Były 2 wersje, tą słabszą mam w piwnicy i jak byk stoi 0,4KM. Jeździłem tym sporo, aż szlag po raz trzeci trafił cewkę zapłonową. Przegrzewało się toto notorycznie. Ale nie w tym rzecz przecież.
Witam Dwie możliwości: 1. Na przerywaczu zbyt mała przerwa. 2. Przegrzewa się cewka zapłonowa. Pozdrawiam W.B.
Witam. posiadam Forda Focusa I (przebieg 145 tys. rok 2000), ostatnio 3 razy nie mogłem go odpalić gdy się zatrzymałem(wyłączając silnik) i chciałem jechać dalej.Po odczekaniu godziny lub półtorej ponownie mi odpalał. Czy to może być cewka zapłonowa która się przegrzewa? Dziękuję z góry za odpowiedz.
Witam. Mam wielki problem z moją Jawą 350 TS, a dokładnie: - Silnik odpala wszytko na początku wygląda że jest OK, ale jak już gaszę silnik to widzę że wszystkie żarówki są spalone, dokładnie to stopione te pręciki zamieniają się w kulki, tak jakby poszedł taki gigantyczny prąd i pali wszystkie żarówki. - Jeszcze mam dziurawą cewkę zapłonową (tylko...
Witam. tak jak koledzy mówią, sprawdź na początek gaźnik, świecę, cewka i moduł też mogą być, przegrzewa się któryś element i wariuje. Najlepiej było by podmienić i sprawdzić.
Nie mam kabli od instalacji gazowej podpiętych pod cewkę. jak sprawdzić przerwę na przerywaczu ??
Elo mam problem z ogarem 200 po przejechaniu 2-3 km zaczyna się mulić i da się jechać na 1 biegu i to bez gazu. Wygląda, że coś się przegrzewa, sprawdź cewkę zapłonową podstaw inną, możliwe jest też przebijanie innego elementu po nagrzaniu, np. świeca. Wszystko wskazuje na układ zapłonowy.
Moim zdaniem cewka zapłonowa- przegrzewa się i traci gdzieś ciągłość uzwojenia. Pozdr.J. ps sprawdź na gorąco jak zgaśnie czy jest iskra.....
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz różne schematy instalacji WSK 175
JEśli trafo uszkodzone, a typ to CDI, można spróbować cewkę zapłonową od chińskiego skutera ?
Wkładasz nowe śiwece i za 100km są do wymiany? Jeżeli tak to wymień cewkę zapłonową.
najlepiej odłącz gaz od cewki i pojeżdzij na benzynie,jak cewka nie nagrzeje się to wal do gazowników:idea:
Witam.Daewoo Tico. Cewki zapłonowe dostają przebicia(uszkodzenia) 2 razy w roku wymieniałem cewkę na nową.Ładowanie w normie.Zasilanie na cewkę poprawne.I jeszcze jedna uwaga.Cewka jest bardzo ciepła w czasie pracy.Są jakieś wady tych modeli. :cry:
Kable świece Motorcrafta to bardzo dobrze, bo Ford w szczególności zagazowany nie lubi nic innego, może śmieszne, ale sprawdzone. Cewkę też założyłeś Motorcrafta/Mofoco ? Nawet oryginały się często uszkadzają. Czy padła ta sama połówka cewki. Ewentualnie sprawdź czas impulsu na cewkę. Raz tak miałem, że komp podawał o wiele za długi impuls i cewka się...
Załącz dobrej jakości zdjęcia. Domyślam się że ten tranzystor kluczuje cewkę zapłonową więc jeśli się przegrzewa i upala to kluczuje za duży prąd czego powodem jest uszkodzone uzwojenie pierwotne cewki zapł. lub zbyt duże wypełnienie impulsu podczas wysterowania tranzystora przez moduł. Konieczne pomiary prądu i wypełnienia.
miałem kiedyś taki sam przypadek i w takim samym samochodzie co ty i winę za to całe zamieszanie ponosiła cewka zapłonowa która miała zwarcie i sie przegrzewała co powodowało zatrzymanie silnika a jak ostygła znowu szło zapalić auto.
