Niestety ale mam dla ciebie złą wiadomość, bez kody raczej nikt Ci nie pomoże. Jeżdżę actrosami 3 lata i z hamulcami miałem już nie raz "przeboje". wystarczy niewielka usterka a już pracują w trybie awaryjnym, czyli na około 50% mocy, tak jak u mnie pisałem 3 posty wcześniej. Na szczęście kolega Gerri mi pomógł.Wiec popatrz co wyskakuje na wyświetlaczu...
Witam A co to za model, nic nie piszesz bliższego, to nie wróżki czytają posty na forum 8-) Zawsze wydawało mi się że Mercedes w tych latach stosował wtrysk mechaniczny, ciągły, więc wtryskiwaczy elektrycznych nie było (poza rozruchowym) Gerri
Zmiana gęstości oleju mogłaby pomóc w sytuacji, gdy napinacz ma wewnętrzną nieszczelność i w czasie pracy silnika napina łańcuch w sposób niewystarczający. Owszem ale nie na taki jak zasugerował autor postu. Co do reszty jak najbardziej się zgadzam.
Elektrit po części zgodzę sie z Tobą, że jakieś utarczki prowadzone powinny być na PW, ale denerwuje mnie to, że czasami takie same odpowiedzi dla jednego tematu udzielane są kilka razy przez różne osoby (chyba dla zdobycia punktów). Uważam, że dopóki posty są w temacie to polemika jest niepotrzebna. Gerri masz rację, że bardziej skupiłem się na odpowiedzi,...
kluczyk w stacyjce lub otwarcie dzrzwi powduje zaloczenie sie licznika,w takim przypadku zaloczenie sie licznika mozesz zrobic kazdym kluczem,nie musi byc od tego auta,centralny dziala z pilota?? moze Panowie Blazej i Gerri pomoga w pomocy bo forum chyba do tego nie sluzy sorry za pisownie ale mam klawiature niemiecka i program i pisze z WIEDNIA Dodano...
Co rozumiesz przez "odłączenie w pełnym obciążeniu"? Kick down, w pełnym bucie odłącza kompresor żeby nie zabierał koni z silnika
Może kolega gerri pomoże ,siedzi w MB
. Dążę jednak do uzyskania informacji jak wygląda "kabelkologia właściwa" Pzdr. Gerri Tak jak podłączyłeś S- stałe zasilanie /musi być podłączone bo to pomiar bez tego alternator będzie przeładowywał/ L-kontrolka IGN- zasilanie po zapłonie Alternator nie posiada diod wzbudzenia .P
Niestety ale kolega (at)Gerri ma rację. Najpewniej uszkodzeniu uległa sprężyna dociskowa.
Czyli pozostaje skrzynia. Wałek się namagnesował i daje więcej impulsów niż by wynikało z ilości krawędzi na wałku podającym impulsy??? Raczej wałek/koło magnetyczne popękało. Ale to łatwe do zbadania wystarczy zapiać oscyloskop i sprawdzić czasy impulsów.
Szukaj w postach, Kolega Gerri coś wpisywał o padniętych instrumentach. Elementy też chyba zidentyfikuje. :)
Ok Gerri nie miałem pojęcia że na moście jest czujnik.
Samo rozłączenie akumulatora nie skutkuje usterką tego typu Niestety ale czasem skutkuje. Prawdopodobnie zapomniał klucz, teraz to nic więcej nie ruszać tylko na lawetę i do kogoś kto dobrze ogarnia mercedesa i ma bardzo solidny sprzęt diagnostyczny. Niestety ale w nowszych autach nieumiejętne odłączenie akumulatora potrafi bardzo dużo nabroić.
Gerri ma rację, sam mam samochód z rozrusznikiem ze stojanem na magnesy stałe. Jest dużo mniejszy niż tradycyjny.
Kolega Gerri (w podesłanym linku) w poście 7 napisał gdzie szukać bezpieczników, żeby przywrócić światła. Ty chcesz uzyskać odwrotny efekt więc też je musisz namierzyć i wypiąć.
A tak nawiasem mówiąc, to wypadałoby może napisać jakie tam masz kolory kabli? I dalej brak odzewu... Znalazłem taki schemacik - jest to skan oryginalnej dokumentacji - trochę słaby, ale da się odczytać: https://obrazki.elektroda.pl/2672302900_...
