Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Przebicie na cewce spowodowało by brak iskry (bo wyładowanie było by gdzie indziej - w miejscu przebicia).
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Wez moduł zapłonowy z Digifanta, poloneza gaźnikowego czy innego prostego i sobie zmontuj układ i zobacz jak daje iskrę.
Dobry film! Ja bym to rozebrał i potwierdził że to idzie z cewki, uruchomił to na stole (najlepiej na uziemionej blasze) i obejrzał czy widać ślady osmoleń. Na moje ucho to jest zbyt mięsista iskra na taką ceweczkę, może jest tam pod tym silnikiem coś jeszcze? Ale jeśli to przepięcie od wyłączanej cewki to zastosuj gasik. Podłącz do niej (opornik-kondensator)...
Na fotce masz od góry dwie wsuwki . To na nich dokonaj pomiaru . Jeżeli na nich jest 6 om to powinno być dobrze ale nie zawsze . Przeważnie następuje przebicie na wysokim napięciu w środku cewki którego zwykłym miernikiem nie wykryjesz . I to przebicie ujawnia się dopiero podczas pracy silnika . Wtedy silnik zaczyna rwać lub w ogóle nie będzie iskry...
Stawiałbym na przebicie na kablach albo cewce.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
1. Przebicie na przewodzie wysokiego napięcia lub cewce. 2. Instalacja do przejrzenia,prawdopodobnie przetarta izolacja na przewodzie od rozrusznika lub problem z włącznikiem
Z tymi błędami to bywa różnie . Jak masz trochę cierpliwości i nie chcesz bez potrzeby wydawać kasy to zamień cewkę nr 3 z jakąś inną pojeździj trochę i sprawdź błędy . Jak wskazanie pójdzie za cewką to masz werdykt . Zdarza się że wypadający cylinder "zakłóca" spaliny , wtedy sterownik koryguje dawkę , spaliny są wtedy w normie a praca silnika do kitu...
Wypadanie zapłonów - sprawdź świece, przewody WN, czujnik położenia wału. Może masz przebicie w cewce WN i gubi iskrę wtedy niedopalone paliwo idzie na katalizator i zapycha go. Jeśli masz niesprawny układ paliowy to zniszczysz katalizator. Jeśli jeden cylinder nie pali będzie wyczuwalne szapanie silnikiem i brak mocy. Sond lambda może mieć zwarcie...
Ja nie mam lpg. Czuje lekkie poszarpywanie, pewnie tylko ja bo mechanicy twierdzą że chodzi idealnie, a najlepiej pokazać to poprzez zmianę obciążenia gaz-hamowanie silnikiem-gaz czuć wtedy szarpnięcie.
Przebicie na cewce/świecach zapewne
świece jak pisałem mam w tej chwili BOSCH-a (sprawdzone). jeżeli przewody , które zamontowałem byłyby felerne, to dlaczego jest przebicie na cewce?
Witam, Posiadam samochód Opel Vectra A z sinikiem 1.6i Cat. Fabrycznie oryginalna cewka zapłonowa dostała przebicie. Zakupiłem nową firmy Beru po montażu działała normalnie, natomiast na drugi dzień był problem z odpaleniem. Patrzę pod maską, a ona również dostała przebicie i powstaje łuk elektryczny. Zareklamowałem, reklamacje uznali i wymienili na...
Witam, od kilku dni walczę z pewnym problemem w moim vw lupo 1.0 2000r. Mianowicie, samochód tak jakby szarpie/przerywa przy jeździe ze stałą prędkością w zakresie 1,5 do 2,5 tys obrotów. Powyżej tych obrotów auto pracuje normalnie, również przy przyspieszaniu jest ok. Wymieniłem kable, świece. Wczoraj zauważyłem, że na cewce jest przebicie. Więc zakupiłem...
ale caly czas mam przebicie na cewce i przewodach. dlaczego?
Dzięki za odpowiedź i sorry za mało elegancki skrót. Ok. Załóżmy że na jednym tweeterze jest niewielkie przebicie w cewce. Czy można temu jakoś zaradzić?
w tym przypadku no którym piszesz prawdopodobnie może być zalana cewka prądniczki tacho.Sugeruję,byś sprawdził omomierzem czy jest przejście do masy. przebicie do masy, przerwa na cewce skryn
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
Co do falujących obrotów to sprawdź przepustnice a szarpanie to zazwyczaj przebicie na cewce
1. Przebicie na cewce w/n. 2. Na forum jest masa postów na ten temat.
To przebicie jest na cewce.
