Podobno Magneti Marelli wytrzymują tam znacznie dłużej niż Bosch To tylko podobno. czy rzeczywiście przepływka od Corsy C pasuje do B? Tak, osobiście mam w swojej zamontowaną z corsy C 1,2. a czy cena 340 za Boscha to rzeczywiście ori Tak.
Dlaczego nie pojechałem do warsztatu, bo nie maja pojęcia co jest grane. A mnie nie stać na zaglądanie do każdego po kolei i wymienianie też po kolei części na nowe. Więc po wydaniu trochę z portfela sam sie za to zabrałem, a że w życiu juz kilka silników rozebrałem i złożem więc coś tam kojarzę i blondynką patrząca w akumulator nie jestem, więc wybacz....
jesli jest to motor X10Xe to przepływomierz się rozkalibrował ,ale sprawdz gdzieś na techu2 zwłaszcza adaptację długoterminową .
Jeżeli mechanicznie pasuje , to elektronicznie nie ma problemów - pomiędzy X10XE , a Z10XE.
Dziękuje Panowie za podpowiedzi jutro przełożę przepływomierz od X10XE podobno pasuje do X12XE i sie przejade autkiem jeśli będzie ok to wiadomo że przepływka jeśli nie to stawiam na lambde.Czy odłączenie aku na chwilkę wykasuje błąd z pamięci komputera??I czy przez tą awarie może wzrosnąc zużycie paliwa??Bo ostatnio za dużo mi pali:cry:Pomóżcie
Przepływomierza nie sprawdzałeś?
Przepływomierz, egr to są winowajcy gaśnięcia.
Przepływomierz sprawdzony w innej B X10XE i auto kumpla odpalilo na moim, ale nie pracowało tak płynnie jak na jego. A przepływomierze identyczne. Czy w techu2 bądz innym urządzeniu diagnostycznym można sprawdzić synchronizację między czujnikami położenia wału i wałka (by wykluczyć rozciągnięcie/przeskoczenie łańcucha rozrządu bez rozbierania silnika)?
Podłącz go pod komputer i odczytaj błędy. Padały w nich przepływomierze.
Wymieniłem przepływomierz powietrza masowy objawy ustąpiły. Silnik odzyskał moc.
to już takie auto, 3 cylindry i chodzi jak taczka na ciepłym. Można próbowac podnieśc bieg jałowy ale bez TECH'a nic nie wskórasz. Poza tym sterownik bardzo wrażliwy na nieprawidłowy sygnał z przepływomierza.
No to zamawiam przepływomierz.
Gaz mam sekwencje. Błędów nie ma komputer nie pokazuje żadnych. Napięcie przepływomierza na wolnych 1,38V. A przy dodaniu gazu skacze do 3.7V
Wymień przepływomierz. Też miałem ten sam błąd i wymiana pomogła. Tylko wsadź orginał
orient30-idź sobie pisać taki bzdety na forum autogratka albo jakimś innym lamerskim forum. Jeżeli X10XE, X12XE, Z10XE ,Z12XE wali błąd P0170 ( sonda lambda-ubogi wydech) to znaczy że jest do wymiany.....przepływomierz.
jak wymieniasz tylko na podstawie odczytanego błędu, to nie przykładasz się za bardzo do roboty. Np. błąd sondy lambda corsa x10xe, po wymianie masz to samo - winny przepływomierz i co kasujesz klienta za sonde i przepływomierz?. Tester pomaga skrócić czas poszukiwania usterki ale nie rozwiązuje problemów, że odczytujesz i wszystko wiesz :D
Jak jesteśmy przy VW - zamarzająca odma w silnikach golfa 1.4 1.3 z lat 80/90 miał to samo A tak poza tym usterkowe gaźniki pierburg 2ee, wyrabiający się dolny zawias w drzwiach w golfie II (drzwi opadają i ciężko się zamykają). Sterownik silnika x10xe w oplu który np potrafi wyświetlić błąd sondy lambda pomimo że uszkodzony jest przepływomierz. :D...
