Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
Ciągłe obciążenie prądowe styków przekaźników wewnętrznych blokady zapłonu generalnie nie powinno przekraczać 15A. W przypadku typowych dużych przekaźników zewnętrznych jest to spokojnie raz tyle .
Znajdujesz przewód(obwód) który chcesz odłączyć podczas działania alarmu. Przecinasz go i końcówki przewodu podłączasz pod styki 30 i 87a. Styk 85 podłączasz do masy auta , a 86 do przewodu który idzie z alarmu. To w zasadzie tyle w tym temacie. Jak nie wiesz jaki przewód przeciąć to albo napisz jakie auto albo użyj funkcji szukaj która czasem rozwiązuje...
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
Ok. po prostu się nie zrozumieliśmy, lecz radzę Ci założyć odcięcie paliwa na zwykłym wyłączniku, bo jeśli już ktoś ci się dobierze do auta omijając alarm to za pewne uda mu się również ominąć zabezpieczenie realizowane za jego pośrednictwem. Odcięcie zrobione własnoręcznie przez użytkownika samochodu w miejscu znanym tylko jemu znacznie bardziej utrudni...
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
Chciałbym dorobić do Fiesty (Mk3 - rocznik 1992) jakąś prostą blokade zapłonu - w jakim miejscu w aucie (w elektryce) najlepiej (najprościej) dać przekaźnik blokujący możliwość zapłonu ?
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
A nazywana jest najczęściej blokadą z podtrzymaniem
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
O taką odpowiedź własnie mi chodziło - DZIĘKI SERDECZNE!!! :) Myslałem o przekaźniku blokady zapłonu ale chciałem się upewnić!
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Nie wolno stosować urządzeń umożliwiających zgaszenie silnika podczas jazdy i urządzeń, których przekaźnik blokady zapłonu pracuje na styku spoczynkowo rozwartym.
Jest jeszcze PK-10 z firmy MICCO ,też tak działa.Ma też dodatkowo tzw masę po uzbrojeniu na dodatkowy przekaźnik blokady zapłonu.
Masa ma być ciągle po włączeniu alarmu, te warunki spełnia kabel sterujący przekaźnikiem blokady zapłonu z alarmu, czyli ani szyby ani zamek
W sprawie alarmu, sprawdź masę i +12V po stacyjce. Sprawdź miernikiem przekaźnik blokady zapłonu.
o tej pory wymieniłem przekaźnik blokady zapłonu i wyciąłem szary kabelek od tego przekaźnika. Więc szukaj usterki w samochodzie, bo to nie jest wina alarmu.
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Kolego sympatyczny, wyłącz komplikator, kup za parę złotych zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu i wykorzystaj pomarańczowy przewód zasilania czujników dodatkowych, rozdzielając czujnik i przekaźnik mostkiem diodowym. Prawda, że najlepsze są proste rozwiązania?
Tak ma być!! , zielone szeregowo, rozwiera jak alarm jest aktywny. A swoją drogą dziwię się jak może założyć prawidłowo alarm do samochodu, ktoś kto ma problem z odczytaniem schematu zamieszczonego na obudowie przekaźnika.
Silicon posiada zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu. Z centrali alarmowej do przekaźnika prowadzi pomarańczowo czarny przewód. Odszukaj go i połącz na stałe dwa wychodzące z niego fioletowe przewody. Ten zabieg spowoduje, że alarm NIE będzie już odcinał zapłonu.
Raq2k5, przewody wychodzące z przekaźnika blokady zapłonu wpinasz w szereg np. w obwód zasilania pompy paliwa bądź przewód (+) do zasilania rozrusznika (pamiętając o odpowiednim obciążeniu przekaźnika) lub zasilanie dochodzące do stacyjki. Podro
Biały przekaźnik to blokada zapłonu, przewody wlutowane w płytkę są od blokady teraz idź drogą i znajdź gdzie jest rozcięta oryginalna wiązka.
Na rysowałem coś od ręki, nazwę możesz wymyślić sam. POzdr.J. Mógłbyś jakoś prosto wyjaśnić jak to działa. przykładam magnesik do kontaktronu,ten łączy 2 styki, + z zapłonu przepływa na przekaźnik...