Już wymieniłem świece konda,a przerwa jest OK tylko cewki nie wymieniłem. No i właśnie cewka zapłonowa może być niesprawna. Może się przegrzewać wskutek czego rośnie rezystancja uzwojenia i iskra zanika. Miałem już taki przypadek w swojej WSK. Pomogła wymiana cewki.
Odmian maluszków było trochę. Skoro do cewki idą dwa przewody to domniemywam, że może być to wersja z kablem oporowym, które to były w wersjach z rozrusznikiem w stacyjce. Było to ułatwienie rozruchu - przez cewkę szedł wyższy prąd podczas kręcenia rozrusznikiem. Tam powinna być specjalna cewka, która po podłączeniu 12V (np z alternatora) powodowała...
Witam, chciałbym zrezygnować z tranzystorowego układu zapłonowego z rezystorami balastowymi. Wiem ze wiąże sie to z wymiana cewki zapłonowej na taka która nie wymaga rezystorów o oporność uzwojenia pierwotnego wynosi 3.5 ohm. Chciałbym sie dowiedzieć od jakiego samochodu mogę dopasować taka cewkę i czy wiąże sie to z wymiana świec zapłonowych.i Jeżeli...
Wydaje mi się, że to obala teorię o puchnącym tłoku, ale o czym to może świadczyć, świeca się przegrzewa i przestaje prawidłowo pracować? Też wtedy spotkałem się z tą teorią o puchnącym tłoku, nie negowałem, bo wtedy byłem jeszcze całkiem zielony z silników spalinowych i zastosowaliśmy chłodzenie wodne głowicy, ale to też nic nie dało. Co do przegrzewania...
Wymienione zostały: świece, kable WN, palec rozdzielacza, kopułka rozdzielacza, kostka stacyjki, regulator napięcia alternatora, została dociągnięta osobnym przewodem masa do mocowania cewki. Nic nie pomogło, auto odpala chodzi równo tak jak trzeba, ale średnio co trzy tygodnie cewkę zapłonową spali. Ma ktoś może jakiś pomysł co jeszcze ewentualnie...
Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go ( bez odpalania ), po dwóch minutach zorientowałem się że moduł zapłonowy jest gorący jak patelnia. Przypuszczam, że jest to efekt podobny do tego jaki występował w klasycznych układach zapłonowych. Gdy zapłon był włączony a silnik nie pracował, to cewka zapłonowa robiła się gorąca, gdy cały czas przez nią płynął...
Witam. Cewka od toledo ma wbudowany wzmacniacz (moduł zapłonowy) i przez przerywacz nie musi płynąć cały prąd cewki wystarczy tylko dobrze podłączyć tzn. teoretycznie wystarczy bo ta cewka powinna mieć kąt zwarcia nie większy jak potrzebny inaczej może się przegrzewać. Pozdrawiam.
Częstą usterką w pojazdach serii VW, Seat jest przegrzewanie się modułu zapłonowego pod cewką zaplonową.
Mam mnóstwo schematów generatorka na 555 i LM358. LM358 w układach impulsowych na nic ci się nie przyda. W wersji 2n2222 -> irf510 grzeją się oba tranzystory, rezystor 330 i 10ohm. (choć dałem poźniej 2W) Bo to prymitywne rozwiązanie, początkujący lubią takie badziewka bo skąpią na elementach, ja bym dał dwa tranzystory (wtórnik komplementarny) i nie...
Witam. Sorry ze długo się nie odzywałem chociaż ja zadałem pytanie w poście. Miałem przykry wypadek. A teraz do tematu. Hyundai accent 1.3 12V rocznik 1998. Z tego co się doczytałem na innych forach to jest tam silnik od mitschubishi colta. Czujnik położenia wału jest tam 3 przewodowy, grzebałem trochę w samochodzie i idzie on bezpośrednio do komputera....
Dokładnie jakiś rok temu też wymieniałem czujnik położenia wału, ale jak się okazało to była cewka. Wtedy wystarczyło, że samochód po przejechaniu kilku kilometrów przegrzewał się to automatycznie gasł i nie można było go odpalić. Teraz podobnie jest, ale wtedy na zimnym silniku palił, a teraz wogóle nie pali.
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Odpowietrzenie baku to raz. Dwa przegrzewająca się cewka lub jakiś element układu zapłonowego. Jaka jest historia silnika może tłok puchnie.
