https://www.eaton.com/pl/pl-pl/support/c... lub:
Jest to typowy silnik jednofazowy(kosiarka)z kondensatorem.Kiedyś podobny był stosowany w kosiarkach Mesko-AGD,ale z uwagi na awaryjność został zmieniony producent.Połączenie typowe a więc zasilanie na dwa przewody(jeden wspólny dla u.pracy i rozruchu drugi praca)a kondensator wpinasz między pracę a rozruch(trzeci przewód).Które przewody są od którego...
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Też myślałem nawinąć parę zwojów to obniży napięcie,tylko co można wykorzystać na takie uzwojenie? jakiś grubszy przewód? . Na rozruch jednak za mały jest..
To jest masa cewek. Swiento prowda. W zasadzie to jest masa impulsatora a cewki i rozrusznik powinny mieć swoją.
Musisz pomierzyć rezystancje uzwojeń, silnik sprężarki ma dwa uzwojenia ( praca - mniejsza rezystancja, rozruch - większa rezystancja ) jeden przewód będzie wspólny dla obu uzwojeń. Wspólny przewód dajesz na fazę, koniec uzwojenia o mniejszej rezystancji łączysz z przewodem N zasilania, drugi koniec uzwojenia o większej rezystancji łączysz poprzez kondensator...
To jest czujnik do klimatyzacji, czujnik do ECU powinien być koło termostatu, przy głowicy. Pin 3 i 4 kolory niebieski brązowy i brązowo zielony. Na zdjęciu to będzie numer 10. Kolory i wartości dla rocznika 2000, ale powinieneś mieć tak samo. Sorry, ale zdjęcie wczytało się odwrócone. https://obrazki.elektroda.pl/8284899000_...
Nie będziesz musiał nic zmieniać. To jest coś takiego jak w zamkach od drzwi, jedynie kawałek metalu bądź plastiku który po przękręceniu zwiera odpowiednie przewody. U mnie jest to wkładka plastikowa, wypycha takie male bolce plastikowe i zwiera 3 przewody (zapłon) i czwarty przewód to rozruch. Wymiana też jest prosta.
jak juz nie da rady inaczej to połacz przewód + od stacyjki -rozruch z przekaźnikiem,po co ta szukanina (rozwiązanie ostateczne -skuteczne )
No ok ale jak go znaleść? Popatrzyć na schemat albo wziąć do ręki multimetr, ew. próbnik z żarówką i przekręcić stacyjkę na rozruch... co tu więcej tłumaczyć?
Nie przed wymianą szczotek też nie kręcił, ale wiesz sprawdziłem miernikiem i wydaje mi się że na wejściu przewodu cienkiego w rozruszniku jest jakieś zwarcie, bo według miernika jest tam minus a jak podłączam do niego drugi przewód żeby wywołac rozruch to przewód bardzo się grzeje, a jest to gruby przewód bo od kabli rozruchowych
Wychodzi że skończył się alternator. Puknij w niego podczas pracy delikatnie może ruszy. Do sprawdzenia jeszcze bezpiecznik pierwszy od lewej na klemie plus.
Od czego jest ten czarny kabel przy kostce do stacyjki? od świateł zewnętrznych przez przełącznik Łączysz brązowy z fioletowoczarnym i dokładasz na rozruch przewód czerwony - na czas rozruchu!
Chcesz kompletnego service manuala ze schematami ?
Witam C=7,5µF,a o ile dobrze pamiętam z silnika wychodzi niebieski,biały i czerwony przewód-kondensator wpinasz między czerwony a biały zasilanie dajesz na niebieski i biały.
Szukając usterki znalazłem problem braku napięcia na przekaźniku r13 Na którym pinie nie miałeś napięcia ? Szukając przejścia z stykami przekaźnika (85,86) znalazłem je na przewodzie czarno żółtym kostki 3 pinowej Są to dwa osobne obwody jeden plus 12V drugi masa i nie mogłeś ich znaleźć na jednym kablu . Jak już chciałeś sprawdzić na krótko to styk...
