Przestawiony zapłon prawdopodobnie.
Przestawiłeś zapłon. Zazębiłeś aparat na inne zęby niż było. Trzeba ustawić od nowa. Instrukcja Wyżej. Można też metodą na bibułkę. A strzelił, bo ma mocno przestawiony zapłon i albo zapalił paliwo przepompowane do tłumika albo kichnął w gaźnik.
Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
Pomylone przewody WN lub bardzooooo przestawiony zapłon
Może masz przestawiony zapłon albo pasek rozżądu ci ktoś źle założył...
Jest to dwusów więc można tylko odpowiednio przestawiony zapłon i inny sposób uruchamiania. Nie da się uruchomić tym mechanizmem który jest w silniku.
Sprawdź jak pali na ssaniu, kondensaor, objawy jak na przestawiony zapłon, ale niby dobrze ustawiony, możliwa nieszczelność komory spalania.
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
Może wydech się zatkał. A do tych 3500 ciągnie normalnie ? jeżeli kulawo to może rozrząd przestawiony. Zapłon najlepiej by było soawdzić stroboskopem, czy nie zanika. Przy okazji tez ustawienie by można zobaczyć.
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
W sumie to nie wiadomo jak rozumieć "problem całkowitej reakcji zapłonu". To co ja opisałem tyczy się odpalenia silnika i jego gaśnięcia po ok 2 sek. Nie ma innego objawu uszkodzenia czy trzymania immo. Jeżeli nie pali w ogóle to nie jest to immo. Jeżeli nie pali w ogóle a jest paliwo i iskra to może przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd, brak sprężania...
Zapłon próbowałem przestawiac ale mam zaznaczony tak jak był oryginalnie więc w każdej chwili moge wrócic tak jak było. Rozumiem że zaznaczyłeś to ustawienie gdzieś na korpusie. A jak poradziłeś sobie z wałkiem aparatu, nie wydaje ci się że możesz mieć przestawiony zapłon właśnie na zębatce?
W moim EL-u też tak mam (wydech przelotowy, lekkie koło zamachowe, planowana głowica 2mm oraz poszerzone i wypolerowane kanały dolot i wydech, przestawiony zapłon). Gdy spuszcze gwałtownie moge z gazu a następnie dodam też gwałtownie to również mi strzeli w wydech.
Błąd oznacza tylko i wyłącznie to że sterownik silnika nie widzi czujnika !!! Jak sterownik dostanie informacje z czujnika o wystąpieniu spalania stukowego to przestawi zapłon i nie poinformuje o tym za pomocą błędu a już na pewno nie takim bo ten oznacza zupełnie co innego.
Dzięki za informacje, powinienem dolewać dodatek do benzyny i przestawić zapłon czy jak już zagada to zostawić w spokoju?
W jednym z postów piszesz że masz sztukowany klin na kole wentylatora, postaraj się pożyczyć od kogoś koło i sprawdź prace pilarki, istnieje prawdopodobieństwo że jest przestawiony zapłon, a to ma duży wpływ na wszystko. To ze odpala i chodzi to nic nie znaczy.
Gaz ma inną charakterystykę spalania i by wykorzystać w pełni jego walory powinniśmy przestawić zapłon... Oczywiście nikt tego nie robi bo przy przełączeniu na benzynę silnik by oszalał... Poradziłem Ci co masz zrobić natomiast uparłeś się bawić i eksperymentować sam, powodzenia. Zresztą jest już stwierdzone że masz za mało wydajny reduktor...
wedlug mnie wyglada na przestawiony zapłon. Na plaku odpala poniewaz kompresja jest i wałek, tłok zgrywaja sie , lecz pompa moze dawac paliwo za pozno i auto nie spali dawki tylko ja wyrzuci przez zawory. Moze niech ktos bardziej doswiadczony sie wypowie
Powiedzcie jak przestawić samemu zapłon Mój poprzedni powracający problem" Wolne obroty" ktoś poradził zebym spróbował przestawić zapłon
Witam. Honda mtx 80 RII. Mój kuzyn chcąc zablokować magneto by je odkręcić wsadził śrubokręt w otwory od magneta blokując o zapłon. Odkręcił śrubę po czym zorientował się że potrzebuje ściągacza :D . Przykręcił spowrotem magneto i motorek już nie odpalił. Przedtem odpalał od szczała. Przyprowadził moto do mnie, i teraz ja mam się bawić :P. Zamówiłem...
