lepsze jest wrogiem dobrego cewka jest opisana zobacz czy jednak napewno nie zamieniłeś tych przewodów...
0,8mm Denso NGK
Czasy ustawiania przerwy na świecach chyba już minęły. Świece się wymienia na zalecane w których przerwa ustawiona jest na właściwą.
Wg. autodaty NGK BP5ET przerwa 0,8
Jeśli to NGK ZFR5F-11 to odstęp między elektrodami wynosi 1,1 mm
Generalnie się nie reguluje, jeżeli juz to 0,6-0,7 mm, ale raczej je wymień, istnieje ryzyko, że elektroda się ukruszy. Pal licho jezeli w momencie regulacji, co się stanie jak w czasie pracy silnika?
kup uszczelkę i po sprawie ona ma w sobie uszczelnienie świec. http://obrazki.elektroda.net/29_12836663...
Ten układzik to zwykły przełącznik, któru będzie podawał napięcie na cewkę WN a zniej na świece. DOŚWIADCZENIE: Wymontować cewkę (powielacz) i świecę, podłączyć cewkę przewodem WN do świecy, gwint świecy i obudowę do minusa a nawejście zasilania cewki dotykać plus oczywiście 12V i jednocześnie obserwować przerwę świecy.
Nie kombinuj z mikserem tylko wymień przewody,świece i ewentualnie zmiejsz przerwę na świecy (znajomi tak robią i strzałów nie ma)
Witaj Kabli nie pomylisz bo to by wtedy nie paliło przynajmniej na 2 cylindry. Tak końcówki na świecach musisz dokładnie po wciskać. Bo tam będą straty a po czasie i to krótkim i tak wypali i kabel i gniazdo cewki. Ważna jest też przerwa na świecy. Dodam że producent robi świece "z jakąś tam" umowną przerwą a konkretny model silnika potrzebuje konkretną...
Wymień kubełek i sprawdź czy fajka się dobrze trzyma na świecy jak nie to teraz wymień kolor może być brudny może być zanieczyszczone świece lub złe przerwa na świecy powinna być jakieś 0.6mm ale ja bym na twoim miejscu już nic nie grzebal wymień kabel i jak chodzi to tak zostaw
Witam!Proponuję nie wykręcać świec ale je rozłączyć i pojedyńczo mierzyć omomierzem (bardzo trudny dostęp do świec).W razie stwierdzenia przerwy świecy dopiero ją wykręć .Z reguły wysiadają świece w 2 i 3 cylindrze a w Golfach sa już świece które albo grzeją dobrze i nie tylko przy gwintach albo dostają przerwy.Poza tym świece w tym typie grzeją jeszcze...
Zmniejsz przerwę na świecy i sprawdź iskrę przy wykręconej świecy i załączonych światłach
Uszkodzony wpust ustalający tego koła. Spróbuj zwiększyć przerwę na świecy.
Wlej troszkę oleju silnikowego do każdego cylindra. Przerwy na świecach można zmniejszyć na 0,6 mm. Sprawdź czy się olej w silniku nie podniósł.
Niestety a może stety ale teraz świece żarowe i sterownik to nie jak kiedyś teraz sygnał obciążenia idzie PWM i sterownik widzi wszystko przerwę na świecy czy też zbyt duży pobór prądu
A może wlasnie przeciwnie - zalewa go? Skoro na zimnym silniku poprawnie pracuje a na ciepłym już nie? Jaki świeca ma kolor? Zmniejsz przerwę na świecy do 0,3, sprawdź czy ssanie domyka się i czy jest poprawnie osadzona gumka w tłoczku od ssania.
Wstaw deczko mniejszą dyszę - zakładam że ktoś tam grzebał, przerwę na świecy ustaw.
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Uszkodzona świeca ma zazwyczaj przerwę.
Tak spotkałem się parę razy, jak np. ktoś zamontował wtyczkę J1 na miejsce J2 - czyli sprawdz swój komputer w przedniej części ramy czy nie pomorze zamiana wtyczek z góry na dół.
