Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
1.wpisz do wójka google "zatarty 2t" pooglądaj zdjęcia porównaj ze swoim przypadkiem. 2.spróbuj przejechać się chwile na zdemontowanym tłumiku. 3.Wymień jeszcze raz świece, sprawdź fajkę świecy. 3.Sprawdź okablowanie odcinające zapłon, zaśniedziała stacyjka itp...
Odpiete wszystkie drzwi, przekaźnik oraz moduł komfortu - podświetlenie swieci i można włączyć grzanie foteli https://obrazki.elektroda.pl/9032882200_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik potwierdza, że odłączył wszystkie drzwi, przekaźnik realizujący zasilanie modułu komfortu (CCM), a nawet sam moduł komfortu....
gaszenie to kabel nr2 z tego co wiem, którego po odpięciu jest to samo :/, na wysokich obrotach też przerywa w dodatku stacyjka była wymieniana 2 lata temu moja instalacja składa się z Elby, prostownika, 2 bezpieczników przerwa na świecy jest 0.4mm kable przejrzałem wszystkie i nie wydaje mi się żeby gdzieś masowały
a stacyjka ?
Bezpiecznik i stacyjka sprawdzone i są ok
Cześć panowie mam nadzieje że mnie na coś nakierujecie bo mi już uszami wychodzi. Problem dotyczy samochodu AUDI 80 2.0 8V ABT na moowtrysku z LPG auto posiada fabryczny autoalarm. Problem pojawia się w zimie przy dużej wilgoci i niskiej temperaturze, samochód gaśnie i nie chce odpalić niema znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie auto podczas jazdy...
Trochę wygląda na to, że jak prąd ładowania spadnie poniżej pewnej wartości, to ładowanie jest wyłączane. Ale jaki to ma sens? EdiM To teoria wyciągnięta z serwisówki kia Układ sterowania alternatorem utrzymuje napięcie ładowania akumulatora na poziomie właściwym w danej sytuacji. Dzięki temu pojazd zużywa mniej paliwa, moc alternatora dostosowywana...
Nio moze być i tak sataszi ale autko równiutko chodzi, nie przerywa więc raczej stacyjka odpada
Jak zegar Ci się resetuje, to chyba masz przerabianą instalację. Stacyjka przerywa Ci wszystkie obwody, a nie powinna. Generalnie w samochodach urządzenia są zasilane z dwóch obwodów: stały plus z akumulatora i po stacyjce. W radiu masz z tyłu kostkę ISO, ( Proszę nie pisać bzdur na forum.
po odpaleniu auta Zaprzęgnij sygnał z alternatora do załączania przekaźnika. Albo zmien sygnał sterowania na inny w , bo ten widocznie albo jest wyłaczany przy rozruchu , albo stacyjka przerywa obwód przy jej kręceniu po pozycjach.
a czujnik położenia wału ? i czy stacyjka podczas kręcenia nie przerywa zasilania ? to bym sprawdził powodzenia
Ja nie wiem czy to siedzi stacyjka ?
Tak, tez zacząłem się nad tym zastanawiać, fakt jest stacyjka odcinająca prąd do przerywa ale chyba wrócę do platynek na masie, ale tu jeszcze dojdzie modul zapłonowy wiec inaczej jeszcze podłączone to zostanie. Najbardziej mi zależy na tym regulatorze.
Niestety trudno w tym roczniku o konkretną podpowiedź ale dla mnie chyba nie łączy stacyjka i w tym kierunku szukałbym usterki.P
Witam. 85 minus akumulatora, 86 plus po stacyjce, 30 i 87 przerywasz plus w obwodzie zapalniczki.
Posprawdzaj czy nie masz zwarcia w stacyjce.
jestem w posiadaniu toyoty awensis model 2000. problem polega na tym że nie za każdym razem stacyjka zalacza rozrusznik. Prawdopodobnie przerywa kostka.Chciałbym naprawić to sam .Odkręciłem osłone nad nogami i nie wiem co dalej robić.Proszę o radę które śruby jeszcze odkrecić i ktora tojest kostka.
