A jakie ciśnienie daje pompa wysokiego ciśnienia ?
Witam mam pytanko pacjent audi a7 2011 rok 3.0 250 koni chodzi mi o wyjęcie pompy paliwa wysokiego ciśnienia. Po schemacie widzę że napędza ją łańcuch w necie znalazłem różne informacje ale bez konkretów. Czy można wysunąć pompę bez wyjmowania silnika i dobierania się do rozrządu?
Opiłki ze starej pompy lub przycina się ta pompa w baku. To audi ma dwie pompy elektryczne
Wymiana pompy wysokiego ciśnienia rozwiązała problem.
Te 115 bar wygląda jak wartość zastępcza z sterownika silnika ?? Ciśnienie wymagane leży w zakresie 40-110 bar. Możliwe że nastawnik nie daje rady przy podwyższonych obrotach i ster w ramach ochrony podaje takie ciśnienie paliwa ? Moje takie przypuszczenia. Sprawdź jeszcze sterownik silnika. Może ktoś coś grzebał i zielono w środku. Podobną historię...
Filtr paliwa wymieniony z 3 razy przy wymianie pompy i wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia ustawiona na blokadę nawet próbowałem ją specjalnie przestawić ale nie dawało to efektu.
Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki
Problem jest znany w ASO, jednak ich pomoc kończy się na wymianie przewodu wysokiego ciśnienia. Moim zdaniem problem leży w mocowaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa drga inaczej niż silnik i wibracje powodują rozszczelnienie mocowania rurki na króćcu pompy. U mnie jest to samo. Pojeździ trochę i rurka jest rozszczelniona. Nic nie daje dokręcenie....
Wychodzi że wypada zapłon 3 i 4 zmień cewki z 1 i 2 potem weryfikacja ciśnienia paliwa i ten popychacz pompy wysokiego ciśnienia.
Jeśli strona niskiego ciśnienia jest sprawdzona i nie ma zarzutów, trzeba obejrzeć stronę wysokiego ciśnienia, może być problem z pompą wysokiego ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia jak i wtryski na pewno nie sprawdzone - tylko tak napisane... Filtr czysty? Gwiezdnego pyłu nie było (czytaj opiłków, wiórków)? Wtryskiwacze wyciągnąć i oddać do sprawdzenia na maszynie.
hi - do sprawdzenia niskie ciśnienie paliwa(czyli to przed pompą wysokiego ciśnienia) -3.5b - wtryskiwacze możliwe że puszczają i pompa nie może zbudować ciśnienia hi
Dzieki, winowajca byl zle dobrany zawor na pompie
Też nie jestem pewien. Zawór SCV w pompie wyjęty. O postępach napiszę. Pozdrawiam
Błagam. Jeśli czujnik jest uszkodzony pompa ABS może generować zbyt wysokie ciśnienie co może doprowadzić do upuszczania płynu przez elektrozawory a co za tym idzie do blokowania kół.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
czujnik tylko nowy i tylko oryginalny, sprawdź pompę wysokiego ciśnienia i regulator, szukaj opiłek
Powodem awarii była uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia. Pompa w części wcześniej wyprodukowanych modeli tego silnika ma wadliwą konstrukcję. W późniejszych modelach został zastosowany inny model pompy i problem nie występuje.
Jest to zawor bezpieczenstwa.W pompie wtryskowej jest pompka łopatkowa ktora wytwarza w niej ciśnienie,Jak ciśnienie będzie za wysokie to zaworek się otwiera redukując cisnienie.
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
Uff... dałem rade to przeczytać, ale może coś pominąłem. Takie same objawy miał mój kolega, w Audi a6 c5 1.8T. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wysoka temperatura. przyczyną była pompa wody, pękł wirnik pompy.
