Witam. Po odłączeniu przewodu 3 żółty z czerwonym kontrolka musi zgasnąć. Jeżeli nie gaśnie to znaczy że masz zwarcie tego przewodu do masy gdzieś po drodze do deski. Zastąp ten przewód żarówką 2W 12V do + akumulatora w szereg jak po rozruchu zgaśnie powinno ładować i regulator jest sprawny.
Naciąg paska ok ? Przewody alternator ok ?
Alternator siedzi na gumach i MUSI mieć masy, te cienkie to masy na sterownik silnika. Zrób tak, trochę wyżej masz miejsce na dwa gwinty m8, do górnego może być przykręcony ucho serwisowe. (na zdjęciu te dwie wystające śruby) Tam właśnie zamontuj kabel który podłączysz do górnej łapy alternatora (od strony paska, tak aby oczko nowego kabla dotykało...
Tak, ten czarny to masa ok dzieki. A te przewody z wiązki? Są 3. jeden znich będzie wzbudzenie, drugi masa. To sobie odnajde i do altka podłącze. Natomiast od czego może być trzeci? Chodzi o pierwsze zdjecie?
Jaki ciągnik? Ciągłość przewodu z alternatora do obrotomierza jak i jego sprawność? Gdyby uzwojenie się przepaliło to nie uzyskał byś takich napięć podczas pomiaru. Napięcie ładowania jest , na wyjściu W napięcie także jest, można przyjąć, że alternator sprawny nie masz co tam szukać. Przewód lub sam obrotomierz, albo brak zasilania po stacyjce.
Miałem kiedyś podobnie przypadek, że wymieniliśmy alternator i ladowania wciąż nie było (właśnie w ADR). Pamiętam, że wyłączenie wyłącznika elektrycznego i jego ponowne włączenie pomogło. Dlaczego tak? Nie mam pojęcia
Tak samo się dzieje jak jest przerwa na D+
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
Mam w swoim pasku aku 45Ah. Daje radę bez problemów. Proponuję sprawdzić oprócz przewodów WN i kopółki: - przewody zasilające rozrusznik; - przewody od alternatora; - przewody masowe. To są trzy miejsca gdzie może siedzieć jeszcze problem. Pozdrawiam
Prawdopodobnie regulator ładowania do wymiany.jeśli alternator jest w 100%sprawny. Nie pisz tak bo bym spadł z fotela, ta tak jakbyś napisał że ten człowiek jest w 100 % normalny pomimo braku nóg. Sprawdź napięcia na wtyczce alternatora, sprawdź bezpieczniki, sprawdź przewody do alternatora.
Super, dzieki śliczne !! Czy demontując(rozpaławiając) ten model trzeba odcinać a potem lutować przewody??
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
Obejrzyj dobrze ślizgi szczotek na wirniku i sprawdź masę i przewód prądowy (grube przewody). Pozdrawiam.
Czy alternator był wymieniany z odłaczanym akumulatorem.? Napewno dobrze przykrecone przewody.? Alternator napewnosprawny.? Dziwne napiecia ida skoro taka choinka
Raczej przewody łączące alternator z akumulatorem, masa alternatora z ujemnym biegunem akumulatora, sam alternator. Za mało pomiarów by coś orzec. Zrób chociaż pomiary spadków napięć.
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Alternator na stół i sprawdzić rzetelnie. Również sprawdź wszystkie przewody elektryczne dochodzące do alternatora.
Rozciagnij go , on gnije przy wtyczce lub 20-30cm od niej . Będzie ładował wtedy 13,9V i świecić będzie lampka akumulatora. Bardzo często ten przewód ulega awari.
Wiesz ja mam stół do alternatorów i do alternatora idą przewody 16mm2 . A i to idzie cienki przewód pomiarowy wprost do kabeloczek na alternatorze.
