Witam 1. Możesz sprubować pożyczyć/ kupić OBD loger. Koszt ok 450pln. Wtedy zbierze Ci logi podczas jazdy i można analizować. Możesz popytać czasem warsztaty mają taki sprzęt i udostępnią odpłatnie lub w ramach usługi. 2. Sprawdź stan EGR-a czy jest sprawny/ drożny i nie zacina się. 3. Sprawdzałeś czujnik położenia wału ? Może on odpowiadać za szarpanie...
Filtr paliwa wymieniany? Zabity filtr nie puści silnika na wyższe obroty, a przy okazji przelatujące bąble powietrza dostają się do zaworku stop i uniemożliwiają mu prawidłową pracę. Taka moja opinia - czy słuszna wyjdzie w praniu (w mojej Cytrynie Księżnej miałem taki właśnie przypadek). Najlepiej spójrz pod maskę i zobacz, czy przewodem paliwowym...
bardzo dziękuje za pomoc właśnie sprawdzałem i zauważyłem że zwoje w alternatorze są przypalone jakby zwarcie to chyba z tąd ten zapach zdaje się że to alternator będzie do wymiany kontrolka nie pali się czy można z tym jeszcze jakiś czas jezdzić Jeśli tak to wygląda,to alternator do wymiany. Lepiej dalej z tą usterką nie jeździj,żeby nie narobiło...
Czy na tej "porządnej" lexi masz dobre ciśnienie i synchronizację i obroty w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Kolego a w czasie kręcenia widać obroty silnika, jeśli nie to masz problem z czujnikiem położenia wału korbowego. Pozdrawiam Andrzej.
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Witam. Jeżeli to pomoże w rozwiązaniu problemu to samochód teraz w zimę chodzi idealnie. Im większy mróz tym lepiej jeździ. Może to nakieruje kogoś na rozwiązanie problemu. Wszystkie te problemy, które opisałem wyżej najbardziej dawały o sobie znać w lato. Wnioskuję z tego, że temperatura otoczenia ma tutaj znaczenie kluczowe. Pozdrawiam
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Pompa przykręcona sztywno jak zawsze. Wtryski sprawdzał pompiarz jakieś 10 000 km temu, były w porządku, nie sądzę że tak nagle zaczęły wszystkie lać, poza tym auto nie kopci i nie ma problemów z odpalaniem. Wszystko wygląda na zmieniony kąt wtrysku ale nikt nic nie robił, wczesniej było ok. Co w tej pompie odpowiada za kąt wtrysku? Co moglo się zepsuć?
Witam Od jakiegoś miesiąca auto ma problemy, zaczęło się od falowania na biegu jałowym obroty skakały od 800 do 1200+. usterka pojawiała się i znikała. Po jakiś 2 tygodniach doszło do tego że przy ruszaniu obroty nie mogły przekroczyć 2000, jak w przypadku falowania usterka pojawia się i znika. Wystarczy wyłączyć silnik poczekać czasami pomoże czasami...
na skrzyni powinien byc cylinderek ok.10 cm dlugosci przy nacisnieciu sprzegla wysuwa sie o ok5 moze 10mm.popychajac taka blaszke ktora chyba jest na sworzniu ktory wchodzi do skrzyni no i ta lapa jes w kolnierzu skrzyni ona posuwa lozysko do docisku wtedy mozesz zmieniac biegi.Moim zdaniem jeli to nie cylinderek badz za malo plynu to bedzie to docisk...
Auto ma 12 lat. Czas najwyzszy wymienic uszczelke glowicy.
Ja tylko dokończę własny przypadek - wygląda na to, że faktycznie ten typ tak (czasem) ma. Niestety żadnemu z elektryków/mechaników/innych speców nie udało się znaleźć przyczyny, mimo wymiany czujników. Generalnie mówili, że to pewnie błąd komputera :) Zima 2 lata temu minęła i problem zniknął. Ostatniej zimy ani razu się nie pojawił :)
A czemuż to podejrzewasz uszczelkę pod głowicą ? Raz jest wypalona, z przedmuchem - uszkodzona, a raz nie ? Miałbyś cały czas podobne objawy, a nie tylko na światłach. Miałem pękniętą głowicę, to trochę :( gorzej niż UPG. Rano staw w cylindrze, po odpaleniu gdy wydmuchało płyn jeździł dobrze aż do pełnego zagrzania, wtedy dopiero musiał ten płyn z pęknięcia...
georgesgr, wiem że jesteś fachowcem od francuskich aut, czy moje podejrzenia są wg Ciebie słuszne?