No to rewelacyjne rozwiązanie... :) (at)gerri przybądź na pomoc- jak to jest w Mercedesach z tym załączaniem grzania dysz spryskiwaczy? :D Pogrzebałem po różnych zagranicznych forach i ludziska twierdzą, że grzane dysze (jak są na stanie auta) są załączane wraz z lusterkami, przez moduł SAM po stronie kierowcy (załącznik plus inne załączniki :)) V.
To jest elektroniczny zespół sterowania pompą paliwa i wtryskiem rozruchowym.Są ta dwa przekazniki , jeden wiekszy /pompa/ i mniejszy wtrysk. Resztę = jak pisze Gerri.
Wymontowanie reflektora to dwie minuty. (at)galante czytamy ze zrozumieniem. Przy bliższych oględzinach okazało się, że powierzchnię (oprócz żółtego matu) pokrywa częściowo taki "pajączek" który trzeba było zeszlifować. Ten żółty mat i pajączek, to właśnie pouszkadzany lakier zabezpieczający. Widać będzie okrągłe odpryski od kamieni, rysy i wspomnianego...
Nasuwa się tu pytanie, dlaczego konsultantka stwierdziła, że się telefon nadaje jak najbardziej, a technik na poprzedniej wizycie nie miał żadnych zastrzeżeń do marki, ale to już pomijam. Konsultant ma sprzedać usługę a instalator ją podłączyć - i to tyle. Ani jeden ani drugi, nie ma obowiązku się znać na czymkolwiek, co wykracza poza sprzęt oferowany...
Gerri numer Vin wdb2037061a407417 silnik 611.962 ma pojemność oleju 6,5 litra. Ma katalizator, nie ma DPF-u. Czyli stosowanie specjalnego oleju niskopopiołowego nie jest konieczne. Skrzynia tak jak podałem powyżej, oleje też. W dokumentacji nie ma żadnej wzmianki o zmniejszeniu mocy. Wychodzi na to, że 100kW dostał z fabryki.
Jak napisałem powyżej: "Ewentualnie zwarcie w żarówkach lub lampach, wyjmij żarówki stopu i sprawdź!" Zgadza się, Kolego Gerri, podałem po prostu wszystkie możliwe przyczyny :) Chyba Autor postu nie będzie miał problemu z usunięciem usterki ;)
Tak jak pisze Gerri, tu tylko może być coś z silnikiem nie tak. Poniżej masz schemat takiego układu. Używając 4 biegu zwyczajnie omijasz rezystor. Wymień dmuchawę na nową i po problemie. https://obrazki.elektroda.pl/5376486100_...
Lusterko dostaje napięcie "po zapłonie" Jedno i drugie. Tak więc staraj się czytać ze zrozumieniem i nie zadawać tych samych pytań wielokrotnie :D Poza tym wyszukiwarka jest i działa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
Jeżeli na dłuższych - to czernienie elektrolitu jest raczej pewne. Właśnie ta niewielka różnica wystarczy. Znalazlem info ze aby doszlo do czegos takiego potrzebujemy napiecia od 15 do 16 V dozowanego minimum 12h.
Tutaj mamy konieczność pierwszego kompromisu: czy konieczne nam jest awaryjne odpalenie samochodu – czy np. chcemy doładowania dokonać w ciągu kilku dni (kiedy prąd możemy ograniczyć). Swój podłączam przez żarówkę jak chcę prąd ograniczyć, np gdy akumulator jest mocno rozładowany.
Witaj Gerri
Kolego Gerri w takim razie co poczyniać dalej ?
Natomiast nie widzę w radiu żadnej aplikacji która mogłaby działać samodzielnie z wykorzystaniem sygnału GPS. To o co chodzi? Możliwe (nie mam jak sprawdzić), że w opcjach nawigacji (programu) jest możliwość wyboru anteny. Warto sprawdzić, czy po podłączeniu przez USB (BT) telefonu do radia, pojawia się taka możliwość.
Dzięki Gerri.
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
Gerri, wydaje mi się że moduł to tylko sterowanie elektroniczne. Powietrze na odpowietrzniku to kwestia chyba tylko jakiegoś uszkodzenia lub braku uszczelnienia. Zawory są w nim zamocowane bo nimi steruje. Wydaje mi się, że gdyby przytrzymać zaworki w ich gniazdach na skrzyni to powinno być też szczelnie. ??
