Ja bym sprawdził czy obudowa pompy wody nie pękła od za długich śrubek czy złej pompy wody.
Mogła też odmówić posłuszeństwa uszczelka pod głowicą. Mój sposób to użycie zmysłu węchu przy wlewie do zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia. Jeżeli czuć spaliny to raczej na pewno uszczelka. No tak, ale do tego trzeba mieć węch jak pies. O ile wcześniej nie pryśnie ci płyn z układu i gębę poparzy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia...
Jeśli podkładki miedziane to podgrzej prawie do czerwoności na gazie i pod zimną wodę. Wtedy zrobią się bardzo miękkie i ładnie docisną. Jeśli nie to powtórz, powinieneś je giąć ładnie palcami bez problemu
Zacznij działać jak najszybciej bo płyn na pasku rozrządu grozi jego zerwaniem! Koszty naprawy będą wtedy znaczne albo naprawa silnika będzie w ogóle nieopłacalna. Puściło prawdopodobnie uszczelnienie wewnątrz pompy wody.
Jak rowniez pompa wody .
Pompa wody?
a jak sprawdziłeś tą pompę wody ?
Spotkałem się z ciekawą metodą sprawdzania czy to pompa czy nie - otóż ktoś radził, żeby na rozgrzanym silniku, przed ponowym rozruchem rozruchem schłodzić pompę, wylewając na nią zimną wodę, jeśli po takim zabiegu auto paliło bez problemu to uszkodzona była pompa.
na wiekszych obrotach nic sie nie zmienia;/ To znaczy że grzeje tylko gdy samochód jest w ruchu nie zależnie od dmuchawy,czy dmuchawa jest włączona.Jaki masz silnik,nie zmieniałeś paska alternatora?nie raz przy mikro pasku jest źle zakładany na koło pompy wody.
Witam mam pytanko czy ktos wie jak w najprostszy sposob sprawdzic dprawidlowe dzialanie pompy wody w vw golf II 1.3 zeby nie potrzebnie jej odrazu nie wyciagac pozdrawiam
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, zacinający się termostat, uszkodzony korek zbiorniczka lub niedokręcony, zapchany wężyk (cienki od zbiorniczka wyrównawczego), uszkodzona pompa wody.
A pompa wody sprawdzałeś
.Volkswagen golf plus 2,0 tdi 110km. Okazuje się że z pompą wody jest wszystko ok
Pompa oleju raczej nie ale ściąg paski od wspomagania i alternatora i wtedy go zapal,będziesz wiedział czy na pewno jest to pompa oleju lub napinacz pasek rozrządu.Może być też pompa od wspomagania kierownicy jak i pompa wody.
węże w układzie chłodzenia robia sie twarde Sprawdzałem węże które wchodzą do nagrzewnicy( zdjąłem je) i w tych wężach nie ma ciśnienia. Że jak? Obluzowany wirnik pompy wody.
Jaja se robisz tak? Płyn wspomagania tam jest nie woda. Jak szybko wymienisz to wiele się nie wyleje. Kup sobie na zapasz pół litra.
Golf III ma przynajmniej 10 sł.dziesięć silników -wymień chociaż filtr paliwa,może być w nim woda ,może być pompa paliwa,jeżeli jest gaz mogą być wtryski zapchane,uszkodzone.
Po 8 km woda wrzała? Może łopatki w pompie wodnej oberwało i nie ma obiegu.
Pompę wody napędza rozrząd.
być może ktoś koło pasowe od pompy wody przełożył
spróbuj polać zimną wodą pompę wtryskową jak ci zgaśnie , jeżeli odpali to masz pompę do wymiany lub naprawy
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
silnik ABD nie ma napinacza,pasek rozrządu napinany jest pompą wody najprawdopodobniej poszła pompa.
Brak obiegu cieczy, do sprawdzenia pompa wody i termostat.
Właśnie że tutaj na zdjęciu części na pompie pisze Continental https://allegro.pl/oferta/conti-rozrzad-... czy jest sens kupować ten zestaw za 700 Czy nie lepiej ten: https://allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-... tylko że widać na zdjęciu, że ta pompa...
