No tak bo tutaj akurat przekaźnik załącza tylko pompę i nic więcej
Aktywuj lub wypnij wtyczkę od wyłącznika "zderzeniowego" to wyłączysz pompę paliwa. A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa.
Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
Od rocznika 2008 (MY-2008) nie ma wyłącznika, odcięcie paliwa sterowane jest z centralki AirBag.
Witam to punto ma chyba przy siedzeniu kierowcy wyłącznik wstrząsowy,poprostu go wciś i to pewnie bedzie przyczyna
Zanim nie podłączy miernika do wtyczki pompki i nie załączy zapłonu to się nie dowie czy to tylko pompa czy nie, więc na razie nie ma się co śpieszyć z innymi diagnozami. Wiecie może jak to jest w punto z wyłącznikiem wstrząsowym? Wszystkie mają czy tylko wybrane modele?
Ściana grodziowa pod czarnym plastykiem. Przekaźnik podwójny , ale może najpierw sprawdź czy nie wysadziło wyłącznika bezwładnościowego tzw. zderzeniówka
Tak, napięcie jest na wtyczce pompy. Bezpiecznik jest OK. A gdzie jest ten wyłącznik wstrząsowy ?
Też mi różnica czy motocykl przewróci się na lewą czy prawą stronę... Leży to leży, gasisz, wyłączasz zapłon, czy olewasz temat, wszystko zależy od tego w jakim jesteś stanie. Jak OK, podnosisz motocykl i już, jak jesteś połamany, to bez różnicy czy paliwo leci z gaźnika, z odpowietrznika czy też pękniętego zbiornika. A jak masz takie wizje, to wystarczy...
Sterownik silnika załącza pompę paliwa poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Wyłącznik wstrząsowy który odcina masę na pompę nie jest wybity?
U mnie był wyłącznik wstrząsowy (punto II 2000 r 1,2 8V ) znajduje się pod schowkiem po prawej stronie wcisną można bez demontażu tapicerki.
Taki alarm może przekaźnikiem odcinać zasilanie pompy, tam bym szukał na początku(najlepiej pominąć dołożony przekaźnik), następnie standartowo problem z masą samej pompy czyli układ przewód z masy od bagażnika poprzez wyłącznik uderzeniowy znowu do pompy.
Na ten moment posyłam ci schemat punto 1,wszystkie modele. Opis:14-zespół wskażników (z obrotomierzem) 16-złącze masy tablicy rozdzielczej lewe 7-centralka elektryczna 12-złącze przewodów tablicy rozdzielczej z przewodami przednimi kolory:N czarny,AR niebiesko-czerwony,CB pomarańczowo-biały,RN czerwono-czarny. Sorry za jakość ale mam tylko aparat cyfrowy....
Witam, kupiłem Punciaka- problem polega na tym, że podczas jazdy spadła klema od akumulatora i włączyła się blokada alarmu, którą udało mi się wyłączyć. Mimo to samochód kręci, ale nie odpala. Prąd do pompki paliwa dochodzi iskra, też jest. Czy to wyłącznik wstrząsowy? Gdzie go znajdę? Czy może to coś innego?
Ok.znalazłem .Był faktycznie na prawym słupku .Załączyłem go i pompa paliwa pracuje ale i tak auto nie zapala.Nie wiem dlaczego.Dodam ,że auto ma alarm i lpg .Uszkodzony jest tylko prawy przedni błotnik i reflektor.Instalacja ok.Co może być powodem ,że dalej nie zapala?
W Grande od MY 2008 nie ma wyłącznika bezwładnościowego, pompa jest odcinana przez sensory od AirBag'u. W Punto I to był po stronie kierowcy, na podłodze, za wajchą do otwierania bagażnika... w Grande, jeśli jest (2005-2007) to, jest "w nogach" (pod deską) pasażera.
Witam. możesz przerwać obwód pompy paliwa albo zasilania modułu zapłonowego. Ja mam tak zrobione w CC, tylko że u mnie pompa jest mechaniczna więc jest wstawiony zawór elektromagnetyczny na przewód paliwowy. Wszstko załączane z ukrytego włącznika dopiero po załączeniu stacyjki.
Auto jak w temacie, kod silnika 176A6.000. - Po przekręceniu zapłonu pompa na chwilę dostaje zasilanie z przekaźnika systemowego i po sekundzie przestaje pracować. - Zasilanie na ECU z przekaźnika systemowego jest cały czas. - Czujnik na wale ok. - Wyłącznik kolizyjny ok. - Brak iskry. - Immo wyłączone, komp wraz z przekaźnikiem systemowym podkładany...
Przerabiałem dokładnie taki sam przypadek w "kropce". Naszukałem się pół dnia dlaczego pompa w ogóle nie pracuje po przekręceniu kluczyka. Przyczyna okazała się banalna. Koło siedzenia kierowcy jest odcięcie pompy paliwa (np. podczas uderzenia). Sprawdź czy nie wyskoczył wyłącznik wstrząsowy. Należy go wcisnąć. https://obrazki.elektroda.pl/8956912900_...
Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się. Chodzi raczej o zabezpieczenie przeciwpożarowe kiedy następuje zderzenie nie na tyle mocne aby zadziałał wyłącznik inercyjny pompy. Faktem jest jak napisał kacper7001 że po ok 1.5 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i kiedy silnika nie odpalimy pompa przestaje być zasilana po plusie To silnik 8V?
