Da się zrobić. Zdemontuj osłonę plastikową , osusz pompę ( nie myj wodą!) odpal auto i obserwuj skąd leci.
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Nie miałem czasu ostatnio zajmować się tym. Sprawdziłem tylko powietrze w przewodzie paliwowym bo to można bez rozbierania sprawdzić.
powietrze w przewodach paliwowych
Tak to jest podgrzewacz paliwa.Jak Ci to przeszkadza to wywal tą obudowe i daj zwykły filtr od VW bez podgrzewacza i po kłopocie
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
A cisnienia paliwa jakie?, manometr trzeba wkręcić, jesli powietrze w przewodach paliwowych to trzeba to wykluczyć, może w koszu paliwowym puszcza w zbiorniku paliwowym któraś złączka, może gruszka do pompowania, poruszaj przewodami na uruchomionym silniku i patrz czy nadal pojawia sie powietrze, trzeba coś na początek wykluczyć,
Mam problem z VW T5 1.9 TDI AXC 86KM, samochód na biegu jałowym trzęsie, "znawcy" mówią, że pompowtryskiwacze. Czy możemy wykluczyć wtryski? - poduszki silnika Pompowtryski dostają powietrze przewodów paliwowych. Jaki masz przebieg? 1. weliminuj "dziury" powietrzne na przewodach - cybanty skrecane wszedzie na laczeniach jesli masz jeszcze oryginalne...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Pewnie pompa LUCAS -sprawdz czy nie idzie powietrze w przewodach paliwowych (bedą obroty skakać)Najlepiej lucas pracuje na filtrze paliwa PURFLUX(sprawdzone na swoim prywatnym)
Powietrze w przewodach paliwowych????
Coś innego - powietrze w przewodach paliwowych.
Witam... Problem wygląda następująco.. Gdy podłączony jest przewód zasilania paliwem ze zbiornika poprzez filtr i ręczną pompkę zapowietrza się. Pompa była rozbierana i uszczelniana. Nic to nie dało. Podłączony ze zwykłego zbiornika (bańki z krótkim przewodem) problem znika. Gdy założę przewód np 5 metrów i filtr po drodze, pompa zamiast paliwa zaciąga...
Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
Ostatnio przerabiałem taki sam przypadek ,to jest fałszywe powietrze. Spękane przewody paliwowe.
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Łapie ci lewe powietrze, sprawdź przewody paliwowe, filtr paliwowy. Przy odpalaniu na jaki kolor zakopci ?
Jeśli masz w przewodach paliwowych powietrze, to oczekujesz poprawnego "palenia" silnika. Może ostatnio zmieniałeś filtr paliwa lub przewody i czynność tą wykonałeś niestarannie i dlatego może być powietrze w przewodach paliwowych. Musisz sprawdzić połączenia przewodów tj. zaczynając od zbiornika paliwa aż do pompy wtryskowej. Zbadaj, czy przewody paliwowe...
sprawdz czy w przewodach paliwowych lata powietrze napisz opis bledu
Cześć, wychodzę z założenia, skoro było majstrowane przy sercu, być może któryś wężyk m zluzowaną obejmę i zasysa powietrze. To nic, że są nowe. Sprawdź na postoju czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Napisz również coś więcej, po nocy też kiepsko pali? Ile czasu musisz kręcić...
Spróbuj wtłoczyć powietrze do przewodu paliwowego w stronę zbiornika paliwa, bo z Twojego opisu wygląda, że masz zatkanego smoka w zbiorniku. Jeśli to coś zmieni, to czeka cię czyszczenie zbiornika paliwa no i wymiana filtra paliwowego.
Podepnij komputer i zobacz jaka jest dawka rozruchowa (kanał 005) Dodano po 2 Może się zapowietrza i błędu nie pokaże Byłoby widac powietrze w przewodzie paliwowym.
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
Powietrze w przewodach paliwowych na zimnym silniku nie przeszkadzają a na ciepłym utrudniają rozruch? Akumulator i rozrusznik muszą zapewnić odpowiednie obroty silnika by nastąpił początek tłoczenia.