Witam. Przede wszystkim sprawdź ładowanie. Na zapalonym silniku na klemach akumulatora powinno być napięcie 13-14V. Jeżeli jest mniejsze np. poniżej 12V to znaczy, że nie ładuje. Moze być uszkodzony alternator tj. Spalone uzwojenie, szczotki lub regulator napięcia. Może też być brak napięcia wzbudzenia alternatora w twm przypadku sprawdzić przewody...
Panowie czy moglibyście prościej... :) Nie jestem w tych tematach biegły. Krok po kroku opisać, który kabel z jakiego wyjścia gdzie podłączyć. Dodano po 51 Patrząc na schemat podłączenia z jednego z powyższych linków, widać podłączone tylko dwa przewody do alternatora. Czy to wystarczy? http://i57.tinypic.com/4kiiyg.jpg Jak chcesz to możesz sobie tez...
Możesz podesłać zdjęcie tego alternatora, chętnie bym pomógł ale nie wiem o co Ci chodzi? Sam alternator podłączony jest jednym przewodem prądowym. Dodatkowo jest złącze (kostka - dwa przewody) do obrotomierza. Chyba że masz na myśli połączenia wewnątrz alternatora, między uzwojeniami, mostkiem prostowniczym i regulatorem??
Przecież masz opisane. Regulator od lewej - dwa przewody z alternatora, masa, plus. Jeśli to sama cewka, to potrzebujesz jeszcze moduł zapłonowy. Inaczej się nie da. Opisy powinieneś znaleźć na forum lub na stronie motelek.net
Regulatorów tego typu jest z 8 rodzaji .Optycznie jest to samo ,elektronika już inna. Dobierz coś pod ten silnik po jego kodzie i załóż. Jeśli są dobre ślizgi wirnika powinno pomóc.
Witam tak udało się, sprawa banalnie prosta, ktoś przede mną zamienił przewody alternatora z czujnikiem który znajduje się zaraz obok alternatora pod rurą wody nie było go widać na dodatek i tu i tu przewody niebieskie, (jednak w jednej wtyczce 2 w drugiej 1 przewód) Zamieszałem się przy sprawdzaniu przejść według schematu. Dodam że już 2 raz spotkałem...
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
Sprawdż połączenia do alternatora cienkie przewody.
Przewody łączące alternator z elektroniką przesyłają informacje o stanie alternatora, komputer musi dostać informację, że z alternatorem jest coś nie tak. Albo jest jakaś mądrość a alternatorze, która przestała działać i nie posyła informacji do kompa, ze alternator jest OK, zwykle jest to magistrala dwuprzewodowa. Może być, że komputer jest taki mądry,...
Witam. Zakupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs & Stratton 13,5 KM, który częściowo się spalił (poprzedni właściciel nie zabezpieczył odpowiednio akumulatora, który się przewrócił i zwarł plus z masą). Odbudowałem w nim m.in. prawie od zera instalację elektryczną i została mi kwestia ładowania. Od alternatora wychodzą dwa przewody. Po uruchomieniu...
wypięciu wtyczki z alternatora kontrolka ładowania nie będzie świecić ani na zgaszonym ani na odpalonym silniku ,bo rozłączasz jej obwód. na początek sprawdź może przewody od alternatora do ecu.
Wiazka Forda oznaczona EC (2M5T 12A522) ma podlaczone przewody od alternatora niebieski na pin 41, szary na 45 do PCM. W przypadku mojej wiazki niebieski przewod byl juz zasniedzialy przy samym pinie do PCM. Oznaczenie wiazki jest zamocowane pare centymetrow powyzej duzej plastikowej kostki wpuszcznej w slupek B (ponizej PCM).
Tak, zielony korek, tam jest zbiornik płynu od wspomagania, w korku jest miarka. Niski poziom płynu nie będzie tutaj winowajcą. Trzeba odczytać błędy ze sterownika wspomagania, wtedy będzie wiadomo gdzie dokładnie szukać. Ten urwany przewód to nie urwany przewód a przerdzewiały uchwyt który trzymał się osłony katalizatora. Nie ma on nic wspólnego ze...