Woda się gotowała .. dzisiaj zamówię termostat, i go wymienie, zobaczymy czy to coś pomoże
dalej to samo. ściskam gruby waż u góry chłodnicy i w tym małym cienkim co idzie do zbiorniczka nic się nie dzieje Dodano po 1 tak pompa wody ok
Kod motoru daj, może to już być pompa wody ze sprzęgłem elektrycznym.
Nie wiem co się stanie jak ci wspomanie się rozleci czy mozliwa jest dalsza jazda. Pozdrawiam. Niestety jak pompa wspomy padnie (się zablokuje) to również nici z dalszej jazdy bo w tym modelu silnika ten sam pasek napędza pompę wody i pompę wspomagania.
Jedno doświadczenie - polej ciepłą pompę zimną wodą, szczególnie jej żeliwną część - jeśli odpali lżej, to wszelkie kręcenie czymkolwiek można już sobie darować. Paweł, trójkątne śruby to zawiasy mechanizmu sterowania nastawnika.
Witam ,kolego zagrzej auto do temperatury roboczej, nastepnie sprawdz weze czy dwa sa tak samo twarde? czy maja podobna temperature? jezeli dolny jest odczuwalnie zimniejszy, i wczesniej sprawdziles termostat -gwarancja ze jest dobry-mozliwie ze twoja chlodnica kwalifikuje sie do wymiany jest zasyfiona w srodku, osobiscie przedmuchal bym ja sprezonym...
Oj oj, Moja rada jest taka abyś oddał go do mechanika aby Ci przypadkiem nie stanęła pompa wody. Był przypadek podobny jak u Ciebie, kolega w A4 nie miał ogrzewania, i gdzieś mu płyn przymarzał...jeden mechanik wymienił mu króciec i nie pomogło nic a nic. Dopiero dojechał do kolejnego a tamten się za głowę złapał gdy zobaczył auto bo stanęła pompa wody...
Montuje tylko zestawy Ina wraz z pompami Ina - żadnych problemów.
Do Viper 555. Chcesz zebym wskoczył do studni a ja niewiem czy tam jest woda. Może uzasadnisz swoją radę a przy okazji odnieś się do wypowiedzi Arby.
kolego zimny pali rozgrzany nie. zastosuj banalny myk gdy jest gorący polej pompe zimną wodą zrobisz efekt zimnego silnika spróbuj odpalić Dodano po 3 /zimnej pompy/
Witam to nie jest turbina na postoju ma małe obroty i nie pompuje ,stawiam na alternator , napinacz , pompę wody lub wspomagania.:idea:
Jak go kupiłem to był w nim dodatkowy alarm, a raczej blokada nie pamiętam nazwy. Działał na dodatkowy przekaźnik na cewkę. Cały czas był w trybie serwisowym (przełącznik awaryjny) a pilota do tego ustrojstwa nie było. Zdemontowałem wszystko co było, wszystkie połączenia (wpinki na trzeciego), pozostały tylko pojedyncze bezpieczniki na przewodach, nie...
Na mój skromny gust to nie żaden czujnik, nie kabelki, nie pompa. Dedukując z opisu to: 1. Skoro chłodnica jest zimna wiec wiatrak nie ma powodu się włączać (test: podgrzać czujnik w jego okolicach np. zapalniczką lub go wykręcić i wstawić do naczynia np z gorącym tłuszczem , zwykły podgrzany olej. Jeśli wiatrak zadziała to kabelki i czujnik są OK)...
Witam! Posiadam VW Golfa III 1,4 94r, bez instalacji gazowej. PANOWIE ten sam problem miałem z tym samochodem. Kupiłem sonde, katalizator, nowe świece zapłonowe, aparat zapłonowy itd. Byłem nawet w serwisie,w którym podłączyli komputer który stwierdził, że z moim autem jest wszystko wporządku. Wyczyściłem wszystkie przekaźniki, niestety cały czas to...
Po podgrzaniu oleju silnik będzie miał mniejsze opory wynikające z gęstości oleju, a montaż grzałki w układzie chłodzenia bez zastosowani elektrycznej pompy wody nie ma większego sensu.
