Przerwa na wiązce zasilającej silnik lub zimne luty na module sterującym. Powszechne bolączki pralek Samsung.
To już właśnie sprawdziłem, dlatego wiązkę rozwaliłem, bo nie mogłem znaleźć schematu i jest ciągłość, i nie ma nigdzie przerwy.
Miałem tak samo ze Scenikiem, okazało się że w wiązce zaizolowanej przy silniku była przerwa na przewodzie/tak jakby przecięty żyletką/ Musisz sprawdzić dojścia do sterownika.
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
masz przerwę w wiązce. czujnik poziomu adblue jest podłączony do sterownika silnika. Schemat jest tutaj na forum bo godzinę temu ktoś o to też pytał (!)
opornść tacho 68,7 ohma,silnikmożna sprawdzić na krótko.miałem przypadek przerwy na wiązce silnik program
Masz przerwę w wiązce, sprawdź ciągłość - od skrzynki bezpiecznikowej do włącznika i silnika. Prawdopodobnie przetarcie jest w miejscu zgięcia - tam gdzie jest kanał od karoserii do drzwi, jednak miałem przypadek że wiązka była naderwana głębiej bo przewód haczył się o wkręt w drzwiach i przerwa w obwodzie była właśnie bezpośrednio pod przekaźnikiem...
Panowie i ewentualnie Panie! Elektrozawor dekompresyjnego hamulca zaworowego ma przerwę. Albo elektrozawor albo wiązka. Na przyszłość proszę pisać typ silnika, w Texie w zakładce o informacjach o sterowniku. Przerwa jest przez Texę interpretowane o zgrozo jako zaprogramowane przez przypadek urządzenie :-)) Bodajże od 2 lat Texa już potrafi programować...
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
No to wydałeś pieniądze na darmo na zakup silnika. Będziesz miał uszkodzony obwód tachogeneratora na module sterującym lub przerwę w wiązce elektrycznej zasilającej silnik. Mogłeś pomierzyć cewkę przynajmniej i sprawdzić magnes tacho i wtedy byś się zastanowił nad kupnem silnika.
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
Chyba gdzieś musi być przerwa na wiązce bo silnik jest w porządku, styki D są ok. Spróbuje z samym shematem dojść do ładu. Pozdrawiam i dzięki.
Witam, poszukuję schematu elektrycznego do silnika V6 w A4 B5 o pojemności 2.8 30V APR. Dokładnie chodzi mi o sterownik silnika oraz wiązkę silnika, ponieważ gdzieś jest przerwa na jednym wtryskiwaczu i go nie zasila.
Przerwa obwodu tachometru na silniku, do sprawdzenia cewka tachometru (rezystancja na stosowanych silnikach 1:Ceset: 42 Ohm, 2:Selni: 90 Ohm, 3:Sole: 184 Ohm) sprawdzić wiązkę pomiędzy silnikiem a modułem oraz sam moduł
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
Jak wiązkę sprawdziłeś to wygląda na ECM.
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Pierwsza seria Atego ma karbowane peszle - karby przecinają izolację kabli i dochodzi do przerw lub zwarcia między kablami. Miejsce: wiązka przechodzi w poprzek auta wzdłuż łączenia skrzyni biegów z silnikiem (od spodu). Prujemy peszel i oglądamy i ciągniemy za kable. Drugie miejsce: mały wspornik po lewej stronie silnika nacina peszel i kable swoją...
N ie ma z a co.
Czyli albo problem z wiązką elektryczną sterowania silnikiem co na przykład jest bolączką pralek Samsung albo co mega rzadko się zdarza sam silnik dostaje przerwę w uzwojeniu itp.
Pomoc elektryka, który naprawił wiązkę na płytce
zwrócić uwagę na wiązkę elektryczną zasilającą Pompowtryskiwacze.
wygląda to na przerwy w okablowaniu przy gwałtownym ruszeniu do tylu silnik przechyla sie mocno do przodu być może naciąga jakąś wiązkę powodując przerwę ps .spróbuj z wypiętym czyjnikiem predkości jazdy spróbuj ręką mocno poszarpać silnikiem może zgaśnie???
