Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Cześć, jak w temacie: kupię rurkę/przewód serwa Audi A3 8L, 2001r., silnik 1.8.
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Luzy na wałku aparatu zapłonowego, losowo gubi wtedy zapłony - będzie szarpał. Podmienić aparat - identyczny jak w 1500, chociaż teraz mogą z tym być już problemy. W gaźniku nie ma żadnej filozofii, z tego rocznika ma pewnie jeszcze gigantyczne dysze. Przewód serwa nie zgnił?
Nie pamiętam, czy jest to zamienne. Przewód od serwa podpinasz pod wejście.
szczelnośc układu po pierwsze primo po drugie primo przewód do serwa
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Do serwa idzie przewód sprawdź czy nie jest pekniety lub załamany .
Sprawdź bańkę utrzymująca ciśnienie, wszystkie przewody podciśnieniowe i trzpień vaku-pompy ( czy się nie rusza w miejscu gdzie wkładany jest przewód do serwa ).
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Podłączyć możesz, ale nie możesz zasilać. Niestety, do takich serw musisz zastosować odmienne zasilanie. Do odbiornika w takim układzie podłączasz tylko przewód sygnałowy - żółty. Natomiast zasilanie serw (czerwony i czarny) musi iść przez inny układ zasilający. Najprościej, kupić odpowiedni układ BEC, dostosowany do wymogów obu serwomechanizmów. Żeby...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Jeżeli jest to aparatura analogowa, pozbawiona komputera i możliwości programowania to potrzebujesz: Dwa silniki napędowe - prawa i lewa gąsienica. Dwa regulatory dopasowane do silników, po jednym dla każdego silnika. Mikser Delta zewnętrzny. Dwa serwa, z czego jedno wieloobrotowe (można przerobić zwykłe serwo). Mikser podłączasz do kanałów odpowiedzialnych...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Twój pierwotny schemat jest niepoprawny. Kierunek działania jest zły. Musi to być zrobione w następujący sposób: 1. Sterownik PLC musi mieć szybkie wyjście tranzystorowe ze sprzętową obsługą PWM (specyfika obsługi serw - krótkie czasy sygnałów). 2. Zgoda - do dopasowania sygnałów potrzebny jest transoptor, jednak podłączony w następujący sposób: - do...
Przewód serwa nie pomógł. Szukam dalej.
dzięki właśnie czegoś takiego szukałem. A jak zrobić żeby jechał do tyłu bo ja się nie oriętuje Dodano po 9 sory bardzo ale też nie zabardzo oriętuje się jak zrobić żeby skręcał To była zwykła dżwigienka popychana twardym drutem, lub w drugą stronę pociągana nim. Drut był w pancerzu. Z drugiej strony do manipulatora (pseudo kierownica) była identyczna...
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
I tutaj pytanie czy mogę serwa zasilać z ładowarki (pod czarny i czerwony) a przewód sygnałowy ( żółty ) podłączyć do płytki i nim sterować . Oczywiście łącząc GND Arduino z masą ładowarki Tak, tak właśnie się robi. Warunkiem dobrego działania jest własnie połączenie "GND" zasilacza z GND Arduino. Co do drugiego pytania - kondensatory filtrujące to...
W komorze silnika obok serwa hamulców na grodzi jest czarne 3 pinowe złącze środkowy pin przewód fioletowy to rozrusznik wystarczy podać impuls + na krótko z jakiegoś bezpiecznika i zakręci
Podłączasz do odbiornika, standardowe wtyczki serw. Są w nie wyposażone wszystkie typowe serwa modelarskie, oraz regulatory silników. W nich kolory przewodów są zunifikowane. Czerwony + Czarny/brązowy - Biały/żółty/pomarańczowy - sygnał sterujący. Na odbiorniku masz opis - Tak jak pokazałeś pierwsze zdjęcie, sygnał po lewej, plus po prawej. minus zawsze...
