Umów się z firmą regenerującą że dorzucisz im kaucję do ceny zregenerowanego a swój odeślesz po wymianie i tyle.
Ktoś ma namiary na dobra firmę która zrobi regenerację kolektorów dolotowych ?? Może ktoś ma doświadczenie i powie czy warto regenerować czy nowe ??? Pozdrawiam
Problem rozwiązany, membrana w pokrywie zaworów + zaworek w kolektorze dolotowym , regeneracji 700 zł :(
W tym silniku nie ma przepustnicy do miękkiej pracy na jałowym biegu? Wydaje się że za mało pokazuje MAF. Albo klapki wirowe przymknięte albo przepustnica gasząca, albo do wolnych obrotów przymknięta. Szkoda że nie ma w logach dawki IQ. Coś w kolektorze dolotowym.
Cześć wszystkim Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Po podpięciu do kompa pojawił się błąd P2015- czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Z czasem zaczął też świecić check silnika. Okazało się że wydmuchało uszczelkę pod kolektorem (były urwane 2...
Witam pisze odnośnie mojego problemu z turbina regeneracja jej usuneła problem z braniem oleju i czarnym dymieniem. Sama regeneracja nie kosztowała mnie tyle ile myslałem bo tylko 700 zł. Jeszcze robocizna czyli czyszczenie interculera,kolektora ssącego kanałów dolotowych,miski olejowej i wymiana oleju z filtrem w silniku, łącznie 1200 zł. A myslałem...
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Mam problem związany z turbo jakiś czas temu dochodziło do przejścia w tryb awaryjny, postanowiłem oddać turbinę do regeneracji i przy okazji wymieniłem kolektor ssący, dolotowy. Po włożeniu turbiny samochód nie wkręcał się na obroty 2500 obrotów dalej nie szło i coś buczało, okazało się ze katalizator był zabity i zabrudził cała turbinę przez co wirnik...
Witam wszystkich,ktorzy po wielkich bojach z bledem p2279 w 1.9cdti,maja ochote to podpalic.Moj przypadek w vectrze c z motorem 150 km ma poczatek gdy laweta z owym autem wjezdza na plac i klient mowi,prosze naprawic,licze sie z kosztami.Pierwsze odpalenie,kopci strasznie,padnieta turbina,regeneracja,no to juz pompuje,wypalimy olej z wydechu,troche...
Zobacz czy jest olej w wężu łączącym turbinę z kolektorem dolotowym. Czy wirnik turbiny rusza się na boki? Nowa turbina to 1/2 wartości tego samochodu, więc w grę wchodzi albo regeneracja albo zakup już zregenerowanej turbiny. To prosta turbina, baz zmiennej geometrii więc regenerować ją jak najbardziej można.
strzykawka nie zdała testu ,podobnie jak sprawdzenie turbiny w warsztacie auto wróciło po 2 tyg.od mechanika Najważniejsze że naprawione: Sprawdzono, wyczyszczono i policzono za : - sprawdzenie i czyszczenie geometrii turbiny ( nie była potrzebna regeneracja), - czyszczenie rurki spływu oleju, - czyszczenie kolektora dolotowego - ok. 0,5 cm nagaru było,...
Sprawdź czy przypadkiem nie buczy serwo hamulca bo mam to samo i prawdopodobnie padnięty zawór od klapek w kolektorze dolotowym ( na wolnych obrotach spuszcza trochę podciśnienie i pulsuje w serwie).
Witam Mam samochód mercedes sprinter 2.7 CDI mój problem polega na tym że gdy jadę dodaje gazu odcina na chwilę mu moc jak by go przytykalo błąd jaki zgłasza p0105 czujnik ciśnienia map w kolektorze dolotowym czujnik został zamieniony instalacja sprawdzona wszystko jest dobrze podciśnienie ma turbina po regeneracji czujnik tzn binderek został podmieniony
Temp. Silnika też prawidłowa jedyne co mnie jeszcze zastanawia to to że program nie pokazuje temperatury paliwa A czujnik raczej jest sprawny. Od Niedzieli wieczorem robię mu kurację naftową i dzisiaj lepiej zapalił bez kasowania błędów po odpiętych wtryskiwaczach i bez kolektora dolotowego. Jutro przyjedzie mi jakiś specjalny środek na zapieczone pierscienie...
