witam ,moim zdaniem to jedyny sposób to znaleźć jakiś otwór na łączeniu silnika ze skrzynią i zablokować śrubokrętem koło zamachowe ,to jest sprawdzone na innych markach i niezawodne, odpisz jak dadsz rade, Picu
Sugerujesz lewe powietrze? Tak, weź plaka i psikaj jak będzie normlanie chodzić to tam jest nieszczelność.
Raczej jakaś nieszczelność, może pęknięty kolektor? albo uszczelka wydmuchana?
A po co chcesz to zrobić? żeby dwa razy rozbierać? Jakby klejem za 20 zł można było naprawić kolektor to nikt by nie kupował tylko skleił i tyle :-D Kupujesz używany taki i montujesz: https://allegro.pl/oferta/vw-audi-1-8t-k... przy takim klejonym będą przedmuchy tak czy siak, klej popęka, pokruszy się itd. Ewentualnie...
Kolektor kupiony nowy (pewnie chiński zamiennik), ale auto odzyskało jakieś 40 koni :)
Na razie zrób zdjęcie po zdemontowaniu obudowy (wraz z podstawą) filtra powietrza - tak, żeby było widać przepustnicę i kolektor. Jeśli rzeczywiście doszło do wystrzału i pękł kolektor to nie ma wyjścia i trzeba go wymienić (używany kolektor do silnika AEX kosztuje ok 50zł). Na jaką instalację masz papiery?
Nieszczelność w dolocie,pęknięta szpilka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora wydechowego.
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
Cylindry od rozrządu a przyczyną jest pęknięta odma pod kolektorem ssącym 4 cylinder.
A pewny jesteś, że wywala ten olej korkiem oleju, a nie np rozerwanym weżem doładowania, albo pękniętym kolektorem?
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Nikt nie wie co może mu być?
Szukaj nieszczelności między turbo a kolektorem (pękł wąż , lub wyskoczył z zatrzasku)
Dymi i cyka czyli uszczelka lub pęknięty kolektor wydechowy.
Witam mam taki problem moja vectra nie jeździ jak powinna dolot szczelny swiece nowe kable ok. Mam pytanie czy jak mam bo mam pęknięty kolektor wydechowy to sonda będzie klamac? Wykres jednej sondy od 0.2 do 0.9v a na drugiej sondzie praktycznie stale 0.2 0.28 0.18 strasznie wąski zakres czy peknity kolektor wydechowy może być tego przyczyną? Czy sonda...
Raczej nie, ale to zależy jak duża ta nieszczelność jest. Dobrze by było wykonać analizę spalin, w tedy wszystko będzie jasne...
Ale takim sposobem jakim chcesz to zrobić nie zrobisz tego profesjonalnie. Klej może po jakimś czasie odpaść, po drugie sama estetyka, lubisz jak zaglądasz pod maskę i są jakieś dziwaczne ulepy z kleju zrobione? Kolega dobrze Ci radzi. Koszty wraz z uszczelką nie będą wysokie a będziesz miał pewność że jest zrobione poprawnie.
To co piszesz w ostatnim punkcie, jest bardzo niepokojące i prawdopodobnie to właśnie może być przyczyna Twoich problemów (oprócz normalnego odgazowania świeżej wody w instalacji). Normalnie z kotła Niedźwiedź Condens woda powinna wypływać tylko gdy pracuje (po kilku-kilkunastu minutach od załączenia palnika) i tylko z kolektora skroplin (nr. 6) https://obrazki.elektroda.pl/5065964600_...
Użytkownik napisał: Problem rozwiązany przyczyną była pęknięta rurka odprowadzająca spaliny od chłodniczki egr ale także taka przyczyną moze być uszczelka kolektora lob pęknięty kolektor
Heh, wczoraj przy wymianie poduszki amortyzatora profilaktycznie mechanik oglądał inne elementy i okazało się że mam lekko pęknięty kolektor wydechowy:/ czy to może być przyczyną takiego zachowania? Bo sonde mam w kolektor właśnie wkręcaną.
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Skoro widać tam płomień to masz pęknięty kolektor ssący co daje ubogą mieszankę przez co dochodzi do jej zapłonu w kolektorze ssącym. Auto z LPG? Tak jest tylko na PB?
Miałem podobny problem, pomogła mi w tym woda z płynem na zapalonym silniku psikałem wokół wtrysku zauważyłem bombelki .Okazało się pęknięty kolektor, u mnie problem rozwiązalem w taki sposub.
Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
;) no może nie ten silnik ale takie same objawy mój to 313 2.2 2007r ... gdy kopci to buczy ale tak jakby dzwięk dochodził gdzieś z podlogi. Jak przestaje buczeć to i przestaje kopcić. No i poci się na kolektorze ssacym, jest widoczny wyciek oleju. Czy pęknięty kolektor może mieć takie objawy? Jeśli chodzi o auta to jestem lajik ale wiem że każdy ma...
Ten przelew większy to o ile większy od max. Druga rzecz to przepływomierz trzecia to chłodnica powietrza często jest nieszczelna widać wycieki oleju, i czwarta pęknięty kolektor ssący.
sprawdz czy nie pękł kolektor dolotowy! czy dobrze odpala?
A jak samo turbo? Jak z luzem? Obudowa nie pęknięta czy kolektor wydechowy zawór by pass na turbo szczelny? Pracuje?
W tych silnikach widziałem już podstawiające sie popychacze i pęknięte kolektory ssące(na wspólnym łączeniu - też brak reakcji na dodawanie gazu). Ogólna tragedia...
Witam, mam ten sam problem co Ty. Zrobiłem już prawie wszystko co jest możliwe. Kolejną rzeczą obstawiamy pęknięty kolektor ssący, jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać. Jaki przebieg ma Twój Sprinter? 316?
Masz pęknięty kolektor wydechowy-norma w tych autach.Do sprawdzenia.
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
Pęknięty kolektor. Jaka jest instalacja i jakie podzespoły.
tłumik za sondą nic do niej nie ma, ale np pęknięty kolektor wydechowy już tak.
Czyli nie ma opcji że jakaś uszczelka itd tylko bardziej niestety że kolektor? A da radę bez rozbierania jakoś to zweryfikować? czy tylko jedyna opcja to rozebrać i pooglądać? nie napisałem masz pęknięty kolektor tylko masz nieszczelność kolektora gdzie i co nie wiem ja nie jestem wróżka, nie mam nic przeciwko jak ci ktoś powróży
Pewnie pękł kolektor dolotowy jeśli jest plastikowy i teraz łapie lewe powietrze.
A chociażby taka, trzeba tylko dobrać średnice, jest tego w sklepach od groma. http://kolektor.net.pl/galeria/?uszczelk...
skutek pękniętego kolektora wydechowego
W pękniętym kolektorze ssącym na przykład. Da się podejrzeć wszystkie parametry, włącznie z rejestrem który cylinder generuje wypadanie zapłonów - nie rozumiem w czym problem?
Jeśli chodzi o wyjęcie kolektorów wydechowych w silniku 12-zaworowym bez wyjmowania silnika to żaden problem, robiłem to wiele razy. Mogę natomiast zapewnić, ż widuję wiele Xm-ów V6 z pękniętym jednym lub oboma kolektorami wydechowymi i poza efektami dźwiękowymi wszystko działa normalnie.
Pęknięty kolektor wydechowy w X20XE to norma. Nie ma sensu spawac bo i tak pęknie. Trza wyminić, a wyminia się niesympatycznie raczej.
jeżeli masz pęknięty kolektor a nie wiesz gdzie to na pracującym silniku po psiukaj go plakem i tam gzie jest nieszczelny zmieni pracę
Diagnostyka - pamięć błędów, wskazania czujnika MAF, TCS itp. Skoro problem jest na obydwu paliwach, to dopatrywałbym się raczej usterki układu zapłonowego/mechanicznej - zatkany katalizator, uszkodzony czujnik wałka rozrządu, pęknięty kolektor.
Mogę koledze udzielić jeszcze jednej podpowiedzi. Powodem niekontrolowanego wzrostu i falowania obrotów, może być nieszczelny układ wydechowy na odcinku przed pierwszą sondą lambda- na przykład uszkodzony łącznik elastyczny wydechu lub pęknięty kolektor.
Masz pęknięty kolektor ssący, albo inne uszkodzenie skutkujące obcym powietrzem.
Żart oczywiście, ale to jakiś wynalazek nieoryginalny. Natomiast ,,lewe" powietrze na dolocie może dostawać się poprzez pęknięcie kolektora ssacego od dołu. Nawet i obudowy filtra powietrza. Zgazyfikowana ta machina ?