Jaki masz alarm i jak masz zrobioną blokadę zapłonu. Jeżeli masz na dodatkowym przekaźniku a nie wbudowanym w centralkę sprawdź przewód podający napięcie na przekaźnik. Jeżeli jest to + pojawiający sie po przekręceniu stacyjki to zamień go na stałe zasilanie. Czasami tak się dzieje , że jeżeli zasilanie do przekaźnika blokady zapłonu idze jako + po...
Niebieski i zielony to prawdopodobnie będą czujniki drzwiowe i pokrywy silnika i bagażnika, ale to chyba, trzeba sprawdzić, a szary to będzie wyjście na przekaźnik blokady zapłonu, ale to też musisz sprawdzić, podłącz zasilania i masę alarmu, i spróbuj wyzwolić alarm, wtedy na szarym przewodzie powinno coś sie pokazać albo "+" albo "-".
Pewnie że się da, w końcu jest tam wbudowany przekaźnik blokady zapłonu. Odcięcie możesz zrobić przy samej pompce (tylko po co ciągnąć kable przez pół samochodu), łatwiej jest gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników/przekaźników lub w wiązce przewodów idących najczęściej w progu auta. Ważne żeby dobrze ukryć przewody blokady i żeby był utrudniony...
W UE ze względów bezpieczeństwa zabronione są urządzenia antyporwaniowe gaszące silnik i urządzenia, który przekaźnik blokady zapłonu pracuje na styku normalnie (spoczynkowo) rozwartym. Nadajnik elektroniczny typu karta, czy brelok nie ma z tym nic wspólnego. Dozwolone są urządzenia antyporwaniowe, które uniemożliwiają dalszą jazdę, ale dopiero po wyłączeniu...
Na pewno nie psuje się od drgań. https://obrazki.elektroda.pl/9766253000_... Całość to jest przekaźnik przerywacz i przekaźnik blokady zapłonu. Sekcje przerywacza zostawmy w spokoju dwa styki G,F. Weźmy pod lupę sekcje blokady zapłonu, tam nic ciekawego nie ma styki A,B,C,D,E dwie diody i przekaźnik. Bardziej bym obstawiał że psują...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Witam, szukałem tematu o tym alarmie, ale nie znalazłem, zakładam więc nowy. Mam następujący problem - zamontowałem alarm MAXICAR 786-3409 w swoim aucie - wszystko jak do tej pory się udało, zostało jedynie podpięcie przekaźnika blokady zapłonu i z tym mam mały problem - po pierwsze gdzie się wpiąć z tym przekaźnikiem - strzelam, że w przewód od II...
To zależy co chcesz kupić/zamontować do samochodu? Albo centralka autoalarmu, albo pilotowy sterownik centralnego zamka. Tak jak pisałem wcześniej - do Bravy bez najmniejszych problemów zamontujesz każdy sterownik centralnego zamka lub pilotowy autoalarm. Układ przekaźnika blokady zapłonu możesz wykorzystać już istniejący ze starego Silicona - wystarczy...
Witam Czy ktoś wie może jakie jest max. dopuszczalne obciążenie styków przekaźnika wewnętrznej blokady zapłonu w tym alarmie (dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z centralki)
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
no dobra, to wiem z tego że to WHISTLER SIGNATURE. Schemat podłączeniowy się zgadza. Myślałem że mam wewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu, a to jest do sterowania jakąs lampką-może oświetlenie w środku?? Co do reszty funkcji i kabli dodatkowych-podstawówka była taak dawno że faktycznie muszę się do kogoś ze znajomością cyrylicy uśmiechnąć....- bo warto...
wystarczy zwykły przekaźnik blokady zapłonu: np.na 85 dajesz stałą masę,na 86 +12 przez przycisk{lub kontaktron},na 30 dajesz odcięty obwód od strony stacyjki,na 87 drugą stronę i dodatkowo łączysz 87 z 86 za pomocą diody,tak żeby puszczała plus od 87 do 86{jest to podtrzymanie zasilania cewki po puszczeniu przycisku lub rozłączeniu kontaktrona}- tylko...
