Zapowietrzony uklad czy pompa nie powinna powodowac blokowania kół
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
Piotrek, a pompy hamulcowej przypadkiem nie zmieniali? Bo może się okazać że nie cofa się tłoczek w niej do końca.
Witam ,proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z hamulcami.Otóż wymieniłem uszczelniacze w pompie hamulcowej,jak również klocki na osi przedniej i okazuje się,że grzeją sie tarcze hamulcowe,zaznaczam ,iż zaciski są po regeneracji.Co może byc powodem tej usterki,proszę o poradę.
Witam mam problem z moim coltem 1.3 benz 2010. W czasie jazdy zaczynają hamować same hamulce LP i PT. tak że aż tarcze się grzeją. Po wymianie pompy hamulcowej problem nie zniknął, po wymianie pompy i sterownika ABS problem nie zniknął, po odłączeniu kompa ABS problem nie zniknął, Przód i tył zaciski ruchome na prowadnicach. Przewody elastyczne drożne....
Auto nie tak dawno nabyte stąd też dokladnie nie wiem w jakim jest stanie technicznym. Wymienione zostały wszystkie hamulce, tarcze z klockami, a problem mam nastepujacy . Grzeje się hamulec pawy tył , sprawdziłem, czy przypadkiem nie blokują się klocki w prowadnicach ale wszystko jest w porządku. Jazda próbna i to samo. Auto jest w automcie , dzwignia...
Czy przed wizytą u mechanika tez był ten problem? Może coś jeszcze źle poskładał? :) Sprawdź, czy nie grzeją ci się felgi i tarcze. jak tak to tłoczek zapiekł się w cylinderku i blokuje koło. Albo masz zapowietrzony układ hamulcowy i któreś z kół hamuje mocniej. W najgorszym wypadku pompa hamulcowa. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ.
Jeśli jesteś absolutnie pewny tego zacisku, to szukaj przyczyny w zatkanych przewodach. Np. zagniecionym sztywnym przewodem hamulcowym. Pompa hamulcowa swoimi 100bar wepchnie płyn, który bardzo niechętnie będzie wracał. Klocki hamulcowe w jarzmie (albo szczęki) na pewno chodzą lekko i nie zahaczają się o nic? Jak tam masz rozwiązany hamulec ręczny (bębny,...
Witam, Problem pojawił się 2 m-ce temu , kiedy to pierwszy raz po zatrzymaniu zauważyłem , że z tylnich kół wydobywa się dym , a tarcze rozgrzane do tego stopnia ,że ciepło przenosiło sie na felgi , które także były gorące. Zajechałem do mechanika który po oględzinach wyczyścił mi całe hamulce i wszystko posprawdzał( tarcze , klocki szczeki , cylinderki...
Wymienilem zacisk na drugi nowy ale to nic nie dalo. Wymienilem pompe hamulcowa na nowa i kolo dalej sie blokuje ale nie tak jak wczesniej bo choc ciezko nim krecic reka jak samochod jest na podnosniku to jednak kiedy jade kolo sie juz nie grzeje (wczesniej smierdzialo i bylo niesamowicie gorace). Moze kupie jeszcze jeden komplet klockow i ponownie...
zmierz od razu sobie długość rurki hamulcowej od pompy do tego koła (sznurkiem poprowadź po rurce, potem zmierz sznurek) bo wątpię, że Ci się to odkręci od wężyka, a zresztą i tak napewno stara rurka jest zgnita, więc kup sobie miedzianą - jest wieczna, swoją drogą to najlepiej po tylu latach zmienić wszystkie rurki na miedziane... możesz od bidy odpowietrzyć...
pompa jest nowa na starej taki sam objaw problem z odpowietrzeniem jednej strony brak cisnienia to myślisz ze rurka hamulcowa zapchana czy co masz na myśli.Jak to wytłumaczyć dla czego przed wymianą klocków wszystko było ok?? ja myśle ze nie za kazdym razem servo wraca do konca ,raz wraca a raz nie ,i nie zasysa płynu dlatego nie ma cisnienia i problem...
