Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Pompa wtryskowa sama zaciąga paliwo. Czasem możesz mieć pompkę wspomagającą w zbiorniku.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
A pompa wstępna było coś robione/sprawdzane one lubiły się psuć. może zbyt wolno podaje ze zbiornika paliwo? słychać jak pompa wstępna pracuje po włączeniu zapłonu?
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
W traktorkach gdzie zbiornik paliwa znajduje sie powyżej gaźnika, paliwo zasilag go opadowo, w tych co mają zbiornik poniżej i na równo z nim jest potrzebna pompa paliwa. Raczej pompa w tym wypadku nie jest problemem.
Tylko widzisz tutaj pompy w zbiorniku raczej nie ma. Jak paliwo przepływa swobodnie ze zbiornika do pompy ,to zostaje sama pompa HP ,zawór na niej albo jego złe sterowanie.
Może immobilizer a jeśli nie to trzeba by było połączyć się kompem z pompą(zakładam że się nie mylę że pompa ma sterownik na sobie). Sprawdź czy dobrze chodzi na plaku, czy w zbiorniku jest paliwo i czy dochodzi do pompy.
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
Nie ma pewności, że jakieś resztki wody nie zostały w przewodach paliwowych i dostały się znowu do gaźnika. Nalej świeżej benzyny i jakimś sposobem dobrze byłoby zaciągnąć to paliwo ze zbiornika zanim dotrze do pompy paliwa. Starym sposobem można by wlać trochę denaturatu aby zmieszał się z resztkami wody. No i czyszczenie gaźnika od nowa. Może to wystarczy.
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Nie robiłbym tego. Kłopoty mogą pojawić się jak będzie potrzeba pracy na benzynie. Paliwo powinno przepływać przez instalację paliwową. Jedyną radą jest utrzymywanie pewnej ilości paliwa w zbiorniku.
Jak w temacie, zgasł podczas jazdy, paliwo pompka w zbiorniku podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia, z pompy paliwo nie wychodzi na listwę, pompa podmieniana na drugą i to samo, błąd od czujnika położenia wału korbowego.
Witaj ,jeśli masz filtr paliwa to podepnij go pod zapinkę filtra co by był wyżej żeby nie spływało paliwo do zbiornika ,bo schodzi ci paliwo i wysychają ci płytki zaworków i wówczas pompa traci szczelność i ma problem zassać paliwo.
Toyota avensis 2.0 d4d 85kw t25 brak ciśnienia na listwie. Witam mam problem z toyotą pompa sprawdzona wtryski sprawdzone paliwo ze zbiornika idzie... auto odpala tylko wtedy jak podam mu paliwo do pompy pod cisnieniem pompką elektryczną ... co może być nie tak ? Pompę źle sprawdzili ?
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
Czyli nic nie wiadomo. Powietrze najlepiej przezroczysty wężyk na ssaniu pompy albo podłączyć paliwo z bańki do pompy zamiast zbiornika.
W zbiorniku jest elektryczna pompa paliwa, włącza się po zapłonie ? pompuje paliwo ?
Paliwo dostaje? Pewnie nie... Jest w ogóle w zbiorniku? Pompa chodzi?
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Tak była odapacja zrobiona i ten sam problem ,może być tak że trzeba będzie zamontować pompkę wstępna by ze zbiornika pompować paliwo do pompy comon reil
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Pompy w zbiorniku ani nie nasłuchuj ani nie szukaj bo jej tam nie znajdziesz! To układ CR Boscha z pompą CP3, porządna diagnostyka z pomiarami ciśnienia paliwa i próbą przelewową i w parenaście minut można postawić diagnozę ( zakładając że zasilanie paliwem pompa-->zbiornik paliwa wporządku).
będę szukał dzięki czyli nic się z nią nie zrobi ? Byłaby to zbyt pochopna konkluzja! Jeżeli pompę możesz słyszeć ze kręci, to wskazywałoby że jej motor funkcjonuje, a problemem jest sama pompka. Pompka ta zazwyczaj jest zębata, z mocnymi utwardzonymi zębami, typu "gerotor", skręcone pomiędzy dwoma okładzinami, które mogły się wypracować, albo zwyczajnie...
