To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
No tak, można podejrzeć, pomiar ciśnienia paliwa już poza zakresem, wartości z przepływki też... Jedyna sensowna metoda, to kolejność o której pisałem..
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Skoro chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie, za maławydajność układu zasilaniapaliwem. Pomiar ciśnienia paliwa. Czy auto długo jest zagazowane? Czy wcześniej było dobrze,odjakiego czasu to się dzieje? Czy jest różnica czy silnik zimny czy ciepły?
Co z pompą paliwa? Sam numer błędu nic nie mówi bo nie wiadomo czy mieszanka jest uboga czy bogata. Przydałby się odczyt w czasie jazdy z obu sond lambda wraz z odczytem z przepływomierza oraz pomiar ciśnienia paliwa.
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Nie odpowiedziałeś , jaki wynik dał pomiar ciśnienia paliwa. Awaria przepływomierza w tym samochodzie faktycznie daje podobne objawy. Najczęściej powodem są oberwane styki i zimne luty od złącza wtyczki wewnątrz przepływomierza, pod blaszanym kwadratowym deklem. Wystarczy nożykiem wydłubać klej , potem dekiel. Przy prawej krawędzi pod wtyczką widać...
To jest zaślepka miejsca w którym podpina się manometr do pomiaru ciśnienia paliwa. Niema wpływu na nic.
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Filtr paliwa wymienić. Pomiar ciśnienia paliwa (wydajność pompy)
Po rozrządzie dokonaj pomiaru ciśnienia paliwa, objaw jakby pompa zdychała i błędy też na to wskazują. Dodatkowo sprawdź przepływomierz (pomiar), czujnik wału, oraz zamień miejscami czujniki położenia wałków, bo nie wykluczone że masz kilka usterek na raz.
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Czyli przy braku paliwa pompa by pracowała non stop, dwa gdzie jest ten bufor który robi pomiar ciśnienia paliwa, trzy po co tak komplikować układ.
Pomiar ciśnienia paliwa, to raz, a dwa, zmierz szczelinę pomiędzy czujnikiem położenia wału a zębami koła fonicznego
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Tam na tym króćcu jest zaślepka na manometr ,wtedy można zrobić pomiar ciśnienia paliwa.
Niedługo będę miał ponownie auto to zobaczymy. Tu akurat wystarczy pomiar ciśnienia paliwa.
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Zamiast zrobić porządną diagnozę z pomiarem ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze dolotowym i ustawienia rozrządu lepiej wymienić na pałę połowę osprzętu silnika licząc, że a nóż się uda naprawić
No to już masz odpowiedź kiedy to się stało. Pomiar ciśnienia paliwa pewnie wiele wyjaśni. Można by jeszcze sprawdzić wartości czujnika temp na zimnym.
Podłączyć tester i zrobić pomiar ciśnienia paliwa na pompie przy głowicy. Jak chcesz możesz próbować odpalić z plaka na próbę.
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Zostaje pomiar ciśnienia paliwa manometrem.
Wtedy miałbyś błędy P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów, albo P0170 doP0172, błędny skład mieszanki, za bogata (raczej nie), za uboga. Pomiar ciśnienia paliwa to od 10min do pół godziny. Poza tym, przy niskim ciśnieniu paliwa z reguły są problemy z rozruchem przy niskich temperaturach.
Pomiar ciśnienia paliwa manometrem prawdę powie
Weź mu na próbę zaślep evap (wężyk do pochłaniacza oparów paliwa), od strony kolektora ssącego oczywiście Druga rzecz, to pomiar ciśnienia paliwa manometrem
Pomiar ciśnienia paliwa rozwieje wszelkie wątpliwości co do działania regulatora. Należy też sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa.(czy regulator nie "puszcza")
Ten miernik do tego się nie nadaje. Zauważ że to vacuometr i manometr w jednym. Możesz mierzyć ciśnienie do ok 0,7bara oraz podciśnienie. W tej chwili to co zaznaczyłeś jest na skali podciśnienia więc jeżeli wskazówka od zera poszła w prawą stronę to masz powyżej 0,7bara ale tak naprawę ile to nikt nie wie. Jak wskazówka idzie w lewo od zera to mierzysz...
Pomiar ciśnienia paliwa na pompie tandem wiele by wyjaśniło.
