No tak nie zauważyłem że cena nie jest w PLN :( W farnelu znalazłem jeszcze taką http://pl.farnell.com/metcal/ac-pr1/pump... I wpadło mi jeszcze do głowy rozwiązanie - może pompka z centralnego zamka z Audi A3 A4 A6 zdała by egzamin? Na allegro są zestawy naprawcze (sama pompka za około 125 zł - ona musi wytworzyć...
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
ręczną pompką podciśnieniową możesz go wysterować , a wakuometrem sprawdz czy dochodzi podcisnienie (odpowiednie) do zaworu
Sharan i linka - elementy tempomatu to sterownik, pompka podciśnieniowa elektryczna, zawory i element wykonawczy. Plus oczywiście manetka. https://www.google.pl/search?q=n96-0143&...
Masz tam pompkę? Podciśnieniową lub elektryczną (pewnie membranowa)?
Poczytaj o: "zawór podciśnieniowy paliwa w skuterze" (google). Tu masz opis jak sprawdzić https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
Możesz mieć nieszczelność na przewodach elastycznych lub w pompce jest taka krańcówka podciśnieniowa która wyłącza pompkę i trzeba ją wyrególować.
Wymieniłem przy okazji zbiorniczek podciśnienia, który jest koło zaworka sterowania turbiną. Był poklejony jakimś silikonem. Teraz turbina pompuje lepiej, ale to jeszcze nie to. Zamówiłem wakuometr i pompkę podciśnieniową i sprawdzę podciśnienie i gruszkę turbiny.
Należy wymienić w przypadku uszkodzenia. Najszybciej byłoby cały samochód. Nazwy błędów nie muszą wskazywać przyczyny jak w drukarce Brother. Była zacięta pompka podciśnieniowa.
Odpinanie czujników powoduje wyskoczenie check engine. Sprawdzę dzisiaj parametry doładowania. Ręczne wysterowanie pompką podciśnieniową zmienia płynnie ustawienie geometrii, a przewody podciśnieniowe szczelne.
Każda pompka podciśnieniowa na 12V będzie ok ;) Pozdr
wykręć EGR i sprawdź czy działa za pomocą pompki podciśnieniowej albo poprostu go zaślep. Dodano po 1 i sprawdź czujnik ciśnienia dolotu.
tez tak sadzilem ze pneumatyczne ale cisnienie z z serwo jest slabe aby moglo zaciagnac te galke do wylącznia
Poszukaj wymiarów siłownika od renault thalia, wygląda na niewielki. Albo poszukaj siłowników, które będziesz napędzał pompką podciśnieniową, żeby uniknąć napędu w przestrzeni, w której nie masz miejsca. Centralne zamki w chyba Mercedesach były na pompkę podciśnieniową.
Hamulce odpowietrzone z użyciem pompki podciśnieniowej na szczęście poza jednym zaciskiem wszystko było sprawne.
Możesz zwiększyć podciśnienie w serwie montując elektryczną pompkę podciśnieniową. Widziałem taką w amerykańskiej wersji Audi Avant założoną przez producenta. Widzę, że takie elektryczne pompki próżniowe są w sprzedaży.
Chciałbym zaprezentować moją konstrukcję chwytaka podciśnieniowego. Ponieważ ostatnio zaczynam lutować układy SMD zaszła potrzeba stosowania chwytaka podciśnieniowego. Początkowo bawiłem się pęsetą, ale denerwowały mnie malutkie rezystory pryskające gdzieś spod pęsety, gdy próbowałem je uchwycić. Postanowiłem, że muszę coś wymyślić. Zobaczyłem podobny...
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
Ten czujnik to czujnik kopiowania turbo. Żeby działał on poprawnie to należy go wyregulować po wymianie. Potrzebne są do tego; omomierz, pompka podciśnieniowa z zegarem, oraz zestaw podkładek regulacyjnych.
Cieszę się, że Koledzy potwierdzili to co było sensem tego tematu - odsysacz wygodniejszy w obsłudze od najtańszych pompek podciśnieniowych. Nie ma oczywiście co porównywać tej konstrukcji z rozlutownicami - to zupełnie inna bajka a i działanie inne. Temu z tematu bliżej do ręcznej pompki podciśnieniowej chociaż bez wątpienia jest dużo wygodniejszy...