E-36 ma od strony kierowcy elektroniczny silnik{działa jak krokowy} obok serwa który odpowiada za przepływ do nagrzewnicy, nie ma do tego żadnej linki bzdura.Zobacz czy ciepły jest przewód za zaworem i nie ''zrywaj od razu głowicy" bo zaraz się okaże ze wina tłoków he he. Pozdrawiam
Połączyłem też przewód sterowania z masa i wyjściem uC... Nie miałeś łączyć przewodu sterowania z masą tylko masę zasilania serwa z masą zasilania mikrokontrolera. Jeśli zasilasz to wszystko z tego samego napięcia to taki zabieg nie jest konieczny, aczkolwiek to niezbyt dobre rozwiązanie. Przewód sterowania musi być połączony tylko z wyjściem mikrokontrolera....
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Czasem przewód z serwa potrafi się tak uszkodzić że po nagrzaniu silnika, uszkodzony wąż lekko się zapada i odcina podciśnienie z pompy do serwa i traci się hamulec po jednym dwu naciśnięciach hamulca. Miałem to kilka razy w Passacie B5 czy A4 B6
Jak działa hamulec zdejmij przewód od serwa i zobacz jak ssie powietrze, a później to samo jak hamulce przestana działać czy tak samo ssie. Tam jest też zawór zwrotny na wejściu serwa.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, co najlepsze ojciec jeździ na tyle spokojnie, że nawet nie zauważył problemu ze słabym hamulcem. Ciekawie się zrobiło, gdy przypadkiem sam wsiadłem do tego Golfa, ledwo dałem radę wychamować na światłach. Odpowiednie wciśnięcie przewodu do serwa rozwiązało problem.
A można podpiąć wakuometr pod przewód idący do serwa pokaże przyczynę jeśli będzie?
Wydaje mi się, że to gumowe kolanko, które wchodzi w obudowę serwa, jest raczej nie do wyjęcia, natomiast przewód wychodzący jest z twardego plastiku, siedzi na nim zaworek zwrotny i też ciężka sprawa, Podgrzej, jakąś suszarką elektryczną.
Podejrzewam że to może być powodem poszarpywania auta właśnie podczas jazdy ze stałą prędkością które nagle ginie gdy zaczynam przyspieszać lub puszczam gaz. Nie wiem czy tu się to też potwierdzi ale miałem takie poszarpywanie w swoim Renault Scenic I Lift 1.9 dCi 102KM F9Q732. Problemem okazał się przewód podciśnienia od vacuum pompy do serwa (był...
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Zaworek wychodzący z serwa idzie bezpośrednio do kolektora ssącego, mam dużo usuniętych pod maską gratów. Gdy zdjąłem przewód z kolektora idący do zaworka od serwa, nie jestem w stanie ani dmuchać, ani zassać. Czyli zaworek nie sprawny? Jest szansa, że ten zaworek w takim razie jest winny za twardy jak skala pedału hamulca? Samo serwo wydaje mi się...
Witam. VW Touran 1.9 TDI szalenie robił twardy hamulec (żeby zahamować, to aż się mocno musiałem zaprzeć). Od pompy vacum idzie taki przewód plastikowy do tej okrągłej bańki (to chyba servo). Kiedyś przy tej pompie vacum obruszała mi się końcówka, skleiłem ją, żeby powietrza nie łapała i było spokój ze 2 lata. Ostatnio teraz pedał hamulca zaczął mi...
Przewód od serwa do pompy i resztę wężyków w tej okolicy.
Przydała by się fotka twojej "wiązki" i połączeń. Bo schemat, schematem, ale co praktyka i myśl bystra wymyśliła, to już nie wiemy. Schemat powinien wyglądać mniej więcej tak: https://obrazki.elektroda.pl/3878041300_... ESC posiadają w sobie specjalny układ BEC, do zasilania odbiornika i serw. Nie zasila się ich bezpośrednio z akumulatora....
Być może uszkodzona elektronika odbiornika. Przewód serwa kanał 1 przewód ESC kanał 2 zaslanie + - .
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Gdybym miał być super purystą, dałbym jeszcze kawałek tego czarnego tam gdzie przewód sieciowy ma pojedynczą izolacją i dałbym bezpiecznik topikowy, chyba, że producent trafa ma jakieś ciekawe papiery, że nie trzeba. Mam tam (dodałem) trochę więcej "czegoś czarnego", a bezpiecznik jest polimerowy. https://obrazki.elektroda.pl/1516615400_...
Witam sprawdzałeś pompkę elektryczna od płynu czy działa . Nie mają pompy płynu a na przewodzie zasilającym jest szybkozłącze poniżej serwa hamulca i wszystko. Samochody nie mają klimy ani webasta. Pompka występuje chyba tylko w samochodach z webasto i na rynek skandynawski tak mi się wydaje ale .... Na wiosnę grzały jeszcze a teraz w ogóle nie grzeją....
Weź pod uwagę zawór. Mechanik wspominał że spróbuję mi dać jakis zawór w przewód od serwa by mniejsze ciśnienie szło. To może byc przyczyna..zbyt duże ciśnienie z serwa.. Chyba..
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
na wężu od kolektora(ok 10cm od cylindra) do serwa są dwa wyjścia zatkane orginalnie dwoma zielonymi zatyczkami
Witam Nie oznaczyłeś jaki to silnik ale podejrzewa że chodzi o 1.6 mpi lub coś podobnego. 1.Sprawdź awdz przewód pod cisnia od serwa do przepustnicy czy coś podobnego miale tam w Leosiu a płynu może być mało. 2. Czasem czujnik ABS nie jest który nie pewny?
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
A że się tak zapytam, co ma do tego czujnik temperatury? Odpinałem przy samej przepustnicy przewód od serwa i zatkałem go, ale poprawa mizerna. Teraz gdy jest odpiety silniczek krokowy i zaślepiony przewód podciśnienia do czujnika podciśnienia to tak jak mówię, nie faluje ale czuć nierówną pracę silnika i tak jakby więcej kopcił. Czujnik położenia przepustnicy...
Zrobiłem jak podpowiedziales i BINGO. Przewód od serwo bezpośrednio do gruchy, sterowanie pelne góra-doł, ladnie dmucha. Potem sciągnąlem przewód z N75 i podlączylem rozciągnietą strzykawkę dużą, złozona momentalnie, czyli tam jest podciśnienie. Ale nurtuje mnie jak jest sterowana grucha, skoro przewód z serwa wchodzi do N75 na sam dół, a 2 pozostałe...
prawdopodobnie dziurawe serwo odlacz przewód od serwa zaslep prowizorycznie i jezeli objawy ustana serwo do wymiany zaslep ten przewód co biegnie od kolektora ssacego
Zrobiłem tak jak kazałeś kolego. Odpaliłem auto i pochodził pare minut. Potem po 2 godzinach odpiąłem przewod serwa od korektora i jak odpinałem od serwa to było słychać syk. Sprawdziłem jeszcze sam przewód i da się tylko dmuchać w jedną stronę. Pozatym moja żona jeździła od rana autem i powiedziała że hamulec jest normalnie. Że ja mam jakieś urojenia...
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Sprawdź czy aby na pewno nigdzie nie ciągnie lewego powierza, możesz psiknąć plakiem w okolice kolektora ssącego gdy będzie widoczny wzrost obrotów będziesz miał odp. aha sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia + przewód do serwa
Sprawa się chyba wyjaśniła. Do niedawna tym autem jeździł ktoś inny i po telefonie do niego dowiedziałem się ze wymieniany był przewód serwa (był pęknięty). Widocznie wsadzili taki który ma tylko jedno podłączenie. Pytanie teraz czy mogę nawiercić przewód serwa w tym miejscu, wstawić kawałek plastikowej rurki i podłączyć do niej ten urwany wężyk?
Sprawdzałeś pod względem szczelności kolektor (map , evap , przewód serwa itd.) ?
tam gdzie idzie przewód do serwa hamulca
Piszesz że samochód hamuje, nasuwa się pytanie: czy to silnik traci moc? Czy uruchamiają się hamulce? Żeby wykluczyć hamulce odłącz przewód podciśnieniowy od siłownika serwo, przewód zaślep. Wywołaj efekt samoistnego hamowania i obserwuj co się dzieje. UWAGA bez serwa pedał hamulca robi się twardy, a hamowanie mało skuteczne, więc rób to najlepiej na...
A przewód serwa się nie poluzował?