Spróbuj dotykać gwintem do głowicy. Jeżeli brak iskry to prawdopodobnie zwarcie między elektrodą i korpusem (gwintem) po zanieczyszczonym izolatorze. Jeśli nie pomoże czyszczenie to świeca do wymiany. (Zakładam, że przerwa na świecy została sprawdzona, a iskra między przewodem i masą jest solidna.)
Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Spróbuj wymienić świece, przerwa na elektrodach 0,5 mm. Sprawdź też fajkę świecy. Gaźnik jest bez śrub regulacyjnych więc nic więcej nie można zmienić.
Jak łączysz ze stroną neti to router jest na pewno OK. W ustawieniu PPP czy dobrze masz login/hasło ? Np neoostrada ma publiczny znany login rejestracja(at)neostrada.pl/rejestraca który pozwala tylko wejść na stronę rejestracji neo. Może masz taki login wbity do ustawien PPP do neti ?
Świece łatwo sprawdzić, miernik i sprawdzić opór między masą a konektorem świecy, powinno być kilka ohm, jeśli jest przerwa świeca przepalona Samego modułu nie sprawdzisz bo nie wiadomo z jakich elementów się składa, jedynie podmiana na sprawny.
Spróbuj na innym kole magnesowym. Przerwa na stykach ok 0.3 mm. Przerwa na świecy ok 0.45 mm. Spróbuj wcześniej przyłożyć parę milimetrów od silnika kabel WN bez fajki.
Do sprawdzenia tranzystory sterujące te kwadraty przy złączu.
pomiędzy elektrodą niklową a elektrodą na korpusie. I masz odpowiedz.
Przy niskiej kompresji powinien zapalić i tak, zmniejsz przerwę na świecy.
Wcześniej posprawdzaj wszystkie przewody wysokiego napięcia. Czy mają dobre przejście. Kopułka i palec nie są wypalone, przerwa na świecach jest nie za duża. Jeżeli iskra z cewki napotyka gdzieś opór to szuka sobie bliższej drogi do masy.
Sitka dla zaworów sterujących pozycjonowaniem walkami rozrządu, czy to może być przyczyną słyszałem że należy dwa sitka białe wyrzucić zostawić tylko czarne co wy na to??
mam jeszcze jedno pytanie do KVT920 jaki ma przebieg ten silnik ,napisz czy ma skłonności do brania oleju i czy w ogóle bierze olej.Sprawdź przerwę na świecach dla tego silnika jest zalecane 0.70do 0,75 mm pozdrawiam
przerwa była 0,75 i schodziłem po kolei aż do 0,2 Ty nie zmniejszaj przerwy na przerywaczu tylko ją zwiększaj nawet 1,5 mm przy luzach na wale (nie patrz na kolor iskry wcale nie musi być niebieska). Przerwa na świecy także 1 mm szczególnie na dotarciu.
Witam, mam problem z yamahą booster. Gdy ustawię przerwę na świecy większą niż 0,4 skuter zaczyna przerywać i gasnąć. Gdy ustawie 0,4 normalnie odpala i jeździ. Czytałem że powinno być 0,6. Ale gdy ustawie powyżej 0,55 skuter w ogóle nie pali. Przerwa 0,4 na świecy nie jest za mała?
100 V już kopie, a jak jest wilgoć to jeszcze mniej. Cewka wysokiego napięcia jak się kończy to jeszcze potrafi dać iskrę na malutkiej przerwie na świecy. Warto też sprawdzić czy klin nie jest ścięty i przestawione magneto.
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
A świeca na pewno nie ma przebicia? Może na świecy jest za duża przerwa. paliwo dochodzi? Ale jak to sprawdziłeś, świeca mokra tak?
Wiesz że przerwa na świecy jest odpowiedzialna za max napięcie w układzie podczas przeskoku iskry. Przerwa świecy działa podobnie jak przerwa w iskrowniku. I to od niej w dużej mierze zależy jakie napięcie muszą wytrzymać izolacje przewodów i cewek. Im większa ty większe napięcie. LPG jeszcze dodatkowo je zwiększa. Do LPG iryd średnio się nadaje. Najlepiej...