Tylko skąd taką pompkę podciśnieniową zdobyć :/
To ja bym to zrobił jeszcze inaczej. Zastosowałbym pompkę podciśnieniową i za jej pomocą wytwarzał w naczyniu probierczym podciśnienie, które to zasysałoby wodę bezpośrednio do niego. I tu już masz całkiem czysty przepływ. A o pompkę podciśnieniową nietrudno - możliwe, że sprawdzi się pompka od zamka centralnego z auta.
Ja bym sprawdził szczelność przewodów podciśnieniowych . Najczęstsza przyczyna palenia się pompek to nieszczelność instalacji ciśnieniowej. Ja sprawdzam to ręczną pompką podciśnieniową. Pozdr.
Ostatnio egr kolega sprawdzał taka pompka podciśnieniowa to mowil ze działa dobrze
Dzięki za rady i sugestie , Jakis czas temu natrafiłem na coś podobnego u znajomego .To jakaś pompka podciśnieniowa paliwa ze skutera chińskiego.
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
Stosując taki myk w tym silniku zarżniesz pompę. Jedyna rada - rozpinasz złącze powrotu paliwa przy grodzi po stronie pasażera, wciskasz tam pompkę podciśnieniową i pompujesz. Idzie ciężko, ale nie odpuszczasz. Gdy leci już więcej paliwa niż powietrza kręcisz rozrusznikiem przez 5-10 sekund i znów pompujesz. Powtarzasz do skutku.
Dziwi mnie tylko jedno. W serwisie sthila wymieniają na pałę uszczelniacze bo może to one??? Taki serwis nie ma pompki podciśnieniowej??? Taka pompka chińczyk to koszt około 100zl. Sam mam taką i daje radę. Wszystkie ewentualne nieszczelności zaraz wyjdą. Czy to uszczelniacze czy króciec itp.
Regulator działa dobrze. Z wieloobrotowego potencjometru 1k zrobiłem dzielnik rezystorowy i przez niego puszczam sygnał z termopary w rączce. Na szybko skalibrowałem na punkt topnienia cyny, bo mi się do garażu po termoparę nie chciało iść i działa to jak trzeba. I tak pracuje to urządzenie w pewnym wąskim zakresie. Nie to co lutownica. Przynajmniej...
A wejdzie ci w tą paczkę pompka podciśnieniowa?
Odpowietrzałem pompką podciśnieniową przez powrót zaraz za samą listwą bo wydaje mi się że ta na filtrze nie działa prawidłowo.
Chodzi o elektryczną pompkę podciśnieniową ? Pokaż fotę najlepiej..
Jeżeli dobrze patrzę jest to EGR a sprawdzić to możesz go pompką podciśnieniową lub jego wypełnienie komputerem . Nie. Jest to klapa gasząca.
Lepiej zrób swój stary alternator bo jeśli dobrze pamiętam to jeszcze jest na nim pompka podciśnieniowa.
Najlepiej jak byś miał taką pompkę podciśnieniową ręczną to wtedy sprawdził byś sobie szczelność membram w gruszce i jak porusza się ramię od kierownic,no i same podciśnienia w układzie.
Sprawdż cieńkie wężyki od pompki podciśnieniowej, mogą być przetarte (cieńkie plastikowe wężyki około 3mm średnicy)
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Nie wiem co to jest eżektor, bardziej zrozumiał bym pompka podciśnieniowa.
To jest turbina VNT, więc znów pudło - tam nie ma zaworu overboost. Podciśnienie możesz sprawdzić wakuometrem, sam nastawnik pompką podciśnieniową (zazwyczaj ma wakuometr, więc masz 2 w 1). Jeśli dobrze kojarzę to powinno być poniżej -0.7bar.
jeśli dobrze pamietam jest tam przyśpieszacz zapłonu pompka podciśnieniowa. do 90 km normalnie się rozpedza ??
a ja chciałem zapytać o dokładniejsze pochodzenie tej pompki podciśnieniowej, w jakich ciśnieniomierzach takie cudo można znaleźć? czy to może jest pompka z medycznego ciśnieniomierza tylko odwrotnie podłączona?
na najwyższym ustawieniu czyli w momencie przepuszczania największego możliwego podciśnienia podaje tylko 250 milibarów, a w obiegu wcześniej jest prawie 700. Ach o to chodzi! Nie, tak nie ma być. Przy skrajnym ustawieniu regulatora przekazuje on prawie całe podciśnienie które do niego dociera. Odnalazłem kolejne problemy Brawo. Widzę że wreszcie się...
