Witam.Przeładowuje Ci turbinka.To że przewód najpierw puchnie a potem robi się miękki to jest dobrze bo w momencie gdy prędkość obrotowa wzrasta wtedy turbo pompuje gdy obroty pozostają stałe nawet na 4000obr.turbina jest wyłączana ponieważ silnik nie potrzebuje więcej mocy.Sprawdź parametry w czasie rzeczywistym doładowanie wyliczone i aktualne oraz...
No to puchnie przewód elastyczny?
polega na pompowaniu pedału sprzęgła, a następnie jego wciśnięciu i przytrzymaniu To wszystko? Czyli układ pompa-przewód-wysprzęglik zapowietrzone albo przewód ciśnieniowy puchnie ze starości. Jeszcze tylko takie info dla potomnych. Bo miałem przypadek - objaw podobny Ale wszystko sprawne. Tarcza sprzęgła lepsza niż nowa z pudełka. Właściciel chyba...
Pompa i wysprzęglik - jaki producent? Przewód sprzęgła - może puchnie
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Chodzi o to czy przewód hamulcowy nie puchnie pod ciesnienie, nie robi się na nim "balonik" Pod dużym ciśnieniem płyn zamiast isc do cylinderka idzie w puchnący przewód. Widziałeś kiedy takie zjawisko na własne oczy? Tylko nie kłam, bo mam 100% pewności że nie. Albo bęben jest na granicy zużycia, albo samoregulator nie działa prawidłowo.
No dobrze, to wiem, że chcąć układać przewód w arocie nalepiej zrobic to w jednym odcinku tego arot'a i dodatkowo uzczelnić masą wyjścia rury. Pamiętająć przy tym, żeby ułożyć arot w taki sposób aby nie dostała sie do niego woda. A co myślisie o tym przewodzie ? https://www.speckable.pl/pl/product/2204...
Ja nic nie gwintowałem. Napisałem, że użyłem cały wentyl (z zaworkiem) z dętki samochodu ciężarowego. Rurkę wentyla wyprostowałem. Na końcu rurki z zaworkiem przylutowałem lutem twardym metalową końcówkę świecy wkręcana do głowicy, a na drugim końcu przylutowałem, też lutem twardym, końcówkę z gwintem na manometr. W obecnych silnikach, rozwiązanie z...
Być morze gdy silnik się nagrzewa to tłok puchnie (teraz chińczycy wykorzystują bardzo złe materiały dzięki nim produkty są bardzo tanie) A i spróbuj w ciemności popryskać wodą przewód wysokiego napięcia. Gdy będzie świecił to jest do wymiany Pozdrawiam!!
Nie latem było ok. Od tygodnia się zaczęło coś dziać. Teraz tak patrzę że i przewód od chłodnicy ten gruby jakos puchnie jak do odpalam
podpowiedz jak według ciebie prawidłowo odpowietrzyc pompe Dodano po 2 sprawdzam własnie przewody gumowe-kolega pompował a ja sprawdzałem czy nie puchnie któryś przewód i nic nie zauwazyłem i nie czułem nic pod reką , tylko było czuć jak sie napreza podczas pompowania
Może przewód giętki puchnie i nie pozwala na swobodne powracanie płynu hamulcowego.
Kolego Waluszx9R U mnie ewidentnie był problem z samoregulatorem - po kilku użyciach hamulca samoregulator klinował się w dolnej pozycji i powodował dociskanie szczęk - każde naciśnięcie pedału "wykorzystywał" do zjechania po kilka ząbków w dół, tak jakby kasował luz (którego nie było). Mechanik zdiagnozował zły wymiar któregoś z elementów, doszlifował...