Sprawdź dokładnie jaki kabel przykręciłeś do elektromagnesu(na pewno czerwony?) Do górnej śruby mocującej rozrusznik przykręciłeś masę silnika?(czarny przewód)
Kondensator przeciw zakłóceniowy i to jest pewne. Przewód zielony z kondensatora ma być podłączony do metalowej konstrukcji wiertarki.
Jaki rozruch z gwiazdy do takiej mocy ? Po co ? Z nudów ? A kabel z czystej przyzwoitości nie mniejszy niż 4x2.5mm2
witam, mam yamahe 73km i aku 12Ah zelowy i pali bez problemu więc tego maluszka :D musi zakrecić, koledzy napisali -posprawdzaj połączenia daj prądowy 6mm² możesz wtedy bez problemu te 60A przepuścić przez przewód na rozruch, a podejzewam ze tyle nie potrzeba, powodzenia
Zielono-żółty PE ( ochronny, obudowa silnika ) Brązowy Faza ( Tu podłączasz zasilanie i jeden przewód kondensatora) Czarny Rozruch ( tu podłączasz drugi przewód kondensatora) Niebieski Neutralny ( tu drugi przewód zasilania ) Jednak z Twoich pomiarów wynika , że faza rozruchowa tego silnika ma przerwę. A to oznacza że nie uruchomisz go. Nie wiem czy...
Witam. Przewód z termostatu najczęściej czarny na "C" Przewód niebieski na "N" Przewód brązowy na "L" Przewód niebieski zasilania na "N" Przewód brązowy zasilania na "L" To jest najczęściej stosowany schemat poł.
Co należy więc zrobić ? Najlepiej odpiąć wszystko i ustalić końce poszczególnych uzwojeń oraz pomierzyć rezystancje. Uzwojenie pomocnicze ma większą liczbę zwojów wykonaną cienkim drutem dlatego będzie miało większą rezystancję. W tym silniku to będzie: zielony-żółtozielony - końce Z1,Z2. Wartość rezystancji 304 Ohm (uzwojenie pomocnicze). brązowy-zielony...
Witam Jestem tu nowy, ale robiłem już kilka takich zapalarek. W chwili obecnej stosuję taki układ trafo z regulacją na pierwotnym. Triak BTA 41B sterowane U2008. Posiadam zaprojektowane płytki. Trafo ze spawarki najlepszy "twardy" tzn uzwojenie Pierwotne na 220 do 220, lub 380 do 380 i tak jest optymalnie. Wtórne około 19 - 21 V ( musi być coś do regulacji...
Witam, mam problem z tym autkiem, ponieważ rozrusznik nie ma napięcia na rozruch. Po podaniu ręcznym napięcia na rozrusznik autko odpala. Wiązki rozizolowane i nic. Skrzynia manual. Najdziwniejsze jest to że pomimo braku przekręcenia stacyjki na rozruch na przewodzie 4002 jest ok 10V. Gdyby nie to to już dawno bym pociągnął przewód dodatkowy.
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Silnik 5,5kW to In ~ 11A. Tokarka - rozruch lekki. Ten przewód jest całkiem odpowiedni.
Odłącz wszystkie przewody od sprężarki i tam gdzie były niebieskie podłącz jeden przewód 230V, a tam gdzie był czarny drugi przewód 230V.
Nie trzeba. Wystarczy popuścić trzy śruby mocujące pompę. Ale żeby ustawić na znaczki trzeba odkręcić przewód z pierwszej sekcji.
A czy jest sprawny-możesz sprawdzić bez tego przekaźnika. Do górnego "bolca" podłacz jeden z przewodów zasilajacych, natomiast drugi bezpośrednio do prawego"bolca", ale od niego musiszmieć dodatkowy IZOLOWANY przewód którym w momencie wkładania wtyczki do gniazda dołaczysz na 1-2 sekundy "bolec" lewy- zorientujesz sie jak sprężarka ruszy- natychmiast...
