Benzyna mogła zaszkodzić samym pompo-wtryskom albo pompie tandem. Wg mnie raczej kombo. Lekkie nieszczelności na pompkach (gniazda gumki) z którymi dobra pompa tandem (szczelna) radziła sobie. Teraz benzyna lekko ją przytarła i ma problem ze zrobieniem ciśnienia na niskich obrotach. Jak będziesz miał VCDS to sprawdź czy czasem nie masz błędów od wałka...
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Pompa tandem.
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Np słabe sprężanie, wiązka , słaba pompa tandem. W grupie 13 sprawdzasz co się dzieje na konkretnych cylindrach a nie jakość wtrysku czy stan wtrysku.
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Klapę gasząca można oglądnąć po zdemontowaniu części dolotu jak wygląda jej praca. Co do paliwa to najprościej jak zgaśnie to zajrzeć do filtra czy nie jest pusty (zdjąć zawleczkę zaworka i widać czy jest paliwo do samej góry). Można też założyć na testy przezroczyste węże od filtra od pompy tandem. Wtedy ładnie widać czy paliwo jest.
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Gumki na pompowtryskiwaczach wymienione i pompa tandem wymieniona
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
No tak ciśnienie nie powinno tak drastycznie spadać pod obciążeniem. Tylko tak jak pisałem wcześniej istnieje niewielkie ryzyko że to nie pompa tandem tylko za duży odbiór paliwa. Ale wg mnie wszystkie znaki na niebie świadczą o pompie tandem. Przy wyższych obrotach nie robi ciśnienia. No chyba że masz grubo zmodyfikowany soft i silnik pobiera dużo...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Jak juz kombinujesz to lepiej kup pompę tandem 16/8 czy 16/10 i masz hydraulikę i wspomaganie z odzielnych pomp. Ja tam polecam przerobić napęd pompy w moście aby chodziła bez wałka a z wału zrobić tylko napęd pompy nsz10 do wspomagania.
Ja bym spróbował przeszlifować płaszczyzny korpusu pompy i dekla np papierem 600 rozłożonym na szybie
BMM to PD? Jeżeli tak to tandem pompa jeszcze podejrzana.
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
Myślałem o takiej pompie. https://www.olx.pl/oferta/pompa-pzc-4-5-... Dodano po 9 W ciągniku mam pompę do wspomagania kierownicy, czy można dokupić " drugą " tylko do hydrauliki i jakoś je połączyć?
Uszczelniacze na pompkach nowe, uszczelka pompy tandem nowa, a paliwo się cofa...
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Mnie to wygląda na uszczelki pompek albo pompa tandem duagnozuje się to przez wpiecie manometru w pompę tandem wtedy kręci aż ciśnienie wzrośnie ponad 1.5-2 bary i wtedy odpala. To potwierdza nieszczelonść pompy tandem albo pompowtryskiwaczy czyli gumki lub rozjechane ich gniazda.
No to typowe objawy dla TDi PD. Czyli dekiel zaworów w górę i sprawdzenie stanu wałka, szklanek ,uszczelnień na pompkach. Dodatkowo czy pompa tandem nie cieknie lub króciec od podciśnienia nie jest luźny. PS Błędów sterniku silnika brak?
Po wymianie pompy tandem objawy drgania silnika niemalże ustąpiły do końca tzn występują ale trzeba naprawdę dobrze się wsłuchać.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
No ale sam pisałeś że nowa pompa tandem.
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Pierwsze VCDS i sprawdzenie czy sterownik widzi obroty wału , aktywuje dawki na wtryskiwacze (statusy pompowtryskiwaczy). Potem sprawdzenie czy paliwo dochodzi do tandem pompy i pompa tandem robi ciśnienie powyżej 2 bar. PS Jak na plaku chodzi to ewidentny brak paliwa. Pytanie czy wtryskiwacze nie podają czy nie mają co podać. Zdarza się trefne paliwo...
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Pompa tandem czasem nie cieknie?
Tylko pamiętaj że jak rozgrzejesz silnik paliwo na powrocie za pomp tandem będzie miało 70-90 max 95 C (prawie tyle co temp. płynu chłodniczego).
