Witam! Otwórz to pudełeczko i prawdopodobnie zobaczysz cztery diody - wymień i po problemie. Na przykład: https://www.tme.eu/pl/details/1n5062/dio... Pozdrawiam.
Przy założeniu, że obciążenie jest stałe to się da wykonać. Algorytmu ci nie będę tłumaczył. Ale będziesz musiał wykorzystać wszystkie wzory jakie wypisałeś. W algorytmie będziesz musiał porównać prądy ze wzorów które podałeś: We wzorze, który podałeś Ud=Rt*I+ω*I jest błąd .
Oto i cała przyczyna, w silniku dwusuwowym nie ma zaworów, tylko okna w cylindrze. To wyszczerbione wycięcie to właśnie okno. Jeżeli jest wyszczerbione to część zassanej mieszanki ucieka do wydechu, lub jest cofana do gaźnika. Niestety cylinder do wymiany. :( Przy zakładaniu nowego cylindra zablokuj wał w położeniu GMP,ponieważ obrócenie wału podczas...
Witam, ciagniecie kabla przez caly ogrod moze byc wyzwaniem ale widze tu inne problemy: - teoretycznie da sie podlaczyc zasilacz/prostownik ale jaka moc ma silnik? twoj prostownik musialby zapewnic pewnie kilkadziesiat A ciaglego obciazenia, taki do ladowania akumulatorow dajacy powiedzmy 5A nawet pewnie nie "obroci" silnika. Pozdrawiam
Pewniejszym rozwiązaniem zasilania będzie transformator prostownik elektrolit.
Czy silnik od pralki 230V uruchomię z prostownika 12V? Tak uruchomisz, pod warunkiem że dodatkowo zastosujesz przetwornicę 12 V DC na 230 V AC.
Dla mnie to wszystko jest jasne - silnik uniwersalny to szeregowy silnik komutatorowy AC/DC i to powinno działać przy regulowanym napięciu stałym albo zmiennym bez dodatkowych elementów. A jak jest autotransformator, to ewentualny prostownik przed silnikiem to grosze i parę minut roboty.
Zapewne dlatego, że to jest silnik DC. Musisz skorzystać z usług prostownika, na wyjściu transformatora, rzecz jasna.
Na początku zaznaczam,że nigdy nie miałem w ręku takiej opalarki,ale mam częste przejścia z suszarką do włosów./żona,synowa,dwie wnuczki/.Otóż zasilanie silnika dmuchawy takiego urzadzenia następuje poprzez spadek napięcia na odcinku spirali grzejnej.Odczep ten jest wykonany poprzez połączenie nitowane i tam najczęściej następuje utlenianie się opornicy...
Może być też zużyty akumulator, podczas kręcenia rozrusznikiem zbyt mocno spada napięcie i sterownik wtrysku odczytuje błędne parametry, o ile nie wykryje niskiego napięcia zasilania. Podładowany po jeździe akumulator ma trochę lepsze parametry. Sprawdź czy po ładowaniu prostownikiem silnik lepiej zapala na zimnym.
Można ładować z gniazda zapalniczki przy pracującym silniku. Prostownik niepotrzebny ale potrzebne jest zabezpieczenie przed nadmiernym prądem ładowania. Przy tym akumulatorze nie powinieneś przekraczać 2,7A. Kilkudziesięciosekundowy prąd 3,5 A też mu nie zaszkodzi. Najprostsze zabezpieczenie to odpowiednia rezystancja przewodów łączących wtyczkę gniazda...
Witam Czyli ten transformator może być ale musi być do niego dołączony mostek Oczywiście jeśli moc transformatora będzie większa od mocy silnika. Prostownik włącza się między nim, a odbiornikiem, schematy można znaleźć w sieci i na forum.
Wspomniany silnik od zabawki bywał również podłączony do prymitywnego prostownika 6V przez autotransformator ustawiony na 100-120V, który nie miał nic więcej oprócz transformatora i płyt selenowych. Prąd oczywiście nie był stały, ale mimo to, silnik pracował prawidłowo. Chyba trochę przesadziłeś ze swoją wiedzą Jak zatem nazywa się prąd pobierany ze...