Przeanalizuj moją historię. Matiz jeżdżący, wyciek płynu chłodzącego spod kolektora. Wymiana kolektora dolotowego, zdjęcie głowicy - jej regeneracja, gniazda, uszczelniacze, bez ingerencji w dół silnika. Złożenie, jazda, zużycie oleju 1l na 50 km. Reklamacja usługi. Wymiana uszczelniaczy zaworowych, nowe były luźniejsze od starych( na koniec wymieniono...
Witajcie. Mam nietypowy problem. Na postoju zaczyna mi się coś tłuc w okolicach silnika, rozrządu. Sytuacja ta zaczęła się od momentu kiedy pojechałem nie do swojego mechanika na zmianę rozrządu (finalnie okazało się, że tylko został zmieniony sam pasek). Od tego momentu na postoju zaczęło się stukanie w okolicach 5-6 tys obrotów. Samowolnie zmieniłem...
Jeśli chodzi o kopcenie to sprawdzałem na postoju, nic nie kopci. Najlepiej sprawdza się to jak samochód jest obciążony (czyli podczas jazdy). Wystarczy wyjechać na drogę, zwolnć do około 5km/h i gwałtownie dodać gazu. Jeżeli kopcił to będzie to widać w lusterku. W ASO podpinali pod tester powiedzieli ze jest 40% spadek mocy, i przyczyną jest rura...
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
Kody wtrysków to rodzaj korekty ich charakterystyki. W fabryce nie da się wyprodukować idealnych wtryskiwaczy, więc każdy po wyprodukowaniu jest badany i wyznaczany dla niego jest kod korekcyjny. Po założeniu takiego wtrysku wystarczy wprowadzić jego kod do ECU i ono już wie jak ma skorygować swoje mapy, żeby dopasować je do charakterystyki tego wtryskiwacza....
Dołożyć turbo można,ale: -inna pompa z regulacją ciśnieniową lub elektroniczną -inne końcówki wtrysku -inny kolektor dolotowy/wydechowy Może spróbuj w inny sposób,jeśli silniczek masz w bardzo dobrym stanie to poszukaj uszkodzonego uturbionego od którego przełożysz cały osprzęt,pewnie nie obędzie się bez regeneracji turbiny ew pompy. Przelicz koszty...
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
Podmien na początek przeplywkę. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem? Zrób log basic settings 000. Jak miałbym się czepiać to za mała dawka paliwa na wolnych jak dla mnie. Jak wtryski? Nastawnikiem nikt nie manipulował?
Witam. W seacie toledo 2 1.6 16v bcb padł mi silnik i szukam nowego i znalazłem czy mogę wstawić akl zamasst bcb (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik posiada Seata Toledo II z silnikiem BCB (1.6 16V, 105 KM) i rozważa zamianę na silnik AKL (1.6 8V, 101 KM). - Silniki te różnią się m.in. liczbą zaworów, generacją sterownika...
Witam jak w temacie mam problem z takim pojazdem jak mazda 3 z roku 2005 z silnikiem 1.6 HDI PSA .Auto ma brak mocy i wyrzuca cały czas błędy p2458, p2584 ,p042f,p0405 dokładny opis w załączniku .Do tej pory wykonałem: -czyszczenie kolektora i przewodów dolotowych -czyszczenie chłodnicy spalin i przewodu EGR -nowy EGR (zamienik) auto na nim ciężko odpalało...
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Rozebrałem wszystko..tzn. cały dolot powietrza i wyjąłem turbinę.. w turbinie zatarta geometria oraz widoczne ślady oleju i zawór sterujący geometrią uszkodzony, więc oddałem do regeneracji <800pln>. Resztę wyczyściłem - łącznie z zaworkami i takim metalowym badziewiem -zdaję się że to egr czy jakoś tak.. szczęśliwie udało mi się nie zniszczyć...
Podjadę dziś do elektryka żeby głębszą diagnostykę zrobić, sondę może wymienię ale musze numer sprawdzić zanim zamówię miną ze 3dni, dam znać co na diagnostyce wyszło błędów od klap nie było więc nie wiadomo, a na lecących wtryskach jeżdżę od 2 lat ipoza problemami z odpalaniem w zimie silnik chodzi równo. Klapy wirowe wydają się dobrym pomysłem jest...
