Witam. Filtr jest przeważnie koło elektrozaworu przed reduktorem. Zmniejsz ilość podawanego gazu jak za dużo go idzie (śmierdzi) przez wkręcenie śruby regulacyjnej membrany.
U mnie po regeneracji reduktora, landi nie podawał prawidłowo gazu bo za mocno dokręciłem śrubę od ramienia mocującego membranę.Tę z 1 zdjęcia pod niebieskim elektrozaworem.Po poluzowaniu wszystko wróciło do normy.
Moim zdaniem ciśnienie robocze powinno być ustawione w okolicach 1.3. Jeżeli jednak miałeś ustawione ciśnienie na 0.95 to twój opis sugeruje regenerację parownika.
Reduktory LANDI są bardzo oporne na naprawę - daj sobie spokój
Tylko nowy . Pozdrawiam
Naj prawdopodobniej masz reduktor do regeneracji,ile masz przejechane na tym reduktorze?
Witam Planuję zakup zestawu do regeneracji reduktora Li-02. W internecie znalazłem film z demontażu ale reduktora IG1. Czy ktoś z was regenerował Li-02 i może się podzielić uwagami, ew. instrukcją? Czy proces jest podobny jak w przypadku IG1? Kolejna sprawa po regeneracji to wtryski. Na jesień wymieniłem 2 wtryskiwacze teraz zastanawiam się czy wymienić...
to na pewno reduktor SE81
witam, temat raczej zamykam po wymianie całej instalacji LPG pomogło :) ps. zostały jakieś części jakby coś sterownik, mixer, krokowce, reduktor Landi Renzo po regeneracji. pozdrawiam.
Witam Może reduktor wymaga regeneracji 6 lat to sporo dla reduktora chyba ze już robiłeś wymiane membran w reduktorze.
ile przejechane jest kilometrów na tym reduktorze jeżeli regulacja nic nie da to do wymiany lub regeneracja reduktora.
Spotkałem dokładnie taki sam problem Uszkodził się sterownik , wymiana czy regeneracja reduktora to zbieg okoliczności . Zakładam że nie popełnił kolega błędów podczas montażu . połączenie czujnika elektrozawór . ale one nie mają wpływu na zgaśnięcie kontrolki. U mnie po wymianie sterownika wszystko wróciło do normy. Szkoda że nie ma końcowej odpowiedzi...
to bardzo trudny reduktor,pewnie pomyliłeś podkładki aluminiowe M5 albo ich zapomniałeś.
Macie problem, regenerowałem taki reduktor w wersji 120 i spoko. Jak już kupić reduktor inny do od Landi. Można wsadzić dowolny inny reduktor i też będzie działać. Zaletą regeneracji po uprzednim sprawdzeniu czy każda śrubka się wykręci (często już się nie da) jest to, że nie wymaga zmiany mocowania i przewodów.
Błąd Kolego,otwiera się i przymyka ze wskazania sondy,bogaty sygnał przymknięcie,ubogi sygnał otwieranie.Jeżeli wskazania sondy są prawidłowe na PB w zakresie 0-1V to masz niewydajny reduktor gazu do regeneracji lub wymiany.
Ok dziękuję! Po dwóch godzinach jak wróciłem do auta to się przełączył normalnie na gaz ale z czasem jak się jedzie to ten problem znowu wraca. 3 miesiące temu była robiona regeneracja reduktora może z nim jest problem.. Dzięki i pozdrawiam. Podjadę do swojego gazownika.
Wujek Gol nie pomoże?? Wpisz nazwę w wyszukiwarce i wybierz grafikę... Co 2 zdjęcie przedstawia ten reduktor w częściach..
Nie rozumiem problemu i co ma pusta butla gazowa do działania na zimnym skoro pełna i odkręcone lpg przed wtryskami do palenia? Że jak jest pusta butla to na zimnym odpala a jak już pełna to nie odpala nawet mimo że ficzynie gazu nie ma bo przecież już odkręcałeś węże gazowe do wtryskiwaczy? Sprecyzuj bo cuda się dzieją. Czy masz jeszcze jakieś przewody...
Przed wymianą reduktora (wymiana czy regeneracja?) było lepiej czy tak samo z ruszaniem i spalaniem? A jakie odcinki robisz?
To zrób inny test ,uruchom silnik przełącz na gas zakręć zawór na butli wypal gas aż silnik zgaśnie i odpal na PB jeśli będzie ok to odkręć zawór na butli jeśli znów zacznie dusić silnik to reduktor i elektrozawory do regeneracji lub wymiany.
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Popraw regulację membrany głównej reduktora, po prostu zmieniła już swoje właściwości. Polecam również regenerację - koszt niewielki i godzina pracy.
Instalacja do regulacji lub jesli sie okaze reduktor do wymiany, nie bardzo polecam regeneracje poniweaz sa problemy z gwarancja. Pozdrawiam.
Cześć też mam Renię 1,8 mono '96 i sporo problemów z reduktorem Landi , pali 15 a po wizycie u gaziarzy 20 l. Tragedia . przedewszystkim problem z wolnymi obrotami. Przed regeneracją redukrora palił w mieście w ok 13 l. Teraz to już mam ochotę wywalić ten reduktor. Czy może sami też go rególowaliści ?
Auto Skoda Roomster 1.4 MPI przebieg 155 tyś. Problem z mocą na gazie z przyśpieszaniem Reduktor Landi renzo li1 0. Mam następujący problem po dwukrotnym zużyciu się wtryskiwaczy Med. Przeszedłem w końcu na wtryski Vercesi 5.0 bo miały być bardziej odporne na zabrudzenia itp.. Niestety po dwukrotnej wizycie i regulacji u Gazownika problem nie mija auto...
