Witam. Maniek-a1 ma racje z tym zapowietrzeniem parownika, tyko ze jeszcze w polonezach jest taka metalowa rurka w układzie chłodzenie ktora czesto jest zapchana i nie ma wystarczajacego obiegu płynu.
Witam wszystkich i dziekuje za rady! Wymienilem czujnik temperatury w kolektorze dolotowym oraz czujnik podcisnienia, ale to byla chwilowa poprawa. Dalej jak rusze i bede jechal bez stawania to tak jak bym jechal na ssaniu. Moge wrzucic trojke i puscic pedal gazu, a on nawet nie kaszlnie, posuwa sie do przodu. Dopiero jak sie gdzies zatrzymam i sam...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
postaram sie to zrobic i napewno dam znac,dziekuje Dodano po 1 Włąsnie rozkreciłem termostat bo znalazlem po starym poldku nowy,ten co mialem mial wygieta głowke ktora otwiera i zamyka a po 2 byla wypadnieta i prawie wpadla mi do glowicy...wymienie i zobacze jaki bedzie efekt jezeli chodzi o temperature;)
Jeżeli chodzi o sprawdzenie czujnika temperatury to domyślam się aby zmierzyć rezystancje. W jakich powinna być granicach na zimnym/ciepłym silniku?? Wiem, że są dwa czujniki jeden od komputera drugi od wentylatora i tablicy wskaźników. Stojąc przodem do komory silnika to ten pierwszy czy drugi (są obok siebie) Sprawa podciśnienia. Czy jest jakiś sposób...
Masz dziurę w dolocie...
Ja tak trochę średnio w temacie, ale żadnego bliższego nie znalazłem. Polonez 1.6 `95 lpg nizależnie od temperatury, paliwa i resetów komputera po kilku minutach od odpalenia zaświeca się magiczna kontrolka "Check Engine" i świeci do samego końca. Obroty stabilne koło 1000. Ma ktoś może jakiś pomysł?
Wyczyscilem mu przepustnice... ...zajrzalem do silniczka krokowego. Zgodnie z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... Zamykam
Ale nie ma o co bić piany skoro autor nawet nie zajrzał do przepustnicy by ustalić skąd biorą się wysokie obroty.
Wirnik uszkodzony,zwarcie w uzwojeniu pod pierścieniami ślizgowymi.Problem już setki razy poruszany na forum. Jest to baaardzo częsta usterka w PN caro plus.
andi na przyszlosc czytaj posty bo pan pisal ze filtr powietrza byl wymieniany poza tym znajdz mi srube do zwiekszania dawki gazu ktora kreci sie palcami:)maysle ze chodzilo ci o bajpas ktory powinien tez byc ale na pewno nie kreci sie go palcami a te ktoa mozna krecic reka jest rzeczywiscie od zmianu skladu mieszanki ale co z tym idzie mozna tez podniesc...
Napisz co to za samochod polonez caro 1.6 to wiemy ale co dalej wtrysk jedno wielo punktowy gaznik?
Nie wiem jaki rodzaj silnika ma ten polonez ale moge powiedizec jak taka rzecz wyglada dla samochodu z półkomputerem. Może to byc alternator (przez spalony stabilizator podawane jest za wysokie napięcie i silnik warjuje) wystarczy sprawdzić miernikiem jakie ładowanie. Druga sprawa to czujnik temperatury który tez może powodować źże trzyma wysokie obroty....
15 - zbyt niski sygnał czujnika temperatury płynu chłodzącego 33 - zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym 35 - uszkodzenie zaworu regulacji powietrza,czyli silniczka krokowego Posprawdzaj te elementy,a w szczególności połączenia na wtyczkach.Czujnika temperatury płynu chłodzącego nie pomyl z czujnikiem temperatury ze wskaźnika,ani...
Echhhh.....
Nie jest to przypadkiem wina czujnika temperatury który może podawać błędne informacje do modułu sterującego
Raczej napewno woda w tłumiku. Ja tak tikiem po remoncie dymiłem kilka dni zanim się uspokoił. Jak jechałem na wysokich obrotach to za mną nic nie było widać :)
nie widze problemu,jesli sie na cos zdecydujesz to daj znac. Wykluczam lewe powietrze,gdyby je ciagnał to nie gasłby a wrecz odwrotnie obroty od razu byłyby zbyt wysokie,przeciez to jasne...
