Coś podobnego do popychaczy lasek z C-360. Nie zobaczysz ich. Jedyne ustawienie to tak jak wyżej opisano. A czemu chcesz ustawić luzy?
Ciężko powiedzieć jakie dwa miejsca masz na myśli.. Ten dodatkowy okrągły kanał z dwoma śrubkami, to jest miejsce na zawór SAS (secondary air system), silnik skutera bez tego też będzie prawidłowo pracował, zawór jest zamontowany ze względu na ekologię aby spaliny były lepiej dopalane w układzie wydechowym. W nowym zestawie rozumiem, że wcale tego nie...
Jak prawidłowo ustawić kanałki olejowe w szklankach popychaczy rolkowych? Czy powinny być skierowane w stronę wałka rozrządu? Sprawdź zalecenia producenta silnika.
Tłok przywalił by po otwartym którymś zaworze i dobranoc. :cry: Raczej nierealne,zawory nie wysuną się ponad komorę spalania. Dodano po 1 pokrywa ściągnięta popychacze działają poprawnie Sprawdź teraz ustawienie rozrządu i ustaw luz zaworowy.
Jeżli w aucie typu fiat brava 1.6 16v zrywa się pasek rozrządu to na 99 jak nie na 100% uszkodzone zostają zawory. Do ustawienia rozrządu potrzebny jest przyrząd,można tak jak napisał Cobra ale nigdy nie ustawisz idealnie. P.S.jak będziesz demontował głowice radze obejrzeć krzywki wałków rozrządu jak i popychacze zaworowe(kolejna wada fiata).
Samochod byl u trzech mechaników i w sewisie opla. Serwis chciał odrazu wymieniac "szklanki" tyle ze koszt byl za duzy wiec oddalem glowice do "serwisu glowic" (porzadny zakład) i w/g nich naprawa nie byla konieczna ale jak to mowia klient nasz pan wiec wymienili w glowicy co sie dalo i ustawili luzy zaworowe( silnik bez hydro-popychaczy) w porozumieniu...
Kolega szuka w tym, co wymieniał. Szczególnie przyjrzy się kolega popychaczom zaworów. Luzy zaworowe ustawione?
Wstępne ustawienie przeprowadza się na "pustych" popychaczach. Jeżeli złożyłeś klawiaturę na napełnionych popychaczach to zachodzi obawa że pogięły się laski popychaczy. Sprawdź laski i zacznij montować od początku zgodnie ze wskazówkami w książce.
Uszanowanie, wymieniłem silnik krokowy od wolnych obrotów oraz ustawiłem tę śrubę w okolicach 0,60V. Trzyma 1000 obrotów, poniżej się dławi i podbija na okolice 1500. Czasem po odpaleniu jest do 2000 i powoli spada. Co do luzów zaworowych w moim 97r Atu już są hydro popychacze, więc za dużo nie poreguluję.
W tym silniku są zawory/popychacze hydrauliczne które się reguluje. Nie pamiętam dokładnie ale sie podstawia o 1,5 obrotu. Jeżeli popychacz da się docisnąć trzeba go wymienić Cytat z https://zlombol.pl/forum/3-technikalia/1... Generalnie w nowszych poldkach z regulacją hydrauliczną było tak, że jak już masz cylinder...
W 2.5tdi v6 w wypadku gdy wytarly sie krzywki na rozrządzie wymienic: Do wymiany bezapelacyjnie: - wałki - popychacze (wszystkie) - dźwignie zaworowe (wsztstkie) - podkładki na zawory (wszytkie) - odma (tu nawet nie mam owy o zaniechaniu tej wymiany przy okazji zzkładania nowych/regenerowanych wałków) jeżeli nie masz dużo do wymiany napędu rozrządu...
Witam.Może ma ktoś z szanownych kolegów jakieś dane na temat Dafa 105ki,interesowało by mnie ustawienie rozrządu i luzów zaworowych bo niestety czeka mnie wymiana popychaczy rolkowych.
