To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
Witam więc po kolei: 1. silnik dwusuwowy układ zapłonowy elektroniczny 2. schemat układu zapłonowego http://obrazki.elektroda.pl/9036505000_1... początek jest prawdopodobnie taki sam jak w linku ze schematem z pierwszego postu(nie rozbierałem dalej więc nie wiem - ale wyglądają identycznie więc dlatego tak sądzę) przewód biały został...
Ja zjeździłem już 5 Poldków z czego 3 gaźnikowe ale w żadnym gaźnikowcu z modułem nie miałem problemów. Czasami pada cewka w aparacie zapłonowym i przy niskim napięciu nie będzie iskry . Dodano po 4 Jak cewka w aparacie ma przebicie między zwojowe to zmniejsza się jej rezystancja ja bym przejrzał aparat zapłonowy
Może.
Stary aparat miał w sobie wbudowana cewkę,padł na amen jakieś przebicie dostał.Antyk jakiś brak dostępnych na rynku.Chce zamontować zwykły aparat z cewka zamontowaną na obudowie wentylatora,czy zastosować wyłącznie aparat od 1,2 .Chce a żeby porostu odpalił i było ok czyli nie da rady ten od 1,6. Krok po kroku powiedz co porobić dzieki.
Auto czasem "złapie" na cztery garnki, ale tylko na chwile. Wyglądało by ze przerywa coś w układzie. Cewkę zakupie w poniedziałek. Co do umieszczenia sterownika to rozumiem ze dostać się można tylko od strony kabiny. Ps. robokop, kliknij w tym programie na Lokalizacje Komponentu i załącz tu. Dodano po 3 Wypnij wtyczkę z cewki, ma trzy wejścia. Przygotuj...
Nie dałeś schematu. :cry: Nie piszesz co to za skuter. Jaki jest ten moduł (regulator czy CDI)? Zbyt wiele niewiadomych. Jak mamy ci pomóc??? Pisałem, że wszystkie masy mają być podłączone i silnik ma pracować prawidłowo! Jak nie pracuje tzn. że coś jest uszkodzone! Z resztą nie wiadomu czy się dusi z powodu zapłonu/uszkodzenia instalacji czy też może...
Jak zwykle chcesz mieć rację. Może nie zawsze. Jednak potrafię się do tego przyznać "bez bicia", co niektórym nie przechodzi "przez gardło". Taki oftop. Sorry. Jest wykonany z niezbyt twardego materiału i nie uszkodzi wału. Mam "alergię" na ściągacze elementem naciskającym na wał w formie stożka. Zbyt wiele zniszczonych nakiełków widziałem i związanych...
Witam wszystkich serdecznie.Przejrzałem już chyba wszystkie posty i nie znalazłem opisującego mój problem, choć bardzo podobne się trafiały, ale może po kolei.Mam Tico '98 (80tys) benzyna Jeżdżę po mieście, a wyjazdy po 300-500km 1-2 w roku.Mój problem objawia się tym, że po przejechaniu paru -parunastu km autem zaczyna szarpać podczas jazdy jakby nie...
Witam! Weź mocną lupę i sprawdź dokładnie cewki czy gdzieś nie przebiło izolacji wysokonapięciowej
Wez moduł zapłonowy z Digifanta, poloneza gaźnikowego czy innego prostego i sobie zmontuj układ i zobacz jak daje iskrę.
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to. Dużo rzeczy może być. Najpierw sprawdź takie które nic nie kosztują. Najpierw wyczyść przepływomierz. Sprawdź silniczek krokowy, sondę lambda. Może być też zapchany katalizator. Czasami jak jest przebicie na kablach, to z cewkami zapłonowymi może być problem.
Diesel czy benzyna? Wygląda trochę jak w silniku iskrowym(benzyna) przebicie na cewkach zapłonowych.
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
I tak oporności mu nic nie dadzą, między 4 a 15 może być przebicie cewka niby miernikiem sprawna a iskry brak.
