Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Cewka zapłonowa w matizie ma przebicie,,,Czy może być to przyczyną że nie odpala...???Szczególnie gdy jest deszczowo lub mgliście...
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
Panowie jak zmierzyć (stwierdzić) czy kable zapłonowe maja przebicie??? Nie chodzi mi tu o obserwacje w ciemnym miejscu czy tez w nocy ale jak to ZMIERZYĆ np. oscyloskopem??? Czy uzyc jakiejś sondy czy tez bezpośrednio na przewodzie zapłonowym??? Dodtakowo jak stwierdzic czy cewka zapłonowa nie jest uszkodzona???
Cewka po jakimkolwiek przebiciu na WN nadaje się do muzeum. Są testery cewek WN , po co podpinać oscyloskop , kombinować z sondą Wn i tp.? Kolega o nicku Motronic , opracował tester cewek WN w samochodach i na pewno jest ten schemat na naszym forum! Natomiast "przebita" cewka na WN nadaje się do muzeum , a pierwotne sprawdzisz na omach!
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
Sprawdzi cewkę zapłonową bardzo lubi pękać i mieć przebicie do masy :) o ile się nie mylę najczęściej psuje się 3 i 4 gar najlepiej wyciągnij ją odkręcając 4 śruby bodajże na torksa 20 i postaw ją na czymś co ją odizoluje od masy silnika i patrz czy nie latają woku niej iskierki .
cewkę zapłonową na przebicie można sprawdzić spryskując ją delikatnie wodą (butelka ze spryskiwaczem do mycia szyb) przy pracującym silniku.Jak zwolni obroty lub przerwie to ma na 100% przebicie i trzeba ją wymienić
Cewka zapłonowa miała przebicie i za to nie palił pozdrawiam
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
U mnie takie objawy dawała uszkodzona cewka zapłonowa. Miała przebicie na drugim cylindrze.
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Zostaw ten sterownik w spokoju. IAW6 z tego co pamiętam jak wykryje cykliczne wypadanie zapłonu to odcina wtryskiwacz w jednym cylindrze. Ty musisz się zainteresować cewką zapłonową. Cewka jest zintegrowana, jak ma przebicie wewnątrz to jest możliwość że odcina dwa cylindry. Jest to układ z traconą iskrą, więc jedna cewka strzela na dwu świecach jednocześnie.Kup...
Witam, Posiadam samochód Opel Vectra A z sinikiem 1.6i Cat. Fabrycznie oryginalna cewka zapłonowa dostała przebicie. Zakupiłem nową firmy Beru po montażu działała normalnie, natomiast na drugi dzień był problem z odpaleniem. Patrzę pod maską, a ona również dostała przebicie i powstaje łuk elektryczny. Zareklamowałem, reklamacje uznali i wymienili na...
Witam Nie chcę cię straszyc ale 2 tyg. temu miałem na warsztacie u siebie takiego poldka i padł czujnik poł. wału korbowego.Dostępny tylko w serwisie 283zł:cry: Ale sprawdz jeszcze resztę układów:ciśnienie paliwa ,cewka zapłonowa,cy nie ma przebicia na sygnał sondy lambda Pozdrawiam
Albo po prostu jak się zagrzeje cewka zapłonowa to ma przebicie.
Przyczyn może być kilka : Cewka zapłonowa, przebicie na palcu itd. ale z dośiadczenia wiem iż bardzo częstą przyczyną takiego stanu w silniku C16NZ (E16NZ) jest moduł w aparacie zapłonowym). I według mnie jest to najbardziej prawdopodobny element.
Sprawdź jeszcze czy sama cewka zapłonowa nie ma przebicia.
Witam! Weź mocną lupę i sprawdź dokładnie cewki czy gdzieś nie przebiło izolacji wysokonapięciowej
Znajdę sondę to podstawie bo ona mi się nie podoba. A pytanie czy cewka zapłonowa może mieć przebicie a błędu nie pokaże
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Diesel czy benzyna? Wygląda trochę jak w silniku iskrowym(benzyna) przebicie na cewkach zapłonowych.
Cewki i moduł przeważnie padają w wyniku przebicia na kablach WN . Dbaj o kable i świece to nie będziesz miał kłopotów z modułem .
Najpierw sprawdź czy cewka zapłonowa dobrze masuje do ramy i sprawdź wszystkie styki instalacji. Kabel w/n masz dobry nie łapie przebicia gdzieś?
To mój pierwszy post, więc witam wszystkich. Jakiś czas temu miałem podobne objawy w golfie 1.4 98r. Okazało się, że cewka zapłonowa miała przebicie. Po wymianie zaczął pracować normalnie.