Witam. Przewód paliwowy aż puchnie a regulatory nic na to nie reagują, nawet jak wytworze podcienienie. Tak się zastanawiam jaki to przewód paliwowy, że puchnie w którym miejscu? O jakich regulatorach piszesz? Jeśli wiesz który z przewodów jest zasilającym listwę wtryskową, to zdejmij i zobacz czy jest paliwo jak nie ma to się cofnij do filtra lub...
przewód pewnie spuchł bo wcześniej mógl być przegrzany,,,silnik,wymień na nowy i sprawdż czy dalej puchnie,ja u siebie wymieniłem i nie puchnie
Witaj. Zanim stwierdzisz musisz zdiagnozować. Ile km przejechane na sprzęgle, czy nie masz wycieków płynu, czy przewód gumowy nie puchnie w czasie wciskania sprzęgła? Czy pod pompowanie kilkakrotne zmienia wysokość wysprzęglania?
możliwe że uszkodził się przewód hamulcowy ten giętki i puchnie
Puchnie silnik? Nie przegrzewa się? Płynu w chłodnicy dosyć i nie ubywa?
U nas na forum Chevrolet-a nie jest to aż tak nietypowy samochód. ? A temat puchnących przewodów hamulcowych jest dość powszechny i czarne drobinki w płynie mogą być tego objawem. Jak będę miał chwilę to postaram się poszukać po numerach, może od czegoś innego będą pasować. Na pewno jest to LTZ? Bo w katalogach jakoś nie mogę znaleźć takiego modelu. Jak...
Zaciśnij przewód elastyczny przy któtymś kole za trójnikiem i zobacz co się dzieje. Spotkałem się z takim przypadkiem że nowy wężyk i puchnie (rozwarstwia się w środku}
A nie puchną Ci przewody gumowe przy kołach?
Witam. Mam kłopot z VW Borą z silnikiem 1.9 TDI symbol AJM. Samochód jedzie jakby zupełnie jakby bez turbiny. Gruszka sterowania turbiny nowa, wężyki szczelne. Turbo rozebrane i wyczyszczone, kierowniczki chodzą delikatnie bez zacięć. Test w nastawach podstawowych w grupie 011 powoduje wyraźne otwieranie zaworu N75 i ruch sztangi w pełnym zakresie....
LUdzie jaki wężyk od gruchy ja miałem na mysli przewód hamulcowy giętki, pisałem na początku o siłowniku kopiycie i węzyku nic ani słowa o serwo, nie ma juz siły, nie jest oryginalny z lucasa jak siłownik, ale jest nowy i nie puchnie !!!! Pozatym jak sie juz czepiacie wspomagania hamulców to mam standart w 2,4 d czyli klapiącą - mlaskającą pompke Vacum,...
Uszczelka głowicy po zagrzaniu tworzy się poduszka powietrzna w układzie chłodzenia i automatycznie zapowietrza układ wtedy puchną przewody i nie włącza się elektrowentylator chłodnicy .
W taki sam jak na hamulce. Przewody puchną wewnątrz i płyn się nie cofa, hamulce zaczynają blokować koło. Wciśnij sprzęgło w sprawnym Qashqaiu i zaciśnij przewód, zobaczysz gdzie zostanie pedał po puszczeniu sprzęgła. ;)
problem z układem chłodzeni i ogrzewaniem, płynu nie ubywa nie ma go też w oleju. po rozgrzaniu "puchną" przewody od płynu
Wypłukaj ten syf wlej nowy płyn i jeździj. Czy tylko maź jest z objawów czy puchną przewody chłodnicy, wyrzuca płyn nadmiarem albo korkiem. Płyn może mieć prawie tyle lat co auto. Jest też ryzyko że nalał badziewia do uszczelnienia i stąd ten syf. Niemcy też potrafią kombinować.
Sprawdź czy nie puchną przewody hamulcowe przy mocnym wciśnięciu pedału.
OOO super wywody :) .. Na sto procent puchną przewody podłączenia ogrzewania reduktora i sa przecieki na opaskach zaciskowych .. To normalka ... Podociągajcie te opaski i będzie na jakiś czas oki... Pozdrawiam MikeC ..
Zakładając, że odpowietrzone prawidłowo, zobacz, czy przy mocnym wciśnięciu hamulca nie puchną przewody gumowe przy kołach.
Puchną przewody w środku. Pytałeś co masz zrobić to Ci odpisuje najczęstszą przyczynę tej usterki. Miałem napisać jedź do mechanika??