Trzeba sprawdzić klin koła zamachowego , najlepiej wymienić na nowy. Jeżeli, klin uległ uszkodzeniu to jest przestawiony zapłon i silnik nie pracuje tak jak powinien. Może być skrzywiony wał, jeżeli słychać stuki to trzeba sprawdzić panewkę korbowodu. Osiowy luz wału zawsze jest w tych silnikach, wcześniej chyba nie zwróciłeś na to uwagi. Wał nie posiada...
Maniek nie zle radzi ale zwróć szczególną uwagę na ząbki na kole pasowym bo są delikatne i łatwo je uszkodzić, no i na czujnik żeby go nie zniszczyć. A ja na twoim miejscu bym go nie odkręcał tylko sciągnoł bym obudowę rozrządu razem z nim. Jak sciągniesz ten czujnik to przestawisz zapłon. Powodzenia powoli i patrz uważnie co robisz.
Kolego, czy koło magnesowe zakładałeś z klinem, może Ci wypadł. To, że "zgrałeś" wałek rozrządu z literą "T" nie znaczy, iż ustawiłeś poprawnie rozrząd. Najpierw ustawia się tłok w GMP a później wałek rozrządu i nie może być pomyłki nawet i 1 ząbek łańcuszka. Po objawach reakcji silnika uważam, że masz przestawiony zapłon (za wczesny), ale w/wym. koledzy...
Witam Przestawiony zapłon jak klin cały to wał sie przestawił. Nie widać po nożu że w coś uderzył choć czy to możliwe . Pozdrawiam
Można przestawić zapłon można też wymieszać benzynę z ekstrakcyjną dzięki temu obniżysz liczbę oktanowa.
Dioda nie ma nic wspólnego z zapłonem. Masz elektryczny rozrusznik i akumulator? Ta instalacja nie jest oryginalna, ktoś coś tam przerabiał. Przecież ten kabel od diody i tak masz odcięty. te problemy z obrotami to mi wyglądą na nieprawidłowo działające ssanie w gaźniku. Ta instalacja jest do rozrusznika i ładowania akumulatora. Problemy z obrotami...
Mam instalacje II generacji przed wymiana rozrzadu auto czasami dziwnie odpalalo i szarpalo zaraz po odpalenmiu (na Pb), byly wachani aobrotow, czasami na LPG tez tak dziwnie przymulil i nagle ruszyl, tydzien temu wymienilem rozrzad i auto nie chce jezdzic na benzynie, na gazie idzie jak rakieta, sonda na Pb stoi calyczas na 0V (ale kilka dni wczesniej...
Luz zaworów, na zimnym silniku, 0.2 mm. Ssący, może być 0.15 mm. Ten klin, to sprawdzałeś "na oko" czy dokładnie, nie musi być całkiem zerwany, aby przestawił się zapłon..
Może przestawiony zapłon ?
witam sprawdz ciśnienie na cylindrach moze jest kiepskie sprawdz pasek moze przeskoczył i ma przestawiony zapłon bo 1.4 to silnik bezkolizyjny to nic nie rozwala ja poskładałem raz mondeo i tez chodzilo kijowo ale ty byla moja wina albo szukaj cos przy wtrysku moge Ci podeslac calego serwice manula po polsku na (at) moze tam cos bedzie ja nnnimam czasu...
Ja widzę 2 opcje: - albo po prostu masz przestawiony zapłon i to tak konkretnie, - albo masz zdechłą świecę. Bo świece NGK z Francji mają taką dziwną tendencję do nie podawania iskry pod ciśnieniem. Jak ją wykręcisz i sprawdzasz iskrę, to iskra jest i wygląda na normalną, ale jak wkręcisz świecę, to nagle iskry już nie podaje, taka świeca przebita do...
Na aparacie są trzy łopatki, abyś nie pomylił prawidłowego włożenia. Wystarczy, że podejrzysz w jakim miejscu są wycięcia w korpusie silnika, i w taki sam sposób zamontuj aparat. Musi działać ( wystarczy wyregulować ręcznie zapłon)
Trochę jakby zapłon przestawiony. Nie smierdzą spaliny niedopaloną ropką?