O to mi chodziło bo wtrysk nie ma sterowania. To teraz jeszcze ostatnie pytanie: co steruje wtryskiem ? Mam tylko i wyłącznie przełącznik STAG2-W oraz emulator sondy LECHO mini lambda. Problem w tym iż.. lpg nie otwiera mi paliwa! Auto gaśnie po przejściu na benzynę! Sprawdziłem już: 1. przełącznik (podaje napięcie po przejściu na pb) 2. sterownik lambda...
Witam, ostatniego czasu po zgaszeniu nie dał się uruchomić. Zacząłem sprawdzać od początku czyli zasilanie pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie. Podłączyłem pompę do zapalniczki i tak jeżdżę. Sprawdziłem wyłącznik uderzeniowy i jest ok. Wszystkie przekaźniki są sprawne. Co daje sygnał do włączenia pompy ? Na dodatek, po 2 dniach jazdy przestał odpalać....
Witam, mam problem ze świeżym nabytkiem Fiat Grande Punto 1.4 77km B+G z 2007 roku. Po zakupie następnego dnia schodzę do samochodu i nie miła niespodzianka - auto nie chcę odpalić na benzynie. W instrukcji sprawdziłem jak zapalić awaryjnie na samym gazie i to udało się bez problemu. Przyczyną okazał się ukryty wyłącznik pompy paliwa, umiejscowiony...
Wyłącznik odcina tylko zasilanie pompy paliwa. Po włączeniu zapłonu powinny się zaświecić kontrolki wtryski i CODE, po czym obie powinny zgasnąć. Jeśli kontrolka wtrysku się nie zaświeca to albo jest spalona albo ECU nie ma zasilania, jeśli nie gaśnie (albo gaśnie na chwilę i znów się zaświeca) to jest jakiś błąd, jeśli świeci się też CODE, a po wciśnięciu...
To jest wylacznik uderzeniowy.
czujnik temp. płynu chłodzącego który steruje kompem pilnuje żeby była odpowiednia mieszanka w czasie gdy silnik jest zimny. Zamontowałem wyłącznik który załącza rezystor równolegle do czujnika - 1000 om. Włączam go jak silnik jest nagrzany / mam czujnik temp. płynu/. Wcześniej nie należy wyłączać ssania ze względu na silnik, Drugi obwód wyłącznika...
miałem w fiacie problem od czujnika wału auto gasło i koniec, problem był w kostce od obudowie paska rozrządu poruszałem i iskra była znowu pomogła wymiana czujnika na używany i sprawną kostkę. Jest to trudne do zdiagnozowania jak auto czasem robi kuku ale jak nie działa to powinno być łatwiej. Jest jeszcze wyłącznik paliwa pod siedzeniem kierowcy nie...
Witam Mam dość duży problem z Grande Punto 1.3 multijet 75KM 08r Chciałem odpalić auto 2 próby i cisza za 3 razem odpalił przejechałem kilka kilometrów postawiłem pod domem i juz nie odpalił. Mianowicie po przekreceniu kluczyka w celu odpalenia auta nie dzieje się nic(jedynie słychać przekaznik i jak by któryś wtrysk pykał) Rozrusznik nie kreci a pompa...
No jeszcze prześledziłem podobne auckje tylko innych użytowników i stwierdziłem o zgrozo że można z tego żyć ;) sprzedane 118 szt w ciagu miesiac za 44,90 (118*44,9=5298,2PLN !!) tylko jeszcze odjąć koszta "produkcji" i ściągnięcia z forum opisów. Na sprzedane tyle urządzeń dostał 2 negatywy za oszukanie, ale wedle opisu jest to tester i nikt nie powiedział...
Witam. Mam problem z Fiatem Punto 1,1 z 98. Otóż wczoraj wieczorem pilnie musiałem wyjechać z domu i pierwszy raz z racji tego że było ciemno użyłem lampki która znajduje się w podsufitce. Chwilkę potem w aucie pojawił się dym, zjechałem na pobocze, wyłączyłem silnik, wyciągnąłem lampkę, bo stamtąd pojawił się dym i ją rozłączyłem. Po czym od razu przy...
Witam. Wiem że problem jest dość stary ale myślę że znam odpowiedz na ten problem... (Przynajmniej w niektórych przypadkach) Dostałem auto od Taty, jeździło ono wcześniej dużo po krajach skandynawskich wiec dostało sporo dziur. Podczas spawania podłogi zauważyłem przełącznik jest przy fotelu kierowcy (jest tam guma i symbol dystrybutora paliwa) do spawania...
Nie mam schematów dla Doblo, jedynie dla Grande Punto z silnikiem 1.4 8V (ma ten sam sterownik). W eLearn opis jest taki: Centralka sterowania silnikiem M10 kontroluje i steruje całym układem zapłonu i wtrysku elektronicznego. Centralka M10 jest zasilana bezpośrednio z akumulatora do styku 1 konektora A, poprzez linię zabezpieczoną bezpiecznikiem F43...
To z żółtą wtyczką i kablem to sensor od airbagów i raczej nie powinien tam być, tylko przykręcony do pasa przedniego w okolicy zamka maski. https://obrazki.elektroda.pl/5044937200_... BEZPIECZNIKI OZNACZENIE OBWÓD A F2 Body Computer 60 F4 Pompa ABS 40 F5 Elektrozawory ABS 30 F12 Elektrowentylator silnika (niskiej i średniej prędkości)...
Wiem ,że w punto jest pod siedzeniem kierowcy ale w uno ?
punto wyłącznik punto paliwa wyłącznik paliwa
inspekcja samochodzie rozrząd carisma dobrać wyłącznik nadprądowy
polonez abimex parkside robot koszący
Podłączenie czujnika Halla w Saeco Incanto Lokalizacja bezpiecznika oświetlenia kabiny w Mitsubishi Outlander II