Zacznij od alternatora, sprawdź czy wszystkie przewody są tam gdzie ich miejsce. Obrotomierz otrzymuje z tamtąd sygnał (napięcie zmienne).
zakladajac ze wszystko z alternatorem masz ok.napiecia pomierzyles.proponowalbym ci przyjrzec sie akumulatorowi i jego stykom.sprowdz jaka ma pojemnosc i ci istotne czy nie ma zwarc miedzy celami. po drodze przejzyj dokladnie masy od tych lamp.a pala sie przy zapalaniu czy gaszeniu?oczywiscie przewody od alternatora sprawdziles?masy od silnika tez prawda?
Kup w jakimkolwiek markecie budowlanym elektroinstalacyjny LgY 6mm², sprzedają na metry
Dzięki za odpowiedź! Alternator był w naprawie (świeciła kontrolka, ale ładował), zrobiony został stojan i łożyska. Kontrolka zniknęła. Zastanawia mnie tylko ta prawidłowość: zimno, mokro (ale nie zawsze! po myjni, czasem w deszczu też jest OK). Może przewody alternatora? Ewentualnie, czy jest możliwość, aby wadliwy akumulator powodował takie objawy?
W focusie jest tak-czerwony idzie na ten pin który jest najbliżej bloku silnika, reszte podepnij na pałę, nic się nie spali, jak nie będzie ładowania to przepniesz. Ale wazny jest ten czerwony, na nim ma być prąd jak włączysz kluczyk.
W pozostaje wolny, B+ główny przewód do rozrusznika na śrubę gdzie przychodzi "główny" prąd z akumulatora. Lampka kontrolna na zacisk D+, będzie to najmniejszy z tych trzech konektorków. Regler dotychczasowy wyrzucamy. Przewód najlepiej dać "linkę" 10mm² - to nie żart i nie ma przecinka, dziesięć milimetrów! http://obrazki.elektroda.pl/4898386600_1...
Do śruby M8 przykręcasz dwa przewody- od akumulatora i alternatora. Odwrotnie kabli raczej nie da się połączyć.
Lampka nie działała od samego początku, po jej sprawdzeniu na krótko że jest dobra, obstawiłem alternator, dopiero przy montażu regulatora do nowego, odkryłem tą diode która była schowana miedzy przewody.
sprawdź czy przewody przy alternatorze są dobrze przykręcone lub czy są zaśniedziałe
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Zakuj nowe przewody masy silnika i nadwozia i zasilania alternatora.
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Klemy w tym przypadku są ok .Przewody z alternatora(dwa czerwone jeżeli się nie mylę)spotykają się na śrubie rozrusznika z przewodem grubym z akumulatora i tam bym szukał przyczyny.Napięcie w takim przypadku mierzy się na alternatorze i akumulatorze i wtedy wszystko wiadomo.Powodzenia.
Tam nie ma żadnej masy z alternatora. Z akumulatora masz 2 grube czarne przewody zakończone oczkiem M8. Jeden to + na rozrusznik, drugi masa, nie zamień ich miejscami bo jest to możliwe.
Które przewody z alternatora do zacisków STA, nie ma znaczenia. Napięcie po kluczyku, pewnie musi być podłączone do zacisku IGN.
Może ktoś podpowie co robić. Sprawdzić połączenia na alternatorze - przewody, wtyczki jak sprawne to wymienić alternator.
Pin 1 impulsy wzbudzenia generowane przez BSI, 2 -informacja o obciążeniu dla sterownika silnika (w Dieslu tego przewodu nie ma).
Musisz przeczyścić połączenia z akumulatorem i alternatorem. Wszystkie przewody, klemy, złącza, bo zapewne na połączeniach masz spadki napięć.