Może u autora wątku zaciął się zawór utrzymujący ciśnienie, chociaż w moim mniemaniu jest to mało prawdopodobne. Ja też uważam ze zawór to zły trop,choć nigdy nic nie wiadomo. Założenie manometru to też jak mówisz,bo skoro nie działa ,to znaczy że ciśnienia brak,bo nie ma co pchać tłoka. Jedyny sposób na sprawdzenie pompy to zablokowanie jej manometrem...
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
paliwa 1/4 zbiornika, auto przywiozłem wczoraj (tak się poukładało w domu, że potrzebny taki pędziwiatr automatik w domu), miesiąc temu odpalałem go na salonie audi, wczoraj bez problemów wjechał na lawetę, a dzisiaj już zepchany z lawety błąd miał zapisany od czujnika temperatury silnika, skasowany już nie wskakuje, ale coś jest na rzeczy, bo jak odpali,...
I tutaj muszę kolegę zmartwić. Ponieważ doświadczyłem kolejnej usterki – auto nie odpali za żadne chiny świata. Więc druga sprawna pompa wysokiego ciśnienia, ponieważ czujnik pokazywał za małe ciśnienie… wyszło, że pompka przelewowa stanęła. Dlaczego? Bo zgniły przewody od szczotek silnika pompki do konektorków. Ale zanim znalazłem usterkę, wymieniłem...
Na pompie wysokiego ciśnienia.
Cokolwiek było sprawdzone?W nicku masz mechanik...Problem występuje tylko przy rozruchu czy ma problemy z wysokimi obrotami?Filtr raczej nie,wygląda na brak ciśnienia szczątkowego w układzie wtrysku lub małą wydajność pompy,sprawdz ciśnienie wydatek,ciśnienie szczątkowe w układzie.
Jak auto ma więcej jak 80 tys. przebiegu, bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie pompy paliwa, wysokiego ciśnienia, tej na głowicy, co jest nagminne w grupie VAG.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
Wymiana pompy wysokiego ciśnienia paliwa i problem znikł.
Witam udało się odpalić silnik uszkodzony był zawór wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej i teraz moje pytanie kieruje co do wartości ciśnienia na pompie wtryskowej czy na biegu jałowym nie jest za wysokie? IDE00188 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista 778900 hPa IDE00201 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana 280000 hPa IDE00589 Ciśnienie...
Taki kolor mają opiłki pomp wysokiego ciśnienia, a tutaj pewnie z pompy tandem.
Kolego tedi 28 jaki zawór w pompie wysokiego ciśnienia w układzie z pompowtryskami?
rozpadł się filtr i śmieci zanieczyściły prawie cały układ Ach te stalowe filtry :) ciśnienie jest troszkę za niskie tylko na postoju, podczas jazdy jest dobre I teraz najważniejsze, to są parametry które powinieneś nam podać. Mechanik zajrzał do baku, było czyściutko pompka czysta i chodzi bez zarzutów A jeżeli chodzi o opiłki to szukaj ich w pompie...
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Jak podczas kręcenia pokazuje obroty to pewnie działa. Jak podmieniali pompę i wtryski to raczej czujnik sprawdzili. Do sprawdzenia szyna wysokiego ciśnienia CR. Czy podczas kręcenia pokazuje ciśnienie na szynie. Powinno być min 250 bar bo inaczej sterownik nie otworzy wtrysków. Mógł stanąć zawór na pompie o ile dobrze pamietam to na szynie jest czujnik...
Pompa może mieć za małe ciśnienie gdy dobije i uda się go uruchomić bez obciążenia na wysokich obrotach pracuje,kiedy ujmujesz gazu przez chwile wtryski nie podają paliwa,przy słabym ciśnieniu ma problem by wkręcić się spowrotem na obroty.Możesz jeszcze sprawdzić regulator ciśnienia paliwa.
Przedstawione objawy nie są dziwne. Wskazują na zanikające smarowanie (zmiana dźwięku silnika, miganie kontrolki). Pompa oleju jest napędzana silnikiem. Silnik ma wyższe obroty - pompa również. Ciśnienie oleju też rośnie razem z obrotami. W sprawnym silniku ciśnienie jest regulowane specjalnym zaworem. Niskie obroty, mały wydatek pompy, zawór zamknięty....