Załóż świecę na kabel wychodzący z cewki i sprawdż iskrę,jeśli będzie przebicie to znaczy cewka złom. Robiłem takie sprawdzenie i nie mam przebicia na cewce. Przebicie na cewce pojawia sie dopiero jak świece są wkrecone. Kompresje mialem od 12 do 13 atm. Kąt wczesniej był ustawiony na +5st a obecnie na +2st - na takim kącie "najlepiej" w tym momencie...
No świece ale co mają świece do przebicia na cewce jak mi rozwala moduł z cewkami ... Cewka daje wysokie napięcie ,impuls dodatni. Świeca jest wkręcona w metal,czyli minus. Jeżeli ma zwarcie to tak jakbyś połączył plus z minusem na akumulatorze. Miałem taką świecę w ręku,elektroda dodatnia była na stałe zwarta z obudową wkręcaną. Miernik pokazywał same...
Wygląda na przebicie w cewce. Kable zapłonowe sprawdzone?
Błąd jak masz mmt to źle ustawione sprzęgło zaniża obroty a co do szarpnięć to ew przebicie na cewce wchodzi w gre
Możesz mieć przebicie na cewce zapłonowej.
mam podobny problem silnik 1.2 AWY ( przebieg 94 tys).Jeżeli pracuje nie równo to moze byc przebicie na cewce. Jutro jade na odpytanie to dam znać
Witam. Zweryfikuj czy na pewno dobre są świece i kable WN - nawet nowe się psują szybko a i trafiają się uwalone już w pudełku. Wypadający zapłon też może siać w odczyty sondy. Jakie zastosowałeś kable i świece? Ostatnio NGK nie ma dobrej renomy. Piszesz ze na jednym ze starych elementów WN było przebicie - czasem sama faja na cewce lubi strzelać. Zobacz...
Jeszcze mozliwe przebicie na cewce plus przewody i efekt jest.
Panowie! Może ustalcie z jaką cewką mamy do czynienia. Czy mowa o cewce zespolonej jak w silnikach TU5JP4 (szare złącze), czy rozwiązanie np z dwoma cewkami, czy pośrednie.
Przebicie w cewce wn między uzwojeniami wtórnym i pierwotnym może uszkadzać moduły.
Własnie sprawdziłem moją renie i jest delikatne przebicie na cewce jutro ją wymienię i zobaczę czy to było to(mam taką nadzieje)pozdrawiam,
Napisz jakie było przewidziane zasilanie Oryginalnie miało być 9 voltów, tylko jak używałem tranzystora 2N2222a też wybuchał, nawet przy 9 voltach[/quote] Prawdopodobnie jest gdzieś przebicie. Zanim zaczniesz podbijać napięcie, uruchom cewkę na 9 V.
Wracając do cewki zapłonowej.Autko szkoliło mnie bardzo mocno.Silnik na wolnych obrotach pracował dobrze.Tylko w czasie jazdy dzwoniły zawory.Musiałem podjechać do serwisu forda i tam stwierdzili przebicie w cewce na jednym z uzwojeń, wcześniej wyzwalało iskrę.Wymiana cewki i ok..
Może.
Oczywiście ze tak w momęcie przebicia np przy cewce w tym momęcie brakuje iskry na jednej ze swiec. Czyli tak zwane wypadanie zapłonu.
Może być gdzieś przebicie na cewce, jakieś pęknięcia obudowy skoro widać przebicia iskry na niej. Takie zjawisko nie powinno mieć miejsca i to może być przyczyna.To samo może być na kopułce. Miałem coś takiego w CC, przebicie z cewki na mase, było widać minimalne pęknięcie obudowy i auto szarpało i były problemy z odpaleniem.
I wraz nie odpala? Skoro ma odpowiednie ciśnienie paliwo i iskrę to musi odpalić, a iskry jesteś pewnien? Jak ją sprawdzałeś? Może masz przebicie na cewce? albo w nieodpowiednim momencie następuje zapłon.
W Twoim wypadku "przewód" to element pomiędzo cewką a świecą. Jeżeli jest gdzieś przebicie to na cewce lub na tym odcinku.