Sterownik wymieniony i dalej to samo. Analiza spalin wskazuje na bogatą. A sonda, przepływomierz były wymieniane. Czy może ktoś z Was załączyć zdjęcia ze skanera pracującego silnika? Już nie mam pomysłów co jest grane.
u mnie wywalalo checka tylko przy gwałtownym dociśnięciu gazu na 4 albo 5 biegu wtedy wymieniłem lambde i jest do dziś ok. X10XE 2003 r.? przecież to jest seria B a ją skończono produkować w 2000 r. sam mam te konfigurację
Witam Mam problem otóż na zimnym silniku po odpaleniu autko na benzynie dusi sie nie chce jechac musze impulsowo dodawac gazu az w koncu mu przechodzi i jak reka odjoł jedzie dobrze. Silnik 1.0 X10XE instalacja gazowa firmy STAG Jak odpalam na samym gazie wymuszonym na zimnym silniku a nie na benzynie to tego nie ma nic sie nie dzieje od razu płynnie...
To twoje widzi mi się jest złe. Jezeli X10XE albo Z10XE wali błąd P0170 to winne jest co? No co? Sonda?Okablowanie? Pompa paliwa? Wtryskiwacze? Sterownik? Nie kolego! Zawsze przepływomierz.
Witam, 19 Marca 2013 roku zadałem pytanie odnośnie wymiany silnika w Corsa C 1.0 Auto posiadam do dziś, siedem lat temu kupiłem drugą głowicę i nawet założyłem hak i tak przejeździła ze mną ponad 140 tyś km bez dotykania serca pijąc do 0,7 litra oleju pod obciążeniem na 1000 km. Jednak jak na złość 26 czerwca tego roku przy przebiegu 212 tyś km straciła...
Przepływomierz ładnie zmienia wartości (zresztą był podmieniany z innego), A przepływomierz sprawdzałem dmuchając sprężarką i pokazywał od 1,25 do 4 z haczykiem. Bo na samochodzie to szaleje Wyjaśnij mi tą rozbieżność w zeznaniach.
Witam ! Corsa b 1.0 12 v - spalanie na poziomie 10l/100km w cyklu miejskim . Jedyne błędy w ecu silnka to zawór recylkulacji spalin . Który jest do wymiany . Został rozruszany i check zapala się coraz rzadziej , może się normuje i zawór zacznie pracować poprawnie . Czy ten zawór może mieć aż taki wpływ na spalanie(wg mnie nie) . Sonda pracuje prawidłowo,przepływomierz...
Z tych dwóch (fabia, seicento) wybrał bym fabię pomimo że droższa ale większa (nie przesadnie) bezpieczniejsza, czasami ma jakieś wyposażenie (ta którą czasami jeżdzę posiada klimatyzację). A tak od siebie mogę dodać jeszcze Opla Corsę (sam robiłem taką swoje pierwsze kilometry i pod tym względem autko idealne (zwrotne, bezawaryjne-przez 12 lat jak...
Jak masz Techa 2 to cie poprowadzi. Nic nie poprowadzi. Przepływomierz, recylkulator możesz wymieniać bez niczego. Po wymianie sondy dobrze zrobić reset mapy uczącej bloku O2; ale jak się nie zrobi to też nie jest źle. Po czyszczeniu przepustnicy trzeba zrobić reset mapy uczącej bloku IAC a później wyregulować prędkość jałową (choć jest na to też inny...
A więc dzisiejsze pomiary wyglądają tak: Sonda na jałowym 0,2V po gazowaniu max 0,67V Przepływomierz na wolnych pokazywał właśnie 6kg powietrza. Ale co mnie niepokoi to Opel Tech pokazuje napięcie sensora O2 0mV, wczoraj było chyba 0,25mV. Styki czyszczone zarówno od złącza lambda jak i ECU. A czas wtrysku na wolnych obrotach to 6ms przy temp silnika...