Jaki masz na to budżet? Lepiej kupić nowy akumulator i wspomagac go jakimś dobrym prostownikiem.
Prąd rozruchowy pojazdu to około 300A i więcej. Jak na 20A uruchomić silnik? Na prostownik wystarczy.
Nie masz putac, tylko pytac. Nic wiecej Ci nie trzeba.
Rozumiem,czyli na tym grzebieniu z sterownika rba3 c nie było widać śladów przypalenia ,które wystąpiło na wtyczce która jest z kabelkami od prostownika ,silnika itp ?
Niech to będzie silnik 24V 25A. Czy mogę podłączyć równolegle silnik z akumulatorem i prostownikiem? Prostownik by ładował akumulator, a silnik pobierał by prąd z aku i prostownika jednocześnie. Silnik nie będzie pracował non-stop. Myślę, że średnio wykona trzy 3-4 sekundowe ruchy na minutę. Ale do rozruchu potrzebuje zazwyczaj więcej prądu i ten nadmiar...
Możesz zastosować prosty regulator na triaku: http://obrazki.elektroda.pl/9152207200_1... http://katalogi.pl/uploads/old/6/images2... - wtedy w miejsce obciążenia wstawiasz prostownik Graetza obciążony silnikiem.
Pierwszy obrazek jest do wykasowania , Natomiast drugi ok , tak opornica wodna nie prostownik.
Silnik działa po odpaleniu na sztywno z prostownika.
Ze spawarki nie podejdzie bo za wysokie napięcie od prostownika 24V powinien być ok.
Skoro kontrolka "check" się nie zaświeca, sprawdź bezpiecznik F18 i przekaźnik K4 (czy się załącza). Bo prawdopodobnie jednostka sterująca nie ma zasilania. Napisz jeszcze czy w czasie pracy silnika był podłączony może prostownik?
Podejrzewam, że jest jakieś zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika przy pracującym silniku. Może jakiś przekaźnik sterowany z kontrolki ładowania? Napięcie wzrasta przy podłączonym prostowniku i układ wyczuwa jakby silnik pracował i odcina rozrusznik.
Witam wszystkich. Potrzebuję porady odnośnie zakupu transformatora do silnika jak w temacie.Silnik został zdemontowany z drzwi automatycznych gdzie pracował jako siłownik. Dane jakie widnieją na silniku U-40V IN-1,65A Ifm-16A Silnik firmy dunkermotoren.Czy dostanę jakiś w miarę uniwersalny układ z prostownikiem czy muszę zakupić osobno transformator...
Tak wygląda poprzedni płytka https://obrazki.elektroda.pl/3122649000_... Kolego, ten Twój nowy sterownik jest bez prostownika zasilajacego silnik, który zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu poniżej (koło tego dużego kondensatora) i bez tego (takiego) prostownika nie zadziała. Silnik jest na prąd stały, a transformator daje przemienny,...
Alternatory w samochodzie mają prąd nawet 75A tak aby wystarczyło energii do wszystkiego, nawet gdy silnik chodzi na wolnych obrotach.
Ja tam nie widzę prostownika.
Nie mam instrukcji obsługi tego auta, bo bym sprawdził. Tak czy siak, jest czujnik akumulatora na minusie i to już jest znak, że warto by było poprawnie podłączyć. Najprościej pisząc plus ładowarki/prostownika do plusa klemy akumulatora i minus ładowarki/prostownika do silnika to sam wiem ale tak konkretnie serwisowo to...
Wskazówka prostownika maksymalnie wychylona Czyli prostownik dociążony. Jak nie ma zabezpieczenia termicznego może się przegrzać pracując w dłuższym czasie z takim obciążeniem. Dobrze by było sprawdzić ten prąd lepszym amperomierzem niż ten w prostowniku, na ogół szajsowaty. Regulator powinien działać, pod warunkiem, że faktyczny prąd silnika nie przekroczy...
