Podzwoń sobie- ASO jest bardzo drogi. Tysiąc zł, to wstęp do gry, w tym diagnostyka (330zł) Jeśli diagnostyka nic nie znajdzie, zaczyna się szukanie po kolei. Czasem 5000zł załatwi sprawę, ale rzadko. Każda robota ma przewidziany czas, za który musisz zapłacić. Czasem zrobią coś w czasie 10 min. co kosztuje 1 godz. ale też czasem robią coś 5 godzin-...
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Witam. Mam taki sam problem. Czy znaleźliście przyczynę?
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem Kawasaki Z650 rok 2024. Mam pytanie, czy to normalne, że przy wrzuceniu na bieg 1 niedużo, ale zawsze, szarpnie. Na zimnym silniku szarpie, czy na nagrzanym ?
Jest to Matiz z silnikiem F8CV z 2000 rocznika. Po rozgrzaniu silnika wyłanczam go i nie potrafie go ponownie uruchomić. Faktycznie nie ma w tym czasie iskry na świecach ani na cewce. Gdy całkiem wystygnie jakgdyby nic można go zapalić. gdy sie silnik zagrzeje to występują te same objawy itd.
Znalazłem. Przyczyną były kable. Nagrzałem silnik wjechałem w ciemny garaż i po otwarciu maski zobaczyłem dyskotekę w kablach zapłonowych. Tak więc do wymiany. Dzieki za pomoc mimo wszystko Pozdrawiam.
To jest dzwignia od automatycznego ssania nie od regulatora obrotów, jak na zdjęciu widać jest ona podłączona do przepustnicy ssania. Pod pokrywą od strony tłumika jest bi metal który z nią współpracuje. Jak zdejmiesz pokrywę bedziesz widział o co chodzi. Sprawdź tak jak kolega napisał czy się nie przycina, oraz czy bi metal po nagrzaniu silnika działa...
tak ale jak chodzi na wolnych obrotach praca silnika jest idealna a obroty skaczą nawet do 6-7 tysięcy tylko podczas jady da się wyczuć że delikatnie szarpie
dzęki serdecznie
i pozostaje pytanie co było remontowane. wiemy ,że coś stuka tylko nie wiemy gdzie. może się nagrzeje i łapie go na tłokach, dużo niewiadomych więc i podpowiedzi słabe ..
Witam !! WSK 125, potocznie zwana Wiejskim Sprzętem Kaskaderskim. Jest z nią taki problem, że gdy silnik jest zimny to ok, ale gdy się nagrzeje - gaśnie i ma problemy z odpaleniem... Ktoś wie co może być przyczyną?
Nowy zamiennik
To nie synchronizatory tylko sprzęgło. Poprostu nie odłącza silnika od skrzyni całkowicie, jakbyś jechał na pół-sprzęgle. Spotkało mnie coś takiego w moim Hyundaiu Accencie. Zapowietrzył sie wysprzęglik hydrauliczny. Po odpowietrzeniu było juz dobrze. Jeżeli skok siłownika jest odpowiedni, szukałbym przyczyny w samym sprzęgle.
Witam, mam problem z bmw e90 2.0 benzyna 2009 na zimnym silniku szatkuje (przerywa) po nagrzaniu silnika jest wszystko okej, prawdopodobnie dzieje sie to na jednym cylindrze, jakie moga byc tego przyczyny?
Jeśli silnik jest nagrzany i nie ma ogrzewania, to są trzy przyczyny i innych nie ma. Zbyt wolny przepływ przez nagrzewnicę. (tu przyczyn kilka) lub nieszczelne połączenie nagrzewnica-obudowa i zimne powietrze omija nagrzewnicę. Lub zakamieniona nagrzewnica. Bardzo częstą przyczyną jest uszczelnienie nagrzewnicy z obudową, po kilkunastu latach uszczelnień...
Witam, mam takie pytanie: gdy włączę zapłon, wskaźnik temperatury wody i oleju jest na maksa. Jaka może być przyczyna? Nie pokazuje wcale temperatury podczas pracy na nagrzanym silniku. (at)ElektrodaBot AI: Czy ostatnio były robione jakieś naprawy lub prace przy instalacji elektrycznej, czujnikach albo zegarach? Nie
Witam. Wentylator się uruchamia przy temperaturze ok. 110 stopni ale jest sprawny. Czy termostat może być przyczyną faktu iż przy nagrzaniu się silnika zaczyna się dusić ?