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
BIP-y poza skalą plus kod 6 na wtryskach. Pierwsze ciśnienie paliwa na pompie tandem ( wygląda na brak paliwa ). Szarpanie pojawia się od razu przy 2000 RPM i wyżej czy chwilę ciągnie i dopiero dostaje czkawki. Bo podejrzane są pompa w baku (sitko na niej jak i sama pompa - ale wtedy chwilę by szedł chyba że poziom paliwa jest zawsze niski w filtrze)....
AXR czyli TDi PD z wszystkimi jego bolączkami. Jak kopci po odpaleniu to do sprawdzenia gumki na pompowtryskach (przy okazji stan wałka i szklanek oraz samych gniazd pompowtryskiwaczy czy nie ma rantów lub rozjechane tak że żadna gumka tego nie uszczelni - przed montażem nowych trzeba ostre ranty spolerować po ponacinają nowe oringi i wracamy do punktu...
Raczej pompa tandem czy daje odpowiednie ciśnienie i czy pompki p montażu były regulowane. Wałek rozrządu w dobrym stanie bez oznak zużycia.
Pompa tandem, filtr paliwa lub pompa w baku i/lub syf w baku.
Taki kolor mają opiłki pomp wysokiego ciśnienia, a tutaj pewnie z pompy tandem.
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
Nie równa praca silnika i dym zaraz po rozruchu to raczej problem zasilaniem pompek paliwem. Bąble powietrza powodują takie cuda. Pierwsze założyłbym przezroczyste węże paliwowe do pompy tandem by zobaczyć czy paliwo nie spływa do filtra i czy z powrotu pompy tandem nie leci powietrze. Jak się zachowują Bip-y i korekty podczas rozruchu i zaraz po nim?...
Pompa tandem sprawdzona ale jest dalej ten sam problem
Walczę z szarpaniem Passata podczas przyspieszania - po pomiarach ciśnienia pompy w baku (0.3 bara) i pompy tandem (0?? na jałowym 3.5 bara przy 4000 obrotow)postanowiłem je obie wymienić. Pompa w baku nowa ciśnienia nie mierzyłem ale węże twarde przed i za filtrem. Pompę tandem wymieniłem na używkę ale niestety nadal brakuje ciśnienia - na jałowym...
Temat rozwiązany!!! Dla potomnych, co mają podobny problem, okazało się, że winny był dekiel filtra paliwa, z niewiadomych przyczyn się uszkodził i nie puszczał paliwa do filtra. Rozwiązaniem była wymiana filtra na ten ze starego typu, jaki był np. w Leonie 1 1.9 110 KM 🙂 po wymianie tego wszystko się unormowało i auto normalnie jeździ. A wcześniej...
Tylko te węże siadają w TDI PD od cieknącej pompy tandem. Paliwo się leje i rozmiękcza je. Jest to problem wszystkich TDi PD 1.4 częściej niż 1.9 bo inaczej węże idą.
Pomiar ciśnienia na pompie tandem i lub przezroczysty przewód z filtra do pompy tandem (pozwoli zobaczyć czy paliwo nie schodzi z pompy tandem). Druga sprawa to że bxe jak jest ciepły wymaga chyba minimum 300 obrotów na minutę rozrusznika aby podał aktywował pompowtryskiwacze. Wystarczy że ubity czujnik temperatury plus słaby rozrusznik i nie odpali.
Dopóki ON miał swoją płynność (temperaturę), pompa tandem sama mogła zaciągnąć paliwo. Teraz przy obecnych temperaturach ma już za ciężko.
Tylko że tdi pd są dwie pompy. Jedna w baku a druga na głowicy tzw pompa tandem. Raczej zawór zwrotny jest potrzebny do pompy tandem od filtra. W filtrze zawsze w normalnych warunkach jest paliwo. Niewiele ale wystarczy do odpalanie i przejechania 200-300 metrów i nie ma jak z tego filtra zejść (z przewodów tak). Natomiast z pompy tandem to już inna...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Uszczelki wymienia się w komplecie na 4 pompkach to raz. Dwa sprawdza się czy gniazda pompek nie są rozjechane bo wtedy wymiana gumek pomaga na rok dwa lata (kiwająca się pompka rozwala gumki). Trzy jak są ostre krawędzie to trzeba to spolerować bo potnie nowe gumki przy montażu. Cztery paliwo może schodzić z pompy tandem czy przewodów do filtra.