- cewka była założona z zestawu więc raczej powinna być git a czy sprawna to też nie wiem jak sprawdzić. Czy przypadkiem nie próbowałeś "kopać" ze zdjętą fajką bez świecy ?? Tego typu cewka potrafi dostać przebicia jeśli się wywoła iskrę bez założonej świecy.
Najprawdopodobnie cewka ma przebicie między uzwojeniami nn a wn.
Witam. Uszkodzone cewki i/lub przebicia na przewodach WN.
U mnie w VW Golf 3 1,8 było identycznie okazało się ,że cewka zapłonowa miała przebicie do karoserii po zakupie nowej wszystko wróciło do normy .
Pierwsze to nowe kable zapłonowe i świece to jest podstawa. Jeśli nie pomoże podłóż na próbę drugi czujnik wału , ja raz miałem taki przypadek a jak nie to cewka zapłonowa ma przebicie czego nie będzie widać.
prawdo podobnie poszła cewka zapłonowa czyli moduł do którego wchodzą przewody,cewka może mieć przebicie :D
Tak NIE WOLNO robić, jak pozbawiasz cewkę wn odbioru w postaci świecy, to wysokie napięcie rośnie do wartości, które spowoduje jej nieodwracalne przebicie, uszkodzenie, moduł zapłonowy również nie przeżyje takich eksperymentów. Kable wn sprawdza się na 2 sposoby, miernikiem (omomierzem), czy mają wymaganą rezystancję (przeważnie 2 - 10kΩ), drugi,...
Może być cewka padnięta
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
jak można sprawdzić cewkę ? Podobno na gazie do przeskoku iskry potrzebne jest większe napięcie niż na benzynie, więc jeżeli na benzynie chodzi, to zmniejsz odległość między elektrodami świecy. Jak zacznie chodzić na gazie, to znaczy, że masz osłabioną cewkę zapłonową (przebicie i nie daje pełnego napiecia) lub coś z jej zasilaniem po stronie NN (nie...
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to. Dużo rzeczy może być. Najpierw sprawdź takie które nic nie kosztują. Najpierw wyczyść przepływomierz. Sprawdź silniczek krokowy, sondę lambda. Może być też zapchany katalizator. Czasami jak jest przebicie na kablach, to z cewkami zapłonowymi może być problem.
Witam. Ja tak miałem, gdy cewka zapłonowa miała przebicie. Kable też były nienajlepsze. Mam Nexię 1.5 DOHC rocznik 1996. P.S. Acha, to jest diesel. Nie znam sie na nich, tam jest chyba trochę inaczej?
Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem jak głupi, ale iskry nie ma z fajką czy bez i tak nie ma iskry. Gdybyś wstawił jakiś filmik jak ta iskra...
Już doszedłem cewka zapłonowa była do wymiany bo miała przebicie tylko po wymianie tej cewki świeci mi się cały czas kontrolka od oleju olej jest zatankowany do pełna a kontrolka od oleju nie gaśnie świeci cały czas zawsze jak odpaliłem skuter to gasła a teraz nie gaśnie co to może być przyczyną czy jakiś kabelek nie łączy czy coś innego ?
W jaki sosób uszkodzone?Zwarcie na wtórnym czy przebicie do pierwotnego?Cewki Bosch ,Beru czy Temic?
Do wymiany był Dme i Cas. powód przebicie w cewkach zapłonowych
jak wyżej, wysiadła cewka zapłonowa, miała przebicie i sygnał szedł bezpośrednio do komputera, objawiało się to rozbłyskiem wszystkich kontrolek i przerwą w pracy silnika, na innym forum ta usterka skończyła się uszkodzeniem ecu już za 3 rozbłyśnięciem wiec sprawy nie bagatelizować!
Gdzie się ta cewka uszkodziła? Na pierwotnym? Wtórnym? Rozsadziło ją, dostała przebicia?
moduł jest razem z cewką, jeżeli telefunken to duża szansa że siedzi. Wystarcza podłożyć inny na próbe, lub stwiedzić obecnoć impulsów zapłonowych na środkowym pinie wtyczki modułu. Często-gęsto pada sama cewka, przebicie na wtórnym, wtedy wystarcza zamontować cewkę od poloneza i kablami połączyć z modułem....