Mogę Cię "pocieszyć" , iż sama wymiana tranzystora nie załatwi problemu - jeżeli jest to ta przyczyna!
Ten zawór zaczyna działać gdy silnik jest obciążony. Gdy silnik pracuje na biegu kałowym to zawór nie pracuje. Jeżeli wtedy Ci gaśnie to szukaj przyczyny gdzie indziej. Jeżeli gaśnie jak się nagrzeje i odpala jak ostygnie to sprawdź czujnik wału.
Przyczyną okazała się być przerywająca po nagrzaniu silnika cewka tachometru. Wymiana cewki rozwiązała problem.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z samochodem Seat Leon 4, silnik 1.5, 130KM. przebieg 37tys. km. Na zimnym silniku tylko to się dzieje, a mianowicie obroty są bardzo zmienne dopóki się nie nagrzeje silnik. Czy miał ktoś z was taki przypadek lub wie co może być przyczyną? https://filmy.elektroda.pl/78_1751359652...
Witam. Mam problem z koparką Atlas 1004. Podczas dłuższej pracy, czy też jazdy, kontrolka temperatury silnika zapala się na czerwono (silnik się przegrzewa). Prędkość jazdy spada praktycznie do zera. Po opadnięciu temperatury, wszystko wraca do normy, aż do kolejnego nagrzania silnika. Może ktoś miał podobny problem i podpowie, co może być przyczyną?...
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
Przyczyną jest uszkodzony czujnik prędkości wału korbowego. Można to sprawdzić. Po nagrzaniu silnika, gdy zgaśnie, wyjąć czujnik, szybko go schłodzić i założyć ponownie. Gdy auto odpali to przyczyną gaśnięcia silnika jest ten czujnik. sprawdziłem, u mnie tak było. podrawiam
Witam Mam problem z pompą wtryskową. Po nagrzaniu silnika w czasie jazdy gdy wybijam na luz pozostają obroty.... dopiero po ponownym dodaniu gazu obroty spadają. Co może być tego przyczyną? Prosze o pomoc
Jak w temacie od jakiegoś czasu jak jest zimny to po odpaleniu klekoczą zawory kiedyś przez chwilę teraz dosyć długo aż nagrzeje się silnik co jest tego przyczyną Pozdrawiam
witam mam mały kłopot z 626 2.5 V6 otóż na gazie wszystko gra, na benzynie (po nagrzaniu silnika) obroty pływają 1000-1500 oczywiście na luzie.Jak myślicie co jest przyczyną???
Z tyłu programatora jest plastikowa osłonka,zdejmij ją.Zwora elektromagnesu ma blaszkę w kształcie widełek, pomiędzy którymi powinien znajdować się plastikowy bolczyk dźwigni blokady.Załączona cewka powinna przesunąć tą blokadę,wówczas silnik programatora pracuje ale mechanizm pokręcania jest odłączony.
Witam !Problem dotyczy mercedesa 2,2 diesel automat.Co może być przyczyną podczas odpalenia silnika po nagrzaniu świec silnik pracuje nierówno ,po ponownym odpaleniu wszystko jest ok jest tak na zimny jak i cieplym silniku?
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
witam wszystkich przeczytałem wiele postów i odpowiedzi nie znalazłem Mój problem jest ten posiadam BMW 2,5 TDS 93R i podczas jazdy przy zmianie biegów czy na luzie gaśnie dzieje sie to tylko przy nagrzanym silniku jest też problem z odpaleniem nagrzanego silnika na zimnym jest wszystko ok spadają też obroty na nagrzanym silniku.Jaka to może być przyczyna...
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Rzeczywiście ciekawa sprawa, rozpędzony silnik powinien pracować nawet bez rozruchu. Nie wiem jak ten ale niektóre silniki miały klatkę wirnika zwieraną hamulcem, może idź tym tropem i przyjrzyj się powierzchni zwory hamulca, może trzeba ją przetoczyć. inna przyczyna jaka przychodzi mi do głowy to pęknięta klatka wirnika. Jak możesz to zmierz prąd jaki...
Gaźnik jest nowy,ma ok 7msc. Był dokładnie wyczyszczony,więc nie sądzę by on mógł być przyczyną. Przepustnica od ssania po nagrzaniu silnika,otwiera się do pełnego pionu. Możesz bardziej sprecyzować jak sprawdzić tą pompkę?.