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Witam jeszcze raz. Mam pytanie a ze zbiornika to paliwo pompa wtryskowa zaciąga czy jest jeszcze jakaś dodatkowa pompka.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
To też jest normalne, chociaż niektórzy robią wyłącznik pompy, żeby ją oszczędzać, ale jak paliwo jest w zbiorniku, to nic jej się nie dzieje. Krótko: tak ma być. I nie jeździć na oparach.
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
najważniejsze w tym wszystkim to bezpieczeństwo. Sprawna pompa to obowiazkowo benzyna w zbiorniku. Paliwo w zbiorniku i sprawna pompa to alternatywne żródło zasilania pojazdu. Padł mi układ zasilania LPG akurat na przejeździe kolejowym. bardzo szerokim przejeździe. dobrze, że miałem w pełni sprawą i godową do pracy instalację benzynową.
Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo. Takie naiwne pytnie.Po co pompa w zbiorniku ma pchać paliwo w powrót?
Odświeżę temat.Gdzie mogę dostać części do Mojego Sandersonika?
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Cofa się paliwo do zbiornika pompa paliwa. Pozdrawiam.
To nie będzie tak działać. Chcesz żeby ta pompa ssała paliwo przez cienki 6mm wężyk a więc stawiasz ogranicznik. Oryginalnie w Calibrze był wąż 13mm na pompie i chyba 18mm do zbiornika a więc jeszcze grubszy (zdarzyło mi się go wymieniać niestety). Rozsądne wyjścia to pompka w zbiorniku lub przeróbka ssaka w zbiorniku na grubszy, przynajmniej 13mm ale...
Znajduje się w zbiorniku paliwa przy pompie paliwa.
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Przy silniku bańka z paliwem. Zastępczy zbiornik.
Spróbuj starego sposobu i zasil nowy, zalany paliwem filtr paliwa z dodatkowego baniaka zawieszonego nad silnikiem. Do baniaka wlej paliwo z jeszcze innej stacji, np z BP (skoro jest podejrzenie o złe paliwo). Ponieważ w 2.0l tdci pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo sama ze zbiornika (nie ma pompy podającej paliwo do filtra), to w układzie paliwowym...
Jeżeli to wtrysk Boscha to ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy po włączeniu zapłonu pompa w zbiorniku podaje paliwo. Pompy te siadały bardzo często w autach koncernu PSA. Siadały też moduły-podstawy bezpieczników te pod maską. A immo tak wogóle to chyba ma odzielną kontrolkę na zestawie wskaźników.... Pozdrowionka
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
W silniku benzynowym filtr paliwa jest umieszczony bezpośrednio w zbiorniku paliwa razem z pompą paliwa.
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
Jak wyciągnąć paliwo z zbiornika Pewno najprościej podłączając pompę do przewodu ssącego i ciągnąć (jeśli mamy pompę). Ja w takiej sytuacji (jeśli piszesz prawdę) napełniłbym zbiornik ON (sądzę, że ok 60 l) i spalał przy mało intensywnym obciążeniu. Nie zaszkodzi dodanie np pół litra oleju silnikowego (mineralnego) wymieszanego uprzednio z paliwem....
Witam Auto finalnie wylądowało u mechanika. Kilka dni mu zajęło aby ustalić, że winna była jakaś uszczelka przy pompie paliwa w zbiorniku. Jak mierzyłem wydatek pompy to było to przy zerowym ciśnieniu (pompowałem paliwo do butelki). Natomiast jak pompa miała wytworzyć ciśnienie na wtryskiwacze to paliwo wylatywało przez uszkodzoną uszczelkę z powrotem...
Po wielu bojach okazało się ze nie trzymała pompa paliwa w zbiorniku. Paliwo po prostu cofało się z powrotem do zbiornika. po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. nawet zaworki zwrotne które montował mechanik nie przynosiły efektu.
