tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
BMM to PD? Jeżeli tak to tandem pompa jeszcze podejrzana.
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Czytałeś link który Ci wysłałem? Ja się boisz zaryzykować to daj pompowtryski do sprawdzenia. Dodano po 4 Poza tym mówiłem ze ja wymienisz tandem pompę nie będzie poprawy i nie ma. Dla pewności zrób logi dynamiczne gr 003 011. Od 1500 do 3500 obrotów na trzecim biegu.
Pompa tandem.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Wczoraj zrobiłem logi dynamiczne mogę Wrzuć. Dodano po 1 Czyli tandem pompę kupię i podmienię Po co? Nie lepiej zanim będziesz pół auta wymieniał na czuja zmierzyć ciśnienie na pompie tandemowej? Dodano po 1 Np słabe sprężanie To też można łatwo zmierzyć. Dodano po 2 Ile masz przejechane?
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
Odpinałem wtyczkę i cewki mają ok. 0.8 ohma oporności. Według autodaty powinno być 0.4 ohma. Popraw mnie ale czegoś nie rozumię. Skoro zatkanie przelewu świadczy o tym że tandem pompa buduje ciśnienie ale to nie świadczy też o tym że leją pompowtryski na przelewy, bo skoro tandem pompa nie jest w stanie zbudować ciśnienia bez zatykania powrotu to coś...
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
Zobacz czy ma sitko w głowicy pod tandem pompą.
Pierwsze VCDS i sprawdzenie czy sterownik widzi obroty wału , aktywuje dawki na wtryskiwacze (statusy pompowtryskiwaczy). Potem sprawdzenie czy paliwo dochodzi do tandem pompy i pompa tandem robi ciśnienie powyżej 2 bar. PS Jak na plaku chodzi to ewidentny brak paliwa. Pytanie czy wtryskiwacze nie podają czy nie mają co podać. Zdarza się trefne paliwo...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
O to chodzi że jestem w posiadaniu tych dwóch kompresorów Ale chciałbym żeby przez większość czasu pracował jeden zr34 a w tych ekstremalnych warunkach załączał się ten drugi kompresor (w chłodnictwie często są dwa lub wiecej kompresorów i tam załączają sie w zależności od zapotrzebowania mocy chłod) to wtedy ten pierwszy zestaw wymienników byłby lepszy...
Ok, dziękuję. Wałek wymieniony, klin był a chodziło mi tylko czy organizować blokadę wałka w miejsce tandem pompy. Pozdrawiam
Sprawdź króciec tandem pompy, mi to wygląda na problem z podciśnieniem w układzie.
Ale skraca się czas na napełnienie filtra (parę sekund kręcenia mniej). Tandem pompa musi sobie sama napełnić kanały w głowicy i zaciągnąć paliwa z filtra
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
Gumki na pompowtryskiwaczach wymienione i pompa tandem wymieniona
No tak ciśnienie nie powinno tak drastycznie spadać pod obciążeniem. Tylko tak jak pisałem wcześniej istnieje niewielkie ryzyko że to nie pompa tandem tylko za duży odbiór paliwa. Ale wg mnie wszystkie znaki na niebie świadczą o pompie tandem. Przy wyższych obrotach nie robi ciśnienia. No chyba że masz grubo zmodyfikowany soft i silnik pobiera dużo...
sprawdz krociec na tandem pompie
Trochę głupi pomysł dmuchać w tandem pompę, lepiej ją zdemontuj i Zaślep jeden kanał paliwowy w głowicy, a w drugi dmuchają, zdejmij pokrywę głowicy i obserwuj, może coś zobaczysz.
Mnie to wygląda na uszczelki pompek albo pompa tandem duagnozuje się to przez wpiecie manometru w pompę tandem wtedy kręci aż ciśnienie wzrośnie ponad 1.5-2 bary i wtedy odpala. To potwierdza nieszczelonść pompy tandem albo pompowtryskiwaczy czyli gumki lub rozjechane ich gniazda.
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Szarpanie w silniku z pompowtryskami to brak paliwa, zmierz ciśnienie na tandem pompie.
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
OLEJ idzie do ROPY , czyli tak jak kolega wyżej tandem. Pompa elektryczna zalewająca filtr jest sprawna? Rozrusznik swoją drogą lepiej wyjąc i zmienić tuleje. Troszkę chaotycznie to opisujesz ... także co sprawdzone masz w 100% ??