Te kostki stacyjki tak przerywają. Kup nową, wymiana banalnie prosta.
a w jakim aucie jeździ i czy jest podłączone po stacyjce?
Stopka boczna zwiera do masy pin cdi służący do gaszenia, to samo zresztą robi stacyjka, czyli działa to na odwrót niż w klasycznym alarmie, który przerywa obwód gdy jest aktywny
Wszystkie kostki do posprawdzania. U mnie w YBR problemem był na wpół przepalony przewód od stacyjki. Mierząc miernikiem wszystko było niby cacy, ale jak kombinerkami przeciąłem przewód - próchno. Rozbieram stacyjkę - luty przypalone. Wymiana przewodów i jest już cacy.
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Witam. Przychodzi mi na myśl tyko sprawdzić przewód od iskrownika do gaszenia ,a zwłaszcza przejście przez obudowę silnika.Ewentualnie stacyjka.
Zanika zasilanie, więcej trudno wywróżyć bo nie piszesz w jakich "okolicznościach przyrody" usterka występuje. Wstępnie wygląda na przerywającą kostkę stacyjki.
Witam Czasami podczas kręcenia cofa silnikiem. Czy uszkodzony może być przemiennik na wale. W kompie nie ma żadnych błędów. Pozdrawiam Albo to co napisał Janusz Kaczor , albo przerywa stacyjka. Uszkodzenie czujnika, nawet przemijające, wykryłaby samodiagnostyka. To "cofanie" silnika może być spowodowane tym, że jak w układzie zpłonowym pojawia się lub...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
A w momencie jak przerywa zapalają się jakies kontrolki?Może jeden z obwodów stacyjki przerywa?Jeżeli nie,to mechanicy mogą mieć rację,mówiąc o pompie,cewce itd.Temat rzeka....
Proponuję coś takiego jak na rysunku poniżej. Prosty układzik na dwóch popularnych 555. Pierwszy układ wytwarza impuls około minuty i uruchamia drugi który miga żarówką. Jeśli kluczyk zostanie wcześniej przekręcony to spowoduje to wyzerowanie pierwszego układu i równocześnie wyłączenie migającej kontrolki. Jeśli stacyjka nie zostanie włączona to kontrolka...
Odetnij kl15. na komputer auta i po sprawie. Sprawdzony temat. Napiszcie jak laikowi, co to jest kl15? Nie wiem o co chodzi z tym schematem , "ON" rozumiem ze to plus przerywany stacyjka( wpinam sie białym z alarmu w czarny z wiązki stacyjki, na dodatek też ten który przecinam i podpinam pod przekaźnik 30 i 87A) CZY TAK MA BYĆ??? A co z ACC (+biały...
Nie pamiętam już Premiumki, raczej ciężko będzie pomóc: dodatkowy obrotomierz - to raczej nie będzie w grodzi i trzeba z licznika pewnie wyciągnąć zasilanie +15 - to sam zmierzysz gdzie się pojawia sterowanie gazem z ręki - tu bym sugerował dodatkowy potencjometr, ale musi być na ten czas odłączany ten przy pedale, bo się zrównoleglą załączanie przystawki...
to jeszcze zwykły :-) majzel jak mówisz. Diagnostyka nic nie pokazuje, bo im pali normalnie. Może to stacyjka przerywa? Pozdrowienia
Przerwa w obwodzie zasilania elektromagnesu , zaśniedziałe styki na złączach , uszkodzona stacyjka, uszkodzony kabel.
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
W tym przypadku niestety nie pomogę bo nie znam drogi tego przewodu, może tak być że stacyjka go przerywa.
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Układ wtryskowy spr. Rozrusznik na krótko kręci normalnie. Ze stacyjki przerywa. Napewno nie podaje sygnałów na wtryski. Wszystko identycznie jak w jednym z tematów. Próbowałem pisać o który przekaźnik chodzi, ale nie dostałem odpowiedzi.