Przepływomierz to na końcu, sprawdzić można także elektrozawór załączający turbinę, przewody podciśnieniowe, oraz samą pompkę podciśnieniową. Zobacz czy masz dobre hamulce.
Z ciekawości - zepsuła Ci się, czy budujesz własną rozlutownicę? Mam zbudowaną swoją rozlutownicę na rączce od zd915, ale kiepska jest jej jakość. Poza tym kiedyś coś tam grzebałem w środku i jakieś zwarcie na plytce zrobiłem. Kilka iskier i wyswietlacz z temperaturą nie działa. Rozlutownica pracuje na ostatnio ustawionej więc używam jej dalej. Ale...
A czy wiadomo jaki to błąd (kod błędu)? W dieslu większość awarii objawia się odcięciem mocy przez sterownik także z jednego objawu ciężko wróżyć. Mechanik mógłby na szybko sprawdzić pompką podciśnieniową pracę gruszki na turbinie czy porusza się płynnie w pełnym zakresie...
Kolego,takie sprawdzanie to wiesz..Dobrze jest sprawdzać pompką podciśnieniową z manometrem.Wtedy będziesz pewien,a jak nie masz to podjedź do kogoś.Przecież za takie sprawdzenie to grosze.
sprawdź jeszcze pompkę podciśnieniową wyprzedzenia zapłonu przy aparacie. w tym roczniku raczej nie ma
Nie znam dokładnie twojego gaźnika, ale zaworki od pływaków można sprawdzić podając paliwo lejkiem z góry, na wyłączonym silniku. Jak nie trzyma to się przeleje górą :) Gaźniki od pił spalinowych znów się nurza w wodzie i dmucha przez rurkę, ale tam jest śmieszna pompka podciśnieniowa zabudowana w gaźnik. Musisz przeanalizować co tam masz, gaźniki wcale...
Witam Tylko dla potomnych . Pompka podciśnieniowa wspomagania hamulców [ vacum ] mierzona wakuometrem [ po usunięciu awari pękniętego przewodu ] , przy pracy silnika na wolnych obrotach wynosi - 0,9 bara .
Podłączyłem się pompkę podciśnieniową do vacu. Pompka jak na zdjęciu - pokazała wartość -10... jest ok, nie wiem czy ona pokazała w psi co dało by około 0,7bar czy w inHG co dałoby 0,3bar. http://obrazki.elektroda.pl/9923158600_1...
Uwaga dla potomnych. Zanim zaczniecie walczyć z wtryskiwaczem sprawdźcie go pompką podciśnieniową. Trzeba połączyć pompkę do przewodu paliwowego i jeśli nie da się wytworzyć podciśnienia, to wtryskiwacz jest sprawny. Ja sprawdziłem, ale nie wierzyłem i zmarnowałem pół dnia na walkę z nim. Dostęp jest koszmarny, trzeba opuszczać zawieszenie, no dramat....
uberlauf -> przelew z wtryskiwaczy wysysarka -> pompka podciśnieniowa co to za mechanik to ja nie wiem... z biedy można by go plakiem traktować aż zagada, ale na to trzeba mieć jaja.
[quote="Gerri" NIESZCZELNOŚĆ może być w każdym punkcie układu.Podejrzewam, że nie masz pompki podciśnieniowej z manometrem [/quote] Nie trzeba pompki. Wystarczy papieros, ściągnąć wężyka z pompki c.z., wziąć dobry haust dymu i dmuchnąć do wężyka; zaraz widać, gdzie uchodzi.
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
A może coś takiego jak chwytak podciśnieniowy do montażu smd. Co prawda jest to ręcznie sterowana pompka podciśnieniowa ale za to z różnymi nasadkami. http://obrazki.elektroda.pl/2392730700_1...