Jeśli problem przed wymianą rozrządu nie występował a jest po wymianie to czym prędzej bym wracał z reklamacją do mechanika i dodatkowo nastraszył że pokryje wszystkie koszta związane z usunięciem problemu. Pytanie czy była wymieniana pompa wody i na jaką, czy została prawidłowo zamontowana. Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym, w korku zbiornika...
Wysokie ciśnienie za małe Przecież nawet nie widać czy on to robi przy włączonym rozruszniku.Po drugie nic nie wiadomo co z obwodem wstępnej pompy i jakie podaje ciśnienie.To sprawdzić a potem czukać w obwodzie HP.Dramat
Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź...
Czym odczytane czasy wtrysku normalny czas na wolnych to ok 3 ms . Czujnik podciśnienia sprawny jak odczyty z niego podobnie wartość z przepustnicy. Często problem w tym silniku jest filtr paliwa z regulatorem oraz pompa paliwa. Efektem awarii jest za niskie ciśnienie paliwa (czasami za wysokie) i ECU wydłuża czasy wtrysków ale i tak to za mało i paliwo...
Nowa pompa - ciśnienie jeszcze wyższe a nie podpiera teraz.
Witam. Mam problem z moim golfem V 1.4 TSI. Auto dostałem od teścia ale mam z nim pewien problem. Pojeździłem chwilę i wyskoczył błąd 000022. Wymieniłem więc czujnik położenia wałka rozrządu ale to nic nie dało więc założyłem nowy czujnik położenia Wału korbowego (dostać się do niego masakra🤦🏻♂️). Teraz dodatkowo pluje błędem P2293. Pompa wysokiego...
Moje A8 nie che odpalać na benzynie, pali na samostarcie po rozgrzaniu przełącza się na gaz. Auto wcześniej chodziło normalnie aż pewnego ranka nie odpaliło. -pompa paliwa nowa bosch,paliwa ponad połowa -regulator ciśnienia paliwa nowy (stary nie trzymał) -ciśnienie paliwa wynosi ponad 5,5 bar wiec chyba ok -nowe świece ngk -1 błąd stały (czujnik temperatury...
Ok zmieniłem świece i może jest trochę lepiej ale ciągle muszę długo kręcić rozrusznikiem. Mam do porównania audi 2.5 TDI które pali "za raz" a tu muszę chwilę pokręcić. Czy to normalne w HDi W HDi potrzebne jest dużo wyższe ciśnienie (200-1200) niż w zwykłych TDi, nim nie osiągnie się dolnej granicy ciśnienia nie dostaniesz impulsu na wtryskiwacze...
Jaki rok? Jaki silnik? Ale tak szczególnie w dieslach CR stosowali pompy BLDC i to dające ciśnienie na pompę HP wyższe niż to co typowo do diesla czy nawet benzyny.
Jakieś błędy ? Wymieniona pompa paliwa to rozumiem wysokiego ciśnienia. Jaki skład mieszanki podczas jazdy i korekty ?
Dzień dobry. Myślałem że jestem sam z problemami z FSI. Moje auto to golf 4 silnik BAD 1.6 FSI. Akurat teraz walczę z kucnięciami na niskich obrotach i zaciekawił mnie ten temat. :) Ogólnie to prawie wszystko już naprawiłem/wymieniłem w tym aucie i ten silnik znam dość dobrze. Jeżeli jest to jeszcze komuś potrzebne to jedna z niewielu albo jedyna firma...
Oddałem do naprawy, zobaczę jak wróci czy ogrzewanie się polepszyło. Czy możliwe że zbyt wysokie ciśnienie zniszczyło pompę??? (płyn lał się z wału na którym zamontowane było kółko co napędzane przez pasek i wzdłuż uszczelki/ połączenia). Ostatnio kupiłem nowy korek do zbiorniczka wyrównawczego, bo nie wiedziałem czy poprzedni jest sprawny. (100zł za...
