Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Przerwa na przerywaczu powinna mieć 0,20 mm, odległość cewki od koła 0,10-0,15 mm. Jeżeli się nie mylę. to wyprzedzenie zapłonu wynosi 3,5 mm przed GPM.
Wyczyść styki przerywacza to po pierwsze, przerwa nie może być zbyt mała. Jeżeli przy większej przerwie przerywacz nie działa, zwiększ nieco napięcie.
Na 100% za duża przerwa na przerywaczu.
Przerwa na przerywaczu i świecy. Potem gaźnik - sprawdź regulację
Witam, poszukuję informacji, jak ustawić zapłon oraz przerwę na przerywaczu w silniku Briggs 11 HP.
Krzywka przerywacza jest zamontowana na czopie wału, jeśli wał będzie miał luz/bicie osiowe to nie da się wyregulować przerwy na przerywaczu.
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
Pewnie trzeba ustawić zapłon a konkretnie przerwę na przerywaczu.
Napięcie na obu biegunach cewki wysokiego napięcia będziesz miał jak przerywacz zapłonu będzie miał otwarte styki i widoczną przerwę na przerywaczu.
Ustaw najpierw dobrze zapłon, wykręć świecę, ustaw tłok 3mm przed górnym położeniem w tym momencie powinna być iskra, czyli przerywacz powinien się otwierać. Przerwa na przerywaczu 0,2-0,3mm no i powinno być ok.
No a kondensator też powinien być nowy. No i odpowiednia przerwa na przerywaczu powinna być. Tak jak podaje instrukcja. Początek rozwarcia styków przerywacza według instrukcji.
Witam! Problem tkwi zapewne w aparacie zapłonowym - brak przerwy na przerywaczu.
Platynki się nie przestawią, tylko pewnie stopka przerywacza się ściera i zmniejsza się przerwa na przerywaczu, a co za tym idzie zmienia się punkt zapłonu. Tam ma być kawałek filcu nasączony olejem do smarowania krzywki. Jeśli zamontowałeś nowe platynki, to zapewne chińskie z plasteliny i nie dojdziesz do ładu, bo ciągle będzie się ścierać. Druga sprawa...
Z moich "doświadczeń" wynika że w WSK 125 im mniejsza przerwa na przerywaczu tym lepiej, młoteczek i kowadełko dość często iskrzą i wypalają styki tym samym samoistnie zwiększając przerwę. Co z kondensatorem? Przerywacz dobrze oczyszczony ze "śmieci", mam tu na myśli namagnesowane opiłki metalu, elektryczne przejściówki karter-a mają dobrą izolację...
- Pierwsza sprawa to zmiana świecy na BPR 6H./NGK/. - Jaka jest przerwa na przerywaczu? - zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Jak nie zrobisz przerwy na przerywaczy to nie będzie iskry przerwa musi być.
Jeśli szmyrając kablem po masie uzyskujesz iskrę, to znaczy że przerywacz nie działa jak powinien. To ty tym kabelkiem niejako zastępujesz go. Magneto do ściągnięcia, albo niefachowo ustawiłeś przerwę na przerywaczu. Sprawdź to i upewnij się. Oczywiście do magneta obowiązkowo ściągacz, nie podważaj byle narzędziami bo pokrzywisz i będziesz miał większy...
Odległość cewki od rdzenia, 0.2 - 0.3 mm. Przerwa na stykach przerywacza 0.2 mm.
Jak powinien być poprawnie ustawiony zapłon w simsonie sr50 z przerywaczem, jaka powinna być przerwa na przerywaczu
Jeżeli strzela w wydech to oznacza późny zapłon.Ten czarodziejski aparat ma ten zapłon przyspieszać wraz z wzrostem obrotów.Jeżeli są sprężyny o weź go porządnie wyczyść ustaw odpowiednią przerwę na przerywaczu oraz wymień dla pewności kondensator i powinno śmigać.