Cześć, od kilku miesięcy zmagam się z kolejnymi usterkami w Leonie 1.6 MPI, 102KM z 2007roku. Kolejny mechanik rozkłada ręce, więc może ktoś na forum będzie w stanie powiązać fakty i nakierować, gdzie tym razem włożyć ręce. Auto posiadam od 8 miesięcy. - Od samego początku coś stuka po odpaleniu. Do tego po kilkudziesieciu kilometrach check engine (1....
Chyba nie czytałeś dokładnie co napisałem... 1 turbina była w regeneracji 2 nieszczelności w układzie wydechowym?czyli co?kolektor jest cały uszczelki wymienione. 3 nieszczelności w układzie dolotowym sprawdzane-jak na odpalonym silniku zatkam rurę od turbo to silnik gaśnie.Jak nałożyłem na metalową rurkę dętkę i napompowałem powietrza to ciśnienie...
Dzisiaj odkręciłem kolektor dolotowy z auta (sporo roboty przy tym jest, ale dałem sobie radę) w celu zrobienia regeneracji tych zaślepek rotacyjnych. Najśmieszniejsze było to, że gdy odkręcałem pompę CR poczułem zapach ale na pewno nie ropy. Po wylaniu pozostałości z pompy na posadzkę i próbie podpalenia, bardzo gwałtownie się zapaliła cała plama,...
Co do wtrysków nie wiem jeżeli chodzi o uklad dolotowy jest z niebieskich sylikonowych rur i nierdzewki. turbo raczej zestrojone bo samochód już jeździł z taką turbina. Jeszcze moje pytanie czy może to być zabrudzony kolektor ssący z oleju? jeśli chodzi o syczenie nic nie słychać
Dzięki za cenne wkazówki które tu otrzymałem od kolegi. Narazie jedyne co zrobiłem to regenerację parownika gdyż czekam na interfejs do centralki. Jak już otrzymam kabelek to napiszę jak poszła mi regulacja. Kolega tu pisał o autoadaptacji centralki, jeśli jest to możliwe to proszę o dokładniejsze opisanie naczym to polega i jak się to robi.
Panowie potrzebuje pomocy. Scenic II 1.9 dCi 120KM 2004r 200k przebiegu. Bardzo mocno dymi na czarno, przy wyższych obrotach "świata nie widać", słaby v-max120km/h, silnik drży przy mocnym przyspieszaniu powyżej około 2.5k. Zdarzało się że przy 3k dostawał bardzo mocnego przyśpieszenia... W zimę odpala równo przy -20, ogólnie ładnie odpala i pracuje...
Niektórzy porywali się na wymianę tego wynalazku Pierburga (bo chyba masz tam 2E2) na monowtrysk. Niemniej już zakup nowego lub regeneracja gaźnika powinny pomóc. Na pewno zacznij od wymiany gumowej podkładki pod gaźnikiem i wszystkich membranek podciśnieniowych i uszczelek w gaźniku, no i go dokładniej umyj, ew. kup nowe dysze, wyreguluj poziom paliwa...
Ustawiłem emulację na mase i problem znikł. Co do odpalenia za drugim razem to wina leży w zurzytych zawrokach w reduktorze LPG, po wyłączeniu elektrozaworów gaz i tak był przeciskany do kolektora dolotowego. Zbierał się w nim i przy próbie odpalenia zapalał ale zaraz gasł gdyż się "zalewał" z powodu pracy na dwóch paliwach. Po czyszczeniu parownika...
Witam mam problem z fordem mondeo mk3 silnik 2.0 tdi. Problem polega na tym że auto wo gule nie jedzie jadąc 50 kmh na 4 biegu wciskając gaz w podłogę auto praktycznie nie przyspiesza ale gdy zredukuje bieg da go się dokręcić do końca przy 3 tyś jest lekkie szarpanie. Auto było u mechanika który opowiedział ze możliwe że jest coś nie tak z geometrią...
Jak wnioskuję to LPG jest za duża dawka. Jak można ją zmiejszyć w tym programie od lpg Przede wszystkim nie wiem jakim programem diagnostycznym dysponujesz. Wygląda na to, że dawka gazu jest ciut za wysoka, ale to tylko w tych punktach, nie wiadomo jak to jest na pozostałej części. Jeżeli byłoby podobnie, to nie powinno to stwarzać żadnych problemów,...