Witam, U mnie problem był z uruchomieniem silnika, kręcił bardzo słabo, tak jak w opisie i nie odpalał. Pierwsza sprawa to rozrusznik, jeżeli silnik nie odpala to szukamy przyczyny i wtedy czyścimy gaźnik itp. Kręcimy tym silnikiem bardzo dużo razy, a i tak silnik nie zaskoczy. W tym momencie bardzo zużywa się rozrusznik, a dokładniej luty na komutatorze...
Witam! Co do pompki podciśnieniowej jest ona i w skuterach ktorem maja zbiornik "na górze" np. Siamoto Birde. i jest tam zwykły gaźnik z elektonicznym ssaniem. Dodano po 17 Mam Jeszcze Pytanko. Rorebrałem ten niby elektrozawór od ssania, czy ktoś wie jak on działa?? Rozebralem, ponieważ byl wcisnięty do środka. Wewnątrz byly oczywiście dwa przewody...
Wczoraj namierzyłem ciśnienia. W Oplu wyszło podciśnienie na poziomie 0.43bar-a, dla porównania w Peugeocie 0.7bar-a. Zatem pompka podciśnieniowa do wymiany. Popróbuje dzisiaj jeszcze szlifnąć pokrywke z pompki i zobaczymy czy tą drogą dostaje nieszczelności :) Jeszcze raz dzięki za odpowiedź. Temat zamykam
tylko którą srubką co i jak się ustawia jest ich 3 szt: 1. jest przy cięgle pompki podciśnieniowej 2. przesłona rozruchowa 3. dodatnie ustawienie przepustnicy i z tego co podejrzewam wszystko powinno być razem zegrane.
Po co ma coś przekręcać ,przecież znaki są widoczne jak byk,góra i dół,nawet pompką podciśnieniową sprawdzi.A co tam jest grane to ciężko powiedzieć ,błędy zczytał?nie wiadomo sprawdził cokolwiek też nie ,więc możemy se wróżyć
Samo podciśnienie pompy vacum sprawdź.Jak i pompką podciśnieniową jak porusza się sztanga.Jak zawór jest sprawny to trzeba by zobaczyć na ile procent go ustawia sterownik .Można wciągać i wyciągać sztange pompką i obserwować wskazanie maf,map ,baro ,i poziom wypełnienia(%)dla tego zaworu czaisz?
Masz do przeglądu wszystko od napędu APP do rolki poboru papieru, czyli: - pierwszą przekładnię od napędu APP - przełącznik napędu jako taki - przekładnię rolki poboru z kasety (częściowo umieszczona w spodzie drukarki) A jeśli tam nic nie znajdziesz to: - przekładnię napędzającą stację serwisową + sprzęgło kierunkowe - pompka podciśnieniowa + ewentualnie...
Z narzędzi potrzebny jest także odsysacz (najlepiej taki z pompką podciśnieniową). Co do generatora, to jego możliwości są bardzo proporcjonalne do jego ceny. Jednak wątpię aby w serwisie był bardzo potrzebny profesjonalny generator. Na pewno może się jednak przydać generator obrazów testowych dla odbiorników telewizyjnych, aby mieć możliwość regulacji...
Mam rower z przerobionym silnikiem od Komara( obcięta skrzynia biegów :) ). Zdjęcia wrzucę jak będę miał do nich dostęp. Jak ma humor to ponad 50 ciśnie... Nie polecam takich prędkości na rowerze :) Kłopotliwe jest głównie zasilanie w paliwo, początkowo miałem zbiornik z paliwem umieszczony nad silnikiem (napęd na tylne koło - przekładnia cierna)......
Wyłącznik na bazie głowicy z termostatu od samochodu, sprężyna, naciąg i dwie krańcówki. Lub taki jak jest w moim odsysaczu, z pompki podciśnieniowej od gaźnika. Co do rysunku już Ci pisałem wcześniej i nawet rysowałem podobny rysunek. Tak, to moje 2 konto. Całkowicie legalne. Co do odsysacza ogłoszenie o sprzedaży dalej aktualne. 60zł.
Witam zdjąłem to cięgno które wychodzi z pompki podciśnieniowej,próbowałem ruszyć dziwignią która wystaje z turbinki lecz ona ani drgnie,co robić?Mam pytanie bo słyszałem o zaślepianiu zaworu EGR w którym miejscu się to robi,jak by ktoś wiedział czy miał fotkę to bardzo proszę o pomoc.Mirek
niskie podciśnienie w kolektorze dolotowym podobno ok 55 kpa Tu jest źle. Podłączyć vakumetr i zobaczyć czy rzeczywiście jest takie podciśnienie, poza tym zasymulowac ręczną pompką podciśnieniową (np Mityvac) właściwe podciśnienie i zobaczyć jak się silnik bedzie zachowywał. Wydech drożny?