Co do obrotów to pewnie ssie fałszywe powietrze. Hamulce zaś to albo brak podciśnienia w układzie, co wiąże się z w/w usterką albo przewody elastyczne do wymiany plus płyn w układzie.
Lewy luft.
a co twoim zdaniem może być tego przyczyną???
Nie odłączaj akumulatora i zrób samodiagnostykę wtrysku, jak sam umiesz - jedź do elektryka samochodowego. Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temp. silnika. Pozdrawiam.
mam problem z polonezem 1,6 gli chodzi dobrze na gazie i na benzynie tylko przy 2 tys 2,5 strzela w dekiel i niewkrenca sie na obroty na wyzsze niewejdzie jak 3 tys co to oze byc zdielem kostke z silniczka krokowego ale niewiem co to mialo przyniesc za rezultat bylo tak samo niewiem co robic pomocy plis
ale ten czujnik znajduje sie pod kopułką ???
Witam Ja bym przyjrzał się jeszcze świecom i przewodom wysokiego napięcia.
Wymień kopułkę palec przewody wysokiego ,oraz świece. Czasem może walnąć czujnik halla.
Witam wszyskich mam problem z polonezem 1,4 gdy odpalę na zimnym silniku to gaśnie dopiero jak potrzymam na gazie chwile to nie gasnie . A gdy złapie temperature 90 stopni to obroty rosna az do 3500 obr/min. Czy ktos mi pomorze z tym problemem .
1100rpm na lpg to w miare normalne ale 1500 to troszke za duzo:)
Przerywa na wysokich oborotach, jest to prawdopodobnie usterka związana z prądem. Prosze o pomoc.
abimex czy bosch
Witam Mam zamontowany w c330 alternator z poloneza z regulatorem napięcia JEZPOL RNA-1. Przez długi czas wszystko było ok. Podczas kontroli poziomu płynu w aku. okazała się susza.Zmierzyłem napięcie, które na wysokich obrotach wynosi 16v. Co może być przyczyną ?
Cześć na początku zaznaczam że jestem w tym temacie lajkonikiem :) Mam poloneza gaźnikowego z instalacją gazową. Problem wygląda tak jak jadę sobie na gazie to przy osiągnięciu obrotów powyżej 20 tys zaczyna go dławić strasznie nie da się jeździć. Na benzynie raczej ok (choc tez miałem raz podobnie ale przy dużo wyższych obrotach). Nie da się na gazie...
Już wszystko ok. Iskra jest, na gazie jeździ, wymieniłem ten silniczek krokowy i zmieniłem wężyk od pomki paliwowej :) Ale jak go zapale to przez 10 sec ma strasznie wysokie obroty o co chodzi?
witam mam taki problem ze auto bylo u gazownika ustawil i powiedzial ze wszystko ok ale zaraz po wyjechaniu gasnie nadal... jezeli jade na 1500obr/min przez dluzszy czas i puszcze pedal gazu to obrotu spadaja na ok 700 ale nei gaznie a jak jade na 3000obr i pusze gaz i wcisne sprzeglo to obroty spadaja na 0. czasem zas jest tak ze auto nie gasnie wogole...
Znam to praktyki Zmień moduł pod cewkami
Witam mam kilka pytań co do tego pojazdu. Ile silnik wytrzyma w km??? mam teraz 103 tysiące Co często się psuje w poldku ??? czy mogą mu zaszkodzić wysokie obroty podczas jazdy max do 6 tysięcy ??? co jaki czas należy mu wyregulować zaworki wymienić olej i pasek rozrządu ???
niestety jest to urok silnika 1,6 a raczej komputera sterujacego ze na zimnym silniku ponizej 75 stopni obroty bardzo powoli spadaja w zakresie 2000-1000, na goracym powinno byc ok, pozdrawiam
no to nie jest dobrze. Poza tym nie oscyluje na wolnych obrotach a powinna
Mam problem strzelania w silniku w polonezie caro na gaz z jedno punktowym wtryskiem. Przy niskich obrotach słaba moc, tak jakby nie palił na wszystkich cylindrach ( świece nowe, przewody wysokiego napięcia nowe).