Przyczyna była narastajaca zaczęło się że czasami nie zapalała albo zapaliła i nie wykręcała się na obroty tylko strzelała jak by miała przestawiony zapłon. aż w końcu przestała zapalać.
Przestawiony zapłon. Trzeba wymienić klin.
Zapłon nie przestawiony? To jest ten o pojemności 49 ccm .
To możę byc przestawiony zapłon, cewka nie daje za każdym razem iskry zanika pod ciśnieniem w cylindrze, wypalony zły luz zaworu wydechowego lub leje benzyne z gaźnika.
Jeśli był by przestawiony zapłon to o paleniu od "strzała" można zapomnieć a skoro problem z paleniem przychodzi po kilku godzinach to raczej szukał bym nieszczelności w układzie paliwowym, gdzieś ucieka/cofa się do zbiornika. Do sprawdzenia przewody, króćce, uszczelki/podkładki. Pytanie ; jeśli odpali to kopci czy nic takiego nie ma?
Witam! Strzały te raczej pochodzą od cewki zapłonowej, chodź gdy pasek rozrządu przeskoczy przestawi się zapłon i też będzie taki objaw. Zaś czujnik położenia wału miał by objaw że samochod nie palił by, ale możesz zmierzyc go omomierzem i sprawdź czy nie zarósł brudem od spodu.
Włącz zapłon, licznik kilometrów przestaw na "ODO", wyłącz zapłon, naciśnij i trzymaj patyk na liczniku, ten którym zmieniasz licznik dzienny i całościowy, włącz zapłon, na wyświetlaczu pojawią Ci się kreski ------- i po koleji bedą znikać aż pojawią się same zera, kluczyk inspekcyjny zniknie ot cała filozofia
Może być przestawiony zapłon (klin koła zamachowego) lub coś z zaworami.
1. podciśnie nie ma wpływu na maksymalną moc, nie ma przepływomierza a skład mieszanki jest korygowany odczytami z sondy lambda. 2. jeżeli jedynym objawem jest spadek mocy(silnik w całym zakresie obr. pracuje równo i nie szarpie) to na pewno nie kable ani świece. najprostrza przyczyna - zapchany filt powietrza (nie trzeba dużo jeździć, kurz + wilgoć...
Witam. Przestaw zapłon na wcześniejszy.Pozdrawiam.
A co ma przerwa do rzeczy? Jeżeli jest zła, to będzie przestawiony zapłon, ale iskra będzie (kol. kunior pisze, że nie ma)!
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Przestawiony zapłon, wsio działa
Rozwiązanie problemu jest proste. Opisze to w kilku zdaniach. 1.Odkręcasz dekiel z lewej strony 2.Znajduję się tam koło magnetyczne(magneto) i aparat do zmiany biegów. 3.zapewne wypadła ci kulka. ostrożnie zdejmij dekiel. 4.Kiedy znajdziesz kulkę wsadź ją w odpowiednie miejsce(tam będzie takie miejsce połapiesz się) 5.Kiedy wsadzisz kulkę zakładasz...
Już sporo w niego wpakowałem, ale pomyśle nad tym ;-) Wymieniłem przewody wn, świece, palec, jest troche lepiej ale daleko jeszcze do ideału. Na dodatek mam jeszcze przestawiony zapłon. Mam średnie pojęcie o naprawie autka, ale z waszą pomocą pewnie sie uda. No i zasobność portfela ograniczona. Od czego zacząć ? Pozdrawiam
chciałbym się dowiedzieć czy można przestawić zapłon w jumperze 2.5D ponieważ pali on moim zdaniem za dużo, to znaczy ponad 10 litrów ropy na 100km cykl pozamiejski droga prosta ładunek ok. 1 tony prędkość 90-110km/h. Co to może być, czy to może być spowodowane przestawieniem zapłonu? Proszę o jak najszybsze odpowiedzi. Pozdrawiam Very Happy
przy przestawionym zapłonie silnik Uświadom mnie, jak w tym mietku może się przestawić zapłon? I jak się go ustawia?
Miałem dwa maluchy i sam je sobie serwisowałem. W tej debacie chciałem na jedną możliwość zwrócić uwagę, bo nie było na ten temat żadnej wzmianki, a mianowicie na przestawienie zapłonu wynikające z przeskoczenia łańcuszka rozrządu na małym kole rozrządu, wynikające nie ze zużycia (wyciągnięcia) łańcuszka rozrządu, ale ze starcia się zębów na małym kole...
