To może być słaby akumulator. To może być niepewny styk przewodu masy od silnika do nadwozia.
Proszę o pomoc, na wszystkich świecach iskra słabiutka moduł czy cewka?
Ja nie męcząc się zrobiłem na gotowym module zapłonowym od poloneza(nowy typ-wejście z Halla),cewka zapłonowa,555 i iskra pare centymetrów.Na szrocie znajdziecie jakiś moduł :wink:
Zgadza się tam nie ma immo, a uszkodzenia czujnika może mieć takie właśnie objawy. I stawiał bym na czujnik. Co do koła zębatego na wale to obrabia się przez słabe dokręcenia śruby koła pasowego po wymianie paska rozrządu.
nie jest zalany sprawdzałem świece nie są zalane. A kopołkę dobrze założyłem bo znaczyłem żeby ja dobrze założyć. Dziwi mnie to że tak się zachowuje jakby chciał zapalić i gaśnie. Jutro sprawdzę czy cewka nie jest czasem uszkodzona bo tak myślę ze daje za słabe napięcie na kopułkę i iskra na świecy jest gaszona przez ciśnienie.
Przewody są dobre.Jak nie było iskry to postukałem po module na aparacie i się znalazła.Czy powodem słabej iskry może być też moduł ?jest koloru żułtego i bez mocy.podczas jazdy w gazie wyczuwane są dziury -ciągnie i nie jak by wypadał zapłon.
Doskonale pamięta tez rok 2005-2010 gdy to na polskich szrotach królowały polonezy Tylko że ŻADEN nie miał sekwencji, czasami trafiają się nie przerdzewiałe modele, ale sorry to archaiczna konstrukcja ze słabym silnikiem i napędem słabymi spowalniaczami i słabym zawieszeniem. Żeby to jeździło nic nie da się zrobić, bo albo podłużnice popękają albo...
dzieki za odpowiedz uwzglednie ja ale nie jestem przekonany do zapłonu turystycznego on swoje wazy i umnie sie nie sprawdza w zawodach kartingowych z miejsca ma słabe przyspieszenie i wyprzedzaja mnie na zakretach i na starcie jak macie jakies inne fajne pomysły to dzielcie sie nimi za każde odpowiedzi bede wdzieczny
Od niedawna stałem się posiadaczem hondy xl 500r oczywiście motocykl nie był sprawny. Wyremontowałem silnik, a teraz walczę z elektryką i mam problem z iskrą, a mianowicie jest, tylko bardzo słaba i zalewa świecę przy próbie odpalenia. Jak wzmocnić iskrę, a może da się jakoś przerobić instalację i zamontować np. moduł zapłonowy od poloneza?
-Rozrusznik kręci . Może za wolno ale nie jestem tego pewien. -Iskra przerywana i słaba. Pytanie - Czy ta słaba iskra ma związek z wolno obracającym się wałem który napędzany jest podczas rozruchu przez rozrusznik Odpowiedź na pytanie - to jest więcej jak pewne. Aku prawdopodobnie nie całkiem naładowane, mała wydolność prądowa i związane z tym duże...
Ale jak pochodzi chwilę to pali normalnie, co by raczej nie wyglądało na niepoprawne połączenie w stacyjce. Może być uszkodzony czujnik położenia wału (halla). W unie jak mi wysiadł to na ciepłym jeszcze chodził, jak silnik wychódł to już nie odpalił, nie było iskry jedynie od czasu do czasu się pojawiała, z popcyhu nie próbowałem, wyminiłem czujnik...
poszukaj cewki z zieloną nalepką jak się nie mylę Absolutnie się nie mylisz, z zielona naklejką jest właśnie cewka TSZ, on ma pewnie w szarą lun czerwoną. Idealnie tam pracuje cewka poloneza-elektronika ( rocznik 1986-94)
Witam mam problem z moim polonezem z silnikiem rovera nie chce odpalic po mimo tego ze jest iskra i świece są mokre jakis czas temu miałem podobny problem ale po wykręceniu świec i sprawdzeniu iskry okazało sie ze świce maja przebicie więc założyłem nowe i odpalił od pół obrotu na słabym aku z tym ze teraz iskra jest ok nie wiem co może byc myslałem...
A czy próbowałeś w tym czasie gdy nie można odalić zapalić na zaciąg lub na pchnięcie. Czasami zdarza się , że rozrusznik rozgrzany pobiera zwiększony prąd i iskra jest zbyd słaba do zapalenia paliwa. Można także sprawdzić iskrę - zdjąć kabel ze świecy i podłączyć do niego dodatkową świecę i wówczas pokręcić rozrusznikiem. Bywa też taka sytuacja, że...
Pozostaje tylko pytanie dlaczego poldek był taki czuły na niedoładowanie akumulatora. Też miałem poldka, ale gaźnikowego i też nie lubił bardzo niskich, wtedy odpalałem go na gazie z butli turystycznej - palił za pierwszym razem. W tym wypadku są wg mnie dwie możliwości. Pierwsza, że przy ciężkim rozruchu (gęsty olej) jest na tyle duży spadek napięcia,...