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
Witam, też mam poloneza tylko 1.4 rover :) jak wiadomo polonez jest to świetny samochód i sentymentalny a nie dziadostwo jak golf czy inne auta, ale cóż w pierwszej kolejności do wykręcenia sonda i sprawdzić czy katalizator nie jest zatkany i nie blokuje większego ciśnienia spalin, potem sprawdź impulsy z czujnika wału przy obrotach wysokich, jednak...
Kiedyś jeździłem takim autem jako kierowca szefa. 10-12 lat temu Mercedes 190. Ciągle musiałem zwracać na ta wskazówkę uwagę. Jedynie co zapamiętałem to to ze lepiej było jechać z przyczepka na dość wysokich obrotach na 3 niż na 4 na niskich obrotach. Oczywiście gdy jeździłem sam wskazówka była zazwyczaj na czerwonym polu. Czyli nie tylko Polonezy i...
Rozumiem, że Poloniez nie ma i nie miał instalacji gazowej? Obroty jałowe za wysokie... W Polonezie niby takie objawy dawał głównie czujnik temperatury płynu (zła wartość, nie błąd - nie musiał być sygnalizowany)...
Nie ma zamiennika, tylko oryginał CTS. Podchodzi nawet od od poloneza na GLI (na wtrysku Rochester).
Raczej nie, po prostu jest on zepsuty bo zapinałem go do VW Passat i tam nawet na wysokich obrotach NIC nie pokazał.
Mam Poloneza Gli 1600 z 1997, monowtrysk Bosch.Problem polega na tym ze silnik na malych obrotach pracuje nierowno.Sprawdzilem swiece i wyglada ze na pierwszym cylindrze iskra zanika.Raz jest raz nie jej nie ma.Wymienilem swiece, przewody,podmienialem cewke i nic.Na wysokich obrotach normalnie.Jak sobie z tym poradzic.
Ma i to dużo. Przez nią jest wzbudzany alternator, mała moc żarówki to słabe wzbudzenie co skutkuje pojawieniem się ładowania dopiero przy wysokich obrotach.
Nie wierzę, że nie wypluje jakichś podstawowych danych. Poza tym traktuj ten samochód jak by to był zwykły polonez na gaźniku i co byś wtedy robił.
Polonez 1,4 po dłuższej jeździe nie wchodzi na wysokie obroty. Pierwotnie myślałem, że to jest związane z temperaturą . Jeżdze czasami kilka dni i nic, a potem staje na skrzyżowaniu. Poddało się już trzech mechaników.Sprawdzany był komputer i czujnik na wale wszyscy twierdzą że przyczyna tkwi w elektronice. Ostatnio po długich próbach w czasie występowania...
Mam problem z wysokimi obrotami w polonezie. Na benzynie i na gazie wolne obroty są, a przy dodaniu gazu silnik nie wchodzi na obroty. Może ktoś wie jaka powinna być rezystencja czujnika położenia wału korbowego między stykami, są 3 styki. Poszukuję równierz schematu instalacji poloneza na wtrysku jednopunktowym BOSHA, rozpiski przekażników i bezpieczników...
Z cewkami wszystko jest w porządku, zastanawiam się czy nie przypadkiem nie wysiad moduł zapłonowy, ale był wymieniany jakieś pół roku temu. A obroty nie za wysokie... Pozdrawiam.
Ile wynoszą obroty nagrzanego silnika na wolnych obrotach ? Ja mam lekko ponad 1000 obr/min na swoim silniku , czy to nie są za wysokie obroty???