Pamiętam (ale to już były czasy Favoritki) była akcja serwisowa - na skutek jakiegoś źle dobranego fabrycznie płynu chłodniczego robiły się wżery pod uszczelką głowicy. To silnik z tulejami pływającymi, wymiennymi. W dodatku tłoki mają szczeliny dylatacyjne. Jak dla mnie, to któraś tuleja za głęboko osiadła, trzeba by liniałem sprawdzić. Skoda zawsze...
Dzięki za odpowiedź Gerri. na podstawie odczytu z czujnika ciśnienia czynnika w układzie AC Ok, więc może wiesz przy jakim ciśnieniu powinien wystartować wentylator lub przy jakiej temperaturze czynnika? Czy powinien gładko zwiększać prędkość czy od razu wskakiwać na np 50%? Czy powinien pracować z przerwami czy jak już się włączy to ma mieszać cały...
Ja tam sobie myślę, że wymiana radia na niefabryczne jest już wystarczającą inwazją he he. Podpiąłem oryginalne radio, i jak się zgasi silnik, to radio dalej gra. Jak wyjmę kluczyk to zaskakuje blokada kierownicy i radio gaśnie. O takie coś mi chodzi. Ja bym jednak poszukał tego zasilania, ale czasami potrafi ono być zaniżone. Więc można by wykorzystać...
Gerri Koledze pewnie długie nie działają, jak na nie przełączy to tylko postojowe świecą. Pytanie czy działają w funkcji mignięcia czyli jak przyciąga manetkę do siebie. Bo jeśli tak to przełącznik pod kierownicą do wymiany. Jeśli nie, to trzeba szukać usterki od gniazda przełącznika przez bezpieczniki i kostki reflektorów a na żarówkach kończąc. Tanie...
Obstawiam, ze (at)gerri Gerricos takiego jak wis ma i korzysta ...
Odpowiedź kolegi o nicku Gerri rozwiała wszelkie wątpliwości.
Dwie żarówki malutkiej mocy na dwóch kabelkach i zwora z bezpiecznikiem 30A. Zmostkowanie pinu 30 z M1 - pierwszy bieg. Pin 30 z m2 - drugi bieg Żarówka między 31 a rel1 - żądanie załączenia 1 biegu Żarówka między 31 a rel2 - żądanie załączenia 2 biegu Możesz sobie powpinać żaróweczki przy włożonym przekaźniku, będziesz wtedy widział żądanie uruchomienia...
wzrost oporu według podstawowych praw elektryki powoduje wzrost wydzielanego ciepła w tym miejscu Dokładnie tak. Brudny, utleniony/wypalony styk jest jak rezystor, stawia opór. A ponieważ odbiornik próbuje pobrać cały czas taki sam prąd, to ten styk się grzeje (a z czasem iskrzy). Wymiana styków na nowe spowoduje brak oporu (precyzyjnie: zmniejszenie...
Kolega Gerri oględnie Ci wytłumaczył jak działa PSM a ja spróbuję wytłumaczyć co on robi. Jeśli jakikolwiek sygnał aktywności idzie z podestu nadbudowy to, przy prawidłowej konfiguracji warunków, nie osiągniesz większej prędkości jak 30/h /bezpieczeństwo obsługi/, to samo się dzieje z z włączeniem wstecznego, zgasi silnik byś kolegi nie przejechał....
Chyba było to 500 omów i 2450 omów - przełączane nagle przy określonej temperaturze. Dokładnie jak pisze Kolega..... dwustanowy czujnik, 1 stan 470 ohm drugi 2470 ohm..... czujnik posiada wewnątrz 2 rezystory jeden 470 ohm drugi ok 2 kohm, kiedy silnik jest zimny styk jest zwarty przez co opór wynosi 470 ohm, kiedy silnik jest ciepły styk jest rozwarty...
Z tego, co pamiętam, to pompa ma sterowanie elektroniczne przy pomocy elektrycznego pedału gazu. To jest pompa mechaniczna , na linkę.
Gerri twojego pomysłu i umiejętności nawet nie śmiał bym podważać ani komentować bo znasz temat i masz z tym do czynienia na pewno częściej niż autor tematu.:D
Dziękuję Kolego Gerri.