Stawiam na rozrząd i przestawiony zapłon,w tico przy zmianie paska trzeba pamiętać żeby przesunąć pasek o jeden ząbek (punkt na kole wałka jest właśnie dla tego nie na środku ramienia tylko lekko przesunięty w prawo)w stosunku do znaku na kole wałka rozrządu jeśli tego nie zrobiłeś autko odpala ale jest nieco zamulone,pisałeś że przestawiłeś zapłon,oba...
zapłon przestawiony . mieszanka nieodpowiednia za bogata no i rozrząd A jak mógł się przestawić zapłon?
Bardzo często tak się dzieje, gdy odpali się silnik bez noża, trzeba to sprawdzić. Klin się uszkadza i zapłon zostaje przestawiony.
Podejrzewam że to wina gaźnika lub przestawiony zapłon. Posiadam w nim silnik AM6. Idziesz w dobrym kierunku, w pierwszej kolejności ustaw zapłon, a jeżeli to nic nie zmieni to regulacja gaźnika.
Sprawdzić ustawienie rozrządu bo wygląda na przestawiony zapłon co skutkuje zalewaniem swiec Do tego wymienić filtr paliwa o ile tak owy wystepuje
Może być przestawiony zapłon, sprawdź klin na kole magnetycznym.
może masz przestawiony zapłon albo awaria cewki
Możliwe, że przestawiony zapłon, a czy to wina klina czy cewki to trzeba rozebrać i zobaczyć.
Dzięki wszystkim, faktycznie ścięło klina i był przestawiony zapłon. Po ustawieniu i zamontowaniu dorobionego klina silnik odpalił na dotyk.
Jakby obcięło klin, to moc byłaby też obniżona? Przestawiłby się wtedy zapłon??? Tak.
Możesz sprawdzić, czy klin nie jest ścięty na wale, w wyniku czego mógł się przestawić zapłon. Spróbuj wyregulować gaźnik, pewnie "za uboga mieszanka" (mało paliwa a zbyt dużo powietrza). Sprawdź przyrządem kompresję w cylindrze.
Ale przeszkadza Ci tylko ścianka w deklu, w karterze silnika nie. Mozesz na próbę przestawić zapłon i odpalić/ przejechać się bez pokrywy
Witam mam yamaha skyliner 125 w pewnym momencie już nie odpalił co moze być gaznik jest wyregulowany wszystko ok jest z nim ktoś mi powiedział że może się przestawił zapłon czy to jest możliwe do końca chodził zgasiłem go i już nie odpalil Dodano po 3 Witammam yamaha skyliner 125 skuter chodził do końca w pewnym momencie już nie odpalił wyciągnęłam...
Przestawiony zapłon jak mechanik niepotrafi wyregulować to go zmień.
W niektórych chińskich 2T impulsator posiada podłuzne otwory do mocowania. I teoretycznie można przestawić zapłon o niedużą wartość. Ja w takich przypadkach ustawiam impulsator na 0,3mm (odległość pomiędzy magnesem impulsatora a nadlewem magneta).
Witam. zumak prawdopodobnie przyczyną może być zerwanie klina na wale i przestawił się zapłon dlatego strzela w tłumik. Pozdrawiam.
Przecież autor napisał, że próbowałem na plaka zapalić . "Plak?" tak napisałem, bo się po prostu zdziwiłem, ale mniejsza o to. Powiedz, kolego, co tam lejesz do tego gaźnika? E10? Może zapłon się przestawił, klina ścięło na kole.
Skoro klin ok to pewnie zapłon ci się przestawił. Ustaw jeszcze raz zapłon.
Za wczesny zapłon, rozrząd do poprawy,przestaw wałek.
Przestawiony zapłon, uszkodzony palec rozdzielacza.
To skąd ECU wie , kiedy przestawić zapłon?
Witam, jestem nowy mam problem samochodem Honda Prelude 5 2.0 99r niedawno zakupionym. Mianowicie przy wciśnięciu gazu na postoju czy na sprzęgle samochód kręci się do jakiś 5tys może 6tys i nie ma specyficznego cofnięcia. Z kolei na gazie kręci cały licznik i też nie ma odcięcia. Samochód nie ma mocy takiej jaką powinien mieć. Dodam że z samochodem...