Bo jak nie leci ci powrotem to znaczy że za mało paliwa pompa pompuje, kapiszi? Rozumiem jutro sprawdze cisnienie tej pompy , koles jezdzil na rezerwie moze ja zajechal, czyli na przelewie strumien paliwa ma byc taki sam wolne obroty i wysokie?
dzięki to potencjometr przepustnicy ,juz zamówiłem nowy pasuje od poloneza cena 14 zł temat zamykamy dziękuje
Ten Polonez ma zainstalowany modół zapłonowy pod cewkami wysokiego napięcia spróbój go na chwilę podmienić z drugiego samochodu.
przebicie na przewodacz w abimexie czesto uszkadza moduł, ale to nie to bo chodził by na 2 gary. jeśli trzym atakie wysokie obroty to dostaje się gdzieś lewe powietrze lub walnął silniczek krokowy wolnych obrotów.
mam problem z polonezem otuż pięknie zapala po przejechaniu okoł 5 klometrów silnik niema wysokich obrotów dławi staje niema mocy wolne obroty są silnik bezproblemowo zapala ma wolne obroty pracuje ładnie na wolnych niema wysokich i niema mocy zawsze jest tak samo
Witam mimo tego że na gazie dobrze pracuje sprawdż przewody wysokiego napięcia i ciśnienie na pompce paliwa.
Z grubsza ujmując obrotomierz "poloneza", to multiwibrator monostabilny wyzwalany impulsem z cewki zapłonowej. Do wyzwolenia multiwibratora potrzebna jest odpowiednia energia, w twoim układzie jest ona najprawdopodobniej za słaba przy wysokich obrotach. Spróbój skorygować elementy w układzie wyzwalania.
Witam. miałem również taki sam problem i pomogła regulacja parownika. Rozgrzej silnik do temp. 70 st. śrubą dopuszczajacą gaz do silnika (tą na rurce) przykręć tak aby silnik pracował jak najwolniej ale równo. Potem śrubą przy parowniku pokręć tak abyś miał jak najlżejszą pracę silnika, obroty będą wyższe i silnik cichutko pracuje. Jak już to ustawisz...
W tym silniku często pomagało czyszczenie przepustnicy oraz adaptacja specjalnym urządzeniem diagnostycznym, W tym silniku (ABD) jest system wtrysku pojedynczego, wtryskiwacz co każdy cykl przy okazji zmywa przepustnicę. Zatem bądź łaskaw mi wyjaśnić z czego ją czyścić? Czyściłeś kiedy przepustnicę w polonezie albo np skodzie120? Resztę przemilczę.
Witam! Nie wiem, czy w autku na wtrysku GSI można odczytać kody błędów, ale w moim polonezie (Abimex) wystarczyło zewrzeć dwa styki we wtyczce diagnostycznej - pod dywanem pasażera (pod schowkiem) - wisi tam luźno wtyczka. Obserwując kontrolkę Ch.E. można odczytać błąd, a tym samym diagnozować problem. Sprawdź nr błędu (poza 12 oczywiście) i napisz,...
POLONEZ CARO 1994 GAZ GLE nowe swiece, filtr powietrza, kable wysokiego napiecia, obroty spadaja po wlaczeniu silnika wentylatora chlodnicy czasem nawet tak bardzo ze gasnie ??? Nie pisz tytułów dużymi literami - REGULAMIN.
Układ "Wysokiego Napięcia"(cewka, przeewody i świece).
ok jutro to sprawdze gaznik-mam pytanie czy gazniku jest reguracja wysokich obrotów i gdzie sie znajduje obrotów, bo małych jest o tym wiem
podstawowy bląd jaki robicie to cewka niedopasowana(12 v nie nadaje sie) instalacja 12V czy 6 v nie ma wpływu na prace zaplonu! czyli jednak nie ma znaczenia czy podepnę cewkę butelkową 12v czy 6v, np taką od MZ..... tzn. obie cewki butelkowe będą współpracowały z modułem gl133, czy modułem od aprili sr50 ? ja nie chcę zasilać cewki z akumulatora,...
stwaialbym na przewody wysokiego napiecia mialem podobnie najlepiej sprawdz w nocy czy nie maja przebicia
Jutro wszystko będę przeglądał.I pytanie jeżeli chciałbym wyczyścić przepustnice wykręcić ja z auta to potem jest jakaś procedura jej kalibracji ?? Bo w polonezie z siliniekm rovera miałem tak że tylko przekrecalem kluczyk na zapłon i sam się ustawial krokowiec.