Komputer nie wskazał sondy tylko podał że jest zła mieszanka. Napisz dokładnie jakie masz błędy a nie że jakieś. Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza.
Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe? Dodano po 4 Na benzynie i na LPG ma wysokie obroty jałowe?
Znajdź oznaczenia skrzyni. Dowiemy się jaka siedzi. W moim RHY a siedzi w Peugeocie 306 kombi to na 5-tym biegu przy prędkości 90km/h mam 2 tyś. obrotów.
Czy po rozgrzaniu problem choć trochę ustępuje? Jeśli tak to sprawdź jak pracuje sonda. Czy w samochodzie masz LPG?
Daj fotkę , sugeruje lampke poziomu oleju
Sprawdż czujnik położenia przepustnicy czy czasami nie pokazuje głupot kiedy świrują wolne obroty. Wygąda na to, że ECU próbuje "zbić" wolne obroty opóźniając zapłon bo sterowanie regulatorem nic nie daje. Kiedy sa podbite sprawdz czy kanał wolnych jest całkowicie zamknięty.
Witam mam problem z citroenem Xsara II 2001r. , a wiec przy odpalaniu gaśnie , a gdy dodam gazu to odpali ale muszę chwile trzymać na gazie bo jeżeli nie będę trzymał to znowu zgaśnie , a gdy już odpali to wchodzi na wysokie obroty .
Po zmianie oleju obroty nie mogły sobie wzrosnąć... Chyba że automat ...
Wymień triploplator i problem minie.
Tematem problemu jest citroen xsara pikaso 1/8 benzyna 115 koni 2002r.Podczas plynnej jazdy samochod zerwie na 2sekundy tak jak by sie wylaczyl ,podczas dojezdzania do skrzyzowania wylanczajac dany bieg zwiekszaja sie na momet obroty silnika wlaczyl sie czek ktury diagnozuje uklad elektroiczny zaplonu.
Rozumiem . Dzieki panowie :)
Sprawdz ciśnienie paliwa.
Jeśli chodzi o obroty to trzeba zrobić diagnozę komputerem, być może umiera silniczek krokowy, co do układu wydechowego, to oznacza koniec żywota któregoś z tłumików, albo końcowy, albo środkowy jeśli występuje.
Wczoraj dotarł silniczek krokowy, założyłem i dzisiaj rano "jak ręką odjął", obroty stabilne, wszystko w najlepszym porządku
Błąd P0341 wyświetla się na uniwersalnym komputerze i na Lexia , na uniwersalnym był opis czujnik wałka rozrządu wartość poza zakresem a na lexia by inny ale dokładnie nie widziałem. Błąd wskakuje zaraz po uruchomieniu na komputerze a kontrolka zapala się przy następnym uruchomieniu silnika , samochód pracuje w miarę normalnie , trochę falują niskie...
Auto gaśnie podczas dłuższej jazdy gdy dodaje więcej gazu. Przy zimnym silniku trochę dłużej odpala niż normalnie ,ale chodzi na normalnych obrotach. Problemy sprawia dopiero wtedy gdy są 2 kreski wskaźnika temperatury silnika. Wtedy ma wysokie obroty na wolnych obrotach ,a gdy dodam więcej gazu np. przy wyprzedzaniu gaśnie. Dlatego prawie nie używam...
To nie cewka tylko oporniki. Mogą być popalone, dlatego nie działa regulacja, tylko maksymalne obroty [napięcie bezpośrednio na wentylator]. Omomierz w dłoń i pomierzyć oporniki.
Nie wiadomo jakie ma obroty
Economy mode wyłączy się jak odpalisz. Ewentualnie da się z niego wyjść w BSI przy użyciu LEXIA - a co do niej - podłącz i zobacz w czym jest problem. Zobacz czy jest zezwolenie na start, czy widzi obroty wału - takie "pierdoły" :D.