Próbny rozruch falownika Odłączyć przewód od MI1 zewrzeć MI1 z DCM (powinna zapalić się lampka run) Na wyjściu z spindle control musi być napięcie większe niż 0 https://obrazki.elektroda.pl/6848158200_...
Podłączenie zrobię tak jak pisze 'nikusert' na trzech przewodach ,z pominięciem przewodu uziemieniającego ,wychodzącego z pompy jako czwarty zielono-żółty. Najgłupszy pomysł z możliwych. Przewód PE jest najważniejszym przewodem w instalacji i jeśli występuje to musi być podłączony!
Przy tej długości przewodu przekrój żyły 10mm² dla miedzi. Da to spadek napięcia 2% przy obciążeniu znamionowym. Nawet w przypadku dmuchawy trzeba wziąć pod uwagę prąd rozruchu.
Jedną śrubą odkręcasz dekielek, a pod nim masz rozruch który zdejmujesz ze sprężarki i odkręcasz/zsuwasz przewody. Weź rozruch do pokazania w sklepie ;) Instrukcja? -a po co? ;)
Spkojnie wystarczy. A rozruch gwiazda trójkąt?
Ja to przerabiałem za pomocą diod krzemowych łączonych w szereg. 4 sztuki powinny załatwić sprawę, jeśli cewka by się grzała zbyt mocno, dodaj piątą. Warto pomyśleć o odczepie w połowie linii diod, żeby wykonać połączenie z przewodem od automatu/przekaźnika rozrusznika, by w chwili kręcenia rozrusznikiem, nie dochodziło do nadmiernego spadku napięcia...
Kompresor 1f 230 V, to prąd min. 33 A. Do tego rozruch. Wątpię czy to pociągnie nawet na ww. przez autora 40 A.
Proszę:) - Ochrona podstawowa i dodatkowa to wiadomo wymieniłem je, nie kazał opisywać - W jakich sieciach można montować RDC. Powiedziałem że nie wolno w TN-C bo aby podłączyć RDC potrzebny jest przewód Neutralny - rozruch silnika klatkowego jak się wykonuje. Chodziło że przy silnikach małej mocy bezpośrednia a o większej mocy przez przełącznik trójkąt/gwiazda...
Jeszcze jedna sugestia mi się nasunęła.Głównym obciążeniem tego przewodu będzie rozruch silnika czyli krótkotrwałe obciążenie przy długim obciążeniu przewód mógłby się nagrzewać. Zastanawia mnie to czy 16mm² wystarczyło by na krótki rozruch. Gdybym znał moc rozrusznika to można by dokładnie policzyć jaki przekrój byłby najlepszy. Proszę o sugestie.
Na samo odpalanie nie.ad1 sterowanie dopływem powietrza do gaźnika (ciepłe-zimne) ad.2 przewód wyrównania ciśnienia w nastawniku przepustnicy czyli połączenie z atmosferą.
A niebieski przewód w punkcie środkowym gwiazdy ma jakie zadanie?
U mnie w dafie problemem nie palenia był przewód ugnity od czujnika luzu skrzyni biegów.
Zerknij proszę jakie przewody są połączone ze wspomnianymi stykami. Jeśli Twój kolega mówi, że dwa przewody zasilają regulator to mamy ułatwione zadanie. Twój termostat pracuje dwustanowo (włącz/wyłącz). Przewód niebieski N (neutral), przewód brązowy lub czarny lub czerwony L(live) zasilający i trzeci przewód to będzie ten sygnałowy, którym wraca zasilanie...
Witam - tak należy podłączyć ; https://obrazki.elektroda.pl/6915393600_... Dodano po 9 kondensator o większej pojemności oznaczyłem jako X niebieski oraz brązowy przewód , kondensator o mniejszej pojemności oznaczyłem jako Y przewód czerwony oraz żółty .
Sprawdź kable przy rozruszniku ,czy przypadkiem nie są popuszczone,zardzewiałe kabeloczka. Sprawdź również ,czy jakieś urządzenie nie pobiera ci prądu po wyłączeniu silnika.Najprościej odłącz przewód + akumulatora i sprawdź ,czy przypadkiem nie iskrzy przy odłączaniu. Oczywiście zdarza się ,że akumulator jest wadliwy. Sprawdź poziom płynu w akumulatorze.Powodzenia.
Witam i z góry przepraszam że nie złożyłem nowego tematu tylko piszę tutaj,otóż moja Żona podczas mej nieobecność zakupiła od tz lumpów spawarkę podobno sprawną o symbolu st-250 jak w tytule tematu z rozruchem lecz nie ma tam producenta (fajnie by było się dowiedzieć od Pań,Panów tutaj) a moje pytania to: czemu przewód zasilający ma tylko 3 żyły,2 czarne...
Czy zawsze muszę spełnic zależność ( bm *1,6<obciażalności krótkotrwałej ? Chcę proste wytłumaczenie ,a nie wzory,rezystancje ,długości itp :) Zawsze bierz pod uwagę nie będziesz miał reklamacji i będziesz spał spokojnie. Czyli liczę rozruch ,dobieram wkładki ,a przewód do wkladek dopiero?
Jezeli gaśnie podczas próby odpalania to także może byc wina słabego kontaku klemy na akumulatorze - zazwyczaj klema minusowa podąłczona do masa lub połączenie akumulatora do masy (tma gdzie przewód jest przykręcony do nadwozia).
Ten przewód na foto, to główny przewód zasilający paliwo do listw "cr" jeżeli są na nim nieszczelności to jak najbardziej możliwy jest utrudniony rozruch silnika. Ten cieknący przewód wczoraj uszczelniłem przycinając go i już z niego nie leci. Jednak problemu z odpalaniem to nie rozwiązało. Bo dzisiaj znowu chechłał. Więc to może faktycznie ten zawór...
Witam :) Mam go i ja stąd też dorzucę coś od siebie do tematu z tą różnicą, że urządzenie jest uszkodzone i należy do mojego znajomego który dał mi go do sprawdzenia oraz ewentualnej naprawy która jak się okazuje jest nieopłacalna. Powodem awarii powerbanka było omyłkowe podłączenie go do instalacji 24 V w tirze, której nie wytrzymał i tym sposobem...
Witam z bezpiecznika F8 ( tam jest napięcie cały czas) dochodzi do stacyjki czerwonym przewodem pod pin 2A po przekręceniu stacyjki na zapłon powinno pojawić się napięcie na drugim czerwonym przewodzie na pinie 3A oraz na jednym z czarnych na pinie 5A. Na drugim czarnym powinno pojawić się napięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch i ten kabel idzie...
Kup 2,5mm2, gdyż podczas rozruch następuje zwiększony pobór prądu.
To sprawdź w kalkulatorze silnika czy jest zezwolenie na rozruch.
0,3 maksymalnie 0,5V. Chociaż robiłem Ople w których był spadek 0,5V podczas normalnej pracy z dużym obciążeniem i auto zapalało. Tam często występowała korozja wewnątrz klemy, na skutek oporu klem nagrzewała się do 90-100 stopni. Podobne przypadki są w grupie VW ze skrzynką bezpieczników na akumulatorze. Na izolacji przewodu widać odbarwienia termiczne,czasem...
Panowie jeśli ja coś źle tlumacze to sorki. Kabel od paneli do falownika jest 4mm2 i taki sam jest dany od akumulatora (banku) do falownika. I tu jest pytanie czy od akumulatora do falownika nie powinien być grubszy? Namieszaliście autorowi z tym. Przewód do Aku może być ok. - jak nie popłynie tam 100A a Aku masz 100Ah a to inna inszość ale jakie są...
Musiałeś w stacyjce zamienić przewód od przycisku rozruchu z którymś przewodem od świateł w ten sposób w momencie jak wciskasz guzik zamykasz obwód poprzez wszystkie żarówki i "automat" rozrusznika. Lub zwarłeś przewód rozruchu z przewodem świateł i w dodatku nie masz dobrej masy na lampach.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
WAN AW owszem jest 11kW albo 7.5kW. WAN K czy Ka mają fabrycznie silnik 3kW. Wydajność 15m3/h 10bar, albo 20m3/h 8bar. Podejrzewam, że z dobrym odprężnikiem 2.2kW by sobie poradził (ale trzeba by pomierzyć prądy). Co do silnika 5.5kW jednofazowego to nie ma takich na rynku. Największe są do 3kW, prąd znamionowy idzie do >17A i zwykłe wtyczki 16A, 'esy'...
Ja proponuje kupic sobie 2x 2,5m kabla o przekroju 16mm2 i 4x krokodyle 100 A. Na pewno wtedy każdy odpalisz z nich;) Z marketów nie polecam zakupywać kabli bo to lipa, niby przewód 16mm2 a w środku 4mm2 :D Pozdrawiam ;) Robert
Chciałbym tutaj napisać rozwiązanie, trochę smutne, ale jednak. Zakupiłem inne radio, DUDU7. Było pięknie przez kilka dni, ale problem zaniku dźwięku wystąpił ponownie. Trafiłem na inne forum do życzliwych ludzi i naprowadzili mnie na rozwiązanie - mianowicie taki objaw w tym samochodzie (i podejrzewam innych mercedesach) wyposażonym w MOST optyczny...
Temat dolewania benzyny do on jest nieco drażliwy,znalazłem kiedyś orginalną instrukcje od Forda sierry 2,3 i zalecano w niej żeby przy -20 °C dodawać 30% benzyny,tłumaczone to było wzrostem gęstości paliwa i miało służyć jego rozrzedzeniu a nie zapobiegało krystalizacji,jeżdżąc tym wynalazkiem miałem problemy nie tyle z uruchamianiem silnika co z jego...
Pierwsze sprawdź czy jest napięcie na cienkim przewodzie rozrusznika po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak jest, oraz gruby przewód również podłączony (sorry, że pytam ale sam stwierdziłeś że nie jesteś mechanikiem ;) ) to kupiłeś wadliwy.
Do dolnej śruby ma być podłączony tylko przewód od szczotek, czyli ten który wchodzi do rozrusznika. Do górnej śruby przewód do akumulatora do plusa i zwieraj śrubokrętem górną śrubę z tym małym konektorem z boku. Minus akumulatora do obudowy rozrusznika albo do masy traktora.
Kable polecam zrobić sobie samemu. 2x 2m linki 16mm2 (...) Już nieraz pożyczałem swoje kable 25mm2 (...) Coś takiego na przykład? [url=https://auprotec.com/pl/przewod-sam... samochodowy 25mm² FLY kabel akumulatora
Nie wiem dlaczego z prostych rzeczy robią się doktoraty - wymiana silnika , jeden przewód zasilający , skojarzony w trójkąt , rozruch bezpośredni. Co razi w tym podłączeniu? Brak końcówek , brak przewodu ochronnego w odpowiednim kolorze i jego łączenie? taśmą? I to wyciąganie informacji od użytkowników - co gdzie i jak.
Silnik nie ma wyłącznika odśrodkowego, może kiedyś miał. Wył odśrodkowy jest zawsze w pokrywie. Nikt tego nie łączy w środku z uzwojeniem tylko zawsze wyprowadza przewody. Fizycznie jest to bardzo trudnego zrobienia. Przewody są cztery. Jak zrobisz na przełączniku wtedy musisz po podaniu napięcia druga ręka trzymać włączony przełącznik od rozruchu....
Przewód żółty może mieć znaczenie. Jeżeli podłączyłeś go do przewodu na którym +12V pojawia się po przekręceniu kluczyka w położenie zpłon a zanika po przekręceniu w położenie rozruch to alarm wyłączy przekaźnik tak jak zrobi to po normalnym wyłączeniu zapłonui wyjęciu kluczyka. Ten "zanikający" + służy do odłączenia zbędnych w czasie rozruchu odbiorników...