(at)seba694637 Grzejniki w domu też masz połączone szeregowo? Nikt nie mówi o potrzebie demontażu nagrzewnicy, wystarczy odłączyć ją od układu chłodzenia i sprawdzić drożność wężem z wodą bez demontażu. W moim samochodzie pół roku od montażu instalacji lpg ciekło z obu trójników. Nawet gdy silnik miał 60-90 stopni to stojąc w korku nagrzewnica dostawała...
W oryginale jest cewka jest firmy TEMIC. Wcale nie musi być to cewka a mogą być przewody WN. Popsikaj przewody wodą ze spryskiwacza nie mocząc cewki to się okaże. Nie wiem jak tutaj ale w 2.0 AQY trzeba demontować pompę powietrza wtórnego by dojść do śrub cewki i ją wyjąć. AZJ ma iny kolektor ssący więćc może być inaczej.
Parafina wytrącona z ropy może uszkodzić pompę. Widziałes chociaż jedną pompę od vw 1,9 d uszkodzoną przez parafinę? Napewno nie więc nie strasz dziewczyny niepotrzebnie. Dodano po 1 a jak to zrobić? Ogrzać suszarką do włosów, polać ciepłą wodą(dość dużo).
Przecież wtryski zasilane sa z gniazda z tylu glowicy od grodzi. Gdzieś cos dostajac wody robi bałagan.
Witam. Mam golfa 3 generacji z 97 roku z jednostka 2.8 VR6. Silnik przeszedł kapitalny remont. Parę dni temu temp. wody doszła do 100 stopni. Zaobserwowałem że nie włącza się 1 bieg na wentylatorze nawet gdy włączę klimatyzację. Jedynie działa 2 bieg który włącza się kiedy chce. Co najgorsze przy zgaszeniu silnika wiatraki też przestają się kręcić mimo...
Stoją jak się wysuną dopiero prysną. Problem w tym, że nie pryskają i się nie wysuwają... stojąc od strony maski jest przeciek z lewego spryskiwacza, prosto na ziemię. Operując nim przód/tył słyszę, że zasysa wodę. Prawy spryskiwacz natomiast w przeciwieństwie do drugiego jest kompletnie suchy. Teraz sprawdziłem, w dodatku upewniłem się, wyjmując bezpiecznik...
Niesprawny termostat lub źle założony, pompa wody nie może powodować że termostat się nie otwiera ew. uszkodzona pompa doprowadza do przegrzania silnika.
Pierwsze: Gdy jest ulewny deszcz i jade po dość dużej wodzie auto ma opóźnioną reakcje na pedał gazu i czasem samol spada z obrotów, dopiero po chwili wchodzi na obroty (zaraz przed wejściem na obroty słychac pisk), gdy już wejdzie na obroty często czuć, że wszystkie cylindry napewno nie pracują. Czasem przy jeździe w ulewie troche go poszarpie. Nigdy...
Uszkodzenie znalezione. Do wnętrza elktroniki pompy dostała się woda, nastąpiła elektroliza i "zżarcie" odprowadzenia styku przekaźnika odpowiedzialnego za otwieranie (przypuszczam że silnik pompy kręci raz w jedną stronę (zamykanie), raz w drugą (otwieranie). Zasilanie silnika jest podawane przez 2 przekaźniki (nie wiem do czego służy trzeci). Będę...
ZLOTY01 sory ale chyba jeszcze mało widziałeś a ja już wstawiałem zaworki od starego VW do IVECO bo klient jeździł na gnojówce (tzn tańsza ropa - czytaj odbarwiana jakimś kwasem opałówka) i latał do mnie o reklamację na wymianę końcówek bo po tygodniu auto mu gasło albo nie chciało zapalić i na nic były tłumaczenia że na gównie nie pojedzie więc zrobiłem...
termostat masz w glowicy ponizej kola pasowego walka rozrzadu.tam jest taki krociec przykrecony dwoma srubami m8.jak go zdejmiesz to pod nim jest termostat.moze wymien go na taki ktory sie otwiera przy 92°C.przeplucz caly uklad chlodniczy.sprawdz czy przewody od nagrzewcy nie sa zaminione kolejnosia.jeden ,ten ktorym woda ma wchodzic do nagrzewnicy...