No po korektach to cześć wtrysków mocno na korektach ujemnych(czyli leją )?Ale następne podchodzą wartości prawie w nieskończoność pod wartość 5 i te wartości się utrzymują.Czyli reszta chyba zapieczone?.Mam namiary na używane wtryski,sprzedający daje 14 dni gwarancji rozruchowej.Ale też nie wiadomo,jak z nimi będzie.A dawać do regeneracji ,to też loteria...
Witam, posiadam Opla Corse C z silnikiem Y17DTL 65KM 1.7 DI. Aktualnie przebiegu mam koło 220tyś. Alternator został poddany całkowitej regeneracji przy około 145tyś - przestał wtedy ładować, upalone diody. Od dawna auto miało tak że podczas stania na światłach obroty czasami delikatnie falowały. Dlatego że zdarzało się to czasami jakoś się tym nie przejmowałem...
Witam. Mam instalacje gazową II gen. Lovato plus sterownik AL-700 i symulator wtrysków autronica. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą pojawił się objaw że na wolnych obrotach chodzi jakby palił nie na wszystkie cylindry (telepie silnikiem). Sprawdzali rozrząd 2 razy i wsio OK, cewka podmieniona, świece wymienione. Po wyzycie w serwisie odczytali...
W Astrze H z silnikiem Z17DTH po raz kolejny w krótkim czasie padła turbosprężarka. Co może być przyczyną i co należałoby sprawdzić, żeby ustrzec się kolejnej awarii? Planuję zakup regenerowanej sprężarki i nowego zaworu sterującego. Do tego sprawdzenie ciśnienia i przepływu oleju przez sprężarkę. Kolektor dolotowy jest wyczyszczony, klapy wirowe chodzą...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Pierwsze co zrobiłem to u gazownika wymieniłem wtryski na barracudy i ponoć wyregulowano. Dlatego zabrałem się za regenerację reduktora - już trochę wyglądał na przeciekający oraz wymianę wszystkich wężyków. Mam już taki zestaw dysze z króćcem 6 mm i wężyki 5mm Thunderflex więc jak nie jest najgorszy zestaw to już zostawię. kolektor gdzie nawiercę wygląda...
Wentylatory steruje komputer silnika przez przekaźnik taki duży za lampą koło zbiornika płynu spryskiwaczy po analizie wskazań temperatury z czujnika na silniku. (siedzi gdzieś przy kolektorze dolotowym). Jest parę przyczyn i możliwości: uszkodzony czujnik, uszkodzone okablowanie od niego (może walnąłeś się przy regeneracji wiązki), uszkodzona wiązka...
Witam! Posiadam Opla Astrę h z silnikiem 1.3 cdti (Z13DTH) bez dpf. Problem jest następujący. Po regeneracji turba i wymianie intercoolera bo był dziurawy samochód wkręca się tylko do 4000 obrotów i nie ma mocy. Turbo pompuje, mieszek chodzi, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony, filtr paliwa wymieniony, wszystkie czujniki podmienione i sprawdzone,...
Kurcze , Panowie w ostatnim tygodniu szychta górnika (nie zamierza obrażać górników). Dwa auta po warsztatach i ożywianiu DPF.. Zapchane ponownie w rozpaczliwie krótkim czasie. Zapchane filtry powietrza, Zatkane przeloty EGR i kolektory dolotowe , w drugim aucie na tyle że stanęły klapy dławiące. 2.5 kg nagaru zostało wydłubane. W jednym EGR wymieniony...
Witam mam problem w vw golf 5 1.9 wyświetlają się błędy od czujników auto jest trochę osłabione. Jak go piknie to jedzie normalnie ale przeważnie jest w trybie serwisowym. Klima też raz działa raz ni... Bezpośrednia odpowiedź Z pakietu błędów P0102 / P0227 / P0237 / P0322 / P0403 / P0407 / P2016 (+ P3007) wynika, że większość czujników silnika jednocześnie...
Witam wszystkich. Okazalo sie prawdopodobnie ze turbina pozera olej.jadac dzisiaj przy obrotach okolo 3 000 silnik chcial sie wsciec.obroty podskoczyly prawie do 5 tys. zawory zaczely grac i auto zgaslo.odpalilo po 2-probie i jezdzi dalej.czy to olej ktory dostal sie z turbiny do intercoolera a pozniej do kolektora dolotowego?zawor egr sprawny i czysty,...
