nie wiem do czego służy ten element? Prawdopodobnie podciśnieniowy zaworek paliwa, bądź podciśnieniowa pompka paliwa. Jeśli jest uszkodzona membrana to może przez podciśnienie zasysać paliwo do cylindra czego powodem będzie "zalewanie" silnika. :) Jak wygląda świeca (jaki kolor)?
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Mam rower z przerobionym silnikiem od Komara( obcięta skrzynia biegów :) ). Zdjęcia wrzucę jak będę miał do nich dostęp. Jak ma humor to ponad 50 ciśnie... Nie polecam takich prędkości na rowerze :) Kłopotliwe jest głównie zasilanie w paliwo, początkowo miałem zbiornik z paliwem umieszczony nad silnikiem (napęd na tylne koło - przekładnia cierna)......
Poczytaj o: "zawór podciśnieniowy paliwa w skuterze" (google). Tu masz opis jak sprawdzić https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Witam !! Zainstalowałem w samochodzie kompresor, składa się on z pompki i wyłącznika ciśnieniowego. Niestety nie było wyłącznika na 12v i kupiłem zwykły na 220V. Działa on w taki sposób że powyżej ciśnienia 6bar rozłącza obwód, wiec stwierdziłem ze na 12v też z nim nie będzie problemów. Jednak gdy ciśnienie spadnie poniżej 4bar pompka znowu się włącza......
Sprawdz może zatkało się odpowietrzenie zbiornika(zaczołby się mulić po kilkuset metrach jazdy),chyba żę to pompka paliwa podciśnieniowa(coś jak w pile spalinowej),ewentualnie zanieczyszczony gażnik.Zakładam że zapłon jest ok.
Po postoju gaźnik jest raczej napełniony jeśli chodzi o odpowietrzenie i z tej przyczyny zacznie się dławić później, nie od razu po uruchomieniu. Do autora. Zmieniłeś chociaż świecę zapłonową? Paliwo z wężyka leci swobodnie do gaźnika? Tam jest swobodny wypływ, czy kranik podciśnieniowy, czy pompka paliwa?
Najwyraźniej pompka paliwowa nie podaje paliwa. A gdzie masz tam pompkę paliwa. To są gaźniki membranowe podciśnieniowe.
Te dziwaczne gaźniki Mikuni są właśnie takie problemowe. W tych Suzuki musi być idealnie szczelny i oryginalny układ dolotowy do gaźnika (filtr powietrza, wszystkie zwężki, rury ssące). Pocieszę Cię że u nas nikt nie poradził sobie z tymi gaźnikami... W AP50 zbiornik znajduje się nad kołem - tam jest tylko kranik podciśnieniowy. Pompki paliwa podciśnieniowe...
ok ale w buggy nie będzie akku, a silnik ma tylko cewkę do świecy. Więc trza mechaniczną lub podciśnieniową.
Czyli podciśnieniowa pompka paliwa. Jej nie sprawdzałem ale paliwo jest w filtrze i przewodach. Jak ją sprawdzić?
Dzięki za rady i sugestie , Jakis czas temu natrafiłem na coś podobnego u znajomego .To jakaś pompka podciśnieniowa paliwa ze skutera chińskiego.
A może pompka słabo daje? Sprawdź ciśnienie pompki paliwa ewentualnie szczelność przewodów paliwowych i podciśnieniowych.
Witam !! Jak w temacie skuter KYMCO (model DINK) nie pali. Tak wiec stał sobie w garażu rok czasu nie odpalany generalnie nic przy nim nie było robione, przed postojem pracował idealnie. Co do samej usterki, a wiec próba odpalenia za pomocą rozrusznika zawsze kończy się tak samo czyli rozładowaniem aku, zauważyłem ze do gaźnika nie dopływa paliwo tak...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
Podstawa to, dobra świeca. Silnik reaguje na regulację śrubami w gaźniku? To jest wersja z podciśnieniową pompką paliwa czy bez? Zawory też wypadałoby sprawdzić. Tak na marginesie, silnik jest z 91 roku.
Gaźnik do wyczyszczenia, pompka paliwa, sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe i elektryczne wokół gaźnika jeśli to słynny "Aisan" .
Do pompki paliwa od kolektora ssącego idzie wężyk podciśnieniowy. Sprawdził bym czy membrama szczelna przy pompie paliwa.
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Jeśli chodzi o fabryczne Piaggio, to oryginalnie stosowano uszczelniacze vitonowe wysokiej jakości. Spokojnie wystarczały na wykonanie przebiegu od nowości do remontu silnika (około 25 000 km). Jeśli został założony nowy, to najprawdopodobniej wykonany z gumy NBR która twardnieje. Inna kwestia że sprzedawane są uszczelniacze z badziewnego materiału,...