W maluchu był zdaje się taki nietypowy układ, że cewkę zasilano poprzez drut-przewód oporowy. Sama cewka miała niższą rezystancję od typowej cewki na 12V, ale przez dodatkową rezystancję napięcie na cewce było niższe. Podłączenie bez dodatkowej rezystancji zwiększa iskrę, ale zasilana 12V to długo taka cewka nie popracuje.
to jak miał przetarto to silnik mógł żle pracować ,,miał słabszą iskrę gdy przewód dotykał masy wymień przewody WN
witam niedawno przerabiałem taki układ, mam obecnie skrzynie dzika, skrzynię poloneza i silnik benzynowy maszynowy ok 10hp wszystko połączone sprzęgłem malucha. jak do dzisiaj nieźle się sprawuje. Witam. ja ze swojej strony powiem, że montowanie silników benzynowych w pojazdach takich jak ciągnik jest niezbyt rozsądnym rozwiązaniem chociaż by z względu...
Mój upór wynika m. in. z tego, że cały sens posiadania przez mnie tego motorka polega na tym, że lubię sam go naprawiać i przerabiać. Nie wynika to z chęci zaoszczędzenia forsy na mechanika, tylko jest częścią "zabawy". Dziękuję Ci jack63 za tak szeroką gamę propozycji i wierz mi, że wszystkie bym je sprawdził. Dzisiaj jednak mnie olśniło i znalazłem...
Hmm, a jaki model BMW ma obrotek zbierający impulsy z zapłonu? Jakiś najnowszy model z możliwych podaj to poszukam i zakupię. przy obrotkach łady i fiata robiłem dosłownie juz wszystko innej możliwości jak zrobić owijkę na kablu WN niestety nie mam i pewnie to jest powód tych zakłóceń. W innym przypadku jak podłacze pod zaplon to iskra jest słaba.
Po wymianie uszczelki pod głowicą wszystko chodzilo ok. Problem zaczął się w mrozne dni, nie mozna bylo w stanie odpalic samochodu ani na benzynie ani na gazie. Zlokalizowalem usterke, winna byla pompka paliwa nie tloczyla wystarczajacego cisnienia paliwa, wiec zeby odpalic samochod musialem wlac troche paliwa pod pokrywke filtra paliwa, odczekac 10...
Zmniejszyłem odstęp między elektrodami w świecach ale to nie pomogło. Czyli układu zapłonowego w zasadzie nie ma się co czepiać. eśli nie jest to przyczyna słabej iskry, to może czujnik, który podaje sygnał na cewki jest uszkodzony i dlatego wypadają zapłony ? Ale o tym komputer milczy. Na temat samego czujnika się nie wypowiadam, bo nie miałem takiego...
Jesteś na 100% pewien że brak iskry a nie słaba kompresja na tym cylindrze lub inna usterka mechaniczna.P
Cewkę podstaw inną, podejdzie z poloneza-elektronika ( gaźnikowego), cewka 4226, albo każda cewka Boscha do zapłonu TZ ( cewka z zieloną nalepką).
Tu można stwierdzić że zawór wydechowy jest nieszczelny, czyli wypalony, krzywy, nie domyka się, na przykład Samochód nie zapalał, przyjechał mechanik z testerem, stwierdził wypadanie zapłonu ciągłe na jednym cylindrze. A że silnik 1.4 a że gas, to na bank wypalony zawór. I bank upadł. Ja tylko opisałem jakie objawy daje słaba iskra. Nikt nie musi...
Podstaw inną cewkę,nawet o poloneza. Pomarańczowe do kupy i na zacisk + (lub 15) Zielone do kupy i na zacisk - (lub 1)
Kiedyś zamontowałem (po wcześniejszym rozpoznaniu tematu) moduł zapłonowy GL-118 z Poloneza do Żuka. Było ok. Taki moduł można zastosować także w Maluchu. Z tych wszystkich modułów, które były stosowane kiedyś w Polonezach, tylko ten GL-118 może współpracować z przerywaczem mechanicznym, pozostałe tylko z czujnikami indukcyjnymi. Żeby GL-118 poprawnie...
A cóz to za sposób sparwdzania cewek czy przewodów? Neonówka słuzy do sparwdzania napiecia zmiennego 220 V , a przez cewki czy przewody płynie napiecie o wielkosci kilkunastu kV. Mozna je oczywiscie potraktowac jako zmienne bo jest ono impulsowe. Niemniej neonówka nie stwierdzisz żadnej róznicy pomiedzy napieciem 20 kv a 12 kv, a taka moze byc jesli...
polonez iskra iskra polonez słaby iskra
miernik ladowania akumulatora radio hitachi iskrownik ustawić
Epson L805 - migające diody po włączeniu: przyczyny i rozwiązania Reset do ustawień fabrycznych Immergas Victoria Terra 24