Witam. Mam problem z Citroenem c5 2001r. 202.000km. 2.0hdi 110koni system Bosch. Auto gaśnie, błąd P1112, regulator paliwa na pompie wymieniłem. Auto przejechało 20km. i znowu zgasło. Podmieniłem wtryski, pompę w zbiorniku. Puściłem paliwo bezpośrednio do pompy, wymieniłem filtr. Paliwo całe z tą osłoną plastikową sprawdziłem, wiązkę, paliwo zmieniłem,...
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
Witam, miałem podobny w problem TOLEDO 2.0 16V z LPG. Jak się okazało byl pęknięty wężyk przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa . Pompa zamiast podawać paliwo do drugiej pompy (koło tylniego koła) większość przelewała z powrotem do baku. Dopiero za którymś razem samochód odpalał. Po wymianie wężyka problem zniknął . Pozdro:)
W Oplu przy takich obiawach jest kilka żeczy do sprawdzenia To co przeczytałem poprzednie posty to Bardzo duża racja Pompa paliwa Filtr paliwa(Ściągnąć trochę paliwa ze zbiornika do jakiegoś słoiczka odczekać kilka minut ,jeśli paliwo jest mętne lub na dnie jest jakiś osad to dużo pracy ze zbiornikiem paliwa+pompa+wtryskiwacz) Z drugiej strony komputer...
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
Mam ten wynalazek od ładnych paru lat. Także miałem problemy z brakiem mocy i ciężkim paleniem. Przyczyną okazał się nadłamany kruciec od pompy paliwowej. Praktycznie nie było tego pęknięcia widać, ale wystarczyło to aby pompa tłoczyła paliwo wprost do zbiornika. Cena pompy w serwisie jest astronomiczna, jednak to tworzywo można bez problemu spawać....
Chciałem to zrobić ale teraz jest lipa bo coś zaczęło cieknąć w okolicach pompy paliwa przy zbiorniku cieknie po pompie nie wiem dokładnie co tam się dzieje ale cieknie z pod zbiornika po pompie paliwo . Masakra chciałem sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi do tego rozdzielacza ale teraz już nie sprawdzę bo ta ''pompa'' cieknie .Nie mam już siły na to...
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik + uszczelnienia na wtryskach (czarne paliwo w zbiorniku)
Muszę poprawić kolegę "svavecone " bo ciśnienie przy sprawnym zaworze utrzymania ciśnienia w pompie ma wartość 5-6 bar. Paliwo które w małej ilości pokazuje się na przelewie podczas pompowania pompką ręczną jest normalne. Jeśli pompa paliwa zębatkowa jest podpracowana to na wolnych obrotach może nie uzyskać podanego ciśnienia ale przy wyższych obrotach...
on przechodzi w stan awaryjny ,aby dalej dojechać i po mojemu to nie jest przypadłość, jak na razie komputer za to odpowiada ,i można by ingerować ,ale trzeba wiedzieć jak i czym Zgadzam się. Dlatego to się nazywa rezerwa, bo wtedy komp sterujący stara się oszczędzać paliwo. Inna kwestia to wypalanie zbiornika do dna. Nie zalecam tego , gdyż silnik...
Być może zapowietrza się pompa lub zatkany wąż zasilający paliwem podepnij sobie bezpośrednio pod pompę jakiś zbiornik z paliwem (może być bańka tylko czyta bo to idzie bezpośrednio do pompy) zobacz czy to coś pomoże
Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Ale co jest problem , że paliwo jest czarne na powrocie do zbiornika?
A powiedz, sprawdziłeś drożność układu paliwowego, czy pompa nie ma za ciężko zasysać paliwo? Do smoka w zbiorniku zaglądałeś? Wypadało by tak przy okazji.
Witam, posiadam ford focus mk2 2005r. 2.0 tdci. Jest w tym modelu pompa paliwowa w zbiorniku paliwa?
Witam .W zbiorniku paliwa ,a pro po paliwo jest w zbiorniku pompę słychać żeby pracowała? Bo może tylko bezpiecznik wybity i czy działa przekaźnik od pompy?
Temat rozwiazany. Jakiś magik podrutował przy pompie paliwa w zbiorniku. Pompa nie siedziała na dnie zbiornika tylko wisiała. Przy przechyle paliwo odpływało spod pompy. Wymiana na drugą i po problemie.
