Wpięty równolegle do termostatu, więc włącza wentylator sygnałem elektrycznym. Masz przy silniku dodatkową chłodnicę od hydrałliki? Tylko na pompie oleju jest zawór. Był temat na elektrodzie.
2. Sprawdzona pompa oleju, zawór i smok - wg. mechaników ok. 3. Sprawdzone panewki - ok, później profilaktycznie wymienione - zmniejszyło to tylko intensywność zjawiska i nic poza tym. Wał rzekomo też ok. 4. Vanos wg. mechanika ok. 5. Zalany "gęstszym" olejem - 10W40 - bez zmian. Więc misa była ściągana? Po co 10w40 skoro ma być 5w40.? Sprawdzanie...
Tak, dokładnie ten sam dźwięk. Tak, dolny zawór, gdy jest odpięty, grzechotania/stukania nie ma. Powoli kończą mi się pomysły: wtryski, rozrząd, panewki (sprawdzone), pompa oleju, zawory VANOS, cewki, świece, hydro popychacze i koniki zaworów. Koła VANOS zostały wymienione bez rezultatu.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Wygląda na problem z czujnikiem albo z pompą oleju ( zawór upustowy ) Tak duże ciśnienie ( jeśi pomiar jest prawdziwy ) jest szkodliwe dla panewek.
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Witam, może pytanie brzmi dziwnie ale nie wiem który czujnik odpowiada za kontrolkę ciśnienia oleju ew. komunikat graficzny( czy w ogóle występuje). Znalazłem mnóstwo sprzecznych informacji na ten temat. W moim silniku w bloku są 3 czujniki: 6511800315( zawór regulacyjny pompy oleju); 6511800115 zawór natrysku na tłoki) i czujnik z czarną wtyczką prawdopodobnie...
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
pompa oleju, zawór redukcyjny (nadmiarowy), panewki sie zajechały, benzyna w oleju...
Jak dla mnie to niech wyjmie pokrywę wraz z pompa oleju. Zawór może pracować, ale kanał powrotny oleju może jest niedrozny.
Witam. Typowy objaw zużytego dołu, i lub pompy oleju. To samo chciałem napisać. Ople miały problematyczne pompy oleju a zawory upustowe to już norma w nich. Z 2 lata temu był tu ruszany podobny problem. Koleś szukał złotego środka aż w końcu kupił za namową nas wszystkich pomagających cała nową kompletną pompę i człowiek chyba zadowolony do dziś bo...
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Witam jaka moze być przyczyną dużego cisnienia oleju . Pompa oleju nowa delphi . Zawory sterujące wymienione na oryginalne nowe proszę o pomoc
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
witam na tym oleju przejechałem jakieś 2000km od wymiany i jest to pół syntetyk lotos a silnik ma przejechane 200-tyś/km zaznaczam że przed tą wymianą jeździłem na pełnym syntetyku Castrol poza tym czytałem ze jest gdzieś koło pompy oleju zawór ciśnieniowy może ten zawór jest zepsuty .
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Zastosuj zawór ciśnieniowy pompy oleju z ursusa c 360 . Niech Ci tokarz dorobi korek na zbiornik do oleju w który od środka wkręcisz ten zawór . Z wyjścia pompy dasz trójnik ,jeden koniec do sprężarki a drugi na ten korek . Zawór będzie w środku zbiornika i będzie regulował ciśnienie . Jeżeli cylindry nie mają żadnych rys ,ani śladów przytarć to można...
Witam Sprawdź czy dobrze daje olej na wywrot [ na wolnych obrotach powinno czuć lekkie obciążenie silnika ] , o ile jest słabe ciśnienie , wina leży w zużytej pompie oleju lub w ogóle w talerzu [ zawór ,przewody , pompa , sitko ] , no chyba że pękł przewód pomiędzy talerzem a podnośnikiem , ponieważ już miałem taki przypadek . Pozdrawiam
Kontrolka nadal nie gaśnie od razu :) Ale po ostatnich sprawdzeniach stwierdziłem, że olej nie schodzi w stronę silnika tylko tym kanałem w stronę pompy oleju. Niby nie powinno, bo jest tam zawór jednokierunkowy. Zawór obejściowy jest połączony z kanałem, gdzie olej wchodzi z obudowy filtra (zaznaczony na zielono) i płynie dalej do silnika. Jak wyciągnąłem...