Witam posiadam xsarę picasso 2hdi 90km , mam z nią problem .Gdy toczę się na luzie do świateł i wciskam hamulec to obroty falują po odpuszczeniu hamulca obroty wzrastają ale ponad normę . Gdy wcisnę jednocześnie sprzęgło i hamulec wszystko wraca do normy . Kiedyś miałem podobny problem pomogło poprawienie kontaktu wtyczki włącznika sprzęgła .Auto pali...
A jaka powinna być charakterystyka ciepłoty silnika w tych warunkach? Moim zdaniem (zakładając charakterystykę termostatu) wahania powinny być między ok. 90 st. a ok. 85 st. a u mnie jest niżej. Poza tym dolna rura powinna robić się ciepła - otwierający się termostat = przepływ cieczy przez chłodnicę i powrót dolną rurą. Wygląda więc jakby silnik się...
Witam serdecznie wszystkich, mój Citroen Xsara z silnikiem 2.0 hdi gaśnie podczas jazdy, oczywiście jest kontrolka check engine, czasem ogranicza obroty lub nie. Gdy zgaśnie podczas jazdy trzeba chwile odczekać i znów trochę się przejedzie. Gdy wyjmę czujnik ciśnienia paliwa który jest w pompie, przedmucham go i usunę błędy z komputera będzie przez...
Witam. Podepne się pod ten temat z pytaniem co do mojego przypadku. Wyglada to nastepująco. Jeśli zgaszę silnik bez delikatnego przegazowania to w chwili w której będę chciał go ponownie odpalić wyskakuje komunikat "Arrange service" . Samochód nie wchodzi na wysokie obroty i jeździ bez turbiny. Kiedy go po jakimś czasie odpalei potrzymam pedał gazu...
Witam wszystkich. Chciałbym wam przedstawic mój problem. Pojazd to citroen Xsara 1.8 8v beznyna . Dodam tylko ze samochód posiadam od niedawna. Zaczeło sie od tego że silnik na biegu jałowym pracował nierówno. Gołym okiem widac że silnik "skacze" obroty trzyma 900 obr/min. Jednakże od czasu do czasu spadały one do 700 obr po czym znów na 900. Przy wyzszych...
Nie, węże nie robią się twarde. Kupiłem tester uszczelki pod głowicą i nie jest uszkodzona. Ewidentnie śmierdzi z wydechu niespaloną ropą. Przewody od wtrysków też luzowałem i na każdym wychodzi to samo - obroty spadają, a wydechu nadal leci siwy dym. Po dodaniu gazu dymu jest więcej.
Witam, problem pojawił się jakiś czas temu, po włączeniu klimatyzacji na biegu jałowym silnik pracuje nierówno, obroty falują dosyć znacznie. Klimatyzacja działa dobrze, czynnik był uzupełniany kilka miesięcy temu, chłodzi sprawnie. Auto posiada silnik 1.8 16V z LPG, rocznik 2001, falowanie jest na gazie i na benzynie. Po wizycie u "elektromechanika"...
Może ktoś miał problem dużego spalania i go rozwiązał. Mój egzemplarz jeździł i palił dobrze średnia ok. 9 l/100 przy jeździe mieszanej. Od listopada zaczęło drastycznie rosnąć, co pokazuje komputer i potwierdzają wyliczenia czyli 14-16 l/100. Auto odpala w porządku, wolne obroty idealne, pracuje równo, moc raczej w porządku, toczy się bez oporów. Auto...
Masz tam opornik czyli rezystor dmuchawy ktory koryguje obroty silnika w chwili regulacji obrotow nawiewu i nie ma co kombinować w jakies inne rezystory tylko wymienic go na taki jaki jest o ile to jest przyczyna. Dmuchawa jest sterowana manualnie czyli zwykle pokretło czy klimatronic?
Witam, czy ktoś znalazł przyczynę problemu? U mnie praktycznie to samo: Xsara II 1.4i z instalacją gazową (sekwencja) Rano jak jest chłodno, to silnik po odpaleniu wariuje - przy ruszaniu zamula się, szarpie i gaśnie. Przejadę 200m w takim niestabilnym stanie, silnik złapie odrobinę temperatury i się uspokaja. Tak samo przy wysprzęglaniu czasami potrafią...
Posiadacz xsary HDI dozuje napięcie. Nie ujawnił jeszcze taśm prawdy na których widać wysokie obroty i odczyt z przepływki. Ja preferuję taką metodę do diagnozy turbo. Najmniej brudząca.