Osobiście jeżdżę Mondeo 1,8 (115KM) na gazie i jestem ogromnie zadowolony. Po przebiegu ponad 300 tyś. km ( w tym 150 tkm na LPG) auto hula jak należy. Osiągi to ok. 200 km./h średnie spalanie w granicach 10 l/100km na LPG Oczywiście. Auto nie przebyło żadnych napraw silnika, z wyjątkiem wymiany sondy lambda, przebicia katalizatora oraz regeneracji...
W moim aucie jest LPG firmy LANDI REZNO a reduktor typ IG1. Pojawił się problem - samochód na gazie przy ruszaniu zachowuje się jakby brakowało mu gazu (ale nie zawsze). Na benzynce jest OK. Zauważyłem że jak przejadę po jakiś nierównościach to nagle brakuje mu mocy. Czasami robi "żabkę" przy ruszaniu. Jest to dość męczące bo dzieje się to w sytuacjach...
LI02 to reduktor nadciśnieniowy prod. Landi Renzo do instalacji sekwencyjnych. Nie ma króćca , który ma być niepodłączony - chodzi zapewne o króciec podciśnienie (φ 5mm) , który powinien być podłączony do kolektora ssącego , bo reduktor ma stabilizować ciśnienie względem miejsca wtrysku a nie atmosfery. Chyba ,że sterownik ma taką opcję podłączenia...
Wszystko zależy od tego ile ktoś chce zarobic i jakie materiały zastosuje.Zestaw za 70 zł będzie wyrobem rzemieślniczym jeżeli zestaw Oryg. kosztuje np.120 zł ( a np. do Landi Renzo żaden rzemieślniczy zestaw nie ma dżwigni I-ego stopnia to po jakiego fraka go regenerowac jak i tak działac nie będzie)do róznego typu reduktora to niektórych nie opłaci...
Jesteś niezastąpiony.Dzięki za szybkie info. Przeróbka pneumatica to nie na moje możliwości :-) Poza tym nie mam pojęcia jak miałbym tam elektrozawór zamontować - zamiast pociśnienie..... Jak w pneumaticu regulowany jest zawór obejściowy ? ozohozi ? Dlaczego nie mogę tego wyregulować -to norma ? Regeneruję więc landi (membranki, gumki, kolanka) - napisz...
niestety musze cie zmartwic elektrozawor z filtrem to nie jedyny twój problem.na zdjeciu pokazales reduktor do pierwszej generaci (gaznik)a ty masz druga da sie z tym jezdzic.ruznice polegaja na:sterowaniu elektrycznym zaworem gazowym w reduktorze odcinajacym gaz w drugiej gen. a u ciebie zaworem tym steruje podcisnienie z kolektora podlaczone do cienkiego...
Witam mam taki problem nie zawsze ale ostatnio coraz częściej... mianowicie dzieje się tak np rano wsiadam do auta odpalam na PB jadę przełączam na LPG i obroty spadają jak by gazu nie było auto się toczy lecz nie gaśnie (pedał gazu w podłodze obrotów brak)... by jechać na LPG muszę go rozpędzić i przerzucić na LPG i toczyć na biegu aż po jakiś 30sec...
Raczej tak. Właśnie puszcza podciśnieniem. Jak sprawdzić? Drugi koniec wężyka, który wychodzi z króćca podciśnienia reduktora i włóż do jakiegoś naczynia z wodą. Obserwuj przez jakiś czas czy nie puści bańki. Jeśli tak to reduktor do regeneracji. Ale to tamtędy gaz ucieka przez króciec podciśnienia? Myślałem, że przez ten wężyk co idzie do filtra fazy...
wlot powietrz nie jest skierowany do przodu, przez te 25 000km nie było z tym problemu. Chodzi mi raczej o odpowiedź czy to możliwe, że po tak małym przebiegu membrana zesztywniała, a może coś w parowniku uległo zanieczyszczeniu(może jakiś zaworek) i czy bawić się w regenerację tego parownika czy dołóżyć i kupić Lovato lub Landi wiem, że na ten temat...
Na szczęście nie żyje tylko uszczęsliwiam tych którzy trafili na druciarza. Kolega z forum wywalił fabryczne cng z jakiegos opla 1.6 turbo 150KM - wymagało wykodowania Landi z ecu Pb. Wtryski boscha zastąpione barracudami i dotoczonymi adapterami, stag qbox basic i kme tur. Osobiście stroiłem tą instalacje z AFR i jakoś ze dwa lata już jezdzi bez problemów....
Witam Instalacja III Gen._IGS Landi Renzo zamontowana w BMW 735IA model E 32 ,1992 rok.montaż ok 140 tys km temu. Tak jak w temacie średnie spalanie z 14-15 l/100 km,nagle wzrosło do 26l. Pojawił się zapach gazu-wizyta w stacji diagnostycznej-nieszczelność w pobliżu elektrozawór (z filterkiem)a reduktor IG1.Podczas przyśpieszania czasem było lekkie...
No to wszystkie znaki wskazują, że po naprawie szkodnik wróci do zdrowia. Odezwę się jak odbiorę auto na dziś nie było gotowe bo jeszcze rozrząd kazałem zrobić, 40kkm tylko miał ale jak to mówią "poszła krowa niech idzie i ciele". Edycja z 07.02.2016 godz: 8:00. Auto zrobione silnik na Pb pracuje idealnie bez żadnych zakłóceń, żadnych drgnięć. Za to...
reduktora landi regeneracja reduktora regulacja reduktora landi
schemat voltcraft ominąć proxy schemat przekaźnik optoizolacją
neonówka świeci czujnik uderzeniowy znajdować
Termet Silver Pro - problem z wygasaniem pieca przy niskich temperaturach Brak reakcji potencjometru balansu w Radmor 5102