1.wymień akumulator jak też już słabo kręci,,,najlepiej powyżej z jak największą mocą rozruchową 2. sprawdz rozrząd 3.sprawdż początek wtrysku,podjedz do pompiarza i sprawdzi koszt niewielki 4.sprawdzałeś przewody paliwowe czy się pokazuje się powietrze w przewodach Dodano po 5 akumulator bym polecił centra futura 72ah- 720ah banner uni bull 69ah-520ah
czy przy odpalaniu nie idzie powietrze w przewodzie paliwowym ?? Czujnik temperatury silnika jest napewno dobry ?? Z dopalaczem uwazaj to raz a dwa nie zapowietrz ukladu paliwowego bo bendzie masakra z odpaleniem . Wada tego silnika Pompa VP 44
Masz powietrze w przewodach paliwowych , obejrzyj dokładnie przewody , złączki - począwszy od zbiornika paliwa , nawet zalecałbym wyjęcie kosza z pływakiem poziomu paliwa i weryfikację zaczął bym od tego . Założyć na odcinku filtr - pompa przeżroczysty odcinek przewodu - będzie w czasie pracy silnika widać czy jest powietrze.
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Temat już dawno nie aktualny ale miałem napisać co było powodem okazały się dwie rzeczy pierwsza to uszkodzony przewód paliwowy i brał lewe powietrze a druga to syf w samym przewodzie paliwowym. Temat teraz uważam za zamknięty.
Jak się zagrzeje to może "łapać" powietrze przez oringi na przewodach paliwowych
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
wielu przypadkach regeneracja to nic innego jak wlasnie tylko wymiana tej części bo przelewanie na to wskazuje. Teraz masz problem z przelewem , a za pól roku będziesz zakładał temat " Ciężko pali po postoju, powietrze w przewodach paliwowych" Jechałem trasa 200 km z prędkością ok 120km/h i wentylator się nie załączał Czy uważasz że przy prędkości...
Sprawdż wężyki przelewowe na wtryskiwaczach - szczelność. Dwa, czy masz pompkę do ręcznego podpompowania paliwa? Jeśli tak to podpompuj aż będzie stawiać duży opór i spróbuj odpalić. Jeśli odpali to w ten sposób wykluczymy świece żarowe. Opisz jak posprawdzasz co i jak. Czy usterka pojawiła się sama (cofające się paliwo), czy może jakaś wymiana filtra...
Witam mozemy zamknac temat co bylo /no coz ten zawor jest chyba wrazliwy na zapowietrzenie i zaciera sie .Uszkodzona obodowa filtra lub uszczelki przy szybkozlaczach nie wiem (powietrze w przewodzie paliwowym) (pomogl kolega obsmarowal szbkozlacza smarem )na razie wymieniam (wykluczam jedna z przyczyn)montuje inny typ filtra paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/3139303800_...
Witam. Odpalam auto, ruszam z 1-ki, przełączam na dwójkę, dodaję gazu i... gaśnie. Potem różnie: kręcę silnikiem i zaraz odpali, albo i nie. Jeśli nie, to sprawdzam pompkę paliwa i jest miękka, co znaczy, że w środku jest powietrze. Pamaga odkręcenie przewodu paliwowego i nabicie paliwa ręczną pompką. Dlaczego tak się dzieje, że pojawia się powietrze...
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
Witam czy normalne jest zużycie oleju 1l na 9 godzin ciężkiej pracy z pługiem na mokrej borowinie, czy silnik już jest padaka. W mam jeszcze taki taki problem, gdy jest pół baku paliwa (ok 26l) to silnik zaczyna mi sie dławić, tzn, nie schodzi z obrotów tylko objawia sie to takim pyrkaniem silnika, w przewodach paliwowych jest widoczne powietrze. wymieniłem...
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
Podłącz urządzenie diagnostyczne i podejrzyj jak nabija ciśnienie paliwa. Prawdopodobnie przy wymianie przewodu zostały naruszone przewody paliwowe i chwyta powietrze.
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic 4x4 1.9dci z 2000roku. Po wyjeciu filtra pliwa i po ponownym go zamontowaniu w werzykch pojawily sie duze pecherzyki powietrza, i samochód niechce odpalić. Tylko czasem zapali ale i tak po chwili gasnie. Może miał ktoś Podobny problem???!!! Prosze pomószcie!!!
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Powiem tak: auto od początku, jak kupiłem w sierpniu było mułowate i jak był zimny, to na biegu jałowym telepało silnikiem, ale nie kopcił. Gdzieś w necie wyczytałem, że może to być wina zaworu EGR, więc dwa dni temu zdemontowałem dolot, wyciągnąłem zawór EGR i go poczyściłem, bo był zasyfiony, potem to złożyłem do kupy, chciałem odpalić, ale kicha....
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
W zbiorniku musi być podciśnienie, bo inaczej za dużo mieszanki pobiera? Albo (być może) przez ten otwór po zdjętym przewodzie dostaje się "lewe powietrze" do gaźnika.
