Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Wyczyść styki przerywacza to po pierwsze, przerwa nie może być zbyt mała. Jeżeli przy większej przerwie przerywacz nie działa, zwiększ nieco napięcie.
Przerwa na przerywaczu powinna mieć 0,20 mm, odległość cewki od koła 0,10-0,15 mm. Jeżeli się nie mylę. to wyprzedzenie zapłonu wynosi 3,5 mm przed GPM.
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
No a kondensator też powinien być nowy. No i odpowiednia przerwa na przerywaczu powinna być. Tak jak podaje instrukcja. Początek rozwarcia styków przerywacza według instrukcji.
Przerwa na przerywaczu i świecy. Potem gaźnik - sprawdź regulację
Z moich "doświadczeń" wynika że w WSK 125 im mniejsza przerwa na przerywaczu tym lepiej, młoteczek i kowadełko dość często iskrzą i wypalają styki tym samym samoistnie zwiększając przerwę. Co z kondensatorem? Przerywacz dobrze oczyszczony ze "śmieci", mam tu na myśli namagnesowane opiłki metalu, elektryczne przejściówki karter-a mają dobrą izolację...
Teraz robią takie lipne świece i nie wytrzymuje czy jest problem w zapłonie? O ile dobrze pamiętam to ciepłota świecy dla WSK 125 to F80. Przerwa na przerywaczu to 0,2 - 0,4 mm. Ustaw na 0,3 mm. Ze świecami bywa różnie. Kupiłem kiedyś trzy komplety i padły wszystkie. Zmieniłem na innego wytwórce i było OK.
Ustaw najpierw dobrze zapłon, wykręć świecę, ustaw tłok 3mm przed górnym położeniem w tym momencie powinna być iskra, czyli przerywacz powinien się otwierać. Przerwa na przerywaczu 0,2-0,3mm no i powinno być ok.
Twoje działania z zapłonem tylko pogorszyły sprawę, jak widać. Teraz wygląda na to, że punkt zapłonu jest całkiem źle, skoro się nie odzywa. Próbowałeś na pych? Klin do sprawdzenia, bo jeśli nie spasowałeś dobrze na stożku i nie dokręciłeś mocno śrubą to będzie zerwany. Przerwa na przerywaczu ma mieć 0,3 mm, punkt zapłonu 2,8-3 mm przed ZZ. Nie wiem...
A jak jest przerwa na przerywaczu za duża to silnik bedzie słabszy?,nie bedzie miał takiejmocy jak powinien?? Tak, może również przerywać, dławić się (czasami to widać dopiero po włączeniu świateł), "dziwnie" wchodzić na wyższe obroty tzn. "z opóźnieniem" itp. "dolegliwości".
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
Głowica to koszt 30 zł, nie widze sensu robienia samodzielnie wstawki gwintowanej pod świece. Swiece z długim gwintem są. Od strony sprzęgła idzie najpierw łożysko póżniej symering i znowu łożysko. Łożyska 6204 C3 ewentualnie C2 ale nie pochodzą długo. Przerwa na przerywaczu 3mm według instrukcji daje mizerne rezultaty, ustaw 0.5mm jest lepszy moment...
W takim razie musi być przebicie na przerywaczu , a jak nie to występuje iskrzenie na stykach , a nie powinno . :| Przerwa też nie może być za mała . :| Dodano po 1 Wrzuć fotkę przerywacza . Dodano po 6 Sprawdź jeszcze przewód WN omomierzem czy w ogóle przewodzi i podaj rezystancję .
Jest to zapłon bateryjny.Przewód ze stacyjki z poz 15 lub54 jest wpięty do cewki zapłonowej w poz 15.Z pozycji 1 cewki zapłonowej przewód idzie przez platynkę przerywacza a następnie kowadełko na masę.Wskutek obrotu wałem przerywacz pracując podaje napięcie impulsowe na wtórne uzwojenie cewki a zaindukowana energia w cewce powoduje powstanie wysokoego...
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
Przerwa na przerywaczu powinna wynosić 0,4-0,6mm. Z silnika wychodzą Ci dwa kable, jeden od świateł, drugi od gaszenia zapłonu. Włącz omomierz między ten od gaszenia zapłonu a masę ( korpus silnika) i ustaw na najmniejszy zakres rezystancji. Ustaw tłok na maksymalnej wysokości a następnie cofnij o 4,5mm (obracaj magnetem przeciwnie do strzałki na nim)...
Oj ciężko, ciężko. Nie odrobiłeś lekcji z teorii. Poruszasz się po omacku. Moje rady zakładają pewien poziom wiedzy i doświadczenia potrzebny w tej prostej, a jednak nietypowej sytuacji. Jak nie przekroczysz "bariery dźwięku", to nie ma możliwości ci pomóc. Nie mogę pisać elaboratów o każdym najbardziej oczywistym kroku! Robisz wszystko źle. Nie czytasz...