Witam, poszukuję pomocy przy wyświetlającym się błędzie niskiego ciśnienia oleju (oldruck). Pacjent Audi A3 8P 2.0 TFSI, kod silnika BWA. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, zrobiona płukanka, zalany olej 5W-40, filtr Mann. Dodatkowo wymieniony filtr paliwa, czujnik ciśnienia oleju sprawny, brak wycieków z silnika. Kompresja 12-12,5 bar równa. Błąd...
Trzeba najpierw sprawdzić kody błędów co komputer o tym myśli .ciśnienie wewnęczne pompy i wtedy można coś powiedzieć najłatwiej jest tylko wymiana a to kosztuje. Jeżeli po polaniu wodą zapala to do wymiany głowica wysokiego ciśnienia a to można z używki wumienić i wtedy koszt jest miejszy lub całą pompe wtryskową to nie będzie kośztowało 2.8tyś.
więc co powinienem sprawdzić? Na forum Audi znalazłem że powodem może być jakiś wąż wysokiego ciśnienia przy pompie. Coś się z nim niby dzieje i staje się za wąski więc pompa nie daje rady odpowiednio podać ciśnienia. Jest taka możliwość waszym zdaniem?
Witam, od kilku tygodni zmagam się z problemem w swoim samochodzie. Zaczęło się od tego, gdy na 3 biegu na wysokich obrotach samochód zgasł, pierwsza myśl pasek rozrządu się zerwał lub przeskoczył. Samochód został sholowany do mechanika gdzie silnik odpalił przy pomocy plaka na 3 cylindry później standard ,,Jeździć, obserwować". Samochód cały czas na...
Witam. Mam pytanie odnośnie Audi a 6 2.7 tdi. Problem polega na tym, że auto gaśnie podczas jazdy po dodaniu gazu i na postoju trzymając obroty 2 tyś po chwili gaśnie. Odpala dosłownie na tyknięcie rozrusznika. Dwóch elektryków było. Błędów zero. Parametry ok. Nie ma się czego czepić. Zacząłem wymieniać czujniki na listwach, obydwa. Zero poprawy. Pompa...
W tym silniku niestety nie ma ani czujnika ani miejsca w głowicy do wkręcenia manometru.Oba czujniki (wysokiego i niskiego ciśnienia) są przy filtrze i tylko tam można zmierzyć ciśnienie. Im więcej robię km na tych nowych popychaczach tym działają inaczej.Pierwszego dnia cykanie było cały czas.Teraz znów cyka po odpaleniu do momentu aż silnik złapie...
Przyczyny mogą być dwie: 1. Złe odprowadzanie ciepła - jak pisał mihhaou997 odpowietrz układ chłodzenia. Ile masz oleju? Jakie jest ciśnienie oleju? W normie? Może pompa oleju coś nie podłączona albo źle podłączona. Olej nie tylko smaruje ale też odprowadza ciepło. 2. Za dużo ciepła się generuje - mechanik źle spasował pierścienie (są ciut za duże)...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Gdy na ciepłym ciężko pali to schłodź pompę polewając ja wodą szczególnie jej głowiczkę z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia. Jak będzie poprawa to masz odpowiedź czy to wina pompy czy rozrusznika.
Witam, mam taki problem, że auto pali od strzała na zimnym silniku, na ciepłym też, ale gdy odpalę go na zimnym silniku, przejadę dosłownie 1 km (króciutka odległość) i je zgaszę, a za kilka minut próbuję znowu odpalić, to samochód się krztusi, jakby zaczął łapać jeszcze zanim powinien i nie mógł załapać do końca. Dzisiaj nawet prawie zgasł przy tym...
Autorze. Jak chcesz coś zadziałać samemu, to musisz się zaopatrzyć w: zegary (hp i lp), butle z hydrogenem (mieszanka azotu I wodoru), detektor do h2, pompę próżniową, butle gazu r134a, wagę z dokładnością do 10g, zasobnik do oleju. A teraz procedura. Powoli ładujesz hydrogen z butli przez port hp aż do 20bar, następnie detektorem h2 szukasz nieszczelności....
