Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Za małe ciśnienie, pompa do wymiany
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Sprawdzić ciśnienie na pompie
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
2,6 + - 0,4 bar.
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Winowajcą była pompa oleju
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
Jak sprawdzałeś to ciśnienie pompy?
A jakie ciśnienie daje pompa??
Pytanie do kolegi glapsson. Partner po kolizji. Podczas naprawy rurka od AdBlue za silnikiem rozłączona. Ponownie została połączona. Mocznik uzupełniony. Po paru kilometrach kontrolka Urea i trójkącik. Błąd P20E8 00 -niepoprawne ciśnienie AdBlue. To rozumiem, zapowietrzenie. DiagBox pokazuje 4.00 bar. Jak odpowietrzyć układ? OK. Odłączyłem przewód z...
ciśnienie na pompie
Sprawdź jeszcze pompę paliwa czy daję odpowiednie ciśnienie.
Też mam 1.6 HDi (czy raczej TDCI bo to Ford) i odkopałem jakiś log który nagrałem przy odpalaniu auta. https://obrazki.elektroda.pl/1840734500_... Przy obrotach 277 rpm jest już 167 barów. Nie masz gdzieś nieszczelności? Albo nie wiem, filtr paliwa niedrożny (ale piszesz że z bańki - domyślam się - z pominięciem filtra paliwa) też nie...
siemka sprawdz sobie zawór upóstowy na listwie wtryskowej Dodano po 1 badałes wydajność pompy oraz ciśnienie
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
a jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwowej w baku ??
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Jesli jest to bosch to pod uszczelniaczem nie ma nic.A gdy zatarta głowica pompy to naprawa nieopłacalna lepiej kupić drugą pompę
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Skoro pompa działa, to jakie ciśnienie pompuje?
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Któryś wtrysk uszkodzony,ew pompa. Sprawdź jakie ciśnienie podczas kręcenia.
Pompa oleju, czujnik ciśnienia,panewki,przytkany smok olejowy,stary rzadki olej.
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
To niestety nie jestem w stanie pomóc.Większość samochodów posiada mechaniczną pompę i czujnik ciśnienia ew.elektrozawory odcinające ciśnienie
pompa paliwa źle się czuje Chyba pompa raczej daje radę skoro ciśnienie jest za wysokie.
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Słyszę jak pompa pracuje kilka sekund po przekręceniu stacyjki no ok a jakie ciśnienie podaje ?
Sprawdź ciśnienie i wydatek pompy paliwowej...
do valvetronic jest silnik, dziwi mnie to, że jak dostanie odpowiedniej temp tak szybko "odcina" ciśnienie, jak nie jest rozgrzany to nawet widać jak schodzi z obrotów i ciśnienie na manometrze delikatnie zleci poniżej ok 2,5bar i zaraz pompa podciąga, wzrasta do zadanego
A wskazówka paliwa jak się zachowuje? Może jakiś fahofiec grzebał co przy pływaku (zgięty) jak i przy przewodach zbiornika? Trzeba to sprawdzić, ciśnienie na pompie też nie zaszkodzi.
Koło zmiennej fazy na diagnostyce pp2000 w kumatym serwisie lub ASO. Wygląda na to że coś się zacina na zimnym. Do sprawdzenia również ciśnienie oleju bo pompy lubiły padać. Potrafił też tracić ciśnienie oleju na uszczelnieniu walka przy kole zmiennej fazy. Z ciekawości, jaki olej?
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Witam serdecznie. Pewnie jak zwykle pompa paliwa. Sprawdź czy masz ciśnienie paliwa.
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
Częstym w takich skrzyniach problemy powoduje zużyte sprzęgło. Wtedy czujnik sprzęgła podaje informacje poza zakresem jogo pracy i komputer pokazuje taki błąd. Może też być zużyty akumulator hydrauliczny lub też sama pompa. Bywa też że problemy powoduje zużyty akumulator 12v. Moja propozycja to: 1 sprawdzić akumulator -napięcie podczas rozruchu nie...
ja bym stawiał na regulator na pompie
Wkręcasz manometr,blokujesz odpływ, odczytujesz ciśnienie i wiesz wszystko o pompie.