SUKCES CHODZI tylko chodzi jak się daje gazu jak się nie daje to gaśnie nie wiem o co chodzi coś z linka chyba Za mała przerwa na przerywaczu jeśli gaźnika nie ruszałeś.
Jakie wyprzedzenie zapłonu będzie najlepsze? Ustawiłem wyprzedzenie na 4mm przed GMP, przerwę na przerywaczu 0,4mm i nie wiem czy trochę nie opóźnić tego zapłonu... Witaj kolego.Według książki jest zapłon na 3,5-3,7mm przed GMP,a przerwa 0,30 do 0,50mm.Na świecy 0,60-0,70mm-grubość widokówki.Próbowałeś ją odpalaćjuż ,bo jeżeli odpala i nie wyrywa linki...
A iskrę na świecy w ogóle masz? Przerwa na przerywaczu jest? Pytanie co znaczy 'zapłon prawie cały nowy'?
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
Za instrukcją: Przerwa w przerywaczu 0,3 - 0,5mm, zapłon przed GMP 3,2 - 3,5mm.
Jak powinien być poprawnie ustawiony zapłon w simsonie sr50 z przerywaczem, jaka powinna być przerwa na przerywaczu
Do sprawdzenia układ zapłonowy - krzywka przerywacza prawidłowo ustawiona? - 1,8 mm przed GMP styki przerywacza powinny się otwierać - 04-06 mm przerwa na przerywaczu - oś przerywacza nie rusza się w koszyczku cewek? - zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowku od góry. - świeca zapłonowa NGK - BPR6H
witaj Ustaw tłok 4-5mm przed górnym punkcie w tym momencie ma otwierać się przerywacz. Przerwa na przerywaczu o.2mm/grubość 2ch żyletek lub blaszka od baterii płaskiej/. Pozdrawiam Miro.Nasz
- Przerwa na przerywaczu prawidłowa - 0,5-07 mm - wyprzedzenie zapłonu 1,8 mm - jaką masz świecę?
Kolega zdobędzie oryginalny kondensator Miflex, przykręci dobrze do masy, podłączy. Te nowe chińskie są nic nie warte. Minimalne iskrzenie na przerywaczu jest dopuszczalne. Przerwa na przerywaczu na 0,3-0,5mm. Do tego pewna świeca jak do komarka i ma chodzić. Tam nie ma dużej filozofii.
Tak jeszcze na szybko pytanko. Znajomy chce mnie uraczyć dolpimą ps290 bo ma jakies problemy z iskrownikiem i potrzebowałbym najlepiej pdf tej oryginalnej książki albo chociaż jakieś informacje jakie wyprzedzenie, jaka przerwa na przerywaczu itp. Bo kompletnie nie mogę znaleźć żadnych danych, jedynie o regulacji gaźnika coś wygrzebałem.
Prosty sposób na odpalenie wski;) Ustaw tłok na górnym martwym punkcie, w tym momencie na przerywaczu przerwa powinna być 0,3-0,4mm, cały zapłon przykręć w środkowej pozycji. I nie ma bata, MUSI zapalić. Jak nie to szukaj przyczyny w ustawieniach gaźnika. Ewentualnie można sprawdzić kondensator.
A przerywacz czysty, może któraś podkładka jest zatłuszczona , albo pęknięta. Jaka duża przerwa na przerywaczu ?
Może być nawet winna świeca, ale zakładam że to sprawdziłeś. Dalej idąc - może kabel od świecy. I kondensator też. Jak kolega wyżej, na końcu cewka może być zmęczona. A przerwa na przerywaczu ustawiona jak trzeba? Tak na szybko spróbuj zmniejszyć przerwę na świecy.
Zakładam że silnik jest w dobrym stanie technicznym. 1). sprawdź prawidłowe osadzenie krzywki przerywacza. Ustawić ściśle wg znaku na kole magnesowym. 2). sprawdź oś na której umocowany jest przerywacz - nie może się ruszać. 3). przerwa na przerywaczu 0,4-0,6 mm. Wyprzedzenie zapłonu 1,2-1,8 mm przed GMP. Zapinka na iglicy przepustnicy - 2 rowek od...
Podejrzewam zbyt małe przerwy na przerywaczu lub świecy. Te silniki im bardziej wyeksploatowane tym nie bardzo chciały chodzić na ustawieniach książkowych. Ustaw przerwę na przerywaczu 1 mm i na świecy podobnie. Winowajcą jest bicie wału lub luz na łożyskach i wówczas ustawiona mała przerwa na przerywaczu przy większych obrotach znika częstą dając iskrę...
Witam mam problem z ogarem 200, dostałem od szwagra do remontu, kilka silników już w życiu uruchomiłem więc i tu się podjąłem. W silniku wymieniłem łożyska i złożyłem silnik nie odpalał, kompresja 5bar więc słabo zmieniłem cylinder i tłok jakiś noname i odpala na strzała wkręca się powiedzmy że ok ale jazda masakra. 1 trzeba się odepchnąć 2 bardzo długi...
