Jak najbardziej OK.
Więc przelutuj pamięć i zakładaj moduł. W niej jest wszystko, immo, przebieg i synchro do pilota. Zlikwiduj przeciek wody bo będzie powtórka z rozrywki, woda zazwyczaj sączy się po przewodach z tyłu NBC
0,05A to normalny pobór. Aku stare zapewne
Panowie sprawa wygląda tak : czasami pobór prądu jest wysoki a czasami w granicach normy , co to może być . Wiem że wypadało by zajrzeć do bezpieczników i po kolei .... Ale może coś z doświadczenia wiecie ? Drugą sprawą jest iż klapa bagażnika po naciśnięciu przycisku na pilocie nie otwiera się , trzeba przytrzymać około 3 sekund i wtedy otworzy ją
Ludzie często mierzą prąd nie zmieniając układu przewodów w mierniku. http://obrazki.elektroda.pl/1467995100_1...
Taki pobór prądu jest dopuszczalny. Instalacja gazowa powinna być cały czas podłączona do zasilania.
Mały przekaźniczek wysterowywany sygnałami z krańcówek (diody pozostaw), podający na wejście alarmu "żywą masę". Minus tego rozwiązania - zwiększony pobór prądu przy otwartych drzwiach (pracująca cewka przekaźnika)
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Witam Jaki pobór prądu powinno mieć oryginalne radio fiata (https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO-E... bo u mnie wynosi 150mA.
Jeśli tak to można wykluczyć usterkę alternatora, jego diod i regulatora. Pozostaje więc albo upływ prądu (pobór przy wyłączonych wszystkich odbiornikach piał o tym JAFO),albo poprostu twój 4-letni aku.skończył się
Na pewno jest jakiś duży upływ, który się włącza tylko czasem i bardzo trudno to upolować. Panowie instalacja w punto z tego rocznika to kilka przewodów na krzyż, praktycznie bez sterowników itp. co tam może niespodziewanie brać prąd? Alarm masz? Radio wyłącza się z zapłonem? Centralny masz? Zwykły miernik i trochę czasu i problem musi być rozwiązany,...
Upływy , Chłopy , to w innym miejscu , tu jest pobór prądu w stanie uspienia i jego wielkośc powinien mieścić sie w porzedziale 30 do 70 mA! Akumulator wybrzuszony - do wymiany , był chyba "bity"!
Bezpieczniki wyjmujesz po to aby sprawdzić, który obwód pobiera prąd na postoju mierząc jednocześnie mA pobór prądu.
0,5 Ampera to 500mA.Coś Ci wcina prąd. Może radio. Najlepiej jak byś odłączył urządzenia i wtedy mierzył pobór prądu.
Ja mam Punto i też pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach wynosi 0,4mA. Też akumulator mi się rozładowuje. Winny okazał się sam akumulator gdzyż nie trzymał dostatecznie prądu. Naładowałem akumulator prostownikiem i zostawiłem go na noc w aucie z odłączonymi klemami. W południe poszedłem odpalić i klapa. Akumulator znowu padł. Czeka mnie...
W moim przypadku wyrzuciłem czarną skrzynkę(anglik), dodatkowy pobór prądu powodował że światła chwilowo znikały randomowo. Pozdrawiam Mirki.
Bezpieczniki wyjmowałem wszystkie po kolei i nie zaobserwowałem spadku poboru prądu. Niestety schematu nie posiadam, znalazłem tylko rozpiskę bezpieczników. Gdybym po wyjęciu któregoś bezpiecznika zauważył spadek poboru prądu to by była połowa sukcesu, wiedział bym na którym obwodzie jest nie pożądany pobór prądu.
Są 10W żarówki, włóż jakąś firmową, jeśli żarówka nie świeci z tej strony to znaczy ze jest za duży pobór prądu i body odłącza.
należy usunąć jeden z pinów we wtyce wiązki silnika 900 montując sterownik punto Multimetr w dłoń i odłączaj po kolei zobaczysz kiedy spadnie pobór prądu Ale której wtyczce ? Gdzie jej szukać ?
Nie znaczy, że dobry. Taki pobór prądu nie rozładowałby sprawnego akumulatora tak bardzo.
O ile aku jest w miarę nowy, to sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Powinien być mniejszy niż 0,6xpojemność aku wyrażona w Ah [mA], czyli dla aku 40 Ah: 0,6x40=24 mA. Jeżeli pobór jest większy o kilka mA, to może pomóc wymiana aku na większy. Jeżeli pobór jest znacznie za wysoki, to trzeba znaleźć odbiornik pobierający...
To "po nitce do kłębka"... A tak z ciekawości, to jaki jest pobór prądu na postoju że twierdzisz iż rozładowuje się akumulator?
Niestety w Grande Punto z alarmem też mam podobny pobór prądu. Prosiłem kilka osób o pomiar w ich GP i wyszło, że pobór koło 90-100mA jest normą dla auta z seryjnym wyposażeniem :( Instrukcja obsługi wspomina, że jeśli auto miałoby stać miesiąc lub dłużej to należy odłączyć akumulator (w GP nawet klema minusowa ma mechanizm umożliwiający jej "bez-narzędziowe"...
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
Warto wyciągnąć tylko przy dłuższym postoju np. tygodniowym jeżeli zapowiadają w tym czasie spadek temperatury poniżej -10. Sensowne jest sprawdzenie napięcia akumulatora 30 minut po jeździe i wyłączeniu silnika oraz poboru prądu przy wyłączonej stacyjce.
Na początku dajmy spokój poborowi prądu, napisz, jakie to auto i rocznik? Np. niektóre auta wysyłają, co chwila mały impuls masowy po linii krańcówek (Punto II, Fabia i inne..)
Ładowanie i stan akumulatora plus pobór prądu do kontroli. Może nie koniecznie w aso, ale w dobrym warsztacie.
50mA to sporo ale jeszcze w normie (zwróć uwagę, że fabryczne kostki ISO od radia nie mają 12V po stacyjce, oba "plusy" są stale zasilane). Zwiększony pobór prądu przez 90 sek. od wyłączenia zapłonu jest rzeczą normalną, po takim czasie ECU wchodzi w stan uśpienia. Co do problemów z rozruchem - masz uszkodzony /zasiarczony/ akumulator. Mimo odpowiedniego...
Niestety w nowszych autach pobór prądu przez pompę jest monitorowany przez ECU i jej odcięcie spowoduje sygnalizację usterki silnika. To prawda. W takich autach nie ma sensu odcinać pompy. Jeśli jednak pompa uruchamiana jest poprzez przekaźnik to sterownik się nie połapie. To, że w instrukcjach montażu nie wspomina się o odłączaniu pompy niewiele dla...
Sprawdzałem pobór prądu wyjmując po kolei wszystkie bezpiecznik od radia również i pomaga tylko wyjęcie bezpiecznika od licznika.
Ja bym się zastanowił jednak nad akumulatorem. W którym momencie gasną kontrolki? Jak przekręcasz stacyjkę do odpalenia? Jak sprawdzałeś akumulator? Chyba że masz zwarcie w rozruszniku ,ze jest pobór prądu ale nie kręci, ale raczej wtedy leciałyby bezpieczniki.
hmm wygląda to na 2 usterki w tej chwili 1 masz uszkodzona kasete w drzwiach PP 2 wyglada na to że sterownik radiowy pobiera za dużo prądu prawdę mowiąc nie chce mi się w to wierzyc by byl on uszkodzony, ale kto wie myślę że dobrym rozwiązaniem było by wyjęcie go i podpięcie na stole by sprawdzic pobór prądu zrób jeszcze takie doświadczenie - przy odpietych...
Odkopuję i zamykam, punto sprzedałem jakiś czas temu. Co się okazało, ukruszył się kawałek szczotki w rozruszniku i latał sobie w środku robiąc zwarcia. Powodowało to pewnie 2-3 krotnie większy pobór prądu niż powinno, stąd akumulator nie wyrabiał, szczególnie na mrozie. Rozrusznika nie remontowałem, miałem inny z punto 1 (chyba silnik 1,1 albo 1,2)....
W punto 1,3 multijet 75 KM zaczeła migać kontrolka świec żarowych Okazało się ze jest spalona jedna swieca. Wymieniłem i przez tydzień było ok Po tygodniu problem wrócił okazało sie że jest spalona jeszcze jedna swieca. Lecz po wymianie kontrolka nie przestaje migac. Sprawdzilem świece wszystkie są dobre, a kontrolka nadal miga po odpaleniu i samochód...
U mnie też zapala się lampka ręcznego, hamulce 100% sprawne, w aso po sprawdzeniu proponowali żeby wymienić czujnik, ale tego nie zrobiłem. Przez te 4 lata zauważyłem że zapala się w zimie, a jak jeszcze nie jest bardzo zimno to przy włączeniu dmuchawy na max. Tak jakby miała znaczenie temperatura i trochę pobór prądu. Lampka nie gaśnie do wyłączenia...
Nie musi mieć, miałem taki akumulator, który używany z dnia na dzień problemów nie sprawiał, za to odstawiony na weekend już nie wyrabiał - trzymał ogólnie 3 dni. Czwartego dnia nie odpalał. Nowy nie był. Wreszcie wymieniłem gdy po godzinie ładowania telefonu nie mogłem odpalić silnika, podobnie jak przy niezamkniętych drzwiach i świecącej lampce wnętrza...
Pobór prądu? Hmm... Przypala mi przewody - 0,00A. To więc sugeruje, że faktycznie jest przeciek. Lepiej jechać z tym do warsztatu, czy coś jeszcze sprawdzić?
Ok ale podmianka akumulatora to mówimy o poborze prądu czy rozruchu i szybkości obrotów rozrusznika? Generalnie mi chodzi o to że np u kuzyna w Punto jest Centra plus i może stać tydzień i ma 12,7V Wszędzie mówią że te 12,5 i okolice to jest prawidłowy prąd a poniżej to wszystko to już bardziej lub mniej efekt rozładowania akumulatora. Akumulator ma...
Jak piszą 4 godziny to napewno 3 godz. wytrzyma. Te czasy są podchwytliwe. Dlatego, źe ten czas dotyczy pracy "netto" czyli włączasz komputer i używasz tylko jakiegoś programu np. Worda i wykonujesz tylko operacje dyskowe. Jeśli wejdziesz w urządz. peryferyjne np nagrywarka lub FDD (są takie)to pobór prądu gwałtownie wzrasta. Wtedy ten czas deklarowany...
amperomierz w szereg i sprawdz jaki pobór prądu w stanie spoczynku coś ok max 6mA jak w porządku to polecam http://www.centra.com.pl/showpage.php?pa...
Witam, W samochodzie Punto II po kilku dniach postoju pada akumulator. Serwis z łaską wymienił na drugi, ale znowu pada (może dali też walnięty). Czy pobór prądu 65 mA w stanie czuwania (autoalarm Silicon + syrenka z wł. zas. + czujnik udarowy i czujnik ultradźwiękowy, komputer silnika, itp.) w samochodzie jest prawidłowy? Jak sprawdzić, czy nowy akumulator...
Dwa dni temu (20.01) napięcie akumulatora wynosiło 12,4V. Dzisiaj wynosi już 12,1V. Pobór prądu na postoju: 0,05-0,09A. Alternator ładuje prawidło. Jaka może być przyczyna spadającego napięcia? Auto Punto 2 1.2 Akumulator 40ah 340A
Udało mi sie kupić za 80zł - to jest moduł domukania szyb kolejno ( po koleji domyka do 4 szyb) z tego co pamiętam to były chyba 3 konfiguracje w jakich można podłączyć tem moduł. Ten akurat co ja mam reaguje na zmniejszone napięcie są jeszcze domykacze (lepsze) na większony pobór prądu.... lepiej wyłapują moment w którym szyba się domknęła...
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
Oczywiście chodzi mi o szacunek ogolnikowy +/- godzina pracy. Zakładam że sprawność akumulatora samochodowego przy takiej temp to ok. 80%. Pojemność znam 45Ah, ale trzeba brać poprawkę na wiek 3 letni. Akumulator jest w dobrym stanie to akumulator firmowy Bosh. Jest to mały miejski samochoód osobowy fiat punto I 8 zaworowy, który nie potrzebuje dużego...
Raz miałem pęknięty pierścień foniczny w przednim kole w Punto I - jadąc 50km/h zatrzymałem się jakieś 100m za skrzyżowaniem przed którym się chciałem zatrzymać (i to wcale nie awaryjnie), identyczne auto mojego kolegi, taka sama awaria - zatrzymał się na innym samochodzie przed nim. Grande Punto, chwycił bęben z tyłu, jadąc jakieś 40km/h nie byłem...
Witam Parę dni temu rozładował mi się niespodziewanie akumulator po trzech dniach postoju w Punto 55S MK1 (wcześniej po zamontowaniu radia samochód nie stał dłużej niż jeden dzień). Zmierzyłem pobór prądu, okazało się że z podłączonym radiem ciągnie 0.24A z bez radia 0.01A, 0.02A z radiem z odłączoną anteną. Obawiając się uszkodzonej instalacji antenowej...