Pod obudową filtra powietrza przeciera się przewód paliwowy i łapie powietrze,typowe w 1,4 hdi,od tego zacznij
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
Witam wszystkich jak w temacie nie mam pojęcia jak odpowietrzyć układ paliwowy w przewodach przy pompie widzę krążące powietrze i nie wiem czy to jest prawidłowe czy nie w każdym razie silnik zachowuje sie prawidłowo proszę o pomoc .
Jeśli przerwy w zapłonie są nagłe, to problemem może być instalacja elektryczna - przerwy w dopływie prądu. Jak wygląda świeca gdy silnik zgaśnie? Powietrze dociera do zbiornika paliwa? Przewód paliwowy drożny? Filtr powietrza drożny?
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
nie nie czyściłem, a czy możliwa by było powietrze w pompie i przewodach paliwowych które pompa zasysa z baku?. Czasami jest tak że pompka (z opla calibry 3 barowa zewnętrzna) chodzi cicho a czasami głośniej jakby ciągnęła powietrze i wtedy spada z obrotów.
ja miałem kiedyś podobną sytuację i okazało się że się powietrze dostawało do jednego z przewodów paliwowych po dokręceniu śruby z przewodem problem zniknął
Witam słabo dopala i jest powietrze w przewodzie paliwowym, jak dmuchnę w zbiornik to lepiej chodzi i ma lepszego kopa,ale do czasu i po chwili dalej tak samo co co to może być a może zbiornik brak wyjąć i go przeczyścić. Samochód jest od niedawna w Polsce do tej pory już się zepsuł raz zapaliła się kontrolka EPC i zgasł i ani na zapych też nie odpalił....
Sprawdź jeszcze poziom paliwa w gaźniku pompe paliwa i czy nie ma bąbli powietrza w przewodzie paliwowym (lewe powietrze na ssaniu pompy).
Siemanko Jechalem sobie autem w dieslu dostał dużych obrotów prawie max nagle zgasło i nie mogłem juz zapalić kręci ale nie łapie ,poleciał olej z lewej strony silnika co mogło pójść ?Do tego jeszcze dziwne powietrze i piana w przewodach paliwowych za filtrem powietrza , wydaje mi się ze ropa dostaje się do oleju . Paliwo jest ,olej w silniku tez Błagam...
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Moim zdaniem to poprostu w którymś miejscu łapie lewe powietrze. Posprawdzaj dobrze połączenia przewodów.
Powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej problem jest z filtrem paliwa, zaworkiem lub samymi przewodami.
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Kolego miałem podobny problem. Nie musi to być koniecznie filtr. Posprawdzaj bardzo dokładnie wszystkie połączenia na szczelność. Czasem oryginalny przewód paliwowy może zaciągać powietrze, Miałem sam taki przypadek. Kupiłem przewód o takiej samej średnicy wewnętrznej, lecz innej firmy i po problemie. Czasem jednak można się spotkać z nieszczelnością...
Aby cofnęło się paliwo w przewodach, musi być gdzieś nieszczelność - zasysa powietrze. Do sprawdzenia wszelkie złączki przewodów, jak i same przewody paliwowe.
wykręć w tej pompce ręcznej ten filtr i wyczyść jak zgaśnie potem przedmuchaj przewód paliwowy aż do czasu gdy będzie powietrze słychać załóż przewód prze pompuj i odpali ja tak miałem bo do baku wlałem z ON z karnistra taki osad i się zapychało parę razy aż wszystko zleciało
odpalił , przewód paliwowy miał nieszczelność i pobierał lewe powietrze / ale dziękuje za pomoc
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Dzięki za zainteresowanie po wymianie rozrządu palił dobrze ale temperatura była minimum 13°C teraz spada koło 2°C, świece grzeją bo są nowe kable sprawdziłem dochodzi napięcie do przewodów, jeśli chodzi o przewód paliwowy to nie był aż tak przetarty żeby go wymieniać na nowy sprawdzałem go wymieniłem w nim o ringi na nowe ciśnienia nie sprawdzałem...
Sprawdź czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze, jeśli nie to może być uszkodzona końcówka wtryskiwacza. Czy występują jeszcze jakieś inne objawy?
Mam problem z zasilaniem paliwa do ogrzewacza dodatkowego D5ws. Pompka paliwa nie podawała paliwa, więc myślałem, że jest uszkodzona. Zdjąłem przewód paliwowy przed pompką i okazało się, że przewód jest pusty -można dmuchać powietrze do zbiornika bez efektu bąbelkowania. Czy uszkodzony jest przewód paliwowy na drodze do zbiornika, czy musi być określona...