Nie znam CFa ale pewnie podobnie jak w XF, możliwe że przechył kabiny powoduje zwarcie/przerwę na wiązce pod zderzakiem pomiędzy silnikiem a resztą, częsta usterka w XF, natnij ją i zobacz czy sie woda wyleje. Mnogość błędów wskazuje na rozpięcie CAN na ster silnika lub utratę jego zasilania.
Kolego to nic nie da obwód dla tego czujnika jest bezpośrednio ze sterownika silnika i wiązka jest ok nie ma żadnej przerwy ani zwarcia.
jeżeli silnik ok. to sprawdż wiązkę silnik moduł(trafiłem kiedyś przerwę)jeżeli dobra to niestety moduł główny(program):cry::cry:
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
prawdopodobnie masz nadpalone styki na programatorze albo zwarcie w silniku lub robi sie gdzies przerwa na wiązce
Jeżeli chodzi o komputer to sprawdzałem na 2 i to samo?? Gdzie mogę szukać tej masy jedyne co było rozłączane to tylko wiązka przy silniku wiec gdzie szukać przerwy?
Sprawdź jeszcze gdzie gazownicy się wpięli do wyłączania wtrysków, często tam jest problem, przerwa w wiązce.
Jest to czujnik Halla i bez niego silnik nie wystartuje, a nawet jeśli to jego praca będzie niestabilna. Na jednym z trzech pinów powinno być 12v. Jeśli nie ma to prawdopodobnie przerwa w wiązce. Z tego co mi się wydaje zasilanie idzie bezpośrednio od sterownika silnika.
prosze księdza .. mnie się widzi że f-01 wskazuje na problem z zasilaniem silnika czyli Triak , wiązka, silnik, moduł f13 oznacza zwarcie albo przerwę na ntc suszarki
Witam. Gdyby chodziło o problemy z odpływem to pralka by sygnalizowała błąd E20 lub ujawniła by go w trybie serwisowym. Możliwe, że kiepski stan grzałki powoduje duże obciążenie układu zasilania grzałki i przekaźnik nie wytrzymał po prostu, także zweryfikowanie stanu grzałki było by wskazane. Przekaźniki można wylutować najwyżej oba jeśli nie ma pewności...
Jaki silnik? Jak na PD to: na 99.9% problem leży w kostkach od pompo wtryskiwaczy w głowicy lub wiązce silnika, lub uszkodzenie samego pompowtryskiwacza, po podłączeniu pod "komputer" wystkoczy błąd "Zawór pompowtryskiwacza cylinder "X" przerwa w obwodzie lub granica regulacji przekroczona. Na początek trzeba podkręcić plastikowy dekiel głowicy i poprawić...
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
dzięki wielkie okazało się że przewód między sterownikiem silnika a modułem świec (brązowy) miał przerwę koło akumulatora w wiązce. przelutowane i działa :D pozdrawiam i dzięki za chęć pomocy
To nie to, co to by miało wspólnego z temperaturą, i z występowaniem raz na tydzień. Bardziej stawiam na elektronikę. Nie pamiętam czy Dafa ten problem dotyczy, ale w niektórych pojazdach wlewa się olej do komputera silnika przez wiązkę, trzeba by to sprawdzić.
Przyłóż woltomierz ustawiony na pomiar napięcia zmiennego do wyprowadzeń oporów R1 i R4 od strony wejść 1 i 2 wtyku CN1 , pokręć ośką silnika i odczytaj wygenerowane napięcie z cewki tacho , powinno wynosić 2-3V , może być i więcej ale jakieś napięcie powinno być. Napisałeś że nie jesteś pewny zamienionej płytki , sprawdź więc na swojej starej układ...
Kolego proponuję sprawdzić wiązkę od silnika. Ostatnio miałem to samo w pralce Siemens, była przerwa na jednym z przewodów w kostce silnika. Miernik do ręki i do dzieła.