Witam. Faktycznie dziwne zachowanie silnika, gdyż kierunek wirowania można zmienić po zmianie biegunowości zasilania ( bądź wzbudzenia w zależności od typu silnika). Moim zdaniem problem tkwi w uszkodzonym układzie wyzwalania tyrystorów, bądź uszkodzeniu któregoś z tyrystorów. Normalnie zmiana kolejności faz na zasilaniu nie powinna skutkować zmianą...
Problem z napędem silnika. Stawiam, że to SPS z Simoregiem. Problem z prostownikiem od wzbudzenia. Trzeba zobaczyć jaki alarm pojawia się na Simoregu.
Tak, dajesz prostownik potem filtr LC i zasilasz silnik.
No ale nie będziesz mierzył przecież całego śmigłowca. Ja widzę to tak. Zbudować łoże na silnik wahliwe z osią obrotu w osi wału, prostopadle do osi wału dźwignia przymocowana do łoża opierająca się czujnik siły ( myślę że w tej roli waga kuchenna byłaby doskonała). Na osi silnika sprzęgło łączące z hamulcem. Hamulec to np. drugi silnik z prostownikiem...
Znany powszechnie prostownik pełnookresowy, ,,zachowujący sie jak półokresowy" :D (obniżenie napięcia zasilania o połowę), wykorzystujący indukcyjność własną elektromagnesu. Taki podwajacz Villarda, z cewka zamiast z kondensatorem i działający ,,w druga stronę" :D Stąd niejako sporo tam warystorów - przepięcia.
Chodzi np. o transformatory do zasilania falowników 12-pulsowych. Większość falowników o mocy kilkuset kW i więcej robi się jako 12 i 24 pulsowe żeby zmniejszyć harmoniczne i odciążyć prostowniki. Możesz rozwinąć tę myśl? Mam wrażenie, że coś pomyliłeś. 12 i 24-pulsowe mogą być prostowniki, a nie falowniki. Pisząc falowniki miałem na myśli przetwornice...
Amp jest to 10% czyli 8.8A 600V czyli trzeba by było go ładować prądem trójfazowym ale w tedy nie ma opcji uzyskać 8.8A W zależności jak długo trzeba go ładować Bo można go ładować np prądem stałym 24V o natężeniu 8.8A Jest to moje przypuszczenie które może się okazać zupełnie nie wlasciwe
A co chcesz zasilać z tego prostownika? Silnik DC?
Witam mam problem z Fiatem Punto Evo 1.4 auto nie odpala tzn. rozrusznik kreci pompa paliwa się nie uruchamia , na wyświetlaczu zapala się kłodka Skaner pokazuje błędy komunikacji w BCM ze sterownikiem silnik w sterowniku silnika z BCM. Sprawdzone wiązki Sprawdzone złącza sterownika Sprawdzone i poprawione masy Sprawdzona skrzynka bezpieczników brak...
Jest w tej maszynie użyty silnik DC (duzy moment obrotowy), a przed soba masz prostownik. Odłącz najpierw jeden przewod od silnika od tej płytki np. niebieski i posprawdzaj diody testem diody multimetru. Potem pomyślimy dalej.
Do pierwszego postu: Alternator to po prostu prądnica prądu zmiennego z prostownikiem.
Nigdy nie rozładowałem tego akumulatora do "zera" Nie ma takiej opcji. O akumulator trzeba dbać. Co najmniej raz na rok akumulator przynoszę do domu i ładuję prostownikiem. Mój silnik, to benzyna 1,1i.
Ten "elektromagnes" to sprzęgło elektromagnetyczne włączania noży kosiska. A ta kostka przy silniku na drugim zdjęciu to może być regulator napięcia/prostownik ładowania akumulatora.