Witam, czy problem został rozwiazany, bo ja mam podobny. Citroen C4 picasso 1.6HDI 2007r. Wyswietla bład P0220 czyli obwód potencjometru przepustnicy błedy odczytane lexia. Samochód po tym błedzie wyswietla ESP i hamulec reczny. Na moment zwieksza obroty do 1000 i brak reakcji na gaz. Wszystkie te objawy wystepuja na ciepłym silniku. Wymieniono EGR...
Mam problem z samochodem Citroen Xsara 1,4i. Samochód gaśnie podczas jazdy, gdy wciskam sprzęgło i redukuje bieg. Chciałbym zapytać co może być przyczyną? Wykluczyłem silniczek krokowy bo wolne obroty są dobre. Z góry dziękuję.
mi żle złożyli mi rozrząd, był przestawiony o 180 stopni. Ten sam mechanik poskladał go jeszcze raz, blokował na znakach. Samochód zapala od razu ale tym razem dymi. Nie wkreca sie na obroty i przy 3 tys obrotów słychac stukanie, tak jakby zawory. Tak to jest z tymi mechanikami. Nie wiem co juz mam dalej robić, dawac do tego samego paranoja. Dawać do...
Witam. Mam podobny problem. Citoren Xsara II break 2.0HDi 110KM. Zaczeło się od falowania obrotów na biegu jałowym, znaczy na wolnych obrotach. Tak jakby chciał zgasnąć, obroty spadały ale coś mu kazało dodac gazu i wskakiwały na około 1000 i spowrotem zaczynał się dusić. Teraz, czasami podczas jazdy czy ruszam czy stoję potrafi sobie zgasnąć. Jedne...
Witam posiadam Citroena Xsare II 1.6 16V i moj problem polega na tym , ze falują mi obroty a tak dosłowinie to tylko drży wskazowka lecz czasami przy ruszaniu spadnie tak z obrotow , ze zgasnie albo gdy stoje w miejscu i na biegu jałowym mu zwieksze obroty to spada ponizej 500rpm zachowuje sie tak jakby zgasnal zaswieca sie akumlator doslowie na mniej...
Witam, ten sam samochód rok 2000 dodatkowo w gazie. Zimny na ssaniu całkiem ok, rozgrzewa się i od razu faluje na jałowym kiedy jadę szarpie pedał gazu. Zdejmuję nogę z gazu a on po sekundzie szarpnie 2-3 razy bardzo mocno - słychać jak coś puka w tym momencie z przodu jakby metalowy dźwięk - następnie auto powoli schodzi z obrotów skokami aż się wszystko...
bozo86 jak tam udało się znaleźć przyczynę ? mam podobne objawy u siebie w C4GP 1.8 16V. Odpalam na benzynie zimny silnik, wchodzi na obroty płynnie schodzi do jałowych płynnie i w tym momencie zaczyna szarpać silnikiem przez 10-20 sek. - stabilizuje się na jałowych obrotach ale dodanie gazu dławi go. odczekanie 2-3 minut lub kilkukrotnie wprowadzenie...
Powiedz jakie obroty silnika i ciśnienie paliwa widzi sterownik w trakcie rozruchu zimnego silnika?
Mam problem z ustaleniem przyczyny braku mocy (Xsara Picasso 2.0 HDI 90 kM 2001r.) Na diagnostyce wychodził błąd wałka rozrządu, czujnik wymieniłem na nowy (Boch) sprawdziłem wiązkę (ok), ale nadal występuje błąd 0340 (Synchronizacja wałka rozrządu do wału korbowego - Uszkodzony czujnik Halla wałka rozrządu). Auto nie ma mocy puki nie wejdzie na obroty...
Problem jest chyba bardziej złożony niż myślałem.Kiedy silnik jest zimny i odpalę auto ,to obroty nie falują i są na poziomie 900 obr/min.Co jakiś czas czuć jednak ,że silnik jakby mocniej był obciążony na chwilę i wskazówka obrotomierza opada i wraca z powrotem do normalnego poziomu.Jest to kwestia minuty ,czasami dwóch.Kiedy włączę swiatła lub nawiew...