Odcinki pedału gazu może być wiele najczęściej jest to wiązka (skretka) pomiędzy kasetą sterującą silnika a złączką na frącie kabiny przerwa &zółto zielona lub pomarańczowo szra, uszkodzony pedał gazu (potencjometr), zwarcie przewodów górskiego, pedału chamulca lub pedału sprzegła (czujniki)
EVAP to nie egr tylko system pochłaniania par paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/7767109400_... Dodano po 9 Co do błędu sondy lambda to przerwa w obwodzie grzałki. Czyli albo grzałka w sondzie spalona albo uszkodzona wiązka (pewnie tam gdzie te plastry widziałeś). A przepustnica może być czysta piękna i zepsuta.
To postawił bym na pompe, albo przerwy w linii CAN pod sterownikiem silnika na podłuznicy jest wiązka która często gnije poruszaj nią jeśli przestanie sie wogóle komunikowac masz rozwiązanie. A jeśli dostaje sie woda do środka pompy to mogła sie uszkodzić.
1. szczotki, 2. sprawdzić wiązkę przewodów, która idzie do silnika czy nie ma przerwy, 3. są dwa przekaźniki, które sterują silnikiem, a wcześniej jest wspomniany tranzystor czyli PWM, ale to zostaw na koniec.
Potencjometr przy ogrzewaniu wodnym nie służy do niczego, dlatego zegarki do ogrzewań wodnych nie maja potencjometru. Poza tym nie różnią się niczym więc może być założony taki z potencjometrem w miejsce takiego bez potencjometru. F20 - przerwa na sztyfcie żarowym, F31 - przerwa na silniku dmuchawy F47 - zwarcie na pompie paliwa F48 - przerwa na pompie...
Po prostu rozpruj wiązkę do modułu AdBlue, oraz do silnika (w tych wiązkach jest V - CAN czerwono-żółty- podejrzewam, że znajdziesz przerwę. Pozdrawiam
FFR03277-00 Brak CAN silnika......... od tego należy zacząć jeśli jest aktywny i sinik nie uruchamia się. ZBR03303-06 Informacja o pracującym silniku sygnał D+........ Moim zdaniem uszkodzenia w wiązce: przerwa na szynie CAN na drodze FFR-EDC a dalej ewentualne zwarcia.
Raczej jestem do tego zmuszony, ponieważ fotokomórki są na tyle czułe, że gdy przetnie się (teoretycznie) wiązkę świetlną w połowie odległości między nimi, to nadal sygnał jest odbierany przez odbiornik fotokomórki. Dlatego nadajnik musi znaleźć się przy taśmie, a odbiornik kilka metrów dalej na ścianie. Wtedy można będzie np przejść obok taśmociągu,...
Witam. Aż tak "cieńki" to ja nie jestem,oczywiście że zacząłem sprawdzanie obwodu od zwarcia styków czujnika (steruje przekaźnikiem łączącym silnik z masą).W moim przypadku nie ma po prostu zasilania"+" na silnik,prawdopodobnie jest przerwa gdzieś w wiązce przewodów.Ale sprawę załatwił bajpas od bezpiecznika przy akumulatorze i wszystko już działa....
No przyczyn może być kilka trzeba wyeliminować błąd który jest stały czyli do sprawdzenia. -Wiązka od regulatora ciśnienia paliwa , przerwa , zwarcie , opory w obwodzie. -regulator ciśnienia (usterka elektroniczna) -sterownik silnika Silnik jakoś dziwnie pracuje ? są jakieś inne objawy?
Zamykając z kluczyka, zamykasz zamek mechanicznie. I siłownik może być martwy aż strach, a drzwi i tak się zamkną. Wszystko wskazuje na przerwę w obwodzie silnika siłownika drzwi kierowcy. Do sprawdzenia wiązka i sam siłownik. Bez problemu można go zastąpić siłownikiem uniwersalnym.
