Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Koledzy kupiłem dzis profilaktycznie filtr paliwa, jak jechałem po niego, to Passat zaczął kopcić na białawo przy dodawaniu gazu, nawet na ciepłym silniku. I pewnie jak sugerujecie czeka mnie wymiana oringów na pompkach. Do brze rozumuje ze nadmierne kopceie=uszczelniacze pompek?
Ten temat był już tu przerabiany. Podałem rysunki i opis.Typowa wada tych ciągników. MUsisz podac numer ciągnika bo wersji pomp było chyba ze cztery. Dwie w wersji tandem osobno podnosnik i osobno hydr. zewnętrzna.Zawór nadcisnieniowy jest przy pompie ,jesli to on to musi strasznie hałasować.Filtr mozesz sprawdzic ,(ten pod dekielkiem w skrzyni)ale...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder najbardziej idzie w górę z 0,54-0,56 na 1,2. 2...
Jak od 200 000km nikt nie zaglądał do pompek to typowy objaw wyrobionych oringów pompek. Tylko pamiętaj nie sensu zakładać nowych uszczelek jak są ostre ranty w gniazdach bo je potnie tym bardziej jak będzie wyjechanie gniazdo. Druga sprawa to jak się ma wałek rozrządu bo też wytrzymuje w zależności od oleju od 200 tyś. do 300 wtedy komplet remontowy...
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
... głowica ma spokojnie 300-400 tys km najechane.. Kolega ma rację, na pewno nie ma 160 tyś. Ropa może się przedostawać z powrotu (przez górny oring) tam panuje chyba 1 bar, ale przy prawidłowo założonych oringach i takich rantach to na pewno nie w ilości o jakiej piszesz, i raczej olej się tam nie dostanie, chyba że jak pisałem wcześniej mechanik...
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Dlatego do weryfikacji. Między głowicą a tandemem jest jednorazowa, ale pompki możesz wyjąć i sprawdzić stan oringów. Podłącz kompa I sprawdź grupę 13 i 23 na rano jak jest problem.
podpinam się, a czy była sprawdzana przed wymianą jakie ma ciśnienie czy tylko "a może to to"? śledzę temat bo mam to samo + coraz dłuższe kręcenie z rana co niby układ paliwa do pompy tandem. jest szczelny pompa tandem utrzymuje cały czas odpowiednie ciśnienie w trakcie pracy silnika . w silniku wszystko podmienione po za tą pompą i czujnikiem położenia...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Zdaje sobie sprawe ze przeciagnalem to ostatnie odpalanie ale chcialem zarejestrowac jak zaczyna "łapać" do koncowego odpalenia. Oringi - ok zainteresuje sie , A pompa wakum (tandemowa) moze byc czy raczej nie ?
Nie sądzę, aby ona tutaj miała aż takie znaczenie. Pompa działa około 2-3 sek. po przekręceniu stacyjki a potem już nie (rolę zasysania paliwa przejmuje pompa tandemowa ta na głowicy - z tyłu silnika między silnikiem a grodzią kabinową). Po zapłonie tak, potem pracuje razem z silnikiem. Taka nie pracująca pompa, stanowi barierę na drodze paliwa do...
Przyczyny mogą być dwie pierwsza czy zostały wymienione oringi na pompowtryskach lub druga pompa tandemowa tj. pompa vacu i pompa paliwa w jednym to jest jedna z najczęstszych przyczyn przedostawania się paliwa do oleju w silnikach tdi na pompowtrysku. Na allegro są dostępne zestawy naprawcze tej pompy. tak wygląda pompa : http://moto.allegro.pl/vw-t5-2-5-tdi-174...
Ten samochód miał młody chłopak - około 20 lat. Tutaj prawie każdy młody chłopak mając samochód go czipuje, twierdzi, że na 80 % jest mapowany. Zbyt duża moc silnika. Nie posiadam w tym momencie żadnych parametrów, bo jestem w pracy i dopiero co wróciłem do Irlandii, muszę się jego zapytać o pomiary. Oringi są całe. Co do pomiarów pompek nie rozumiem...
AXR czyli TDi PD z wszystkimi jego bolączkami. Jak kopci po odpaleniu to do sprawdzenia gumki na pompowtryskach (przy okazji stan wałka i szklanek oraz samych gniazd pompowtryskiwaczy czy nie ma rantów lub rozjechane tak że żadna gumka tego nie uszczelni - przed montażem nowych trzeba ostre ranty spolerować po ponacinają nowe oringi i wracamy do punktu...
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
Kolego grassi20, Domyślam się, że pisząc o dawkach masz na myśli korekty na PD, które odczytujesz. Twoje wcale nie są takie złe jakby się mogło wydawać... Warto wiedzieć, że korekty nie świadczą o tym w jakim stanie są pompki ale o tym w jakim stanie są Twoje cylindry ponieważ dawki na "+" oznaczają, że cylinder jest nieco słabszy i dlatego są one większe...
pompa tandem tandem pompa oring pompa
rezystor objętościowy źródło stałoprądowe dioda schottky anoda
sterowanie roletami satel pompa ciepla
Ekspres Saeco - Słabe Ciśnienie i Szybkie Napełnianie Tacki Błąd F43 w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania