tego nie wiem,trzeba zapytać bardziej zaawansowanych cybernetyków z NASA ,ale potem gaśnie i nie pozostaje błąd,też odcinam ten przewód.
Nie, nie trzeba. 13,4V to bardzo mało. Zmierz na odpalonym silniku dotykając przewodami miernika obudowy alternatora i nakrętki M8 gdzie jest podpięty gruby czarny przewód.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
Trzeba obejrzeć instalację haka pod autem. Może gdzieś urwany przewód.
Jest taki przewód
A posprawdzałeś dokładnie (na szczelność) wszystkie przewody, połączenia? Ostatnio tak miałem i przyczyną był oring przewód/intercooler.
A przewód jest oryginalny?
Tu nie widać ile konektorów jest włożone do wtyczki klocka. No dobra, a zobacz na klocku, jaki tak masz wtyk, ile przewodów wychodzi z klocka ? W grupie VAG hamulce klasyfikuje się wg PR, ja w swoim pamiętam że miałem PR=1ZA i klocek miał jeden przewód.
Na pewno przewód zasilający nie może ,,iść,, razem z przewodami RCA
To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
Coś tam ci wysłałem.
Jutro sprawdzę , ale kość od alternatora do kontrolki sprawna , może przewód
Ten system dogrzewania nosi nazwę CALIX, wpisz i szukaj w googlach, np. tu: http://www.eko-moto.pl/pl_pro_56.php A tu akcesoria, m.inn. kable- http://www.eko-moto.pl/pl_pro_57.php
Na pewno masz nieszczelność. Niecj ktoś dodaje gazu a ty sprawdź czy wąż gumowy od turbiny twardnieje od ciśnienia. Może jakiś nieproszony gość(kuna) przegryzła przewód. Grasują ostatnio.
Czyli Tomasetto. Doprowadź do porządku ten przewód od czujnika temperatury gazu.
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
Zdesperowany musisz być. Wałki pod łańcuch, znaczkami do siebie po krawędzi głowicy, pasek - górne kółko znacznik na godzinie 12, dolne tak samo. Do tego jeszcze chyba znacznik "0" powinien być w okienku skrzyni biegów. Jeszcze jedno -nie wiem czy wałki przypadkiem nie dawały się zamieniać.
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Z tego co pamiętam,to za schowkiem jest moduł/sterownik. Z niego (brązowa wtyczka chyba) przewód czarno czerwony do lampy idzie.
Tak, sprzedający zamiennie używają nazw, powinieneś jeszcze sprawdzić przewód od pierwszej świecy do wspomnianego modułu.
słyszałem ze wystarczy przepiąc jakis przewód
A zasilanie dochodzi? Żółty przewód.
Zamykam temat. Okazało się, że został przerwany przewód od prawej żarówki.
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
na początek sprawdź ładowanie, później jak już będziesz pod maską to zobacz czy przewód od alternatora się nie odłączył/odłamał a na koniec zostaje sam obrotomierz (lub przewód od alternatora do zegarów)
W środku to tylko sterowanie przekaznika (masą), BCM złącze 46 pinowe, pin 24 przewód czerwono-brąz. Przekaznik pod maską.
Witam. Na dole w środkowej obudowie tam gdzie siedzi nagrzewnica powinien być odpływ wody skroplonej z klimatyzacji,sprzwdż czy nie jest zatkany lub zagięty przewód.
Zobacz przełącznik wyboru lusterka wygląda na to , że na prawą stronę jest zawsze zwarty niebiesko/biały i niebiesko/czarny przewód
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Witam szanowne grono koleżanek i kolegów. Mam małe pytanko odnoście dwużyłowego przewodu zakończonego wtyczką, który wisi w moim Passacie '95 a w zasadzie w przednich jego lewych drzwiach między płytą tapicerki a pianką. Wystaje go sobie ok. 20cm i znajduje się na wysokości klamki, może trochę niżej. Przez nierostropność nie zapamiętałem kolorów żył...
ECM 6 pin, przewód zielono/niebieski, Licznik pin 11 wtyka niebbieska. Zalerzy który rok.
Witam! Mam taki sam problem (b5 2000 110km), podmiana panelu nic nie daje. Nie wiem, które przewody to zasilanie, wg tej dokumentacji http://volkswagen.msk.ru/electro/b5/b5_c... (należy skopiować i uruchomić w nowym oknie) climatronic nie ma zasilania. Ktoś wie który to przewód?
Chyba 5V Nie mam w radiu USB a chciałbym mieć przewód ukryty
No jeżeli idzie oddzielny przewód to znaczy że zasilanie nie idzie po kablu antenowym więc nie potrzebny separator. Podłącz ten kabel albo pod 12V po stacyjce albo najlepiej do niebieskiego kabla wychodzącego z radia (+12V po włączeniu radia). To jest kabelek od zasilania wzmacniacza antenowego umieszczonego w podstawie anteny.
Złącze A pin 3, przewód zielony z żółtym paskiem. Oczywiście chodzi o radio.
Problem rozwiązany, przerwany przewód czujnika.Dziękuję za pomoc.
To nie musi byc wina przerywacza. Miałem ten sam problem w passacie. Okazało się że był lekko naderwany przewód od masy i kierunkowskazy działały jak chciały, tzn. raz migały normalnie, raz tak jakby była spalona któraś żarówka a nieraz "zawieszały" się tak jak w twojej A3. Pozdrawiam!!!
Dziś już nie dam rady sprawdzić ale to może być ten przewód
Kolego doszedłeś do tego gdzie ten przewód idzie ?
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Koło zniornika płynu wspomagania masz złączkę bodajże zielona na 1 przewód.
Czarno-żółty przewód kostki
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód
obok modułu komfortu idzie progiem instalacja jest tam łączone zasilanie modułu i zamków. rozwiń instalację i sprawdz czy nie ma śniedzi... pozdrawiam Dodano po 30 czerwono niebieski przewód;)
HP kompresor skraplacz.
Witam, mianowicie czy mogę założyć inne przewody zapłonowe, jeśli na pierwszy rzut oka pasują? Mam przewody z Passata B3 2.8 VR6, a poszedł mi jeden przewód w A3 8L 1.6. Z góry dziękuję.
Masz tam zasilanie, masę i sygnał prędkości. Do sprawdzenia , który to sygnał powinna wystarczyć dioda led z rezystorem, przy kręceniu kołem ma migać. Sygnał prędkości często też był doprowadzany do radia, pin opisany na radiu GALA (przewód chyba bialy z niebieskim paskiem).
pod osłonką zbiorniczka z płynem wspomagania jest wtyczka 1 piniowa zielony przewód rozlacz i po problemie.
Zarówka 21 wat i "przedzwoń" nią przewód.
Uszkodzony przewód w przelotce. Próbowałeś podać plusa na włącznik?
Zapewne pod światło wstecznego. A ustalenie koloru przewodu to chyba najmniejszy problem.
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Od mokro nie będzie zwarcia. Ma przycięty/przywarty przez tarcie przewód do masy gdzieś .
jak informacje jakie otrzymałes na tym forum nie wystarczaja to zapraszam do www.passat-forum.info
Dorzucam schemat ECU silnika, abyś mógł sprawdzić ciągłość przewodów.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Auto zrobione juz dawno ale odpisze to teraz dopiero .Przewód od passata był ok.przyczyną była pompa wspomagania wymieniłem używke z passata akurat trafiłem na 10 bar wiekszą ale to nie przeszkadza, nowy płyn febi zielony i gitara paluszkiem kułko sie kreci .POZDRAWIAM;]
po stronie pasażera w nogach z przodu po lewej stronie w rogu widać ten przewód. czarny,gumowy. jeśli jest dziurawy to trzeba wymienić
Generalnie do działania poprawnie wymagane jest podciągcięnie W-wire czyli z licznika z wyjścia.
tak juz zrobilem zle chcialbym zalozyc tam dobry przewod bo gaz mi czasami strzela i tasma moze dlugo nie wytrzymac
W pierwszej kolejności sprawdź przewód idący do czujnika temperatury. Jeśli jest on cały i na miejscu to wymiana czujnika.
Problemem jest to, że każdy podchodzi do tematu w sposób "opróżnić układ, sprawdzić olej w kompresorze, sprawdzić ciśnienia" 250 zł Do widzenia i martw się sam. Byłem już nawet w firmie która montuje chłodnie w samochodach dostawczych, zajmują się tylko klimatyzacjami ale cóż.. "problem po stronie elektronicznej" Chętnie dał bym komuś auto kto by zrobił...
Nie ma na module szyb żadnego plusa po zapłonie ale są dwa bez zapłonu na grubym czerwonym i cienkim nieb-czerw. Jest plus po zapłonie na przewodzie czarno-niebieskim,ale on leci prosto na panelik regulacji lusterek i jest to bardzo cienki przewód.
Kable są ok bo? Przedzwoniłeś każdy przewód wiązki?
Przewód nr8. Kostka ma numerki.
Strasznie się zamotałeś, albo masz niewłaściwy schemat. Pin 29, przewód fioletowy z czarnym paskiem, idzie do potencjometru nastawnika a nie przekaźnika. Do przekaźnika idzie pin 42, przewód czarny z fioletowym paskiem.
Jak dla mnie to ci uciekła masa, i pewnie wraca poprzez światła, chyba że je włączysz to i stamtąd ginie... Sprawdź przewód masy !
Przewód intercoolera sprawdź ten dolny od turbo.
Cześć, chciałbym wiedzieć jakie rozmiary ma przewód podciśnienia turbo w VW Passat B5 1.9 TDI 130 KM, będą potrzebne mi do wymiany? Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam serdecznie.
Temat zamknięty, przewód znalazłem na allegro, szukając do Passata B5 koszt 10zł.