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Sprawdź kartdridż a konkretnie powierzchnie z której wydobywa się tusz w czasie drukowania. Może być tak że pampers (pojemniczek z gumkami wycierającymi tusze lub gąbka z pompką podciśnieniową, nie wiem jak jest w tej drukarce) w drukarce jest pełny i nie czyści a nawet dodatkowo brudzi kardridż.
Witajcie, Trafiło do mnie Vito z 99 roku po nieukończonej naprawie turbosprężarki,niestety ma porozłączane podciśnienia czy posiada ktoś schemat lub dokumentację zdjęciową w jaki sposób powinny być one podłączone? ile powinno być pompek podciśnieniowych pod podszybiem jedna czy dwie? Auto pracuje w trybie awaryjnym,a błąd który ukazuje to 1403 Bład...
Witam. To cię nieleżle wycyckali,ale sam odpowiedziałeś sobie na pytanie skoro pominięty został filtr i zastąpiony pompką za pewno taką gruszką i jest dobrze to znaczy że jest nieszczelność na przewodach łącznie ze smokiem w zbiorniku,jedna rada pompka podciśnieniowa i kawałek po kawałku trzeba sprawdzać lub założyć zaworki. POZDRAWIAM.
NIc nie odcinaj tylko odkręć i sprawdz. Z tym odkręcaniem sztangi to tak na poważnie ? Przecież podłączając pompkę podciśnieniową od razu sprawdzamy wychył sztangi oraz szczelność mieszka. Lub inaczej, przecież tu piszący powinni mieć jakieś doświadczenie jaka siła jest potrzebna do ruchu sztagi. Ja przynajmniej nigdy jeszcze nie demontowałem sztangi...
Przy 70% jest podciśnienie 0,45 bar co nie jest wystarczające do pełnego wciągnięcia "sztangi", na ręcznej pompce podciśnieniowej wciąga się dalej do ok 0,55 bara. Gruszka jest szczelna, a geometria chodzi płynnie. Zrobiliby to jako regulator PID po różnicy MAP oczekiwanego i zadanego i było by o wiele lepiej :/ a tak dawka paliwa jest ograniczona bo...
Jak w temacie. Po przeprowadzeniu cyklu w fazie obniżania ciśnienia nie załącza się zawór upustowy. Gdy ciśnienie opadnie na skutek ostygnięcia i osiągnie odpowiednio niską wartość włącza się II zawór (nazwijmy to - niskiego ciśnienia) + pompka podciśnieniowa. Reszta cyklu przebiega ok. Gdzie jest umiejscowiony zawór "wysokiego ciśnienia"? Dodano po...
Nie używaj pompki w takim felerem bo zaraz ją wykończysz ! sprawdź stan wężyków podciśnieniowych od pompki ,bo zapewne któryś ci się rozłączył gdzieś, i ztąd głośne chodzenie pompki, a raczej powinieneś słyszeć gdzieś syk. Sprawdź stan wężyków, czy któryś nie jest rozłączony, bądź przecięty, czy naruszony. Rozłącz w prawym schowku w bagażniku, przy...
Czy pompka zaproponowana przez (at)krzysztofkamienski jest pompką 3bar do montażu na zewnątrz ? Nie potrzebuję chłodzenia paliwem ? Miałbym ją zastosować zamiast mojej przerabianej ? Czy jako dodatkowa wspomagająca moją obecną. Teraz wygląda to tak : Zbiornik, wąż, filterek, wąż, pompka mechaniczna podciśnieniowa, wąż, zaworek zwrotny, wąż , pompka...
nie zauważyłem żeby czujnik położenia wału został uszkodzony,próbowaliśmy na plaku odpalił, ale zaraz zgasł. Zapowietrzone auto. Doprowadzić układ zasilania do porządku. Sprawdzić przelewy na wtryskach, ewentualnie wymienić. Najlepiej jakąś pompką podciśnieniową ssać paliwo przez filtr paliwa, będzie słyszalne syczenie na rurkach przelewowych.