Witam! Chciałby zasięgnąć opinii Wyobraźcie sobie pęknięty kolektor wydechowy w tych samochodach typu 2.0L 16V, chyba nie trudno.... Macie do dyspozycji stary używany cały nie pęknięty wygrzany kolektor i nowy ze sklepu. Jaki byście wstawili
Kolego, mówimy o pojeździe Opel Astra J z silnikiem 1,4T A14NET i skrzynią 6-biegową M32? Nie ma problemów z klimą czy zestawem audio (takich jak opisane)? Nie ma problemu z błędem niskiego ciśnienia doładowania (pękający kolektor zintegrowany z turbiną)? Wszystkim po kolei leci kolektor w okolicach 100k km. Jest nawet taka miejska legenda, że więcej...
Temat sie zakończył tak,że sprzedałem ten samochód w takim stanie,ale mechanik podczas walki stwierdził,ze na 99% jest pęknięty kolektor
Parę dni temu zakończyłem walkę z takim wynalazkiem. Powodem takiej pracy w moim przypadku był pęknięty kolektor ssący.
u znajomego przy podobnych objawach przyczyna była taka-pęknięty kolektor wydechowy zasysał powietrze przez co odczyty z sondy lambda były zafałszowane.najlepiej zdemontować kolektor inaczej trudno to stwierdzić.
Witam. Sprawdż czy czsem nie jest pęknięty kolektor ssący szczególnie obejrzyj dokładnie czwarty cylinder.
Jest tam trochę upchany ten silnik ale widać że cieknie na przód silnika z kolektora? Nad kolektorem sucho? Mokro jest po całości czy od jednej strony bardziej? Nad kolektorem a pokrywa zawor jest sucho czy też mokro, w nowszych tych silnikach przeciekały pokrywy na zgrzewie, może delikatnie pęknięty kolektor i jak się nie nagrzeje no puszcza, najlepiej...
Dziura w dolocie drogi kolego - ssie albo serwem, albo pękniętym kolektorem, albo przez dziurkę po spadniętym przewodzie podciśnieniowym. Proszę uzupełnić temat - musi zawierać skrótowy opis usterki.
Pęknięty kolektor fałszuje odczyt z sondy,to też ma wpływ na zużycie paliwa.Jakość paliwa też nie jest bez znaczenia,tankuj na sprawdzonych stacjach :D
Sorki no właśnie takie ciśnienie na cylindrach na każdym-taka wiadomość od mechanika. Sam mówił, że to jest bardzo nietypowe Dzisiaj zapytałem jeszcze innego mechanika i ten twierdzi, że jest pęknięty kolektor ssący.
Nie spotkałem półosłon w handlu. Pełne są ok, chłodzenie i tak będzie ok, a nawet może i lepsze. Wlatując dolnym wlotem w zderzaku nie ucieknie od razu pod auto, "omiecie" miskę, a wyleci między sankami a karoserią i wydechem... Komora silnika będzie za to ci wdzięczna za ograniczenie dostępu wody. Głównie alternator i wiązki. Jak i nawet sam kolektor...
Sprawa się rozwiązała i okazała się dosyć prosta w naprawie jednak kosztowna. Stopiona platyna+pęknięty kolektor wydechowy najwidoczniej od ciśnienia . Wymiana kata na nowy i po sprawie lata jak głupi dzięki wielkie za pomoc. Sprawa rozwiązana, temat do zamknięcia . Pozdro.
tak na gazie i na benzynie nie wiem ale jak odbierałem auto od mechanika wczoraj powiedział że mam pęknięty kolektor wydechowy ale jak nie przepuszcza to może byc Pozdrawiam
Chyba nie. Bo praktyk wie, że w tym modelu trafiały sie i pęknięte kolektory dolotowe. I sapał na trzy gary........ Ale ja tam nie widzę żadnej wzmianki o ciśnieniu paliwa (nie chce mi się pisać z czym się spotkałem w tym typie; zaworek shradera jest) albo przepływie powietrza.
A silnik pęknięty na pół a wał korbowy w 5 miejsca połamany, paliwo zalewa i ciurkiem płynie ot tak sobie. Nikt za ciebie nie naprawi, a paliwo od tych wad to strumieniami nie płynie. Kolektor ssący sam się połamał i pękł od super eksploatacji. Winne temu forum elektrody. Przeczytaj sam siebie kolektor ssący i zawor ssący nie zazysal paliwa Ze strzykawki...
Witam, jeżeli przepustnica opuszcza się do końca to albo pęknięty (źle złożony) kolektor ssący, lub zapomniał Pan o jakimś wężyku z podciśnienia.