Po dłuższej przerwie powrót do prac nad Audi. Przyczyną braku rozruchu była kostka stacyjki (po wyciągnięciu był to jeszcze oryginał). Przy okazji, aby spr czy przyczyny mamy szukać w stronę stacyjki czy w stronę rozrusznika, najprościej sprawdzić czy jest napięcie na zworce w skrzynce bezpieczników, pozycja 8 w momencie rozruchu, jeśli jest, idziemy...
szymitsu21 dzięki za odpowiedź a przyczyną klepania był pasek zębaty od pompy wysokiego ciśnienia połowę zębów brak a pod obudową nie było widać ale stetoskop pokazał.
to mnie teraz wystraszyłeś. Wyciągałeś może sitko na pompie wysokiego ciśnienia?? Są tam opiłki?? W przyszłym tygodniu muszę zerknąć tam u siebie.
Witam. Jaki samochód, silnik, benzyna czy diesel? Przybywa benzyny w oleju? Odkręć korek od oleju i powąchaj czy nie śmierdzi czasami benzyną. Jeśli tak to będzie pompa wysokich ciśnień. Tylko oryginalna z Aso żadne gówna z allegro lub używki.
Na wałku i na wale blokady są jak w starszym modelu (jak na rysunku). Zamiast drugiego wałka rozrządu blokujesz pompę wysokiego ciśnienia trzpieniem takim samym jak do wałka.
Z tyłu łańcuch z przodu pasek. Rozrząd ok. Po wymianie sprzętu diagnostycznego okazało się, że ciśnienie paliwa nie jest odpowiednie. Problem jest bo sterownik jest zablokowany przed odczytem parametrów bieżących i nie znam kodu pin ani jak go odblokować. Przy odpalaniu napięcie na czujniku ciśnienia rośnie do 1.5v i auto zapala. Silnik pracuje 2-3...
Witam. Dzisiaj podczas jazdy auto mi zgasło, zapaliła sie kontrola świec żarowych, auto odpaliłem i jakoś dojechałem do garażu około kilometra. Po podpięcie kompa katastrofa http://obrazki.elektroda.pl/7185376300_1... http://obrazki.elektroda.pl/2882063800_1... Po zdemontowaniu czujnika ciśnienia na pompie załamka całkowita...
Ja mam z kolei problem z silnikiem 2.0 TDI w audi 2004 r .po przekroczeniu 4.500obr/min zaczyna szarpać tak jakby brakowało paliwa , wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo. Czy może to być uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia czy coś innego ? Dodam że auto ma przejechane niespełna 40000km.
Może przyczyną jest pompa wody.Niedawno przerabiałem temat z tej dziedziny ale w Alhambrze 115 Ps.Zdarza się,że koło pompy obraca się razem z paskiem klinowym lub rozrządu a łopatki pompy wewnątrz są luźne na ośce i pompa jest mało wydajna.Jeśli temperatura jest tak wysoka to owszem może być uszczelka pod głowicą(będzie bąblić w zbiorniczku nadmiarowym)ale...
Wydaje się, że nie nic złego sie nie stanie, ale to auto prawie z 2010 roku i pytam żeby czegoś nie uszkodzić lub nie powodować błędów w aucie. Dodam ze to common rail wiec pewnie nie iskra a pompa w zbiorniku albo pomopa wysokiego ciśnienia lub coś podobnego. Dzięki.