Nie jestem wprawdzie fachowcem serwisowym i nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że F20 - oznacza przerwę w obwodzie świecy żarowej, F48 - przerwa w obwodzie pompki paliwa. Podobno na F33 wymieniają silnik dmuchawy, ale na pewno to już sprawdziłeś. Może ktoś zna kod na usterkę silnika i potwierdzi lub nie to przypuszczenie.
LPG gorzej "przewodzi" prąd elektryczny. Żeby wytworzyć iskrę cewka musi "wyprodukować" wyższe napięcie. W efekcie spada energia iskry. Przerwa na świecach powinna być tak dobrana, żeby energia iskry była w danym układzie możliwie największa. LPG trudniej zapalić. Z tego wynika konieczność dbania o układ zapłonowy. Jeździłem na świecach dwuelektrodowych...
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
A spróbuj zmniejszyć przerwę na świecach, tak na 0.7 mm
Kupiłem nowe świece więc mogę wymienić - już by trzeba było. Nie wiem jaki stare świece mają przebieg. Ja eksperyment ze zmniejszeniem przerwy zrobiłbym na starych świecach, bo szkoda profanować nowe, a swoją drogą, ja w moich zagazowanych samochodach przerwę na świecach ustawiam na 0,7 mm.
Przerwa na przerywaczu i świecy. Potem gaźnik - sprawdź regulację
Tak, w pompie centralnego zamka jest cała elektronika, zapewne pływa
Witam, po ponownym wyczyszczeniu gaźnika i ustawieniu przerwy świecy (0,50) kosiarka zaczęła równo pracować w pełnym zakresie obrotów. Skupiłem się bardziej na dyszach, zwłaszcza tą pod pływakiem, który należy zdemontować. Ten model gaźnika nie posiada membrany. Pozdrawiam.
Witam. Na początku posta myślałem że to bardziej konkurs niż problem :D Napisz jeszcze ile ta instalacja ma przebiegu na LPG. Jeżeli nie robi problemów na benzynie tylko LPG to jeszcze jest opcja że świece się kończą albo nieodpowiednia przerwa na elektrodach. Jest zasada że na LPG w świecach stosuje się przerwę o 0,1mm mniejszą (inna energia zapłonu...
Są koszty. Ale i tak licząc oszczedność jest. Raz nie zaklada sie lpg po taniości o nie do kazdego silnika się opłaca. Komplet 4 dobrych wtryskiwaczy lpg to 400 zł. Takie wtryski sopokojnie starczają na 100 000km lub więcej. O świece trzeba dbać. Jak się dba by przerwa na świecach nie była za duża to i cewki nie lecą bo muszą wytrzymywać podwyższonego...
Więc sprawdź na początek, czy cewki które zakładasz są poprawne. Jaką masz przerwę na świecy, jaki kolor ma iskra? Czy krzywka nie jest wytarta i zapewnia dostateczną przerwę na przerywaczu. Najpierw trzeba sprawdzić rzeczy najprostsze.
Nazywany czasami kołkiem żarowym, w uproszczeniu świeca żarowa. Koszt w serwisie Hydronic niecałe 200zł brutto.
(at)radarator Chodziło mi o koło zamachowe to z magnesami :) może być słabo namagnesowane i też będzie problem z prawidłową iskrą, spróbuj jeszcze sprawdzić długość iskry na samym kablu bez fajki i bez świecy. Możesz zmniejszyć przerwę na świecy.
Jaki jest model piły (popraw temat) Sprawdź uszczelnienia wału i połączenia gaźnika z cylindrem, jak wygląda sprawa z kompresją (tak się dzieje przy zużytych pierścieniach). Przerwa na elektrodach świecy jest prawidłowa?
Odstęp elektroda w tej świecy ma być 0,9 mm.
Czarna skrzynka pod deską
Jaka tam jest przerwa na świecy?
wymiana świec i dopasować przerwy na świecach, sprawdzić zasilnie świec.
A tak trochę z innej beczki. Jak ustawię małą przerwę na świecy, to strzela cały czas w wydech. Kiedy ustawię bardzo dużą, chodzi lepiej, ale jeszcze to nie to, co powinno być. Za późny zapłon?
Jeżeli nie wiesz gdzie w samochodzie jest aparat zapłonowy to może lepiej się za to nie brać.