A słyszałeś magiczne słowo diagnoza? Diagnoza nie opierająca się tylko na czytaniu błędów ale także live data?, pomiar ciśnienia paliwa, synchro...
Jeśli na lpg jest ok sugeruję pomiar ciśnienia paliwa.
NIe ma gotowego rozwiązania.Na początek proponuje pomiar ciśnienia paliwa i sprawdzenie drożności wydechu.No i odczyt parametrów a nie tylko błędów.
Dziwne. No to pozostaje pomiar ciśnienia paliwa na listwie powinno być 2 bary (chyba że się myle :D ) Myślę że nie mylisz dźwięku pompy wspomagania słyszalnej na filmiku z pompą paliwa :-)
Pomiar ciśnienia paliwa.
Pierwsze co to pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka.
Dobrze, że chociaż tyle, nic jednak nie ma na temat parametrów, choćby pomiar ciśnienia paliwa...
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Pomiar ciśnienia paliwa nie kosztuje majątku, ale ok, wymieniaj.
Bo tak ogólnie to już chyba wszystko zrobione oprócz pomiaru ciśnienia paliwa, wymiany pompy i chociaż próby wtryskiwaczy na szarym papierze...
pomiar ciśnienia paliwa rozjaśni temat.
Podstawa to pomiar ciśnienia paliwa. Od tego się zaczyna.
Trudno zmierzyć co na przewodach do zaworu wydatku? Jakie ciśnienie nabija? Pomiar ciśnienia paliwa sprawdzony? Próba przelewowa zrobiona?
Pomiar ciśnienia paliwa podczas jazdy.
Nie jestem pewien jak to w golfie wygląda, ale zapowietrzać może się również od uszkodzonej pompy. Podstawa diagnozy w tym przypadku to pomiar ciśnienia paliwa w układzie.
Do rewizji regulator na pompie, regulator na szynie, czujnik ciśnienia na listwie. Pomiar ciśnienia paliwa jakie generuje pompa w zbiorniku i wydajność pompy wc.
Pomiar ciśnienia paliwa prawdę powie.
Pomiar ciśnienia paliwa.
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Niestety nigdzie takowego nie ma. Podejrzewam, że ten model wytrysku w ogóle nie posiada możliwości zmierzenia ciśnienia...
Na początek reset wartości wyuczonych ,pomiar ciśnienia paliwa.
Filter Co to jest? Pomiar ciśnienia paliwa do wykonania.
Diagnoza to miał być pomiar ciśnienia paliwa, zwłaszcza pod obciążeniem.
Wręcz przeciwnie nie powinien tego robić,przecież w nim jest paliwo a nie powietrze. Nie w tym silniku :) Tu jest sterowany podciśnieniem. No dobrze, już wyczytałem, jak go sprawdzić - trzeba zrobić pomiar ciśnienia paliwa przy odłączonym, następnie podłączyć i znów odłączyć - jeśli ciśnienie nie podskoczy, tzn. że regulator kaput.
Skład mieszanki ocenia sonda lambda. Pewną rolę gra przepływomierz, ale ciśnienie w układzie paliwowym to tam jest prawie stałe i regulowane przez oddzielny układ sterujący pompą paliwa. Po co Tobie pomiar ciśnienia paliwa?
Takie naprawy jak masz Kuchenkowe zasilanie- LPG to pomiar ciśnienia paliwa i nieszczelność wtrysków gazu.
Może to może tamto a nic nie sprawdzone. Czego mu brakuje do rozruchu. Pozwolenie na rozruch w parametrach jest? Temperatura widziana przez ecu pokrywa się z rzeczywistą? Nic sie nie cofa w benzynie przede wszystkim to po pierwsze. Pomiar ciśnienia paliwa to po drugie. A pisać teorie można owszem do bólu.
Kolego sprawdzenie kodów błędu to nie wszystko, bloki pomiarowe mówią prawdę, ale na początek ciśnienie sprężania i pomiar ciśnienia paliwa.
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
Jeśli to gaźnik, to pompka paliwa. Pomiaru ciśnienia dokonujesz na rozgrzanym silniku z wciśniętym pedałem gazu do oporu.
