mankamentem jest padanie uszczelki pod glowica (sciezki silikonowe) co owocuje przedostawaniem sie plynu do oleju lub na odwrot.
To jest fakt naj prawdopodobniej masz wydmochana uszczelke pod glowica .Zobacz czy nie ubywa ci plynu i czy nie przybywa ci go woleju narka
Po pierwsze nie ma potrzeby zasłaniania chłodnicy jeżeli termostat jest sprawny, kiedyś tak zrobiłem i po 4 km zagotował się. Po drugie w Atu/Caro plus nie ma zaworu na wężu, nagrzewnica jest cały czas gorąca. Jeżeli nie jest zakamieniona i wszystko sprawne to masz w polcie jak w piekarniku :-) Ja tak miałem, he he. Atu plus 1.6gli 1998r. Kilka lat...
Głowica GFE-101.Występuje w:MELUZYNA,KLEOPATRA,TSH-105,TSH-110/111 i zestaw POLONEZ. Schemat głowicy,opis i sposób przestrojenia zamieszczono w SE nr4/2000.
moim zdaniem to zle masz zapłon ustawiony!! a i sprawdzic uszczelke pod glowica zoba czy nigdzie nie widac oleju. i sprawdz zawory.. moze sie niedomykaja bo zrobił sie nagar
Jesli gotowanie wody nastepuje po pieciu minutach, to prawdopodobnie sa zatkane kanaly wodne w silniku, lub w czasie wymieniania uszczelki pod glowica nie bylo wszystkich otworow wodnych. Przyczyna wczesniejsza bylo raczej na pewno uszkodzenie uszczelki pod glowica. Czy nie zwieksza sie ilosc oleju w silniku, lub w zbiorniku wyrownawczym przed zaczeciem...
Ja osobiście za silnik od poloneza 1.9d dalem 200zl... chlodnicę powietrza mam. SIlnik napedzajacy tez mam, więc pozostaje mi tylko glowica htórą brat zrobi mi za darmo w holandii laserowo. Rurek zlaczek itd tez mam sporo wiem moim zdaniem oplaca mi sie cos takiego wykonac. Tylko interesuje mne wydajnosc jaka udalo sie uzyskac z tego koledze Tom1998p
To chyba robisz głowice od Żuka, albo poloneza. Robokop-tu masz wybór http://www.jonnesway.pl/index.php?group=... a tu masz różne ściągacze, bo pytałeś http://www.jonnesway.pl/index.php?group=...
Dokręca się z siłą 98 niutonometrów.Według kolejności ze zdjęcia.Oczywiście jeżeli jest tam Polski silnik. http://obrazki.elektroda.net/85_12350469...
Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki. nie trzeba ich wymieniac, trzeba zmierzyc za to ich dlugosc po wkreceniu w blok bez glowicy, opisuje to ksiazka do poldka P. Trzeciaka
Jezeli siadlaby ci pompa wodna to silnik by ci sie przegrzewal i widzialbys to na wskazniku.A co do uszczelki pod glowica to sprawdz jaki masz kolor oleju w silniku.Jak jest bialawy to masz znaleziona usterke.Sprubuj odpowietrzyc uklad chlodzenia.
Witam. Mam pytanie na które nie znalazłem nigdzie informacji. Potrzebuje dokładnie z wymiarowaną uszczelkę pod głowice do POLONEZA FSO 1,6 . Wszystkie wymiary potrzebne są do wycięcia przekładki odprężającej na WaterJet . Może ktoś gdzieś posiada taką informacje . Pozdrawiam.
No tak się sklada ze jestem mechanikiem i widze jak te instalacje powoduja szkodu gaz po prostu jest za suchy jak braknie ci paliwa to wiekszosc osob włącza pompy paliwowe bo sa zle zapezpieczpne . Przykladow moge ci dac mnostwo jakie szkody to robi a jak ktos robi 10 tys rocznie to oszczednosc jest niewielka i kiedy zaczniesz zarabiac skoro gaz leci...
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
Zaraz się zdenerwuję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
dzieki narazie jest za zimno i mam garaz nie ogrzewany to zobacze dotankowalem 10 litrow i jest dobrze tylko raz po ostrym zakrecie kichal i zgasl serdeczne dzieki chlopaki na was zawsze mozna liczyc powiedzcie czy polonez moze mi brac olej jak byl przegrzany??? zrobilem uszczelke ale nie mialem kasy na robore glowicy <uszczelniacze itp> i jak...
Pewnie problem w uszczelce pod głowicą.
A może to początek uszczelki pod głowicą ?