Rozrusznik wyjęty sprawdzony działa, przewody również ok, ale znajomy podpowiedział żeby zakręcić silnikiem kluczem, i tu jest problem silnik stoi dęba, czy jest w nim jakieś zabezpieczenie?
Sterowanie alternatora jest z EMS, przewody są krótkie także nie powinien być ci potrzebny schemat, jeśli jesteś pewien że alternator jest dobry(kiedyś miałem uszkodzony nowy z pudełka) i nie ma ADR to masz uszkodzony EMS.
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
Wpinasz w alternator tylko przewód który pobudza kontrolkę. Odepnij przewody od zewnetrznego regulatora.
Nie masz ładowania i tyle. Sprawdz dokładnie przewody alternatora.
Zewrzyj przewody alternatora.
od czego służy ten środkowy kabel? To jest tak samo B+, oba czerwone przewody są podłączone do tego samego wyjścia.
Koło rozrusznika masz cztero pinowe złącze, oglądałeś je i przewody w okół niej? Tam idą przewody na sprężarkę i alternator, sprawdź po kolorach które idą na sprężarkę i podaj zasilanie. Zawsze to kawałek instalacji masz wykluczony.
Oczywiście temat do ogarnięcia zamontować 2 alternatory 150A i odpowiednio grube przewody.
Jeden film za tysiąc słów :-) Musisz zmierzyć dokładnie wszystkie przewody przy klemie "-" i przy klemie "+". Włącznie z tymi cienkimi. Pomiar najlepiej wykonać ~30 minut po zamknięciu drzwi samochodu i po uzbrojeniu alarmu (jak jest). Jeżeli jest czujnik otwarcia pokrywy silnika to najlepiej go zablokować w takiej pozycji, jakby klapa była zamknięta....
Do instalacji samochodowych stosuje się przewody FLRY, specjalna izolacja odporna na temperaturę, oleje, paliwo etc. Problem polega na tym, że w sklepach, hurtowniach minimalna ilość zakupu to 100 mb danego przewodu. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest wizyta na złomowisku - stacji demontażu pojazdów i pozyskanie potrzebnego kawałka przewodu z jakiegoś...
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
Posprawdzaj przewody alternator ,rozrusznik akumulator. Zmierz miernikiem napięcie na akumulatorze jakie masz. może też rozrusznik się ci zawiesił.
Zwykłe lampy poliftowe, osobno mijania i osobno drogowe, bo były też lampy z H4. Dodano po 9 Jeśli chodzi o przewody to nic się nie grzeje. Przewody przy alternatorze dokręcone bardzo dobrze. Jutro sprawdzę miernikiem pobór napięcia.
W maluszku wyszło troszkę za mało - oryginalnie miałem 6mm2. Polonez 900W 60A 10mm2, Opel astra 1000W 70A 10mm2, Rover 400 950W 65A 10mm2.
Aby wyciągnąć alternator, musisz poluzować przewody - wiązkę która idzie właśnie do góry pokrywy zaworów - dlaczego? Ponieważ nie wyciągniesz dolnej śruba alternatora - jeżeli nie przesuniesz delikatnie całej wiązki - oczywiście można to zrobić łyżką czy długim wkrętakiem mocno ją naciągnąć -ale możliwe, że coś nie wytrzyma. Sprawdz czy są nowe opaski...
sprawdź przewody ,alternator,wzbudzenie
Jest to dość głośne i szybkie pukanie. Tak jak by ktoś lekko i szybko młotkiem napieprzał A ja tu widzę słaby/słabo naładowany akumulator. By nie zgłupieć do reszty, odepnij Kolego ten alternator, przewody zaizoluj choćby rękawiczkami roboczymi lub kawałkami szmat i odpalaj. Jak "aku" będzie dobry, jakoż i rozrusznik - będzie działać. O reszcie pomyśli...