Pewnie zmniejszyła ci się przerwa na przerywaczu, przez wytarcie stopki. Sprawdź to i ustaw prawidłową i skoryguj ponownie punkt zapłonu.
Teraz robią takie lipne świece i nie wytrzymuje czy jest problem w zapłonie? O ile dobrze pamiętam to ciepłota świecy dla WSK 125 to F80. Przerwa na przerywaczu to 0,2 - 0,4 mm. Ustaw na 0,3 mm. Ze świecami bywa różnie. Kupiłem kiedyś trzy komplety i padły wszystkie. Zmieniłem na innego wytwórce i było OK.
potrafią mierzyć... obroty silnika i kąt wyprzedzenia zapłonu! teraz takie ktoś robi? :D Nie kąt wyprzedzenia zapłonu tylko kąt rozwarcia styków przerywacza (pośrednio przerwy przerywacza) Teraz takich nikt nie robi bo też nikt nie robi samochodów z przerywaczem. A do tych starych co są wystarczą te stare mierniki co są :)
najpierw ustaw przerwę na przerywaczu w tym celu pokręcaj wałem i szukaj największego rozwarcia przerywacza i w położeniu największego rozwarcia styków wyreguluj przerwę na 0,35-0,45mm i dopiero potem ustaw wyprzedzenie zapłonu można to zrobić na żarówkę podłączasz ją równolegle do styków ustawianego przerywacza i kręcisz wolno wałem jak się zaświeci(punkt...
A jak jest przerwa na przerywaczu za duża to silnik bedzie słabszy?,nie bedzie miał takiejmocy jak powinien?? Tak, może również przerywać, dławić się (czasami to widać dopiero po włączeniu świateł), "dziwnie" wchodzić na wyższe obroty tzn. "z opóźnieniem" itp. "dolegliwości".
Ustaw najpierw przerwę na przerywaczu, ma mieć 0,3 mm w najwyższym punkcie wzniosu krzywki. Potem ustaw wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3 mm przed GMP - w tym momencie ma się zacząć otwierać przerywacz. W tej kolejności, nie odwrotnie! Jeśli będzie normalna iskra, to powinien odpalić, potem co najwyżej kosmetyczne korekty punktu zapłonu. Nie bardzo rozumiem...
Za instrukcją: Przerwa w przerywaczu 0,3 - 0,5mm, zapłon przed GMP 3,2 - 3,5mm.
Więc w dół Pana gdzie co podłączyć? Zmniejszyłem mu trochę przerwy na tych blaszkach może źle może dobrze bo one miały między sobą z 2mm przerwę.
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
A iskrę na świecy w ogóle masz? Przerwa na przerywaczu jest? Pytanie co znaczy 'zapłon prawie cały nowy'?
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Głowica to koszt 30 zł, nie widze sensu robienia samodzielnie wstawki gwintowanej pod świece. Swiece z długim gwintem są. Od strony sprzęgła idzie najpierw łożysko póżniej symering i znowu łożysko. Łożyska 6204 C3 ewentualnie C2 ale nie pochodzą długo. Przerwa na przerywaczu 3mm według instrukcji daje mizerne rezultaty, ustaw 0.5mm jest lepszy moment...
Dla mnie to problem iskry. Stawiam na złą przerwę na przerywaczu - ew zabrudzony czymś. A ten kondensator to zamontuj - najlepiej nowy i wymień koniecznie ten przy przerywaczu. Dodam jeszcze coś, kolegę pewnie zainteresuje. http://obrazki.elektroda.net/60_12457351... (zaczerpnięte z instrukcji obsługi pewnego leciwego polskiego motocykla) :)...
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Więc sprawdź na początek, czy cewki które zakładasz są poprawne. Jaką masz przerwę na świecy, jaki kolor ma iskra? Czy krzywka nie jest wytarta i zapewnia dostateczną przerwę na przerywaczu. Najpierw trzeba sprawdzić rzeczy najprostsze.