Dodatkowo wymieniona cewka zero poprawy. Jest taka możliwość że wtryski LPG działają dobrze na zimnym silniku a na gorącym już nie ? Co może być jeszcze przyczyną
sprawdzalem silnik krokowy i dziala dobrze nie jest zabrudzony. jezeli to nie silniczek krokowy to co innego moze brzyc przyczyna falowania wolnych obrotow czujnik temperatury terz jest dobry. falowanie zaczyna sie gdy silnik nagrzeje sie gdzies do 75 stopni celcjusza. prosze o rady z gory wszystkim dziekuje. pozdrawiam
Witam. A u mnie przy tych samych objawach przyczyna była inna, odpięta sonda lambda. Pozdrawiam
Zanim przyszła nowa pompa były jeszcze 2 używane i dalej ten sam problem juz nie wiem gdzie szukać przyczyny. Olej został zalany zielony taki jak był zawsze
Jaka może być przyczyna, że migają wszystkie kontrolki od gazu, gdy silnik się nagrzeje podczas jazdy. Peugeot 306 1993 rok 1.4 benzyna.
Jeśli chodzi o EGR to też mógłby być przyczyną ??
Nie widziałem nigdy aby na skutek wysokiej temperatury zanikała iskra z powodu przegrzania cewek.Bardziej pasuje do czujników .ewentualnie jonizacja przy wysokiej temperaturze i zakłócenia działania sterownika itp.... Jak wyżej ,nie wydaje się aby bezpośrednią przyczyną był brak chłodzenia .
Zmienię olej na nowy i zobaczę, jaka będzie reakcja co do łańcucha rozrządu. Nie wiem, kiedy był wymieniany, ale tylko po nagrzaniu słychać głośniejszą pracę silnika.
Jak wygląda świeca zapłonowa? - wrzuć zdjęcie. Wymiana kolejnej świecy nic nie wniesie do sprawy. To musi być jakaś inna przyczyna!
Witam mam podobny problem proszę o pomoc co może być przyczyną braku komunikacji can L
Citroen berlingo Multispace benzyna 1.6. 2010 rok przy odpaleniu zimnego silnika na postoju, szarpie i jak by silnik zwalniał a za chwile jak by dopiero silnik pracował równomiernie Klima wyłączona wiec silnik nie jest obciążony co może być przyczyna ? ze silnik zimny? i dopiero pracuje równomiernie jak się nagrzeje?
Witam, mam problem z kosiarką mf-70 po przejechaniu małej powierzchni (4xpo 50 m) grzeje się silnik i świeca (robi się na niej nagar) i kosiarka gaśnie. Jak odpocznie i ostygnie wyczyszczę świecę to znów mogę zrobić te same kursy i znów powtórka z rozrywki. Co może być przyczyną??
Poprzedni mechanik wymieniał, bo szukał przyczyny. Na konsoli nic nie wyświetla, dopiero po wrzuceniu wstecznego zapala się kontrolka akumulatora. To automat.
Witam ! Czy ktoś z użytkowników zna z autopsji przyczynę trudnego rozruchu silnika po nagrzaniu, tzn po około 15 min od wyłaczenia bo wcześniej pali normalnie. Posprawdzałem już chyba wszystko poza elektrohydraulicznym regulatorem ciśnienia (KE Jetronic). Na zimnym nawet przy -20 C pali na dotyk.
Silnik zapala po długim pompowaniu pompką (15 razy) i gaśnie jeśli w porę nie zacznę pompować pompką aż się nagrzeje. Jaka to przyczyna?
Przyczyną może być ograniczona zdolność chłodzenia przez chłodnicę. Może zapchana brudem. Może zapowietrzony układ. Jak jest możliwość, to sprawdź czy po nagrzaniu silnika dół i góra chłodnicy ma taką samą temperaturę.
Witam. Posiadam Astrę H 1,3 CDTI 90 km. Silnik Z13DTH bez DPF. Po lekkim nagrzaniu silnika (60-70°) obroty na biegu jałowym trzymają się 800, kiedy silnik się już rozgrzeje, wskakują na 900. Dodam, że silnik równo pracuje. Co może być przyczyną? Termostat, a razem z nim czujnik temperatury cieczy, nowy.
Witam, mam problem z simsonem s50, mianowicie przy nagrzanym silniku traci on moc i nie wchodzi na obroty. Gaźnik był czyszczony i dużo to nie dało. Co może być przyczyną? Oraz jaka świeca powinna być w takim silniku (wartość cieplna)?