Witam.Proszę o pomoc.Mam problem z uruchomieniem laguny 1,8benzyna Pierwszy rozruch jest bez problemu,ale po przejechaniu i zagrzaniu się silnika ponowne uruchomienie jest ni możliwe.Po przekręceniu kluczyka gasną kontrolki i jest cisza,oczyściłem klemy i przewód prądowy na rozruszniku i problem jest nadal.Po odczekaniu i wystygnięciu silnika rozruch...
Uszkodzony przewód do zaworu na pompie, dzięki za sugestię. Pozdrawiam.
Prąd rozruchowy dla rozusznika??? Jeśli nie to z miłą chęcią wsadzę większy. Łatwiejszy rozruch. Śmiało Polecam. Używanie jak najmniejszych aku, wiąże się jedynie z pazernością producentów aut. Pazerność producentów- przykład. Skoda Favorit z 1994, po przejęciu przez Vag. Zmieniono i odchudzono wiązkę elektryczną. Pozostawiono rozrusznik "duży"- wolnoobrotowy...
Z silnika wg Twojego rysunku wychodzą 3 przewody ( 1-rozruch praca,2 praca 3 rozruch) natomiast aby zmieniać kierunek obrotów muszą wychodzić 4 przewody czyli potrzebna jest ingerencja w łączenie uzwojeń aby rozdzielić 1 czyli tu gdzie masz uzwojenie pracy wspólnie podłączone pod jeden przewód z uzwojeniem rozruchowym.W każdym zakładzie przezwajającym...
Silnik ma trzy wyprowadzenia więc nie ma możliwości podłączenia gwiazda/trójkąt. Co nie oznacza, że nie mozesz tego przełącznika wykorzystać, jednak będzie on tylko włącz/wyłącz. Podłączasz wtedy zasilanie do L1, L2, L3, a wyprowadzenia silnika do U1, V1, W1. Do korpusu silnika przewód ochronny PE. Pozostałe zaciski przełącznika zostawiasz wolne.
Jeżeli rozrusznik nie startuje elektromagnesem, to mogą być 2 sprawy: 1) kończą się szczotki (popukaj młotkiem w rozrusznik podczas gdy ktoś trzyma przekręcony kluczyk na rozruch) 2) zaśniedziały przewód startera (cienki przewód na rozruszniku, poruszaj na przekręconym kluczyku)
Dodatkowo jestem ciekawy jak to jest z uziemieniem (mam na myśli ten zielono żólty przewód) czy jest on potrzebny do prawidłowego działania kompresora? Jest niezbędny, musisz go podłączyć pod obudowę. Inaczej jest ryzyko porażenia prądem.
Zwykle w motocyklach japońskich przewód plusowy od akumulatora jest podłączony do stycznika rozrusznika. W nim jest zamontowany bezpiecznik MAIN na całą instalację, zasilanie z niego idzie poprzez złącze 4-pinowe.
Co ciekawe że jest to ten sprawny, ten drugi który wywala bezpiecznik to prawdopodobnie był naprawiany. Dlatego właśnie chcę wymienić całą elektrykę, podejrzewam że to na skutek oleju bo puszka była otwarta i nie jest to jedyny przewód tak wyglądający, lampa to miała dwa druty oddalone od siebie o 4mm.
Zapewne są 4 przewody grube i 3 cienkie? Pokaż zdjęcie tego transformatora. Te 3 cienkie to będzie w Twoim wypadku uzwojenie pierwotne (włączane do sieci), a te 4 grube to 2 symetryczne uzwojenia wtórne. W UPS-ie to bardzo ułatwia sterowanie takim transformatorem, a Tobie ułatwi połączenie z 2 mostkami prostowniczymi o czym była wcześniej mowa. Jeśli...
W wiązce idacej z lewej strony do komory silnika przewód cieńki niebieski z czarnym po podaniu masy albo rozcieciu odcina rozruch i nie ma błedów na liczniku .
Nie podałeś typu silnika. Ale można od spodu podpiąć się do rozrusznika z przewodami takimi do rozruchu i do akumulatora na zewnątrz. W ten sposóbmasz już prąd i otwierasz centralnym. Oczywiście osłony jak masz trzeba zdjąć.
Dzięki za odpowiedź! Mam gotową instalację i sprawa wygląda tak że jeden gruby przewód idzie ze stacyjki do rozrusznika (czyli tak jak pisałem przewód "rozruchu" ) i drugi cienki ze stacyjki do tego wyłącznika i dalej z wyłącznika w kierunku rozrusznika (tak jak piszesz do wyłącznika dochodzą dwa zarobione przewody na wsuwki). I teraz pytanie jak przy...
Co? Oczywiście, że idzie stały plus, takim okrutnie grubym przewodem. Tyle tylko, że ten cię wcale, ale to wcale nie interesuje. Ciebie interesuje przewód 50, czyli sygnał ze stacyjki, czy li załączane 12V w momencie przekręcania stacyjki w pozycję rozruch. I z tego sobie bierzesz zasilanie, a masę na wtryskiwacz bierzesz z dowolnego punktu masowego....
Z wyglądu ta sprężarka przypomina mi stare NRD-owskie firmy VEB dkk SCHARFENSTEIN. Patrząc na zdjęcie sprężarki naklejka z parametrami jest z drugiej strony. Może da się to jakoś odczytać? Ze sprężarki wychodzą trzy bolce do podłączenia zespołu rozruchowego. Dolny bolec jest wspólny dla obydwu uzwojeń silnika. Górny lewy (patrząc na zdjęcie) to wyjście...
To nadal nie jest problem. Czwarty przewód, jelony jest podłączony do korpusu jako uziemienie. Jak masz jedynie trzy przewody w mniej więcej tym samym kolorze to wybierz sobie, który będzie czerwony, niebieski i czarny. Reszta pozostaje bez zmian. Jeden ma być podłączony do zera, drugi do fazy a między drugi a trzeci podłączasz kondensator rozruchowy....
Podgrzewanie powietrza FMI 5 Otwarty obwód, przepalony bezpiecznik bezpiecznika przekaźnika ogrzewania, przerwany przewód między sterownikiem silnika a przekaźnikiem, otwarty przewód zasilający przekaźnika. Ogrzewanie nie włącza się; rozruch w chłodne dni jest trudny
Witam Wszystkich! Pomyślałem, że założę nowy temat bo od kilku dni wertuję elektrodę i googla w sprawie kabli rozruchowych i nigdzie nie znajduję odpowiedzi na moje wątpliwości. Zamarzyłem sobie wykonanie własnoręcznych kabli rozruchowych takich super na zawsze po tym jak nie byłem wstanie odpalić auta na kablach z biedronki, które notabene rozpękły...
nie tak było, przewód był po to, aby był łatwy rozruch, z zacisku startowania rozrusznika szedł podzespół diodowy od razu na cewkę. Opornik był 1,7 oma
czy dobrze doczytałem że masz przewód zasilający 5mm?
Biały przewód z silnika i ten z którym ma przejście to rozruch, pozostałe dwa to praca. Żeby silnik działał prawidłowo łączysz tak; -praca z rozruchem na zasilanie L1 -praca z kondensatorem na zasilanie N -rozruch z kondensatorem Zmiana obrotów, zamieniasz pracę miejscami.
Witam, Proszę o pomoc w zaprojektowaniu sterowania nawrotnego silnikiem 3 fazowym z hamulcem , tak żeby uzyskać łagodny rozruch , w tej chwili pracuje to na zwykłym sterowaniu na stycznikah ,ale przy rozruchu jest duże szarpnięcie . Myślałem o zastosowaniu softstartu lub falownika , softstart tańszy ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji jak wysterować...
Silnik klatkowy, ma prąd rozruchu w okolicach x5 do x7 In. Ciezki rozruch powoduje wydłużenie czasu rozruchu. Przetwornice mają przeciążenie x2 - przynajmniej te tanie, więc zapomnij o rozruchu silnika 1.1KW przez przertwornicę 1600W Sam kiedyś chciałem napędzić lodówkę (280W) z przetwornicy 600W/1200W - nie poszło - generowała błąd przeciążenia. Chyba,...