Jeżeli brak błędów i dodatkowo BIP-y na minusie. To do sprawdzenia pompa tandem (ta na końcu wałka). Można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Poniżej 1,5-2 Bary jest problem z napełnianiem pompowtrysków. Niskie ciśnienie nie koniecznie musi oznaczać awarię samej pompy. Często pada uszczelnienie czy rozjechane są gniazda i nawet nowe gumki nie dają rady...
Witam. Najlepiej jest wykonać pomiar ciśnienia paliwa na wejściu na listwę wtryskową. Jeżeli ma słabą wydajność to bardziej jest to zauważalne przy wyższych obrotach i obciążeniach. Pamiętaj, że ten silnik ma dwie pompy paliwa.
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Pompę słuchać i ok? Widziałem takie pompy co jest słychać i ....tylko słychać. Miały problem z prostatą. Ale wiem, pomiar ciśnienia paliwa jest niemodny, bo można sobie paluszki pobrudzić i w ogóle....
Co zrobiłeś ? Pomiar ciśnienia paliwa na railu i test przelewowy. No i live-data.
Jak juz niewydolnosc pompy lub wtryskow. Patrzyles na przeplywomierz? Wykonam pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem. Przepływomierz (MAF) sprawdzałem, na wolnych obrotach pokazuje 3.5-4g/sec co jest poprawną wartością dla tego silnika. Możliwe że by "oszukiwał" przy większym przepływie powietrza?
a pokusiłeś sie o pomiar ciśnienia paliwa??Na ciepłym po przełączeniu na benzynę chodzi normalnie???
Gdzie choćby pomiar ciśnienia paliwa? To że pompa wymieniona nie świadczy ani trochę o tym że jest sprawna. W usterkę drugiej sondy też nie wierzę.
Ten silnik idzie uruchomić? Czy tylko praca na wtryskiwaczu rozruchowym. Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Domyślam się że to system KE-Jetronic?
Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Manometrem i z poziomu testera? Następnie szczelność dolotu do sprawdzenia. Błędy się kasują? Wracają od razu czy po chwili?
Pierwsze co to pomiar ciśnienia paliwa w 900-tce powinno być około 1,0 bara, być może zawór ciśnienia paliwa się popsuł, też trzeba go sprawdzić.
Podaj konkretnie jakie masz ciśnienie paliwa. Może wtrysk słabo pyli. Objawy pasujące do braku paliwa, ciśnienia. Manometr w rękę i pomiar ciśnienia paliwa. Powinno być 3bary.
Tam nie zrobisz adaptacji przepustnicy i to nie ona tutaj winna. Tak jak robokop napisał - pomiar ciśnienia paliwa i najlepiej w czasie jazdy.
jak doda się gazu to słychać tzw. ''zagranie na zaworach'' Pomiar ciśnienia paliwa wiele by wyjaśnił. Przy za dużym są właśnie takie "efekty".
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
Trzeba zdiagnozować przyczynę gaśnięcia. Pomiar ciśnienia paliwa w trakcie pracy oraz gaśnięcia rozwieje wątpliwości, resztę załatwi diagnostyka komputerowa.
Odczyt błędów to podstawa,pomiar parametrów to następny krok ,pomiar ciśnienia paliwa bo nie wiem czy to była nowa pompa Bosch i od tej pompy bym zaczął sprawdzanie.
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
Trzeba by zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa, być może pompa już niedomaga
Antytrząsacz się zużył. Pomiar kompresji -> pomiar ciśnienia paliwa-> podgląd DTC -> wymiana świec i przewodów -> zadawanie pytań na elektroda.pl. Zacząłeś od końca.
Zrobić logi dynamiczne z pomiarem ciśnienia paliwa i doładowania na drodze, te czynniki mają wpływ na tryb awaryjny pod obciążeniem.
A czy robiłeś pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem? A w jakim toż celu mierzy się pod obciążeniem?
Za katem nic nie ma do mieszanki. Przed katem to tak. Oj jaka diagnoza taka naprawa Jeszcze się kiedyś zdziwisz :| Do 32115 - odczyt temperatury silnika po zagrzaniu , odczyt pracy sondy przed i za katalizatorem , odczyt ciśnienia w kolektorze ssącym , pomiar ciśnienia paliwa na rampie wtrysku itd, itd ..... :D
Też myślałem o czymś podobnym. Na jakim przetworniku zrobilibyście pomiar ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwa w jednopunktowym wtrysku benzyny? Zakres wejściowy do 0,15MPa, wyście cyfrowe lub prądowe 4 - 20 mA.