Uszczelka pod głowicą.
No ten akku nowy czy nie? Rozrusznik kręci czy nie, czy może tylko stuka? Jeśli zapalił na pych to znaczy że raczej świece/kable/pompa ok. Więc albo akku albo rozrusznik... Podaj więcej info: poldkami się najeździłem... teraz mam 'komfuter' jak toto nie zapali... laweta! Zmierz napięcie na naładowanym akku: ile wynosi, ten termin 'przeładowany' to mnie...
problem chlodenia rozwiazalem tak jak w skodzie, tzn wsadzilem te same rury od prowadzenia wodnego, do trajki, i nie narzekam na to rozwiazanie, wrecz przeciwnie, dziala bardzo dobrze, nie przegrzewa sie, wiem bo robilem juz testy:P mialem male problemy co do silnika i jego zawieszenia, bo cala traja jest na sztywno, a silnik jest na poduszkach, i jak...
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
witam mialem problem z poldkiem , w ukladzie chlodzenia byl olej, mechanik wymienil uszczelke pod glowica zplanowal ja i gotowe . Przejechalem pare metrow i zaczelo sie gotowac , okazalo sie ze do ukladu dostaje sie podcisnienie , co moze byc uszczelka ? czy cos innego??
Polonez w Twojej wersji rajdowcem nie będzie. Na Twoim miejscu założyłbym amortyzatory gazowe Monroe na przód i tył i stabilizator tylny z Poloneza Combi. Założył koła 14" i zmienił przednie hamulce na większe /tego nie próbowałem i nie doradzę jakie/. Poprawisz własności jezdne. Masz silnik jaki masz i planowanie 2mm głowicy się nie uda. Jak zobaczysz...
zapomnialem dodac mam silnik 1800 z fiata 132 zrobiony na abimexie ale to niema znaczenia . remont silnika i glowicy zrobilem szlifierz na warsztacie ustawil zawory. ten silnik w polonezie juz jezdzi od 3l a problem jest od pol roku z tym ze nasila sie coraz bardziej.
dzien dobry .proponowal bym pierwsze zdiac pokrywe zaworow i ja wewnatrz umyc z osadow olejowych bo z tej przyczyny czesto olej pobierany jest przez odpowietrzenie silnika do gaznika ,beda widoczne slady zatluszczenia w komorze filtra powietrza .odnosnie dymu ,czarny zbyt duzo paliwa siwy -olej ,para wodna -uszczelka pod glowica -jednakze w tym przypadku...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
Super co nie co już mi to naświetliło sprawę... tylko tymi zaworami się przestraszyłem bo cholewa miałem z tym już kłopot co prawda w polonezie ale głowice trzeba było robić;/ czyli jak mapa benzyny będzie zablokowana to tylko kasować gazowa i rozumiem za każdym razem ma być lepiej?? Tylko jeszcze taka sprawa jest ze nie bardzo kojażę jak regulować...
dostalem wreszcie Radmora 5102, brazowy, trafo 120w, 2x6800uF, japonskie wskazniki i jestem nim zachwycony. musze naprawic koncowke (2n3055 dzialaja(lol)), przestroic go, chyba wylacze kontur (swoja droga potezny), omine pre, wymienie okablowanie i zaloze zarowki od Poloneza (czy nic sie nie stanie jak zaloze zarowki 6V 0,3A?). mam takie pytanie czy...
że twórcy poloneza 1600 zmienili tylko średnice cylindra z 77 na 80 mm To akurat bywa przyczyną pękania bloku "do kanału wodnego" a nie uszkodzeń uszczelki pod głowicą.
postaram sie to zrobic i napewno dam znac,dziekuje Dodano po 1 Włąsnie rozkreciłem termostat bo znalazlem po starym poldku nowy,ten co mialem mial wygieta głowke ktora otwiera i zamyka a po 2 byla wypadnieta i prawie wpadla mi do glowicy...wymienie i zobacze jaki bedzie efekt jezeli chodzi o temperature;)
http://xxxx.pl/glowica-mitsubishi-galant... oto głowica jak w moim silniku i nie widzę żeby zawory były tutaj regulowane hydraulicznie, czy nie wygląda podobnie jak w polonezie oprócz tego że zaworów jest 16? Czy może jestem niekompetentny? Jak już mówiłem nie grzebałem tego silnika i nie wiem co w tej głowicy siedzi, rzuciłem jak narazie...