Witam. Citroen Xsara ii 1.4 benzyna bez LPG 57 kw. 2002r. Nie jestem jakimś znawcą ale postaram się jak najdokładniej problem opisac. Więc jak w temacie podjeżdżam pod dość stromą górę na biegu 2 bardzo ładnie przyspiesza dobija do 3000 obrotów wrzucam 3 i bum obroty spadają co jest normalne po zmianie biegu po czym powoli stopniowo w dół poniżej 500...
Sprawdź jeszcze egr-a zaślep rure do kolektora zobacz czy pomorze, kompresje i ew. ciśnienie paliwa na listwie przy silniku odpalonym, daj znać co i jak. Wkręca się to na obroty wogóle?
Sprawdzić przelewy, ciśnienie w szynie i obroty w czasie rozruchu.
Witam Posiadam xsarę picasso 1.8 benzyna problem tkwi w tym że gdy odpalę samochód jest zimny silnik to po przejechaniu 500 metrów silnikiem zaczyna trząść i zaczyna przerywać po przejechaniu kolejnych 500 metrów i nagrzaniu się silnika wszystko przestaje i jest ok nie wiem czy to wina sondy lambda świeci mi kontrolka badałem kabelkiem i pokazało sondę...
Xssra zachorowała tzn wczoraj 2km przed domem się zagotowala czerwona lamka nad termometrem i lampka stop. Dzisiaj kupiłem termostat wymieniłem i wlałem płyn. Oczywiście odpowietrzyłem układ kilku krotnie w trzech miejscah 1.zaraz przy szybie 2.przy termostacie 3. Chłodnicy Temperatura szybko dobija do 90, w kabinie nie ma ogrzewania i zimna chłodnica....
Kolego co do obrotomierza to nie wiem jak powinno być poczytaj na forum xsary i zmniejsz wtedy obroty silnika na właściwe , a co do skrzyni biegów to ja miałem podobny przypadek jak kupiłem auto i miałem problem w zimie z wrzuceniem biegu i wymieniłem olej w skrzyni bo wcześniejszy właściciel nalał gęstego hipolu i z rana był problem , a po wymianie...
Witam posiadam Citroena Xsarę II 2002r 2.0hdi 90km 5dzwi nie picasso. Problem polega na tym że jak wymieniałem Gniezno anteny to musiałem troszkę podsufitkę odchylić. I od tego czasu hałasuje na nierównościach i jak przekroczę pewne obroty to też hałasuje myślałem że to 2 to tłumik ale jednak podsufitka. Sprawdzałem że nie raz w tym miejscu albo w tamtym...
Wymienił mi elektryk regulator ten na silniku dmuchawy i klima wróciła do sprawności i obroty silnika dmuchawy
Witam. Nie dawno stałem się właścicielem xsary w kombiaku 1999r 1.6 w benzynie co dziwne w dowodzie mam 80 kW. Cena była okazyjna ale trochę do roboty . Klamki nawiewy połamany fotel itd . To wszystko sobie ogarnołem . Ale kilka dni po zakupie zaczął się inny problem . Zimny pali jak strzałka ( na dotyk ) zawsze . Gorzej jak silnik jest ciepły . Zaraz...
Pompa włącza się po kluczyku, ok, czyli sterownik dostaje zasilanie i "wstaje", teraz sprawdź czy pracuje również przy kręceniu rozrusznikiem, świadczy to o tym że sterownik czyta obroty wału korbowego. Jeśli działa to: Nie ma iskry, sprawdź żarówką, a nie miernikiem czy cewka (kaseta) zapłonowa ma zasilanie 12V po włączeniu stacyjki
Siemka .Więc tak podciśnienia muszą być podłączone zdjęcie nr. 2 przedstawia ,zawór opróżniania kanistra,( opary ze zbiornika paliwa wcześniej przechodzą przez filtr węglowy który jest w zakolu) podciśnienie samo nie spadło ,prawdopodobnie zostało zdjęte gdyż nie działa silniczek krokowy( odpowiedzialny za wolne obroty silnika) proponuję na początek...