Witam, Poszukuję serwisu, który podjął by się naprawy Poloneza Caro 1.6 GLI Abimex. Jest dużo rzeczy do zrobienia. (Pływają obroty, wysokie obroty na biegu jałowym, nie działa obrotomierz, trochę blacharki, czasem wariują kontrolki od kierunków i awaryjnych, nie działa spryskiwacz tylnej szyby, drzwi kierowcy nie zamykają się z kluczyka, etc). Wiem,...
Regulator jest na alternatorze,ale nie w nim problem,problem jest w wirniku.Po prostu jest kiepska izolacja przewodów wirnika,dokładnie pod pierścieniami ślizgowymi.Trzeba zdjąć pierścienie i nałożyć nową izolację (rurkę ),a następnie dobrze to zaimpregnować.Pod wpływem siły odśrodkowej po prostu robi się zwarcie.
Wykonalne , ale największy problem przy swapie to niestety układ przeniesienia napędu czyli w tym wypadku wał , inne zakończenie konieczność przeróbki potem wyważenie to czynnści których nie można pominąć ,poza tym jak chcesz kręcić wysokie obroty to chłodzenie skompletuj na wyrost (+20% min) może olejówka no i most bo to nie jest zbyt trwałe.
Tak samo świecą na niskich jak i na wysokich obrotach tylko mrugają i napięcie daje 15,3V chyba dioda padła
załóżmy ze szkoły do domu mam jakieś 4-5km nie idzie jechać przez ostatni kilometr. Naciskając sprzęgło silnik łapie obroty 300-400 po czym gaśnie (obrotomierz opada..opada..opada... i zdycha silnik). Zaznaczam iż dzieje się tak tylko gdy jeżdżę szybciej (lub ucze się lekko zarzucać tyłem jako że zima). Czy w tym czasie załącza się wentylator chłodnicy?...
Jak sprzęgło łapie przy końcu to znaczy, że jest do wymiany. Tam nie ma żadnej regulacji jak w polonezie. Gratuluję niskiego przebiegu. Sprawdź, od ilu obrotów przy depnięciu masz odcięcie mocy. Przy 120 km/h wypada na 5 biegu wbijać gaz w podłogę :) Powyżej 3000 obr diesel nie jest tak zrywny jak od 2000 do 3000. "Panie, klima sprawna tylko wąż trzeba...
Jak na przelewie nie masz paliwa to masz dwie ewentualności- pierwsza ciśnienie mnie z pompki jest za niskie i nie przebija regulatora. albo zawór regulatora jest zaciety/zablokowany i ciśnienie masz zdecydowanie za wysokie. I to sprawdź na początku.
to wspomaganie odpowietrzenia komory silnika byłoby prawdopodobne-bo przy niskich obrotach w obudowie filtra jest ciśnienie atmosferyczne (chyba) i nie ssałoby z tej rurki od odmy, a tak przez wężyk zasysa. bo na wysokich obrotach silnik dostaje tyle powietrza przez przepustnice ze nie potrzebuje dodatkowego (polonez nie wkręca się aż tak szybko na...
A morze po prostu wystarczy wymienić pływak w gaźniku ,bardzo częsta przyczyna dławienia się polonezów zasilanych gazem ,pływak się przecierał ,zbyt wysoki poziom paliwa i się dusi na wolnych obrotach a objawy dławienia by na to wskazywały.
na wolnych obrotach pracuje dobrze a podczas jazdy straszni go muli pewnie wtedy ma taki przepał+
A jak zdiagnozować działanie czujnika podciśnienia ?? Za bardzo to nawet nie wiem gdzie go szukać w polonezie GSI... Proszę o wszelkie wskazówki dotyczące tej sprawy, bo czuję, że jestem blisko rozwiązania moich problemów. Tak jak pisałem, odczytuję kod błędu 33 a silnik wchodzi mi samoczynnie na wysokie obroty lub "faluje". Skutkuje to także pojawianiem...