Pod czarną izolacją przewodów jest następna, już kolorowa: czarny - masa czerwony - plus jasno/niebieski - kierunki czerwono/czarny - sygnał na załącz (+) czerwono/biały - sygnał na wyłącz (+) jasnoniebiesko/żółty - blokowanie uzbrojenia (-) czerwono/żółty - blokowanie rozbrojenia (-) różowy - zasilanie czujnika dodatkowego (+) żółty - wejście czujnika...
są różne symbole różnych producentów,generalnie jest to przekaznik blokady zapłonu na podstawce- 30/40A 12V i naprawdę są niezniszczalne,mają ciągłą obciążalność styków ok.30A więc na pewno przewyższają odpornością każdy mały przełącznik,nie pamiętam już dokładnie jak idzie ta wiązka od stacyjki,ale masz przecież oczy i ręce więc zlokalizuj ją jak najgłębiej.
Tak, to może być CAN1050 tylko wylutowano przewody i przekaźnik obwodu blokady zapłonu. Być może układ pracował jako sterownik centralnego zamka sterowany pilotem.
Witam, mam mały problemik. Dioda alarmu świeci się na stałe a alarm nie reaguje na piloty, przekaźnik zapłonu załączony. Wygląda to troche na tryb serwisowy ale nie reaguje dosłownie na nic. Po przecięciu pętli sytuacja taka sama tyle, że nie świeci dioda. Problem powstał po przecięciu obwodu załączającego przekaźnik blokady zapłonu podczas załączonej...
Jeżeli nic się nie znajdzie to czeka mnie tylko wytarganie centralni z pod deski rozdzielczej i sprawdzenie multimetrem co sie dzieje na tych niepodłączonych wyjściach. I jest to najszybsza droga do osiągnięcia sukcesu. Na przewodach sterujących zamkiem powinna pojawiać się masa. W przypadku braku wyjść sterujących można wykorzystać przewód zasilający...
PROSZĘ O POMOC W ODŁĄCZENIU ALARMU Czy ma ktoś przyjechać do Ciebie i odłączyć centralkę alarmu F14 od samochodu? Podaj adres ;) wiem że odłączenie kostki nic nie da, bo nie będzie działał zapłon Jesteś tego pewny? Sprawdzałeś? Czy tylko tak "gdybasz"? http://obrazki.elektroda.pl/5160174000_1... Tak wygląda przekaźnik blokady zapłonu,...
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
Witam. Na początku krótka historia : niedawno kupiłem pojazd jako uszkodzony - nie odpalał. Pierwszy problem był taki : brak napięcia na pompie paliwa, zacząłem śledzić przewód i doszedłem do miejsca w którym był przecięty i złączony z czarnym przewodem od alarmu, złączyłem je ponownie tak jak oryginalnie powinny być, samochód zaczął odpalać tylko ze...
A co powiesz na W skład zestwu wchodzą : ALARM FIGHTER - Centralka autoalarmu. - Dwa piloty 3 przyciskowe ze zmiennym kodem - Piloty do wyboru ( czarne lub szare ). - Okablowanie z diodą LED. - Wiązka główna z bezpiecznikami. - Instrukcje montażu i opis funkcji ( w języku polskim ). - Pisemną gwaracje + paragon ( lub fakture ). - Syrena alarmową 6 tonów...
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
W Pythonach były stosowane zewnętrzne przekaźniki do blokady zapłonu. Samo wyjęcie centralki nie "rozbroi" alarmu, bo przekaźnik ma podłączone styki 30 i 87a http://obrazki.elektroda.pl/7673019000_1...
Witam ! Nieco odkopuję ten temat bo mam mały problem. Koledze zakładałem alarm i ... mam dylemat, gdzie się wpiąć z przekaźnikiem blokady zapłonu. Autko jego to jest Audi B4 1.9tdi z chyba 1993r (silnik 1Z). Czy nic złego się nie stanie jak przekaźnikiem będę odcinał zasilanie ECU ? Pod konsolą znalazłem przekaźnik (J249), który podaje zasilanie na...
i tu może się kolega bardzo zdziwić co do przekroju przeciętego przewodu może być wbrew pozorom bardzo cienki jak sam napisałes "może" ale z reguły nie jest, to znaczy jest gruby wystarczy odnaleźć centralkę lub wiązkę alarmu gdzieś pod deską i wyjąć bezpiecznik 5A z gniazda na czerwonym przewodzie, ewentualnie ciachnąć jeszcze przewód koloru szarego...