Przy niesprawnym układzie chłodzenia płyn by ci się zagotował. też na początku brałem pod uwagę, że wentylator jest niesprawny i podczas załączenia robi zwarcie w instalacji. Dopiero jak spojrzałem na schemat zauważyłem że układ zapłonowy ma oddzielne zasilanie. Z zasilania jednej cewki jest puszczony sygnał na obrotomierz. Zanik napięcia na tej cewce...
Pomóżcie. MAZDA 323 Hatchback 1993 1,4 gaźnik. Po założeniu instalacji gazowej ( nota bene w renomowanym warsztacie) i przejechaniu ok. 800 km na gazie ( zapalając rano zawsze na benzynie) chciałem przejechać parę kilometrów na benzynie. Po nagrzaniu się silnika po kilku minutach jazdy auto gaśnie i nie odpala. Gdy jest usterka nia ma iskry. Po holowaniu...
[b]Witam jako nowy na forum: Otóż mam golfa 1.6 8V na wtrysku i dzieje się z nim dziwna rzecz , przy pełnej temp pracy silnika około 80 stopni jadąc normalnie na jakimś tam biegu i zakresie obr. samochód po prostu gaśnie jak by odcianało mu paliwo lub prąd, samochód gaśnie i przez około pół minuty nie można odpalić , po pół minucie odczekania samochód...
Jest kilka metod poprawienia instalacji. 1. Najprostsza: wstawiasz prosty moduł formujący impuls pozostawiając przerywacz - układ przerywaczowo- tranzystorowy. Jego zalety: przez przerywacz płynie mały prąd, nie wypalają się styki, cewka jest lepiej sterowana. Wady: pozostaje przerywacz, mechaniczne wyprzedzenie zapłonu. 2. Wywalasz przerywacz i dajesz...
AI: Jaki typ świecy zapłonowej jest używany i w jakim jest stanie? nie wiem jaka jest ta sama co była przy zakupie AI: Jakiego paliwa używasz i czy jest ono świeże? benzyna 95 zalałem miesiąc temu Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza danych od użytkownika: - Użytkownik nie zna typu świecy zapłonowej w swoim pojeździe; jest to ta sama świeca,...
Problem - wypadanie zapłonu cewka A,B,C i D Wykryte i usunięte : nieodpowiednie świece zapłonowe, cewki zapłonowe ( brak gaśnięcia cewki ) Luz zaworowy bliski 0,05 ! wszystkie trzy usterki usunięte. Ale nadal występuje wypadanie zapłonu. :evil: No to oscyloskop do łapki i szukanie. I tu niespodzianka gdy silnik pracuje na 2-3 tys.ob/min. wyłącza na...
Ok 10 lat temu zrobiłem sobie zapłon do mojej super bryki 126p na 51. Impulsy brałem z zablokowanego oryginalnego aparatu. Do obliczenia kąta wyprzedzenia przyjmowałem czas "poprzedniego obrotu" - zawsze to precyzyjniej niż nigdy nie działający regulator odśrodkowy na sprężynkach. Nawet poprawiło "kulturę pracy" :), jednak cały projekt powaliła temperatura...
Witam,jezeli jest on na aparacie Bosha,to wadą w tych autach jest czujnik chala w samym aparacie,bądz moduł zapłonowy pod cewką się przegrzewa,sprawdz czy impulsy do modułu dochodzą w momęcie kiedy auto nie odpala.
Witam. Od kilku miesięcy posiadam audi a3 8l 2002 z silnikiem 1.6 AVU oraz LPG. Auto kupione od "znajomego znajomego". W samochodzie było do ogarnięcia kilka rzeczy, ale po ich wymianie przez jakiś czas jeździłem normalnie. Ubywało także płynu chłodniczego. W aucie został wymieniony rozrząd oraz pompa wody. Gazownik zmienił świece, cewkę zapłonową i...