P0490 Recyrkulacja spalin - sygnał obwodu prądu za wysoki Zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów zawór nastawczy recyrkulacji spalin P0487 Recyrkulacja spalin, regulacja położenia przepustnicy - usterka obwodu prądowego Wiązka przewodów słaby styk komputer sterujący silnika
Sprawdź przejścia uzwoeń silnika ale od strony kostki przy module , może jest przerwa na drodze kostka-wiązka-kostka.Wsad eeprom jest na wsadach elektrody i jest prawidłowy,sprawdzałem.
Cześć, Ostatnio mam często problem z tym, że rozładowuje mi się akumulator. Nie wiem, czy ten test jest miarodajny, ale jak sprawdzałem napięcie na akumulatorze przy zgaszonym silniku, wynosiło 12,5 V, a przy zapalonym 14,15 V, więc wygląda, jakby było w normie. OBD2 pokazuje takie błędy. Dodatkowo zauważyłem, że mam wiązkę w drzwiach przerwaną, może...
Sprawdzałeś jakie błędy zapisały się na komputerze? Mogły pojawić się takie o przerwie w obwodzie czujnika, za niski sygnał, lub zwarcie do masy. Wtedy do sprawdzenia zostanie Ci tylko wiązka. A jak wiązka będzie bez zarzutów, ostatnie ogniwo to sterownik silnika.
tak własnie taki moduł jest a wystarczy wymienić triak i tda1085c czy moze byc cos innego uszkodzone?? Jeśli triak i układ jest sprawny to uszkodzony tachometr lub przerwa wiązki silnika na połączeniu tachometr-moduł . Witam ponownie. Pradniczka tacho sprawna. Opisz metodologię jak to sprawdzałeś. pralka podczas wirowania zmienia kierunek obrotów....
Witam mam problem nie mam sterowania na elektrozawór sprezarki w octavi z 2011 roku. Może ma ktoś schemat z kadrą leci sterowanie . Sprawdziłem sam elektrozawór i jest ok wiązka w komorze silnika też cala. Vcds wyrzuca błąd przerwa lub zwarcie w obwodzie elektrozawór u sprezarki.Myslalem że sterowanie leci prosto z panelu od klimy ale nie ma w kostce...
Proszę o pomoc. Astra J 2013 rok. Nie działa tylna wycieraczka. Silnik sprawny, wiązka w klapie ok, bezpiecznik ok. Są trzy przewody do silnika czerwony jest na nim prąd, czarny oraz niebieski. Na komputerze pokazuje błąd zwarcie do plusa oraz przerwa w obwodzie. Komputer po odpaleniu zapłonu robi chyba test i jak jest zwarcie to odcina. Czy ktoś wie...
Witam. okazało się że fizycznie wiązka przy silniku nie była uszkodzona, ale w środku izolacji popękały żyłki i robiła się przerwa wtedy kiedy bardziej bujało zbiornikiem, i w czasie pobierania i zamaczania są bardzo nierówne obciążenia i wtedy wzrastały pobory i falownik wywalał i już później nie ruszał a na płukaniach ciuchy szybciej były zamoczone...
Było ok, po złożeniu odpalam i powtórka więc wyeliminowałem tą wtyczkę plus jeszcze jedną tak jak pisałeś i narazie Ok ale mam przeczucie ze jutro wruci, po tej modyfikacji w sterowniku zmienił się błąd od swiec było przerwa między sterownikiem silnika a modułem swiec i zmieniło się na zwarcie, przekaznik swiec nowy modułu nie znalazłem I wiązka wygląda...
Nie do końca wiem o co chodzi z ta wysoką i niską stroną, rozumiem że pozostaje mi szukać tej przerwy w przewodach wiązki od kabiny do silnika? Po wysokiej to przerwa na zasilaniu "+" 3 wtryskiwaczy (np 4,5,6), a zasilanie "-" każde osobno na każdy wtryskiwacz. Szukaj w okablowaniu między sterownikiem EDC a wtryskiwaczami, ale możliwa też jest usterka...