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
Pompa tandem.
1. Pompa w zbiorniku ciśnienie ? 2. pompa "tandem" ciśnienie? 3. Doładowanie turbo - brak ?
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
Pomiar ciśnienia na pompie-tandem gdy jest problem ,zrobiony? Jaką temperaturę pokazuje czujnik temp paliwa?
Jak wygląda ciśnienie z pompy tandem jak jest problem. Czasem nie schodzi z niej paliwo. Ja zamieniam testowo wężyk do pompy tandem na przezroczysty i wtedy widać czy po nocy zeszło z niej paliwo czy nie. Dwa to odczyty temperatur jak jest problem (paliwa oraz silnika).
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
Kod błędu ? Bo jak jest problem z czujnikiem wałka to jest numer błędu plus kod wywołania (zwarcie, nieprawidłowy sygnał itp.) Długie odpalanie bez błędów w ecu to też nie wymienione uszczelnienia pompek. Nie sprawdzone (chociaż spolerowane) ostre ranty na gniazdach pompek. Cieknąca pompa tandem. PS Jaka jest dawka na wolnych obrotach po odpaleniu?...
Pod pompa tandem , nad łączeniem skrzynia silnik.
BKC czyli pompowtryski. Czyli typowe bolączki TDI PD jak uszczelki pompek ,wyrobione gniazda pompek ,wałek wytrzymujący 200-250 tyś km i zjadający szklanki ,padające pompy tandem i luz na wałku rozrządu (na panewkach). Sprawdź czy problem nie jest zależny od długości postoju bo typowe dl tdi pd jest jak są słabe uszczelki pompek że jak codziennie się...
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Ciśnienie przy pompie tandem, załączając przekaźnik ręcznie lub komputerem... Ale skoro filtr jest pusty, to raczej pompa daje dpupy.
Jakie za wysokie ciśnienie na listwie paliwowej to jest 1.4 tdi pd . 3 cylindry i pompowtryski. Tam może być za małe cisnienie z pompy tandem w kanałach głowicy.
Paliwo dostać się do oleju może przez pompę tandem lub uszczelniacze pompowtrysków. Jak silnik nie równo chodzi to raczej uszczelniacze pompowtrysków.
Pompy w baku nie ma, jest tylko tzw. pompa tandem przy silniku. pozdrawiam horse
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
No to masz Leona od 2005. Pompa tandem, uszczelki na pompowtrysku pompa paliwa w baku. Układ paliwowy nie jest pilnowany przez ECU więc i brak błędów.
Wymień pompę tandem, załóż z Boscha - mniej awaryjne.
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Do sprawdzenie pompa tandem jeśli długo kręci i łapie jakby po 1 cylindrze.
ewentualnie, spróbuję podłączyć go na krótko pomijając bak i filtr paliwa, wtedy będę widział co się stanie... Nie pomijaj filtra w żadnym wypadku, ponadto ten zawór o którym pisałem w poście 16 ma za zadanie utrzymać ciśnienie wstępne na poziomie 0,8 bara miedzy zbiornikiem, filtrem paliwa, pompą tandem. Jak podłączysz bez pompy, może odpalić podobnie.
Pompa tandem może być na przykład.
Witaj! Zabrudzenia smarami możesz oczyścić kupując w stacji paliw specjalny płyn do mycia silnika. Natomiast gdyby pompa była nie szczelna i były wycieki to po rozkręceniu wymianie uszczelek możesz splantować miejsca styku obudowy pocierając papierem ściernym położonym na płycie szkła./Fachowcy robią to na frezarkach wyrównując/. Pozdrawiam Miro.Nasz
Jest w króćcu wodnym głowicy pod pompą tandem : http://images40.fotosik.pl/187/d861cab26...
Przezroczysty wężyk od filtra paliwa do pompy tandem dużo powinien wyjaśnić.