Ludzie co wy za bzdury piszecie strzały z kolektora to przez zużyte zawory? i prowadnice w tym przypadku ewidentnie jest wina osprzętu.Sprawdzić ciśnienie paliwa , czujnik temp cieczy , wtryskiwacz 5 cylindra cewkę zasilanie na cewkę impuls, szczelność układu dolotowego bardzo podobny przypadek miałem przy pękniętym kolektorze (strzały nie równa praca...
Witam ponownie! Odwiedziłem warsztat zajmujący się instalacjami gazowymi no i owe popękane węże nie mają wpływu na na te problemy z silnikiem.Zaprzyjaźniony mechanik z "gazownikiem sugeruje,że może być odkształcony lub pęknięty kolektor wydechowy i to może być powodem za bogatej mieszanki i co chwile wyskakującego błędu silnika.Ów mechanik o ile kolektor...
zapłon ustaw dokładnie lampą stroboskopową!wymieniałeś filtr paliwa?trzeba sprawdzić czy nie ciągnie tzw lewego powietrza -pęknięty kolektor? -uszkodzona uszczelka? z kturego roku polo?napisz coś więcej!:?:
Najlepiej podłączyć wakumetr i porównać pomiar ze wskazaniem z czujnika ciśnienia w kolektorze. Możliwy uszkodzony czujnik lub dziura (lewe powietrze) za przepustnicą. Czy hamulce działają jak trzeba? Może dziurawe serwo, pęknięty kolektor, dziurawy jakiś wężyk..... Podobno słychać syk powietrza więc pewnie dziura.
Ten silnik jest wrażliwy na wolne wtryskiwacze i długie przewody od wtrysku do dysz w kolektorze. Jak na benzynie jest ok a na gazie poprawia się pod obciążeniem (tzn jak włączysz klimę, ogrzewanie przedniej szyby, wszystkie możliwe światła oraz grzanie foteli). Druga sprawa to nieszczelności wydechu (plecionka-złącze elastyczne po pęknięte kolektory...
Witam. Kod błędu 35 oznacza również nieszczelności w układzie dolotowym silnika sprawdż też czy czasem nie jest pęknięty kolektor ssący na czwartym cylindrze /bardzo częsta usterka w abimexie/
Może pęknięty kolektor, w tym typie to norma. A tak w ogóle to mam taką renówkę do sprzedania na części, jak by co było potrzebne to tel 503-789-389 (niestety kolektora i silnika już nie mam) osprzęt i cała reszta została p.s. a co na to mechanicy
Jaka jest ta kompresja? Uszczelki wymienione, nie znaczy szczelne. Może być pęknięty kolektor. Zaworów nie da się sprawdzić, jedynie wzrokowo ocenić ich stan i ewentualnie wyczyścić z nagaru, jeśli pomoże to sprawa jasna. Rozrząd wymieniony zgodnie ze sztuką? Można jeszcze wtryski zamienić miejscami.
szczerze wątpie w tą teorie, oczywiście bez obrazy... nie mam może i tak obszernej wiedzy jak kolega ale takie objawy moim zdaniem są niepokojące. Tym bardziej że obroty też nie są odpowiednie tzn. falują , może i nie tak drastycznie jak przy pękniętym kolektorze ssącym ale są, i w połączeniu z wystrzałami z tłumika moim zdaniem jest coś nie tak......
W swoim samochodzie też miałem zapach spalin i u mnie winowajcą była pęknięta szpilka kolektora wydechowego(nieszczelność) Często łącznik elastyczny wydechu daje takie efekty.
Witam ponownie. Auto po kilku dniach postoju na podpiętej przepływce całkiem gaśnie, bez przepływki chodzi jako tako ale gorzej niż wcześniej. Rozrząd sprawdzony, pasek z przodu, łańcuch z tyłu, wszystko ok. Podejrzewam jeszcze z mechanikiem pęknięty kolektor dolotowy. Czy mogą być wtedy takie objawy?
w polonezach potrafił pękać kolektor ssący od spodu i też bedzie miał wysokie obroty a na testerze powinno pokazać no, zapisuje się błąd P6666 pęknięty kolektor ssący a w opisie naprawy FSO radzą kleić na glusia.
Regulacja "sztangi" tylko na maszynie, kręceniem tym w aucie to proszenie się o problemy. Przy tych pikach pierwsze co bym zrobił to podpiął manometr i zweryfikował czy rzeczywiście są. Jeśli by były to obstawiałbym pęknięty kolektor - powyżej jakiegoś ciśnienie pęknięcie się "otwiera" i działa jak zawór upustowy (ale by gwizdało). W moim Puncie (ten...