Spróbuj podmienić cewkę zapłonową, w tych modelach lubiły mieć przebicie.
chłopie nigdy nie słuchaj takich głupot że można zasilikonować cewke jeśli ma przebicie to są bzdury dla obcego klijenta
juz kiedys pisalem auto szarpie tylko po nagrzaniu przy dodawaniu gazu njwiecej do 3000obr wymienilem filtr paliwa,powietrza,swiece,wtryski,modol,ko... ,palec,kable WN sprawdzalem z innej hondy-niepomoglo, i tak sie zastanawiam moze to lambda albo cewka ktora jak sie nagrzeje daje przebicie
Podmień cewkę zapłonową, potrafią dostać przebicia.
Ja myślę że to raczej problem ze słabą iskrą Zimny silnik potrzebuje wzbogaconej mieszanki a do jej odpalenia jest potrzebna mocna iskra a już zwłaszcza do gazu sugeruję sprawdzić cewkę zapłonową może ma przebicie wewnątrz i napięcie zasilania cewki Pozdrawiam
Sprawdź dokładnie przewody zapłonowe czy w tych otworach gdzie nakładasz na świece, nie ma białych zwęgleń do masy, bo tam najczęściej lubi przebijać, możesz także sprawdzić najlepiej w ciemnym garażu spryskaj woda rozpyl na przewody i cewkę i poszukaj przebicia, czy gdzieś iskierki nie skaczą.
Sprawdź czy cewka nie ma przebicia lub przewody zapłonowe możliwe ze zawilgocone.
Cewka często ma książkowe rezystancje a mimo to ma przebicie między zwojami pod obciążeniem
Przy wybuchowej pracy. Po pierwsze czyszczenie z myciem palnika i nagrzewnicy. Po drugie elektroda zapłonowa (może porcelana być pęknięta a kable mieć przebicie na obudowę. Po trzecie cewka pracy a nie cewka zapłonu która nie zawsze zamyka i palnik główny odpala detonacyjne od iskry... Zaworek powolnego w junkersach obecnie jest bez regulacji, zaworek...
czy coś można uwalić. Widać już, że cewkę tak Ona była już uwalona wcześniej, one właśnie tak się psują, dostają przebicie przez izolację do głowicy
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz: przebicie na cewce zapłonowej; czy tak jak w większości japońców jest ona w aparacie zapłonowym?; jeśli tak , to jest to częsta usterka; wtedy wymiana przewodów i świec pomoże, ale nie na długo. obejrzyj dokładnie jeszcze raz cewkę.
A może po prostu ci puchnie tłok dzisiejsze tłoki z aluminium są słabej jakości więc może to jest przyczyną lub cewka zapłonowa ma jakieś przebicie spróbuj zrobić zapłon bateryjny chyba że taki masz i akumulator jest słabo ładowany.
Quad na nowym akumulatorze nie odpala, a podczas procesu rozruchu cewka zapłonowa strzela tak, jakby było w niej zwarcie i rozrusznik nie chce kręcić Skoro strzela to może ma przebicie ? Sprawdziłeś chociaż czy iskra jest ? Rozrusznik można podpiąć na krótko i sprawdzić.
ale czy to mogło by powodać takie coć ze cewka dostaje przebicie? myśle ze poprzednia cewke tez to cos rozwalilo
Pomiar rezystancji nie jest do końca dobrym pomysłem. Bo na wtórnym i tak możesz mieć przebicie. Jedyna dobra diagnoza to oscyloskop albo podmiana.
Skoro śmierdzi, to pewnie katalizatora brak i ktoś na tym zarobił. Teraz kwestia czy sonda w ogóle jest wstawiona i podpięta. Co do nierównej pracy, to może być przepustnica zabrudzona, układ zapłonowy mieć przebicia. Wieczorem popsikaj z atomizera pod maską na cewkę i aparat zapłonowy. Zobacz czy iskry nie skaczą. Jaki to silnik, 1.6 8v, czy fsi?
silnik pracuje bardzo nierówno na biegu jałowym (czuć szarpania), przy mocniejszym depnięciu w pedał przyspieszenia można wyczuć smród zgniłych jaj Czyli do katalizatora dostaje się niespalone paliwo - wypadają zapłony - w tej sytuacji musi być błąd lambdy (który wcale nie oznacza jej uszkodzenia), a problem najprawdopodobniej leży w układzie zapłonowym...
Przebicie na uzwojeniu wtórnym CZ.Cewka do wymiany.
Witam, po odpaleniu silnika odłaczeniu masy i ocieraniu nia o pokrywę silnika idą minimalne iskierki . czy to jest normalne? jakieś przebicie z cewki, zwarcie? maszynka pali ładnie wchodzi na obroty idealnie wiec raczej z cewką zapłonowa wszystko ok... któraś cewka od świateł ma przebicie??? jedyny problem to brak ładowania aku napiecie na aku bez swiateł...