Witam. Mam zamontowany alarm marki Silicon Bas Ars, w Suzuki Grand Vitara. Jakiś tydzień temu padł mi całkowicie akumulator. Po naładowaniu akumulatora nie odpalił samochód. Nie ma iskry na świecach. Po przeczytaniu kilku postów na forum, stwierdziłem że winą należy obarczyć autoalarm. Dodam że centralny zamek, miganie kierunkowskazami w samochodzie...
Urzadzenie programujesz pod swoje potrzeby. Mozesz rozbrajac bezobslugowo za pomoca karty gdy zblizasz sie do samochodu lub ukrytym przyciskiem.Mozesz tez zaprogramowac wyjscie pod sygnalizacje kierunkami ,albo pod sterowanie zewnetrznym przekaznikiem np odciecie rozrusznika.Przekaznik wewnetrzny sluzy do odcinania obwodow o mniejszym obciazeniu. Jest...
Ten przekaźnik to dołożona blokada zapłonu. Pewnie radio ze zdejmowanym panelem i bez panela nie odpali (bo nie włączy radia).
Alarm usunięty, blokada (przekaźnik) była na przewodzie zapłonu, dzięki za pomoc, temat zamknięty.
Ogólnie funkcje mają te same. Superforteca ma wbudowany przekaźnik blokady zapłonu do inferno trzeba taki dokupić. SF ma wyjście drugiego kanału które może być wykorzystane do sterownia oteieranie tylnej klapy bagażnika.SF ma już w wiązce instalacyjnej bezpieczniki na obwody świateł, zasilanie i syrenkę, inferno tego nie ma.Polecałbym SF bo jeśli chciałoby...
Witam. Mam pewien problem. Otóż ostatnio zaczął oszukiwać mnie pilot od tego zabezpieczenia oraz stacyjka (czasami nawet po wyciągnięciu kluczyków uruchamiana była odpowiednia procedura), a auto do najnowszych nie należy stąd mam właśnie pytanie do was. Udało mi się odnaleźć przycisk, który ukrył poprzedni właściciel. Zgodnie z instrukcją przeszedłem...
panowie,legendford ma zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu o stykach normalnie zwartych,dopiero po uzbrojeniu alarm wystawia na styk cewki masę,a więc nie ma możliwości,żeby po wyjęciu centralki przekaźnik sam blokował. :arrow: Kolego autoelektryk,co to za język :?:,pewnie jakiś słowiański,bo bardzo podobny do polskiego.:D Dodano po 2 sprawa prosta...
Jeśli już to przez przekaźnik bo prąd tam jest spory. A mierzyłeś, że tak piszesz? Więc napisz konkretnie jaki, bo ja mierzyłem. A jak nie potrafisz doradzić jaki przewód, to nie zabieraj głosu. Temat wykorzystania "pstryczka" i przekaźnika do blokady zapłonu omawiano wielokrotnie w dziale Zabezpieczenia Serwis.
Witam, chciałem użyć wyszukiwarki forum ale: "...SQL Error : 145 Table './rtv/phpbb_posts_text' is marked as crashed and should be repaired..." Mam ogromną prośbę, superforteca zachowuje się prawie normalnie, tzn reaguje prawidłowo na piloty, miga kierunkowskazami, otwiera i zamyka centralny zamek. Niestety brak reakcji na odpalenie silnika. Już wcześniej...
Problem rozwiązany Corral nie posiada już pilotów do w.w alarmu, Kolega wyżej napisał, ze przekaźnik blokady zapłonu był połączony z pomarańczowym przewodem, okazało się jednak ( w instrukcji jest napisane) że winne są dwa żółte przewody wychodzące z centralki.te żółte przewody powinno się podłączyć do przerwanego obwodu między stacyjką a cewką, więc...
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Raczej na pewno są to zielone alarm to Autoblock AB 039, inne przewody to czerwony +12V, czarny to masa, żółte to kierunkowskazy, zielone to blokada zapłonu, szary to czujnik drzwi tzw. masówki, brązowy to zasilanie dodatkowych modułów. Koszt naprawy alarmu tzn wymiany przekaźnika Siemens od blokady zapłonu to 30,00 zł.