Wtryskiwaczy jest cztery,a zeby cisnienie paliwa bylo za male to by auto nie mialo mocy na wysokich obrotach,a ma gdy w miejsce czujnika podstawi sie 50 k Omow.
dokładnie obrotomierz będzie pokazywał dwa razy większe obroty silnika z uwagi iz polonez ma dwa cylindry więcej wystarczy kabel ktory masz podłaczcyc do cewki zapłonowej owinąć 10 razy wokół przewodu wysokiego napięcia prowadzącego od cewki do kopółki i obrotomierz będzie sobie liczył sam impulsy oczywiście kabel owinąć nie na siebie tylko zrobić zwoje...
W moim Polonezie 1,6 GLI mam obroty silnika 1500 na luzie. Wymieniłem silniczek krokowy i to nic nie dało .Mechanik twierdzi że to może być uszkodzony sterownik silnika.A obroty są raz dobre ok.550 a raz wysokie 1500. Nieraz pomaga powtórne odpalenie silnika {ale nie zawsze} Proszę uzupełnić dane auta. goldwinger Rocznik 1994
A ile teraz spala?, Czy czuć zmianę mocy? 1) Sonda.. może być wadliwa. z drugiej strony może mieszanka jest zbyt bogata. 2) Co do wysokich obrotów. spróbuj odpiąć czujnik prędkości (jest przy ślimaku) przeważnie pomaga :)
Linka napewno nie ma nic do tego. Moim zdaniem dzieje się tak przez jakieś zakłucenia. Taki sam przypadek miałem w Polonezie ale na obrotomierzu analogowym. Obrotomierz dzalał poczczas jazdy z niskimi obrotami na wysokim biegu. Mam pytanie: Czy cewka sterowana jest przez jakis moduł?? Czy to jest silnik z wtryskiem??
Tak tylko chodzi oto że w parowniku jest tylko jedna śruba. I niewiem czy lepieje jest jak jest bardziej wykręcona czy też wkręcona? Ustawiłem ją tak zebym miał względnie dobre wolne obroty tzn. odpalał i chodził na zimnym bez problemu i niegasł mi przy gwałtownym spadku obrotów. Czy to tą śrubą powinienem się pobawić jeśli tak to w jaki sposób to wyregulować??
To instalacja 2 generacji,sonda lambda wymieniona,Silnik lekko trzęsie na wolnych obrotach,przy przyspieszaniu, jak by chwile przygasał,taki dołek i rusza dalej ,na wysokich obrotach idzie normalnie ,zamówiłem cewkę zapłonową podobno są awaryjne ,jak wymienię to napisze .
Witam, to nie prawda że sonda nie da się oczyścić. Przy jeździe w mieście na krótkich odcinkach czynna powierzchnia sondy zamula się tlenkami, nagarem i źle działa, wysyła niewłaściwy sygnał elektryczny do sterownika. Przed wymianą sondy proponuję przejechać się min 2godz. jazdy na wysokich obrotach i sprawdż sondę. Powodzenia
Witam Panów Konstruktorów! Nikt w to pewnie nie uwierzy, ale ja od dawna chciałem zatrudnić taki silnik (od wycieraczek) do pracy przy bramie! :) Czułem się prawie jak wynalazca, tylko że mój "wynalazek" jest jak widzę już od dawna znany! ;) Ubolewam nad brakiem czasu na wdrożenie mojego projektu, ale skoro Wasze już działają to pozwolę sobie zapytać:...
Układ rozruchu zimnego silnika - czujnik temperatury silnika. Przy uszkodzonym może czytać że silnik jest zimny i podaje za dużo paliwa. W czasie jazdy na niskim biegu na wysokich obrotach ponad 4000 jak przerzucisz na benzynę to samo? Na zimnym silniku to samo?
Witam! Od kilku tygodniu miałem problem z wolnymi obrotami w polonezie. Często gasnął ale jak już sie troche zagrzał to zdarzało się mu to rzadziej. Pare dni temu wogole przestał chodzić na wolnych obrotach. Przy odpalaniu trzeba było trzymać gaz a potem mu co chwile dogazowywać aby nie zgasł. Pomyślałem że uszkodzony albo zatarty już moze być silniczek...