Za małe ciśnienie paliwa, bądź zanieczyszcona głowica wtryskiwacza
Glowica jest ta sama uszczelka nowa bo została mi po ostatnim takim silniku bo miałem go naprawić ale się nie opłacało :D a wałek wziąłem od drugiego takiego samego silnika, bo mam 2 takie silniki bo robię na takich silnikach różne wynalazki. :D Dodano po 5 Nie wiem ile ty czasu potrzebujesz na zdjęcie i założenie głowicy. W trzy godziny wyjmuję silnik...
Widzę kolega ma bana na google. Przykra sprawa. Średnica × skok tłoka: 75 mm x 79 mm St. sprężania: 10:1 Kod silnika to 14K16. nie chodzi o bana na google tylko ze szukam dokladniejszych danych - grubosc uszczelki -wysokosc glowicy -cisniemie spalania w mpa... itp ale dzieki za pomoc
akurat ja mam abimexa nie bosha a ta glowica cylindrow to gdzie jest w ktorym miejscu czy mozna samemu wymienic itd.?? i co ma woda w baku benzyny do gazu przeciez to jest calkiem co innego tak mi ise wydaje a ja mam problem z benzyna
Witam. A czy regulacja gazu nic nie daje????Ja jak tak miałem tylko ze w samarze to glowica była do remontu ale u ciebie silnik jest dobry.Jezeli gaz masz na srubie i nie mozna go ustawic to ja jeszcze raz stawiam na zaplon.Moze czujnik polozenia walu albo jakis podcisnieniowy jest walniety.
Witam, czy silnik pracuje równomiernie, czy do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny. Polonezy tak mają, że po przegrzaniu leci uszczelka pod głowicą.
Witam wszystkich - postaram sie bardzo dokladnie opisac problem jaki mam ze swoim autem - moze ktos mial podobna sytuacje. Z gory zaznaczam ze przed naprawa bylo wszystko ok a teraz nie mam jak zlozyc reklamacji u mechanika bo wyjechal zagranice Jakis miesiac temu zaczela mi "bulgotac" woda w zbiorniczku wyrownawczym i ciagle jej ubywalo - okazalo sie...
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
Mówią na to "masło". Jest to zawiesina oleju i wody/płynu chłodzącego. Jej obecność świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą/głowicy lub eksploatowaniu auta na ekstremalnie krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąży się rozgrzać. To w połączeniu z ubytkiem płynu nie wróży dobrze... Czy przed założeniem głowica była sprawdzana i wyrównana?
Nie trzeba demontować głowicy.Można wyciągnąć np. mocnym magnesem, długimi szczypcami itp.
Tak, to ten czujnik w głowicy, z jednym stykiem. Będzie pasował czujnik z Poloneza albo z Punto I (w wersji ze wskaźnikiem), a może i z Alfy. Czy będzie współgrał ze wskaźnikiem - trzeba zobaczyć jakie parametry miał oryginalny czujnik od tych wskaźników.
pozwole wlaczyc sie do tematu, po przeczytaniu postow nasuwa mi sie tylko jedna diagnoza-uszczelka pod glowica,tzn przedmuch do plaszcza wodnego.roverowskie silniki 1.4 oraz 1.6 sa podatnymi silnikami na te wlasnie usterke.pozostaje zrzucic glowice, planowac, nowa uszczelka i heja.o ile pamietam byla jakas uszczelka z kregu zamiennikow, dosyc gruba,...
glowne rzeczy na ktore musisz znac odpowiedz to: - czy rozrzad byl wymieniany (dosyc duzy koszt ewentualnej wymiany lub kosmiczny koszt w razie peknietego paska) - na jakim oleju jezdzi obecnie silnik - to tez wiele ci powie co do stanu silnika - sprawdz kompresje na cylindrach - pamietaj ze ewentualna naprawa glowicy to tez duzy koszt bo tu jest 16...
Podobna sytuacja, Polonez strzela z filtra powietrza gdy gwaltownie wchodzi sie na obroty lecz nie pod obciazeniem (tzn. na podnosniku) w trakcie jazdy ciezko uzyskac z niego jakiekolwiek osiagi i strzela z rzadka. Na wolnych obrotach chodzi super. No moze ze starosci klekocze ;-) Motodoktory i inne nie robia na nim wrazenia. Po zdjeciu filtra i zatkaniu...
Coś takiego. http://obrazki.elektroda.pl/5841947700_1... Tak jak z tego Poloneza, czyli silnik bez głowicy to ja rękami wyciągnąłem. Gdyby to było cięższe to by mu ten trzepak nie wytrzymał.
Witam Posiadam poloneza z 1998r z wtryskiem wielopunktowym dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod głowica. Auto po odpaleniu trzyma 5tyś obrotów i nie schodzi. Co może być przyczyną ? Co robić ??