Spawa się gdy trzeba. Pęknięty kolektor wydechowy(choroba starszych scań).Spawa się elektrodą żeliwną, na nagrzanym kolektorze, ale są też elektrody do spawania na zimno, bez wygrzewania i odpuszczania. Spawałem w 8 przypadkach. Pęknięta obudowa sprzęgła, spawanie migiem alu. Wykręcanie wielu urwanych śrub, przyspawuje się nakretkę i zwyczajnie wykręca.Co...
Wszyscy poprzednicy mają rację. Trzeba po kolei wykluczać możliwe usterki. Przyczyną może być nieszczelność w układzie dolotowym. Wydmuchana uszczelka kolektora lub pęknięty kolektor ssący. Za wczesny zapłon może również powodować nierówną pracę. Czym wyższe obroty zapłon samoczynnie przyspiesza się, więc przy 3000obr/min może mu to nie przeszkadzać....
Witam. Mam problem z moim Leonem z silnikiem 1.8t AUQ. Auto kupiłem parę miesięcy temu i po zakupie zaczęły się przygody okazało się że jest pęknięty gumowy przewód odmy następnie pęknięty kolektor wydechowy + popękana żeliwna muszla turbiny. Po tym wszystkim auto przy rozpędzaniu delikatnie poszarpuje. Proszę o analizę logów jak dla mnie to przeładowuje...
Niedawno miałem podobny problem z fabią. Pękł kolektor dolotowy. Skoda jechała i nagle zgasła i już nie chciała odpalić. Może to być przyczyną. Wariuje wtedy czujnik ciśnienia (albo raczej podciśnienia). Jeszcze sprawdził bym na twoim miejscu czy gdzieś masa od silnika, cewki się nie odpięła.
Pękł mi kolektor wydechowy i muszę go wymienić. Próbowałem go odkręcić ale szpilki są długie i się przeginają, nie chcą się wykręcić. Może ma ktoś jakiś sposób na wykręcenie, żeby nie pourywać szpilek?
Po wymianie chłodnicy układu recyrkulacji spalin złom odżył.Do tego doszedł pęknięty kolektor wydechowy.Nie szarpie,moc wróciła.Tak przy okazji powinni rozstrzelać tego który zaprojektował to co jest pod maską.Kupa złomu i super dojście.Nie wiem jak Wy ale ja dostaje spazmy jak mam coś robić przy silniku.
Dorobiłem końcówkę do rur dolotu i napompowałem cześć od turbo, przez intercooler, do wejścia do kolektora ssącego (tuż przed nim zatkałem). Wszystko idealnie szczelne. Potem odetkałem wlot do kolektora i tu już nie dało się napompować, powietrze gdzieś uciekało. Zauważyłem że ucieka przez rurę wydechową, więc chwilowo zaślepiłem egr i przestało. Egr...
Koleżanko masz napisane w błędzie co jest nie tak, sprawdziłaś czy jest podłączony czujnik ciśnienia w kolektorze? Czy może jakiś wężyk nie został podłączony albo nie pękł?
Wskazania mapsensora są skutkiem ,a nie przyczyną, zacznij od obejrzenia wszystkich wężyków prowadzących do kolektora, może któryś się złamał, pękł, poluzował na zacisku czy zwyczajnie struchlał. Tu nie trzeba dużego otworu. Kolektor to raczej rzadka przypadłość i warto dokładnie obejrzeć. Podobne efekty da też niedomaganie instalacji zapłonowej , obejrzyj...
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Najpierw popraw post i wklej poprawnie fotki. Co do auta to nie wygląda na zadbane, pęknięty kolektor ciekawe od czego dziwna sprawa, na moje niewpływa to na pracę silnika. Check się nie pali, ale po zapłonie zapala się na chwilę i gaśnie czy wogóle się nie zapala? Takie słuchanie handlarza to najprawdopodobniej coś nie tak jest z tym autem podejrzewam...
Odnośnie tego silnika m47n. Szukam informacji bo czeka brata wymiana silnika w bmw 320 d 150 km z 2004r. Poszedł olej przez kolektor do silnika, pękł przy tym kolektor brak jest kompresji na 1 cylindrze, wcześniej była czyszczona odma. Jest tylko jedna odmiana silnika 150 km?
