Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Pompa wtryskowa sama zaciąga paliwo. Czasem możesz mieć pompkę wspomagającą w zbiorniku.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Odświeżę temat.Gdzie mogę dostać części do Mojego Sandersonika?
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Tylko widzisz tutaj pompy w zbiorniku raczej nie ma. Jak paliwo przepływa swobodnie ze zbiornika do pompy ,to zostaje sama pompa HP ,zawór na niej albo jego złe sterowanie.
Czyli nic nie wiadomo. Powietrze najlepiej przezroczysty wężyk na ssaniu pompy albo podłączyć paliwo z bańki do pompy zamiast zbiornika.
W traktorkach gdzie zbiornik paliwa znajduje sie powyżej gaźnika, paliwo zasilag go opadowo, w tych co mają zbiornik poniżej i na równo z nim jest potrzebna pompa paliwa. Raczej pompa w tym wypadku nie jest problemem.
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
Toyota avensis 2.0 d4d 85kw t25 brak ciśnienia na listwie. Witam mam problem z toyotą pompa sprawdzona wtryski sprawdzone paliwo ze zbiornika idzie... auto odpala tylko wtedy jak podam mu paliwo do pompy pod cisnieniem pompką elektryczną ... co może być nie tak ? Pompę źle sprawdzili ?
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Pompy w zbiorniku ani nie nasłuchuj ani nie szukaj bo jej tam nie znajdziesz! To układ CR Boscha z pompą CP3, porządna diagnostyka z pomiarami ciśnienia paliwa i próbą przelewową i w parenaście minut można postawić diagnozę ( zakładając że zasilanie paliwem pompa-->zbiornik paliwa wporządku).
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Może immobilizer a jeśli nie to trzeba by było połączyć się kompem z pompą(zakładam że się nie mylę że pompa ma sterownik na sobie). Sprawdź czy dobrze chodzi na plaku, czy w zbiorniku jest paliwo i czy dochodzi do pompy.
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
To też jest normalne, chociaż niektórzy robią wyłącznik pompy, żeby ją oszczędzać, ale jak paliwo jest w zbiorniku, to nic jej się nie dzieje. Krótko: tak ma być. I nie jeździć na oparach.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
będę szukał dzięki czyli nic się z nią nie zrobi ? Byłaby to zbyt pochopna konkluzja! Jeżeli pompę możesz słyszeć ze kręci, to wskazywałoby że jej motor funkcjonuje, a problemem jest sama pompka. Pompka ta zazwyczaj jest zębata, z mocnymi utwardzonymi zębami, typu "gerotor", skręcone pomiędzy dwoma okładzinami, które mogły się wypracować, albo zwyczajnie...
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
A powiedz, sprawdziłeś drożność układu paliwowego, czy pompa nie ma za ciężko zasysać paliwo? Do smoka w zbiorniku zaglądałeś? Wypadało by tak przy okazji.
Pin 11 szarej kostki 16-pinowej, bezp. F2 - o ile jest to M59 z silnikiem TU5JP4. Na przyszlozc - zaczynaj od VIN-u.
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
Po wielu bojach okazało się ze nie trzymała pompa paliwa w zbiorniku. Paliwo po prostu cofało się z powrotem do zbiornika. po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. nawet zaworki zwrotne które montował mechanik nie przynosiły efektu.
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Paliwo dostaje? Pewnie nie... Jest w ogóle w zbiorniku? Pompa chodzi?
Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo. Takie naiwne pytnie.Po co pompa w zbiorniku ma pchać paliwo w powrót?
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Nie robiłbym tego. Kłopoty mogą pojawić się jak będzie potrzeba pracy na benzynie. Paliwo powinno przepływać przez instalację paliwową. Jedyną radą jest utrzymywanie pewnej ilości paliwa w zbiorniku.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Nie ma pewności, że jakieś resztki wody nie zostały w przewodach paliwowych i dostały się znowu do gaźnika. Nalej świeżej benzyny i jakimś sposobem dobrze byłoby zaciągnąć to paliwo ze zbiornika zanim dotrze do pompy paliwa. Starym sposobem można by wlać trochę denaturatu aby zmieszał się z resztkami wody. No i czyszczenie gaźnika od nowa. Może to wystarczy.
Masz taką siatkę drobną w zbiorniku. Wymienna raczej z całym koszem pompy paliwa w zbiorniku.
Tak z ciekawości zapytam. Jak ma się dostać paliwo do webasto, jeśli pompa paliwa ssie paliwo ze zbiornika? Przecież będzie też zasysać z webasto.
A pompa wstępna było coś robione/sprawdzane one lubiły się psuć. może zbyt wolno podaje ze zbiornika paliwo? słychać jak pompa wstępna pracuje po włączeniu zapłonu?