Witam. Mam problem z przewodami zapłonowymi ponieważ ostatnie dostały przebicia po ok 700 km. Poprzednie przejechały ok 8000 km i pokazały "dyskotekę" (przebicie). Co może być przyczyną tego faktu. Czy cewka daje za wysokie napięcie? Dodam że mam LPG. Pozdrawiam.
Znajomy poradził mi sprawdzić cewkę zapłonową i był strzał w dziesiątkę , miała przebicie do masy,zobaczyliśmy to dopiero w ciemności.Po wymianie cewki wszystko jest OK. Gurgi
Czasem lubią pękać cewki zapłonowe i jest przebicie. Domowy sposób sprawdzenia przebicia: W nocy zapalić samochód,podnieść pokrywę silnika i zaobserwować w którym miejscu przebija iskra(najlepiej żeby było wilgotno,lub lekko rozpylaczem zrób symulacje wilgoci) W czasie przebicia widać miejsce i słychać Pozdrawiam Janusz.
Cewka padla , już to przerabialem
może przeskoczył pasek rozrządu (za późny zapłon)i tu pytanie jak z mocą i czy usterka pojawiła się nagle? cewka w aparacie, moduł zapłonu.... Dodano po 1 cewka zapłonowa może mieć przebicie do masy
Witam mam problem z matizem błąd 0105 - map sensor.Wymieniłem na nowy map sensor silnik chodzi nieco lepiej niż przed wymianą ale dalej nierówno na biegu jałowym delikatnie kichając do wydechu czarnym dymem( wygląda na bogatą mieszankę). Nadmienię że przed wymianą map sensora wymieniłem w ukł. zapłonowym palec rozdzielacza,kopułkę, świece,kable zapłonowe...
Często taki objaw daje daje: -cewka z przebiciem lub zanikaniem iskry z innych powodów -kable zapłonowe z przebiciem -świeca z przebiciem Ogólnie to wygląda to tak, że w silniku masz zazwyczaj 2 cewki sterujące 4-ma świecami, więc jedna cewka daję iskrę w tym samym momencie na dwa cylindry, choć w jednym nie następuje zapłon. Koledzy z Elektrody kiedyś...
Witam, Mam problem z Fiatem UNO 1.0 FIRE . Auto pali normalnie, ale podczas jazdy brak mu mocy-czasem jest problem wjechać pod górkę. Auto ma zainstalowany gaz, ale nie ma znaczenia czy jedzie na gazie czy benzynie - cały czas jest słaby. Podczas jazdy da sie wyczuć szarpnięcia- jakby jeden "gar " raz palił a raz nie. Podczas nocnych obserwacji pod...
Możesz zastosować cewkę zapłonowa od samochodu.
Panadol, archaniał4- wyobraź sobie że między dwoma drutami jest odległość 5cm i napięcie 30kV i nic sie niedzieje. A wstawisz między nie dobry izolator np ceramike, bakelit, textolit i nagle nastąpi przebicie -- trrylk. Prawie jak u Hitchcocka.
cewka zapłonowa wydaje takie dziwne tykanie przebicia gdzieś nie ma? a sprawdzić możesz omomierzem pierwotne 0,6Ω wtórne 4,9kΩ
Dotyczy tylko jednego cylindra gdzie wkładane są różne cewki? Cewka prawidłowo zamocowana ? Centralne doprowadzenie wysokiego napięcia powinno stykać się z elektrodą środkową świecy (bez żadnej przerwy). Świeca powinna mieć właściwą przerwę iskrową . Nie podejrzewam takiego przypadku ale gdyby włożyć cewkę bez świecy albo świecę z przerwą w elektrodzie...
Ja zjeździłem już 5 Poldków z czego 3 gaźnikowe ale w żadnym gaźnikowcu z modułem nie miałem problemów. Czasami pada cewka w aparacie zapłonowym i przy niskim napięciu nie będzie iskry . Dodano po 4 Jak cewka w aparacie ma przebicie między zwojowe to zmniejsza się jej rezystancja ja bym przejrzał aparat zapłonowy
(at)zajac15 Zmienić w końcu to nieszczęsne trafo WN. Na cewkę zapłonowa od skutera na przykład. Zaczynam podejrzewać zwarcie /przebicie międzyzwojowe w tym Twoim produkcie
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Nie ma się co obawiać o cewkę. W najgorszym wypadku gdyby warystor był bardzo mały (zdolny przyjąć mały ładunek), a cewka duża to może się uszkodzić sam warystor (ale to skrajna sytuacja). W takim wypadku pojedynczy impuls z cewki zostanie stłumiony i tyle. Dla cewki groźniejsze jest przebicie niż zwarcie wyprowadzeń.