Witam, zarejestrowałem się specjalnie, bo chcę pomóc wielbicielowi WSK 125ccm. Iskra na świecy jest w momencie początku otwarcia przerywacza i ten moment powinien być 3mm przed GMP tłoka a przerwa na przerywaczu 0,3mm do 0,4mm. Po mojej WSK z lat 70-tych została mi tylko instrukcja obsługi - mogę podesłać, podaj namiary.
Przerwa na przerywaczu jest zależna od modelu, ale można przyjąć że ma wynosić 0.4 mm. Tak samo z wyprzedzeniem zapłonu, przyjmijmy że wynosi 3 mm przed GMP. Wyłączanie tak samo jak w innych silnikach, zwarcie do masy. Na pewno jest to silnik MV 100? Podaj dokładny model i numer silnika. Przerwę ustawia się w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/7836310500_1...
Wygląda mi to na całkowicie rozregulowany zapłon (przerywacz), przerwa na przerywaczu też jest istotna. A może padła cewka zapłonowa, ona bodaj nie lubi być zbyt długo pod napięciem bez przerywania prądu.
Witaj! Oczyścić przerywacz,ustaw na o.4mm/blaszka od baterii płaskiej/ ustaw tłok przed górnym punktem około 3-4mm i w tym momencie ma nastąpić przerwa na przerywaczu i ma być iskra.Świecę oczyść ustaw na 0,4mm. Gdyby Ci sklejała to na 0,6mm. Pozdrawiam życzę powodzenia. Miro.Nasz
Przerwa na przerywaczu ustawiona? Jest taka szkoła, która mówi, że przerwa ma być minimalna - efekt to trochę mocniejsza iskra i mnóstwo zakłóceń. Iskra jest biało niebieska i silna, czy czerwona/pomarańczowa? Przerywacz nie ma luzów?
witam!!!!! sprawdź w zapłonie krzywkę czy przerwa na przerywaczu jest taka sama gdy przekręcisz kołem i krzywka się przesunie o 180 stopni,u mnie to było przyczyną właśnie takiego zachowania,po wymianie krzywki wszystko wróciło do porządku i możesz jeszcze wymienić przerywacz w końcu to groszowa sprawa
Za mala przerwa na przerywaczu w maksymalnym odchyleniu ?
Witam was panowie... Czasami sprowadzaćie poziom dyskusji ponizej... najnizej jak sie da. Niko85 - z moich doświadczeń wynika, że ksiązkowe ustawienia sprawdzają sie najlepiej. Silnik pracuje poprostu optymalnie. Wyprzedzenie zapłonu - 1,8 mm przed górnym zwrotnym połozeniem tłoka to około 20stopni obrotu wału w przeciwnym kierunku... :) Przerwa na...
Przyznaję rację, źle to napisałem 3 mm to przed GMP, ma sie zacząć otwierać przerywać, natomiast przerwa na przerywaczu 0,3-0,4 mm. Pozdrawiam
Panowie! Czy jesteście pewni, że w Jawie przerwa na przerywaczu to 0,3 mm? Moim zdaniem mniej. Jawy miały do siebie, że niewielki luz wału ogromnie zakłócał zapłon z powodu malutkiej przerwy. Właśnie taką wartość (0,05 mm) miałem na myśli. I z bardzo odległych doświadczeń wiem, że była dość właściwa. Oczywiście w prakryce regulowało się na nieco więcej,...
Witam! Kiedyś miałem simsona i podobny problem i usterka była bardzo prosta otóż była za mała przerwa na przerywaczu . Ciężko palił , a jak po odpaleniu włączyło się światła to spadały obroty i gas.
Do sprawdzenia zapłon i przerwa na przerywaczu nie może być zbyt mała. Tłok nie puchnie? Ustaw zawleczkę na iglicy na sam dół aby miał większą dawkę paliwa. W tym silniku można założyć odwrotnie jeden tryb i wówczas skrzynia będzie ciężko działać i nie chodzi tutaj o zmianę biegów tylko opory na wałku zdawczym szczególnie gdy się silnik nagrzeje. Mam...
Przerwa na przerywaczu - miał 4mm!!!. Skorygować do 0,4-06 mm
Albo wytarł się ślizgacz przerywacza i przerwa zanikła na zero . Swiadczy o tym pojawianie się iskry przy podłączaniu -odłączaniu akumulatora czyli prąd indukuje się w układzie WN . Sprawdzasz czasem , smarujesz krzywkę i regulujesz przerwę na przerywaczu ?
Może wymień przerywacz bo iskrzenie na przerywaczu jest raczej normalne, chyba, że ma przebicie i iskrzy w innym miejscu. Albo przerwa na przerywaczu nie jest właściwa?
przerwa przerywaczu romet przerwa przerywaczu simson zapłon przerywaczu
flashowanie android programator cyrkulacji prostownik samochodowy kupic
Jak naprawić wypadnięty klawisz i zawias klawiatury? Ionization Flame Sensor Error in Gas Appliances