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
U mnie w saxo chodzi przez chwilkę słychać dwa cyknięcia i cisza, myślę, ze pompa cały czas pompuje, bo ciśnienie paliwa jest za małe
Może tak być, ale tak jak napisał kolega(at)beryas jak samochód odpalę na plaku jest ciśnienie 298 to pompa WC wygląda na sprawną.
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Podane ciśnienie, jest wartością minimalną, nie maksymalną. Nie sądzę żeby to miało być powodem wyskakiwania komunikatu. Samochód ma zmienną wydajność pompy? Bo nie kojarzę.
Samo się odpowietrzy jeśli pompa sprawna. Ciśnienie na listwie zobacz. Ja bym obstawiał uszkodzenie przekaźnika głównego.
sorki już poprawiłem chodziło mi o 407. Nie znam zasady działa pompy WC ale z tego co wiem musi robić ciśnienie na listwie. Jak kręce pompą to tak jak by wszystko dawała na powrót.
a nie orientujecie sie ile regeneracja takiej pompy mozekosztowac i ile kosztowałaby uzywka?
Sprawdź zaworek w pompie wtryskowej. Sprawdź jak na innym będzie się zachowywał. Kopci? Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa, mogą wtryski Ci przelewać
A ręczną pompką podałeś ciśnienie ? A pompa powinna trafić na stół.
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały.
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Mechanika. od zawsze wymieniałem w tym aucie wszystko i sam robiłem ale tym razem naprawdę nie mam pojęcia był u mnie znajomy który pracuje w dużym warsztacie ale też powiedział że nie wie co to może być sprawdzaliśmy pompę rozrząd ciśnienie wszystko dobrze działa.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Zmien czujnik cisnienia na listwie tak na wszelki wypadek ze szrotu dostaniesz za 2 dyszki jezeli dalej bd problem to pompa wc jak najszybciej
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Układ Boshowski - wymagane ciśnienie wstępne. Koleżanka miała problem, wypalony styk we wtyku, i odpalał, ale gasl w losowych momentach, czasem wcale nie łapał. Pompa pracowała tam konkretnie ciągle.
jeśli czasem działa, to albo to, albo to pompa, czyli przekaźnik jest tańszy do sprawdzenia. Należy również pamiętać, że na końcu mostka wtryskiwaczy znajduje się czujnik, który mierzy ciśnienie wtrysku, problem może również pochodzić stamtąd.
Zmierz ciśnienie na listwie i na układzie przed pompą WC.
Generalnie z tymi silnikami to Lew popłynął, i tu może się okazać wada pompy - wada fabryczna rozrządu i układu smarowania. Z 2015, to raczej akcja serwisowa nie pomoże... Dobry serwis, (płukanie silnika i pewnie pompa) ale to juz będą koszty... Poczytaj w necie o tych akcjach
Polecam sprawdzić, jakie ciśnienie podaje pompa niskiego ciśnienia i prześwietlić przewody paliwowe pod kątem nieszczelności.
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Problem z pompą, za słabe ciśnienie i nie dostaje paliwa.
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Trzeba sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa i trzeba go zdiagnozować.
A sprawdził, jakie obroty są podczas kręcenia rozrusznikiem? Jakie ciśnienie wytwarza pompa? Jeżeli byłby uszkodzony, to by nic nie pokazał.
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Co to jest w takim razie - wyłącznik trzeciego tłoka problem? - wyłączony trzeci tłok ? - okablowanie przy wtryskach? - czy dotyczy to innego elementu samochodu, aniżeli silnika? Nie rozumiem słowa "selenoid". A jak się ma do tego zapis z KTS - "Elementy ograniczające ciśnienie pompy. Bieg jałowy."
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia ale to raczej będzie pompa do wymiany.
Przy zatkanym powrocie paliwa pompa daje max. ciśnienie i ma ono wynosić ok. 5bar. Systemowe natomiast ma mieć 3-3.5bara a więc pompa do wymiany.