Czy kolega Gerri mógłby pomóc w ustaleniu nr modułu? Sytuacja taka sama jak powyżej, moduł SAM został zalany, nr VIN: WDC2030082R152790
Gerri czy w tym mercedesie na pewno wtryskiwacze trzeba wprowadzać do sterownika? W tej chwili sprawdziłem - tak, ten układ wtryskowy objęty jest wprowadzaniem klasyfikacji wtryskiwaczy do sterownika. mam dwa wtryskiwacze, jeden z końcówką 08 87 i drugi 16 87, mogą pracować razem? Program EPC nie robi żadnych zastrzeżeń na temat wymiany wtryskiwaczy...
Witam Serwis wymienił wałek rozrządu jak pisał (at)gerri i po problemie.
Witam, Gerri. Dziękuję za podpowiedź. W moim aucie nie ma wyświetlania wybranego biegu na zegarach, tylko podświetlanie wybranego biegu na panelu skrzyni biegów.
Miałem taki właśnie problem. Szyby zamykały się powoli, zdarzało się, że się zatrzymywały. MD było ostatnią rzeczą którą podejrzewałem; wyjąłem silniczki, nasmarowałem, wyregulowałem szyby, sprawdziłem wszystkie połączenia i kable i nic... 8-\ Okazało się później, że w module MD są takie druty oporowe na których spadek napięcia po dojściu szyby do końca...
Dobra panowie, zebrałem do kupy wszystkie wasze uwagi. Bardzo dziękuję. Najprościej będzie rzeczywiście zacząć od bezpieczników i tu dziękuję serdecznie koledze (at)Gerri za szczegółową analizę. Pozdrawiam Irlandię. Piękny kraj :) Zaraz to obejrzę. Edit Jednak bezpieczniki :) A właściwie utleniony przewód w konektorze przy bezpieczniku "I", o którym...
Kolego Gerri, Czy masz jakiś schemat połączenia tej magistrali? Żółty, niebieski i brązowy kabelek.
Ja również dziękuję Koledze Gerri za dodatkowe informacje!
Temat już kiedyś był poruszany, można śmiało dać większy akumulator, niedoładowanie występuje tylko wtedy gdy masz ujemny bilans energetyczny, czyli gdy często korzystasz z prądu (muzyka, częste odpalanie auta na krótkie odcinki drogi itp.) a nie jeździsz na dłuższe odcinki trasy. Nadmienię tylko że w ciągnikach rolniczych są akumulatory o pojemności...
Jeden od lampy (ten od drzwi), a drugi jakiś po zapłonie, np. zapalniczka? Takie rozwiązanie już dawno podał (at)gerri Jeden biegun buzzera do odłączanego minusa lampki, drugi do plusa załączanego przez stacyjkę. Na ale (at)domkw nie polubił (at)gerri .
Gerri, tak mi się wydawało że sygnał na rozrusznik leci z jakiegoś modułu, dzięki za wyjaśnienie i nakierowanie na co zwrócić uwagę. Posprawdzam i dam znać.
Tak myślałem. Powiedz Gerri czy lepiej go wymienić. Czy jego wadliwe działanie ma wpływ na moc. Tam obok jest jeszcze jeden zwór od egr
Witam Gerri, gdzie takie coś zrobić?
-Zrzuć wtyczkę z zaworów ogrzewania, powinny się wtedy otworzyć na całość -Sprawdź, czy po przekręceniu "kręciołków" do nastawiania ogrzewania powyżej "min" rusza pompka ogrzewania (usytuowana na przewodach ogrzewania w komorze silnika) -Nie ma problemów z odpowietrzaniem, jak termostat się otworzy układ można traktować jako odpowietrzony -Jeżeli jest...
Niekolega gerri chyba chroniony przez adminow. Nic nie wolno napisac.
Dzięki Gerri. Przydało się
Wielkie podziękowania dla kolegi (at)Gerri. Twoja diagnoza była w 100% trafna. Tak jak napisałeś, przetarty przewód czarno-niebiesko-fioletowy w wiązce na silniku w pobliżu alternatora. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc.
To nie jest kolego maluch Kolego proszę cie ,nie zaczynajmy. Temat w kosz.
Czy grot mechaniczny wyjęty z kluczyka otwiera wkładki w aucie (bębenki)? w tym kluczyku nie było grotu od zakupu auta Dodano po 1 (at)gerri i jeszcze po włożeniu kluczyka do stacyjki wyświetla się komunikat "key teach-in in progress"
Gerri. Poszło na PRV.