A może wystarczy po prostu wykręcić świece zapłonowe. Ocenić jaka jest przerwa na tych że świecach. Bo może wystarczy stuknąć, i zmniejszyć przerwę. I będziemy mieli po kłopocie
Mocno okopcona świeca może być z 2 powodów (ewentualnie nawet obu na raz): - stanowczo zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna (czyli za dużo benzyny), - za dużo oleju w paliwie względnie olej słabej jakości. Jeśli lejesz jakiś mixol czy inny tani olej to nie dziwota że rzuca ostro nagarem na świecę. Orlen Oil 2T Semisynthetic to absolutne minimum...
A kiedy coś przy nim robiłeś. Bo to tak na za dużą przerwę na świecach wygląda.
Świeca wymieniona - a przerwa ustawiana właściwie? ,nowa nie znaczy sprawna (trzeba wykręcić ) Zakładałem całkowicie nowe świece - w tej sytuacji, nie zakładałem aby przerwy w dedykowanych świecach do tego modelu fabi - były złe. Jaka wartość "przerwy" powinna być ?
Prądem się nie przejmuj, zapewne napięcie jest nieco za małe stąd niższa wartość prądu. Ok, diody są dobre, napięcie znamy. Teraz użyj napięcia z zasilacza, daj w szereg 100Ω i uzyskaj ten sam efekt - świecącej jednej diody. Zmierz parametry. Spróbuj objąć obwodem dwie diody. Jeżeli jedna świeci, dwie nie zmierz napięcia względem masy i odszukasz...
Zdejmij wsuwkę i podłącz jeden kabel miernika do tej końcówki wystającej z cewki a drugi do cylindra, nie może być 'przerwy". Świece wymieniałeś? Sprawdź fajkę świecy. Odległość cewki od koła magnesowego ustaw na
Witam. Ważna zasada - jak producent przewidział świece o danym numerze to dawaj takie ewentualnie zamiennik - sugerowany przez producenta. Ale bardzo ważna zasada poszukaj w specyfikacji auta/silnika jaka musi być przerwa na elektrodach - i nowe koniecznie sprawdź i ewentualnie ustaw. Producenci ten sam model świec robią pod różne przerwy i to może...
Za duża przerwa na świecy i przerywaczu.
dzięki kolego. ale czy taka przerwa może być dla gazu
Sprawdź świecę i filtr powietrza. Paliwo świeże? Ja miałem taki objaw jak świeca miała zbyt małą przerwę.
Co do odsłucho z UNIDEN to zastosowałem zewnętrzny głośnik od zestawu głosnomówiącego NOKIA. Ma niezły "wydmuch" teraz. Duzo lepiej słychac niz na wbudowanym głośniku. Co do zakłócen to na pewno nie bede wiercił kolejnej dziury w aucie :) Na pewno antena zostanie na bagażniku. Bede jeszcze kombinował z kondensatorami. Potem przerwa na świecach. Ostatecznie...
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Masz zwarcie a gdzie to trzeba szukać.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
Jaka powinna być przerwa na świecach w fiacie bravo I 1.2 16V
Witam. Z ciekawości - sprawdzałeś szczeliny na świecach? Z doświadczenia wiem że producent świecy robi sobie przerwę na X bo tak ma w katalogu. A Silnik autka potrzebuje właśnie tej świecy ale z przerwą Y. Na dodatek przy instalacjach LPG z reguły daję o 0,1,, mniejszą przerwę. Ktoś kiedyś wspominał że LPG potrzebuje tego i to działa. Obecnie w domu...
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/prz... Poczytaj, bo nie potrafię Ci wytłumaczyć w tym momencie jak to robić- mimo iż robiłem to wiele razy. Po prostu przerwa nie może być ani za duża, ani za mała - ja to robię raczej doświadczalnie - ustawiasz platynki, świecę przystawiasz np. do cylindra, ruszasz kopnikiem i sprawdzasz...
Cóż można doradzić nadal szukaj przerw na świecach lub świece kiepskiej jakości
Witam. Jaką ustawić przerwę na świecach w tym silniku, żeby dobrze to chodziło zarówno na benzynie i na gazie ? W programie autodatac dla tego silnika podają 1,3mm, kupiłem oryginalne świece ford i około tyle mają. Na nich na benzynie chodzi ok. Wyczytałem gdzieś, żeby do gazu ustawić 0,7mm i tak zrobiłem i czuć mega różnicę auto jest zywsze lepiej...