Miałem podobny problem z dmuchawą do liści. Okazało się że wężyk paliwa "skorodował" na styku z uszczelką gumową zbiornika paliwa i oprócz paliwa zasysał powietrze. Przez tą uszczelkę przechodzą dwa przewody paliwowe. Jeden zasilający do gaźnika, drugi odprowadzający nadmiar paliwa do baku. Dziwne ale widać że te przewody na styku z gumą uszczelki...
Witam u mnie tak sie działo a przyczyna to był nieszczelny układ zasilający miałem spore ilości powietrza w przewodach paliwowych znikneło powietrze znikneły problemy. Pozdrawiam a dymienie to pewnie ten co pompe regenerował zawiele sie nie postarał.
moze masz nieszczelność na przewodzie paliwowym i zaciąga powietrze a jak postoi to paliwo cofię do zbiornika a wtedy trzeba potrzymać na rozruszniku parę sekund nawed kilkanaście aż zaskoczy
Ja bym zaczał od sprawdzenia pompki zasilającej. Może być także nieszczelny układ zasilający i dostaje się powietrze co powoduje cofanie paliwa do baku. Stąd taki efekt. Trzeba kręcić aż pompa pociągnie paliwo i samochód odpala. Ewentualnie zaworek zwrotny przy nadmiarze paliwa ale przy jego uszkodzeniu odczówalne było by osłabienie samochodu. A czy...
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
Witam, po dłuższym postoju moje auto nie może zapalić. Łapie powietrze gdyż widać w przewodach paliwowych brak paliwa i przy kręceniu nie może zaskoczyć. Wymieniony został filtr paliwa wraz z zaworkiem zwrotnym oraz założyłem nowe zaciski na samych przewodach i jest niby trochę lepiej ale chwile dłużej postoi i problem się powtarza. Czy pozostaje już...
nieszczelny uklad. Zrob test Nasłuchuj moze jest syczenie z któregoś przewodu.
Na wprost? wygląda na problem z pozycją pompy paliwa w zbiorniku. bardzo prawdopodobne. Co może być nie tak odnośnie układu paliwowego ? zauważyłem że im mniej w baku tym więcej prób odpalenia. W przewodach paliwowych występuje powietrze niezależnie od pozimou benzyny
Identyczne auto mojego kuzyna- świece sprawne, automat nowy, kłopoty te same- przyczyna- pęknięty (nie spalony) bezpiecznik blaszkowy świec żarowych. Sprawdź, czy na świecach jest napięcie po załączeniu stacyjki. Wystarczy żarówka 12V między mostek świec a masę. Jak w przewodach paliwowych jest powietrze, to masz gdzieś nieszczelność, może na filtrze...
Chłopie mieszasz strasznie. Przewody paliwowe były przedziurawione więc coś się musiało zrobić? Powietrze coś zepsuło? Pewnie zapowietrzyło pompę. Jeśli w przewodach do pompy jest paliwo to sprawdź N109 i jego zasilanie. BTW zapewne kopcenie na niebiesko było spowodowane dziurami w przewodach paliwowych...
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
Masz kolego powietrze w układzie paliwowym i wszystko w temacie. Wsadź przewód zasilający do butelki i zobaczysz jak będzie bomblowało. Albo źle założona pompa w koszu albo sama pompa tani uszkodzony zamiennik.
Problem dawno rozwiązany lecz teraz zobaczyłem że nie odpowiedziałem. Przyczyną był stary <oryginalny> przewód paliwowy < wężyk> Który szedł od okolic filtra paliwa do pompy od wtryskiwaczy. Był on delikatnie "przełamany" uszkodził się prawdopodobnie przy wymianie filtra , i tym przewodem dostawało się powietrze do układu paliwowego. Wymiana...
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
peugeot ma jeszcze jedną wadę którą odkryłem w 2 egzemplarzach,w odstępie tygodnia:uszczelki przewodów paliwowych zasilanie i powrót.po odpowietrzeniu wystarczyło poruszać przewodami przy pompie i pojawiało się powietrze w przewodzie.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Mam S40 i kiedyś mechanicy z niewiedzy "popsuli mi", po czym miałem problem z zapłonem. Okazało się że w przewodach paliwowych pozostało powietrze po wymianie filra paliwa. U Ciebie może tak być że powietrze pojawia się jak samochód postoi. Zaczął bym od sprawdzenia układu paliwowego. Jeśli można spalić cały bak paliwa to raczej wszystkie podzespoły...