DZIEKUJE SERDECZENIE ZA WSZYSTKIE INFORMACJE I RADY, OKAZALO SIE ZE MIALEM PRZEBICIE NA CEWCE I TO WLASNIE BYLO POWODEM PRZERYWANIA -TERAZ JEST JUZ OK . DZIEKUJE I POZDRAWIAM
Problemem mogą być nie napięcia wyindukowane w cewce czujnika ale ewentualne przebicie z uszkodzonej cewki a właśnie do tego ma służyć ta sonda. To tylko kwestia czasu aż czujnik dostanie iskrą na obudowę i wolałbym żeby ta iskra nie uszkodziła oscyloskopu. ps.Iskra z uszkodzonej cewki wn ma parę centymetrów długości i potrafi skutecznie uszkodzić izolatory...
A ja stawiam na przebicie w cewce lub na świecy przy mocniejszym kopnięciu dostaje większy impuls i iskra jest na tyle silna że ucieka np . w cewce do masy lub na świecy ( pęknięcie , zabrudzenie)
Może to tylko kabel ma gdzieś przebicie. Ale jest duże prawdopodobieństwo że głośnik jest uszkodzony :( Jak masz dostęp do miernika to sprawdź jaką ma oporność głośnik. Ta Twoja tuba jest pasywna? Jak tak, to jeszcze może być przebicie na cewce w zwrotnicy.
temat szeroki. Przebicie na cewce, może siada któraś z zespolonych cewek, może wtryskiwacz co jest znane z 206. ale przede wszystkim podaj chociaż czy to diesel czy benzynka i jakies szczegóły.
Jak wypadanie zapłonu występuję przy 1500 RPM na pedale gazu na 100% (gaz w podłodze). Czyli wtedy czuć przerywanie i po chwili zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE. To raczej cewka ma ma niewielkie przebicie na drugim cylindrze ,które ujawnia się dopiero przy ciężkich warunkach. Dla potwierdzenia diagnozy można założyć dużą rurkę termokurczliwą na...
Zdarzyło mi się stwierdzić przebicie na cewce kineskopu od odchylania, przy zbyt blisko biegnących przewodach po odsunieciu usterka zanikała. Obejrzyj dokładnie ceawki odchylania w kineskopie.
To daj tylko diodę na cewce. (na 500 V lub 1000 V). Dobrze jakby była szybka ale nie ma takiej konieczności. Jak na rysunku nr2 ale bez rezystora i kondensatora
To jednak bylo trafko. Prawdopodobnie przebicie w cewce WN - w nowym jej rezystancja wynosi ok. 300 omow a w starym byly jakies kiloomy. Teraz wszystko juz dziala. Dzieki za wsparcie oldboy !
Według mnie to masz przebicie na przewodach WN lub przebicie na cewce albo walnięty lub słaby styk kondensatora przy aparacie zapłonowym. A świece jaki mają przebieg? Darz rade sprawdzić sam. Może paliwo zatankowałeś nie takie?
U mnie w którymś z aparatów było zwarcie (lub przebicie) na cewce indukcyjnej (taka ceweczka z drutu fi ok. 0,04 mm o wymiarach ok.4x12mm) w obwodzie lampy. Wymiana cewki rozwiązała problem.
Dziwaczne przemyslenia,bo jak padnie czujnik to nie ma iskry na wszystkich garach.Czujnik ten jest podstawowym sygnałem inicjującym.Ma po prosto przebicie w cewce -wtórne do pierwotnego.Cewka w układzie transformatorowym-układ DIS-z iskrą traconą.
Panowie komprecha jest wszystko jest a nie chce zapalić jeszcze nie próbowałem na hola bo mam inne samochody do roboty. Prawdopodobnie ma gdzieś przebicie na cewce. I dlatego wali w kolektor za puźno zapłon. Ta zima daje w kość nie?
Tradycyjnie, odpalić silnik, spryskiwacz w rękę i psikć po kablach i cewce aby namierzyć przebicie,
Hej, pewnie jakbyś chciał uzyskać taki efekt specjalnie to by się nie udało, bardzo interesuje mnie ten układ [niesa to przypadkiem ksenony?] , moim zdaniem to za mała pojemność kondensatora i coś z generatorem, może przebicie na cewce-szybciej odpala niż układ. Pozdrawiam.
Miałem kiedyś to samo w Carinie E z 1992. Było przebicie na cewce zapłonowej, które występowało tylko przy wysokim napięciu, czyli było NIEMIERZALNE normalnym miernikiem. Kilka autoryzowanych serwisów Toyoty nie wiedziało jak wykryć tą usterkę.