Witam, mam to samo auto i ten sam problem. Czy udało Ci się z nim uporać? U siebie wymieniłem filtr paliwa i popychacz w pompie wysokiego ciśnienia chociaż nie wyglądał źle. edit 17.03.2020 Pomogła wymiana pompy paliwa w zbiorniku. Auto również lepiej pali po długim postoju.
http://obrazki.elektroda.pl/3995422400_1... Witam wszystkich, moim nowym projektem jest wydajna wytwornica dymu, którą konstruowałem przez ostatnie tygodnie :D Jako że nowe wytwornice dymu są drogie i dość mało wydajne, średnio zużywają 25ml na minutę. Moja wytwornica dymu miała spełniać kilka założeń: - po pierwsze - tanio!; - po drugie...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Tak jak mówisz - MaxiEcu jest dedykowany i do każdej marki potrzebna jest nowa licencja a ta kosztuje coś koło stówki... Jednak ogólnie wydając te 5 stówek posiadając jedno auto daje spore możliwości a z oprogramowaniem które się crackuje czy cuduje z nim w dziwny sposób - choć zazwyczaj za darmo to efekt pracy może później niemile zaskakiwać. A to...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Może brakuje paliwa, słaba wydajność pompy lub coś z regulacją ciśnienia.
Możliwe, że coś wpadło i zasłania przepływ. Na wyższych obrotach może pompa daje radę przepchnąć a na wolnych za słabe ciśnienie.
czyli tak jak przewidywałem... hydropopychacze należło od razu wymienić wszystkie. Natomiast pompie oleju dałbym spokój, chyba, żeby zregenerować gniazdo zabieraka. Pomysłu zbyt wysokiego ciśnienia smarowania nie skomentuje... Mechanik wymienił śruby mocujące wtryskiwacze...?
Dobry Wieczór mam taki problem Audi a4b8 TDI kod silnika GAGA 2011r wykręcone były dwa czujniki z listwy wtryskowej i zawór z pompy wysokiego ciśnienia celem sprawdzenia czy są opiłki ponieważ była nierówna praca silnika na biegu jałowym. Po ponownym skręceniu oraz puszczeniu vcds-em paliwa celem odpowietrzenia układu paliwowego autko już nie zapała...
Gaz jest dopiero 3 m-ce firma która się tym zajmuje z Wrocka niby 25 lat na rynku i same dobre rekomendacje i zarzekali się że nie takie silniki robili zachipowane (tylko ten im chyba nie wyszedł) wmawiają mi że chyba regulator pompy wysokiego ciśnienia coś szwankuje ale na benzynie jest cały czas ok. Więc niewiem o co chodzi
Witam wszystkich maniaków czterech kółek. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C4 Avant 2.5 TDI (AAT 115KM). Mam z tym autem mały kłopot i po krotce postaram się przedstawić cała historie. O aucie wiem tyle ze poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa przed sprzedażą, bo stara pociekła czy cos?. Po jakimś czasie zauważyłem ze samochód zaczął...
Witam, silnik to 1.8 tfsi cdha audi a4, robię to po kimś (wymieniany podobno był rorząd)chyba i chciałem zapytać. Cieknie olej od tyłu znaczy spod vaccu pompy/ wysokiego ciśnienia. Dosłownie leje się i kapie z tamtą prawie "ciurkiem" nigdy nie uczczelniałem takiego silnika i chciałem zapytać kupić jakiś komplet uszczelek ? Czy wystarczy ta jedna główna:...
Dobra, jeśli chodzi o moje audi; wstawiłem do gazownika, ustaliliśmy aby zrobili tak aby audi jeździło na LPG. Bo jakby nie patrzeć (nie znam się do końca) to na tym kwadraciku w środku auta (przełączniku), wszystko znikło nawet czerwona dioda się nie świeciła. Ale nie ględzę. Auto odebrane. Wymienione filtry, ustawione parametry i gra. Znaczy się auto...
Przyczyną zbyt wysokiego ciśnienia zwykle jest albo zamarznięta odma (raczej w lecie odpada) lub zaworek zwrotny w pompie olejowej. Tutaj, wprawdzie audi, szerzej problem jest opisany. http://www.audi80.pl/19tdi-1z-za-duze-ci...