Luz zaworowy na popychaczach hydraulicznych 0,05 jeśli jest większy to brak krzywek na wałku
Przy 1 cylindrze tak (bo jest włożona blokada gmp), ale z kolejnymi cylindrami będzie mało precyzyjne, nie wiadomo czy dasz radę włożyć szczelinomierz i czy będzie tam 0,50 i czy pokręcisz popychaczami bo zawory mogą być zbyt luźne albo podparte. Zastosuj w/w metodę. Jak ustawisz 1 to kolejny do ustawiania będzie 5, potem 3, potem 6, 2, 4. Ustawisz...
Mam problem z kosiarką Solo 582, którą napędza silnik B&S 55. Kosiarkę użytkuję już 10 lat bezawaryjnie. Gdy silnik się rozgrzeje trudno jest później ją zapalić. W internecie wyczytałem, że powodem tego może być zbyt mały lub brak luzu zaworowego. Po odkręceniu pokrywy od zaworów widać tylko popychacze i zawory wraz ze sprężynami. Nie ma tam żadnej...
Jest to regulacja luzu zaworowego. Kręcisz silnikiem w prawo tak aby krzywka na wałku była po drugiej stronie "popychacza". Mierzysz szczelinę za pomocą szczelinomierza i regulujesz śrubą. Zawór ssący 0,10mm Zawór wydechowy 0,25mm Sprawdzenie poprawności regulacji odbywa się przez niemożliwość włożenia płytek szczelinomierza grubszych o 0,05mm. Czyli...
Podpowiem nietypowe sposoby przy naprawie silnika które stosowałem w swoim władku Najważniejszą przeróbką jest zastosowanie kompletu tłok-głowica tak aby nie było komory spalania ani w głowicy ani w tłoku (bardzo nie fachowo ale niechcący tak zrobiłem 11 lat temu i wszystko działa poprawnie ) trzeba tylko dać trochę większe luzy zaworowe co we władku...
Faktycznie. Z lewym coś nie tak. Coś nie domaga. Ale: Zapytajmy. https://obrazki.elektroda.pl/2843075300_... Jak powinny być ustawione luzy zaworów w kosiarce spalinowej NAC LS51-175-HSD-LI Wstępna ocena dostępnych informacji Analizując Twoje pytanie, zauważyłem, że masz problem z ustawieniem luzów zaworowych w kosiarce spalinowej NAC LS51-175-HSD-LI...
Odnośnie luzu zaworowego. W przypadku posiadania przez Poloneza hydraulicznych popychaczy regulacja luzu zaworowego na szczelinomierz jest bezzasadna. Ja bym spróbował go odpalić i zobaczyć co się będzie działo. Trzeba się jednak zastanowić dlaczego wypadła laska popychacza, bo bez powodu to się nie dzieje. Po pierwsze należy sprawdzić rozrząd - jego...
Moim zdaniem jeżeli masz zamontowaną instalację LPG bez wtrysku to na gazie potencjometr ten nie ma az tak dużego wpływu zeby powodować takie efekty, sama przepustnica sterowana jest mechanicznie (linką) i głównie stopień jej otwarcia reguluje obroty Ci to ustawili (regulacja polega na wymianie płytek zaworowych - które do najtańszych nie należą - "polskim...
Ok. To może inaczej. Nie mam talentu do rysowania,ale powinno wystarczyć.Począwszy od lewej,masz kierunek który próbuje wymusić na wałku spręźyna zaworowa .Kolejny rysunek to kiedy krzywka mineła przełamanie i popychacz napiera teraz z drugiej strony . Analogicznie do tego zmienił się kierunek napinania łańcucha przez koło wałka. Pewnie nie rozumiesz...
Mam traktorek kosiarkę która ma jednocylindrowy silnik tecumseh 13,5hp i boryka się z problemem ciężkiego rozruchu. Co zostało zrobione: Akumulator nowy i naładowany Wymieniony gaźnik wymieniony przewód paliwowy wymieniony filtr powietrza Wymieniona świeca Cewka zapłonowa daje poprawnie iskrę. Odległość cewki od koła magnesowego ok 0,2mm Klin na kole...