101 koni 1.9 tdi golf 4 czyli pewnie silnik o kodzie ATD. Czyli 1.9 tdi PD (pompowtryskiwacze) tam przeważnie i nagminnie cieknie z pompy tandem (połączenie pompy paliwa średniego ciśnienia z pompą podciśnienia). Jest na głowicy z prawej strony (patrząc od przodu auta). Często od tego wycieku paliwa pobliskie węże od układu chłodzenia są napuchnięte...
Witam, mam problem z moim 2.0 TDI BKD 140 km, który nie wchodzi na obroty. Silnik dochodzi do 1500 obrotów i dalej nie idzie, co ciekawe po zamianie miejscami przewodów paliwowych przy pompie tandem (to znaczy zasilanie z pompy z baku do powrotu z pompy tandem a powrót do baku do zasilania pompy tandem) silnik ożywa i normalnie wchodzi na obroty jednak...
Pomiar ciśnienia paliwa na pompie tandem wiele by wyjaśniło.
101 koni (pompowtryskiwacze) czyli musi być olej z normą VW 505.01. Producent dowolny. Olej pobiera? Ściągnij rurę od intercoolera i spójrz czy tam nie jest pełny w czarnej oliwce. Dodatkowo pompa tandem do sprawdzenia, i oraz czy masz olej w paliwie.
Pompa tandem.
Masz pompkę elektryczną w zbiorniku? Obstawiam zużyte gumki na pompkach i i olej napędowy idzie na tłoki i/lub uszkodzoną pompę tandem. Nie masz czasem więcej oleju?
To raczej brak paliwa bo bipy na minusie. Przezroczyste węże paliwowe i pomiar cisnienia na pompie tandem.
Ja pytam do ilu rośnie ciśnienie na listwie na plaku, a nie do ilu obrotów dochodzi. 400 bar, obroty 700-800 obr/min sprawdzałeś przy okazji czy wstępna pompa paliwa w baku działa poprawnie? Tam nie ma wstępnej pompy w baku, tam jest pompa tandem napędzana z wałka rozrzadu
Dwie możliwości, pompa tandem przy silniku lub pompa paliwa w zbiorniku. Czy jest różnica w odpalaniu zależna od ilości paliwa w baku?
Klapa gasząca działa na podciśnienie w tym silniku może masz problem z podciśnieniem. Pompa tandem pada albo dziura wężykach, gruszce turbo ,serwie hamulców.
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
podpinam się, a czy była sprawdzana przed wymianą jakie ma ciśnienie czy tylko "a może to to"? śledzę temat bo mam to samo + coraz dłuższe kręcenie z rana co niby układ paliwa do pompy tandem. jest szczelny pompa tandem utrzymuje cały czas odpowiednie ciśnienie w trakcie pracy silnika . w silniku wszystko podmienione po za tą pompą i czujnikiem położenia...
Witam To było tak dawno ,że nie pamiętam, trochę samochodów od tamtej pory przerobionych. Takie rzeczy jak synchronizacja podczas nie odpalania,czujnik wału,wałka cisnienie na pompie tandem itp. po sprawdzeniu.
Ciśnienie paliwa na pompie tandem. Pomiar wiele wyjaśni.
No i się nie rozwiązało. Rozrusznik rozebrany, powymieniane co było trzeba. kręci zdecydowanie szybciej ale auto nadal nie odpala. Chyba zabiorę się teraz za pompę tandem.
Słabe ciśnienie paliwa. Pompa w baku, pompa tandem, lub wtryski do regeneracji.
Bo widocznie masz prawdziwe 330 tyś km. Ale na twoim miejscu zajrzał bym profilaktycznie pod dekiel zaworów bo ekstremum wałek potrafi zjeść szklankę i ciśnienie oleju w głowicy spada do 0. Tak samo uszczelnienie pompowtryskiwaczy. Jak się rozszczelnią to paliwo z głowicy spływa na tłoki a potem trzeba kręcić i kręcić by napełnić kanały w głowicy i...
tandem pompa tandem pompa oring tandem pompa sprawdzenie
lenovo temperatura czujnik pozycji fotela oświetlenie kurnika
Kosiarka elektryczna STIGA przestała działać po wjechaniu w wysoką trawę Gdzie wlutować trymer do regulacji chodu zegara kwarcowego?