Blokada kierownicy działa?
Masz wyprowadzone z alarmu styki przekaźników do bezpośredniego podłączenia siłowników. Możesz wiec podłaczyć je tak jak jest na schemacie alarmu ale wtedy zamek bedziesz mógł otwierać jedynie pilotem, kluczykiem otworzysz tylko pojedyncze drzwi, a jeśli podłączysz tak jak ci napisałem wcześniej wtedy zamek będzie działał zarówno z pilota jak i stacyjki,...
Witam poszukuję schematu instalacji elektrycznej skutera barton motor falcon 2T. Potrzebne do zamontowania blokady zapłonu. Dodano po 18 Znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/5116838300_1... I się zastanawiam gdzie najlepiej wpiąć przekaźnik od blokady zapłonu. Najlepiej chyba odciąć + dochodzący do regulatora napięcia wtedy...
jeżeli masz wbudowaną blokadę zapłonu{przekaźnik wewnętrzny},to przy nim szukałbym masy załączanej,a jeżeli jest przekaźnik zewnętrzny,no to chyba nie ma problemu....
Najbardziej zastanawiający jest ten pobór prądu - 0,12 A (120mA) - jest to stanowczo za dużo. Nie wiem co masz zainstalowane w aucie, ale widziałem u siebie na warsztacie różne wynalazki - źle podpięte radio, źle podpięty przekaźnik do blokady zapłonu z alarmu, "dziwna" instalacja audio, i najnormalniej zzieleniałe styki w instalacji (wszystkich ciekawostek...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Pomysłów jest dużo, napisz jednak co już sprawdziłeś samodzielnie, jakie możliwe przyczyny wyeliminowałeś, co "odcina" alarm? Przynajmniej na czas testów, "zmostkuj"- omiń styki robocze przekaźnika blokady w centralce alarmowej.
Witam, montuje alarm samochodowy maxicar 1886bp, bezpilotowy, obsługiwany oryginalnym kluczykiem auto w którym jest przeprowadzany montaż: audi a4 b5 2000rok (nie can) fabrycznie kluczyk scyzoryk, z którego mogę zamknąć/otworzyć auto(wszystkie drzwi), W zasadzie zamontowałem, ale cos źle podłączyłem, lub centralka jest popsuta, Mianowicie problem mam...
kup sobie gotowy układ koszt 30zł TERMINATOR-sensorowa blokada zapłonu z funkcją antynapadową i antyporwaniową.Tutaj masz link http://brzemart1.republika.pl/syreny.htm
Patrząc szybko na schemat — na schemacie Hayensa jest przedstawione wnętrze skrzynki bezpieczników, a w niej przekaźnik rozrusznika, diody układu interlock zapłonu i przekaźnik świateł (automatyczne załączanie + blokada przy kręceniu rozrusznikiem). Sterowanie przekaźnikiem od strony masy idzie przez przełącznik (styki NO-NC) na dźwigni sprzęgła — albo...
Należy wziąć cięcia boczne, ściągaczki do izolacji, lutownicę transformatorową, odrobinę cyny lutowniczej, próbnik żarówkowy oraz taśmę izolacyjną. Następnie w skrzynce z napisem : "ORVEL PIRANHA art. S 603 KBA 9541" zlokalizować przekaźniki blokady zapłonu i podążając po ścieżkach biegnących od tych przekaźników znaleźć zblokowane obwody, wspomagając...
Witam, Proszę o pomoc: czy zmiana centralki alarmowej z Cheetah na Proxima ZN będzie wiązała się z dużymi zmianami w okablowaniu? (najlepiej chciałbym wykorzystać istniejące kable położone w samochodzie bez większych zmian, a tylko przy centralce odpowiednio je podłączyć). Dodatkowo obecnie nie mam centralnego zamka z pilota i może tak zostać). Do tej...
"By wykluczyć alarm zewrzyj obwód blokady i próbuj odpalać auto. " zwarłem to ze sobą i nic. Czy pomaranczowe kable są tylko do blokowania silnika, czy jest w nim jeszcze jakaś inna blokada? Czy te pomaranczowe kable są podłączone do jakiegoś przekaźnika?