Zółto-czerwony podłącz pod konektor w izolatorze na alternatorze. Pod tablicą ten sam kolor podłącz pod kontrolkę ładowania a drugi koniec kontrolki pod plus po stacyjce. Zanim podłączysz te przewody sprawdź czy na pewno ten przewód idzie z pod alternatora do regulatora i dalej pod tablice.
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Nie. To od plusa... Skoro tak to ogólnie w autach grube przewody idą do rozrusznika i trochę cieńszy do alternatora oraz do jakiejś skrzynki z bezpiecznikami.
Raczej dwa przewody idą do komputera, a licznik masz w CAN. Jakie napięcia i sygnały można sobie poszukać na schemacie? Było kilka wersji. Nie mam dostępu do AUTODATA obecnie, ale czy przypadkiem poprzedni alternator nie uszkodził bezpiecznika ładowania 60-120A? Czy na przewodzie prądowym B+ / 30 masz napięcie akumulatora?
Zmień wzmacniacz . Test drogowy bardzo pozytywnie auto znowu zapierdziela,napięcie 14-14.3V,łagodniejszy opad obrotów Ale zakłocenia lekkie dalej są Wzmacniacza nie zmieniam jak się tego pozbyć? Izolator masy?Ferryt na przewody? Alternator nie ma kondensatora. Jakiś sprawdzony filtr na sam wzmacniacz?
przewody alternator-rozrusznik sa wpozadku nic nie pomoglo
Akumulator, alternator, przewody.
jakie ładowanie ?klemy przykręcone akumulatora?może zaśniedziałe przewody alternator akumulator popraw styki miałem podobnie w VB.
Co warto w tym przypadku zrobić? Sprawdź przewody od akumulatora do: nadwozia, rozrusznika, alternatora. Czy ich zamocowania nie utleniły się. Niech elektryk samochodowy sprawdzi ładowanie i rozrusznik.
Czyli jak masz odłączone przewody od alternatora to kontrolka świeci? .Czy miałeś coświata naprawione, czy tak nagle. Ile przewodów dochodzi do alternatora, czy jest to nowy typ czy stary(ile ma zacisków ) .
Witam ,w oplu są 3 przewody do alternatora a na wejściu do alternatora vsleo tyko 2 czy to znaczy ,że mogę podać tylko D+i B+,a dfm zostawić luzem?
Normalnie skóra cierpnie. Czerwone przewody (jeden z akumulatora drugi z alternatora) do górnej śruby automatu, czarny do dolnej. Sterowanie do śrubki "6". Tak jak na foto z postu nr 5, tylko czerwony z dolnej śruby przełóż na górną śrubę.
Możesz wsadzić listwę hydro i wrzucić pompę elektryczną np. z astry g(4 przewody +,-,po zapłonie i lampka alternatora). Rurki zaprasujesz w każdym punkcie gdzie robia hydraulikę.
Więc widzisz kolego Strumień nie tylko ja tak uważam kolega Tzok to samo napisał tylko może on ma racje bo nie jezdzi ciężarówka. Koler Milan sprwdziles te przewody alternator bateria i masa silnik karoseria?
To będzie bardzo podobny schemat instalacji jak w Twoim traktorku. Ten, który darłeś w pierwszym swoim poście to zupełnie co innego i nie sugeruj się nim. http://obrazki.elektroda.pl/7211030600_1... Czerwony to ładowanie, ale po drodze jest jeszcze dioda lub regulator, trzeba sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Działanie świateł nie świadczy...
Witam Ja z alernatorem poradziłęm sobie w ten sposób że dałem kondensator i po sprawie, Taki kondensator ze sklepu motoryzacyjnego. Dodatkowo w Audi miałem stare kable WN JAnmor, to dałem oryginalne BERU, takie co przychodzą fabrycznie, mają ekranowane fajki i dodatkową oporność w nich. Przewody wymieniłem bo musiałem, ale sam kondensator w alternatorze...