Vw Golf traci moc po rozgrzaniu na zimnym silniku wszystko jest dobrze, natomiast gdy silnik się nagrzeje do 90st to zaczyna tracić moc. co może być tego przyczyną ?
Najprawdopodobniej silnik może tracić kompresję na ciepłym i tu możliwe są dwie opcje: nieszczelności związane ze zużyciem pierścieni, tłoka itd. Ale problemem może być również zbyt mały luz zaworowy i niedomykanie zaworów na ciepłym silniku. Tak czy siak, warto byłoby zmierzyć stopień sprężania na zimnym i ciepłym silniku. Poza tym bardzo często fachowcy...
Witam, parę dni temu zamrugala mi kontrolka oleju. Myśląc,że powodem może być zużyty lub brakujący olej, wymieniłem go razem z filtrami. Problem w tym, że kontrolka dalej mruga i Nie od razu a po przejechaniu około 10 km gdy auto jest już nagrzane. Przy czym silnik zaczyna dziwnie głośno pracować . Ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie co może...
Wiem jak to sie robi. Nie sprawdzałem gdyż nie mam takiego miernika. A jaka może byc przyczyna?
Przytarty tłok/cylinder, a pierścienie po zagotowaniu wody z plasteliny. Silnik do rozbiórki i weryfikacji...
Witam ponownie po długiej przerwie. Właśnie moje VOLVO ma nowy rozrząd nowy olej Mobil1 0W-40 filtry nowe i nic dalej tak samo się zachowuje samochód podpowiedzcie coś co może być przyczyną .
Witam, odgrzewam temat, też mam problem z ogrzewaniem w Lagunie 2. Przy minusowych temperaturach w momencie włożenia karty ogrzewanie załącza się ale po odpaleniu silnika wyłącza się i załączy się dopiero gdy ponownie odpalę silnik ale po jego nagrzaniu. Co może być przyczyną? Czy może to jest normalne?
Mam coś podobnego. Czy udało Ci się w końcu ustalić co było przyczyną problemów?
Mam nastepujacy problem z silnikiem C20NE w samochodzie Opel Calibra, a mianowicie na zimno super odpala bez problemow, niestety jak sie nagrzeje to trdno go odpalic, nieraz trzeba sporo krecic aby zalapal i gaz wciskac :(. Jak juz zalapie to przez chwile obroty sa bardzo nie rowne, tak pare chwil a pozniej juz jest super ok. Co moze byc przyczyna takiego...
Witam. Wiem, że minęło już trochę czasu, ale czy udało Ci się kolego uporać z tym samochodem. Jeżeli tak to co było przyczyną. Mam podobny problem, wszystko w aucie porobione i zero pomysłu co dalej. Pozdrawiam
Witajcie podpinam sie pod temat. w moim aucie opel astra 1,7DTItez pojawilo sie szarpanie silnika czym jest spowodowane ?
Matiz odpala normalnie ale po czasie gaśnie i niema iskry. Postoi z godzine i odpala normalnie. Co może byc przyczyną?
co może być tego przyczyną silnik krokowy? czy coś innego jeszcze? Gdyby tam był...
Witam Mam to samo co kolega Marek. Silnik 15,5 jak jest zimny pali bez problemu jeśli tylko się nagrzeje nie ma nawet siły przekręcić rozrusznikiem. Ktoś może podać jakie luzy powinny być na zaworach i co może być przyczyna takiego stanu rzeczy. Silnik jest czysty, nigdzie nie ma trawy :)
To jest mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich :) Mam silnik na 220V o mocy 0,75kW. Przy włączeniu samego silnika mocno nagrzał mi się kondensator i zaczął wyciekać. Jaka może być przyczyna? Wcześniej wszystko było dobrze.
Przy odpaleniu zimnego silnika na postoju szarpie i jakby silnik zwalniał, a za chwile jakby dopiero silnik pracował równomiernie. Klima wyłączona wiec silnik nie jest obciążony, co może być przyczyną? Że silnik zimny i dopiero pracuje równomiernie jak się nagrzeje?
przyczyną przestania grzania jak się silnik nagrzeje może być rozwarstwienie się przewodów z płynem wtedy jak się nagrzeje ciecz guma tam znajdująca się zaczyna się lekko rozszerzać i zatuka przepływ nalerzyało by wtedy spuścić płyn i przejrzeć wszystkie rury i wymienić wadliwą
Wymień przewody od świec. Z nocy jest silnik zawilgocony a jak stoi na nagrzanym silniku kiedy jesteś w pracy to sobie wszystko odparuje.Dziwne tłumaczenie ale radzę spróbować.Pozdrawiam i oby się udało.