A może byś cokolwiek zrobił oprócz pisania gorzkich żali na forum, jakaś diagnostyka, pomiar ciśnienia paliwa, sprężania, cokolwiek....
może ktoś miał podobny przypadek A no miałem, taki trochę głupi i nietypowy, nie napisze co było ale pomiar ciśnienia paliwa wszystko wyjaśnił.
Była robiona jakaś diagnostyka - w szczególności odczyty z czujników temperatury, pomiar ciśnienia paliwa, test układu regulacji wolnych obrotów?
Jak paliwa będzie za mało, świece też będą mokre, bo paliwo nie będzie rozpylane, tylko będzie kapało do cylindrów. Z rozrządem, powinien być błąd czujnika wałka rozrządu. Wydaje mi się, że pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania rozwieje wątpliwości.
Witam zlecę zaprojektowanie a następnie wykonanie komputera do auta z pomiarami i wyświetlanie je w postaci graficznej na TFT 7 lub 9' ewentualnie można zastosować jakiś gotowy zestaw uruchomieniowy Wymagane pomiary: -pomiar obrotów -pomiar ciśnienia oleju -pomiar temperatury oleju -pomiar ciśnienia paliwa -pomiar napięcia instalacji -pomiar prędkości...
Pozostaje pomiar ciśnienia paliwa na listwie. O ile mnie pamięć nie myli, na wolnych obrotach powinno być 3,5 bara, przy odłącznym regulatorze ciśnienia do 4 bar. Przekaźnikiem pompy steruje komputer przez podanie "minus" na cewkę przekaźnika, plus na cewce przekaźnika jest po zapłonie. Możesz spróbować wysterować przekaźnik ręcznie przez podanie "minusa"...
To pozostaje oddać samochód na warsztat żeby dokonali naprawy. Pomiar ciśnienia paliwa wiele wyjaśnia. Może nie sama pompa, taka mała podpowiedź. Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa, jeżeli będzie małe sprawdzić szczelnosc układu paliwowego od pompy do wyjścia z obudowy.
P3090 to raczej nie jest błąd CMP. Pomiar ciśnienia sprężania, ciśnienia paliwa
że chciałem zrobić patent na odpalanie zasymulować mu -40 stopni i było by dobrze Kolego nie masz pojęcia żadnego o tym silniku. Żadnego. Po pierwsze pomiar ciśnienia paliwa. Po drugie sprawdzenie przepustnicy i TPS.
to że chwilę idzie dobrze a potem przestaje wskazuje na niedostatek dopływu benzyny. Na pierwszy ogień wymiana filtra paliwa pod podłogą, a następnie pomiar ciśnienia paliwa i w razie czego wymiana pompy
Pomiar ciśnienia paliwa i tak Cie nie ominie. Często zdarza się tak, że pompa paliwowa, na rozgrzanym silniku nie ma siły podać paliwa bo jest zwyczajnie zużyta, lub też, są "wygrzane" połączenia elektryczne, którymi prąd płynie do pompy.
Jeżeli samochód zasilany instalacją gazową pracuje równo i jeździ normalnie to wiadomo że układ iskrowy jest dobry i wymiana nie wpłynie na poprawę złego spalania na paliwie Pb. :arrow: Sprawa jest oczywista że problem tkwi z zasilaniu paliwem Pb lub w sterowaniu. :arrow: pomiar ciśnienia paliwa 0,8-1,2 bar :arrow: uszkodzony /zatkany wtryskiwacz :arrow:...
Może oringi pompowtryskiwaczy zostały ścięte przy montażu- bardzo łatwo je uszkodzić, ja stosuję specjalny smar silikonowy, bo posmarowanie olejem silnikowym, to 100% uszkodzenie. Przerabiane. No i pomiar ciśnienia paliwa zasilającego sprawdzić.
pomiar ciśnienia paliwa passat regulator ciśnienia ciśnienia paliwa tłumik ciśnienia paliwa paliwa
naprawa kosiarki mercedes stacyjki sprinter schemat genway
Mercedes W213 200d 2019 - Piny CAN w radarze przednim Gdzie kupić pilota do mini wieży Philips TAM4505?