Wez moduł zapłonowy z Digifanta, poloneza gaźnikowego czy innego prostego i sobie zmontuj układ i zobacz jak daje iskrę.
Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Witaj Ja miałem ten sam cyrk w swojej Ladzie 2107.Radio Alan 28, antenka Oklachoma zamontowana na stałe w dachu, radio prawidłowo podłączone i zestrojone. Tak walczyłem : najpierw zlokalizowałem źródło zakłóceń - instalacja zapłonowa, potem zgodnie z radami fachowców założyłem kondensator przy cewce zapłonowej i alternatorze- nie pomogło, potem nowa...
Witam. Niestety istnieje wiele przyczyn dlaczego tak się dzieje :/ z elektrycznych przyczyną może być: nie kontakt na którymś złączu, przebicie na cewce zapłonowej (ta z żółtym przewodem) przebicie żółtego przewodu do masy, uszkodzony regulator napięcia (czarny przewód zasilanie elektryki- sprawdź czy nie zanika napięcie) uszkodzona pompka paliwa (niebieski...
W przypadku cewek zapłonowych nowszej konstrukcji nie powinno się odłączać świecy zapłonowej od cewki w czasie pracy silnika, może to spowodowac przebicie izolatora w cewce zapłonowej i będziesz w plecy ~75 zeta. Ja zawsze podłączałem inna świece dołączoną do masy tak aby kabel nie wisiał w powietrzu. Pablo
Witam, Mam problem z Fiatem UNO 1.0 FIRE . Auto pali normalnie, ale podczas jazdy brak mu mocy-czasem jest problem wjechać pod górkę. Auto ma zainstalowany gaz, ale nie ma znaczenia czy jedzie na gazie czy benzynie - cały czas jest słaby. Podczas jazdy da sie wyczuć szarpnięcia- jakby jeden "gar " raz palił a raz nie. Podczas nocnych obserwacji pod...
W swojej praktyce miałem dwa takie identyczne przypadki w poldkach na abimeksie . W pierwszym przyczyną był przewód wysokiego napięcia - za duży opór , w drugim przebicie na cewce zapłonowej - dopiero ciemna noc pozwoliła zobaczyć przeskok iskry , i to trzeba było się dobrze przyjżeć :!: A co do cewek zapłonowych to 1-4 a 2-3 to niczym się nie różnią...
Odświeżam wątek . Znowu dzieje się to samo , w deszcz porażka z jazdą , zauważyłem , że na cewce zapłonowej są małe wyładowania przebicie delikatne na obudowie , jak się rozgrzeje prawie znika (sprawdziłem zraszając wodą). Wymiana gumek nie pomogła . Chcę kupić nową tylko nie wiem jakiej firmy wybrać : ngk , champion , czy tesla ? Wszystkie są w podobnej...
Witam Seat Toledo 1995 2.0i 8V typ 2E Mam problem z bardzo nierówną pracą silnika odrazu po uruchonmieniu ale na zimnym silniku Najpierw zaczełem od wymiany kabli wysokiego napiecia i świec Potem mechanik stwierdził przebicie na cewce zapłonowej (tez ją wymieniłem) Następnie skupiłem sie na aparacie zapłonowym (wymieniłem palec i kopułke) Auto podłaczane...
W moim przypadku ,przyczyna było przebicie na kablu wysokiego napiecia(uszkodzenie w/w centralki .po przelaczeniu na gaz, przekaznik klapał niemilosiernie)
pompę zawsze było słychać po przekręceniu kluczyka kilka sekund psss pomierzyłem żarówką 12v5w jak pan pisał słabo się świeci ledwie żarzy są 4 przewody w kostce czarny, dwa brązowe , czerwony po podłączeniu czarny-- brązowy (bez różnicy który ) świeci po zmierzeniu woltomierzem 10V czarny -czerwony NIC woltomierz 0V czerwony-brązowy NIC woltomierz...
