Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
2,6 + - 0,4 bar.
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia? niema paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia...
mialem w astrze j podobny problem okazalo sie ze akumlator jest w du.... i alternator czasami podbijal napiecie do 18v przez co cisnienie paliwa skakalo ale nie wiem jak w vw z ta pompa bedzie
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia w trakcie pierwszego rozruchu.
Opcom - wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Zawór na pompie...
A czy przypadkiem te "zbyt niskie ciśnienie" to nie po stronie dolotu do pomy wysokiego ciśnienia? Należałoby sprawdzić filtry oraz pompę wstępnego pompowania o ile taka jest.
Diagnostyka czymkolwiek tam siedzi edc16 protokół kpw2000. Zarówno po K i L jak i CAN. Ale tak jak pisałem pompa wysokiego ciśnienia.
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Chyba nie każdy zrozumiał wykres więc wrzucam opis: Nic a nic nie czaję. https://obrazki.elektroda.pl/7613848100_... Wcześniej pisałem ,że wypada wiedzieć co przekazuje nam wykres. #68 Pozwoliłem sobie na zamieszczenie twojego wykresu i tak; 1.kolor czerwony/oczekiwane ciśnienie paliwa/jest to ciśnienie na jakie czeka sterownik silnika/centralka/....
Różne dziwne dźwięki z pompy wysokiego ciśnienia to w sumie norma. Jeżeli krzywka wałka pod pompą i zabierak pompy są ok, to raczej nie ma się czym przejmować.
a jeszcze pytanie do osób co mają ten sam problem z odpaleniem na zimnym, czy mierzył ktoś z was ciśnienie jaką daje pompa elektryczna? to jest pompa co znajduje się w zbiorniku paliwa, ona bije ciśnienie do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia i wraca spowrotem do zbiornika, ciśnienie w tym układzie powinno wynosić 1,5 bara
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Generalnie również uważam , że tam powinno być napięcie cały czas podczas pracy silnika ale ... mimo wszystko zastanawia mnie to powiedzmy wzbudzenie pompy na krótko i praca silnika przez minute, dwie już bez napięcia na pompie paliwa. Paliwo nie leci opadowo do pompy wysokiego ciśnienia z filtra paliwa .Filtr paliwa jest tutaj zamontowany w koszu w...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
regulator wymieniony, nie pomaga. jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, to czy możliwą przyczyną mogą być wtryski?
BMW F10 / Jadąc auto zgasło, komputer pokazywał, że ilość paliwa wystarczy na 000 km, ale za ryzykowałem. Zatankowałem auto, wlałem z kanistra 30 litrów Oleju napędowego i zacząłem odpalać. Nie odpaliła oczywiste zapowietrzona, znajomy przyjechał z laptopem, odpowietrzył elektronicznie 3 razy, ale BMW dalej nie odpala. Pokazuje mu, że jest za niskie...
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Wiesz co nie jestem pewien na 100, ale cp1 nie miała pompy wstępnego ciśnienia, więc potrzebowała pompy w zbiorniku, musiał bym to sprawdzić. Jeszcze raz zapytam ,na plaka odpala czy nie , jak tak to problem pomiędzy zbiornikiem o pompą wysokiego ciśnienia( pompa ta nie zasysa paliwa tylko tłoczy, więc potrzebuje ciśnienia wstępnego)
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Miałem podobny przypadek. Pompa wysokiego ciśnienia paliwa
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
To za mało na poprawną pracę. Przestawiony rozrząd i pompa nie jest na znaku?
Dokładnie jest podane wysokie ciśnienie pompy paliwa i powinno wynosić 200-1350 bar pompa produkcji BOSCH
Zmierz napięcie na zaworze dawki. Na jednym jest plus po zapłonie a drugi jest zwierany do masy przez ECU. Jeżeli jest pompka elektryczna zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego w momencie występowania problemu. Na pompie wysokiego nie ma czujnika, tylko jest zawór.
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
Witam. Nie napisał kolega który rocznik tego VW? Ciśnienie paliwa max4.0bar.Przyczyna tkwi na pewno nie w pompie paliwa.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
niestety raczej to nie możłiwe. Autko stoi drugą dobę w ciepłym garażu, filtr paliwa profilaktycznie wymieniłem nie był zasyfiały do pompy wysokiego ciśnienia paliwo dociera bez problemów, niestety z niej ledwie strzyka. Mierzone wyniki pomiaru dają ciśnienie po dłuższym kręceniu około 120-100barów. Ciągle mnie zastanawia zawór SCV tylko nie chce bez...