Witam mój probem polega na tym, że kiedy silnik osiągnie swoją max. temperaturę tj.ok. 90 stopni, pracuje neirówno, tj troche się telepie, co jest dość denerwujące, na komuterze wyszedł błąd przepływomierza, czy to może być przyczyna. Dzięki za pomoc
Wymień pompę wtryskową. Pewnie to będzie przyczyna. Gaśnie sam? Na wysokich czy przy zejściu na jałowym. Daję się go wtedy odpalić? Czy trzeba poczekać aż wystygnie.
witam pam problem z peugeotem 206 1.4 na zimnym silniku zalewa a jak sie nagrzeje to chodzi normalnie bez zarzutów jaka moze byc przyczyna tego zachowania silnika jakis czujnik czy cos innego prosze o pomoc
Witam mam problem po nagrzaniu silnika pali mi się kontrolka oleju(ta sama jak przy braku oleju) zostały wymienione panewki silnik nie traci mocy nie kopci obroty na miejscu .temperatura silnika w normie proszę o pomoc jaka może byc przyczyna tego komunikatu.
Niestety nie posiadam testera, a podczas odholowywania samochodu do mechanika silnik zdąży wystygnąć i nie pokazuje żadnych błędów. To mu zostaw auto,nagrzeje przejedzie i zdiagnozuje we właściwy sposób.
Witam. Posiadam Opla Zafirę 2.0 DTI 2003 rocznik. Kiedy odpalam auto, jak jeszcze zimny jest silnik, to strasznie dymi na biało, a silnik nierówno pracuje. Wygląda to tak jakby nie działał jeden z cylindrów. Ale kiedy silnik chwilę popracuje i się nagrzeje, to zachowuje się normalnie. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam.
Przyczyną jest czujnik halla wbudowany w aparat zapłonowy.Po nagrzaniu silnik gaśnie i trzeba go ostudzić o kilka stopni żeby znowu zapalił.Mozna niby kupic uzywany za ok.100zł ale nie ma gwarancji ze nie bedzie podobnie.
Witam, mam problem z klimatyzacją w golfie V. Klimatyzacja manualna na pokrętło. Klimatyzacja nie działa, jest nabita, szczelna, sprawdzone zostały czujniki - są sprawne. Sprężarka również sprawna. Klimatyzacja po podłączeniu pod komputer i włączeniu jej z poziomu komputera działa - wtedy wiatraki (mały i duży) włączają się. Kiedy normalnie próbuję...
Cześć. Po tym co napisałeś to szukaj przyczyny w nagrzewnicy. Spróbuj ją wypłukać. Tam jest odpowietrznik jak zdejmiesz rurkę z niego to powinien płyn lecieć, jak nagrzejesz silnik to będziesz widział jak mocno sika i jaką temperaturą sika. Ja posiadam wersję B6, są delikatne różnice - u mnie była wina nieszczęsnych klapeczek.. Odwiedziłem 8 mechaników...
jeśli nie pomogły sugestię j.w to myśle że to może być uszkodzona sonda lambda tylko wówczas gdy występujące objawy są przy nagrzanym silniku. Marek
Przyczyną były niełączące styki silniczków krokowych. Temat Zamknięty.
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Witam A wiec mam taki problem ze nawiew działa jak jest zimny silnik jak auto sie nagrzeje i zgasze silnik po ponownym odpaleniu nie dziala na zadnym poziomi. Co moze być przyczyną ??
Witam Mam problem,filtr powietrza na wolnych obrotach odmuchuje powietrze,a na daniu gazu chodzi normalnie,czy ktos wie dlaczego tak sie dzieje ? Co jest przyczyna. Nie raz na zimnym silniku dziala normalnie,na nagrzanym silniku nie chodzi. Jest to silnik 2.0 JTD diesel.
Przemyślałem trochę całą sytuację ,powiem szczerze jednak zaczął bym od miski olejowej i po zdjęciu jej zrobiłbym próbę ciśnieniową, bo czasem ( chodzi mi o diagnozę szczelności obsady wtryskiwaczy) po takiej szybkiej diagnozie można tylko niepotrzebnie pół silnika rozebrać. Możliwe że coś wypatrzysz ,olej i tak do wymiany ,a miskę zdjąć to nie jest...