Czyli to jest wersja prosta - TLC też taką miało Dziwne (albo oczywiste dla wszystkich tylko ja nie rozumiem), że na schemacie nie ma w drzwiach pasażera i tylnych, zaznaczonej masy. Bo masa przychodzi z tego sterownika w drzwiach kierowcy. Jak przyciski na drzwiach są w spoczynku to oba zaciski silnika są podłączone do drzwi kierowcy gdzie w stanie...
Bardzo dobrze kombinujesz Sprawdz wiązkę a dokładnie kabel koloru białego z niebieskim paskiem. Przewód ten idzie wraz z głównym plusem w jednym pancerzu z alternatora za silnikiem. Ja miałem przypadek że był przetarty i stykał do masy. Przedzwoń ten przewód pod względem zwarć i przerwy do samego modułu BCM. Jak jest wsio z nim ok to czeka Ci gorsza...
Programator nie ma wpływu na opisane uszkodzenie. Teoretycznie istnieją jeszcze alternatywne możliwości: -prądniczka tachometryczna nie podaje płynnie rosnącego, w miarę obrotów silnika, napięcia. Podłącz przyrząd i pokręć ręcznie silnik, zobacz, czy napięcie rośnie równomiernie; -przerwa w wiązce przewodów, w trakcie kołysania się zbiornika raz przewodzi,...
Witam, mam problem z włączaniem klimatyzacji w Renault Laguna 2 ph2 rocznik 2006. Problem stanowi przerwa w połączeniu panelu sterującego (w kabinie, "klimatronik") pin 15 złącza A (30pin) z pinem B kompresora (sterowanie kompresora jest przez podanie "masy" przez panel "klimatronika". Nie mogę zlokalizować przerwy, czy jest w wiązce po stronie kabiny,...
Witam Błąd P0203 wyraźnie mówi o problemie z obwodem sterowania wtryskiwaczem 4 cylindra i tylko to jak na razie trzeba sprawdzić czyli wiązkę między wtryskiwaczem 4 a modułem silnika. Mam chyba szczęście bo w ciągu ostatnich dwóch mieisęcy miałem 3 takie przypadki i za każdym razem była to wiązka ( dwa razy zaraz przy wtryskiwaczu a raz przy module...
Miałem podobne objawy, z jednym dodatkowym - czasami brak lub niestabilne wolne obroty. Przyczyna: przerwa w okablowaniu silnika krokowego, wiązka w komorze silnika. W moim przypadku też nic na urządzeniu diagnostycznym nie wyszło. Jedynie jeden z elektryków (posiadał oryginalny skaner Daewoo) stwierdził iż impulsy z ECM wychodzą. To wystarczyło by...
Niestety nie mogę nigdzie znaleźć co oznacza ten błąd. Tylko po opisie przerwa w obwodzie to pierwsze co mi przychodzi do głowy, że może być problem z wiązką przy poduchach
Jak odpinasz wtryski i nic się nie zmienia to pozostaje wiązka lub ECU.Sprawdź przemierz na zwarcie/ciągłość wiązkę. Ciekawa teoria. Wg Twojej diagnozy wtryski na 100% będą sprawne i jeżeli wiązka będzie sprawna to wymienisz sterownik silnika (Simos)? Możesz rozwinąć na podstawie swojej wiedzy i tego co napisałeś dlaczego wykluczasz wtryski? Orientujesz...
Proponuje najlepiej żeby od razu nie rozpruwać wiązki to odłączyć całkowicie akumulatory i z prawej strony kabiny jak otworzysz boczek nad wlotem powietrza do filtra jest plastikowa osłona a pod nią masz kostki łatwe do odpięcia opisane każda z nich wypnij kostkę EDC UWAGA UWAGA nie pod napięciem oraz wypnij przy silniku dolną kostkę z EDC górnej nie...