Witam. Tak czytam inie wierze wlasnym oczom. Co wy za glupoty piszecie. Pojecia o tym nie macie. Kilka lat bylem kierownikiem w Polmozbycie, sam mialem kilka polonezow. Udzielalem sie tez w PZM-cie. Do Tomcio64: Zmiana komputera nie jest potrzebna, trzeba wegrac nowa mape i ja skorygowac do danych przerobek. Do Tzok: Powiedz mi jakim cudem zrobisz remont...
Świece grzeją sprawdzone, a wyzyskiwacze siedzą boscha trzymają ciśnienie po 115 - 119, końcówki też dobrze rozpylają, ale i tak on paliwo w komorę podaje także myślę ze wtryski aż takich efektów by nie dawały. A i wcześniej była zmieniana głowica bo siedzi od poloneza. Po pierwsze, to z pamięci pisząc ciśnienie otwarcia tych wtryskiwaczy to 130-140atm,...
wygląda to raczej na uszczelke pod głowicą
Nie wiem na ile sprawa moze być podobna.. u mnie w Polonezie była identyczna historia. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły stukać zawory. Mechanik spytał się mnie, czy tak było przed wymianą. Po moim zaprzeczeniu zdecydował się na ponowne zdjecie głowicy.. i co się okazało: przy składaniu pomylił kolejność popychaczy (czy czegoś podobnego - nie...
sama polerka/rozwiercenie kanalow, dolotowych, przelotowych, wylotowych, krocca ,gaznik, ostatni szlif , planowanie glowicy , poszerzanie okienek w cylindzrze(czasy) , odchudzenie tloka ,w zyciu nie da takich obrotow . Musialo by byc cos mieszane z walem , masa ,korbowod . Przecierz orginalny korbowod to nie ma nawet lozyskowania w glowce dobrego, zwykla...
Elektrodysza ma byc wkrecona do oporu (tylko rozsadnie), a regulacje dokonujesz sruba od paliwa (ta zalepiona zwykle na czerwono) i ta na wierzchu od powietrza (ustawia polozenie poczatkowe przepustnicy). Na moje oko masz poprostu nieszczelnosc w dolocie. Moze byc miedzy gaznikiem a kolektorem ssacym (mocniej dokrecic), albo miedzy glowica a kolektorem...
Głowica w polonezie jest chyba z AL, a tlenek glinu robi swoje. 90% głowic samochodowych jest z aluminium. Może czas się przyznać że to jednak bajka, i nie dość że nie odkręcałeś tej świecy to i silnika od Poloneza na oczy nie widziałeś? A co ma tu tlenek glinu? . Większym problemem jest elektrokorozja na styku dwu różnych metali i dodatkowo nagar...
jezeli chodzi o silnik poloneza to: 1. walek rozrzadu: http://www.swiatek-tuning.com.pl/cennik_... najlepszy producent w polsce warto ja korzystalem wiele razy jeszcze nikt nie mial problemu z tymi walkami 2. planowanie glowicy jak najbardziej tylko ze bez wyfrezowania "polksiezycy" w tlokach to max 0,6mm 3. kolektor wydechowy najprosciej i najtaniej...
W moim Polonezie ostatnio została zregenerowana głowica przy stanie licznika 270 tyś. i był pęknięty zawór i skrzywiona prowadnica. Co mogło być powodem tego? i mechanik był zdziwiony że przy takim przebiegu nie ma progów na tulejach:)
Trwałość pewnie zależy od konstrukcji silnika - polonez jest niejako na siłę przerobiony z łańcuszka na pasek stąd pewnie zużycie po 30kkm jest takie jak w innych silnikach po 100kkm - widziane na własne oczy. Osobiście znam przypadek paska który pękł na postoju pod światłami - miał 130kkm a powinien byc wymieniony przy 100kkm - skończyło się wymianą...
1,4 16v do fiata jak cię mogę, mniejsza skorupa, będzie śmigać. W polonezie w tych silnikach to uszczelki pod głowicą nagminnie strzelały, za duży wysiłek dla tego motorka przy karoserii od poloneza. 1.6 16v to rzadka wersja poloneza, chyba nie do zdobycia.
Po wymianie uszczelki pod głowicą wszystko chodzilo ok. Problem zaczął się w mrozne dni, nie mozna bylo w stanie odpalic samochodu ani na benzynie ani na gazie. Zlokalizowalem usterke, winna byla pompka paliwa nie tloczyla wystarczajacego cisnienia paliwa, wiec zeby odpalic samochod musialem wlac troche paliwa pod pokrywke filtra paliwa, odczekac 10...