ELM już taki jest - w Peugeocie 206 widać obroty silnika i kasowanie błędów silnika. Nic więcej nie zrobi. Trzeba podłączyć coś normalnego do diagnostyki - choć i z tym są problemy. KTS tylko nie wiem we której wersji (ale chyba jakiś aktualny na rok 2017/2018) nie zdiagnozował nic poza komputerem silnika w Citroenie C8 z 2006.
miałem problem z podgrzewaniem tylnej szyby (przekaźnik w załączniku). Podłączyłem pod nóżkę nr 4 zasilanie stałe po stacyjce. Poskładałem auto i teraz po przekroczeniu 1800obrotów licznik zaczyna pipczec, coś podobnego jak przy zostawionych włączonych światłach. jeżeli obroty spadną poniżej 1800obr to pipczenie ustaje natychmiast, jeżeli trzymam obroty...
nie za bardzo zrozumiałem , za małe ciśnienie na szynie i dlatego sprawdzać wtryski ?a może pompę wysokiego ciśnienia lepiej ?zużycie mam w normie , silnik po odpaleniu pracuje stabilnie , także przy przyśpieszaniu , żadnych czkawek , wchodzi na obroty do maxa ,
Może Wam to coś podpowie: Po naładowaniu akumulatora ORAZ podwójnym zapłonie (kluczyk na zapłon, pompa pracuje, wyciągam kluczyk, znowu daję zapłon, pompa nie pracuje (albo pracuje, ale cicho)) i samochód sam podtrzymuje obroty za każdym razem.
Słyszę dziwne dźwięki, coś w rodzaju dzwoniących zaworów w benzynie na niskich obrotach podczas przyspieszania, czyli pracy silnika pod obciążeniem, obroty w okolicach 1500, przy wyższych obrotach dźwięk znika. Silnik odpala normalnie, nie zauważyłem szczególnego spadku mocy lub innych dziwnych zachowań. Problem pojawił się po wymianie paska rozrządu...
Witam. Mam taki problem w XP jak w temacie. Temperatura cieczy chłodzącej jest prawidłowo podawana na licznik. Auto się nie grzeje, a FAP wskazuje błąd czujnika P0115 jak na foto przez co silnik ma lekko zawyżone obroty na biegu jałowym. Gdzie szukać tego czujnika bo podobno są dwa ? https://obrazki.elektroda.pl/8091720600_...
Witam, kiedy odpalam na zimnym silniku na benzynie to auto nie ma mocy tak jakby a jak na luzie dam mu więcej gazu to tak jakby go zalewało albo wręcz przeciwnie i powoli rosną obroty i tak jakby przerywał. Kiedy jadę i wbije dwójkę to do 2.5 gdzieś go muli a potem idzie normalnie. Ktoś ma jakiś pomysł?
Czy jest zgoda na strart w bsi ecu czy widzi klucze czy widzi obroty silnika .Czego nie ma iskry ,paliwa ,kompresji .Błędy to nie wszystko.Radio oryginalne ?
Witam serdecznie wszystkich mam takowy problem ponieważ uległ uszkodzeniu moduł sterujący wentylatorem a sam moduł niestety nie występuje tylko z całym wentylatorem a koszt jego zaśpiewali w Aso 2.350zł Postanowiłem poszukać rozwiązania. Założyłem wentylator od peugeota 406 hdi pasował idealnie wyprowadziłem 2 kable + i - ale mam problem jak to podłączyć...
Ten silnik w temperaturze jaka teraz mamy odpali bez świec wiec to nie ich wina. Jakie jest ciśnienie paliwa i obroty ? Bez tych danych nic nie zdziałamy...
Witam! Wentylator nagrzewnicy wnętrza pracuje tylko na silniku uruchomionym na najwyższych obrotach. Przy kręceniu gałką regulującą obroty nie ma w ogóle reakcji. Tak się nie da jeździć - za duży hałas. A gdy wyłączę silnik i włączę tylko zapłon, wentylator nie pracuje w ogóle. Chciałem nawet wyjąć stosowny bezpiecznik - ale niestety, go nie znalazłem....
Witam kolegę mam podobny problem z Mondeo 2.0 TDCi. Już od dłuższego czasu takie szarpanie miało miejsce, wygląda to dokładnie tka jak napisałeś. Na wolnych obrotach silnik co jakiś czasz spada z obrotów i troch trzęsie kabiną. Myślałem początkowo że to wina paska wieloklinowego, więc wymieniłem na nowy razem z wszystkimi rolkami, trochę to uciszyło...