Witam. A ten pobór jest cały czas? Czy po upływie kilku minut (ciągle podłączony miernik) spada pobór? Mieliśmy to samo w Punto okazało się ze pobór wielki ale po upływie 1-2 minut spada do małych wartości. Odpowiedzialne są za to jakieś lampki z bajerami ściemniacza, coś chyba jeszcze na moment komputer pobiera. Szukaj może to to. Niestety ale w naszym...
Wskazywałbym na czyszczenie przepustnicy ale skoro to było wykonywane to może jakieś nieszczelności pod przepustnicą? Na uszczelkach lub na przewodach podciśnieniowych i "fałszywe powietrze" powoduje zamieszanie w regulacji biegu jałowego silnika?Włączenie odbiornika o dużym poborze prądu jak m. innymi szyby ogrzewanej powoduje że alternator stawia...
Witam. Borykam się z problem w samochodzie fiat grande Punto 1.3jtd. Klimatyzacja rozładowywała akumulator, ponad 1.1A. samochód był u elektromechanika, wymienił on dwa przewody na ściance grodziowej silnika bo twierdził, że były one "zmasowane". Spokój był około miesiąc. Problem powrócił ostatnio, podczas mocnego deszczu. Gdy chciałem zgasić samochód,...
Grande Punto z 2009r takie auto ma Koleżanka. Z tego co pamiętam to nie ma możliwości, żeby w tym aucie światła świeciły bez kluczyka. Żeby włączyć postojowe trzeba wcisnąć guzik przy stacyjce i cofnąć kluczyk. Więc raczej co innego "wcina" prąd. Zmierzyć spoczynkowy pobór prądu (powinno być nie więcej niż kilkanaście mA) i sprawdzić kondycję akumulatora...
Znajomy ma w samochodzie radio Blaupunkt Frankfurt C70 . Rozładowywało mu ciągle akumulator. Problem udało się rozwiązać, bo okazało się, że fiat punto ma jakieś niestandardowe podłączenie radia i było ono bez przerwy włączone. Przerobiłem trochę kabelki w kostce ISO i akumulator jak na razie ma się dobrze. Radio sprawdziłem i niby wszystko w nim działa,...
Zauważyłem że po jeździe jego napięcie wynosi 12,35 - 12,40V Trochę za mało, 30 min po jeździe powinno być przynajmniej 12,6 V a po 120 h (5 dniach) przynajmniej 12V. Ja w ubiegłym roku na dwuletnim akumulatorze miałem po 5 dniach 12,24V przy temperaturze 5 stopni poniżej zera. .Ładowanie prostownikiem nic nie daje. Jakie jest napięcie 30 min po ładowaniu...
Nie da rady, a nawet jakby dało to i tak nie miałoby wpływu na pobór prądu. Jeśli rzeczywiście centralka tyle bierze to jest uszkodzona. Oczywiście można kupić sterownik radiowy centralnego zamka bez alarmu. Nie masz tam czasem fabrycznego centralnego z pilotem IR w kluczyku?
Witam po raz pierwszy na forum! Mam problem z silnikiem dmuchawy w Punto I, który objawia się w ten sposób że rezystor (opornik, bezpiecznik termiczny - wiele nazw słyszałem, nie wiem która prawidłowa) nagrzewa się do wysokiej temperatury co powoduje jego przepalenie - nagrzewa się dlatego, że silnik pobiera za dużo prądu, tak mi w facecik w sklepie...
Cześc.Sprawdz pobór prądu z aku w czasie kiedy auto ma wyłączony zapłon . W mierniku przewód czerwony podpinasz gniazdo wyżej tam gdzie jest napis 10A .Zakres zmieniasz też na 10 A i wykonujesz pomiar podpinając sondy miernika szeregowo a nie równolegle jak do tej pory wykonywałeś pomiar napięcia.
Moim zdaniem to problem z połonczeniem kabli od centralki gazu. Gdy montuja inst. gazową do autka wpinają się w orginalna instalacje auta. Moim zdaniem w Twoim przypadku szwankuje połączenie doprowadzające prąd do centralki gazu, raz łączy a raz nie. Wystarczy ułamek sekundy w braku dostawy prądu do centralki i przełancza się ona samoczynnie na bęzyne...
Wykonałem kilka pomiarów dokładnym miernikiem Brymen. Pobór prądu przy wyjętym kluczyku 12mA. Napięcie na akumulatorze 12,5V /wyjęty kluczyk / Napięcie na aku przy włączonych światłach mijania/drogowych 11,5V Napięcie podczas rozruchu - tu trochę kłopot był z odczytem, ale zauważyłem na mierniku nawet wartość 6-8V. Napięcie przy uruchomionym samochodzie...