sprawdzi ciśnienie paliwa i ile km masz na filtrze paliwa i czy cewka zapłonowa niema przebicia może być pęknięta
No i na tym trzecim jest przebicie na kablu od góry ale wymieniłem kable i cewkę podobna sytuacja Ze co? Nowe kable świece i dalej przebija na trzecim? Nierealne . Kabli nie da się inaczej (w sumie da się ) bo jedna cewka zasila przeważnie 1-4 a druga 2-3 to iskra tracona lub jak niektórzy twierdzą dopalająca 🤣🤣
Możesz mieć przebicie na cewce zapłonowej.
Cewek zapłonowych się nie przezwaja. Jak chcesz zapobiec przebiciom? Przezwojenie po stronie zasilania jeszcze bym zrozumiał, ale po stronie zapłonu?
Zależy, w którym miejscu się urwał. Ja stosowałem taki patent, że lutowałem 2 wkręty do siebie łebkami i jedną stronę wkręcałem do resztki kabla od cewki a drugą do nowego kabla z fajką. Całość dobrze zaizolowałem, żeby nie było przebicia na masę.
Cewki mają przebicie, czyli wali w tym miejscu iskra, czy tylko w ciemności jest niebieska poświata ? Niebieska poświata jest zjawiskiem normalnym
Sprecyzuj jakie jest uszkodzenie cewki? Czy występuje przebicie po stronie WN, czy uszkadza się pierwotne uzwojenie?
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
Jak go ustawić? Proszę was o fachową pomoc. Krok po kroku. Nie mam lampy stroboskopowej (miałem ale... rozwaliłem :cry: ) Chciałbym to zrobić małymi kosztami,. Bo stroboskop to nie tania sprawa ;/ Jak próbowałem stroboskopem to tak jakby cały czas był opóźniony ... nieważne jak go przestawiłem, zawsze był za późny. Wymieniłem cewkę zapłonową (stara...
Już wielokrotnie pisano jakie mają opory cewka pierwotna i wtórna, pierwotna rzędu ohma wtórna rzędu 10 kilo ohma. Po sprawdzeniu oporności do gniazd uzwojenia wtórnego WN ja wkładam krokodylki i ustawiam tak, aby odległość między ich końcówkami na zewnątrz cewki wynosiła 1-2 mm. Do jednego końca uzwojenia pierwotnego podłączam minus z zasilacza 12V...
Jak chcemy sprawdzać pojedynczo to tylko unoszenie. Ale wtedy unoszona cewka może ulec uszkodzeniu (przebicie). Nie wiem jak jest z tym grupowaniem sterowania, ale w mojej megace z silnikiem K4J, jak siadła cewka zapłonowa, to właśnie przez wypinanie cewek lokalizowałem uszkodzoną cewkę (brak reakcji na wypięcie).
Witam, mam problem, już brakuje mi sił, mianowicie pacjent Daewoo Kalos 1.2 2005r benzyna. Zrobione do tej pory: 1. Olej + wszystkie filtry (kabina, powietrza, oleju, paliwa). 2. Cewka zapłonowa + świece + przewody (przebicie cewki i przewodów). 3. Czujnik położenia wałka rozrządu (walił błędy). 4. Uszczelka pokrywy zaworów (był wyciek) Sprawa wygląda...
Rozsadza cewkę, czy dostaje przebicia?
no 2 szt. są, cewka zapłonowa http://obrazki.elektroda.net/74_12663365... i cewka aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/56_12663368...
Po dogłębnym przeanalizowaniu problemu oraz przy pomocy "wujka google" znalazłem informację, że prawidłowo działająca cewka powinna dawać iskrę przynajmniej 12mm, moje niestety tego nie dają. Więc prawdopodobnie mają przebicie między-zwojowe. Ostatnia założona cewka jest nierozbieralna (zalana od góry żywicą) podobno wytrzymują dłużej. Mam nadzieję....
Sprawdź cewkę zapłonową. Gdy się rozgrzeje może dostaje przebicia i daje słabą iskrę lub w ogóle jej nie ma.
cewka zapłonowy przebicie cewka przebicie przebicie cewka
uszkodzi drzwi pralka bosch zabezpieczenie podłączyć pilot renault
wsteczna kamera cofania kosiarka partner
Zakres ciśnienia -1 do 15 bar: zastosowania i znaczenie Przetworniki Huba Control dla ciśnienia -1...15 bar