Przerywacz 0,5 (0,45 - 0,5) Świece 0,7 Pływak w górze 7 w dole 15
witaj Ustaw tłok 4-5mm przed górnym punkcie w tym momencie ma otwierać się przerywacz. Przerwa na przerywaczu o.2mm/grubość 2ch żyletek lub blaszka od baterii płaskiej/. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam. Odpięty kabelek od przerywacza eliminuje nie tylko problem z przerywaczem ale również problem z cewką. Nie masz jak zamykać obwodu więc nie będzie iskry. Trzeba sprawdzić czy ta dorobiona cewka nie ma przerwy w uzwojeniach. Może przewód wysokiego napięcia ma przerwę lub przerywacz ma brudne styki które nie dają kontaktu. Trzeba to pomierzyć....
Jeśli silnik zgasł podczas jazdy-to odłączyły się przewody od cewki wysokiego napięcia pod zbiornikiem paliwa lub na przerywaczu.Sprawdź i ustaw przerwę na przerywaczu /ok.0,5mmm/.Kondesator-wykluczam.Możesz podać napięcie z cewki świetlnej na przerywacz /tylko celem sprawdzenia czy będzie zmiana i pojawi się iskra na świecy/ uprzednio odłączając ten...
Podłącz jeszcze przy cewce WN żarówkę 12V do wejść oznaczonych 15 i 1 i powinna co jakiś czas przerywać Żarówka ma za dużą bezwładność żeby było to widoczne. Wystarczy że się zajarzy. Wtedy problem będzie dotyczył przerwy na stykach przerywacza
Podejrzewam zbyt małe przerwy na przerywaczu lub świecy. Te silniki im bardziej wyeksploatowane tym nie bardzo chciały chodzić na ustawieniach książkowych. Ustaw przerwę na przerywaczu 1 mm i na świecy podobnie. Winowajcą jest bicie wału lub luz na łożyskach i wówczas ustawiona mała przerwa na przerywaczu przy większych obrotach znika częstą dając iskrę...
Nie chce się ośmieszyć, ale gdzieś kiedyś wyczytałem, że na haalu nie zmienia sie przerwy na przerywaczu, ale po pytaniu widzę, że się myliłem. Czujnik halla to nic innego jak ulepszona wersja przerywacza. Wyprzedzenie zapłonu można też ustawiać, ale potrzebna jest do tego lampa stroboskopowa, w sumie na przerywaczch pastylkowych też sie jej używa....
Z kopyta nie odpala kompletnie, magneto się kręci, lecz nie ma iskry, mimo tego, że cewka zapłonu Sprawdź przerwę na przerywaczu (jak za mała z kopa nie odpali). I kondensator. Aż mi się łezka w oku kręci bo sam ponad 20 lat temu uruchamiałem SHL-kę w Wielką Sobotę 🤣🤣🤣🤣🤣
Trochę marnie kiedy dordztwem zajmują się ludzie nie mający z zagadnieniem zbyt wiele do czynienia. Ale to chyba nasz specyfika , że jeśli nie potrafisz zrobić to doradzaj innym. Z tym pojazdem miałem do czynienia dawno temu ale coś jeszcze pamiętam. A więc po pierwsze po czym wnioskujesz, że te kondensatory są uszkodzone (czy mierzyłeś ich parametry)?...
Do sprawdzenia układ zapłonowy - krzywka przerywacza prawidłowo ustawiona? - 1,8 mm przed GMP styki przerywacza powinny się otwierać - 04-06 mm przerwa na przerywaczu - oś przerywacza nie rusza się w koszyczku cewek? - zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowku od góry. - świeca zapłonowa NGK - BPR6H
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
Kolega zdobędzie oryginalny kondensator Miflex, przykręci dobrze do masy, podłączy. Te nowe chińskie są nic nie warte. Minimalne iskrzenie na przerywaczu jest dopuszczalne. Przerwa na przerywaczu na 0,3-0,5mm. Do tego pewna świeca jak do komarka i ma chodzić. Tam nie ma dużej filozofii.