Oczywista sprawa :) a ten przepływomierz jego można "reanimować" gdyby to był on bo jak na razie to wszystko wskazuje na niego za chwile dodam screany na rozgrzanym silniku http://obrazki.elektroda.pl/8395713800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2784550900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6982434200_1...
mój problem został 2 dni temu rozwiązany, jak w końcu wybrałem się z tym do polecanego w Krakowie zakładu specjalizującego się w Oplach - Przepływomierz powietrza - jego wymiana, ale na nowy ORYGINALNY, Bosch , a nie żaden tańszy zamiennik, pomaga w 100% na ten problem, a podejrzewam że z silnikami X10XE i X12XE wszyscy mamy te same objawy i ... o ile...
Witam posiadam samochód OPEL CORSA B 1.0 12V X10XE 99r przebieg około 150tyś. Mój problem jest następujący: gdy wyrzucę na "luz" silnik wachluje obrotami pomiędzy 1800-2200 po czym wchodzi na 2000 i nie zejdzie z nich dopóki nie zacznę jechać lub nie dodam gazu...Nie zdarza się to za każdym razem...Czasem obroty ładnie schodzą do około 950..."Czasami"...
Witam! Zgodne z poleceniami, które otrzymałem w poprzednim, usuniętym poście (szarpanie, brak mocy, wysokie spalanie) od szanownych forumowiczów udałem się z samochodem do polecanego mechanika. Została wyczyszczona przepustnica i wymieniony przepływomierz na zamiennik, prosiłem także o reset mapy uczącej bloku IAC. Po tych zabiegach, na zimnym silniku,...
Witam... Posiadam corse 1.0 B z 1999r,silnik X10XE, mój problem jest nastepujący: Podczas przyspieszania, najczęściej tuż po zmianie biegów odzywają się dziwne "dzwoneczki". Dzieje się tak na wyższych biegach III,IV,V.(na ciepłym silniku). Dodam iż wymieniony został rozrząd kompletny z napinaczem, slizgami itp....przepływomierz powietrza, silnik krokowy,...
Podepnę się pod temat bo od pewnego czasu mam ten sam problem. Moja Corsa B 1.0 12v z 1997 roku ma najechane 198tyś. km. Od roku 2009 kiedy ją mam leję olej pół syntetyk 10w40 Orlen albo Lotos. Kiedy jest chłodno dymi najpierw na biało później jak się nagrzeje na niebiesko. Teraz po nagrzaniu od razu na niebiesko. Silnik odpala bez problemu na wolnych...
Witem, silnik w twoim samochodzie to najprawdopodobniej X10XE. 4 Zawory na cylinder, 3 cylindry, sekwencyjny wtrysk wielopunktowy benzyny. Jeżeli przepływomierz to ten sam model części co w X16XE to 1 czy 2 wystrzały gazu w kolektorze dolotowym i masz po przepływomierzu (raczej delikatna część w tych samochodach). Pierwsza sprawa: zakładanie gazu do...
Znalazłem na innym forum taki post Opel Corsa 1.0 (X10XE) dziura w przyspieszaniu shay Klubowicz Opel Corsa Poznań Wysłany: 2007-05-10 12:56:29^ Witam, jestem uzytkownikiem corsy od mniej wiecej miesiaca i mam nastepujacy problem: samochod po rozgrzaniu silnika podczas ruszania wpada w dziwna "dziure" przy przyspieszaniu. Dzuire ta mozna zaobserwowac...
Witam serdecznie, Jest bardzo dużo podobnych tematów, ale niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Objawy: Na co dzień rano gdy był mróz, nie wsiadając odpalałem auto do grzania (żona w ciąży), nie zwracałem uwagi na kontrolki i oczywiście zabierałem się za skrobanie i do auta wsiadałem dopiero po ok. 5-10 min. żeby nim jechać. Żadne czek endżiny...
Corsa z silnikiem X10XEV-tylko tester odczyta rodzaj usterki,w tym systemie (motronic 1.5.5) nie ma możliwości odczytów kodów błyskowych. Usterka mi pachnie awarią w obrębie przepływomierza
x10xe obroty x10xe corsa przepływomierz corsa przepływomierz
czerwona kamera słuchawki telefonu styki piecyk wybrać
miałem zapchany katalizator renault radio
Kondensatory Nichicon MUSE ES w Yamaha MT120 Mercedes W203 - Klapa bagażnika zamknięta, wyświetlacz pokazuje otwartą