Jeśli się boisz to możesz wrzucić jakąś filtrację ale pamiętaj że napięcie na kondziu wzrośnie o 1,30V czyli zamiast 12V będziesz miał około 15V. Też niby nic bo w instalacji jest 14.4V podczas pracy silnika. Ja zasilałem różne silniki (dmuchawy, odkurzacze) z prostownika i nic się nie stało. Dodano po 0 Jeśli się boisz to możesz wrzucić jakąś filtrację...
Będzie działał, ale napięcie wyjściowe będzie proporcjonalnie wyższe. To tylko transformator o regulowanej przekładni z prostownikiem.
Transformator uruchamiany jest przez stycznik, należy sprawdzić styki jak pisze Kolega. Czy na wyjściu prostownika jest napięcie.
Podnieś napięcie do 14V. Podłącz prostownik i sprawdź.
Leo próbowałeś odpalić z podłączonym prostownikiem na zimnym silniku.
Brak pełnej mocy wkrętarki, grzanie się jej silnika jak i prostownika. Chodzi o to jak jest prostowane napięcie czy jedną diodą, dwoma czy mostkiem. https://pl.wikipedia.org/wiki/Prostownik
Zero-jedynkowo? Co z wami? Na wejściu liniowy wzmacniacz, dalej liniowy filtr, trochę nieliniowy prostownik i liniowy wtórnik. Oczywiście tyrystor ma tylko dwa stany, ale z żarówkami które maja bezwładność, już nie jest tak zupełnie dwustanowo, silniki mają jeszcze większą bezwładność. Można tam wstawić MOSFET,y liniowość można poprawić dając wstępną...
Być może twój zasilacz nie ma stabilizatora a jedynie sam prostownik.
Ze zdjęć widać, że prostownik jest 5A... on nie ma stabilizacji prądu, tylko regulację napięcia, więc prąd będzie zależał od stopnia naładowania akumulatora. Żeby nie uszkodzić prostownika przestaw pokrętło tak, żeby wskazówka pokazywała ok 4,5-5A. 20min ładowania przy tym prądzie powinno wystarczyć do uruchomienia silnika.
Witam Sprawdź włącznik czy jest sprawny możesz go obciążyć innym silniczkiem jak masz lub ta żarówka a silniczek sprawdź zwykłym prostownikiem silnik kosztuje w granicach 30 zł brutto nie pomyl biegunów przy akumulatorze oraz silnika pozdrawiam
Ogarnalem jakis interfejs obd Nic nie zdziałasz fejsem OBD bo to stary system i może nie mieć jeszcze protokołu EOBD, kształt gniazda diag. o tym nie decyduje. Poszukaj kogoś z bardziej ,,rozgarnietym,, urządzeniem diagnostycznym żeby podejrzeć podstawowe parametry do odpalenia czyli obroty i ciśnienie w szynie CR. Economy mode nie zniknie po naładowaniu...
1. Czy ty na pewno podłączasz sprawny akumulator? 2 Sprawdź baterię w mierniku. Tanie mierniki potrafią znacznie zawyżyć napięcie przy słabej baterii, miałem kiedyś taki przypadek że tyle samo pokazywał miernik na akumulatorze 12V (bez włączonego silnika)
Od czasu ostatniego naładowania baterii przez prostownik silnik samochodu uruchamia się normalnie, poza tymi kilkoma próbami tuż po podłączeniu akumulatora do układu. Dzięki za pomoc, temat zamykam.
Mógłbyś podać zdjęcie kompletnej instalacji z tym kupionym mostkiem i bezpośrednio podłączonym silnikiem? Masz możliwość zmieryenia natężenia prądu? Czy przy podłączeniu silnika bezpośrednio do prostownika odłączyłeś całkowicie sterownik obrotów wkrętarki? Rafikus
Czyli podsumowując auto powinno miec jakis automatyczny włącznik ładowania tak abym np przez roztargnienie nie odpalal auta na 2 akumulatorach? A jesli nie ma tylko przełącznik to mam za kazdym razem jak odpale silnik włączać ładowanie i tak jechać cały czas, jak staje np na siku to mam pamiętać aby przed rozruchem przełącznik wyłączać a po rozruchu...
nadal mnie ciekawi co to może być. Zdejmij osłonę wentylatora i dokładnie obejrzyj. Mógł tam być hamulec w przeszłości, obecnie zdemontowany i zmieniona osłona. Zdjęcie tabliczki silnik podaj. Zmierz czy jakiś prąd płynie za prostownikiem...