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
Temat rozwiązany!!! Dla potomnych, co mają podobny problem, okazało się, że winny był dekiel filtra paliwa, z niewiadomych przyczyn się uszkodził i nie puszczał paliwa do filtra. Rozwiązaniem była wymiana filtra na ten ze starego typu, jaki był np. w Leonie 1 1.9 110 KM 🙂 po wymianie tego wszystko się unormowało i auto normalnie jeździ. A wcześniej...
Klapę gasząca można oglądnąć po zdemontowaniu części dolotu jak wygląda jej praca. Co do paliwa to najprościej jak zgaśnie to zajrzeć do filtra czy nie jest pusty (zdjąć zawleczkę zaworka i widać czy jest paliwo do samej góry). Można też założyć na testy przezroczyste węże od filtra od pompy tandem. Wtedy ładnie widać czy paliwo jest.
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Tandem pompa powinna pompować paliwo.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Jak wtedy wyciągnąłem starą pompkę to była cała w czarnym osadzie i bak był w osadzie. Ciekawe czy olej do paliwa dostawał się przez oringi w pompowtryskach czy przez tandem pompę. Teraz sprawdzając przyczyny trudności z uruchamianiem, gdy podmieniałem pompkę w baku z innego auta to muszę powiedzieć iż pompa w baku była prawie idealnie biała, bez osadu....
AXR czyli TDi PD z wszystkimi jego bolączkami. Jak kopci po odpaleniu to do sprawdzenia gumki na pompowtryskach (przy okazji stan wałka i szklanek oraz samych gniazd pompowtryskiwaczy czy nie ma rantów lub rozjechane tak że żadna gumka tego nie uszczelni - przed montażem nowych trzeba ostre ranty spolerować po ponacinają nowe oringi i wracamy do punktu...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Ani rzędowa , ani rotacyjna , tylko CR , mam tak na " papudze ". Może Moreno odezwie się. żadna z tych wyżej wymienionych tylko pompa wstępna w baku oraz tandem pompa przy głowicy i pompowtryski. Przekaźnik od pompy paliwa ma oznaczenie na jego obudowie 167 i znajduje się pod deską rozdzielczą.
No ale sam pisałeś że nowa pompa tandem. Nie, nowa pompa w baku, pisałem jak już
Pompa tandem, filtr paliwa lub pompa w baku i/lub syf w baku.
Tandem pompa i pompowtryski konają, pokaż jeszcze co jest w kanale 004 w czwartej grupie.
Jak juz kombinujesz to lepiej kup pompę tandem 16/8 czy 16/10 i masz hydraulikę i wspomaganie z odzielnych pomp. Ja tam polecam przerobić napęd pompy w moście aby chodziła bez wałka a z wału zrobić tylko napęd pompy nsz10 do wspomagania.
Skoro to pompowtrysk to korekcja pompek i wymiana pompy tandem. Elektryczna pompa w baku pracuje? Wcześniej warto sprawdzić świece żarowe.
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
coś z góry może lać Może, jak najbardziej. Jeśli to TDI PD, to często sączy się spod tzw tandem-pompy z tyłu głowicy ale autor nie raczył zdradzić co to za silnik.
Przed chwilą czytałem, że podobne objawy dawała tandem pompa, pomimo, że działała, nie padła na amen.
sprawdz jeszcze przewody od tandem pompy ... moze jest nieszczelnosc na podcisnieniach ...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
A jak odepniesz czujnik wałka to lepiej chodzi? Będziesz wtedy musiał pokręcić z 3-5 sekund ale odpali. Mnie zastanawiają dwie rzeczy dawka która faluje i BIPY na mocnym minusie. Jak od razu pakował bym manometr do 10 Bar w tandem pompę bo coś mi pachnie to wszystko mała ilością paliwa.
Możliwe usterki : pompa w zbiorniku, tandem pompa, turbo, EZ sterujący turbo. Literki silnika by się przydały.
Po którym remoncie zaczęło się tak dziać? Czy Tandempompa którą założyłeś była nowa? Sprawdź czy nie wraca z niej "czarna ropa" Oleju nie przybywa? Olej może spalać z turbiny, separatora, tandem pompy i uszczelniaczy zaworowych.
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara, a jak jej nie ma to zawór termostatyczny na filtrze paliwa ma je utrzymać po rozpoczęciu tłoczenia przez tandem pompę. Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa, nowy boscha chyba 25 zł kosztuje.
Wypadało by jeszcze zmierzyć ciśnienie paliwa tandem pompy, ewentualnie dać je do sprawdzenia, koszt nie duży a mogą być "przytkane".