Po wizycie komputerowca wyszły takie błędy https://obrazki.elektroda.pl/6692257500_... Dodano po 1 Ale nie wydaje mi się aby to miało coś wspólnego z powietrzem i paliwem oraz trybem awaryjnym. Dodano po 2 (at)Gerri (at)Gerri (at)Gerri
Ta fotka to raczej nie są oryginalne połączenia. Pewnie masz rację, ale znalazłem w tej wiązce czarny I idzie do wtyczki a w tej wtyczce jest też czarno-żółty, tylko czy to ten? ...
Zamek zakupiony z numerami sugerowanymi przez kolegę Gerri i działa jak należy.
ZDECYDOWANIE ZA DUŻO Zdecydowanie prawda! Zależy od tego, co ma "nakitrane" w instalacji. Po takim czasie są różne pseudo podłączenia i "modyfikacje". To nie jest egzemplarz ze salonu.
zdjęcia są prześwietlone i nieczytelne Miałem w ręku C10W z diodami IR oprócz białych, w "oku" wszystkich kamer była to jedynie biała plama...
Jeżeli są wstawione oporniki to co ci skan pokaże? Jedynie fizyczne dotarcie do każdej z poduszek i sprawdzenie, czy we wtyczce nie ma opornika i czy jest ona wpięta prawidłowo w gniazdo naboju. Robiłeś kiedy taki skan w grupie VW, już wiem że na pewno nie bo byś wiedział co pokaże taki skan Dodano po 2 Jedynie fizyczne dotarcie do każdej z poduszek...
Dzięki Gerri Dodano po 1 .... 5:00 rano wsiadam do auta i jeszcze nie działają wycieraczki. Może to mieć związek z stycznikiem klapy.
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Bardzo słuszna uwaga , jak to wygląda właśnie po wywaleniu błędu na zaworku
Niektóre żarówki LED W kwestii techniczej, to nie ma żarówek LED. Są lampy LED. Żarówka ma żarnik.
Odnośnie dokładnie tego kodu błędu dla tego numeru VIN producent zaleca update software'u w sterowniku. Dzięki wielkie. Pożyczę od kolegi SD i zobaczę co da się zrobić.
nie zaciągnie sama wody Jest to prawda. Gdzie jest zapis, że ma sama zaciągać?
Wtedy nie zmieli przekładni, tylko się złoży. Jeżeli jest to lusterka ręką ustawiasz w tę samą pozycję (otwarte lub złożone) i powinno być po problemie.
Potwierdzam. Już model 2.5K przy umiarkowanej cenie miał bardzo dobrą jakość obrazu. A to ważne przy odczytywaniu numerów rejestracyjnych. Dzięki kamerze z sensorem Sony STARVIS 2-giej generacji.
A może nie warto się wypowiadać jak się nie ma nic do powiedzenia? To jakaś konieczność wewnętrzna? Jeżeli po wciśnięciu dźwigienki wycieraczki się załączają na kilka ruchów, a spryskiwacz nie To czytałeś? Teraz wyciągnij wnioski czemu bzdury piszesz.
Dziękuję bardzo za odpowiedź, już lecę tego szukać :-) Dodano po 4 Wygląda na to , że to dobry trop ,ale nie chcę chwalić dnia przed zachodem :-). Jak naprawię ten kabel, to napiszę jak się sprawy mają. Na tą chwilę już dziękuję za podpowiedź. . Dodano po 5 Chyba mogę już napisać, że Gerri trafił w dziesiątkę. Ten cienki kabel, przykręcony razem z...
Pisz do użytkownia Gerri, specjalizuje się w Mercedesie.
Gerri, nie zawsze zwracałem uwagę na którym biegu się blokuje, ale jak patrzyłem kilka razy, to było tak, jak napisałeś, 2 i wsteczny działały.
(at)gerri Co nie zmienia faktu że poziom lenistwa zaczyna przerażać - po co samemu szukać czegokolwiek skoro może to zrobić ktoś inny...
Gerri mi chodziło tylko o to żeby zobaczyć sygnał bo wiesz że miernikiem to se można mierzyć. Ja nie twierdzę że jest PWM tylko tak jak pisałem byłoby pięknie widać jakiej jest dokładne napięcie na wyjściu z panela.
Dzięki kolego Gerri. Mógłbyś mi przybliżyć bardziej temat tzn. o jaki przełącznik chodzi i gdzie znajduje się to wyjście prostokątne GSV3. Z góry dziękuję.