Może masz zapowietrzony układ. Lub pompa wody ma za małą wydajność. Dolej płynu na maksa i na włączonym rozgrzanym silniku ściskaj i puszczaj wąż przy chłodnicy
rurki są gorące a sterowanie ciepło-zimno to manual. Miałem podobny problem w golfie 4 tdi temperatura 90 nie przegrzewa się wszystko ok, poza grzaniem w środku- powodem okazała się pompa wody zresztą nowa plastikowe kółko pompy nie kręciło się wraz z ośką pompy
chętnie bym wział ten numer do stefana a także pomoc kolegi pio112 Chciałem tylko nadmienic, że już właściwie z elektryką jest już chyba ok, jeszcze musze z powrotem podpiąć radio by być 100% pewien ale na 90% już wszystko gra. Więc teraz kwestia tych obrotów i gasniecia. Auto ciągle robi to dziwne pyk i wtedy zaczyna pracowac normalnie ale przy skrecie...
Dzięki. A pytanie do tego golfa od jakich golfów pasuje pompa wody? Od 1.3 MPI styknie. Bo muszę wymienić, at taką znalazłem.
Prawdopodobnie pompa wody. Zdejmij pasek i sprawdź czy nie masz luzów na kółku.
Nagrzewnica to jest kupa roboty, ze sporą wprawą pół dnia. Ponoć da się bez wyjmowania deski tyko po poluzowaniu jej podobnie jak w golfie II - tak upiera się jeden znajomy mechanik, ale ja to robię po wyjęciu całej deski. Jeszcze zależy czy jest klima czy nie bo jak jest to trzeba odczepić tunel wentylatora od obudowy nagrzewnicy - albo rozszczelnić...
Podnoszenie się płynu w zbiorniku wyrównawczym i poprawna praca przy jeździe(czyli wysokich obrotach silnika) może świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Układ się zapowietrza bo dostaje ciśnienie z cylindrów. Przy wysokich obrotach pompa wody jest w stanie przegonić pęcherze powietrza.
1) Termostat mozesz sprawdzic w garku z goraca woda ogrzewaj wode z termostatem ( tylko zeby termostat nie lezal na dnie zawies go np na kawalku druta i tzrymaj Jak sie otworzy to znaczy ze dziala jak nie to znaczy ze zepsuty Mozesz dokladniej okreslic temperature otwarcia wsadzajac termometr do wody i okreslajac temperature 2) Sprawdz czy ci dzila...
tak chodzi mi o korek na zbiorniczku taki niebieski zbiornicze okrągły po prawej stronie pasażer gdy otworzysz maske układ chłodzenia jest jeden dla całego auta czyli silnik się nagrzewa, wpierw jest mały obieg czyli leci ciepły płyn na nagrzewnice która jest w aucie dzięki temu możesz sie ogrzać potem otwiera sie termostat i cześć płynu leci na chłodnice...
Nic nie szkodzi na przeszkodzie przejrzeć wiązkę - wtyczki, przeczyścić styki, podczas pracy silnika zerknąć w jakim tempie idzie przelew do zbiornika płynu ( to da pogląd na pracującą pompę wody ). Możliwe iż to jednorazowy wybryk ECU miałem tak z olejem w Golf IV
Chyba w samochodach tez tak stosuja. Zobacz na ten podgrzewacz. To sa chyba tez swiece zarowe. https://allegro.pl/oferta/3719-12-grzalk... lub to https://allegro.pl/oferta/podgrzewacz-gr... Tylko nie wiem ile one wytrzymaja bo chyba nie sa przystosowane do takiej ciaglej...
wszystko zaczęło się po tym jak padł włącznik zapłonu(taka kostka co włącz pompe paliwową). co to jest ten włącznik zapłonu ?, (chyba chodzi o kostkę stacyjki ale kto wie ?) żadna kostka nie włącza pompy paliwowej, pompę wtryskową w tym silniku (a nie pompę paliwową bo takowej tam nie ma - nie licząc sekcji ssącej niskiego ciśnienia pompy wtryskowej...