Ello!! Jak iskra przeskakuje ci bezposrednio z obudowy cewki to tak byc nie powinno Masz przebicie na cewce, czytaj jest uszkodzona zalecana wymiana na sprawna. Dziwi mnie tylko to że iskra robi przeskok na wiązkę przewodów a nie do rdzenia czyli masy. Pozdro RZezniol
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz: przebicie na cewce zapłonowej; czy tak jak w większości japońców jest ona w aparacie zapłonowym?; jeśli tak , to jest to częsta usterka; wtedy wymiana przewodów i świec pomoże, ale nie na długo. obejrzyj dokładnie jeszcze raz cewkę.
Miałem to samo w takiej samej, kapała woda na silnik ( dokładniej-sączyła sie po wiązce) i nastąpiło przebicie na dolnej cewce stojana, zaś on jest przecież zerowany. Wymieniłem stojan, stary przezwoiłem, będzie na zapas.
Wewnątrz alternatora są połączenia lutowane osłonięte koszulkami. Miałem idento przypadek ze swoim. Rozebrałem, sprawdziłem, wszystko w porządku złożyłem, szedł dzień i ładowanie skakało w niebezpieczne wartości. A winne było przebicie na jednym z łączeń cewki z masą. Nie uszkadzało to regulatora tylko jak by go omijało. Dokładnie było to na cewce która...
Do zamknięcia problem był w cewce i było przebicie
a jak ją sprawdzić , chodzi ci o kostkę od stacyjki?
No to kopułka uszkodzona lub palec ma przebicie...
Przebija sie prawdopodobnie od przepiec powstajacych w cewce. Sprobuj wstawic diode prostownicza miedzy zrodlo-dren tego mosfeta, w kierunku zaporowym. Najlepiej jesli bedzie to dioda Shotky'ego.
Pojawił się prąd na cewce butelkowej A jak ten prąd stwierdzasz? Drugi zacisk cewki butelkowej jest dobrze umasiony? Cewka nowa, przewód dobry to chyba fajka została. Da się tą fajkę jakoś spradzić. Przykładamy kablem z cewki do głowicy i też żadna iskra nie pada To właśnie sprawdziłeś fajkę (metodą jej wyeliminowania). Jaki odstęp iskrowy zachowujesz?...
Problem jednak był w wentylatorze. Niby się kręcił ale jak się trochę pokręcił to zwalniał. Może jak się nagrzewał, to dostawał przebicie na którejś cewce? Po wymianie wentylatora, komputer działa prawidłowo.
temat uważam za zamknięty jedną z przyczyn było przebicie na jednej cewce i luźne połączenie kosti do sondy lamba.
https://botland.com.pl/pl/przekazniki-tr... W zakładce "Pobierz" masz datasheet tego przekaźnika. Tak jak poprzednio, są to te nóżki, które są na schemacie połączone prostokątem. Co do twojego pomiaru - test diody nie powinien piszczeć na cewce. Powinien pokazać pewną oporność. Co...
Mogę tak podłączyć ale wątpie żeby coś poprawiło. A z jakiej racji by miały być przebicia na cewce ?
Może gubi iskrę. Trzeba by sprawdzić kopułkę rozdzielacza, przeczyścić palec. Może na cewce jest przebicie na masę. Zapal samochód, weź spryskiwacz i psiknij po cewce i kablach WN. Jeśli zmieni obroty to są gdzieś przebicia. Pozostałe podzespoły też trzeba sprawdzić. Świece kiedy były wymieniane?
odświerzanie danych w tech 1 w tym roczniku jest dość wolne i to jest normalne. co do utraty komunikacji - miałem kiedyś taki problem w 2 autach i w obu powodem były zakłócenia w pracy sterownika spowodowane przebiciami w ukł. zapłonowym a dokładnie przebicie w cewce wn - podstaw na próbę inną - nic to nie kosztuje pozdrawiam
Witam. Niestety istnieje wiele przyczyn dlaczego tak się dzieje :/ z elektrycznych przyczyną może być: nie kontakt na którymś złączu, przebicie na cewce zapłonowej (ta z żółtym przewodem) przebicie żółtego przewodu do masy, uszkodzony regulator napięcia (czarny przewód zasilanie elektryki- sprawdź czy nie zanika napięcie) uszkodzona pompka paliwa (niebieski...