Podłączyłem 3 żarówki 55w pod fazy alternatora i jedną 21w pod df zasilaną z aku.Wszystkie żarówki świecą a intensywność trzech zależy od obrotów,czyli alternator jest ok.Cały problem jest z zasilaniem wzbudzenia.Zauważyłem,że jak podłącze wszystkie przewody do alternatora którego mam wyjętego to pojawia się napięcie wzbudzenia na df regulatora a w...
Odłącz przewody od alternatora. Zabezpiecz i do domu. Na ten dystans to ci prądu nie starczy. Chociaż nie podałeś pojemności. I jaką drogą. Ile czasu ci zajmie przejazd. Teraz auto weźmie ci jakieś 30A.
Sprawdź napięcie akumulatora/ładowania oraz czy przewody alternator<-> akumulator dobrze łączą. Pozdrawiam. PS: Popraw wideo bo "ten film jest prywatny"
Po pierwsze masz mieć około 14,5v napięcie.Regulator lub przewody alternatora do zmiany jeśli pasek i kółko ok.
wygląda ze kończą ci się szczotki same szczotki to jakieś 15zł + robocizna ale najlepiej wyciagnać alternator na stół i sprawdzić przy odkręcaniu alternatora sprawdż czy przewody nie są zaśniedziałe bo czasem w nich jest przyczyna.
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Z racji tego ze wczoraj mialem zwarcie, jak opisalem. kable 2 razy przejrzałem :) Masa dobrze dolega do karoseri. Bywalo tak, jak trzasnelem mocniej maska auto gaslo ... ? zaraz odkrece alternator i odpale auto, zobacze jak sie zachowaja kable ???
Masa do karoseri O.K. Grubsze przewody nic nie dadzą. Sprawdź ładowanie alternatora i masy między akumulatorem-karoserią i karoserią -silnikiem. Pozdrawiam.
Podładowanie akumulatora niewiele daje. Sprawdź ładowanie (alternator, paski i przewody).
W tym aucie jest sprężarka sterowana zaworem, czyli tzw. bezsprzęgłowa. W przypadku zatarcia sprężarki dochodzi w niej do zerwania sprzęgła na kole pasowym (koło wtedy się obraca luźno i nie napędza sprężarki). Co do przewodu "plusowego" to najlepiej poprowadzić dwa oddzielne przewody - jeden dłuższy - z alternatora do akumulatora i drugi krótszy -...
Niebieski do d+, brązowy? Daj fotki.
Do sprawdzenia klemy na akumulatorze, przewody masowe przewody do alternatora i główne bezpieczniki. Cokolwiek działa w aucie?
Na schemacie masz jak wół zrównolegloną led. Prawdopodobnie masz zimny lut lub opornik kaput. Przewody masz dobre między licznikiem a alternatorem. Po wymuszeniu ładowania obrotami - z alternatora wychodzi 14.6V, dociera ok. 14,4V. W obu przypadkach strata na kablu to ok. 0,2V - dużo to czy w normie? Wszystko w idealnym porządku. W 11 poście napisałem...
Myślę, że pomyliłeś przewody przy alternatorze. A ich tam trochę jest. Schemat !
Może nie wystarczyć. Zależy co jest przyczyną. lepiej problem rozwiązywać kompleksowo, od alternatora przez przewody, odkłócony zapłon, prawidłowo podłączoną masę, ekrany o dopiero kondesatory przeciwzakłóceniowe i filtry. A jeśli to tandetny sprzęt to moze być jeszcze niedopasowanie czułości i impedancji wejść. Czasem trzeba to usłyszeć by ocenić skąd...
przewody alternatora peugeot sonda przewody przewody przewody zapłonowe przewody zaplonowe
schemat matrix oznaczenie silnika renault lustro prądowy
nawadnianie trawnika nawadnianie trawnika
Kody diagnostyczne suszarki Electrolux EW8H358SP Vaillant F.324 - Jak naprawić błąd wentylacji?