Dziękuje za odpowiedź. Też mi się tak wydawało. Ale nie byłem pewien. Dodano po 1 A czy ktoś z was podpowiedział jak przerobić taki prostownik
Prosta sprawa. Musisz tylko zrobić prostownik aktywny o adekwatnej wydajności.
Takie postępowanie grozi mandatem. Postój samochodu z pracującym silnikiem nie może trwać dłużej niż 1 min. Należy co 59s przesunąć samochód. 10cm wystarczy. :)
Witam. Jeżeli zasilasz silnik przez prostownik niesterowalny (diodowy) to nie ma sensu przeprowadzania takiej symulacji (hamowanie prądnicowe). Tak jak napisałeś nie da się przepchać energii z silnika do sieci, operując tylko na diodach. Hamowanie przeciwwłączeniem zadziała. przy zasilaniu jednopulsowym po zamianie biegunowości będzie wymuszony przepływ...
Wprawdzie nie korzystałem z takiego prostownika, ale człowiek który je budował tłumaczył nabywcom, że należy go włączać w czasie rozruchu silnika. Wówczas napięcie w instalacji samochodu nie przekroczy 15V.
Na wejściu prostownika dajesz przekaźnik np. 77.25.xxxxx8650 [url=https://www.tme.eu/pl/Document/2804... do niego prosty układ z diodą zenera, który wyłączy prostownik po przekroczeniu 15V na wyjściu, masz dwa problemy z głowy: soft-start i przepięcie na wyjściu po uruchomieniu silnika
No to przecież ma się zapalać! I zgasnąć po uruchomieniu silnika.
Jest to prostownik do ładowania akumulatorów. Silnik spalinowy w tym agregacie uruchamiany jest m.in. rozrusznikiem elektrycznym i właśnie ten prostownik jest do ładowania akumulatora będącego na wyposażeniu agregatu. Czerwony przewód, to + (plus) i powinien być podłączony do + akumulatora. Agregat chyba nieco z wyższej półki, więc prądnica powinna...
Popraw błędy w poście. Podłącz do niego np. silnik prądu stałego. Jeśli będzie buczał to uszkodziłeś diody.
Sprawdź czy nie ma przebicia na rdzeń - oporność pomiędzy poszczególnymi ścieżkami komutatora a metalową częścią rdzenia powinna być bardzo duża. Sprawdź poszczególne uzwojenia - mierzysz oporność na przeciwległych ścieżkach komutatora (tak jakby miernik był szczotkami) - musi być niewielka, ale nie 0 i nie bardzo duża. Sprawdź szczotki, czy dociskają...
z tego co widzę na fotce to jest to tz transformator bezpieczeństwa wyj AC 24V/~4 do 5A przeważnie od 120 do 150 wat aby zasilać silnik DC najlepiej wykonać prostownik Gretza z kondensatorem filtrującym i stabilizatorem patrz strona http://felektr.katalogi.pl/temat7646
Aklumulator "odżył" po włożeniu go do toyoty i 10-minuttowej pracy silnika. Po tym naładował się prostownikiem do pełna. dziękuję za porady
Spróbuj prostownikiem do ładowania akumulatora samochodowego jeśli posiadasz.
Nie jestem całkiem pewien ale wygląda to na prostownik jednopołówkowy, obecnie można kupić w obudowie ładne małe http://bns.com.pl/os,29969,B2-1P-400-Ukl... np coś takiego , na zasilanie wchodzi np 230 a na zasilaniu hamulca jest 105V. Takie prostowniki stosuje się obecnie do zasilania hamulców np ema-elfy na silnikach . Jeśli to wina spalonego...