Witam, OM642.920 190km 2006r. Opisze problem. Z góry przepraszam za nieprzejrzystość Na początku auto chodziło dobrze moc wszystko przyśpieszenie było. Po tym pękł mi kolektor wydechowy wymieniłem na sprawny od tamtej pory zaczęły dziać się cuda wianki. Tracił moc po mocniejszym dodaniu gazu ładowało prawie 2.5 bara ciśnienia. Turbo i nastawnik po regeneracji...
Witam, podłaczam sie do tematu:) Mam golfa 4 TDI 90KM, samochód jakiś czas temu był jednym wielkim mułem zero przyśpieszenia, palił jak przytało na dizla bez doladowania około 5 litrów ropki. Wziołem się wkońcu sam za samochód, rozebrałem turbine bo mi się coś w niej nie widziało: wynik był następujący: - uszczelniaczw turbinie od strony kompresji(...
Standard, elektryka sprawna, ale zacina się mechanicznie. Mi takie czyszczenie pod plastikiem wytrzymało na 100km. Więc próbowałem wyjąć, ale był tak zapieczony że prędzej bym go połamał. Po zdjęciu przepustnicy można go wyczyścić od środka. W moim przypadku płyn do mycia silników + szorowanie szczoteczką kilka razy (z każdej strony na otwartym i zamkniętym)....
Wiem, że diagnostyka powie dużo ale nie mam teraz gdzie podjechać ani nikogo kto do mnie podjedzie, właśnie w tej chwili szukam jakiegoś op-com'a do kupienia, żeby móc zrobić diagnostykę. Ciągle zastanawia mnie dlaczego przed rozkręceniem wszystko było dobrze a teraz nie. Zaglądałem właśnie pod rampę na blok "fałki" między kolektory dolotowe i nigdzie...
Witam! Mam problem z moją Toyotą, miesiąc po zakupie usłyszałem coraz bardziej nasilające się miauczenie spod maski, wymieniłem kompletny rozrząd wszystkie rolki, filtry, olej z 10W30 Shell na 5W30 Toyoty i nic to nie zmieniło. Diagnoza padła na Turbo, podczas regeneracji wyspecjalizowany zakład stwierdził była ona niedawno regenerowana i że w układzie...
Witam. Który masz rocznik tego Seicento? W moim 2005 są 2 sondy lambda: regulująca (wkręcona w grubą część kolektora / katalizatora) oraz kontrolna - za kolankiem na rurze wydechowej. Oryginalna instalacja Tartarini zakładana we Fiacie miała kompensację ciśnienia (kolanko o które pytałeś - powinno być podłączone do kolektora dolotowego) oraz emulator...
1l na 30 tyś to wynik całkowicie normalny. Mam tylko nadzieję, że nie zmieniasz oleju co 30tyś tylko piszesz ogólnie :). Zdejmij rurę jak najbliżej kolektora dolotowego i jeżeli jest ok będziesz miał tam syf w postaci nagaru ( chyba,że czyściłes ) . Chodzi mi o to, że mgiełka olejowa może być typu ,że zabrudzisz palucha, ale jeżeli ewidentnie będzie...
1. Ciśnienie w katalizatorze (DPF) Ciśnienie 3-4 mbar na wolnych obrotach jest w normie, ale wzrost do 10-20 mbar podczas przyspieszania może być nieco zbyt wysoki. Może to sugerować, że przepływ spalin jest częściowo zablokowany. Wypalenie filtra DPF może nie usunąć twardszych osadów, które mogłyby blokować przepływ spalin w katalizatorze. Rozwiązanie:...
Kolego mariuszstromecki: Czy możesz napisać czy rozwiązałeś problem z nierównymi/spadającymi obrotami? Ja mam podobny, jeśli nie identyczny, problem i już walczę z nim od kilku ładnych miesięcy. Posiadam Mazdę 626 '99 1.8 100PS + LPG (Stag 300). Rzeczy, które już wyeliminowałem przez poprawki i wymiany: przewody wysokiego napięcia (wymiana na nowe japońskie),...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
Witam wszystkich. Padła mi w aucie turbina (silnik 130KM). Została zregenerowana - cały środek nowy. W aucie został wymieniony: olej, filtr oleju, filtr powietrza (sportowy). Wyczyszczone zostały węże dolotowe, EGR i kolektor ssący, intercooler. Po zamontowaniu turbiny słychać dość mocno jej pracę. W trakcie przyspieszania na I biegu nie ma odczucia...