Jeśli termostat otwiera a otwiera sprawdzałeś temperaturę węży, wentylator załącza, nie puchną przewody nie wyrzuca płynu przez korek zbiorniczka to napewno nie uszczelka głowicy myślę że ewidentna wina elektryki , czujnik lub wskażnik. Czasem piny nie łączą .
A przewody elastyczne nie puchną .
Poza tym sprawdź jeszcze czy nie puchną gumowe przewody.
Witaj kol. Skoro płynu nie ubywa to mam wrażenie że pompa hamulcowa nie wytrzymała testu, kol wyżej pisze o puchnięciu przewodu, Ok lecz gdyby tak się stało co jest możliwe to raczej nie nagle 3 koła jedno tak. Ps. w pompie prawdopodobnie padł któryś z uszczelniaczy
Puchnący gumowy przewód hamulcowy?
nagrzewnica może być zapchana w 90% i nie będzie ogrzewania, a przewody będą oba ciepłe bo to nie jest wężownica, a co do wydmuchanej uszczelki, hmm trzeba sprawdzić czy nie puchną przewody podczas pracy silnika sam wyciek oleju nie oznacza wydmuchanej uszczelki i zapowietrzania układu chłodzenia. Płynu chłodniczego ubywa?
Sprawdzali Ci czy przypadkiem nie masz spalin w płynie? Może któryś przewód puchnie. Ogrzewanie działa w porządku?
On juz to ma naprawione ,więc po co temat ciągniecie.Przy zapowietrzonym układzie będą puchły przewody,bo powietrze ma większą rozszeżalność niż ciecz.Większość samochodów ma zamknietu układ chłodzenia(nadciśnieniowy),nie odpowietrzą się przez korek.Dlatego jako czynnik nie może być stosowana woda ze wzgledu na niższą temp.wrzenia.
Wcześniej na tym starym servie z pompą było ok. Albo podmienię pompę hamulcową i zobaczę. Albo jest zapowietrzony jeszcze. Albo któryś przewód, może z tych elastycznych, puchnie. Muszę jutro popatrzeć.
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
To sprawdź wymień przewody elastyczne. Niech ktoś naciska hamulec a ty patrz czy nie puchną.
Przewód może puchnąć od środka.
A jakie przewody hamulcowe są obecnie na aucie? Może już są na tyle zużyte że puchną, jak się je mocniej traktuje? Warto zainwestować w przewody w stalowym oplocie... Według mnie znacznie poprawiają efektywność hamulców.
Nasze super paliwo, skład którego jest niezbadany, powoduje rozpuszczanie lub puchnięcie przewodów paliwowych. Czasami potrafi tak spuchnąć od środka, że staje się niedrożny. Najczęściej w miejscu przechodzenia wężyka przez ściankę zbiornika. Niby można przecisnąć przez niego jakiś drut lub pręt ale po ich wyjęciu znowu się zatyka. Tam chyba jest zaworek...
Ale ty rozumiesz że problem nie tkwi w infrastrukturze "energetyki" tylko w bilansie energii? Nawet najlepsza sieć nie pomoże jeśli jest nadwyżka produkcji nad zużyciem. Bo DOKĄD ma ta sieć przesyłać skoro nikt tej energii nie potrzebuje w tym momencie? Czy też uważasz że sieć to "magazyn" i po prostu przewody puchną od zgromadzonej w nich energii a...
A ciśnienie w zaciskach z przodu zmierzyłeś? Moim zdaniem przewody elastyczne puchną i nie ma odpowiedniego ciśnienia.
No to ściśnij ręką przewód dolotu i niech ktoś przygazuje.Przewód ma "puchnąć".Jak nie to turbo leży.
Nie sprawdzałem, przewody nie puchną. Przeciez wymieniłem uszczelkę, nic nie pomogło...
Może któryś przewód elastyczny po wymianie płynu puchnie.
silnik puchnie puchnie tłok puchnie bateria
battery laptop s2000 yamaha pilot samochodu bramy
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Philips PerfectCare, ProVelocity – diagnostyka i naprawa generatorów pary, typowe usterki Hyundai i30 Elantra – spadek wskazań obrotomierza, czujnik CKP, diagnostyka OBD-II