Przerywanie,pasuje przepatrzyc cały układ zaplonowy.Moze kable masz juz takie sztywne ze az stoja.Choroba tych samochodow.Wypadałoby tez sprawdzic czy pracuje ci ta lambda.Doprowadz układ zaplonowy do porzadku i wtedy dalej.Golfy 3 tez maja chorobe ze stacyjkami,sprawdz czy tam niema problemu.Niejednokrotnie wymieniałem a objawy byly rozne.
po podłączeniu na krótko cewki i elektrozaworu w gaźniku z klemą akumulatora problem nie ustał. przecież pisze chłopak!! to typowy objaw dla opla,stacyjka-spadek napięcia
Zdaje się, że w niektórych mercach spotykane były problemy z dmuchawą i winowajcą była kostka przy stacyjce, czy też sama stacyjka, nie pamiętam więc nie chcę mieszać. Kolega może spróbować wypiąć stacyjkę i zobaczyć czy dalej jest to samo, ja przynajmniej bym spróbował :)
Trochę odświeżę starego i zakurzonego... Lublin3, wentylatory nagrzewnicy kabiny - był czas ze od czasu do czasu przerywały - teraz padły całkiem. Stacyjka przekręcona do zapłonu i sprawdzone: Przełącznik biegów nadmuchu - brak zasilania, rezystor - w komorze silnika - brak zasilania, bezpieczniki wszystkie sprawne - każdy wyciągnięty i "przepikany"...
podejrzewam że sygnał stacyjki jest źle podłączony i najpierw startuje rozrusznik a potem stacyjka, musisz znaleźć sygnał stacyjki wyprzedzający rozrusznik
Co do drugiego to obstawiam mechanikę stacyjki lub jej styki. Fabryczny imo są robione tak żeby nie przerywać pracy już pracującego silnika.
a jak ją sprawdzić , chodzi ci o kostkę od stacyjki?
Masz moją odpowiedź w temacie który kolega podlinkował... Stacyjka do wymiany...
Może być w przednim słupku na samym dole tam gdzie jest cięgno do otwierania maski, możesz też Kolego zrobić dobre zdjęcie tej płytki co ją wybebeszyłeś. Dopisałem później : Masz tam 4 przekaźniki jak widzę ,któryś jest na pewno od tego - pobaw się nimi a trafisz w 10 ! :) Z tego co myślę to powinny być przewody obok siebie. Myślę,że nie ma tam więcej...
Co masz na mysli mówiąc "uszkodzona stacyjka"? Chodzi o pętlę przez którą odczytywany jest kluczyk? - pętelkę o ile dobrze pamietam mierzyłem omomierzem gdy rozbierałem immobiliser - bo chyba do niego jest ona podłączona? - rozbierałem wtedy palstikową osłonę stacyjki pod kierownicą. Mam na myśli kostkę stacyjki... przerywa Ci 12V po stacyjce. Nie...
Sprawdź połączenia przewodów zasilających.Wygląda to na przerywające ACC,czyli 12V ze stacyjki (czerwony przewód).
Bez przerywacza -Zasilanie do 49 czy to po włączeniu awaryjny czy stacyjką dochodzi. Z przerywaczem - po włączeniu stacyjki cały czas jest zasilanie na 49 i 49a, niezależnie od położenia przełącznika kierunków. Tak powinno być? Bez włączania stacyjka awaryjne ON 12v na 49 i 49a, awaryjne OFF brak napięcia na 49 i 49a. Dodano po 57 Bez przerywacza -Zasilanie...
Witam ! Dziś posiedziałem trochę przy motocyklu i tak : 1) Podstawa przerywacza jak i sama obudowa statora była krzywa ! Wyprostowałem wszystko i łatwiej ustawić pożądaną przerwę. 2) Problem mam z ustawieniem zapłonu. Około 4mm przed górnym martwym punktem przerwa wynosi 0.4 razem z ruchem wału przerwa się powiększa. Za GMP przerwa jest większa niż...
przerywa gitarowe przerywa stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
sortowanie programów dekoder elektroniczny regulator prądnicy działa obrotomierz mazda
Przetwornica 230V/110V do piły tarczowej 1000W – dobór mocy, transformator, USA w Polsce Kolorowe cienkie linie pionowe na ekranie TV Samsung, LG, Sony – niestabilny T-CON lub taśmy COF