CO może być przyczyną? Tego nie wie nikt,sprawdź chociaż najpierw przekaźnik blokady.
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Wystarczy jeden przekaźnik ze stykami 87-87a, nawet taki od blokady zapłonu.
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
moze przekaznik blokady zapłonu sie zwarł (SKLEIŁ)
Witam, prawdopodobnie czerwona pętelka przy centralce, przetnij i nie będzie reagował na spadek napięcia. sprawdź podłączenie blokady zapłonu, czy przekaźnik nie kradnie prądu(czy nie odcina obwodu, na którym jest napięcie cały czas)
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
Podłączyłeś dobrze, tylko musisz zastosować przekaźnik z stykami zwartymi w stanie spoczynku, a + po stacyjce lub z pompy przed przekaźnikiem. Sterowanie syrenki +(brązowy)
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Aktualnie mam właśnie zapłon normalnie na kluczyku bo to działa bez zarzutu, gorzej z pozycją rozruchu bo ona raz łapie raz nie i rozrusznik załączał się dwa razy i tarł po kole zamachowym. Jak na razie problem rozwiązałem przyciskiem (działającym jak w/w krańcówka) i przekaźnikiem 25A chodzi tyle że można go wcisnąć podczas jazdy i zazębić rozrusznik...
Kolega tom899 nie liczy na rewelację chce tylko alarm do 100zł to np. bastion zakładałem 2 szt. działają bez zarzutu sterują c.z jest też wyjście do przekaźnika zapłonu.
Czarny - masa czerwony (powinien być bezpiecznik) - plus brązowe z bezpiecznikami pewnie kierunkowskazy Biały z bezpiecznikiem - możliwe, że wyjście na syrenę Przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Te kolorowo - czarne - możliwe, że wejścia linii wyzwalających. Choć możliwe też, że to wbudowany sterownik centralnego zamka (trzeba zobaczyć do czego...
Co masz odcinane jak działa blokada? rozrusznik, kontrolki? Dodano po 1 posłuchaj gdzie i który przekaźnik zadziała w momencie WYŁĄCZENIA blokady.
Te mikroswitche służą do ustawiania funkcji. Co do blokady to zazwyczaj trzeba znaleźć gdzie w aucie jest przecięty fabryczny przewód,i go połączyć. Do alarmu mogą wchodzić dwa te przewody,lub na oddzielny przekaźnik sterowany z alarmu.
Dwa pomarańczowe przewody są zwykłym wyjściem rozwartych styków przekaźnika., tak jak np blokada zapłonu (aktywna). Przewody te można wykożystać do sterowania oświetleniem kabiny na kilka sposobów. Jeżeli żarówka zasilana jest z jedej strony +12v to aby sie zapaliła musimy podać z drugiej masę. Można to zrobić właśnie za pomocą obwodu z pomarańczowych...
Musisz raczej zmostkować 2 przewody bo ci nie pdpali. A które to tylko po typie lub zdjęciu jak masz 2 fioletowe to je zewrzyj. Musisz odszukać dwa przewody (lub dodatkowy przekaźnik) , które realizowały funkcję blokady zapłonu. Te przewody musisz zewrzeć i dokładnie zaizolować . (pozostałe przewody też dokładnie zaizoluj - każdy osobno).
Witam. Założyłem alarm do GOLFA II 91 r. 1,6 benzyna. Alarm to Super Forteca. Wszystko działa OK. otwiera i zamyka centralny wszystko GIT, ale… nie wiem pod co podłączyć odcięcie zapłonu. Widać na zdjęciu schematu wychodzą po prawej 2 kable (czarny gruby), jeden dochodzi do wyjścia styków przekaźnika a drugi do blokady zapłonu. Podłączał ktoś...
blokady zapłonu kontrolka blokady zapłonu blokady zapłonu schemat
drzwi anglik odkamieniacz pralki numer karty sieciowej
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Iveco Crossway: Ciężko wchodzące biegi po wymianie wybieraka Naprawa pompy zatapialnej TP 500 INOX 230V Omnigena