Diody TV20-03 i TV18-03 były stosowane jako element prostowniczy wysokiego napięcia w czarno-białych odbiornikach telewizyjnych w miejsce mających zastosowanie wcześniej lamp EY86 i DY86. Są to diody złożone ze stosu płytek selenowych grubości około 0,1 mm średnicy około 3 mm w ilości kilkaset szt. na jedną diodę umieszczonych w rurce ceramicznej. Charakteryzują...
rozumiem cię kolego, ale mi tylko chodzi o to, że towar który przyszedł był prawdopodobnie wadliwy. Nie mówię tu o kilku sztukach ale o kilkuset. Na rynku pojawia się, że tak powiem badziew, który nie spełnia norm użytkowania. Przy demontażu jednej ze świetlówek powstało przebicie do obudowy co też nie jest według mnie normalne. Dlatego szukam odpowiedzi...
Sprawdzić czy są kondensatory przeciwzakłóceniowe na cewce zapłonowej i na alternatorze a także wieczorem jak auto trochę postoi (kilka godzin) podnieść maskę , włączyć silnik i obejrzeć kable zapłonowe czy nie ma przebicia. Jakiekolwiek przebicie dyskwalifikuje je a tak swoją drogą to co kilka lat nalezy je wymienić tylko jakość kabli w sklepach często...
Parę lat wcześniej miałem w takim samym silniczku problem z przegrzewaniem się i winna była cewka zapłonowa.Miała przebicie na uzwojeniu i dawała iskrę troszkę za szybko. Przyznam się, ze pierwszy raz spotkałem się z taką diagnozą, żeby przebicie na cewce zapłonowej mogło przyspieszać zapłon. Ale do rzeczy. Nie zajmuję się zawodowo naprawą samochodów...
Witam.. i sprawdziłem... zacząłem od kabli i zauważyłem jak zgasiłem światło w garażu ze jak chodzi na równych obrotach czy to niskich czy wysokich jest ok, ale gdy próbuję zwiększyć gwałtownie obroty, na kablach WSZYSTKICH robi się biało tzn jest przebicie i iskra przeskakuje na blok silnika i obudowy w okolicy świec zapłonowych. Co dalej na cewce...
Wiesz próbowałem na różne sposoby z auta prosto pod przewody akumulatorowe, próbowałem na krótko prosto do rozrusznika i też nic, nie mam schematu wiązki zapłonowej z CDI, modułu, magneto, iskrownik, cewka, gdybym znal kolory przewodów może udalo by mi się ustalić gdzie tkwi problem, może być jakiś defekt na iskrowniku lub cewce może jest gdzieś przebicie...
Może.
Witam! Weź mocną lupę i sprawdź dokładnie cewki czy gdzieś nie przebiło izolacji wysokonapięciowej
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Diesel czy benzyna? Wygląda trochę jak w silniku iskrowym(benzyna) przebicie na cewkach zapłonowych.
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
zmieniałeś przewód WN
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to. Dużo rzeczy może być. Najpierw sprawdź takie które nic nie kosztują. Najpierw wyczyść przepływomierz. Sprawdź silniczek krokowy, sondę lambda. Może być też zapchany katalizator. Czasami jak jest przebicie na kablach, to z cewkami zapłonowymi może być problem.
Do wymiany był Dme i Cas. powód przebicie w cewkach zapłonowych
Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem jak głupi, ale iskry nie ma z fajką czy bez i tak nie ma iskry. Gdybyś wstawił jakiś filmik jak ta iskra...
Tym bardziej że to nie elektronika musi być winna. Równie dobrze może być zwarcie/przebicie w uzwojeniach.
Do sprawdzenia czy pali na wszystkie cylindry. Przewody zapłonowe, świece, połączenia, może gdzieś dostała się woda i powoduje przebicie. Do sprawdzenia także aparat zapłonowy. Gdzie w AUDI A4 B5 jest aparat zapłonowy ? Są dwie cewki zapłonowe sterowane z elektroniki silnika. Cześć.
Możesz mieć przebicie na cewce zapłonowej.
Na początek sprawdź masę silnika (przewód masowy rozrusznika), a następnie masę układu zapłonowego z instalacją (masa modułu, cewki WN).
Okazało się że było przebicie z cewki zapłonowej i od tego wariował mi też alarm :/ Dziękuje za szybką podpowiedz wroc.