Panowie jak w temacie, auto Mazda 6 2.0 Diesel 100kW 2005r. Przy rozgrzanym silniku zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju. Pomiar ciśnienia oleju manometrem był następujący: zimny silnik ciśnienie ok 4 bar, gorący spadło do 1 bar ! Gdzie przyczyna ?? pompa oleju ? zawór w pompie ?? silnik ?? przebieg auta niby 150 tyś ale auto z Niemiec więc nie...
Zawór jest w pompie oleju...micha do zdjęcia.
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
To wygląda na sprawny A ciśnienie oleju jest w porządku? Dodano po 4 Pompa oleju sprawna? Smok w porządku? Zawór sterujący od wariatora sprawny? Jak to tam wyglądało? Jak nie to miska w dół i smok pompa do weryfikacji Jak i również ciśnienie oleju
Zacięty zawór upustowy na pompie oleju i podpiera ci zawory stąd praca bez oporu .
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Trzeba będzie zasilać zawór także przy podnoszeniu. A dlaczego ? Jeżeli podłączy go równolegle do pompy, a ona posiada zawór jednokierunkowy, to będzie działało.
Nie wiem. Filtr oleju, olej, zawór w pompie oleju, pałowanie silnika na zimno. Trzeba by posprawdzać, sprawdzić pompę. Ogólnie temat dosyć znany.
A jak ciśnienie oleju? Wypadało by je sprawdzić po zagrzaniu silnika, bo czujnik a właściwie błąd nie koniecznie oznacza uszkodzony czujnik tylko równie dobrze błąd sygnału czyli sygnał nie właściwy dla sterownika w danym momencie a przyczyną może być stary olej, niski jego poziom, zużyta pompa oleju, uszkodzony zawór oleju do koła zmiennej fazy, lub...
W starszych silnikach był to objaw kilu problemów: 1.Zużycia panewek wału. Luz był na tyle duży, że wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego przyrostu ciśnienia na wolnych obrotach. 2.Zablokowanie się zaworu nadmiarowego ciśnienia oleju w samej pompie. Przy otwartym przepływie przez zawór, wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego...
Miałem podobną sytuację (zerwany łańcuch), skrzynka wyczyszczona, wymyta, bieżnie ładne więc nowy łańcuch. Po kilku kilometrach jazdy ta sama sytuacja. Też podmieniałem sterowanie i nic. Ponowny demontaż skrzyni i co, zacięty zawór w pompie oleju. Tylko raz mi się to zdarzyło. Ps. nowsze wersje nie mają tego zaworu. https://obrazki.elektroda.pl/8520503100_...
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Witam Panów. Od listopada też walczę z tym silnikiem. Mechanik z Torunia od którego chciałe kupić panewki wałków - te w których wycierają się rowki poinformował mnie też ,że najwięcej zamieszania robi wałek wzniosu. Lekkie wyżlobienia w panewkach nie mają wpływu na ciśnienie oleju. Trzeba skontrolować smok w misce oleju i ten 3 elektro zawór w pompie...
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
w pompie oleju masz zawór zwrotny, jeżeli już przepompowała olej to go ponownie bez problemu zaciągnie, schody zaczynają się gdy pierwszy raz zaczyna pracować na sucho... nie zaciągnie, bo olej ją "uszczelnia" wewnętrznie, tak samo się dzieje z silnikiem diesla jak tłoki były na sucho wkładane do silnika bez oleju, nie będzie kompresji...
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
to moze nie byc czujnik , mógł sie przyciąć zawór regulujacy cisnienie na pompie oleju; po dodaniu gazu jak kontrolka gasnie to zawór
Wymienione bylo: pompa, ... , czujnik, zawór w filtrze oleju. A ten, co to zdiagnozował, potrzebę wymiany - to co on mówi na takie pytanie ?