Może trzeba by było zdjąć obudowę filtra z gażnika i wlać bezpośrednio paliwo i spróbować odpalić. Jak odpali to w ten sposób zawęzi się poszukiwanie. Ja bym typował na nieszczelność ukł. paliwowego.Nieszczelność może wystąpić na odcinku,pompa zbiornik.Wystarczy że będzie dziurka wielkości szpilki,np wężyku przy zbiorniku i wtedy po kilku dniach paliwo...
Jak wymieniłem pompę paliwa i filtr paliwa to wlałem do zbiornika z 4 litry paliwa i zrobiłem tylko dla testu małą rundkę 500 m. Zasyfiłeś znów filtr paliwa i zbiornik najprawdopodobniej -taka ilość na zbiornik syfu to niedużo. Zrób co napisałem bo szkoda twojej roboty. "chytry dwa razy traci". Pompa Vacum to ona podaje paliwo do silnika i nadmiar...
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być Układ paliwowy nie ma oddzielnej pompki podającej w zbiorniku, paliwo zasysa pompka skrzydełkowa w pompie wtryskowej. Czyli układ zasilania pracuje na podciśnieniu i jest to normalne, że kiedy go otworzysz, to paliwo cofa się...
Najlepiej ściągnąć obudowę z przekaźnika i obserwować jego styk. Można też sprawdzić czy na bezpieczniku nr 18 jest napięcie przez te 2 sekundy po włączeniu zapłonu. Ten przekaźnik zasila bezpiecznik nr 18 więc jak jest napięcie przez 2 sekundy na tym bezpieczniku po włączeniu zapłonu to przekaźnik jest sprawny i poprawnie wysterowany i na wtyczce pompy...
Zasada jest taka że jak jest ręczna pompka to brak pompy w zbiorniku , jeżeli jest pompa w zbiorniku to brak ręcznej pompki . Zasil pompę z osobnego zbiornika z paliwem i zobacz czy wtedy odpala.
Dokładnie pompa sypie opiłki a przecież filtra tam nie ma. Pompa szrot . Zrób szybko bo jak zawali wtryski to bedzie extra wydatek. Zbiornik paliwa warto też wyjąć i przepłukać dokładnie, przewody paliwowe przelać na czysto i przedmuchać.
Ten silnik potrzebuje ok 350-400rpm żeby odpalił. Z drugiej strony z baku nie powinny dochodzić żadne dźwięki poza cichym buczeniem, jeśli coś tam "siorbie" to znaczy że albo coś jest urwane albo pęknięte i pompa albo ciągnie powietrze albo paliwo wylewa się gdzieś z powrotem do zbiornika. Od włączenia zapłonu do załączenia rozrusznika odczekaj przynajmniej...
Wąż do zbiornika czysty ,smok też, przedmuchałem. Pompa zaciąga paliwo bo po wydmuchania paliwa z węża do baku, po rozruchu ponownie pojawia się paliwo w wężu. Najgorsze to , że nawet na plaka silnik się nie odzywa. Ale poddałem się i już auto pojechało na lawecie do serwisu .
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
Nie wiem jak jest w c6 ale w c5 moim oczkom po zaglądnięciu do zbiornika ukazała się pompa która pompowała paliwo ze zbiornika do pojemnika w zbiorniku (szok, słyszysz pompę w zbiorniku która robi robotę moim zdaniem bez sensu) z którego pompa wysokiego ciśninienia zasysała paliwo, po np. wymianie filtra paliwo spłynęło do baku i auto nie odpaliło do...
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Może być wina pompy podającej paliwo ze zbiornika do pompy wtryskowej Kolejne ostrzeżenie za pisanie bzdur.
pompa paliwo zbiornik przekaznik pompa paliwo zbiornik wymiana pompa paliwo zbiornik
transformator ferrytowy zasilacz napiecie kondensator bramka tyrystora sterowanie
DEFRO Er40 – blokada serwisowa, licznik T66, czujnik podajnika, sterowniki SKZP, ST-37 Fiat Scudo 2.0 HDI 2008 – bezpieczniki wentylatorów chłodnicy, lokalizacja i wartości