Witam, zakupiłem sobie radio Joying i podłączyłem je tak jak stare, czyli nic nie zmieniając ponieważ radio startowało z przycisku i mi to pasowało. Na następny dzień samochód ledwo odpalił więc musiało być coś na rzeczy. Sprawdziłem pobór prądu na akumulatorze i wyszło ponad 1.20mA czyli za dużo, więc postanowiłem podłączyć tak jak trzeba. Nie wiem...
Jutro mam zamiar pożyczy cęgę na prąd stały ale przy tak dużym jak mi się wydaje poborze prądu to by nie wytrzymała instalacja , a samochód odpala bez problemu nawet po sobotnio -niedzielnym postoju i tylko przy pracujący silniku to występuje (być może też po przekręceniu stacyjki ale tak długo nigdy nie sprawdzałem)
Witam. Punto 2 1.2 16V + lpg ,alarm cheetach, a pozatym bez dodatkowych gadżetów. 1.Odpinam akumulator ( w celu resetu ecu bo zamula na benzynie), zapinam następnego dnia z powrotem,zamykam auto z pilota. Za 2dni przychodzę i auto nie odpala aku wydojony. Ładuję aku,odpalam auto sprawdzam pobór prądu na czuwaniu w normie.Auto jeździ wszystko jest w...
Ładownie sprawdza się się przy 1500-2000rpm, nie na wolnych obrotach. Popatrz sobie na charakterystyki napięcia ładowania podawane w książkach typu "obsługa i naprawa". Jeśli rozładowuje Ci się akumulator - zmierz pobór prądu na postoju, przy wyłączonym zapłonie (powinien wynosić <30mA). Możesz sprawdzić (oczyścić szczotką drucianą i zabezpieczyć...
Sprawdziłem bezpieczniki. Multimetr wpiąłem pomiędzy klemą + a biegunem + akumulator i wystawiłem za szybę przy wycieraczkach, zacząłem wypinać bezpieczniki po kolei przy załączonej stacyjce - pozycja kluczyka 1. Po wyciągnięciu bezpicznika o onaczeniu F1 i wartości 15A pobór prądu z ok. 7A spadł do 0.81A. Bezpiecznik ten wg. ksiązki zabezpiecza: światła...
Widzę że kolega lubi komplikować sobie życie . Podłącz drl zgodnie ze sztuką czyli plus po zaplonie , masę i pozycję . Trochę lepsze ledy mają moduł który załącza się po odpaleniu auta więc nie utrudni rozruchu( ledy nie mają wielkiego poboru prądu ) .Ledy mają gasnąc po włączeniu pozycji . Nie rozumiem zasadnego podłączanie pod alarm czy kierunki ....
Witam, Jestem tu nowa i mam-mam nadzieję-banalny problem. Ostatnio miałam problemy z autem - spięcie na alternatorze spowodowało większy pobór prądu i musiałam wymienić alternator. Co zrobił elektryk - trochę walczył ze starym alternatorem, ale ostatecznie wymienił na nowy, przy okazji wymieniony był też pasek klinowy, akumulator ładowany (wyjęty) i...
Witam - postanowiłem założyc nowy temat ponieważ podobny już był ale sporo czasu temu, a pisząc pod tamtym nie uzyskałem odpowiedzi. Przypomnę: 08 Lut 2015 14:24 ktoś napisał: Witam Problem dotyczy Fiata Grande Punto 2008r. 1.3 JTD 75 KM Na biegach od 1 do 5 samochód nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki, wszystkie oprócz grzania...
mam to samo wine za to ponosi słaby akumulator ... jak jest mało prądu to bodu odcina po kolei największe pobory prądu ... zaczyna od wspomagania ale tylko city ... normalne drogowe zostaje .. następnie odcina sterowanie elektrycznych szybek ... ogrzewaną tylną szybe .... itd ... najlepiej zapodać aku 50 Ah i od czasu do czasu podładować prostownikiem...
Dostęp do cel będzie np w Exide Classic EC400 i ten sam odpowiednik w Centrze standard. Natomiast ja też osobiście trochę tego nie rozumiem, taki akumulator kosztuje 200 zł, raz na 5 lat to taka inwestycja? To tak trochę jak łatanie dziurek w dętce rowerowej tymi zestawami naprawczymi, zamiast kupić nową. Mamy XXI wiek, akumulator działa 5-6 lat i tyle...