A czy gdy silnik jest ciepły i nie chce odpalić iskra na przewodzie WN (bez fajki) jest podobna jak na zimnym? Jeśli jest mniejsza lub zanika to moze byc wewnętrzne przebicie uzwojeń cewki zapłonowej (cewka do wymiany)
Do wymiany był Dme i Cas. powód przebicie w cewkach zapłonowych
Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem jak głupi, ale iskry nie ma z fajką czy bez i tak nie ma iskry. Gdybyś wstawił jakiś filmik jak ta iskra...
Tym bardziej że to nie elektronika musi być winna. Równie dobrze może być zwarcie/przebicie w uzwojeniach.
zmieniałeś przewód WN
Do sprawdzenia czy pali na wszystkie cylindry. Przewody zapłonowe, świece, połączenia, może gdzieś dostała się woda i powoduje przebicie. Do sprawdzenia także aparat zapłonowy. Gdzie w AUDI A4 B5 jest aparat zapłonowy ? Są dwie cewki zapłonowe sterowane z elektroniki silnika. Cześć.
Panowie jak zmierzyć (stwierdzić) czy kable zapłonowe maja przebicie??? Nie chodzi mi tu o obserwacje w ciemnym miejscu czy tez w nocy ale jak to ZMIERZYĆ np. oscyloskopem??? Czy uzyc jakiejś sondy czy tez bezpośrednio na przewodzie zapłonowym??? Dodtakowo jak stwierdzic czy cewka zapłonowa nie jest uszkodzona???
Na początek sprawdź masę silnika (przewód masowy rozrusznika), a następnie masę układu zapłonowego z instalacją (masa modułu, cewki WN).
Możesz mieć przebicie na cewce zapłonowej.
Wygląda na przebicie w cewce. Kable zapłonowe sprawdzone?
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Okazało się że było przebicie z cewki zapłonowej i od tego wariował mi też alarm :/ Dziękuje za szybką podpowiedz wroc.
Sprawdzi cewkę zapłonową bardzo lubi pękać i mieć przebicie do masy :) o ile się nie mylę najczęściej psuje się 3 i 4 gar najlepiej wyciągnij ją odkręcając 4 śruby bodajże na torksa 20 i postaw ją na czymś co ją odizoluje od masy silnika i patrz czy nie latają woku niej iskierki .
Tak wymiana cewki bo jest przebita.
W przypadku cewek zapłonowych nowszej konstrukcji nie powinno się odłączać świecy zapłonowej od cewki w czasie pracy silnika, może to spowodowac przebicie izolatora w cewce zapłonowej i będziesz w plecy ~75 zeta. Ja zawsze podłączałem inna świece dołączoną do masy tak aby kabel nie wisiał w powietrzu. Pablo
Miałem kiedyś to samo w Carinie E z 1992. Było przebicie na cewce zapłonowej, które występowało tylko przy wysokim napięciu, czyli było NIEMIERZALNE normalnym miernikiem. Kilka autoryzowanych serwisów Toyoty nie wiedziało jak wykryć tą usterkę.
Witam. Niestety istnieje wiele przyczyn dlaczego tak się dzieje :/ z elektrycznych przyczyną może być: nie kontakt na którymś złączu, przebicie na cewce zapłonowej (ta z żółtym przewodem) przebicie żółtego przewodu do masy, uszkodzony regulator napięcia (czarny przewód zasilanie elektryki- sprawdź czy nie zanika napięcie) uszkodzona pompka paliwa (niebieski...
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz: przebicie na cewce zapłonowej; czy tak jak w większości japońców jest ona w aparacie zapłonowym?; jeśli tak , to jest to częsta usterka; wtedy wymiana przewodów i świec pomoże, ale nie na długo. obejrzyj dokładnie jeszcze raz cewkę.
Jak jest przebicie na wysokim napięciu z cewki zapłonowej, to taśma izolacyjna nie pomoże...