Jest to zapłon bateryjny.Przewód ze stacyjki z poz 15 lub54 jest wpięty do cewki zapłonowej w poz 15.Z pozycji 1 cewki zapłonowej przewód idzie przez platynkę przerywacza a następnie kowadełko na masę.Wskutek obrotu wałem przerywacz pracując podaje napięcie impulsowe na wtórne uzwojenie cewki a zaindukowana energia w cewce powoduje powstanie wysokoego...
A przerywacz czysty, może któraś podkładka jest zatłuszczona , albo pęknięta. Jaka duża przerwa na przerywaczu ?
- Przerwa na przerywaczu prawidłowa - 0,5-07 mm - wyprzedzenie zapłonu 1,8 mm - jaką masz świecę?
Na maksymalnym wznosie krzywki ustawiasz przerywacz na 0,4mm, drugi tak samo. Dopiero potem ustawiasz zapłon na 3mm przed gmp. Najpierw przerwy na przerywaczach, potem punkt zapłonu.
Sprawdź przerwę na przerywaczu.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
Jaką ma przerwę przerywacz ? Sprawdź czy nie ma zwarcia na przerywaczu (czy kable nie stykają się z masą). Jak sprawdziłeś cewkę ?
Jaka przerwa na przerywaczu? Jaki kolor ma iskra generowana przez świecę? Kompresja jest ok?
Wygląda mi to na całkowicie rozregulowany zapłon (przerywacz), przerwa na przerywaczu też jest istotna. A może padła cewka zapłonowa, ona bodaj nie lubi być zbyt długo pod napięciem bez przerywania prądu.
Przerwa ma być jak przerywacz będzie rozwarty. Ile razy można to pisać? Omomierz powinien w tym przypadku wskazać nieskończenie dużą rezystancję, czyli na wyświetlaczu nic Ci się nie pojawi. W przypadku zwarcia styków rezystancja= 0 i taki tez wynik na wyswietlaczu. Jak tak nie będzie to będziemy dalej dyskutować.
Cewka jest prawidłowa. Sprawdź ustawienie przerwy przerywacza (0.3 mm +0.1 mm). Kąt zwarcia styków przerywacza powinien wynosić ok. 135°. Luz łożysk wału korbowego, rozcentrowanie wału lub bicie krzywki przerywacza będzie miało wpływ na kąt wyprzedzenia i zwarcia styków przerywacza. Pamiętaj jednak że przy zapłonie bateryjnym cewka zawsze będzie się...
Tak, ale jak ustawić przerwę na przerywaczu? (Podobno jest w tych pilarkach).
Zmiejsz przerwę na przerywaczu. Z resztą to od jego wymiany powinieneś zacząć. Sprawdź połączenia masy.
Lepiej wyczyść styki przerywacza wodnym papierem i ustaw przerwę na 0,3 do 0,4mm, powinno zadziałać.
1. Ma się zacząć otwierać 3mm przed GMP. 2. Przerwę na przerywaczu ostawiasz na max wzniosie krzywki, czyli gdy styki są całkiem otwarte. Oczywiście najpierw ustawiasz przerwę na przerywaczu, a potem punkt zapłonu na te 3mm przed GMP. Po ustawieniu wszystkiego sprawdzasz raz jeszcze przerwę na platynkach - jeśli się nie zmieniła, to jesteś po robocie....
Za mala przerwa na przerywaczu w maksymalnym odchyleniu ?
Może być nawet winna świeca, ale zakładam że to sprawdziłeś. Dalej idąc - może kabel od świecy. I kondensator też. Jak kolega wyżej, na końcu cewka może być zmęczona. A przerwa na przerywaczu ustawiona jak trzeba? Tak na szybko spróbuj zmniejszyć przerwę na świecy.