Stawiałbym kondensator. W drugiej kolejności jak nie da efektu sprawdził jaka jest przerwa na świecy i regulowałem przerwą na platynkach. Nie zawsze wychodziło książkowo niestety :). A tak zapytam czy świeca nowa czy stara?
Witam. Max 4 tyś obr/min. 4 i 5 bieg a na 1,2,3 daje rady więcej wkręcić? Czy przekracza te magiczne 4 tyś obr/min? Jeżeli tak. To układ WN nie wyrabia. Co tam dałeś za świece? Przerwy na świecach jakie? Pozdrawiam.
Nie ma świec do gazu. To jest marketing. Jest różnica tylko w odległości między elektrodami. Świece do gazu powinny mieć trochę mniejszą przerwę, ale tylko 0.1 do 0.2 mm.
Na świecy powinieneś mięć przerwę około 0,5-0,6mm i sprawdź jeszcze fajkę i przewód wysokiego napięcia
Próbowałeś podlać paliwa pod świecę? Spróbuj zwiększyć przerwę na świecy.
Przerwa na czujniku temperatury.P
Najprościej będzie mierzyć napięcie, od którego miejsca następuje spadek. Zasilanie do stacyjki idzie od dolnej śruby na elektromagnesie. Włączasz grzanie świec, oczywiście z przerwami, i mierzysz gdzie spada napięcie.
Cewka na 12V ma opór uzwojenia pierwotnego 3,8 oma używana z przerywaczem mechanicznym. Trzeba pamiętać o ustawieniu przerw na świecach 0,45 mm. Nowe kupione mają dwa razy większą przerwę.
Sprawdź jeszcze raz zapłon(kąt, przerwa, świeca)
"Pokombinuj" z przerwą elektrod świecy zapłonowej, zbyt duża lub zbyt mała przerwa może też dawać podobne objawy.
Zmniejsz przerwę na świecy do 0,20 mm i problem ustanie.
109 lub fabryczny alarm-jeżeli jest
Przerwy na świecach sprawdziłeś?
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
1. Sprawdź czy fajka siedzi dobrze na świecy ew czy przewód nie ma przebicia. 2. Przerwa na świecy. 3. Kolor świecy - po niej poznasz czy nie masz problemu z mieszanką.
Witam, przy takim dlugim postoju / bez odpalania przynajmniej raz - 2 razy / tydzien / na 10 minut - z gaznika paruje benzyna, a olej w niej zawarty - zbiera sie na dnie komory plywakowej i pod dysza glowna i zakleja dysze... Gaznik trzeba zdjac, rozebrac i umyc dokladnie z wszelkich osadow olejowych, bo na '99%' - zaklejona jest starym olejem, osadem...
Przerywacz 0,5 (0,45 - 0,5) Świece 0,7 Pływak w górze 7 w dole 15
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
Witaj. Czyli przepłukać silnik płukanką i zalać nowy olejem. A świecę wymienić na nową. Jaka przerwa powinna być na świecy ?
Zmniejsz przerwę na świecach, powinno być ok, takie szarpnięcia występują dość często w normalnych silnikach nie musi być to vr a i tak może podszarpywać przy trochę wypalonych już świecach. Przerwę na świecach miałem kolo 1,1mm zmniejszyłem do 0,9mm. Objawy osłabły lecz występują nadal (znacznie rzadziej). Jaka jest oryginalna przerwa na świecach...
Jeżeli jest to pełny oryginał to czy jest sens robić fasolki? Tak, izolacje są dobre, wymieniałem uszczelniacze to sprawdzałem Filtr powietrza nie jest nowy Przewód WN jest dobry Świeca Denso W24FR-L Przerwa na świecy 0,5
przebicie świecach nalot świecach nieszczelność świecach
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot honda biegi zasilanie manipulatorów integra
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Kod błędu P1693-00 w Ford Custom - obwód sterowania turbo Oleo-Mac 937: Wzrost obrotów po obróceniu na bok