Rok produkcji, czy ma ABS? Jeśli nie ma ABS to odłącz podciśnieniowy przewód serwa ham. Oczywiście sam przewód zaślep żeby silnik ducha nie wyzionął i spròbuj jak będzie ok to serwo. Pozdrawiam.
Witam. Chciałem się upewnić w kwestii prawidłowego podłączenia przewodu "masowego" serwomotoru DC do masy układu. Zakupiłem serwo dc, które posiada 3 wyprowadzenia : 2 kable do zasilenia serwa oraz kabel, który jest podłączony do obudowy serwa. Wyczytałem na forum poświęconym cnc, że przewód, który jest podłączony do obudowy serwa powinien być podłączony...
Pewnie przeciek powietrza przez nieszczelny wąż serwa Przewód podciśnienia serwa był wymieniany więc odpada.
przewód sterujący do serwa powinien być ekranowany, ekran powinien być połączony z masą tylko w jednym miejscu, najlepiej przy masie zasilania Arduino.
Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój. Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
Witam, mam problem z odczytaniem błędów. Chodzi o sterownik Pierburg Ecotronic, który ma możliwość diagnozy za pomocą kodów błyskowych. W załączniku jest opis poszczególnych urzadzeń, którymi steruje. Na schemacie mamy: c - lampka diagnostyczna i e - przewód diagnostyczny. W komorze silnika, w okolicach serwa znajduje sie niebieski przewód. Prprawdopodobnie...
Jak wygląda podłączenie serwa przez ten tranzystor? Jaki to tranzystor? Może umieść jakiś schemat, nawet odręczny. Tranzystor był aktem desperacji i już go usunąłem. Teraz mam przewód sygnałowy z serwa bezpośrednio podpięty pod pin w Node. Ale jeśli chcesz wiedzieć to wyglądało to tak: https://obrazki.elektroda.pl/1287402100_...
odłącz przewód podciśnieniowy od serwa i sie przejedz to zobaczysz
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Tak, ale w kolektorze jest otwór ok 10mm i tam podłączony jest przewód serwa myślę ze takie nie szczelności zaburzyly by prace silnika a on chodzi ok. Wiec nie rozumiem, nie widziałem w miarę taniego wakuometru w pobliżu
Cześć, 1. Czy układ zachowuje się poprawnie, gdy odłączysz od niego diody? 2. Czy układ zachowuje się poprawnie, gdy programowo sterujesz tylko kilkoma (np. 10) diodami? 3. Czy układ zachowuje się poprawnie, gdy odłączysz od niego serwo? 4. Czy układ zachowuje się poprawnie, gdy podłączysz go na krótkich przewodzach (do 30cm)? 5. Czy diody mają kondensatory...
Przewód od serwa , lub samo serwo. Aby przekonać sie o sprawności wspomagania hamulca , naduś kilka razy i przytrzymaj , włącz silnik i zobacz czy pedał zejdzie.
Jeżeli masz twardy hamulec to tak jak pisze kolega wyżej możesz mięć nieszczelność na przewodzie do serwa. Albo uszkodzone serwo i też dopuszcza lewe powietrze. Sprawdź ren przewód do serwa, jeżeli jest ok to odepnij go od serwa i zaślep. Jeżeli będzie poprawa to serwo do wymiany.
przewód serwa był odłączony i zaślepiony wylot bez skutku .
No i dzisiaj znowu zonk. Podpisałem bezpośrednio pod przewód co idzie z pompy vacum do serwa i zaciągnęło sztangę. Wczoraj jak próbę robiłem strzykawką to po zaciągnięciu strzykawki sztanga się cofała a potem wracała do poprzedniej pozycji cały czas na zaciągniętej strzykawce. Zastanawia mnie jeszcze czemu przy wypiętym przewodzie z klapy gaszącej...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Odłącz jeden, podepnij miernik i sprawdź co pokazuje. Zaciśnij drugi /cienki/ przewód i sprawdź co pokazuje. Jak dalej "faluje" to uszkodzone może być: serwo, przewód serwa /plastikowa rurka popękana/, pompa. Z tym że nie tyle sama pompa...
jak ciśnienie stoi ok i układ zapłonowy git to: 1.lewe powietrze 2.lewe powietrze ciągnie przez przewód od serwa
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie. Zastanawiam się tylko dlaczego jak wyciągnąłem przewód z serwa i zatkałem palcem to po zgaszeniu silnika podciśnienie od razu spada do zera. Wydaje mi się, że powinno utrzymywać się w układzie? czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani...