Mini S R56 2012 r. Mam problem z uruchomieniem tego auta. Pytanie podstawowe jest takie, czy pompa paliwa w zbiorniku powinna cały czas dostawać napięcie i być w pracy? Podczas próby uruchomienia samochodu sprawdziłem kontrolką, czy jest napięcie zasilające pompę. Okazało się, że napięcia brak. Bezpośrednio z akumulatora przewodem zasiliłem pompę przez...
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
To nie będzie tak działać. Chcesz żeby ta pompa ssała paliwo przez cienki 6mm wężyk a więc stawiasz ogranicznik. Oryginalnie w Calibrze był wąż 13mm na pompie i chyba 18mm do zbiornika a więc jeszcze grubszy (zdarzyło mi się go wymieniać niestety). Rozsądne wyjścia to pompka w zbiorniku lub przeróbka ssaka w zbiorniku na grubszy, przynajmniej 13mm ale...
najlepiej jak zaczniesz od sprawdzenie czy paliwo dochodzi to wtrysku. zdejmnij wąż zasilajacy włóż go do do słoika przekręć zapłon i sprawdz czy pompa podaje paliwo I w takim wypadku jeśli to syf ze zbiornika to zapycha resztę układu :cry:
Temat rozwiazany. Jakiś magik podrutował przy pompie paliwa w zbiorniku. Pompa nie siedziała na dnie zbiornika tylko wisiała. Przy przechyle paliwo odpływało spod pompy. Wymiana na drugą i po problemie.
Witam Auto finalnie wylądowało u mechanika. Kilka dni mu zajęło aby ustalić, że winna była jakaś uszczelka przy pompie paliwa w zbiorniku. Jak mierzyłem wydatek pompy to było to przy zerowym ciśnieniu (pompowałem paliwo do butelki). Natomiast jak pompa miała wytworzyć ciśnienie na wtryskiwacze to paliwo wylatywało przez uszkodzoną uszczelkę z powrotem...
jak koledzy mówia, prawdopodobna usterka pompy lub sterownika podepnij ktsa do sterownika pompy. jestes pewien ze pompa wtryskowa ma paliwo? pompa w zbiorniku nie słuzy do podawania paliwa do silnika słuzy tylko do mieszania paliwa pomiedzy komorami zbiornika. kto zobaczy zbiornik zrozumie.
W zbiorniku jest elektryczna pompa paliwa, włącza się po zapłonie ? pompuje paliwo ?
Jest. W pompie paliwa w zbiorniku. Nie trzeba go wymieniac.
Filtr jest zintegrowany razem z pompą paliwa z zbiorniku.
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Spróbuj starego sposobu i zasil nowy, zalany paliwem filtr paliwa z dodatkowego baniaka zawieszonego nad silnikiem. Do baniaka wlej paliwo z jeszcze innej stacji, np z BP (skoro jest podejrzenie o złe paliwo). Ponieważ w 2.0l tdci pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo sama ze zbiornika (nie ma pompy podającej paliwo do filtra), to w układzie paliwowym...
A oprócz wymiany pompy , wywaliłeś paliwo ze zbiornika i nalałeś świeżego?
Być może zapowietrza się pompa lub zatkany wąż zasilający paliwem podepnij sobie bezpośrednio pod pompę jakiś zbiornik z paliwem (może być bańka tylko czyta bo to idzie bezpośrednio do pompy) zobacz czy to coś pomoże
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
Mam ten wynalazek od ładnych paru lat. Także miałem problemy z brakiem mocy i ciężkim paleniem. Przyczyną okazał się nadłamany kruciec od pompy paliwowej. Praktycznie nie było tego pęknięcia widać, ale wystarczyło to aby pompa tłoczyła paliwo wprost do zbiornika. Cena pompy w serwisie jest astronomiczna, jednak to tworzywo można bez problemu spawać....
Jeśli jest w zbiorniku pompa to działa przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli jej nie ma to wtedy zaciąga paliwo pompa wtryskowa. DVD w mojej Omci:http://pl.youtube.com/watch?v=XdHJS...
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik + uszczelnienia na wtryskach (czarne paliwo w zbiorniku)
Niby złożyłem wszystko jak być powinno a nie pobiera paliwa ze zbiornika do końca. Przed rezerwą, jeszcze przed czerwonym polem po zgaszeniu silnika jest już problem z uruchomieniem silnika. Pompa paliwo przetacza bo sprawdzałem to. Domyślam się, że nie pobiera do końca z lewej komory gdzie jest pływak.
Okazało się - ani pompa spalona ani mapy w komputerze się nie rozjechały. Pękły przewody wyprowadzajace paliwo pomiędzy pompą a deklem w zbiorniku paliwa ...
Przy silniku bańka z paliwem. Zastępczy zbiornik.