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Trzeba by jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju, żeby zobaczyć czy czasami zawór w pompie się nie przycina.
Zrób porządek z pompą oleju , zapewne zacięty zawór przelewowy , potem zobaczymy.
EMS 4106; czujnik tlenków azotu.Problem z komunikacją CAN z czujnikiem tlenków azotu za katalizatorem.4108;Jednostka sterująca SCR, komunikacja między jednostką sterującą silnika a jednostką SCR ustała.5408;czujnik ciśnienia oleju,sygnał z czujnika ciśnienia oleju wykazał wartość wyższą od normalnej.Oznacza to, że ciśnienie mierzone przy pewnej prędkości...
Sprawdź ciśnienie oleju manometem, w tych modelach potrafi wariować zawór nadmiarowy oleju w pompie i wtedy dzieją się cuda. Czy przy tych stukach silnik pracuje normalnie? Miałem już takie przypadki, że szło za duże ciśnienie na magistralę.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
U mnie zawór jest mechaniczny. Nie wiem na jakiej zasadzie on działa, podejrzewam że otwiera się gdy ciśnienie na wyjściu ze sprężarki robi się za duże (jak zawór w pompie oleju). Sprężarka z takim zaworem nie pracuje cyklicznie, pomimo posiadania sprzęgła elektromagnetycznego. Jednocześnie nie idą do niej żadne dodatkowe przewody, oprócz tych do sterowania...
witam, ten silnik f20z2 16V ma 0,23-0,28 mm na ssacych, i 0,27-0,32mm na wydechu, podrugie sprawdż ciśnienie oleju powinno byc 3,5 bara przy około 3000rpm, jest w tym silniku jeszcze montowany wałek wyrównujacy napedzany oddzielnym paskiem zebatym mozliwe ze ten hałas on powoduje, trzeba by osłuchać stetoskopem silnik i mozliwe ze coś sie dzieje z napedem...
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
Przykręcony jest do pompy oleju.
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Witam; Wymieniona pompa oleju, profilaktycznie panewki, oringi na smoku, zawór ciśnienia, czujnik. czy może być coś powiązane to z wymianą skrzynki bezpieczników, ponoć się ją programuje do różnych aut,
Nigdy nie zalewam pompy przed montażem, natomiast zawsze smaruję zębatki olejem W tych pompach newralgicznym punktem jest zawór przelewowy i tam bym zaglądnął, czy nie został w pozycji otwartej
Olej na pewno nie ma tu nic do rzeczy. Filtr PP nawet gdyby miał 20 lat nie wpływa na spadek ciśnienia. Gorzej z resztą. 28 w filtrze oleju ma zawór przelewowy i całkiem inną pompę oleju, smok i trzy rury. Teraz ciężko powiedzieć jak jest zrobiona przeróbka i jak to wszystko spasowało.
Teoretycznie tak.Zawór ten to nic innego jak zawór bezpieczenstwa/przelewowy a własciwie dwa takie zawory(podwójny) na obydwu przyłaczach silnika hydr. W momencie włączenia przepływu,gdy ciśnienie gwałtownie wzrasta bo urzadzenie nie jest jeszcze rozpedzone zawór ten przepuszcza część cisnienia do węża powrotu. Tak samo w momencie wyłaczania maszyny,gdy...
Panowie pytanie mam czy w rocznikach 2013 występował problem z ciśnieniem oleju z pompami chyba już nie ? Pokazuje mi na wolnych obrotach czy zimny czy ciepły 0,4- 0,6 bara jak podkręci się obroty to nic nie zmienia na fizycznym manometrze też Co obstawiacie z tego co wiem jest zawór nadciśnieniowy oleju w obudowie filtra oleju ? Czy pompa choć przy...
Czy ktoś dysponuje rynunkiem układu smarowania silnika i pompy oleju do Volvo 850 t5, gdzie jest zawór regulacyjny (cisnienia) pompy. Dziękuje Wiesiek
Do przejrzenia zawór w pompie oleju, a najlepiej wymienić pompę na nową. Za duże ciśnienie oleju podstawia popychacze zaworowe.