Tam masz gaźnik i pompkę podciśnieniową, czy elektryczną? Świece mokre? Próbowałeś zalać odrobinę paliwa do gardzieli na czas rozruchu? Skoro pomiary uzwojenia wtórnego na obu cewkach są w normie to mogę uznać że przewody są sprawne? Nie. Ciągłość obwodu nie świadczy o braku przebić, które objawią się w czasie pracy.
Czujnik sprawdzany pompką podciśnieniową z manometrem. Wskazania czujnika z manometrem są porównywalne. Podczas postoju na zgaszonym silniku czujnik pokazuje wartość ciśnienia atmosferycznego. Na wolnych obrotach ok 320 mbar. Podczas jazdy na biegu z góry na dół ok 200 mbar. Auto ma 200 tyś. 100 tyś przejechał wraz z instalacją gazową.
Czyli podciśnieniowa pompka paliwa. Jej nie sprawdzałem ale paliwo jest w filtrze i przewodach. Jak ją sprawdzić?
Witam Dziękuję bardzo za odpowiedź ale muszę sprostować jedną rzecz proszę jeszcze raz popatrzeć na mój ostatni post i scriny 011 - jest 958 mbar.Czy ten wynik już może być?? czy nadal jest za mały bo Pan mi napisał max 1300 ? A co do tej pompki podciśnieniowej to trochę źle się wyraziłem są pompki które mogą działać w dwie strony zasysać lub sprężać...
Zastanawia mnie tylko czemu te podciśnienie aż tak duże jest... Chyba że te dane tej maszyny jakieś błędne. Szukałem dosyć sporo i ciężko znaleźć pompę która wytwarza -5 bar podciśnienia. A -1 bar można uzyskać nawet ręczną pompką podciśnieniową. Zastanawiam się czy nie spróbować właśnie takiej ręcznej pompki, na allegro można to dostać za niewiele...
Witam mam problem z centralnym zamkiem w golfie 3 5-cio drzwiowym.Problem zaczął sie po montażu kabli do głośników. Gdy przekręcę kluczyk Drzwi kierowcy, pasażera, tylne prawe działają a tylne lewe sie nie zamykają i przycisk od bagażnika nie odbija i słychać jak pracuje pompka podciśnieniowa. Pozdrawiam :)
Najlepiej by było gdybyś przewiózł się z testerem. Wtedy wszystko widać jak na dłoni. Nie wiem jak stwierdziłeś że przepływomierz jest w 100% sprawny. Najlepiej podstawić sprawny (nowy lub ze sprawnego auta) i w drogę. Jak maż pompkę podciśnieniową to możesz sprawdzić w garażu czy siłownik turbiny wychyla się w pełnym zakresie i bez przycięć.
Witam.Mozesz tak jeździć nic złego się nie stanie z silnikiem.To urządzońko o którym nie masz pojęcia to prawdopodobnie zaworek podciśnieniowy który z kolei steruje zaworem EGR.Gdybyś tak miał jęździć z ściągnietym wężykiem to go czymś zaślep żeby nie dostawały się zanieczyszczenia do pompki podciśnieniowej i działało reszte urzadzeń sterowanych podciśnieniem.Lepszym...
Znalazłem inny odpowietrznik jakąś używkę. Okazuje się, że dmuchając ustami w ten odpowietrznik w kierunku przepływu powietrza przepływa ono swobodnie, a w obydwu nowych ustami prawie że nie można się przebić. A podczas przepływu powietrza piszczy w nim. Tak jak pisałem wcześniej pompka podciśnieniowa dawała radę, a gaźnik już nie. Dzisiaj wypaliłem...
Witam, mam problem ze skuterem Sym euro x 2T ,iskra jest bardzo dobra, ciśnienie na cylindrze 7,5 barów, świece zalewa, powymieniałem uszczelki pod głowicą i cylindrem tak że pierścienie na tłoku, pompka podciśnieniowa nie pompuje paliwa ale jak zatkam dziurę w gaźniku tą co łączy gaźnik z filtrem powietrza to leci benzyna aż przelewa i ucieka do filtra...