Twój problem to pompka paliwa. W tych modelach na gazniku niema pompek elektrycznych tylko podciśnieniowe mocowane na bloku silnika. Pompka sie złużyła, a konkretnie zaworek w niej. Nietrzyma paliwa tylko pozwala mu sie cofać i dlatego po dłuższym postoju paliwo cofa się i trzeba przekrecic kilka razy silnikiem żeby pompka mogła znów zaciągnąć paliwo...
Stosując taki myk w tym silniku zarżniesz pompę. Jedyna rada - rozpinasz złącze powrotu paliwa przy grodzi po stronie pasażera, wciskasz tam pompkę podciśnieniową i pompujesz. Idzie ciężko, ale nie odpuszczasz. Gdy leci już więcej paliwa niż powietrza kręcisz rozrusznikiem przez 5-10 sekund i znów pompujesz. Powtarzasz do skutku.
Kup na alegro POMPA WYSYSARKA WODY OLEJU PALIWA pompka zasysarka za 299,99 zł. Sam używam.
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Pewnie jedna jest od paliwa na niskich obrotach a druga od wysokich
Drugi, to powrót paliwa do zbiornika. Wykorzystany jest wtedy gdy pilarka jest wyposażona w pompkę paliwa(primer). Gdy jej niema, to można go zaślepić.
uszczelkę wymieniłem ale to nic nie dało , paliwa do pompki nie podaje przewody sprawdziłem podciśnieniowe i są dobre ,przewód powietrza który idzie do pompki jest podciśnienie ale słabe bo jak zatkam gaźnik to podciśnienie jest większe proszę o pomoc z góry dziękuję
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
a może to anioł stróż włożył coś pod pedał gazu a tak serio wymień mu raz jeszcze filtr paliwa ,może być za mały skok popychacza pompki paliwa w elegantach był podciśnieniowy bączek może przetarty przewód lub spadnięty
nie zauważyłem żeby czujnik położenia wału został uszkodzony,próbowaliśmy na plaku odpalił, ale zaraz zgasł. Zapowietrzone auto. Doprowadzić układ zasilania do porządku. Sprawdzić przelewy na wtryskach, ewentualnie wymienić. Najlepiej jakąś pompką podciśnieniową ssać paliwo przez filtr paliwa, będzie słyszalne syczenie na rurkach przelewowych.
Mam taki problem ze skuterkiem 125 jak w temacie. Ale może od początku – skuter zgasł w trakcie jazdy, nie chciał ponownie zapalić. Podczas kręcenia rozrusznikiem (manetka odpuszczona) po chwili gaźnik zaczyna pluć paliwem z króćca tuż pod pokrywą membrany, oraz do filtra powietrza. Gdy kręcę rozrusznikiem przy przekręconej manetce to paliwo mam...
Z czego mógłbym zrobić zawór jednokierunkowy ( zwrotny) do mojego 2t. Od razu mówię że guma się nie sprawdzi. Tworzywo które nie reaguje z gumą, a jest podobne, ma właściwości takie jak guma, np. podobne tworzywo z którego wykonane są membrany w silnikach kosiarek, pilarek. Tu np. te "języczki" zaznaczone strzałkami właśnie pełnią rolę zaworów zwrotnych...
Nie miałem czasu aby rozkręcać karter, ale teraz zauważyłem, że nie można napompować/zassać paliwa pompką. Czasem się uda, ale najczęściej jest powietrze, z tym, że jak odchyle gaźnik i przytkam otwór podciśnieniowy w gaźniku (ten co łączy się z cylindrem) to zasysa paliwo, a i też robi się nadciśnienie w zbiorniku paliwa, jak pompuje pompką (powietrze)....
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Nie używaj pompki w takim felerem bo zaraz ją wykończysz ! sprawdź stan wężyków podciśnieniowych od pompki ,bo zapewne któryś ci się rozłączył gdzieś, i ztąd głośne chodzenie pompki, a raczej powinieneś słyszeć gdzieś syk. Sprawdź stan wężyków, czy któryś nie jest rozłączony, bądź przecięty, czy naruszony. Rozłącz w prawym schowku w bagażniku, przy...
Motocykl przedtem chodził podczas regulacji była chwila gdy naprawdę ładnie cykał , lecz po chwili robiły się coraz większe obroty zerknąłem do baku pusto pomyślałem że to od tego nalałem benzyny i od razu po odpaleniu 7 tyś obrotów odłączyłem pompkę podciśnieniową paliwo idzie prosto z baku do gaźnika tylko muszę go umieszczać wyżej.Zrobiłem tak ponieważ...