Witam. Diodą rewersyjną nazywamy inaczej diodę zwrotną. Jest ona włączona równolegle z cewką przekaźnika, ale w kierunku zaporowym (katodą do + zasilania). W momencie wyłączenia przekaźnika zapewnia przepływ prądu i rozładowanie energii zgromadzonej w cewce, jednocześnie zabezpiecza tranzystor przed przebiciem. LM 335 -> tak. Pzdr.
Widzę 2 wyjścia albo zawór ma opory mechaniczne albo on tak musi a masz w instalacji jakieś słabe połączenie (np zbyt cienkie kable). Po namyśle widzę trzecią opcję - przebicie w cewce zaworu na uziom. Różnicówka jest ale elektrycy z sobie tylko znanych powodów łączą części instalacji z jej pominięciem.
(at)____Podkreślnik____ Zatem wygląda to rzeczywiście na przebicie w cewkach odchylania - pomiędzy cewkami odchylania poziomego a pionowego, które są na potencjale masy. Szukaj Bracie nowego zespołu cewek. To przebicie mogło nastąpić albo na skutek zawilgocenia odbiornika, albo błędnego podłączenia TVLa.
Ten transformator jest w zasadzie autotransformatorem i dlatego takie jego oznaczenie schematowe. Wyprowadzenie "5" jest więc podwójne- jest to koniec cewki anodowej i jednocześnie początek cewki wysokiego napięcia. Sądząc po zdjęciu, właśnie ten ostatni przewód został urwany. Można to potwierdzić omomierzem- powinien pokazać przejście między urwanym...
Zmierz ciśnienie sprężania. Przebicia na cewce też nie powinno być.
Witam Ja mam problem z kosiarka nac lp 40 300 pl gg Mianowicie podczas koszenia żona przestawiając kosiarkę nałożyła ja na pręt metalowy. Rozwaliło koło magnetyczne urwało klin. Na szybko zespawalem koło i kosiarka chodziła po jakims czasie i koszeniu spaw puścił. Coś się zblokowało bo nie można było przekręcić nożem zakres ruchu był pół obrotu więc...
No sporo już sprawdziłeś ale ja bym jeszcze spojrzał na odpowietrzenie zbiornika paliwa filtr węglowy i zaworek. Może poprostu wytwarza się w nim podciśnienie? Dziwne tylko, że nie wyrzuca żadnych błędów. Strzelanie to jakby zły skład mieszanki coś z zapłonem. Może masz przebicie na cewce? Jak paracuje sonda? Chodzi mi o to jak zmienia się napięcie...
Witam No dobrze, ale myślałem, że przebicie następuje między częściami o dużych potencjałach... A z tego co wiem to potencjały między pojedynczymi zwojami są malutkie... W takim razie co sugerujesz... Mam odwinąć ponad 12 000 zw !? W sumie wolę już to niż przebicie w cewce mającej 45-100 tys zwojów bo tyle docelowo miała mieć... Ale czy na pewno muszę...
A jednak chyba przebicie /upływność/ na cewce stojana.Trzeba sprawdzić megaomomierzem. Miałem podobny przypadek też w Fiacie. Trochę zawilgotniał i żarzyła się lampka ładowania. Niestety musiałem wymienić całe uzwojenie.
Znam taki przypadek gdzie simson gasł ponieważ na cewce zapłonowej było przebicie, jak zimny to jeździł a jak sie nagrzał to gasł.
Otwórz przekaźnik i sprawdź diodę. Masz rezystancję na cewce 1Ohm bo dioda ma przebicie. Jeżeli cewka miała wcześniej rezystancję 70Ohm to wygląda na to że cewka jest na 5V.
Witam wszystkich. Mam Audi 80 B3 (rocznik 87) i mam problem z predkosciomierzem. Dziala jak mu sie podoba ale zazwyczaj nie dziala. Czy przyczyna moze byc przebicie na cewce wysokiego napiecia bo w jej okolicach mocno kopie prad. Lub jesli komus cos wiadomo to co moze byc tego przyczyna (zimne luty na plytce od licznika? ) pilnie potrzebna pomoc bo...
Przez iskrę obroty nie wzrosną. Mogą tylko spaść. Ale jeśli piszesz o zdławieniu na wysokim biegu, to może to być spowodowane np. przebiciami na cewce, których tak łatwo nie zdiagnozujesz. Sprzęgło, to gdy obroty silnika rosną, a prędkość motocykla nie. Tu musisz się dokładnie przyjrzeć, czy tak się dzieje.