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Te 115 bar wygląda jak wartość zastępcza z sterownika silnika ?? Ciśnienie wymagane leży w zakresie 40-110 bar. Możliwe że nastawnik nie daje rady przy podwyższonych obrotach i ster w ramach ochrony podaje takie ciśnienie paliwa ? Moje takie przypuszczenia. Sprawdź jeszcze sterownik silnika. Może ktoś coś grzebał i zielono w środku. Podobną historię...
Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv?
Sprawdź ciśnienie paliwa pompy wysokiego ciśnienia, mieszanka może być uboga, i wypada zapłon. W tych silnikach, przy 70 tyś km siadają pompy.
Kontrolka się nie swieci bledu czujnika nie ma żadnego to jest mk3 myślisz że mogły paść wtryski lub pompa ?
Tak kolego pompa w zbiorniku pompuje ale niema ciśnienia w tym obwodzie[ niskiego ciśnienia] ,dopiero jak zaślepię przewód na dojściu do pompy paliwa[ wysokiego ciśnienia CR ] na rozrządzie to ciśnienie jest nabije nawet 8 bar ,czyli zaworek który ma utrzymać to ciśnienie jest w pompie CR na rozrządzie ?, dobrze myślę?.
Witam posiadam BMW seria 1 rok 2007 silnik diesel 2.0 problem polega na tym że przy odpaleniu przez ok 5 sekundy jest duży biały dym. Kolejny problem to utraty mocy przy obrotach powyżej 3000 odcina turbo. Trzeci problem to plamka oleju pod silnikiem wygląda jak by to była pompa paliwowa. Co dalej ?? Komputer pokazuje wysokie ciśnienie paliwa może coś...
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Proszę zwrócić uwagę iż w pompie wysokiego ciśnienia od góry znajduje się zamontowany pionowo króciec i po jego wykręceniu z pompy w pompie znajduje się zamontowany pionowo filterek paliwa.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
a regulator ciśnienia paliwa??
Daf xf 106, brak ciśnienia paliwa. Wersja silnika na dwie pompy wysokiego ciśnienia. Ciśnienie na filtrze dochodzi do 0,5 bara przy kręceniu. Przy ręcznym pompowaniu 1 bar. Bez kręcenia rozrusznikiem. Zawór na listwie podmieniony. Wyjęta wtyczka. Nadal brak przyrostu na filtrze. Ma ktoś na to pomysł. Niestety w tym silniku zdiagnozować układ paliwa...
Witam ponownie. Prułem wiązkę tam gdzie większość znalazła jakieś uszkodzenia czyli pod filtrem powietrza - wszystko wygląda ok. https://obrazki.elektroda.pl/9140710200_... Podłączyłem miernik z amperomierzem i ruszałem elementami wiązki obserwując wskazania i nic się nie zmieniało. Zacząłem więc sprawdzać ciśnienie paliwa i za filtrem...
Hej, U mnie jest to samo. Póki co poczytałem, że może to być od pompy wysokiego ciśnienia, ewentualnie EVAP – układ odpowietrzania par paliwa. U mnie na EVAP pokazuje cały czas jakieś kosmiczne ciśnienie (9999) i nie wiem, czy tak ma być? Ktoś coś wie. Z góry dziękuję za odpowiedzi
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
witam sprawdź zawór na pompie wysokiego cisnienia ten z tyłu pompy Sprawdzałeś jakie masz ciśnienie paliwa na listwie paliwowej
Musze kupić taką pompkę ponieważ moja padla :( ...Ok. W takim razie lepiej kupić tę o większym ciśnieniu? Jakie konsekwencje czekają mnie jak ciśnienie bedzie zbyt wysokie?
denso jeden zaworek 136KM prawdopodobnie,temat zamknięty drugi regulator ciśnienia w pompie pomógł
Nie mogłem się zalogować więc założyłem nowe konto żeby ci odpowiedzieć. Przekaźnik pompy wysokiego ciśnienia paliwa. Mój mechanik 2 tygodnie diagnozował aż znalazł. Sprawdzał wszystko od egr po regeneracje wtrysków i pomogła dopiero wymiana tego przekaźnika. Od wymiany minął już prawie rok i wszystko jest ok.
Wyglada na to że pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza ciśnienia,ponieważ po odkręceniu rurki z pompy wysokiego na listwe paliwo sie tylko sączy przy kręceniu,czyżby padła pompa?