Jako że nie ma żadnych aktualnych wpisów w tym wątku, mam pytanie do kogoś kto tu zabłądzi, a być może zna odpowiedź na mój problem: gdy uruchomię silnik i dam dmuchawę na max to przez pewien czas działa na maxa, lecz gdy minie parę min. to obroty spadają za chwile rosną aż w ogóle przestaje działać, dopiero po jakimś czasie ponownie się odezwie ale...
posprawdzaj dokładnie coś jest niedokręcone w okolicach silnik a i wpada w wibracje ,jak zwiększasz obroty to przestaje,wyłącz silnik posprawdzaj ręką czy wszystko się trzyma mocno
dalsze spostrzezenia. Moim zdaniem to chyba skrzynia. Podczas jady rano jak zimny silnik prawie po tym samym dystansie, zaczyna dziwnie chrobotać, jakby gdzieś zacierało się łożysko. Jak zatrzymam się i wyłącze i włącze silnik problem ustaje aż do zakończenia jazdy nawet długiej. Moim zdaniem to coś ze skrzynią bo zauważyłem że gdy problem wystepuje,...
Ponieważ przedwczoraj doszła nierówna praca silnika wymieniłem świece na nowe CHAMPIONy. W świecach wymontowanych ta z problematycznego cylindra była leciutko okopcona i co ciekawe głównie takim pionowym paskiem ok 10 stopni kątowych. Po wymianie wydawało się, że jest dobrze. Ale dzisiaj jadąc do pracy znów odczułem nierówną pracę silnika i czasem lekko...
Czyli można od nowa zrobić adaptację bez Lexii? Dzisiaj wywołałem błąd TPS odpinając w czasie pracy, potem skasowałem błąd skanerem Actron, włączyłem silnik, obroty się podniosły, potem opadły do około 700, dałem mu pochodzić do włączenia wentylatorów, potem się przejechałem z 10 km, przed wyłączeniem dałem mu pochodzić z 5 minut. Efekt jest taki, że...
wolne obroty włączają się przy 96 stopniach, czujnik znajduje się z lewej strony silnika ,dwustykowe zielone złącze
Witam mam problem z wentylatorem w środku samochodu problem polega na tym że na zimnym silniku i po odpaleniu samochodu załączenie wentylatora wewnątrz samochodu wszystko działa regulacja prędkości wentylatora ale po pewnym jak by czasie wydaje mi się że się coś nagrzewa i wyłącza się wentylator i wiadomo wtedy klimatyzacja nie schładza już tak wewnątrz...
Witam auto jak w temacie nie pali w ecu błąd P1517 -usterka imobilaisera .W parametrach bsi widzi klucze zgoda na start jest .W parametrach silnika synchronizacja walu i walka jest obroty widzi natomiast nie ma cisnienia na rampie .Pompa podająca podaje dobre ciśnienie .Czy blokada immo powoduje że regulator na pompie odetnie ciśnienie na pompę ?.Pamieć...
Uszczelk pod głowicą jest cała. Kupiłem tester i płyn nie zmienił koloru, czyli nie ma spalin w płynie chłodzącym. Walnięta jest chłodniczka oleju, stąd maź w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Martwi mnie dymienie, spaliny śmierdzące nieprzepaloną ropą. Lejące wtryski? Odkręcałem przewody paliwowe od każdego wtrysku i na każdym objaw był taki...
Wymienić te oringi dam radę ze spokojem. Bardziej potrzebuje informacji co to są za części bo jakoś nie mogę znaleźć materiałów o tej pompie. To jest nastawnik kąta wtrysku i on odpowiada za przyspieszanie? Jak tak to się nie dziwię że ma zmulenie. Obroty na wolnych mam równo 1000 a przy ruszaniu pedal gazu jest twardy.
Witam, Pojawił się problem, a mianowicie 2 dni temu odpaliłem samochód i okazało się że nie wkręca się na pełne obroty tzn, obroty silnika kończą się na etapie 1/2 pedała - wciskając dalej nic się już nie zmienia (jest opór) generalnie na oko dochodzi do 4000 i tyle. Podłączyłem kompa i okazał się błąd P0190 P0201,P0202, PO203,P0204. 2 lata temu też...