Dzięki wielkie idę grzebać a spotkałeś się może z takim czymś ciągnik po pauzie odpalił i po przejechaniu 5 km pogięło laski popychaczy na pierwszym cylindrze?
Witam! ja proponuję sprawdzić ,bo takowe same objawy miał mój Terios jak kolegi .W tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy zaworowych .Myślę ,że to zawory.Zawory klekoczą tylko przy zimnym silniku kilka minut.Po paru minutach dojścia silnika do właściwej temperatury jest o.k.i trudno zdiagnozować co jest autu ,ale zapewne to jest przyczyną tej...
Sprawdź osiowość krzywek wałka rozrządu. Potrzebny będzie czujnik zegarowy (chyba najtańsze wyjście). Wkręć wałek w panewki bez popychaczy, dźwigienek czy co tam jest (nie wiem bo nie robiłem takiego) chodzi o to żeby się swobodnie obracał. Przy tej okazji może ręką wyczujesz czy nie jest podkrzywiony tzn ma się obracać jak wał korbowy tylko na głównych...
Witam otóż mam problem z moim władymircem ponieważ po regeneracji pompy wtryskowej i wtrysków i wymianie szpilek od klawiatur zawoworych władek zaczął rwać klawiatury na początku myślałem że miał źle luzy więc zakupiłem nowe klawiatury i ustawiłem wszystko według książkowego opisu ale to nie pomogło stawiałem na kąt wtrysku ale też nie ponieważ tylko...
Witam Ostatnio robiłem golfa 4 1999r 1,4 benzyna 16v. Problem był taki, że zerwał się pasek rozrzadu, pogięło zawory, tłoki nie zostały uszkodzone, nie było pęknieć lub jakichś widocznych miejsc że dostały jakoś bardzo. Głowica została oddana do zrobienia, zostały wymienione 8 zaworów ponieważ reszta była w stanie dobrym. Popychacze hydrauliczne dostałem...
1/ zdjęcie po lewej To jest odśrodkowy regulator obrotów. Ten wystający biały cycek powinien przy składaniu przylegać do dźwigni regulatora (stalowy pręt zakończony "wiosłem" czyli taki rozklepany, zagięty pod kątem pręt, który przechodzi przez ściankę bloku silnika). Zazębienie z wałkiem jest dowolne - nie na żadne znaki. 2/ zdjęcie środkowe Te "zawory"...
Co może i z jakiego powodu tak tyrkotać w głowicy? A to na pewno w głowicy coś hałasuje a nie te elektrozawory w tej listwie od gazu co jest zamontowana na pokrywie zaworów? Jak pod pokrywą to jedynie popychacze hydrauliczne. No chyba że dźwigenki zaworowe mają już tak wielkie luzy. Ile ten silnik ma przejechane? Bo faktycznie chodzi jak traktor.
Na początku chciał bym was zapoznać, z moim problemem jest to trafic 2.0 dci 2008 rok o przebiegu 155 tys. km. Otóż to, silnik podczas próby odpalenia kręci jakby nie miał sprężania. Na początku myślałem że łańcuch pękł, okazało się że jest cały. Sprawdziłem później dźwigienki zaworowe czy są całe, były całe . Ustawiłem jeszcze raz cały rozrząd i nic,...
Taki luz nie jest dopuszczalny w silniku MX. Można ustawiać według znaków na przednim kole pasowym i punkcie odniesienia obok modułu olejowego ale nie pamiętam dokładnie kolejności.Ta metoda pozwala po prostu zaoszczędzić czas.Jeżeli nie znasz tego dokładnie to ustawiaj tradycyjnie tzn. odsłaniając okienko w obudowie koła zamachowego od spodu.Na obwodzie...
Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy. Próbowałem już wcześniej, kręci piknie, nic nie stuka. Nawet kilka razy udało mi się rozkręcić silnik przy poprawnych ustawieniach, ale to loteria i trzeba ustawić...
Samoregulatory zaworowe same powinny kasowac luz. Jedynie co mi wpada do glowy to cisnienie oleju czy prawidlowe jest w ukladzie smarowania. Moze to nie popychacze cykaja tylko inny element napedu zaworow.
Zna ktoś - wartości luzów zaworowych ? obecnie mam 0,55 - wartości momentu dokręcania głowicy ? - jak ustawić popychacze zaworów? Co tam jeszcze można zrobić , naprawić ? Jak widać na obrazku kanały wodne są zatkane kamieniem Obiegu prawodpoodbnie nie było chłodzącego. Tuleja cylindra nie ma rys a kompresja jest .
Witam Cóż poczytałem te wypowiedzi temat ciekawy tym bardziej że pracuję w serwisie Skody . Skoro mówisz że coś dupneło podczas dodawania gazu i był to tłumik to moę z czystym sumieniem powiedzieć że raczej zapchany wydech był przyczyą. Dziwię się bardzo że w Feli z silnikiem 1,3 gdyż te objawy występowały jedynie w Felach z silnikami 1,6, po około...
Dźwigienka zaworowa jest zużyta od strony trzonka zaworu. Jesli ktoś nieumiejętnie ustawiał luz przy użyciu szczelinomierza to mógl byc ustawiony zz duży luz i laska popychacza mogła wypaść samoistnie.
Witam jest to 1998r czyli jest to Terrano 2 luzy zaworowe są ustawiane hydraulicznie wiec tam nie ingerujemy dopóki samo regulator nie zacznie sprawiać problemów. A jak zacznie sprawiać problemy to zostaje nam go wymienić na nowy.
Chodzi Ci o regulacje luzów zaworowych? W GSI są popychacze hydrauliczne i się nie reguluje luzów, tylko wymiana popychaczy raczej.
Odkopuję temat gdyż prawdopodobnie znalazłem przyczynę problemów. Miałem zdjętą głowicę ponieważ płyn chłodniczy uciekał mi do oleju. Ostatni raz uszczelka pod głowicą była wymieniana jakieś 12 lat temu, przez osobę która się na tym nie znała. Prawdopodobnie została za słabo dokręcona (na pewno nie dynamometrykiem) oraz zgubiona jedna nakrętka + podkładka,...
Witam brać pracującą ;] No i znowu klepie, aktualnie 257 tys. Przymierzam się do wymiany wałka, teraz mam zamiar również wymienić popychacze, i mam pytanko czy popychacze wyjdą do góry czy trzeba wyciągać głowice? Głowicy nie trzeba odkręcać tylko zdjąć pokrywę zaworów i odkręcić dźwigienki i wyciągnąć laski popychaczy. Niestety do tego zabiegu trzeba...
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem z Fordem Mondeo z 1999 roku silnik 1.8 16 v zetec z czawno pokrywą zaworów założona instalacja kme nevo dwuletnia od pewnego czasu silnik zaczął ciężko zapalać i szarpać na zimnym silniku na benzynie ogólnie szarpanie na wolnych obrotach silnikiem no to zacząłem wymieniać przewody wysokiego napięcia 3 cewki...
witam z tego co mi wiadomo to sa tam hydrauliczne regulatory zaworów (tzw. szkalnki) takie pytanie z którego roku jest to Palio? pozdrawiam nie mieszaj, tam nie ma hydraulicznych popychaczy. Hydrauliczne są w 16V. W rocznikach 1997-2004 w silniku 1400 nie występują.
co do ustawienia luzu zaworowego ustawiam wał w górnym położeniu wsadzam pręt do świecy kręce wentylatorem w prawo by pręt schował się te 5 mm i ustawiam 0,20 później ustawiam ssący 0.15 w jego górnym położeniu tak ? Oba zawory ustawiasz, gdy tłok jest 5 mm za górnym położeniem zapłonowym. a można założyć używany ? jak można ocenić czy ten odprężnik...