W AIR TOP przewód do pompy przechodzi przez otwór w silniku i ssaniu tam się przecierają a jeśli jest wiązka kablowa dedykowana do MAN lub DAF to do wymiany przewody zasilające pompę często mają przerwę
Tylko że wiązka z przewodami idzie za silnikiem i połowę osprzętu bym musiał demontować. A jak nie wiesz to po co się głupio wypowiadasz i zaniżasz poziom Elektrody
Cześć O poprzecieranych wiązkach na silniku było już na forum kilkakrotnie - słabo z szukania. Tym bardziej w pierwszej serii, gdzie są karbowane peszle które przecierają pojedyncze kable wiązki - aż do ich przerwania włącznie. Dodatkowo wsporniki wiązki na silniku i na przejściu z silnika na nadwozie.
Witam! po bardzo długiej przerwie Sprawa wygląda następująco, w przypadku ABSu z 47 pinową kostką sygnał jest na 10 i 8 pinie. Pin nr 10 w ABS ma być połączony z pinem nr 5 w nawigacji (kostka 26 pin). Natomiast pin nr 8 w ABS z pinem nr 18 w nawigacji. W przypadku ABSu z 25 pinową kostką pin 12 ABS z 5 w nawi i pin nr 21 w ABS z 18 w nawi. Sygnał wstecznego...
1) hamulec silnikowy - przerwa elektrozaworu. 2) czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego (mam takie tłumaczenie - myślę, że chodzi o wodę w paliwie). 3) wyłącznik silnika na silniku wiązka (B9,B22,B32). 4) to samo co 1) bo te trzy ostatnie cyfry nie wiem co oznaczają (może ilość wystąpień). Te kody mam dla Premium Euro 3 ale może są pomocne.
Witam wszystkich jeżeli w Iveco stralisie będzie wam wyskakiwał błąd górskiego hamulca radzę sprawdzić wiązkę elektryczną pod pokrywą zaworową (wiązka wspólna z zasilaniem pompowtryskiwaczy) i cewki górskiego. W moim przypadku przewody były przerwane i podczas pracy silnika robiła się przerwa i gdy pojawił się błąd auto traciło moc. Aby sprawdzić najlepiej...
Szczotki były już wymieniane, w jednym serwisie wspominali ze może to być wina silnika Niekoniecznie.Może być przerwa w połączeniach wiązki silnika z modułem. Najlepiej sprawdź na wtyczce przy module oporności wirnika ,stojana i prądnicy. Masz w zał rys.
Witam problem występuje z BMW f20 po lifcie silnik B47 150 KM . Występuje błąd nastawnika turbosprężarki - zwarcie lub przerwa w obwodzie. Nastawnik został wymieniony na fabrycznie nowy, wiązka elektryczna sprawdzona brak przerwy (ślady po lutowaniu Pinów) tak wychodzi jednakże zastanawia mnie kolejność pinów czy ktoś posiada może schemat ? Ponadto...
Musisz wykonać diagnostykę jakimś konkretnym testerem bo bez tego można gdybać.Może presostat ,czujnik oblodzenia ewapulatora zwarcie lub przerwa w wiązce czujnika temperatury brak komunikacji ecu z modułem wentylatorów .Jak byś potrzebował sterownik silnika z immo do x16xel to mam pisz na priva .
Witam walczę z audi jw z silnikiem 2,0 tdi crbc. Autko jest po wypadku dostało w przód poduchy nie wystrzeliły a w sterowniku błędy od przednich czujników zderzeniowych przerwa zwarcie z plusem a wiązka cała sprawdzana pod kątem elektrycznym. Wymieniłem osobiście skrzynkę bezp. I przekaź. w komorze silnika bo była połamana. Porównywałem skrzynki i wyglądają...
Należy wklejać konkretny numer kodu ,a nie interpretację z niewiadomego źródła. Stara zasada mówi że szukaj najpierw tam gdzie grzebałeś :-) Jak widać słuszna... Posprawdzaj na wszelki wypadek czy kości są dopięte,przewody nie wyrwane,piny nie pogięte. Wypnij i wepnij kilkukrotnie.Błąd jest obecny,czy w historii, da się skasować? Dobrze obejrzyj wiązki,czy...