Zauważyłem nowe objawy i muszę się nimi podzielić. Jeden to taki że czasem po odpaleniu auta nawiew ustawiony na 3 ciężko rusza tak jakby nie mógł się rozpędzić gdy mu wrzucę wyższe obroty rusza normalnie i potem już działa normalnie na każdej prędkości (moim zdaniem mało związane z rozładowywaniem akumulatora). Drugi objaw jest związany z kostką stacyjki....
czym chatrakteryzuje sie brak mocy? nie wkreca sie w obropty? pracuje w trybie awaryjnym, ograniczenie obrotow? kopci? na jaki kolor? jakie bledy podczas braku mocy? jaki wydatek paliwo/obroty? w jakich granicach pobor powietrza? Teraz tobie konkretnie odpowiem na pytania. Nie wkręca się na obroty. Nie pracuje w trybie awaryjnym. Nie ma ograniczenia...
Zamówiłem kabelek na Allegro by zczytać ustawienia gazu. Koszt z przesyłką ok 55 PLN. Do akceptacji. Nie znam niestety dobrego gazownika w Posen, czas, dojazd, etc. Stąd taka decyzja. Przełączanie następuje kiedy podgazuje czasem. Jak wspomniałem jest to nieregularne. Generalnie kiedy jadę i obroty są niskie ( aż czasem zęby bolą ;-) ) to nic specjalnie...
Cześć, piszę w związku z moim poprzednim postem -> "Cześć, mój pierwszy problem z autem benzyniakiem, którego nie potrafię sam rozwiązać - więc pierwszy post. Generalnie jechałem dzisiaj moim Citroenem i nagle zobaczyłem, że temperaturę silnika wywaliło do 120°C, chwila moment i zaświeciła się lampka STOPu. No to hamulce i heja, poczekałem chwilę na...
Dokładnie sprawdziłem. To jednak dmuchawa. Po załączeniu silnika włącza się na max-a. Gdy załączam klimę to słychać że naśledza temp. zadaną i "nakłada się" na wysokie wysterowanie wentylatora. Czasami gdy temp. rzeczywista zbliża się do zadanej obroty went. jakby lekko się obniżają. Nie mniej jednak ciągle pracuje. Odpinałem kilka czujników - nie pomogło.
Taśma ustawiona pośrodku tj. do oporu w prawo , liczę obroty w lewo do oporu, a na koniec ustawiłem po środku i złożyłem. Jeżeli tak ustawiłeś to prawdopodobnie nigdy tego nie skalibrujesz - ustawia się na znaki.
Numer DAM: 08527CJ Sęk w tym, że samochód od czasu wymiany sterownika nie jeździ, ograniczone obroty do ok 3000 i brak mocy. Jeśli chodzi o flash to nie mam do dyspozycji starego sterownika niestety. Sądząc po jeszcze jednym błędzie w sterowniku oraz w BSI to sterownik nie ma już IMMO.
Witam. Czy ktoś mógłby udzielić mi informacji odnośnie problemu w moim Citroenie? Otóż przy jeżdzie na wysokich obrotach i wrzuceniu biegu z drugiego na trzecie słychać charakterystyczny zgrzyt przy wykonywaniu tej czynności. Dodam jeżeli obroty silnika są mniejsze zgrzytu nie ma. I teraz nie wiem czy jest to skrzynia? czy jest to sprzęgło? czy jeszcze...
Jak w temacie ma obroty do 2000, wywala błąd czujnika ciśnienia na szynie, zwarcie do masy. Ale ani czujnik ani wiązka takowego zwarcia nie ma. Co dziwne odpala też bez tego czujnika . Kalkulator wykazuje stałe ciśnienie ok 330bar, ale to chyba sam sobie wystawia. Podejżewam o to kalkulator.
Żółty to jak pamiętam grzałka ptc kanału powietrza idącego do regulatora wolnych obrotów
obroty xsara citroen xsara obroty obroty xsara picasso
zbiornik zmywarka przeskok iskra trafo testy akumulatorów
agregat prądotworczy multimedialne urządzenie autors
Enable STA Mode on ESP32, ESP8266, Raspberry Pi, Synopsys PrimeTime, Cadence Tempus – Wi-Fi Station & Static Timing Analysis Scania P380 EMS 15 48 406 – wysokie ciśnienie skrzyni korbowej, błąd SPN 406 FMI 15