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Słaba wydajność prądowa ESC. Ktoś podpowie gdzie podłączyć wentylator? Podłącz do odbiornika wtyczka serwa bez białego lub żółtego kabla tylko + i - . masz tam napięcie 5-6V. Wentylator wysoko obrotowy nad ESC napięcie 5V. - WENTYLATOR ŚLIZGOWY 30x10 5V 7000RPM 2 PRZEWODY ( aledrogo 6856077527 ) Jak nie masz dodatkowego złącz serwa na odbiorniku użyj...
Sprawdz czujnik temperatury i gumowe kolanko łączące plastikowy przewód serwa z kolektorem dolotowym to częste uszkodzenie - pęknięcie od przegrzania. pozdr
Pobieranie prądu przez serwa nie ma znaczenia, bo ten prąd jedynie dopłynie do gwiazdy i od razu z niej odpłynie. Prowadzenie masy pojedynczymi przewodami mogło by mieć jakiś sens ekonomiczny , ale w tym przypadku bym tak nie robił. Po prostu osobny przewód do każdego serwa, dodatkowo prowadzony od początku do końca w taki sam sposób jak wychodzi z...
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki. Dodano po 2 Wymieniłem sztywny przewód serwa przy wacumpompie. oczyściłem papierem ściernym złącze z pompą. przestał gubić podciśnienie.
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
A jak w nowym (zmienionym) serwo też nie podłączysz widełek trzpienia do pedału to działa? W nowym serwie jak odłączę pedał od widełek tłoka serwa to identycznie się zachowuje serwo. To znaczy serwo wciąga tłok serwa w kierunku pompy hamulcowej i ciśnie pompę hamulcowa aż do stanu pełnego hamowania. Z podłączonym pedałem czy nie, auto hamuje samo -...
A jaki masz tam silnik? Na moje to jakiś przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, do serwa lub zaworu karnistra oparów. Pozdrawiam
Poszukaj "lewego powietrza"sprawdz okolice przepustnicy,odmy.Wymien uszczelki kolektora dolotowego.Sprawdz przewód podcisnienia do serwa hamulców.
Można. Ma taka funkcjonalność (oczywiście po ustawieniu prądu na sensowną wartość żeby przedwcześnie nie wykończyc akumulatora - powiedzmy 10C czyli max 2A, a napięcia na DOKLADNIE 2x4,1V pod obciążeniem). Regulacja w/w wartości z racji użycia wieloobrotowych potecjometrów precyzyjnych jest dośc żmudna, więc sugeruje nabyć 2 sztuki - jedną do zasilania...
Wymieniłem dziś jeszcze przewód od serwa do kolektora i uszczelkę na wtyczce przy kolektorze. Pojechałem sprawdzić i sytuacja jest taka sama, aczkolwiek może już nie taki twardy ten pedał się robi ale jest twardszy niż jak bym depnął w hample przy 70km/h. Generalnie jeszcze wymienię płyn hamulcowy bo dziś juz nie zdążyłem. I zobaczymy, może faktycznie...
Witam, Mam problem z naprawą, doprowadzeniem hamulców do prawidłowego działania. Auto jest po wymianie pompki hamulcowej, przednich tarcz, klocków,tłoczków, kompletnej naprawie tylnych. Samochód hamuje ale nie można doprowadzić do zablokowania przednich kół, pedał miękki, opada.Tylną oś blokuje równo. Odpowietrzony na zgaszonym jak i uruchomionym silniku...
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
przewód serwa podciśnienia przewód podciśnienia serwa przewód serwa hamulca
podłączenie wyłącznika różnicowego automatyczne otwieranie makro otwierać folder
Czy nawigacja Mio Pilot 15 LM aktualizuje mapy automatycznie? Schemat przodu BMW E30, w tym bizel