Z góry wielkie dzięki za pomoc. Obstawiałem przełącznik zespolony przy kierownicy. Tylko jak dam awaryjne, czy próbuje odpalić dmuchawę - rusza wycieraczka z tyłu. Dmuchawa nie dmucha na żadnym biegu, tak jakby chciała ruszyć, ale nie ma siły. Długie, mijania, awaryjne, kierunki, dmuchawa, wycieraczka z przodu - cokolwiek o większym poborze prądu nie...
Akumulator Topla nie wiem nawet jakiej to produkcji ma 12 lat wcześniej w oplu kadecie 1,7 diesel teraz w oplu combo 1,7 diesel używany praktycznie codziennie w ostatnie mrozy nie wyciągany z auta i działa!!!!Niewiarygodne co? Ja miałem akumulator Topla to wytrzymał 9 lat. 5 lat w oplu 1,7 gdzie opel bardzo ciężko palił, przy -5st.C już trzeba długo...
czyli przekaznik 12V DC (musi byc samochodowy koniecznie ?) Nie musi być ale samochodowe są tanie i mają "mocną" cewkę (o stosunkowo niskiej rezystancji/dużym poborze prądu). daje na minusa cewki przekaznika 22 pin z ECU, a na plusa cewki +12V po stacyjce Powinno być ok, ale żeby być w zgodzie ze schematem to "+" bierzesz z przekaźnika głównego, czyli...
Problem jak w temacie. Sprężarka Denso, bezsprzęgłowa. Wyjątkowo w tym roku po zimie się włączyła (był robiony test szczelności z barwnikiem UV ale nie udało się zlokalizować wycieku, na automacie po 6 minutach jest -937mB). Odkąd mam to auto to w upały bardzo głośno pracuje sprężarka klimatyzacji i stawia duży opór (łatwo zgasić auto przy ruszaniu,...
Sprawdź jak piszą koledzy czy wirnik nie jest rozlutowany lub nie ma zwarcia (łatwo sprawdzić) i czy stojan przypadkiem nie zwiera się do masy. od strony komutatora/szczotek wizualnie nie widać uszkodzenia/rozlutowania. Jaki znacie Panowie sposób na sprawdzenie rozlutowania zwoju/uszkodzenia/zwarcia? jutro zabieram się za ponowne rozbieranie/malowanie...
mam pytanie Jakie były napiecia przed wymianą diody, a jakie po wymianie? Pytam, bo wydaje mi sie , że w moim punto mam za niskie napiecie 14V bez obciążenia, a po zapaleniu swiateł i włączeniu wentylatora spada do 13,4V. Od czerwca mam nowy akumulator, który w ostatnich dniach padł. Szukając przyczyny znalazłem pobór w stanie spoczynku - 0,4A Okazało...
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
Dziękuję kolegom za podpowiedzi. Przerobiłem instalację radiową, mam teraz plus po kluczyku, radio podtrzymuje ładnie pamięć, po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki pika pionieer 5 razy przypominając abym zabrał z sobą panel radia. Przekręcam kluczyk - radio gra, wyciągam kluczy radio wyłącza się. OK. Ale ujawniła się inna rzecz: W punto 1 auto pobiera...
Najwyższy czas odświeżyć temat. Wszystkie tematy na forum elektroda.pl zostały zamknięte. Pragnę zaś, odświeżyć ten temat i wznowić dyskusję na temat akumulatorów, gdyż jak ktoś szuka informacji jaki akumulator kupić na tym forum to znajduje najwięcej informacji pochodzących z roku 2007, i o akumulatorach zakupionych w latach 2000-2003. Jednak czasy...
Witam, Posiadam fiata punto II 1,2 8v 2002r. Brak autoalarmu, sam centralny zamek. Problem z odpaleniem zaczął się przy -20 stopniach po nocy. Rano niestety odpalić się nie dało. Rozrusznik kręcił straaaaaaaaasznie wooooolnooo, trzy podejścia do odpalania aż w końcu kontrolki przygasały i zgasły. Odpaliłem za pomocą kabli z samochodu znajomego bez problemu....
pobór prądu postoju punto pobór prądu akumulatora punto pobór prąd punto
schemat zasilacz antenowy sonda paliwa wyłączenie wiena mostek
Brak płynnej regulacji wentylatora w kotle PID Schemat bezpieczników Ford Focus C-Max 1.8 benzyna 2006 – lokalizacja i opis skrzynek