Dzięki koledzy za odpowiedzi. Co do nawiertów, ich usytuowania na kolektorze dolotowym oraz rodzaju/średnicy zastosowanych dysz, pojęcie mam raczej blade. Wiem jedno, poprzedni posiadacz auta chciał zagazować pojazd najtaniej jak się da. Tu już nie chodzi o podzespoły, ale zakład, w którym tego dokonał. Byłem tam poźniej na wymianie filtrów - po prostu...
Konieczne wuczenie info : Konfiguracja do wymiany części Wymiana niektórych części będzie wymagać procedury konfiguracji w celu pełnej naprawy. W razie wymiany podgrzewanej sondy lambda (HO2S), użyć testera diagnostycznego do przeprowadzenia testu HO2S z menu Funkcje sterujące. Jeśli którykolwiek z następujących podzespołów został wymieniony, użyć testera...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. uznałem ze coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
Zakładam nowy temat, gdyż na starym nie mogę otrzymać odpowiedzi, może jest już za mało widoczny. A więc po utracie płynu chłodniczego przegrzałem 2.5tdi 180km AKE. Okazało się, że obydwie głowice pękły, tak więc kupiłem używane i oddałem je do regeneracji, tzn. planowanie, szlifowanie gniazd, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem auto zakładając nowe uszczelki...
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
Witam jestem nowy na grupie przychodzę z problem Audi a4b6 2.5 163km tdi podczas trasy auto weszło w tryb awaryjny wyskoczy checke Engine zgasiłem auto przy kolejnej próbie odpalenia auta auto kręci o... Bezpośrednia odpowiedź Silnik gaśnie, bo sterownik pompy wtryskowej (J399) nie komunikuje się z ECU (błąd 01318). 00532 potwierdza zakłócenie zasilania,...
Wczoraj montowałem swoja starą turbosprężarkę po regeneracji. Gdy wracałem z warsztatu gdzie to robiłem do domu samochód jechał jakby ciągnął na holu dobrą ciężarówkę, miał strasznego muła, wrażenie turbo wcale nie dmucha. Turbo robione na korasie Meletta (regenerowane z powodu występującego luzu wzdłużnego), zmienna geometria wystrojona. Nowe przewody...
Ja miałem walnięty sterownik w astrze 1,7 dti 2000 rok. Auto paliło bez problemów, ale jeździło w trybie awaryjnym - pedał gazu nie reagował, auto "samo jeździło" na małych obrotach, ja tylko zmieniałem biegi i kierowałem. Błędów przy tym pokazywał chyba z 7, wszystkie rozrzucone tematycznie - czujnik temp. cieczy chłodzącej, tempomat, pedał gazu, ciśnienie...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Czy czujnik dpf wymieniłeś na nowy Boscha? Na vectraklub forumowicze piszą o konieczności przeprowadzenia wymiany czujnika przy użyciu op-com lub tech2, żeby ECU brało pod uwagę to że czujnik jest nowy. Jakie masz wskazania temp. spalin z dwóch czujników? Przewody gumowe do czujnika raczej też warto by wymienić. U mnie zaczęło się od kontrolki silnika...
Nie, przy prawidłowej regulacji im szybsze i bardziej precyzyjne wtryski, tym powinno mniej palić, ale ten silnik do oszczędnych nie należy, miałem Punto z tym silnikiem (75KM) i po mieście potrafił spalić 9l/100km (benzyny). Valteki rzeczywiście są tanie i łatwe w regeneracji ale to tyle jeśli chodzi o zalety. Najlepsze wtryski do tego silnika (oczywiście...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Witam Wracam z nowymi wieściami Miałem nowe przygody z autem. Już miała być kasacja (2001 r) Tym razem sobie jednak poradziłem a efekt był nadspodziewany. Objawy: Stopniowy dalszy spadek mocy pomimo odpiętych klapek. Kontrolka z kluczykiem po każdym przekroczeniu 3.2 t obr. na dłużej niż 5 s. Ok 120 -130 km/h na 5 biegu , na czwartym przy wysokich obrotach...