Witam Wszystkich, widzę, że kolega boryka się z podobnym problemem jak ja... Mój astrolot ma najechane troszeczkę więcej bo 196tys.km, nie mam pojęcia ile na gazie - używam go jako samochodu zastępczego wiec przez ostatnie 2 lata zrobiłem nim max 2,5 tys km. Z tego ponad tysiąc w ciągu ostatnich 2 miesięcy gdyż w moim drugim autku padło sprzęgiełko...
Zdecydowanie za niska, żeby silnik prawidłowo pracował. Mierzyłeś przy odkręconej manetce gazu na max? Teraz trzeba znaleźć przyczynę tak niskiej kompresji, do sprawdzenia: - czy rozrząd prawidłowo ustawiony, - czy klawiatura/mostek z popychaczami/dźwigienkami zaworów prawidłowo założony, - czy zawory nie są podparte (luz zaworowy), - czy kompresja...
Sprawdzenie luzu jest dość proste należy zdjąć pokrywę zaworową i zwykłym szczelinomierzem płytkowym sprawdzasz krzywka ustawiona prostopadle do szklanki popychacza. Wkładasz płytkę odpowiedniej grubości między krzywkę a szklankę. Jeżeli np. płytka 0,2 wchodzi a 0,25 już nie to wierz że luz na danym zaworze wynosi miedzy 0,2-0,25. I tak wszystkie zawory....
Bardzo proszę Regulację luzu zaworowego przeprowadza się jak dla klasyka (jak w silnikach OHV). Demontujesz pokrywy zaworowe, ustawiasz pierwszy tłok w GMP (w górnym martwym położeniu) i przy pomocy śrub regulacyjnych i szczelinomierza ustawiasz "szczelinę powietrzną" (luz zaworowy) na określoną wartość. Po czym poznać, że tłok jest w GMP ? Przede wszystkim...
Silniki 3.0tdi euro 6 tez maja tego wrzoda ..i to jest staly problem nie tylko zreszta VW BMW i Range Rover 2.0 tez maja ten problem zwlaszcze w tych najmocniejszych opcjach i zacieraja sie na potege ..range rover juz jest znany ze w range rover sport 2.0tdi 240PS silniki zdychaja jak slimaki po trutce .. Tez z powodu tego chorego wymyslu.. Niestety...
Luzy zaworowe ustawia się na zimnym. Luz zaworowy jest potrzebny do kompensacji rozszerzalności temperaturowej popychacza (jeśli takowy jest) oraz samego trzonka zaworu. Po prostu zimny zawór jest krótszy a gorący dłuższy. Z tego samego powodu gorące zawory wydechowe mają większy luz zaworowy a chłodzone powietrzem i paliwem zawory dolotowe są zimniejsze...
Uzyj do tego szczelinomierza. Do regulacji sa tam srubki z kontra ( miedzy sprezynami a popychaczami). Odkrecasz kontre, odkrecasz srubke ( ale tylko troche), wkladasz pomiedzy odpowiedni szczelinomierz dokrecasz srubke z umiarem az nie bedzie luzu, pozniej kontre. Wyjmij szczelinomierz.
Olej z kanału olejowego jest tłoczony poprzez szklanki popychaczy i laski popychaczy do śrub regulacyjnych /tych od ustawiania luzu zaworowego/ otworem w śrubie jest podawany do dwóch otworów wywierconych w poprzek śruby w połowie wysokości i powinien być tam rowek /przewężenie / następnie poprzez otwór w dźwigni zaworowej i otwór w tulejce smaruje...