Miałem kiedyś to samo w Carinie E z 1992. Było przebicie na cewce zapłonowej, które występowało tylko przy wysokim napięciu, czyli było NIEMIERZALNE normalnym miernikiem. Kilka autoryzowanych serwisów Toyoty nie wiedziało jak wykryć tą usterkę.
hmmm no właśnie a chodzi mi o to żeby stwierdzic czy kable maja przebicie czy nie? chodzi mi o montaz instalacji gazowych gdzie jak wiadomo kable musza byc w dobrym stanie i nie moga mie przebicia, ale jak tu klientowi udowodnic że ma kable do wymiany? moze ktos ma jakis magiczny sposób??? A moze da sie jakos "dorobic" sonde do oscyloskopu???
Sprawdzi cewkę zapłonową bardzo lubi pękać i mieć przebicie do masy :) o ile się nie mylę najczęściej psuje się 3 i 4 gar najlepiej wyciągnij ją odkręcając 4 śruby bodajże na torksa 20 i postaw ją na czymś co ją odizoluje od masy silnika i patrz czy nie latają woku niej iskierki .
Tak wymiana cewki bo jest przebita.
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz: przebicie na cewce zapłonowej; czy tak jak w większości japońców jest ona w aparacie zapłonowym?; jeśli tak , to jest to częsta usterka; wtedy wymiana przewodów i świec pomoże, ale nie na długo. obejrzyj dokładnie jeszcze raz cewkę.
Jak jest przebicie na wysokim napięciu z cewki zapłonowej, to taśma izolacyjna nie pomoże...
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
Zostaw ten sterownik w spokoju. IAW6 z tego co pamiętam jak wykryje cykliczne wypadanie zapłonu to odcina wtryskiwacz w jednym cylindrze. Ty musisz się zainteresować cewką zapłonową. Cewka jest zintegrowana, jak ma przebicie wewnątrz to jest możliwość że odcina dwa cylindry. Jest to układ z traconą iskrą, więc jedna cewka strzela na dwu świecach jednocześnie.Kup...
Znam taki przypadek gdzie simson gasł ponieważ na cewce zapłonowej było przebicie, jak zimny to jeździł a jak sie nagrzał to gasł.
U mnie takie objawy dawała uszkodzona cewka zapłonowa. Miała przebicie na drugim cylindrze.
cewkę zapłonową na przebicie można sprawdzić spryskując ją delikatnie wodą (butelka ze spryskiwaczem do mycia szyb) przy pracującym silniku.Jak zwolni obroty lub przerwie to ma na 100% przebicie i trzeba ją wymienić
To w jaki najprostszy sposób można sprawdzić czy cewki mają przebicie czy nie oczywiście bez różczki,czy tylko przez obserwacię w nocy?
W ksiazce od auta, podana jest przerwa 1.07 mm., a niby pasujace swiece NGK, maja ta przerwe 1.3 mm., wiec roznica dosc spora. Zgadza się - różnica spora i to może jest przyczyną obecnych kłopotów. Iskra (to skrót myślowy) szuka innej łatwiejszej drogi, a jak ją znajdzie w cewce, to ją uszkodzi i może to być przyczyną konieczności wymiany uszkodzonej...
Mam w aucie cewki zapłonowe z opornością uzwojenia wtórnego 5,4 kOhm. Z tego co znalazłem w sieci, nowe cewki na tym uzwojeniu mają 6,5 kOhm. Czy różnica jest na tyle duża, że mogę odczuwać jakieś objawy w pracy auta? I drugie pytanie. Czy mogę jakoś jeszcze zmierzyć te cewki? Na przykład podać na nie zasilanie i zmierzyć multimetrem? Możesz zmierzyć...
Cewka zapłonowa miała przebicie i za to nie palił pozdrawiam
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
przebicie cewce napięcie cewce zapłonowej napięcia cewce zapłonowej
naped elektryczny roweru makro excel zapis pliku przyłącze bezpiecznik
urządzenie elektryczne discotech schemat
Łucznik 884 – instrukcja serwisowa, regulacje, katalog części, naprawa maszyny do szycia Błąd 1C1 w szafie do odświeżania - przyczyny i rozwiązania