Witam. Ostatnio zauważyłem kilka razy wydostający się z wydechu biały dym, jednak było to z rana i było dosyć zimno (ok. 6 C*), nie bezpośrednio po odpaleniu tylko przejechaniu gdzieś 2 km. Już chciałem się martwić ale w kolejnych dniach białego dymu nie było. Codziennie jeździłem do pracy i wszystko było ok. Dziś padał deszcz, wracałem z pracy, po...
Witam, czytalem pare tematow o moim problemie lecz żaden nie pomógł. Więc opisze mój problem. Po w jechaniu w kaluże golf słabł aż wkońcu zgasł i nie chciał odpalić. Po paru godzinach zajechałem na miejsce gdzie pozostawilem samochód i odpalił bez problemu. Więc zajechalem do domu i zacząłem sprawdzać za pomocą spryskiwacza z wodą czy gdzieś jakieś...
Witam Jestem ciekaw czy mieliscie kiedys przypadek, ze kupiliscie autko po atrakcyjnej cenie, a pozniej sie okazalo ze to byl totalny niewypal!!! Opowiem swoja historie: Rok temu natrafilem na vw golfa III z automatyczna skrzynia biegow, a ze jestem fanem automatow i golfa takiego jeszcze nie widzialem, nie mowiac o jezdzeniu, wiec go kupilem. Cena...
mi sie wydaje ze kolega cooltygryskek naczytal sie jakiegos forum i probuje zaskoczyc swoja wiedza... 1) niebieskie spaliny- paliwo, niespelnione AFR 2) czarny - spala olej, niespelnione afr 3) bialy dym- woda, turbodefekt olej w TD,TDi sa normalna rzeczą aczkolwiek nie noryczną. Jak są ślady oleju to bez paniki ze turbo sie sypie.. zreszta kolega sztomel...
odpowiedż na posty .polecałbym elektryczną pompę która jest zamontowana fabrycznie w samochodzie VW GOLF 2 GTD do schładzania turbosprężarki gdy temp.płynu wzrosnie powyżej 100 stopni,pobiera niewiele mocy.
Przecież to norma pompa wody wsadzona jakaś lipa, czyli tani zamiennik i na niskich obrotach nie daje rady.
Zapowietrzony układ chłodzenia. Nieprawidłowa praca zaworka w korku zbiorniczka wyrównawczego. Pompa wody siadła i nie robi obiegu. Poszukaj nieszczelności i odpowietrz go dobrze.
Jeśli próby dokonywane są na zamkniętym układzie chłodzenia, jesteś pewny ze gaz przez reduktor nie dostaje się do układu chłodzenia a pompa wody pracuje prawidłowo, zostaje tylko uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub pęknięta głowica.
Odprowadzenie (powrót) to przewód, który idzie z nagrzewnicy do pompy wody. Na przewodzie odprowadzającym z nagrzewnicy jest trójnik, który powinien być podłączony do zbiornika wyrównawczego. Jaki silnik wtrysk, gaźnik? Trójniki masz podłączone, czy zaślepione.
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z Golfem II. I naprawdę liczę, że znajdę tu pomocnych dobrych ludzi, którzy zaradzą temu problemowi. Mianowicie gaśnie na przejazdach kolejowych, po przejechaniu przez kilka dziur, na światłach, lub gdy zimno, mokro lub pada. Nawet kałuże go potrafią załatwić. A zaczęło się to od nieodpalenia sprzed bloku. Po próbach...
też stosuje CPC, choć trochę zmodyfikowany. Ja chłodzę u siebie zasilacz, procka i 2-a HDD'eki. Jak na jeden układ wymiany jest to trochę dużo, ale działa. Co do wydajności bloku raczej zastrzeżeń nie mam. Mój AMD XP2,8 chodzi ok. 58 - 65 st. zależenie od obciążenia. HDD utrzymuje na poziomie 40 st. Problemem jest w tym układzie chłodzienie obudowy...