Tylko napięcie potrzebuję większe np.200 kV i 200 kHz przy bezpiecznym prądzie. Przy Wysokich napięciach największą trudnością jest zapewnienie dobrej izolacji, gotowy trafopowielacz pozwala ci ominąć całą zabawę z izolacją i nawijaniem, ale był projektowany na 20-30kV. Na wyższe napięcia będzie trudno znaleźć coś gotowego, chyba tylko układy zasilania...
Od wody mogło dojść do przebicia izolacji w cewce zapłonowej.
W przypadku cewek zapłonowych nowszej konstrukcji nie powinno się odłączać świecy zapłonowej od cewki w czasie pracy silnika, może to spowodowac przebicie izolatora w cewce zapłonowej i będziesz w plecy ~75 zeta. Ja zawsze podłączałem inna świece dołączoną do masy tak aby kabel nie wisiał w powietrzu. Pablo
Poddałem się i oddałem samochód do mechanika. Powód był tak prosty że aż wstyd mówić. Na cewce było przebicie. Założyłem nową i śmiga jak należy. Dzięki wszystkim ;)
Witam.Miałem kiedyś podobny problem w swojej Xantii 2,0 16V 1996.Uszkodzona była listwa z cewkami wysokiego napięcia. Z tego co piszeszTwoje auto ma jeszcze przewody wysokiego napięcia i na nie bym stawiał lub jakieś przebicie na cewce zapłonowej.xantia ma jeszcze jedno wrażliwe miejsce-obok akumulatora w nadkole wchodzi taka prostokątna wtyka jak tam...
Sprawdzenie, czy jest sprawna, nie jest proste, bo jest wiele typów uszkodzeń. Można zrobić pomiary mostkiem RLC dla kilku częstotliwości, i sprawdzić, czy do wyników pasuje jakaś indukcyjność + szeregowo z nią ten opór + równolegle do całości jakaś pojemność - jeśli zdecydowanie nie pasuje, to pewnie cewka ma zwarcia między zwojami (swoją drogą, dawno...
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Witam! Weź mocną lupę i sprawdź dokładnie cewki czy gdzieś nie przebiło izolacji wysokonapięciowej
Hmmmmm Mi dziś zgasł w trakcie jazdy. Już drugi raz. Poprzednio miałem podobne objawy do twoich, jeździłem aż zgasł. Wstawiłem do atorazywonej stacji przez rovera, tydzień czasy szukali ustarki wymienili mi listwę, kopułkę, przewody ale nie powiedzieli o co chodzi. Nie wiem co mu zrobili (nie chcieli powiedzieć) ale silnik odpalił i chodził równo. Tydzień...
Rozkręć silnik to go zobaczysz. Dwa czerwone przewody wychodzące z górnego otworu to wyprowadzenia wyłącznika odśrodkowego. Dodaję schemat amatorskiego testera przebicia izolacji. http://obrazki.elektroda.net/10_12814761... Żarówka nie powinna się zaświecić jeśli izolacja jest dobra. Zaznaczam że jest to sposób amatorski. Norma przewidywała...
Szkoda ze tak stary post i brak odpowiedzi,moze ktos mi pomoze-passat b5 ahl juz 4nowa cewka,bosch,beru,i jakies dwie po ok 1mies jazdy przebicie na cewce,z swiecami i przewodami juz dobijam do wartosci auta,heh,elektryka sprawdzona,cisnienie,10*4garki,zero bledow -podczas uszkodzenia cewki bank pierwszy lub drugi lub trzeci lub czwarty -zalezy ktora...
Oczywiście tranzystor jest na dużym radiatorze? Próbuj bawić się sprzężeniem, tj. delikatnie przesuwać uzwojenie pierwotne wzdłuż rezonatora. Tylko nie wyżej jak ~1cm - inaczej może przebić. Możesz też spróbować czy bez torusa nie będzie działać lepiej - w tak małej cewce jego pojemność może utrudniać wzbudzenie.
przebicie cewce zapłonowej przerwa cewce pradu cewce
szarpanie przyspieszaniu konfiguracja beckhoff esp8266 flashowanie
Bezpiecznik zamka bagażnika Nissan Versa Brak dźwięku w PS2 na telewizorze - możliwe przyczyny