Może to pompa paliwa niedomaga ? Jak można ją sprawdzić powinna dawać ciśnienie 1.2bara !
Po jakis 2-3 sekundach od wyłączenia zapłonu.
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
Po co w układzie paliwa gruszka gdy elektryczna pompa robi ciśnienie zaraz po włączeniu stacyjki? Jeśli jest gruszka to na pewno nie ma pompy niskiego ciśnienia. Może niewłaściwy montaż webasto jest powodem usterki?
Problem rozwiązany, przyczyną był immobilizer.
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Sprawdzić przepływomierz. Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (nie pamiętam) to sprawdzić ciśnienie jakie wytwarza.
Czy ciśnienie w kolektorze listwy wtryskowej może tak wysoko wybiegać ponad ciśnienie zadane? (gwałtowne przyspieszanie autem) https://obrazki.elektroda.pl/9005974900_... Dodano po 47 Czy to oznacza zacinający się zawór regulacji ciśnienia na pompie?
Ciśnienie zniknie po krótkim czasie, to normalne, sprawna pompa praktycznie natychmiast wytworzy odpowiednie ciśnienie do uruchomienia silnika Problem z LPG wykluczam, gdyż zakręciłem LPG Zakręciłeś gaz na wielozaworze przy zbiorniku?
Filtr wymieniony przed zimą ,tylko po polaniu pompy wodą ciśnienie skakało od 30 do 180 ,ale pokazywało też 500 i 1000 bar. Dodano po 3 Moze być regulator ciśnienia na pompie walnięty?
Andy i co w związku z tym? Podałeś link do twojego tematu, ale nie doczytałem tam odpowiedzi twojej, czy ustaliłeś przyczynę, czy nie. Tutaj piszesz: "/lektura mi pomogła/" Co wyszło u ciebie? Nieszczelności, zawór na pompie, wtrysk? Czy słabej jakości paliwo? Bo z tego co się orientuje to najczęstsze przyczyny. A może pompa paliwa w zbiorniku miała...
ciśnienie 34bar
Witam, błąd p1198 Peugeot. Ręce opadają, proszę o pomoc. Sprawdzone wtryski, wymienione czujniki na pompie i listwie, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowy filtr paliwa, nie było opiłków, bak sprawdzony, smok ssawny czysty. Pali od styku, traci moc po rozgrzaniu, po wyłączeniu kluczyka moc jest z powrotem ale nie na długo i jeszcze jak jest chłodniej...
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Podłączyłem go pod komputer i zero błędów. Sprawdziłem korekty dawkowania paliwa i regulację od 12-15%. Odchyłka paliwa wynosi -12-12. Ciśnienie bicia pompy to 298 bar i to wszystko na wolnych obrotach jak załapał
Ciśnienie oleju sprawdzone miernikiem? Jeżeli będzie niskie to naprawa pompy lub w najgorszym przypadku naprawa wału.
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Witam, podstawowa diagnostyka, ECU widzi obroty? Jeżeli nie iskry nie będzie :) Jakie jest ciśnienie paliwa, pompa chodzi? Takie może głupie pytanie, ruzumiem że czujnik uderzeniowy sprawdzony?
W takim razie podejrzewałbym brak paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Układ musi mieć trochę czasu ma zasilenie popmpy i dopiero wytworzy wysokie ciśnienie. A więc zasilanie /nieszcelności.
Bosch czy Siemens (układ wtryskowy)? Synchronizacja wtedy jest? pompa w baku jakie ma ciśnienie? jakie ciśnienie na rampie przy rozruchu?
pompa ciśnienie peugeot boxer pompa ciśnienie oleju peugeot ciśnienie peugeot
przebieg mercedes schemat czujnik klimatyzacja czarny ekran starcie
telewizor problem zdjęcia pilot samsung parowanie
Kod P0115 - Napięcie na wtyczce czujnika ECT Sprawdzenie i wyważanie śmigieł turbin wiatrowych