Wyjątkowe podziękowania dla Rycha T Można na Nim polegać jak na Zawiszy.Jak zwykle niezawodny. No ale dość słodzenia. Po wyregulowaniu według porad Rycha T silnik bardzo ładnie pracuje w całym zakresie obrotowym, ale jest pewne ale. Po wyłączeniu silnika (mocno rozgrzanego, gdyż jest w traktorku stosowanym do odśnieżania)następuje detonacja w tłumik....
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Najpewniej przestawiony zapłon lub coś podobnego. Względnie pomyliłeś kable przy podłączaniu iskrownika. Poza tym, skąd pewność że stary iskrownik się zepsuł? Może problem leży gdzieś indziej, a iskrownik miałeś sprawny?
Kompresja może być słaba lub przestawiony zapłon? Sprawdź.
Może masz po prostu przestawiony zapłon
Lekko przestawiłem zapłon , zwiększyłem lekko dawke paliwa i silnik chodzi . wolnych obrotów nie miał , bo zaciął się przyspieszacz zapłonu
Przyczyną był przestawiony zapłon na wałku rozrządu.
Sprawdź poprawność montażu rozrządu, czy nie jest przestawiony ?
dobra przestawiłem zapłon na 10st i co dalej z tym gaznikiem?????????
To pewnie przestawiony zapłon. Umiesz sprawdzić?
Przyczyną może być przestawiony zapłon.
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Może coś z zaworem ssącym, ale może także być chyba przestawiony zapłon (minimalnie). Czy to mogą być pierścienie, to nie wiem, niech się specjalista wypowie.
Robiłeś może rozrząd, bo jak tak to może przestawiłeś zapłon .
Za uboga mieszanka ? Przestawiony zapłon ?
Koło jest przesunięte na wale i został przestawiony zapłon. Sam klin, trzeba zdjąć koło zamachowe i załozyc nowy .
Byłem w profesjonalnym zakładzie elektroniki samochodowej. Podobno mam zapłon przestawiony, wychylenie zapłonu w moim przypadku waha się od -3 do -16... Rozrząd jest dobrze ustawiony na znakach, a komputer nie wykazał błędu czujnika spalania stukowego... Jaka może być przyczyna? Czyli to nie jest przestawiony zapłon! Podmień świece najlepiej na nowe
Pierwsze co bym sprawdził to klin na górnym czopie wału. Zerwany - przestawi zapłon.
A o ile za punki jest przestawiony zapłon?
Najważniejsze, czy kola ma klin w identycznym miejscu, względem magnesów. W przeciwnym razie, zapłon będzie przestawiony. Spróbuj założyć, jeżeli będzie działać, to dobrze, jeżeli nie, ale będzie iskra, to musisz poszukać oryginalnego koła. Wydaje mi się, że powinno pasować.
Witaj. Jeżeli stwierdziłeś, że gaźnik jest czysty, świeca sprawna, świeże paliwo to tak jak Ci sugerują koledzy sprawdź położenie koła zamachowego a dokładniej czy klin nie został ścięty bo wtedy jest przestawiony zapłon. Przy niewielkim przesunięciu koła zamachowego silnik może pracować ale będzie "bardzo słaby" lub strzelać w gaźnik. Pozdrawiam
Witam, temat dość stary ale mam pytanko ! Posiadam ogara 200 ze standardowym zapłonem , czyli jeśli palatynki są zwarte następuje zapłon . Analizując schemat z tyrystorem wydaje mi się ze jest zupełnie na odwrót, czyli jeśli palatynki się rozwierają następuje zapłon (bramka tyrystora zostaje zasilona) Czyli muszę całkowicie przestawić zapłon ?
Jak to jest caro na szprycy to w jaki sposób mógł się tam przestawić zapłon?
Skoro poza parametrem, to jest przestawiony zapłon lub synchronizacja.
To pewnie masz zerwany klin i przestawiony zapłon. A tak w ogóle to zmieniałeś świecę?
Może za bogata mieszanka albo przestawiony zapłon?
rozrząd przestawić zapłon przestawić zapłon polonez bębenek przestawić
diagnosta pytania przelotka naprawa prowadnica piła stołowy
modernizacja instalacji elektrycznej lombardini silnik
Adaptacja przepustnicy Mitsubishi Colt 1.3 - jak to zrobić? Brak kontrolek półbiegów w John Deere 6330