W zeszłym tygodniu byłem w ASO i zmierzyli ciśnienie paliwa. Jest zbyt niskie - pradopodobnie siada pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Co gorsza samochodem nie da się jeździć, szarpie, przerywa przy przyspieszaniu, nie reaguje na pedał gazu.
Wymiana pompy wysokiego ciśnienia paliwa i problem znikł.
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
Ja miałem identyczną sytuację. Powodem tych objawów była pompa paliwa na wyczerpaniu. Ciśnienie było bardzo małe, pompa wysiadła mimo wysokiego stanu paliwa w zbiorniku. Podobnie jak u kolegi, jak udało się odpalić na benzynie to osiągał obroty do około 2500obr/min Pompę wymieniłem i założyłem do niej wyłącznik. Taki najprostszy bez przekaźników. Pompa...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia i wszystko działa.
Przyczyna to regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia.
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Witam. Auto jak w temacie, silnik CAXC. Wywala dwa błędy, P0016 - brak synchronizacji rozrządu i drugi P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). W parametrach ciśnienie paliwa na biegu jałowym około 140bar, maleje jak zwiększam obroty. Do tego pompa wysokiego ciśnienia wydaje dziwny pisk, ale tylko gdy właśnie ciśnienie wzrośnie do maksymalnego....
Witam, znam silnik d5 163 i 185 KM na wylot, ale pojawił się problem z odpalaniem po wymianie silnika. wymieniłem sam słupek z górą i cały osprzęt przełozyłem z wcześniejszego silnika. Auto bardzo długo kręci i raz zapali a raz nie, albo za 4 czy 5 razem po długim kręceniu. Podpinałem pod kompa i wykazuje "zbyt wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej)...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
Pierwsze to musisz być pewien że obwód niskiego ciśnienia jest ok.Ale nie że ok tylko zmierzyć ciśnienie na pompie wstępnej.Potem kontrola wysokiego ciśnienia.Pompa reg. i same wtryski do sprawdzenie chociaż na przelewy.
Winną całej sytuacji była pompa wysokiego ciśnienia, w momencie rozruchu spadało ciśnienie paliwa do 10barów i wyłączał komp wtryski.
Filtr nowy zaraz z pompą paliwa w ubiegłym tygodniu wymienione ,,za wysokie ciśnienie tzn za dużo paliwa tak? Jak to baba nie bardzo się znam a dużo czytam 😉 dlatego nie chce mi palić , raz pali raz nie a dziś zrobiła kaput może ignorując ten błąd zepsułam gorzej ?
opis pompy wysokiego ciśnienia
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
do KE mam poradnik serwisowy o jakiej pompie wysokiego ciśnienia Ty piszesz :?: to nie pompa tylko rozdzielacz paliwa tak jak pisze prezes 11 ciśnienie w układzie w granicach 5-6 bar pompa elektryczna w baku musi utrzymać to ciśnienie być może masz założoną inną zmierz ciśnienie
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
hi - do sprawdzenia niskie ciśnienie paliwa(czyli to przed pompą wysokiego ciśnienia) -3.5b - wtryskiwacze możliwe że puszczają i pompa nie może zbudować ciśnienia hi
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
hi "niskie ciśnienie" paliwa te 5 b - mierzone za filtrem przed pompą wysokiego ciśnienia. W zbiorniku paliwa jej niema jest pod samochodem w okolicy tylnego siedzenia lewa strona - ładnie zabudowana plastikową osłoną. pozdrawiam kris
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Problem jest znany w ASO, jednak ich pomoc kończy się na wymianie przewodu wysokiego ciśnienia. Moim zdaniem problem leży w mocowaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa drga inaczej niż silnik i wibracje powodują rozszczelnienie mocowania rurki na króćcu pompy. U mnie jest to samo. Pojeździ trochę i rurka jest rozszczelniona. Nic nie daje dokręcenie....
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
Jak sprawdzałeś wtryski?Mierzyłeś ciśnienie na na powrocie paliwa?Na pompie wysokiego ciśnienia jest elektrozawór (chyba dawki paliwa o ile się nie mylę) może on psoci.Przy EGR co zaślepiłeś spaliny czy obieg płynu?
Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
peugeot ciśnienie paliwa wysokie wysokie ciśnienie paliwa toyota wysokie ciśnienie paliwa astra
huawei google konto mikrofala zabezpieczenie migomat przepala blachę
rozszczelnienie transformatora rozszczelnienie transformatora
Myszka nie działa po instalacji DualShock 3 na Windows 10 Czy WD-40 nadaje się do smarowania wirnika farelki?