Witam. Tam nie było żadnej filozofii. Do głowicy przykręcasz żeliwny kolektor wydechowy. A do niego tę dwururkę. Chyba że coś jest z poloneza - to już nie pasuje - pytanie co pochodzi z poloneza, Pozdrawiam.
Witam posiadam Poloneza Caro Plus rocznik 1999 . Mam problem z uciekającym płynem chłodniczym . Większość napisze ,że to uszczelka ;ale są inne możliwości uciekania tego płynu niż uszczelka pod głowicą ? Wydaje mi się ,że raczej nigdzie spod auta nie kapie :D
miałem coś podobnego w fiacie,była to uszczelka pod głowicą,ale wtedy troche kopcił
W polonezie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego czasu nie można go odpalić. Pompa paliwa jest sprawna (wymieniona na nową), ciśnienie paliwa odpowiednie. Komputer i świece też sprawne. Nawet wtrysk został cały wymieniony. Po polaniu benzyny pod wtrysk, odpalił trochę, pochodził i zgasł, po ponownym polaniu znowu odpalił i zgasł. Już nie...
A wyregulowałeś teraz tak jak potrzeba?
Mam go dotknąć czy cos? Można dotknąć, ale ostrożnie. Zamarzający parownik zazwyczaj jest oszroniony, gdy silnik zaczyna przerywać - gasnąć na lpg. Zwykle wiąże się to z zapowietrzeniem układu chłodzenia. Najczęściej na skutek a)optymistycznie - za niskiego poziomu płynu b)pesymistycznie - wydmuchanej uszczelki pod głowicą Pozdrawiam
Na benzynie Hmm... Podlaczylem nowa pompke paliwa i przy podlaczonej pompce gaśnie silnik (chyba idzie benzyna razem z gazem) - jest cos popier... z instalacja gazowa. Jest tam jakis przekaznik polaczony z wtryskiwaczem (chyba powinien odcinac wtryskiwacz gdy jest wlaczony gaz?) a przy wlaczonym gazie (gdy pali sie zielona i zolta dioda (kilka sekund...
Boże co Ty kolego piszesz jak może do GSI pasować głowica od starszego typu nawet kolektora nie przykręcisz bo muszą być kanaly na wtryski może masz GLI jednak co? Mialem GSI jak jest dobrze to jest dobrze a jak zacznie się sypać coś to porażka ja przez zakup cewki z firmy bear kielce załatwilem uszczelke pod glowicą i taki był tego finał, zakupiłem...
witam wczoraj miałem podobny przypadek Czujnik ciśnienia w kolektorze(MAP) miał być uszkodzony ,okazało sie że kanał wejściowy (w kolektorze)był zapchany do tego stopnia że musiałem tam wiercieć objawiało sie to właśnie takim zachowaniem sinika tylko nie jestem bewny czy mono motronic to ma przyczyną może być lambda ,czujnik temp,wtryskiwacz lub nawet...
Samochód juz jest podczas naprawy.Wina to uszczelka pod głowicą i sonda.Dziękuję za pomoc pozdrawiam
Witam mam pytanie do mechanikow mam forda mondeo 1.8 benzyna mk II 97rok przebieg 240tys przebieg jest oryginalny wiec pekła mi glowica i plyn dostal sie do komor spalania a wlasciwie była to woda z płynem niestety z braku kasy na naprawe wzialem sie po 3 miesiacach dopiero wtedy zdjąłem głowice i okazalo sie ze woda stala w cylidrach i pokryły sie...
zaworki raczej odpadaja. to sie stalo po dachowaniu. watpie zeby dachowanie mialo jaki kolwiek wplyw na stan glowicy. ale nie zaszkodzi jak je sprawdze. dzieki pozdro Dodano po 5 zapomnialem tez powiedziec ze przy gazowaniu kopci mimo nowych uszczelniaczy na zaworach i nowych pierscieni tlokowych. czy to nie przypadkiem mieszanka paliwowo-powietrzna??...
Rób próbe olejową, dalej, Zdejm głowice , jak upalona to wymienisz....
slaba glowica nieszczelna glowica glowica laserowa
zmywarka amica silnik schemat zasilacz antenowy konicaminolta skanowanie
X210 kod błędu w sprężarce śrubowej – Atlas Copco, Kaeser, Ingersoll Rand, Boge – przyczyny i diagnostyka Schemat ideowy aparatu do badania kabli ABK-45A – Kenetron/ZWAR, różnice z ABK-45