Zastanawiam sie czy to moze byc nagar czy pompa wysokiego cisnienia.I jak ktos ma jakies namiary gdzie mozna by bylo kupic taka pompe bo wiem ze ciezko taka dostac.
sprawdz wpierw cisnienie paliwa vagiem ,wysokie w zasobniku paliwa Dodano po 2 wolne obroty min 50 bar na podwyrzszonych max 150 bar Dodano po 16 cisnienie przed pompą wysokiego ,niskie zasilajace pompe wysokiego cisnienia ok 6 bar
Auto odpalił. Usterka okazała się banalna. Mój poprzednik pomieszal węże od pompy do wtryskowe i je pozmieniało. Więc temat do zamknięcia. DIekuje wszystkiem za pomoc 😀 Dodano po 1 Zamienione węże wysokiego ciśnienia
Ładnie tam strzeli i trzeba to poustwiac, wiec lepiej jedz do fachowca i wymieniaj caly komplet uszczelek bo zaraz pocieknie. A co ma tam strzelić do jasnej ciasnej ?? Ostatnio uszczelniano mi pompę (Vp37) gdyż czytając takich porad bałem się za to wziąć, jak popatrzyłem jak gościu ją rozbierał to swobodnie sobie z tym poradzi w miarę rozsądny człowiek....
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
sorki, że odświeżam temat, minęło już trochę czasu i kolega nie pisze o rezultatach podstawowe pytanie to czy auto pali tyle w rzeczywistości czy pokazuje takie spalanie na komputerze? im większa wartość dawki na jałowych obrotach tym mniejsza dawka w rzeczywistości oraz wskazanie spalania i samo spalanie większe a także słabszy silnik na niższych obrotach...
Witam! Po dłuższym kręceniu wyskoczył ponownie błąd 1318 więc wysłałem sterownik do naprawy. Dzisiaj otrzymałem sterownik z powrotem ale wstrzymam się z jego montażem. Wymontowałem pompę (pompa obraca się lekko i płynnie) i najpierw sprawdziłem przewody szczególnie od przestawiacza wtrysku są trochę spękane ale zwory nie robią. Ale od tak sobie przecież...
Witam audi a4 1,9tdi 99r.Mam błąd abs esp-1421.Zawór wysokiego ciśnienia 2 dla DDC N228. Zawór wymieniony ten z boku pompy,błąd jest nadal,podejrzewam sterownik abs esp.Może ktoś miał tą usterkę.Pozdrawiam.
Jezu!!Wróciliśmy do punktu wyjścia.Wiesz iledziesiąt pomp widziałem uwalonych ze wzgledu na to że były "sprężone" (odłączone wtryskiwacze?) Przecież jest coś takiego jak przewód powrotny więc benzynka wraca sobie do baku i cisnienie chyba nie jest takie wysokie. Ale może faktycznie masz rację.
Witam wszystkich, jestem posiadaczem Audi a4 B8 140 km z 2008 r common rail Mam problem z tym pudełkiem,otóż : 1) wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ padła 2) wymieniony filtr paliwa 3) wymienione paliwo 4) wymieniony rozrząd wraz z pompą wody i wielopasek 5) świece żarowe sprawdzone i grzeją no i tu problem dopiero sie zaczął. Myślałem ze...
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Kolego polonez15, sugerujesz, że nie widzi prędkości i blokuje obroty do 3 tyś jak to bywa w nowych modelach samochodu? Na zegarach prędkość jest, w VCDS nie wiem, bo tego nie sprawdzałem. Choć dziwne to jest bo czasami jak się go prze gazuje w pozycji N,P to przeskoczy te 3 tys i leci do odcinki. Odnośnie pytania od Falubaz1 Auto zostało kupione sprawne,...
pompa wysoki ciśnienie ciśnienie pompa wysoki pompa wysoki ciśnienie paliwo
zwarcie złącza matrycy temperatura skacze szyba elektryczna punto
Błąd E5 na bieżni T280 - przyczyny i rozwiązania Cyfrowy Polsat brak informacji o programie EPG – dekoder HD5000, EVOBOX, EIT, aktualizacja