W pasacie jest to dośc proste sprawdz czarny przewód od satcyjki, czy jest na nim pełne napięcie akumulatora.Ten przewód odpowiada za brak zapłonu.Za rozrusznik odpowiada gryby czerwony z czarnym paskiem.
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
Przewód czerwonoczarny.Częsta przyczyna.
Otwórz schowek po lewej stronie bagażnika i zobacz czy nie masz tam mokro. Tamtędy leci przewód i czasami zeskoczy z plastikowego kroćca, i płyn leje się w bagażnik.
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
najlepiej i najbezpieczniej będzie jak pociągniesz przewód od elektrozaworu gazu .
Can komfort możesz podłączyć przy sterowniku bordnetz J 519 nie jak na schemacie przy gateway J 533 - lepsze dojście , magistrala ta sama(nad nogami kierowcy po lewej) kostka G pin 7 i 8 (kolory w opisie przy schemacie). Ten pojedynczy przewód to sygnał stop w kostce E pin 2 . Dorzucam opis kostek i potrzebnych przewodów.
Sterownik może być uszkodzony. Może też też być uszkodzony soft w samym sterowniku. Stąd komunikat immo o braku autoryzacji. Spotkałem się już kilkukrotnie z sytuacją, gdzie błąd sumy kontrolnej pamięci sterownika powodował, iż procesor zamiast kontynuować program - zapętlał się na próbie jej odczytu. Sprawdź napięcia zasilające na samym sterowniku....
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
Warsztat regeneracji coś skopał. Albo padł regulator albo jest przerwa na wirniku. Jak wymieniali pierścienie ślizgowe to mogli tu spartolić połączenie co się często z zdarza że po kliku dniach urywa się przewód od siły odśrodkowej lub jest za krótki po demontażu starego pierścienia i połączenie jest za słabe upala się przewód.
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki miernikiem na przewodność - wszystkie sprawne. żadna lampka w kabinie się nie zapala - ta w bagażniku tez nie, te u pasażerów po przełączeniu tez nie. otworzyłem moduł komfortu - na przewodzie niebiesko czerwonym mam napięcie. ten przewód po wyjściu z modułu jest rozdzielony na dwa cienkie przewody czerwono niebieskie...
Raczej nie. Na początek sprawdziłem by guzik i przewód. Testerem z żarówkę.
1- klapa gaszaca 2- przewód idzie do N75, ściągnij ten wężyk i zobacz jaki ruch ma to cięgno przy turbo
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Wszystkiemu od wtyczek do słupka( rozetnij owiniętą szmatę i rozciągaj po kolei przewód po przewodzie).
Licznik tylko syganlizuje kontrolkę wzbudzenie wychodzi z modułu centralnej elektryki. Zgadujesz czy wiesz na pewno? ładowanie na poziomie 13V przy krótkich trasach zabije akumulator. Możesz napisać dlaczego? trzeba go przegazować do ponad 3000 rpm Czy tak się sprawdza w dzisiejszych czasach alternator? Czasy Syrenek i Fiatów 125P to przeszłość teraz...
A przewód nie zapchany?
Przewód odma jest drożny.
A sprawdź przewód masowy do imo. Ja kiedyś miałem podoby problem i okazało się że był wypięty przewód masowy.
Problem jest taki że chciałbyś instrukcję krok po kroku, ale jak taką dostaniesz to w ogóle nie będziesz myślał nad tym co robisz. Co gorsza okaże się że powiemy klucz 13 a będzie 15 i będziesz pisał że coś nie tak... Generalnie jak wiesz co to maglownica i jak wygląda to wjedź na kanał dostań się do niej i zrób co trzeba. Sprawdź a potem ewentualnie...
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
Oznacza to że wszystkie zaznaczone linie są w ekranie czyli przewód w ekranie.
Tak jest płyn chłodniczy. Możesz spróbować przed i za zaworem zacisnąć szczypcami przewód dzięki temu nie wycieknie albo podstawić miskę i wlać z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego płynu.
Ja również mam problem z centralnym zamkiem.Też mam 7 przewodów ale inne kolory: czarny z białym paskiem brązowy czerwony czerwony czerwony z żółtym paskiem żółty niebieski z żółtym paskiem Który przewód jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie i czym jest sterowany plusem czy minusem. Proszę o pomoc.
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Dzięki wielkie taxidriver1. A może mi ktoś jeszcze napisać czy takim samym przewodem (OBD2) podłączę też passata b5 z 2000r? czy może trzeba inny przewód, albo jakąś przejściówkę? Szczerze mówiąc nawet nie wiem jakie w tym passacie jest wejście pod komp.
Może problem tkwi w instalacji ( przetarty przewód, zaśniedziały styk)
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
passat przewód passat przewód podciśnienie przewód zasilać passat
chrysler voyager zasilania toroid zasilacz impulsowy craaft solton
pętla esser sterownik hulajnoga elektryczna
Programowanie biorytmów na Arduino GIGA Kostka lewych przednich drzwi Hyundai i30 2021 - opis i funkcje