Zawór w pompie oleju. Reguluje ciśnieniem.
Pompa sprężarkowa jest smarowana olejem rozbryzgowo .Nad pompą jest wlot powietrza a na osuszaczu wylot .Do wlotu musisz podłączyć jakiś filtr a na zawór wylotowy przewód do zbiornika .Na dole jest tabliczka podaj dane .A pracę zacznij od rozebrania i wyczyszczenia może wymiany łożysk itp.
Chciałem zamknąć temat. Ciśnienie oleju w silniku faktycznie, było za wysokie, jednak nie było aż tak wysokie, jak mi wmawiano, wg serwisu nie mogło też wpłynąć na zatarcie turbosprężarki. W pompie poszedł zawór oleju .. niestety producent nie przewidział wymiany samego zaworu i nie można go nigdzie dostać. Wymieniona pompa i ciśnienie wróciło do normy....
A co ma ciśnienie, filtr oleju do tego, że mu klepie przez 5 sekund na zimnym? Lepiej byście zapytali, ile to ma przebiegu i jaki olej zalany. Popychacze stukają? Uwierz mi że ma, ale to zależy od obiegu tylko że to już nieważne Teraz zostaje smok i pompa albo wymiana oleju na 10W40 Zawór jest w pompie
Generalnie pompa oleju może być najmniejszym problemem. Jest to auto wiekowe, a i silnik nie pierwszej młodości, wiec może być wszystko, od zużytych panewek i wału po zawieszony zawór upustowy w pompie oleju z uszkodzona pompą włącznie. W każdym razie, jeśli pomiar ciśnienia oleju potwierdzi jego brak, nie wróże długiej jazdy tym autem z tym silnikiem.
W takim razie rozrusznik, pompa wtryskowa, nic innego mi do głowy nie przychodzi... Może bardzo rozwalony kąt wtrysku? Któryś zawór się wiesza? Smar zamiast oleju?
Przeprowadzony został remont ztr. wymienione zestawy naprawcze panewki, pod zawór na pompie oleju położona jest podkładka, ponieważ mechanik ocenił, że pompa jest jeszcze dobra zawory dobre, zawór na bąku wymieniony. Ciśnienie na zimnym silniku miało 3bary jednak z biegiem czasy gdy silnik się rozgrzewał spadało stopniowy, aż spadło do 0 ;/ co może...
To może być sprężarka do pracy grupowej, tym króćcem wyrównują się poziomy oleju między sprężarkami. Dokładnie tak ktoś sugerował w serwisie - tylko co ewentualnie zrobić - dać jakiś zawór do zamykania i wymiany oleju? zostawić tą zaślepkę gumową pozdrawiam
Witam. Pytania w zasadzie mam dwa. Pierwsze gdzie znajduje się zawór upustowy pompy oleju? Drugie od czego jest śruba na klucz 24 od przodu silnika w obudowie pompy oleju? Pozdrawiam
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Jeszcze jedno, jaki duży musi być zbiornik na olej i ile oleju,czy jest wymagany filtr oleju i zawór przeciążeniowy?
witam - moze sterownik ma slaba mase ta przy pokrywie zaworow \ one tego tez nie lubia. pozdrawiam. Dodano po 9 witam jeszcze raz -sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach.moze pierscionki zasniedzialy.moze pompa oleju jest otwarta i hydraulika nie otwiera zaworow,lub zatarty zaworek w pompie oleju i trzyma zawory zbyt dlugo otwartei tez brak cisnienia...
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Zablokowany zawór przelewowy pompy oleju.
Ciekawi mnie jeszcze czujnik o nazwie Cold start valve znajduje sie w bloku kolo czujnika cisnienia oleju. to jest bimetaliczny zawór rozruchu zimnego silnika ,jest zasilany tak jak pompa paliwa.
passat zawór pompa oleju zawór oleju zawór oleju astra
aparat trust sprawność grzejnika piasta łożyska
reklamacja wtryskiwacze stable diffusion
Kod 43 Bluetooth w Windows - przyczyny i rozwiązania Modelowanie zmian odcinka ST w EKG: metody i zastosowania