To wszystko wina księgowych. Tak tak księgowych magicznych księgowych. Zawsze jest ten ktoś coś za coś a cały pic polega na tym. Że ten magiczny księgowy to nikt inny tylko klient idący do salonu i kupujący ten samochód nikt więcej. On jest księgowym on swoimi pieniędzmi decyduje co kupuję.
Jeśli odbłyśniki zostały przystosowane do żarówek PY21 to kombinuj tylko z żarówkami o konstrukcji którą przedstawił (at)gerri. Inne LEDowe mogą być słabo widoczne w specyficznych warunkach. Do tego licz się z tym że o ile pewnie na zewnątrz pewnie światło będzie migać odpowiednio, to kontrolki na desce będą migać szybciej, sygnalizując awarię kierunkowskazu....
Gerri dziękuję bardzo temat zamykam. Włożyłem sterownik o tych nr co podałeś i działa tak jak ma. Jak będziesz w Polsce to chętnie podjadę z flaszeczka;>)
W tym silniku nie ma żadnego zaworu zwrotnego. Podeślij mi adres swojej poczty e-mail. Coś ci wyślę co może ci się przydać w rozważaniach. Poszło na priv
Ten przekaźnik (zaprojektowany i produkowany przez Mercedesa) jest w produkcji już czterdzieści lat. Jakoś nikt się nie żalił - przynajmniej takiego wypadku nie znam. Podobnie jak miliardy aut tego nie mają, i też nikt się nie żali.
Witam.Kolega Gerri jak i Bodek434 trafili w dziesiątke.Przyczyną byl niedrożny doplyw do dyfuzora i do wtryskiwacza.Wielkie dzięki za pomoc.
Załatw zegary z modelu 124.034 lub 124.036 (silniki 400, 420 i 500) - one miały zegary z szybkościomierzem napędzanym z impulsatora. Puki co zamówiłem zegary z w208 3.2 sproboje przełożyć prędkościomierz i obrotomierz do moich zegarów zobaczymy czy coś mi z tego wyjdzie, jeśli nie, sproboje zrobić tak jak piszesz
mercedes 230 te rok 1987 , wtrysk KE Jetronik , tam jest mechaniczna tarcza przepływomierza , nie "prychnął" Ci czasem na gazie, mogła sie przestawić tarcza przepływomierza wtedy nie pójdzie ani na benzynie ani na gazie. Proponuje odezwaćsię do użytkownika Gerri ew poczekać aż sam się odezwie. PZDR
Dokładnie tak jak kolega Gerri piszę kup używany pilot i spróbuj przelutować
Gerri. Zapomniałem dodać, że ja mam tę małą lampkę i nie mam innych przewodów, aby założyć tę dużą lampkę, więc potrzebuję dołożyć wiązkę elektryczną, nie wiem czy to osiągalne... Mi idą do lampki tylko 3 przewody 2 mikrofon 2 antena..
(at)gerri Dziękuję.
Gerri, proszę o pomoc w Atego 1218 z 2004r 4cylindrowy silnik, vin-u nie znam. Nie działa wskaźnik paliwa i pokazuje się błąd INS E 01 0508. Doszedłem, że coś z plusem jest nie tak, ale prąd jest przy zbiorniku, więc co może być nie tak? Z góry wielkie dzięki.
Gerri miał co innego na mysli.
które obrysówki chodzi (pewnie przednie - ale nie na pewno), Tak chodzi o przednie. obudźcie sie ludzie! ??????? żeby wykluczyć zwarcie w wiązce. Bo wiązki w najnowszym Tak odpinałem wtyczkę i gaśnie ewidentnie prad cały czas idzie na górną przednie obrysówki zresztą kable idą w słupku w kabinie raczej chyba ciężko żeby się uszkodziły.
Gerri źle mnie zrozumiałeś. Wczoraj była już noc, presja czasu, stres bo auto na rano potrzebne, działałem może nieco chaotycznie. Komputer tak jak pisałem, dziś po pracy podepnę. Wiem że to na razie rozważania teoretyczne, ale myślałem że ktoś coś podpowie, naprowadzi. Na tą chwilę myślę jeszcze że układ wysokiego ciśnienia jest totalnie zapowietrzony,...
atego gerri mercedes gerri cytaty posty
pomiar temperatura oleju silnik trójfazowy wyłącza włącznik wyłącznik podtrzymać
mikroinwerter hybrydowy solid security
Jak zresetować centralę alarmową Satel VERSA 15? Mercedes W203 - Przepalający się bezpiecznik fotela