Jeden koniec powinien być przykręcony śrubą do obudowy silnika, a drugi w dowolny punkt masy najlepiej do głównej masy zasilacza np.: do kondensatora lub prostownika. Przewód ten nie jest konieczny, ale może zmniejszyć przydźwięk z silnika który jest jednocześnie transformatorem. W ZK140T przewód ten podłączony jest do masy przy gnieździe nagrywania.
Pytanie brzmi : Czy można ładować akumulator w moim aucie przez odłączenie wyłącznie dodatniego zacisku, podłączenie w jego miejsce dodatniego przewodu od prostownika i ujemnego do masy w komorze silnika (oczyszczony łeb śruby)? Tak, Jest to poprawna metoda.
Prostownik jednopołówkowy (na jednej diodzie) ma wpływ na akumulator... pozytywny wpływ. Nie można jednak podłączać do takiego prostownika silnika na 12V bez dużego kondensatora filtrującego.
Witam.Na wyjściu prostownika jest napięcie stałe tętniące,możesz silnik zasilić bez obaw.Proponuję założyć blokadę na pokrętło autotransformatora przy napięciu 180V.Wzór na tętnienia U tętnień=3,74*I/C.Pozdrawiam
Prąd 75A to zbyt mało do rozruchu silnika, jeśli akumulator całkiem padł.
Passat B5 1.9 TDI 99r. kombi z wycieraczką z tyłu. Różnica pomiędzy sedanem jest taka, że od pompki odchodzą dwa wężyki do spryskiwacza przód i tył osobno. O ile dobrze myślę sterowanie przód/tył odbywa się przez zmianę obrotów silnika. Kilka dni temu przestał działać spryskiwacz. Bezpiecznik ok, na kablu przy silniku prąd jest więc dobieram się do...
Na dobrą sprawę, to z większego ubędzie mniej, bo dysponuje większym prądem rozruchowym, a więc spadek napięcia jest mniejszy. Co za tym idzie - gwałtowniej zakręci rozrusznikiem i silnik prędzej zagada. Mniejszy będzie powoli i dłużej kręcił.
Pierwszym stopniem falownika jest prostownik, silnik będzie więc widziany jako takie obciążenie. Cosφ silnika nie będzie bezpośrednio przekładał się na cosφ falownika. Najbardziej kompetentnym w tym temacie będzie producent falownika.
silnik samowzbudny To silnik szeregowy prądu zmiennego. Przy prądzie stałym zadziała, ale nie zasilaj go (silnika) napięciem sieciowym wyprostowanym. Rezystancja uzwojeń stojana, i wirnika dla prądu stałego jest rzędu pojedyńczych omów. Co innego dla prądu zmiennego. Tu jest obciążenie indukcyjne, i impedancja zależy od częstotliwości sieci. Jeżeli...
Cz y może być zwykły zasilacz 230/12 v Oczywiście , ale z kondensatorem filtrującym . Podłączenie miernika i bocznika masz tutaj rozrysowane : http://automatyka.elstat.com.pl/p10289,w... . Do zasilania można użyć osobnego zasilacza , lub wykorzystać zasilanie...
Witam. Czy mogę taki regulator zastosować do prostownika?
Pytania: 1. Co ma ten ssr załączać? Tzn. Jakie napięcie AC czy DC? Jaki rodzaj obciążenia, rezystancyjne, indukcyjne, prostownik, silnik. itp ? 2. Dlaczego chcesz sterować ssr z wyjścia analogowego? Przecież ssr to typowe urządzenie on/off czyli cyfrowe.