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż, pompka mechaniczna podciśnieniowa, wąż, zaworek zwrotny, wąż , pompka...
Polos113 twój rysunek jest zły, do gaźnika w 4t wchodzi jeden wężyk nie ma żadnej pompki podciśnienia, przewód podciśnieniowy (ten niebieski z drugiego rysunku) idzie bezpośrednio do króćca ssącego a zielony do gaźnika(paliwo) http://images67.fotosik.pl/31/16bb70a30f...
Walczyłem z układem ciśnieniowy ponad miesiąc czasu. Miałem wrażenie że kotłownia to moi drogi dom. Miałem podgrzewacz przepływowy lecz termostaty rośnie reagują. I czasem ogień się nie mieścił w kotle. Kolejny problem to pompka. Układ paliwowy musiałbyc wręcz idealnie szczelny. Długa droga paliwa kończyła się zapowiuetrzaniem układu paliwa lub niskim...
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
Iskra jest dobra, luzy zaworowe chyba też, moduł był od tego skutera. Po odłączeniu wężyka za podciśnieniową pompką paliwową, paliwo normalnie leci (jest dopływ do gaźnika) wydaje mi się że coś jest z elektryką i nie działa część zaznaczona na obrazku. http://obrazki.elektroda.net/97_12851658...
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Zapewne przedobrzyłeś teraz ze składem mieszanki, dlatego w określonych warunkach silnik zaczyna przerywać. Gaźniki CV działają inaczej niż zwykłe, tak samo inaczej reagują na regulację głównego układu paliwowego (rozmiar dyszy, ustawienie iglicy obciążenia częściowego), ponieważ przepustnica podciśnieniowa otwiera się dopiero na wysokich obrotach....
Jak wciśniesz gaz to podciśnienie pod przepustnicą maleje Nie do końca - działanie regulatora podciśnieniowego to takie "bujnięcie", ma za zadanie chwilowe przyspieszenie zapłonu w momencie wtryśnięcia dodatkowej dawki paliwa przez pompkę przyspieszenia. Czyli jak wyżej - nijak się nie ma do prędkości obrotowej. Podciśnieniowy jest do wyprzedzenia...
Tam masz gaźnik i pompkę podciśnieniową, czy elektryczną? Świece mokre? Próbowałeś zalać odrobinę paliwa do gardzieli na czas rozruchu? Pompka jest podciśnieniowa. Nowych świec jeszcze nie wyciągałem (montowałem późnym wieczorem i zabrakło czasu), stare były mokre. Ręcznie nie zalewałem gardzieli, jutro przetestuje (myśle, że wystarczy jak otworzę...
Sprawdź czy przepustnica kolektor dolotowy nie dostaje gdzieś lewego powietrza.Przepustnica była czyszczona jeżeli tak to trzeba zrobić adaptacje.Przewody podciśnieniowe sprawdź czy są całe czy nie spadły (odczepił się jakiś).Równie dobrze może pompka paliwa nie domagać.
Z tego co wiem na listwie mam tylko czujnik i on jest sprawny. Pompki wstępnej w baku brak - ta pod maską ciągnie podciśnieniowo. Zbiornik paliwa, hmmm. Smok jest już ok, dziś czyściłem. W serwisie będzie standard: "winna pompa, wymieniamy. oj, to jednak nie pompa..."
Nie pisałem od osłonie silnika! To zupełnie co innego. Piszesz same bzdury, co z tego, że podciśnieniowy/ciśnieniowy, przewody podciśnienia masz tylko od wewnątrz lub od strony bagażnika. Autorowi pewnie wszystkie wkładki na sztywno stanęły. Jak już, to zdemontować przewód podciśnieniowy od zamka bagażnika lub klapki wlewu paliwa i tam podać ciśnienie...
Mało trochę informacji. Jak spalanie, jak obroty jałowe? Jest gaz czy sama benzyna? Zakładając, że jest na mono wtrysku, to ma Map sensor. Sprawdzić szczelność, czy aby nie ma lewego powietrza. Czy pompka paliwa działa prawidłowo. Map sensor połączony jest wężykiem podciśnieniowym, warto zobaczyć czy nie pęknięty, zatkany itp. Ale to takie gdybanie...
pompka podciśnieniowy pompa paliwo podciśnieniowy zawora podciśnieniowy paliwo
peiying panel piece dwufunkcyjne antena dookolny kierunkowy
bosch wymiana paska windws explorer
NE646 Dolby-B – opis wyprowadzeń i zastosowanie w magnetofonach, schemat aplikacyjny NE646 Dolby – funkcja pinu 14 REC/PB, opis zastosowania w magnetofonach