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
Zostaw ten sterownik w spokoju. IAW6 z tego co pamiętam jak wykryje cykliczne wypadanie zapłonu to odcina wtryskiwacz w jednym cylindrze. Ty musisz się zainteresować cewką zapłonową. Cewka jest zintegrowana, jak ma przebicie wewnątrz to jest możliwość że odcina dwa cylindry. Jest to układ z traconą iskrą, więc jedna cewka strzela na dwu świecach jednocześnie.Kup...
U mnie takie objawy dawała uszkodzona cewka zapłonowa. Miała przebicie na drugim cylindrze.
cewkę zapłonową na przebicie można sprawdzić spryskując ją delikatnie wodą (butelka ze spryskiwaczem do mycia szyb) przy pracującym silniku.Jak zwolni obroty lub przerwie to ma na 100% przebicie i trzeba ją wymienić
To w jaki najprostszy sposób można sprawdzić czy cewki mają przebicie czy nie oczywiście bez różczki,czy tylko przez obserwacię w nocy?
W ksiazce od auta, podana jest przerwa 1.07 mm., a niby pasujace swiece NGK, maja ta przerwe 1.3 mm., wiec roznica dosc spora. Zgadza się - różnica spora i to może jest przyczyną obecnych kłopotów. Iskra (to skrót myślowy) szuka innej łatwiejszej drogi, a jak ją znajdzie w cewce, to ją uszkodzi i może to być przyczyną konieczności wymiany uszkodzonej...
Mam w aucie cewki zapłonowe z opornością uzwojenia wtórnego 5,4 kOhm. Z tego co znalazłem w sieci, nowe cewki na tym uzwojeniu mają 6,5 kOhm. Czy różnica jest na tyle duża, że mogę odczuwać jakieś objawy w pracy auta? I drugie pytanie. Czy mogę jakoś jeszcze zmierzyć te cewki? Na przykład podać na nie zasilanie i zmierzyć multimetrem? Możesz zmierzyć...
Cewka zapłonowa miała przebicie i za to nie palił pozdrawiam
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
Dotyczy tylko jednego cylindra gdzie wkładane są różne cewki? Cewka prawidłowo zamocowana ? Centralne doprowadzenie wysokiego napięcia powinno stykać się z elektrodą środkową świecy (bez żadnej przerwy). Świeca powinna mieć właściwą przerwę iskrową . Nie podejrzewam takiego przypadku ale gdyby włożyć cewkę bez świecy albo świecę z przerwą w elektrodzie...
Znam taki przypadek gdzie simson gasł ponieważ na cewce zapłonowej było przebicie, jak zimny to jeździł a jak sie nagrzał to gasł.
juz kiedys pisalem auto szarpie tylko po nagrzaniu przy dodawaniu gazu njwiecej do 3000obr wymienilem filtr paliwa,powietrza,swiece,wtryski,modol,ko... ,palec,kable WN sprawdzalem z innej hondy-niepomoglo, i tak sie zastanawiam moze to lambda albo cewka ktora jak sie nagrzeje daje przebicie
Pomyślałeś o tym, że te cewki to może jednak się nie spaliły? To, że nowy kondensator o niczym nie świadczy. Próbowałeś na 3 świecach, każda była nowa? Bo próbowanie na 3 starych to zły pomysł. A przerwa na platynkach dobrze ustawiona? Nie ma nigdzie zwarć do masy na kablu od cewki? Albo w okolicach platynek. A może przewód wysokiego napięcia ma przebicie.
cewka zapłonowy przebicie cewka przebicie przebicie cewka
passat wymiana kierownicy ogranicznik prądu dławik przebieg napięcia przetwornica
matryca lsc320an10 matryca lsc320an10
Triumph-Adler Gabriele 110 DS: Data produkcji i funkcje Triumph-Adler Gabriele 110 DS - lata produkcji