Pomiar ciśnienia na pompie tandem i lub przezroczysty przewód z filtra do pompy tandem (pozwoli zobaczyć czy paliwo nie schodzi z pompy tandem). Druga sprawa to że bxe jak jest ciepły wymaga chyba minimum 300 obrotów na minutę rozrusznika aby podał aktywował pompowtryskiwacze. Wystarczy że ubity czujnik temperatury plus słaby rozrusznik i nie odpali.
Bardzo często tandem pompy spod marki LUK'a To jest VP a nie PD, tam nie ma pompy tandemowej. 8D0612105F (at)Marcinspike Tylko on Cie interesuje.
Witam. Głupkowate pytanie ale tak dawno tego nie robiłem i zapomniałem. W załączniku zdjęcia pompy vacuum/tandem. Na pompie jest czarny osad. Najprawdopodobniej olejowy. Czy ktoś się czym go wyczyścić ? Próbowałem ocet I sodę I nic z tego. Czy można to przetrzeć papierkiem ściernym ? O jakieś ziarnistości ? Pozdrawiam I dzięki za pomoc 832977 832976...
Wracam do tematu. Silnik włożony kompletny, odpala jeździ ale po dłuższej jeździe przechodzi w tryb awaryjny. Wywala błąd 16618- osiągnięty limit regulacji (przeładowanie silnika). Turbina poszła do regeneracji (przeczyszczona zmienna geometria) pomogło ale usterka pojawia się rzadziej, po przejechaniu ok 70km. Wymieniony zawrót ciśnienia doładowania,...
Bloki wartości mierzonych dobrze czyta, gorzej z opisem błędów, kolega kiedyś uwalił eprom w a4 kasując inspekcje olejową. Ciśnienie na filtrze paliwa około 0,4-0,8 bar, na tandem pompie 1,5na wolnych do 4-5 przy 4 tyś. Pomiaru dokonaj manometrem wyskalowanym do 10 barów najlepiej, na tandem pompie masz zaślepkę na imbus taką z kołnierzem ,wykręcasz...
Witam, problem przedstawia się następująco: - Silnika w zasadzie nie da się uruchomić (na samostart zapala); natomiast filtr paliwa został rozepchany ciśnieniem (wymieniony na inny), tak jakby albo tandem pompa wytwarzała zbyt duże ciśnienie, albo zatkany był powrót. Podgrzewacz na filtrze został podmieniony, dalej bez rezultatów. Około 2 miesięcy temu...
Jaki tam jest silnik? Jak PD to tandem pompa do naprawy lub wymiany. Dostanie kopa i heble wrócą. Ale naprawa powinna być poprzedzona pomiarem podciśnienia i kontrolą wzrokową króćca tandempompy.
Po wymianie pompy tandem objawy drgania silnika niemalże ustąpiły do końca tzn występują ale trzeba naprawdę dobrze się wsłuchać.
Judi, no właśnie Tandem pompa-Vacum była uszczelniana, wiec raczej to odpada, tak jak napisałeś, trzeba po prostu spuścić to wszystko, wyjąć miskę i sprawdzić co i jak, dzisiaj mam mi to robić znajomy mechanik, wiec dam znać co i jak.
Uszczelniacze na pompkach nowe, uszczelka pompy tandem nowa, a paliwo się cofa...
.No to pewnie padła pompa zasilająca.Z opisu nie wynika czy tylko puki co zapala sie kontrolka ale hydraulika nadal działa czy pada hydraulika. Pompe zobaczysz jak odkrecisz prawą pokrywe z filtrami. Tam jest pompa zebata w systemie tandem /podwójna.Ta w korpusie integralnym z pokrywa to pompa ładująca.Ta druga to wspomaganie kierownicy. Czsami doraznie...
Sory za mój brak wiedzy ale co to jest tandem pompa?I w jaki sposób można na niej sprawdzić ciśnienie?Błedy podam później jak podepne vaga.
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Nie równa praca silnika i dym zaraz po rozruchu to raczej problem zasilaniem pompek paliwem. Bąble powietrza powodują takie cuda. Pierwsze założyłbym przezroczyste węże paliwowe do pompy tandem by zobaczyć czy paliwo nie spływa do filtra i czy z powrotu pompy tandem nie leci powietrze. Jak się zachowują Bip-y i korekty podczas rozruchu i zaraz po nim?...