Rychuu napisał: "rozpędzając się to większej prędkości i pozwalając się toczyć samochodowi dźwięk znowu staje się cichszy." Nie ma się o co kłócić, bo nas zamkną :D Jak się właściciel odezwie to może będzie można coś więcej wywnioskować. Stuk stukowi nie równy i litery go nie wydają. Każdy może mieć trochę racji(np. pęknięty kolektor wydechowy też może...
wielopunkt.wtryski pracują.nawet gdy podam paliwo bezpośrednio strzykawką auto nie zapala.gdy zatkam ręką przepustnicę auto prubuje zapalić.dowiedziałem sie że auto było tankowane na stacji "Auchan" :/ jutro zmienie paliwo i zobaczymy co będzie dalej. jak macie jeszcze jakieś propozycje to pisać.jest też minimalnie pęknięty kolektor wydechowy ale raczej...
"pęknięta" uszczelka kolektora ssącego... to jest niestety bolączka silników Opla... ale ktoś wcześniej już Ci o tym pisał...
Co do zatkania to zawsze jest to możliwe chociaż dużo kanałów tam nie ma ale raczej nie w tym przypadku. Co do sterowania obrotami to silnik krokowy steruje wolnymi a przepustnica resztą i nic więcej. W twoim przypadku jeżeli silnik ciągnie to nieszczelność w stylu wydmuchana uszczelka czy pęknięty kolektor co by powodowało zazysanie powietrza nie wchodzi...
Witam Mam Nissana Primerę P10 z silnikiem 2.0 16V benzyna 125 KM.Może ktoś miał ten silniczek u siebie i zmagał się z pękniętym kawałkiem węża który jest pod kolektorem ssącym.Wąż ten jest od układu chłodzenia.Jest pomiędzy wejściem do bloku silnika a metalową rurą która idzie z tyłu silnika i wychodzi pod aparatem zapłonowym gdzie podpięty jest dolny...
Witam, takie pytanie dla wtajemniczonych, ile średnio serwis wulkanizacji skasuje za naprawę opony R16 po gwoździu? Jest możliwe że nawet 100 zł? Bo to jest opona Fulda, za ok 200 zł nowa. Pojechałem autem na serwis - wymiana tarcz/klocków z przodu i właśnie wyszło przy okazji że opona jest uszkodzona. Zdziwiłem się trochę że za całość zapłaciłem 350...
Jak to jest uszkodzony kolektor dolotowy ? Pękł ?
Witam [quote="passat21"] nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.quote] Ten dźwięk wygląda na głos zasysanego powietrza między przepustnicą a głowicą. Sprawdź, jeżeli są, węże podciśnieniowe dochodzące do kolektora ssącego np wąż do serwa, może być uszczelka między kolektorem...
Miałem błąd kata przy pękniętym kolektorze ssącym, błąd był co kilkaset km. Namierzyłem go dopiero, jak oparłem się o felerny kolektor i zgrzew puścił dalej. Dość offtopu, wersja z tulejką z reguły nie działa zbyt rewelacyjnie, wersja z układem RC wymaga dobrania wartości elementów. Przy uwalonym kacie P0420 pojawia się regularnie co kilkanaście - dziesiąt...
Czy ten chałas nie jest przypadkiem "cykaniem" którę zmniejsza się lub znika po nagrzaniu silnika? Jeśli tak to jest to najprawdopodobniej pęknięta szpilka kolektora lub sam kolektor jest delikatnie pęknięty. Spotkałem się kiedyś również tylko że w silniku x20xev z "terkotaniem" z okolic rozrządu. Okazało się że napinacz uderza o koło pasowe.
Zacznę szukać w dolocie podejrzewam może kolektor gdzieś może byc pęknięty i łapie lewe powietrze. Bo zachowania tak jak by miał gdzieś lewe powietrze .
Powodów może być kilka : 1 turbina zużyta mechanicznie 2 nieszczelności w układzie wydechowym 3 nieszczelności w układzie dolotowym 4 nieszczelny intercoouler 5 niedomykający się EGR 6 pęknięty kolektor ssący 7 I takie wesołe rzeczy jak zapchany filtr powietrza 8 Uszkodzony układ sterowania turbiną gruszka wężyki , zawór sterujący 9 Uszkodzona vaku...
kolektor pęknięty pęknięty kolektor wydechowy pęknięty kolektor ssący
mitsubishi falownik premier instrukcja sterowanie dwoma obwodami
klimatyzacja galanz device sleep
Nivona CafeRomatica 752, 572 – gdzie kupić i jak rozebrać górny tłok zaparzacza Schematy sterownika mikroprocesorowego do przewodowego odkurzacza mopującego 230V – STM32, triak, SMPS