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Może być wina pompy podającej paliwo ze zbiornika do pompy wtryskowej Kolejne ostrzeżenie za pisanie bzdur.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Porady na odległość są trudne najwygodniej jest podłączyć kompa i wszystko jasne. Zacznij od tego czy słychać pompę paliwa w zbiorniku, sprawdż paliwo w zbiorniku jeśli będzie słychać bulgotanie w filtrze paliwa to pompa zaciąga powietrze . Jeśli najpierw nie chcesz jechać do mechanika to popytaj może ktoś ma kabel diagnostyczny do fiata . Dla mnie...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej, typowe objawy. Poza tym tam nie ma pompy w zbiorniku ani obok, tam pompa wtryskowa sama zasysa paliwo ze zbiornika :)
A mechanior znalazł może pompę paliwa w zbiorniku? Bo przechylanie się do gaśnięcia to problem z osadzem kosza pompy w zbiorniku - łapie powietrze i zapala checka.
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Ten silnik potrzebuje ok 350-400rpm żeby odpalił. Z drugiej strony z baku nie powinny dochodzić żadne dźwięki poza cichym buczeniem, jeśli coś tam "siorbie" to znaczy że albo coś jest urwane albo pęknięte i pompa albo ciągnie powietrze albo paliwo wylewa się gdzieś z powrotem do zbiornika. Od włączenia zapłonu do załączenia rozrusznika odczekaj przynajmniej...
Witam, posiadam ford focus mk2 2005r. 2.0 tdci. Jest w tym modelu pompa paliwowa w zbiorniku paliwa?
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Jak w temacie, zgasł podczas jazdy, paliwo pompka w zbiorniku podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia, z pompy paliwo nie wychodzi na listwę, pompa podmieniana na drugą i to samo, błąd od czujnika położenia wału korbowego.
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
O ile dobrze pamiętam to po włączeniu zapłonu pracuje pompa paliwa w zbiorniku...
najważniejsze w tym wszystkim to bezpieczeństwo. Sprawna pompa to obowiazkowo benzyna w zbiorniku. Paliwo w zbiorniku i sprawna pompa to alternatywne żródło zasilania pojazdu. Padł mi układ zasilania LPG akurat na przejeździe kolejowym. bardzo szerokim przejeździe. dobrze, że miałem w pełni sprawą i godową do pracy instalację benzynową.
Po sprawdzeniu okazało się, że paliwo nie dopływa wcale do filtra paliwa.... Czyli prawdopodobnie pompa paliwa w zbiorniku. Niestety po zdjęciu kanapy okazuje się, że nie ma tam dojścia od góry i trzeba zdjąć cały wydech i całą roszte... Macie jakiś pomysł, jak sprawdzić tę pompę bez jej demontażu? Bezpiecznik sprawdzony.
Układ wtryskowy Siemens charakteryzuje się tym że nie ma pompy w zbiorniku. Pompa wysokiego cisnienia sama zasysa paliwo ze zbiornika. I kwestja tego filterka przed regulatorem. Prawdopodobnie w tej pompie (Siemens) jest to część nie wymienna i nierozbieralna. CEZAR
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
Chciałem to zrobić ale teraz jest lipa bo coś zaczęło cieknąć w okolicach pompy paliwa przy zbiorniku cieknie po pompie nie wiem dokładnie co tam się dzieje ale cieknie z pod zbiornika po pompie paliwo . Masakra chciałem sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi do tego rozdzielacza ale teraz już nie sprawdzę bo ta ''pompa'' cieknie .Nie mam już siły na to...
Cofa się paliwo do zbiornika pompa paliwa. Pozdrawiam.
Pompa wtryskowa zaciąga paliwo ze zbiornika.
Jak wymieniłem pompę paliwa i filtr paliwa to wlałem do zbiornika z 4 litry paliwa i zrobiłem tylko dla testu małą rundkę 500 m. Zasyfiłeś znów filtr paliwa i zbiornik najprawdopodobniej -taka ilość na zbiornik syfu to niedużo. Zrób co napisałem bo szkoda twojej roboty. "chytry dwa razy traci". Pompa Vacum to ona podaje paliwo do silnika i nadmiar...
Witam. Mam problem z Citroenem c5 2001r. 202.000km. 2.0hdi 110koni system Bosch. Auto gaśnie, błąd P1112, regulator paliwa na pompie wymieniłem. Auto przejechało 20km. i znowu zgasło. Podmieniłem wtryski, pompę w zbiorniku. Puściłem paliwo bezpośrednio do pompy, wymieniłem filtr. Paliwo całe z tą osłoną plastikową sprawdziłem, wiązkę, paliwo zmieniłem,...
zbiornik paliwo pompa wymiana pompa paliwo zbiornik volvo pompa paliwo zbiornik
zmywarka amica silnik programatorem rt809f paliwo vectra zbiornik
zgrzewarka transformatorowa wymuszenie gwarancji
Kospel PPH2 – schemat elektryczny, opis układu, diagnostyka usterek przepływowego podgrzewacza Nissan Terrano II R20 2.4 KA24E – głowica, dokręcanie śrub, typowe usterki, uszczelka MLS