Czy widzi obroty, potem dawkę, kąt wtrysku, i jak tam jest, to synchronizację góry z dołem (wał wałek). Jak wszystko ok, to ciśnienie tandem pompy, Kręci normalnie? Na pasek patrzyłeś?
101 koni 1.9 tdi golf 4 czyli pewnie silnik o kodzie ATD. Czyli 1.9 tdi PD (pompowtryskiwacze) tam przeważnie i nagminnie cieknie z pompy tandem (połączenie pompy paliwa średniego ciśnienia z pompą podciśnienia). Jest na głowicy z prawej strony (patrząc od przodu auta). Często od tego wycieku paliwa pobliskie węże od układu chłodzenia są napuchnięte...
Więc mam sprawdzone takie rzeczy jak: -pompowtryski tzn? Wrzuć drugi komplet jeżeli ciśnienie na tandem pompie będzie ok
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
BIP-y poza skalą plus kod 6 na wtryskach. Pierwsze ciśnienie paliwa na pompie tandem ( wygląda na brak paliwa ). Szarpanie pojawia się od razu przy 2000 RPM i wyżej czy chwilę ciągnie i dopiero dostaje czkawki. Bo podejrzane są pompa w baku (sitko na niej jak i sama pompa - ale wtedy chwilę by szedł chyba że poziom paliwa jest zawsze niski w filtrze)....
Tylko że tdi pd są dwie pompy. Jedna w baku a druga na głowicy tzw pompa tandem. Raczej zawór zwrotny jest potrzebny do pompy tandem od filtra. W filtrze zawsze w normalnych warunkach jest paliwo. Niewiele ale wystarczy do odpalanie i przejechania 200-300 metrów i nie ma jak z tego filtra zejść (z przewodów tak). Natomiast z pompy tandem to już inna...
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
Często cieknie z uszczelki pod tandem pompą. Simering na wałku rozrządu też może puszczać- ale to jest do zweryfikowania po zdjęciu osłony rozrządu. i stwierdził że może być przeciek z siemeringu wałka ( jakiegoś wałka od strony klawiatury , bądź jakoś tak sformułował ) . Czy może być tak jak mówi ? ponadto stwierdził, że trzeba zdemontować cały rozrząd...
Zdemontuj pompowtryski i skontroluj jak wyglądają uszczelniacze, bo to idzie albo tak, albo masz pękniętą głowicę. Szczerze nie spotkałem się z tym aby tandem-pompa mieszała olej z paliwem, dwie konstrukcje, połączone tylko napędem a kanały daleko.
!czy jezeli uszkodzony bylby pompowtryskiwacz jest mozliwosc ze "lejac" bedzie podnosil sie stan oleju? Tak, może też jeszcze być , albo wadliwa tandem pompa lub wyrobione gniazda.
Jak sprawdzić ciśnienie na tandem pompie? Gdzie się wpiąć? Jak podłączyć się pod wyjście? Jak już będziesz sprawdzał to tylko manometrem glicerynowym,bo zwykły lata po 2 bary na -\+
To wszystko co było napisane to tylko przypuszczenia. Diagnoza polega na pomiarze ciśnienia na tandem i kontroli grup 13.18.23. A do tego kontroli sprężania, stanu wałka i popychaczy. Nikt ci nie napisze to NA PEWNO to.
No to masz Leona od 2005. Pompa tandem, uszczelki na pompowtrysku pompa paliwa w baku. Układ paliwowy nie jest pilnowany przez ECU więc i brak błędów.
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa. Prawdopodobnie masz rozszczelnioną tandem pompę, nieszczelność na przewodach paliwowych lub filtrze, lub uszkodzony zaworek zwrotny.
No to typowe objawy dla TDi PD. Czyli dekiel zaworów w górę i sprawdzenie stanu wałka, szklanek ,uszczelnień na pompkach. Dodatkowo czy pompa tandem nie cieknie lub króciec od podciśnienia nie jest luźny. PS Błędów sterniku silnika brak?
Tylko pamiętaj że jak rozgrzejesz silnik paliwo na powrocie za pomp tandem będzie miało 70-90 max 95 C (prawie tyle co temp. płynu chłodniczego).
pompa tandem tandem pompa oring tandem pompa sprawdzenie
rozruch transformatora czerwona kreska naprawa drukarki brother
przedwzmacniacz mikrofon elektretowy czułość mikrofon elektretowy
Koszt wymiany radaru przedniego w Mercedes W213 2019 Części zamienne do młota Performance Power NT1500HD