Kolejność podłączania jest taka a nie inna wyłącznie ze względów BHP Tu się nie zgodzę (ze słowem "wyłącznie") Zakładamy najpierw kabel plusowy pomiędzy dodatnie czopy obu baterii, a następnie kabel minusowy. Najpierw koniec na czop minusowy baterii "dawcy" a następnie drugi koniec zapinamy na masę silnika "biorcy". Po rozruchu odpinamy NAJPIERW przewód...
Franie miały uzwojenie rozruchowe dołączane wyłącznikiem odśrodkowym. Z Kielc tak, ale nie z Myszkowa. Czy to padł kondensator rozruchowy? Tak, albo rozłączył się przewód przy nim lub przy silniku.
Witam, Chciałbym sprawdzić zasilacz czy działa i co ważniejsze czy podaje odpowiednie napięcia. (W załączniku zdjęcie tabliczki znamionowej) W kolejnym dwóch załącznikach widać wtyczkę z obu stron. Wtyczka atx 20-pinowa. Po podłączeniu do testera zasilaczy atx - nic się nie dzieje [EDIT.] tj. zasilacz nie uruchamia się. W klasycznych zasilaczach 4-...
Sprawa jest bardzo prosta. do wajchy zapalania c 330 dochodzą trzy przewody: 1 zasilający, 2 świec żarowych i 3 rozrusznika. Wystarczy przewód zasilający rozczłonować na dwie wsówki, zamontować obok siebie 2 przyciski rozruchowe od c 360 (o wytrzymałości 10A bo te 5A są do klaksonu) do obu podłączyć wsówkami zasilanie , a potem do jednego świece do...
Obawiałem się tego ale to rzadkość,regulator nie puszcza napięcia na silnik . Oba urządzenia nie będą współpracować,prawdopodobnie regulator ma w sobie jakiś układ rozruchowy. Po co ma być ten rozruch ? Dodano po 10 Ten drugi przewód idzie wprost do silnika
natomiast wadą że jak się silnik za mocno przeciąży i się zatrzyma to już nie wystartuje, będzie trzeba wyłączyć zasilanie i ponownie włączyć. Moim zdaniem to poważna wada, ponieważ jeśli się zatrzyma i natychmiast nie zareagujesz, to pójdzie z dymem (musiałbyś cały czas koło niego stać i pilnować). Andrzej Dodano po 14 1. Tak tak tez o tym myślałem...
siada ci akumulator jak możesz podładuj przed porannym rozruchem a kontrolka wspomagania raczej się nie zapali a z tym przewodem to jak kolega wyżej
Zwierasz uzwojenie pomocnicze kondensatorem, zamiast je przez niego szeregowo zasilać. Silnik "na pusto" startuje, ale zwarte kondensatorem uzwojenie się pali. Panowie doradzacze, ogarnijcie się co niektórzy. Poskok, czyli rozpiętość cewek można różnie opisywać. Nie szeregowo tylko początek z początkiem lub koniec z końcem. Początek czego z początkiem...
Prąd znamionowy ustawiam na wył. silnikowym albo termiku. Nie ustawiam 1,1 x In tylko zawsze In. Dlatego napisałem 2xPn nastawa, bo 2xPn~In. Jak dobieram kabel/przewód pod silnik to zastanawiam się nad: -spadkiem napięcia -impedancją pętli zwarcia -obciążalnością długotrwałą przewodu Ale podczas rozruchu In mamy większy, więc spadek napięcia będzie...
Witam Mam urwany przewód + przy samej stacyjce idący do rozrusznika, pozostałe przewody wpięte poprawnie. Włączyłem rozruch, czy mogło to spowodować uszkodzenie zapłonu?? Lub czegoś innego. Proszę o pomoc.
rozruch tyrystorowy rozruch wentylator scania rozruch
eeprom tools nokia poziomować światła excel wynik szuka
lutownica lutola lutownica lutola
Soundmaster DAB nie włącza się - diagnostyka i rozwiązania Rejestracja kart RFID w Samsung MultiXpress X4300