Próbuję uruchomić układ zasilający cztery silniki prądu stałego na napięcie 21 V/5 A. Układ zasilany jest prostownikiem dwupołówkowym jak na załączonym schemacie. https://obrazki.elektroda.pl/8793828300_... Prostownik nie zasila bezpośrednio silników, tylko poprzez sterownik. Niestety, nie mam schematu do sterownika silników, ale zastanawiam...
oczywiście że się da. Prostownik + aku + przerywacz i są kierunki
Możesz dać albo pojedynczą diodę prostowniczą w szereg z transformatorem i to już będzie taki najprostszy prostownik jednopołówkowy. Można dać lepszy prostownik czyli mostek Gretza. Jednak ważne jest aby prostownik wytrzymał prąd tego silnika. Tu koledzy dyskutują o prądzie tego zestawu nadmuchowego : http://www.elportal.pl/forum/viewtopic.p...
Zgaduj-zgadula - ciąg dalszy :roll: A może autotransformator i prostownik?
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Raz miałem taką sytuację. Zrobiłem zasilacz, tam mostek, dałem mały kondensator. Podłączyłem i zaczą wibrować pod rytm. Podłączyłem inny a tu to samo. Dałem większy kondensator i było po kłopocie. No i po co Kolega wprowadza w błąd? Silnik prądu stałego, zasilany prądem wyprostowanym pełnookresowo nie ma prawa wibrować w rytm sieci. Przecież po prostowniku...
To bez znaczenia, jak wygodniej, gdzie bliżej itd. Inna rzecz- nie zabezpieczam w ten sposób transformatorów (tu wyłącznie bezpieczniki topikowe), ale już zasilanie prostowników hamulców silników tak (dwie fazy, 400V). V.
Witam Zamiast dynama proponuję duży silnik krokowy. Do tego prostownik i kondensator elektrolityczny. Poszukaj na forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65... Pozdrawiam
Schematy super! Przekaźnikiem się nie przejmuj - na razie. On pełni tylko funkcję informacyjną dla kierowcy i nie pływa na pracę alternatora. Uwaga: napięcia mierzymy względem masy, chyba, że wyraźnie napiszę o innym sposobie. Najpierw odłącz kable XYZ od prostownika. Nie znam koloru. powinny być trzy w jednym kolorze. Nie zaznaczaj ich przed odpięciem....
Na odłączonym wirniku zapaliłem, włączyłem prostownik i silnik chodzi normalnie, wkręca się na obroty. Z prostownika ciągnie jakieś 4 ampery, dokładnie nie powiem bo mam zegarowy wskaźnik w prostowniku.
Jakiego urządzenia jest to symbol? Chodzi mi oczywiście o ten element pod prostownikiem. Dodam że układ zasilać ma silnik 3f. http://obrazki.elektroda.pl/1139557000_1...
Na zdjęciu schemat prostownika dla rozruchu silnika . Wyjście prostownika włącza się na akumulator. Jeśli napięcie akumulatora w granicach normy schemat prostownika jest blokowany, na jego wyjściu nie ma napięcia. Jeśli w moment puszczenia silnika napięcie akumulatora obniża się, włącza się schemat prostownika i na akumulator postępuje napięcie . Po...
Zakupiłem na allegro silniczek 12v od wycieraczek Forda Focusa. Po podłączeniu do prostownika silnik ladnie pracuje. Kiedy natomiast podlacze go do zasilacza od komputera kreci ale przerywa, Jakie są parametry tego silnika (zasilanie, moc, pobór prądu) ? Jakie parametry ma ten zasilacz ?
Witajcie Kupilem Opla Astre J HB z nie działającą tylną wycieraczką. Rozebrałem klapę wyciągnąłem silniczek - podłączyłem pod prostownik - silnik sprawny, bezpiecznik pod maską również. Do silnika podłączona jest kostka z 3 przewodami.. 1 - masa, 2 - 12V, 3 - 0,02V. <-- tak pokazał mi miernik Komputer pokazuje mi błąd B370B https://obrazki.elektroda.pl/6290677100_...
W takim razie w jakim stanie są szczotki tego silnika?
silnik prostownik prostownik hamulec silnik prostownik regulator silnik
silnik briggs zawora licznik honda przesuwanie tekstu
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Uszkodzenie akumulatora: przyczyny i diagnostyka Adaptacja alternatora zwrotnego w Peugeot RXH