Jeśli wchodzi w tryb awaryjny przy 3000 to jak jeden z kolegów zasugerował jest to związane z ciśnieniem doładowania. ECM nie potrafi wyrównać ciśnienia zadanego z uzyskanym i tryb awaryjny. Przyczyny mogą być dwie przewody pociśnieniowe lub zawór EVRV. Jeśli chodzi o przewody to należy sprawdzić ich szczelność i czy ktoś przypadkowo czegoś nie wypiął...
jakich używacie pompek do oleju? tzn. jak bym chciał z beczki pompować do zbiornika mniejszego tak jak jest przy palnikach podciśnieniowych, że pływak włącza i wyłącza taką pompkę? ma ktoś coś sprawdzonego?
ok ale w buggy nie będzie akku, a silnik ma tylko cewkę do świecy. Więc trza mechaniczną lub podciśnieniową.
Witam. Mój problem polega na tym że zacząłem kiedyś zabawę z ustawianiem zapłonu na słuch w Audi 80 2.0 z 92 roku. Teraz załatwiłem sobie lampę stroboskopową i chciałbym zrobić to profesjonalnie. Proszę o instrukcję tzn. jaki ma być kąt wyprzedzenia i przy jakich obrotach należy go regulować. Oznaczenia silnika ABT wtrysk Monomatronic, aparat zapłonowy...
Sprawdz może zatkało się odpowietrzenie zbiornika(zaczołby się mulić po kilkuset metrach jazdy),chyba żę to pompka paliwa podciśnieniowa(coś jak w pile spalinowej),ewentualnie zanieczyszczony gażnik.Zakładam że zapłon jest ok.
moze tez tak być ze podciśnienie jest za małe i pompka probuje je uzupełnić. posprawdzaj szczelności przewodów podciśnieniowych
Znalazłem jeszcze jedno fabryczne (chyba) oznaczenie na turbo. Na sztandze poniżej kontry jest żółtą farbką zaznaczone jej coś w rodzaju jej pierwotnego położenia (identyczne oznaczenie tym samym kolorem jest na ograniczniku, "zderzaku"). A kontra jest kilka zwojów gwintu wyżej, mimo że już skróciłem sztangę o jeden obrót, czyli wcześniej była jeszcze...
Motocykl przedtem chodził podczas regulacji była chwila gdy naprawdę ładnie cykał , lecz po chwili robiły się coraz większe obroty zerknąłem do baku pusto pomyślałem że to od tego nalałem benzyny i od razu po odpaleniu 7 tyś obrotów odłączyłem pompkę podciśnieniową paliwo idzie prosto z baku do gaźnika tylko muszę go umieszczać wyżej.Zrobiłem tak ponieważ...
Najbardziej rozśmieszają mnie nnnnnnnnnnadęci fachowcy i te pierdoły jakie wypisują na forach chcąc podrepciugać swoje podupadłe ego. Ten czujnik z poprzedniego postu to rezystor nastawny i najlepiej sprawdzić go zamontowanego na aucie -1.przez pomiar parametrów.-2.przez wysterowanie pompką podciśnieniową i pomiar napięcia na pinie sygnałowym ,poza...
Cylinder i głowica są przykręcone do skrzyni korbowej czterema szpilkami i nakrętkami. Po ich odkręceniu można głowicę ostukać np. drewnianym młotkiem lub podważyć równomiernie z obu stron. Trzeba się liczyć z uszkodzeniem uszczelki pod cylindrem. Nie sądzę jednak, by powodem takiej pracy silnika była dołożona uszczelka pod głowicą - to wygląda raczej...
sprawdz egr bo moze sie zacina Może poszli do lasu? Przecież to idzie łatwo wykluczyć VAG-01-08-grupa wskazań 003 i drugie i trzecie okienko. Zdejmujemy węzyk z siłownika EGR i zapinamy waż od pompki podciśnieniowej. Ja miałem zrobioną z pompki centralnego zamka od golfa trójki plus regulator . Więc zapinamy tą pompkę i zapinamy równolegle vakumetr,...
pompka paliwo podciśnieniowy regulator podciśnieniowy wąż podciśnieniowy
gasnące żarówki zakodować kanał sterować głośność słuchawka
thomson 26hu5253 generator prądu
Lokalizacja immobilizera w Peugeot 307 SW Głośnik 16cm w telewizorze Rubin bez magnesu