Jak ty chcesz tam zastosować ZĘBATY pas? Przecież zębaty pas dlatego jest zębaty, by się NIE ślizgał! A w tym rozwiązaniu wykorzystano właśnie fakt poślizgu nienapiętego pasa na kole. Jeśli zastosujesz pas zębaty, to po jego poluzowaniu po prostu zetniesz sobie na nim zęby. Tylko i wyłącznie pas gładki. Ewentualnie nitowany z kawałków pod kątem (system...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Pozostała jeszcze jedna kwestia o której nie wspomniałem, a wynikła w czasie. Auto zaczęło odpalać już od strzała jednak w międzyczasie pojawił się jeszcze jeden złośliwy hohlik nad którym bardzo długo się głowiłem. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kręcił, a po spięciu na krótko + do wyzwalacza na rozruszniku - cienki kabel normalnie kręcił....
Może pompa wody wyje? A może jesteś przewrażliwiony? Nie wymieniałeś czasem rozrządu ostatnio? No wałki się wycierały ,ale to zbyt odważna diagnoza na odległość. :D
.. Ciśnienie w zasileniu wodą nie jest ZAWSZE wyższe. A jeśli jest instalacja hydroforowa i brak prądu, albo awaria w wodociągach? Zawór musi być , bo istnieje mozliwość pomieszania wody kotłowej (lub mieszaniny glikolu- co najgorsze) Nic się nie pomiesza bo jest zawór kulowy. No i ciekawe w jaki sposób zwiększyć ciśnienie (dopuścić wody) w systemie...
Idealna pompka to ta od prawej czyli Vw Golf i Mercedes Sprinter bo są identyczne różnią się tylko kostką elektryczną.
Mam taki problem nie mam krążenia wody w Golfie wymontowałem pompę i łopatki które są plastikowe ściągam ręką czy tam powinno być jakieś zabezpieczenie?
Dzie dobry, Zastanawiam sie czy probowal Pan manualnie chlodzic silnik. Prosze sprobowac np. wody lub wody zimnej (NIE CIEPLEJ!!!) pod zadnym pozorem nie cieplej moze to wywolac wiecej problemow zwiazanych z odpalaniem. Pozdrawiam i zycze milego dnia. W powazaniu Tony Fontana Proszę powiedz co chcesz w pompo wtrysku chłodzić polewając zimną wodą silnik...
Termostat jest "w spodzie" pompy wody. Układ odpowierza się przez "korek" w zbiorniczku wyrównawczym. Albo masz uszkodzony ten korek albo uszczelkę pod głowicą.
Dzięki za zainteresowanie tematem, problem rozwiązany. Problemem okazał się po pierwsze moduł wentylatorów ponieważ dodatkowa pompa wody chodziła bez wyłączenia po zgaszeniu auta.Po drugie co najważniejsze byłą pomylona wtyczka do termowłącznika klimatyzacji, zamiast docelowej wtyczki była wpięta z elektrozaworu podciśnień...
No próbowałem jeszcze zewrzeć przekaźniki do samych wentylatorów, to mały się włączył bez problemu, przy dużym poleciało trochę iskier i dymek, ale się nie załączył, Myślałem, że może zwarcie było, ale bezpiecznik ok. Może go za słabo popieściłem, bo potem przy wlasnie termowłączniku ładnie chodziły obydwa. :) Dodano po 54 Zauważyłem że wąż za termostatem...
Jest to układ wtrysku SIMOS 7.1 czyli nie fsi 1,6 kW bei 1/min 75/5600 Rozrzad tradycyjny z pompa wody i 1 rolka nap. Oczywiscie 8-mio zaworówka z tego co zauważyłem najmniej awaryjny silnik z grupy vw
Witam. Mam takie pytanie czy zawór EGR może być przyczyną ubywającego ze zbiorniczka płynu chłodniczego w VW Golf 5 1,9 105km.Dodam że wcześniej miałem planowaną głowicę i wymieniona pompę wody niestety nic to nie dało płynu ubywa dalej po dolaniu uszczelniacza zrobiłem 700 kilometrów.mechanik sugeruje teraz że to może być zawór EGR czy jest to możliwe?...
Nie patrz na nic wymieniaj cały kompletny rozrząd razem z pompą wody. Lata tez się liczą a nie tyko kilometry. Tak napisane jest 120000 ale lepiej jest wymienić co 90000 a nawet wymieniają wcześniej dzisiejsze paski nie są tak wytrzymałe jak oryginalne.
ludzie różne odpowiedzi piszą, ale temat tkwi gdzie indziej!!! Ja też już dłuższy czas z tym walczę i ma VW Borę TDI 90 km na pompie rotacyjnej. Szczegół tkwi gdzieś na sterowniku pompy, ew czujnik od wody bądź inny szczegół. Właśnie zabieram się do zrobienia przed zimą o dopnę swego!!!