Witam. Co do cewki zaplonowej to jezeli rzeczywiscie masz okolo 15 V z alternatora to masz cos z regulatorem napiecia i cewka przegrzewa sie wlasnie z powodu za wysokiego napiecia. A jesli chodzi o przerywanie to ja mialem ostatnio identyczne objawy i po wymianie swiec, przerywacza, czyszczeniu gaznika, wymiany filtru paliwa itp. przelozylem od kumpla...
witam. mam taki sam problem w mojej xanti 1.8 16v. tylko ze mi nie grzeje katalizatora ale były wystrzały, przerywało i nie miał takiej mocy jak powinien. wymieniłem cewkę zapłonową i świece i przestało przerywać. na gazie troszkę strzela i jest słaby tak jak i na benzynie. na benzynie chodzi tak jak by nie palil na wszystkie gary i po wymianie listwy...
A może ktoś wie jak zrobić coś takiego żeby ten impuls co dochodzi do modułu żeby naładować cewkę WN trwał troszkę dłużej bez potrzeby robienia większego otworu?? np na ne555 jak się da.( coś koło 2,5 -3 ms) Ideę realizują 'mądrzejsze' układy zapłonowe, optymalny czas 'napompowania' cewki prądem jest w zasadzie stały, obroty (czas cyklu) się zmieniają,...
A dlaczego nie po taniości? Koło zamachowe od kosiarki razem z cewką zapłonową ze szrotu albo odpadów gabarytowych. Rozwiąże to problem przegrzewania się silnika bo będzie chłodzony powietrzem z wentylatora.
Witam! Mam problem z odpaleniem auta... przekrecam kluczyk, rozrusznik kreci! ale samochod nie odpala :/ problem pojawia sie ostatnio coraz czesciej, ale nie zawsze, czasami kilka dni nie ma problemu, auto pali "na dotyk" a czasami dopiero jak kilka razy zakrece "na krotko" wowczas kilka razy sie dlawi i gasie, a za ktoryms razem odpala... niestety...
Jeżeli w tłumiku znajduje się katalizator, to będzie on bardziej obciążony i zacznie generować więcej ciepła W mojej pilarce jest zwykła puszka przelotowa z blachą przykręcaną z zewnątrz, która kieruje spaliny w stronę łańcucha. Swoją drogą zatkany nagarem tłumik był główną przyczyna dlaczego pilarka była tak słaba, że na nowym łańcuchu nie mogła nic...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało Czy masz możliwość wykonania zdjęć tych uszkodzonych zestawów cylinder i tłok z pierwszej i drugiej awarii dla porównania i wstawienia ich tutaj? Czy zastosowano na pewno właściwą świecę (np. dano bez tłumika zamiast z tłumikiem; może dano jakąś chińską...
Parę lat wcześniej miałem w takim samym silniczku problem z przegrzewaniem się i winna była cewka zapłonowa.Miała przebicie na uzwojeniu i dawała iskrę troszkę za szybko. Przyznam się, ze pierwszy raz spotkałem się z taką diagnozą, żeby przebicie na cewce zapłonowej mogło przyspieszać zapłon. Ale do rzeczy. Nie zajmuję się zawodowo naprawą samochodów...
Witam Mam problem z analizą usterki. Silnik to V6/2014 3.7L (Ford Cyclone/Duratec) 103kkm. Problem się zaczął po tym jak kiepski fachowiec zainstalował LPG (LPGTECH 326-OBD). Po raz pierwszy błąd wyskoczył 2 dni po odebraniu samochodu od gazownika. Wymieniłem cewkę według zaleceń fachmana. Problem ustąpił od razu. Niestety powrócił kilka dni później...
Mam problem z Hyundaiem Coupe RD '97 2.0 z LPG sekwencja. Zaczęło się od tego że auto już od jakiegoś czasu było słabe i nie chciało się wkręcac na obroty. Nagle zaczeły się pojawiać sporadyczne szarpnięcia - jakby wypadł zapłon. Raz zaczeły szaleć niskie obroty - próbował zgasnąć. Aż nagle stracił moc całkowicie i chodził na 2 gary - musiałem go holować...
benzyna bierze impulsy z cewki zapłonowej ,diesel z alternatoraze styku W.