Kręć silnikiem aż na pierwszym bedzie mijanka a potem obróć wałem o 360 stopni Nic mu to nie da, on nie rozróżnia zaworu ssącego od wydechowego i nie wie nawet kiedy te zawory mają się otwierać dlatego ustawia to na pałę, w połowach suwu dlatego ma kolizje. maksymalnie ściągnięte sprężyny, nawet jak powieksze ten luz Bo źle to ustawiasz, wstyd by mi...
Co do luzów zaworowych to nie ma tam hydrauliki. Luz ustawia się wymieniając cały popychacz. Tylko duzo roboty przy tym , wałki do wyjęcia.
Luzów zaworowych na szczelinomierz się tutaj nie ustawia . Są na dżwigienkach śrubki do regulacji ale ich przeznaczenie jest inne. Spytaj mechaniora co konkretnie ustawiał przy zaworach . Tam masz popychacze hydrauliczne . Pytałem o ewentualne błędy w sterowniku silnika . Ktoś odczytał ?
Witam polonez 1.6 gsi na wielopunktowym wtrysku chodzi mi o sterowanie zaworami są ustawiane hydraulicznie w tym silniku,jak prawidłowo poskładać laski popychaczy i wyregulować koniki ?czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy jeśli tak to jaka procedura?
Podparte zawory tzn brak luzu zaworowego, podczas ustawiania zaworów silnik nie był zimny, lub luzy były zamałe. Podczas pracy silnik się nagrzewa wiadomo popychacze zaworów, szkłanki i inne elementy metalowe ulegają rozszerzaniu i wynikiem tego są podparte zawory , inaczej zawory się niedomykają, najczęściej ssące.
Nie wiedziałem o tym odprężniku ale teraz dzięki Tobie już wiem i zdążyłem po czytać co to jest i do czego służy. Odkręciłem z boku ten dekielek co jest za gaźnikiem i po prostu między trzonkiem zaworu a popychaczem nie ma w ogóle luzu a z tego co wiem to powinien tam być, miałem qauda to wiem jak się ustawia luz zaworowy.
kolego jest jeszcze możliwość że nie wstrzeliłeś się s laską popychacza i jest ona na stopce która się ślizga po wałku rozrządu a nie w niej. przez co laska popychacza głębiej popycha zawór. opisz dokładniej co było robione w silniku? Bo nie wiem czy taka możliwość jaką opisałem jest w twoim przypadku możliwa. Czy można ustawić luz zaworowy? w sumie...
Ale tu jest hydraulicznie ustawiany luz zaworow a popychcze hydrauliczne (szklanki) byly wymieniane.
W tym silniku o ktorym piszesz niema chyba hydro-popychaczy , sprawdz wiec ustawienie luzu zaworow , jezeli bedzie za maly moga byc takie jaja , sprawdz jeszcze styk czujnika polozenia walu korbowego , jest kolo kola pasowego .
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
moj mail to jaran82(at)o2.pl. Glownie moje pytanie w tym momencie mialo dotyczyc jak sciagnac walek rozrzadu z glowicy (Głowice mam juz wyciagnieta z silnika)?? jak sciagnac popychacze? czy ustawianie zaworow sie nie przestawi? czy na cos trzeba zwrocic uwage zeby potem zlozyc to tak samo?
W tych silnikach popychacze zaworów sa z miękkiego materiału co chroni w dużym stopniu przed wystukiwaniem zaworów i gniazd zaworowych szczególnie na dużych obciążeniach. A różnica pomiędzy wydechowymi i ssącymi jest uzależniona od temp. spalin na wydechu. Z reguły ustawia się wydechowe na trochę większych luzach.Podobny problem jest przy niektórych...
ustawiasz wał tak, żeby znaki na kole pasowym się zgrały, robisz 1 i 4, następnie przekręcasz wał o 180 stopni żeby podeprzeć 2 i 3, potrzebne będą szczypce do wyciągania uszczelniaczy i przyrząd do ściskania sprężyn czas zabiegu około 4 godziny (trzeba uważać podczas rozpinania zamków żeby nie wpadły do silnika - np. przykładać magnesik na teleskopie...