Podmieniłem akumulator. 75ah. Efekt? Bez zmian. Kreci identycznie jak wcześniej. wszystko działa jak najbardziej normalnie, cala elektryka, kontrolki, radio działają. Wszytkie bezpieczniki zostały sprawdzone, te duże tez. Nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie, ale w przewodach paliwowych widać powietrze. Podczas próby odpalania wygląda to tak jakby...
Miałem podobny problem w fieście ale występował chyba bez względu na temperature. Okazało się że rurka poboru paliwa z sitkiem miała przy zgrzewaniu czujnika poziomu paliwa mały otworek. Jak poziom paliwa spadł to tym otworkiem łapało powietrze było to widać w przewodach paliwowych przy silniku.Po wyjęciu smoka ze zbiornika i zalutowaniu dziurki było...
Auto zachowuje się jak na video. Na wolnych obrotach.podczas przerywania i szarpania obroty skaczą na wyższe. Wtryski pompa po regeneracji .filtr paliwa wymieniony .alternator akumlato też. 5 tys temu robiona uszczelka i przy okazji wyczyszczony zawór egr.problem się zaczął wczesna wiosną.filtr paliwa wymieniony na zime. I po zimie tez. Jeden mechanik...
Powiem szczerze,że nie pomogło problem był cały czas ten sam, nową sondę mam zainstalowaną a i tak tracił na obrotach. Zaczołem ogłądać cały silnik i znalazłem wyciek paliwa, miałem skorodowane przewody paliwowe i łapał lewe powietrze dlatego był mułowaty i tracił obroty. Dodano po 14 Powiem szczerze,że nie pomogło problem był cały czas ten sam, nową...
Witam, u mnie problem był prozaiczny, po prostu mechanik skręcając przewody paliwowe zgniótł jeden i łapał lewe powietrze, przez to nie miał mocy i palił 20 litrów.
Dajcie spokój z zaworkami zwrotnymi , miałem auta gdzie pozakładano pod rząd dwa zaworki i auto nie paliło , co może jeszcze trzeci ??? . Wolna banka po oleju dwa przezroczyste przewody paliwowe zasilasz bezpośrednio pompę i rano próba . Jak powietrze w przewodach to przelewy lub pompa do uszczelnienia .
Bardzo trudno po tym opisie wyobrazić sobie jak ten samochód "przygasza". Skoro komputer diagnostyczny nie wykazuje błędów - to niestety trzeba przejść do działu "actual values" i po kolei sprawdzać wartości w czasie pracy silnika - np. ciśnienie paliwa w railu. Do takiej analizy trzeba jednak mieć niestety trochę doświadczenia, bo nie wszędzie wartości...
Witam, Mialem kiedys klienta z A6 o podobnych objawach. Objechal 5 czy 6 koncesji we Francji i nic nie znalezli. Przyczyna problemu okazal sie przewod paliwowy miedzy filtrem i pompa. Bral nieznacznie "lewe" powietrze miedzy samym przewodem i zlazka (niech zyja plastyki!). Pozdrawiam, Georges
sprawdz swiece zarowe bo najprawdopodobniej ktoras jest spalona no i problem z odpaleniem to powinno byc to. Sprawdz jeszcze czy po odpaleniu w przewodach paliwowych nie pojawia sie powietrze jak tak to trzeba sprawdzic gdzie i uszczelnic
Wymieniłem filtr paliwa na purflux'a i zobaczymy. Co ciekawe wczoraj kiedy była odwilż nic nie działo się z samochodem. Kiedy było -10 stopni szarpał i podawał powietrze z paliwem, ogólnie nie dało sie jechać. A wczoraj przy +4 jak ręką odjął. Zobaczymy co będzie po wymianie filtra, chociaż po krótkiej obserwacji w przewodzie paliwowym przez chwilę...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Ja stawiam na przewód paliwowy. Może być pęknięty i będzie zasycać powietrze zamiast paliwa
Odkopie Dodam coś od siebie bo ja szukając też nic nie znalazłem dopiero gdzieś na ruskich forach. Błąd ten odpowiada za ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym A wiec jeśli takowy błąd komuś wyskoczy to jest bardzo prawdopodobne że w paliwie macie powietrze gdzie widać na przewodzie paliwowym (unieść maskę i z lewej strony przy błotniku widać na przewodzi...
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
powiatr układ paliwowy passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy
bateria goclever quantum chlorek amonu programy symbian
zarejestrować słuchawkę panasonic zarejestrować słuchawkę panasonic
Zablokowany kluczyk w drzwiach VW Sharan 1.9 TDI 2005 - jak odblokować? Schemat baterii do wkrętarki Bawaria - szczegóły i wskazówki