Z pierwszego postu trudno wywnioskować na czym dokładnie polega problem i czy ktokolwiek to porządnie zdiagnozował pod względem elektrycznym, za to macie już wymyślone gotowe rozwiązanie, trochę dziwne, choć w internecie częste, przypuszczam że kolega Strumien swiadomosci swia.. może mieć rację. Tak może mieć rację. Wpisując w eyszukiwarkę hasło "det3"...
a nie wykluczyłeś wpływu obcych pól magnetycznych zakłócających pracę cewki wyzwalających? Pola owe mogą powstawać np zwartej cewki prądnicy Calkiem mozliwe, ale jak to sprawdzic? Jak zapali to daje prąd i nic sie nie dzieje, nic sie nie pali, nie przegrzewa, nie smierdzi. Poprostu cięzko go zapalic i niemec poprzedni własciciel mial ten sam problem....
<<emmet11> Regulator napięcia w alternatorze. Jeśli chodzi o cewki to nie kojarzę czy w silniku Kia są one zabudowane plastikami czy nie, ale podam wam pewien przykład u znajomego w skoda roomster. Średnio dwie cewki rocznie mu padały, po zdjęciu wszelkich plastikowych osłon które je zakrywały od trzech lat nic się nie dzieje. Podejrzewam że...
Najczęściej w takim przypadku jest wina cewki zapłonowej. z czasem uzytkowania wycieka z niej olej transformatorowy i zaczyna sie przegrzewać a co za tym idzie iskra jest zbyt słaba
Jakieś pomiary, obdukcja? Oporność cewek zapłonowych, impulsatorów, jak jeżdziła jakie było ładowanie, nie gotowała elektrolitu? i takie tam...
Wada konstrukcyjna. Jeden tranzystor się przegrzewał. Ja podmieniałem kiedyś klientowi z używek i dopiero czwarty okazał się sprawny. Usterka jest zazwyczaj ta sama - pad tranzystora od cewki 2 - 3.
sprawdz moduł zapłonowy, miałem już parę takich przypadkow przegrzewał sie. Po ostygięciu auto zapalało
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
Podobnie u mnie. Wymiana pary na BERU rozwiązała problem. Auto-Wójcik Wrocław cena ok 100/szt. Uszkodzona cewka miała wyraźnie zaniżoną wartość rezystancji w obwodzie wtórnym. Pomiar wykazał 8,9kOhma. Wartość minimalna dla SAGEM'ów to 9,0k. Usterka wystąpiła nagle objawiając się wyczuwalnym wzrostem drgań silnika. Spadek mocy itd. Przez prawie tydzień...
Witam, na początku chciałbym zacząć od tego, że przegrzebałem połowę tego forum, widziałem chyba wszystkie schematy, rysunki itd. ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, stąd też zakładam ten temat. Teraz do rzeczy: Jestem posiadaczem chińskiego skutera Giantco Sprint, model chyba mało ważny. Po ok. miesiącu od kupna miał problemy z zapłonem,...
Witam wszystkich :) Mam na imie Pawel i zajmuje sie samochodami. O ile z mechanika nie mam problemow to problemy ze sterowaniem elektronicznym pracy silnika czasami mnie dobijaja...jak teraz zreszta =] troche danych o tworcy problemu :) Samochod Pontiac Trans AM, silnik V8. wtrysk wielopunktowy sterowany oczywiscie przez ECM. Aparat zaplonowy magneto-indukcyjny...
Przegrzebałem bardzo dużo for internetowych. No i tam piszą, że najlepiej jest kupić wiązkę i alternator. A nie lepiej kupić cały nowy motor??? Jeżeli chcesz kupować nową wiązkę, to podejrzewam że ta w motorze jest ... mocno "zużyta". ??? Czyli zniszczona przez ciebie lub poprzedników. Napisz jak jest na prawdę. Łatwiej będzie doradzać. Regulator napięcia...
Witam ponownie... W tym silniku jest wtrysk wielopunktowy (jest listwa z czterema wtryskiwaczami) - to tak dla wyjaśnienia. Wymieniając uszczelkę pod głowicą - siłą rzeczy - miałem głowiczki z wałkami i hydro-popychaczami w rękach - wszystko było ok, zostało wyczyszczone, obejrzane. Było w porządku. Sondy nie ruszyłem - brak odpowiedniego klucza, a...
przegrzewać cewka cewka zapłonowy mercedes cewka zapłonowy toyota
cyfra moduł gniazdka angielskie linux puppy
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Wyciek wody z presostatu w kotle Ariston Clas Evo 24FF Domofon Virone gaśnie po naciśnięciu kluczyka - przyczyny i rozwiązania