Witam . Sprawdziłbym gaźnik ,jego dysze zwłaszcza główną czy jest właściwa,rurki emulsyjne,a zwłaszcza ważny jest jest poziom paliwa w komorze pływakowej.Powodem takiego stanu może być pompka paliwowa ,głowiczka z zaworkami ,a zwłaszcza sprężyna pod membraną ,która często gniła . Na wejściu go gaźnika na pokrywie,jest śruba mosiężna .Po jej odkręceniu...
Witam. Niedawno kupiłem skodę Superb 1.9tdi AWX 130km. z przerbiegiem 297k km. Od kupującego dostałem fakturę z serwisu w holandi że przy 248k km zostało zrobione: wałek rozrządu CAM 672 Rozrząd 530020110 INA Pompa wody 64432 popychacze zaworowe śruby wtrysków 4szt śruby wałka rozrządu 10szt i w Vagu wykazało mi że rozrząd ma bardzo złą synchronizacnję...
witam! mam problem, podczas odpalania laguny pekl pasek rozrzadu :/ zdjolem wszystko zdiagnozowalem i okazalo sie ze zawory nie odstaly. 2 zawory mi nie pasowaly to dotarlem je pasta zaworowa "zerowka" szklanki wyjolem i ponumerowalem oddalem glowice do planowania kupilem caly nowy rozrzad uszczelki itp itd. zlozylem wszystko i wystapily problemy :/....
Nie chcę się spierać, przykro mi nie jest, wróżenia nie wymagam, próbuje wymyślić sensowny plan dalszych prac / diagnostyki. Postawiłem 3 pytania na początku i zakładałem, że odpowiedzi mi pomogą pchnąć temat dalej. Dzięki za wyjaśnienie kwestii przestawienia rozrządu, skoro nie było kolizji to ten temat jest czysty. W związku z tym rozumiem, że teorię...
Na kołach zembatych wału i rozrządu są znaki (kropki) , musisz je zgrać ze sobą.Przy okazji sprawdż regulator czy działa. Problem w tym, że na dużym kole ( wałek rozrządu) jest znak. natomiast na małym (wał korbowy) nie ma znaku, natomiast jest widoczny klin, ale nie zgrywa się z znakiem na dużym kole wiec chyba do ustawienia rozrządu nie służy. Jaki...
No tylko że tak przed wymianą głowicy nie było tego tematu , więc obstawiam że coś żle złożyłem no ale obejrzałem poprzednią klawiaturę no i niby każda podkładka jest na swoim miejscu , za pierwszym razem pozostawiłem poprzednie ustawiania klawiatury bez zmian ,auto chodziło jakiś czas nagle zaczęło dość intensywnie terkotać , więc zwaliłem znowu dekiel...
Moje pytania: 1. W głowicy widać, że jeden wydech cały zaolejony - pytanie czego to przyczyna? 2. Olej w filtrze powietrza, jaka przyczyna? 3. Jak się reguluje te długie popychacze olejowe tzn jak na nowo je ustawić z klawiaturą i jak sprawdzić czy są dobrze czy źle ustawione? 4. Czy przy fabrycznie nowej głowicy z zaworami koniecznie trzebaby nową...
Witam, proszę o podpowiedź bo trochę błądzę od mechanika do mechanika, a każdy ma inną teorię. Trochę będzie esej, ale się trochę zamieszało. Żona posiada Chevroleta Cruze 1.8 benzyna 140km z 2012r - silnik A18XER - popularny ECOTEC Euro 5 (przebieg 240kkm) Po odpaleniu zawsze trochę klekotał przez parę sekund. Na forach wyczytałem, że zawory olejowe...
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
popychacze zaworowe szklanki zaworowe uszczelniacze zaworowe
sterowanie kątem zapłonu wklejanie tekstu panasonic telewizor naprawa
Docieranie silnika VW LT 2,5 po remoncie głowicy Pralko-suszarka Amica AWDG7512CL - instrukcja i specyfikacja