Witam po dłuższej przerwie. Udało mi się podnieść samochód i sprawdzić czy trą te klocki hamulcowe o tarcze. Piszę, że udało się, ponieważ na wyposażeniu mojego samochodu nie ma lewarka, gdyż kiedyś pewnie posiadał on zestaw naprawczy do opon. Nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się, że nie. Otóż prawe tylne koło jak kręcę nim ręką to słychać...
Witam. Samochód to Audi 80 B4 2.0 benzyna 90 kM. Problem dotyczy ciągle grzejącego się przedniego prawego koła. Zanim auto przyjechało do mnie poprzedni mechanik wymienił tarcze, klocki, jeden wężyk elastyczny (są dwa przy kole), wymienił reparaturki w zacisku. Gdy auto przyjechało do mnie na początek wymieniłem drugi wężyk elastyczny, nie pomogło,...
Ale w opisywanym przypadku ja raczej obstawiam na rozwarstwione elastyczne przewody hamulcowe W ciągu kilkunastu lat nie zdarzyło mi się widzieć przewodów gumowych rozwarstwionych w sposób blokujący ciśnieniowy przepływ płynu - owszem, obecnie dość często czytam na temat tej bzdury w internecie. Urwany, przekrakciały czy przetarty przewód - i owszem,...
Witam. Otóż mam pewien problem z tylnymi hamulcami w Fordzie Mondeo. A wiec sprawa miała się tak: Jakiś dwa tygodnie temu zaczęła grzać mi się lewa tylna felga. Pomyślałem na początku że może to łożysko czy coś ale na drugi dzień ustało już się nie grzała. Lecz problem nie znikł bo po 2 dniach znowu zaczęła się grzać. Więc w poniedziałek odkręciłem...
Czy modulator to element znajdujący się przy pompie hamulcowej,z gniazdem stykowym?.Dzięki za pomoc, Pozdrawiam.
Wracam z tematem. Kupiłem zestaw szczęk + zestaw nowych sprężyn i wymieniłem. Stare okładziny były faktycznie starte, ale jeszcze było na nich trochę warstwy ciernej. Wyczyściłem wszystko szczotką na wiertarce, rozpierak na lince chodzi luźno, regulator również bez problemów się wkręca w palcach. Po złożeniu wszystkiego (linka jeszcze luźna) podkręciłem...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Po naciśnięciu i zwolnieniu pedału koło ma prawo jeszcze trochę trzymać - w zaciskach nie ma przecież spręzyn a klocki sa odsuwane poprzez minimalne bicie tarcz hamulcowych. Być może problemem jest pompa - przemawiałoby za tym sprawa, że grzeją się oba zaciski. Należałoby ją rozebrać i dla zasady wymienic uszczelnienia. Do głowy przychodzi mi jeszcze...
Na moje to na skutek wciśnięcia wszystkich tłoczków i co za tym idzie nastąpił powrót starego zasyfionego płynu ( w zaciskach jest najgorszy) do pompy i modułu ABS , i zabrudzeniu uległy zaworki w pompie ABS i myślę że stąd problem. Może spróbuj wywalić stary płyn i ze dwa razy nowym płynem go przepłukać i zalać.
Witam, Sprawa jak w tytule dotyczy Mercedesa W211 Kombi 2.2 CDI 170KM 2008 rok. Model po lifcie. Od dłuższego czasu szukam rozwiązania problemu z hamulcami. Podczas jazdy hamulce zaczynały się blokować i doprowadzały do nagrzania tarcz. Najpierw zostały wymienione zaciski (na używane) oraz płyn hamulcowy. Problem odpuścił na ok. 2 miesiące i powrócił,...
grzeją tarcze hamulcowy wszystkie grzeją tarcze tarcze hamulcowe grzeją
przebarwi kolor zacisk hamulcowy ręczny pralka bosch produkowana rosji
napięcie drugiej sondy lambda numer seryjny
Niski pedał hamulca w wózku widłowym Hyundai - przyczyny i diagnostyka Kierownica nie wykrywana przez PC - przyczyny i rozwiązania