Witam! Mam mały problem z ssaniem w Favoritce. Pracuje niby prawidłowo włącza się kiedy trzeba ale na ssaniu obroty potrafią dojść do 3000 - jeżeli wcześniej nie wcisne pedału gazu bo jak go wcisne to obroty spadają do 1600-1700 i takie się utrzymują bardzo długo. Jak jeżdże po mieście to cały czas mam ponad 1500 obr. a przez to pali mi więcej. Na gazie...
Ładowanie może być ale bardzo słabe lub w ogóle, kontrolka w porządku, sprawdź na początek regulator i szczotki czy nie są zbytnio wytarte, jak jedna jest więcej wytarta to sprawdź jak pisałem wcześniej, jak masz zużyte szczotki to możesz je same wymienić, pasują od poloneza, trzeba tylko przelutować.
Witam, Mam problem z Polonezem Caro 1.6 GLI, od momentu zamontowania LPG. Problem polega na tym że po odpaleniu na benzynie trzyma wysokie obroty dość długo, a kiedy już spadną to przy próbie przegazowania dławi się przy ok. 2500 obr. Jest wtedy troche słabszy na benzynie a po przełączeniu na gaz jest wszystko w porządku. Najciekawsze jest to że nie...
Mam problem z polonezem 1.6 Truck. czasami jak si nagrzeje to nie ma wolnych obrotów na gazie. Wczesniej byl problem z obrotami na samej benzynie jak si rozgrzal to wariowal , raz byly wysokie obraty raz niskie, czasami gasl. W serwisie stwierdzili ze to wina komputera , niby go zresetowali, i przez pewien czas bylo ok.
mama takie urzadenie ktore mierzy ilosc iskier na kablu wysokiego napiecia . a moj drugi spodob to jak sprawzam na chamowni silnik to zakładaja też jakis czujnik ale wał i on mierzy obroty i chyba to wszystko narazie pozdrawiam w nowym roq
Miałem podobną sytuację w astrze, Pompa paliwa pracowała ale straciła wydajność (oczywiście stopniowo się to działo, najpierw na wysokich obrotach słabnął apotem już nawet na wolnych nie chciał chodzić ). Po wymianie pompy wszystko wróciło do normy.
Witam Samochód jezdzi bez problemu na gazie. Z wtryskiwacza na wolnych obrotach widać tylko krople a na wysokich tak jakby gęsta mgiełka.Jak leje to jest uszkodzony.Podstawa sprawdź błędy.
W Polonezie caro 1.6 GLI mam problem z obrotami w tym pudle. Bardzo ciężko go zapalić, jak już się uda to nie trzyma obrortów, dławi sie , nie chce wchodzić w wysokie obroty. Muszę pulsowac pedałem gazu żeby mi nie zgasł. Kiedy naleję trochę paliwa na przepustnice to zapala łatwo, jednak po wypaleniu paliwa zgaśnie. Podmieniłem wtryskiwacz, nic nie...
Witam, mam alternator a124 6-diodowy i elektroniczny regulator, wszystko podłączone według podanego wyżej schematu i niestety problem, mam ciągle napięcie 12,8 które się nie zmienia, tak jakby altek nie ładował, napięcie na obwodzie wzbudzenia rośnie z 1,4 do 3 V na wysokich obrotach, przed założeniem rozebrałem altka i sprawdziłem ciągłość wszystkich...
Ja mam w polonezie to samo od 4 lat, obroty spadają dopiero po wciśnięciu pedału hamulca i przytrzymaniu przez 5-7 sekund - byłem u kilku mechaników i nic, czyściłem wszystko co się da i też nic - na moje oko to tak jakby się ssanie nie wyłączało, dopiero po naciśnięciu hamulca ssanie się wyłącza, albo silniczek krokowy do wymiany ale ja się już do...
obroty polonez wysokie spalanie wysokie obroty hyundai wysokie obroty
szarpie wymianie pompy pompa pęknięty dioda voltage
przewijanie stojana rotor antenowy
Jak włączyć podświetlenie zegara w Seacie i innych urządzeniach? Jak sprawdzić pompę w ekspresie DeLonghi Magnifica ESAM3200.S?