Witam APS błąd 647 Sterowanie ciśnieniem Ciśnienie powietrza w układzie przekracza lub przekraczało 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Włącza się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża ciśnienie powietrza poprzez ciągłą regenerację. Kod usterki zostaje aktywowany za każdym...
problem leży po stronie czujnika obrotów wału korbowego. 1. może być uszkodzony 2. może być zbyt duża przerwa między czujnikiem a kołem pasowym 3. może być zaśniedziała wtyczka-piny od czujnika obr. 4. może być uszkodzona wiązka el. silnika na zgięciu na wysokości obudowy rozrządu - pękają izolacje na pojedyńczych przewodach a wilgoć powoduje zwarcia...
Witam kolego. W tym autobusie tylko skorupa jest od autosana cała elektryka, osprzęt, silnik i cała reszta to Renault, w zależności od ilości cylindrów silnika: 4 to Midlum DCi 180, 6 to Midlum DCi 220. Jeżeli chodzi o diagnostykę to mamy kwadratowe gniazdo na 12 pinów jak we wszystkich starszych renówkach, umieszczone na półce pod lewą ręką kierowcy,...
Witam Auto jak w tytule. Wiązka od głowicy pływała w oleju do samego sterownika silnika. Występował błąd elektrozaworu hamulca silnikowego. Poruszając kablami tykał, domyślam się że była przerwa. Po rozebraniu instalacji silnik wyczyszczeniu wszystkiego. Auto posiada błędy wszystkich modułów z magistrali 1139 Brak komunikacji. Czasami odpala, ale po...
Witam -rozumiem że wymieniłeś te czujniki(bo piszesz że jesteś pewny co do ich stanu) , to że silnik reaguje na skręt kierownicą przy wspomaganiu to jest normalne bo dostaje obciążenia podobnie też reaguje na alternator jak włączysz wszystkie odbiorniki i światła w samochodzie. A jeśli ci chodzi o falujące obroty to kilka razy sie napotkałem (ale w...
Tam jest bimetalowy włącznik wentylatora włączony szeregowo w jego zasilanie, czy wentylatorem steruje sterownik silnika przez przekaźnik? Jeśli to pierwsze to prawdopodobnie masz przerwę na wiązce albo nie znalazłeś bezpiecznika od wentylatora... chyba w tym roczniku na wtyczce idącej do wyłącznika termicznego w chłodnicy ma być 12V nawet przy wyłączonej...
Nie jest prawdą że palące sie wiązki to typowa przypadłość tego modelu. Owszem - pierwsza seria Actrosa IV miała problem z wiązkami "biodegradowalnymi": izolacja pękała, woda dostawała się do środka, dochodziło do korozji przewodu i przerwania przepływu prądu. Od kilku lat jest to jednak zdecydowanie poprawione. Na drugim obrazku widać wspornik wiązki...
Witam sprawdź od razu całą wiązkę przewodów zaczynając od sterownika w panelu aż po podzespoły pralki takie jak elektrozawór, silnik, pompa itd. najlepiej miernikiem prześwietl czy niema jeszcze innej przerwy.
najlepiej przełożyć silnik wraz z osprzętem wiązką i komputerem, wszystko się da zrobić, jeśli się bardzo chce ja przekładałem silniki z elektryką z rozbitego Cieniasa 900i do mojego gdzie była gaźnikowa 700tka (która bez przerwy wywalała UPG) i z rozbitego uno 900i do una żonki gdzie było fire 1.0 na gaźniku i wszystko jeździło super, dla mnie 900tka...
Pomyśl - co ma czujnik do ogrzewania? Uszkodzony był termostat. Może się mylę ale bym powiedział że nie koniecznie. Czujnik odpowiada za temperaturę silnika, po wiązce widać że połączony jest z wentylatorem chłodnicy. Uszkodzony czujnik warjował, mylnie odczytywał tęperaturę silnika. Dla tego kontrolka świeciła. Wentylator latał nie mal że od odpalenia...