To falowanie obrotów może być przyczyną złej pracy silniczka krokowego. Co do strzelania stawiam na świecie. W samochodach z instalacją gazową ważne jest dobranie odpowiednich świec i przewodów wysokiego napięcia.
nikt tu nie jest wrózka zrób pozadna diagnostyke , jezeli zapala sie "check" jakaś przyczyna musi być
odczyt błędów i będziesz wiedział dlaczego wchodzi w tryb awaryjny. "przyczyn może być wiele"
Jaki kolor mają świece ? Przy gaźniku masz z boku ssanie , taka kopułka w środku bimetaliczna spirala podgrzewana wodą i elektryczną grzałką , jak silnik się nagrzeje popuść te śrubki i przekręć do chwili uzyskania równych wolnych obrotów .
Witam znalazłem 2 dni przed tym zwarciem spec od gazu grzebał w aucie wymiana zaworków i regulacja i skręcając taką osłonę metalową na silniku przycisnął przewody nagrzał się silnik stopiły koszulki i zwara i oto przyczyna . Więc izolacja poprawne ułożenie przewodów i po sprawie. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam
Witam Problem polega na tym, że samochód gaśnie podczas jazdy, pompa paliwa przestaje pracować. Silnik pompy paliwa był wymieniany już, ale pomogło to na jakiś czas. Jaka może być inna przyczyna oprócz silnika pompy paliwa. Czy jest jakiś czujnik, który odłącza paliwo po nagrzaniu silnika ?? Ostatnio przy dużych temperaturach powietrza wzrosła temp....
Sprawdź jaki prąd wskazuje miliamperomierz włączony w szereg z regulatorem skłądu mieszanki. Kostka dwupinowa (nie trzypinowa!) z boku rozdzielacza paliwa. Oczywiście na wolnych obrotach i przy nagrzanym silniku.
Mam taki problem że jak odpalę skuter i przejadę kawałek to zaczyna przerywać na większym gazie.Gdy zmniejszę gaz to nie przerywa tylko jak sie silnik nagrzeje to działa normalnie co może być tego przyczyną proszę o POMOC!
witam boję się go na siłę rozebrać:-( mierząc go - to minimalne położenie (spoczynkowe) tj. ok 1,5kohm....max odchylenie dźwigienką to ok 6,5kohm...... wprowadziłem tylko kkontakt poprzez ruchome ramię....i w sumie nic nowego.... PS. co może być przyczyną tego , iż jak się troszkę nagrzeje silnik to wolno schodzi z obrotów ......poprostu ten trzpień...
Po nagrzaniu silnika do 90°C i zgaszeniu pojazdu, na przykład gdy wysiadam na chwilę, samochód odpala, ale natychmiast gaśnie. Niektórzy na problem odpalania ciepłego TDI PD stosowali podmiankę mapy, coś więcej można poczytać pod hasłem "hot start fix edc16". Nie jest to naprawa idealna, ale bardziej ratowanie się w przypadku niemożności ustalenia...
Tak, uzupełniono poziom płynu chłodzącego, ale przyczyny nie znaleziono. Macie jakieś pomysły?
Po nagrzaniu samochodu nie ma iskry. Jaka może być przyczyna. Liczę na jakieś wskazówki...
Najlepiej nie jezdzic tylko zmierzyc to cisnienie manometrem na dobrze nagrzanym silniku i porownac z danymi fabrycznymi. Przyczyn moze byc kilka, zapchany smok w misce oleju, filtr oleju zapchany, zacinajacy sie zawor przelewowy przy pompie albo uszkodzony czujnik.
Sorry, że tak późno odpowiadam. Usterka naprawiona. Przyczyna: - walnięty czujnik położenia wału korbowego. Jak się nagrzał dostawał przerwe i silnik gasł. Pozdrówka
przyczyny drgań silnika przyczyny grzania silnika przyczyny przegrzania silnika
żółty telewizorze radio mercedes radmor uszkodzona głowica
wfl1200 schemat roleta zewnętrzna
Xerox WorkCentre 6605 – naprzemiennie blade i mocne kolory zdjęć, pełne tonery, kalibracja Emulator paliwa BMW, Stag PS-02 – dioda LED świeci po adaptacji, ciągłe światło, usterka komunikacji