Niestety nie jestem na razie przesłać zdjęć, jeśli będzie to możliwe uczynię to bezzwłocznie, wracając do napięcia, które przechodzi przez kabel jest słabe, bo nie ma iskry nawet jak jest ściągnięta fajka, natomiast chwytając ręka "pięści". Przerwę w przerywaczu zmniejszyłem, przeczyściłem młoteczki i lipa. :-(
Przerwa na przerywaczu powinna wynosić 0,4-0,6mm. Z silnika wychodzą Ci dwa kable, jeden od świateł, drugi od gaszenia zapłonu. Włącz omomierz między ten od gaszenia zapłonu a masę ( korpus silnika) i ustaw na najmniejszy zakres rezystancji. Ustaw tłok na maksymalnej wysokości a następnie cofnij o 4,5mm (obracaj magnetem przeciwnie do strzałki na nim)...
Na cewkę musi dochodzić plus po stacyjce i minus z przerywacza zapłonowego. Sprawdz zasilanie, przerwę na przerywaczu.
Przerwa na przerywaczu ustawiona? Jest taka szkoła, która mówi, że przerwa ma być minimalna - efekt to trochę mocniejsza iskra i mnóstwo zakłóceń. Iskra jest biało niebieska i silna, czy czerwona/pomarańczowa? Przerywacz nie ma luzów?
Zapomniałem dodać że w czerwcu tego roku zmieniałem: cewkę zapłonową, przerywacz, kondensator, cewke butelkową, fajkę, kabel HV, oraz przewody wychodzące z zapłonu (zapłon, oświetlenie, ładowanie AKU). Miałem cyrki z jednym gdy kupiłem założyłem, przejechałem 5km i przerywacz padł. Po zmierzeniu rezystancji miedzy patynką a masą wyszło ponad 2 MOhm...
Sprawdź przerwę na przerywaczu. przerwa jest chyba na 0.5 mm ustawiona jak się nie mylę
To pewnie przerywacz i kondensator szlag trafił.Odłącz kondensator i ręcznie rób przerwę na przerywaczu,jeśli nie będzie iskry na kabluWN to masz zwarcie przerywacza-warunek>musisz wiedzieć że cewka zap. na pewno jest sprawna.
Przerwa na przerywaczu - miał 4mm!!!. Skorygować do 0,4-06 mm
Albo wytarł się ślizgacz przerywacza i przerwa zanikła na zero . Swiadczy o tym pojawianie się iskry przy podłączaniu -odłączaniu akumulatora czyli prąd indukuje się w układzie WN . Sprawdzasz czasem , smarujesz krzywkę i regulujesz przerwę na przerywaczu ?
Na początek ustaw przerw na przerywaczu na 0,4 potem wyreguluj gaźnik, jaki masz model gaźnika?
zęby zjadłem na tym sprzęcie,zobacz czy krzywka magneta nie przetarła kabelka,jak rozbierzesz bedziesz widział o co chodzi,a swojadroga to jak moze być przestawiony zapłon przy innej przerwie na przerywaczu??jak zła przerwa to wcale iskry nie bedzie ahazamiast fajki wkręć wkręta i wtedy zobacz czy iskre masz,wsk to najprostszy sprzęt czasów PRL...moze...
Za duża przerwa na świecy i przerywaczu.
Wymienione simeringi, łożyska, tłok pierścienie, szlif cylindra, cewka wzbudzenia, szczotki, kondensator, przerywacz. -przerwa na przerywaczu 0.3 -zapłon 3mm prze GMP -przerwa na świecy 0.4mm -iskra jest koloru niebieskiego -aku 6.3V Nie odpala nawet po podaniu mieszanki paliwowej na tłok. Wiem, że cudów nie ma, ale ta bestia nie chce odpalać...
Jeszcze mi się przypomniało, że trzeba sprawdzić czy wałek w aparacie nie jest luźny na łożyskach, bo w takim przypadku przerwa na przerywacza jest bardzo dowolna.
poza odpowiednim ustawieniem kąta zapłonu najważniejsza jest przerwa na przerywaczu !
jaki rok malca? przerwę na przerywaczu zapłonu sprawdź!