Kolego może pomysł prosti glupi ale mialem podobny przypadek w innym aucie nie wiem jak tu ale wiadomo że silnik pracuje na poduszkach mialem kiedyś przetarta wiązke i podczas pruby ruszenia nie zawsze ale czesto gasł a do tyłu było ok i okazalo sie wiązka uszkodzona dotykała masy.A u ciebie jak chcesz ruszyc np z 2 to zgaśnie ? i w ogule na 1 nie...
(...) . Gdyby pompa była uszkodzona to raczej by nie ustępowało w ogóle , to samo myślę o map sensorze. On od początku miał odłączoną sondę bo niby powodowała problem, ale działał ok. Od czasu problemu kupiłem nową oryginalną, ale czy jest podłączona czy nie - różnicy brak. Samochód bez katalizatora i bez lpg Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
P0230 : Awaria przekaźnika pompy paliwa. P0650 : Awaria obwodu sterującego lampki kontrolnej awarii (MIL) P1600 : Moduł sterujący silnika (ECM) - błąd programu --tu możliwe że ECM do wymiany. P2103 : Otwarty lub zwarty obwód w obwodzie siłownika przepustnicy lub uszkodzony siłownik przepustnicy . P2104 – system sterowania siłownikiem przepustnicy –...
Można skasować kod i nie wymieniać czujnika tylko na włączonym silniku pomęczyć wiązkę i wtykę - od drgań może powstawać okresowo przerwa w obwodzie i powodować występowanie kodu. Można podejrzeć multiecuscanem parametry ciśnienia paliwa, czy nie pokazuje bzdur, jak się zmienia ciśnienie w czasie przyspieszania, etc. Najszybciej - podmienić czujnik,...
Jesteś świadomy tego że tam wentylator może włączyć się z minimum 20 przyczyn? Bez diagnostyki to szukanie igły w stogu siana. Ale jeśli chcesz, to wymieniaj czujnik temperatury silnika, czujnik ciśnienia klimatyzacji, czujnik temperatury filtra cząstek stałych, alternator, modul sterowania miedzy innymi ładowaniem, wiązkę silnika, aż po moduł sterowania...
Kurcze ty to jesteś mega, szacunek. Rzeczywiście pin 7 ma kabel szary z białym paskiem, dojście tam nie ciekawe jak licho, patrzyłem po kablu są trzy żyły - zasilanie masa i ten szary z białym sygnał, wszystkie idą do złącza kompa i wpadają razem izolowane w grubą wiązkę z tąd też zbaraniałem na starcie poszukiwań i prawde mówiąc trochę odpuściłem....
Na plaku silnik łapie, ale jakoś nie chętnie. Na plaku powinien lapac normalnie jezeli lapie kulawo na plaku to koniecznie rozrzad do sprawdzenia. Po podłączeniu komputera pokazało że jest przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu Jakim komuterem bylo czytane ? Jezeli jakims chinczykiem to moze byc przeklamanie i pokazuje blad braku zgodnosci...
Który masz sterownik? SQ24 P&D? Uszkadzają się mosfety w emulatorze wtryskiwaczy PB w sterowniku. Ostatnio naprawiałem jeden. Jakieś fotki spod maski? Tu masz moją naprawę: https://youtu.be/KKrA7YWV2-I Mo... pomoże, zależnie od sterownika były emulatory aktywne na tranzystorach lub pasywne na opornikach i te drugie są niezawodne, a te pierwsze w wykonaniu...
przerwa wiązka przerwa praca silnik wiązka silnik caddy
uszkodzony digitizer gniazda modułowe głowica tosca
traktorek ursus traktorek ursus
Bosch błąd E3546 - zawór ceramiczny i detekcja wody Wymiana baterii w sterowniku Buderus RC310 - czy to konieczne?