A ja stawiam na pompę wody. Drogi genkowski1. Piszesz, że autko masz już dwa lata, więc skoro nie robiłeś rozrządu i przy okazji pompy wody (co prawda jest na innym pasku, ale rozrząd i tak trzeba demontować, żeby pompę wymienić), to proponuję od tego właśnie zacząć - ja tak właśnie bym zrobił.
No ok a zapytam w ten sposob, czy jeśli bym dokupił do paska Contitech, napinacz np INA lub SKF to czy by można było wtedy trochę poważniej na to spojrzeć? No bo co jeszcze ewentualnie wchodzi w skład kompletu? Pompa wody? a czy ją zawsze przy każdej wymianie rozrządu sie wymienia? Myślę że może zostać to co jest..pompę wody mam Ruville. Tak sobie pomyślałem,...
Może być kilka przyczyn: 1.Uszkodzony termostat (nie otwiera się i nie puszcza wody na chłodnice) 2."Zużyta" pompa wodna (nie pompuje :( ) 3.Uszkodzony termostat na chłodnicy załączający wentylator A jak z płynem chłodniczym ubywa go??? Jeśli tak to bardzo prawdopodobne że uszczelka poszła.
Iskry nie ma. Cewke podmienilem do drugiego Golfa i chodzi. Przewody dobre,kopulka tez. Straszy mnie elektromechanik,ze to moze byc komputer...w sobote mam mu odstawic auto. Auto jechalo,zgasilem je i potem za piec minut chcialem odpalic i nawet nie zalapal minimalnych obrotow. Jakby go odcielo totalnie. Wylacznik zaplonu odczepilem odpowiednio z elektrykiem,...
Mam problem z ogrzewaniem, na ciepłym silniku leci zimne powietrze, jak przekroczy 2 tyś obrotów to leci dopiero gorące. Węże które dochodzą do nagrzewnicy są nagrzane wręcz gorące, termostat nowy, pompa wody nowa. Nagrzewnica prawdo podobnie jest dobra bo ciepły płyn który wlatuje do niej wylatuje drugim wężem z powrotem układ odpowietrzony wszystko...
Dokładnie `99 Ok znalazłem te część, dzięki wielkie :) czyli co mogę zamawiać? https://www.autodoc.nl/search?keyword=65... a mógłbyś mi jeszcze powiedzieć co muszę dokupić do wymiany czy sama chłodnica wystarczy? Dodano po 6 by nie zakładać nowego tematu zapytam o część ze zdjęcia (znajduje...
dzięki za odpowiedz. Otóż byłem u mechanika i usłyszałem że nie obejdzie się bez demontażu. Uszczelnianie 300-400 zł więc nie za wesoło. Dodatkowo usłyszałem od mechanika że ropa kapiąca może powodować odkształcanie węży od wody, a w efekcie ich pękanie i tak się zastanawiam czy to faktycznie prawda?? Swoją drogą silnik z pompą to koszt 500 -600 zł...
Masz samochód z silnikiem Diesla? Jak masz, to go szanuj,napraw to z czym się ociągałeś,poklep go ,kopnij z czuciem w oponę, bo nowego już nie kupisz.A jak kupisz to popełnisz błąd. ale po kolei ... Słowo Diesel do dzisiaj kojarzy mi się z Panem Mieciem(świeć Panie nad jego duszą) taksówkarzem,co jak nad ranem zjeżdżał z nocnych kursów to klekot jego...
pompa karcher pompa pompa perkinsa pompa pompa perkins pompa
zmywarka bosch stabilizator regulacja turbo filtrowanie zasilania przetwornica
medion odkurzacz alcatel hh71vm
Renault Kadjar – podłączenie silniczka A24041153212 do żaluzji chłodnicy Renault Kadjar – piny siłownika żaluzji chłodnicy LIN, podłączenie, Valeo, Continental