Zacznij od aparatu zapłonowego a dokładnie od znajdującego się w nim przerywacza zapłonu. Może mieć wypalone styki albo za małą przerwę. Najlepiej wymienić go na nowy i koniecznie fabryczny. Ustawić przerwę przerywacza na 0,5 mm i ustawić zapłon, najlepiej lampą stroboskopową a jak nie ma to w ostateczności kontrolką. I powinien maluszek śmigać.
Ja Ci proponuj zbudować przerywacz na znanym układzie 555 w którym będziesz mógł sobie sterować czasem świecenia jak i przerwy...
Jesli iskra slaba a swiece nowe to moga byc kable WN, uszkodzony kondensator, zla przerwa na przerywaczu, uszkodzona cewka lub jej slabe zasilanie.
Tak jeszcze na szybko pytanko. Znajomy chce mnie uraczyć dolpimą ps290 bo ma jakies problemy z iskrownikiem i potrzebowałbym najlepiej pdf tej oryginalnej książki albo chociaż jakieś informacje jakie wyprzedzenie, jaka przerwa na przerywaczu itp. Bo kompletnie nie mogę znaleźć żadnych danych, jedynie o regulacji gaźnika coś wygrzebałem.
Może wymień przerywacz bo iskrzenie na przerywaczu jest raczej normalne, chyba, że ma przebicie i iskrzy w innym miejscu. Albo przerwa na przerywaczu nie jest właściwa?
Sprawdź przerwę na przerywaczu prawdopodobnie masz za małą.
Wymień kondensator. Ustaw przerwę na przerywaczu.
To przestawianie się zapłonu, to jest fakt, czy twoje odczucia/podejrzenia? Ustaw zapłon tak, jak ma być ustawiony, dokręć wszystkie śrubki, zaznacz markerem pozycje i przejedź się. Kąt zapłonu w tym silniku ustawia się nie regulując przerwę przerywacza, a obracając cały aparat. Tam jest dokręcone?
Nie mam kabli od instalacji gazowej podpiętych pod cewkę. jak sprawdzić przerwę na przerywaczu ??
masz przerwę na przerywaczu?jak by walnołkondensator to iskra by była ale słabiutka.
Za duża przerwa na przerywaczu i na świecy.
A czy przerwa na przerywaczu nie jest zbyt mała?
A ustawiłeś przerwę na przerywaczu? I zapłon. Cewka sprawna? Świece mają dobrą przerwę?
Witam. Wystarczy dowolny multiwibrator astabilny (np. NE555) i dwie diody prostownicze. Anody diod podłączamy do kontrolki, katodę jednej diody do wyjścia multiwibratora, a drugiej - do włącznika hamulca (po zaciągnięciu hamulca kontrolka świecić będzie bez przerw). Pozdrawiam.
Witam. Sprawdź przerwę na przerywaczu (platynkach).
Jak wnioskuję ze zdjęcia, to magneto było zakładane 'na siłę'. Niestety młoteczek do wymiany. Założywszy nowy rób to delikatniej. Wymień śrubkę. Na kole magnesowym - magnecie - pośrodku jest jajowata, nazwijmy to - oś. Po niej ślizga się młoteczek przerywacza (platynek). Gdy zakładasz magneto na ośkę wału - utrafiasz na klin i w okienku magneta musisz...
Najczesciej pomaga zmniejszenie przerwy na przerywaczu, czasami takie objawy daje uszkodzony kondensator, rzadziej cewka WN
przerwa przerywaczu romet przerwa przerywaczu simson zapłon przerywaczu
siemens micromaster granie klasie schemat woltomierz cyfrowy
cadillac escalade philips senseo
Model SPICE dla tranzystora BDP 395 Volvo FL: Komunikat "Zatrzymaj pojazd pedał przyspieszenia"