Nie zgodzę się z Tobą , to nie jest mapa kalibracyjna , tylko przeliczeniowa , określająca napięcie na pompe dla konkretnej dawki paliwa , tak aby procesor wiedział jakie napięcie podać na pompe dla danej dawki paliwa , to musi określać mapa , inaczej procek tego sobie nie obliczy . OK Podsumowując jest to więc przypisanie dawki dla konkretnego napięcia...
Witam Pojawia mi się co kilka / kilkanaście kilometrów błąd P0420 (na wyświetlaczu standardowy błąd Check Parking Break System). Po podłączeniu pod OBD wszystko się wstępnie wyjaśniło. Autko ma przebiegu 210kk. Ze względu na cenę nowego kata czy nawet po regeneracji chciałbym mieć już jakąś wiedzę przed wizytą w ASO lub innego mechanika. Czy z wstawionych...
Witam wszystkich! Udało mi sie w koncu dojść do tego co powodowało skakanie auta podczas delikatnego dodawania gazu. A w sumie nie mi, tylko fachowcom z zakładu zakładającego instalacje LPG!!! Polecam gorąco, zakłąd na ul. Kościuszki w Bydgoszczy, nowy zakład ale posiadajacy wykfalifikowanych pracownikow i co wazne z doświadczeniem pozwalającym na usuwanie...
Co do silnika w W211- trudno mi się wypowiedzieć, jak do mieszanej jazdy nie bałbym się diesla. Sporo informacji możesz wygrzebać na forum W211 (bez rejestracji też da się poczytać) http://www.w211.eu/viewforum.php?f=29 P407 dla pańci... 2,0 HDI na Siemensie, w sedanie, fajna rzecz, ale: - zależy jaki przebieg (rzeczywisty) i stan techniczny i optyczny....
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Skasowałem wszystkie błędy i Przejechałem się, jedzie normalnie, turbo działa, ale w komputerze teraz zostają takie błędy https://obrazki.elektroda.pl/3581573900_... https://obrazki.elektroda.pl/4366484000_... https://obrazki.elektroda.pl/9492443700_... I takie odczyty https://obrazki.elektroda.pl/1640753300_...
Miałem nadzieję że ktoś napisze że to wina pompy paliwa. Walczę z tym już 1,5 roku. Oto co zostało zrobione i sprawdzone. Wszystko na przestrzeni ostatnich 15.000 km. Niektóre mogą nie mieć związku ale także je wypiszę: Zostało wymienione: 1. Wymiana rozrządu 2. Wspawanie nowego łącznika elastycznego na wydechu 3. Wymiana filtra powietrza 4. Wymiana...
Witam, Przedstawiam historię pewnego samochodu i bardzo proszę o pomoc w kwestii jakichkolwiek uwag mogących mieć wpływ na istniejącą sytuację. Problem dotyczy samochodu: - Opel Insignia 1.6 turbo, benzyna, moc 180 KM. silnik A16LET rok prod. 2010. - samochód po raz pierwszy trafił do warsztatu 07.10.13 na standartowy przegląd po 120000 km. i z rzeczy...
Witam wszytkich. Awaria Ģłowicy silnika KIA Sorento 2.5 CRDI 140 KM 2004r. 1. objawy - na zimnym silniku biały dym z wydechu o charakterystycznym lekkim zapachu glikolu ustępujący po nagrzaniu silnika. - Ubytek płynu chłodniczego - Pojawienie się płynu w układzie chłodniczki EGR oraz co za tym idzie w kolektorze dolotowym. - Pojawienie się płynu...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam i prosze o pomoc w interpretacji pracy zaworu EGR. Na początku musze podać parę szczegółów które sa bardzo istotne. 1.Przy wymianie wydechu znalazłem pokruszone fragmenty wkładu filtra DPF w rurze ,wywaliłem więc środek-częściowo. http://obrazki.elektroda.pl/5174969100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5122817500_1...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
kolektor dolotowy nieszczelny kolektor dolotowy renault kolektor dolotowy
regulator pieca podłączenie sterować klimatyzacja peugeot maszyna schemat
schemat sterownika citroen berlingo zniszczenia przez ślimaki
Ciśnienie doładowania Seat Ibiza 6J 1.4 TDI - jakie powinno być? Dlaczego kable energetyczne są lakierowane?