Podaj jaki tam masz reduktor. Jest bardzo mozliwe, cisnienie rozprężającego gazu wyrzuci Tobie płyn.
Miedzianą zakręcasz całkowicie a regulujesz plastikową. Tu masz podobny reduktor. http://elpigaz.com/files/strefa%20B2B/do... Masz tam też opis regulacji na registrze
Kup przewody i filtr powietrza, wymieni je każdy średnio-rozgarnięty osobnik, zmień serwis Lpg, za 4 stówki to kupisz nowy kompletny parownik.
Witam. Filtr jest przeważnie koło elektrozaworu przed reduktorem. Zmniejsz ilość podawanego gazu jak za dużo go idzie (śmierdzi) przez wkręcenie śruby regulacyjnej membrany.
napisz kilka informacji, jak zachowuje się auto, a postaram się pomóc: Auto po przełączeniu na benzynę i przy ponownym uruchomieniu trzeba długo kręcić rozrusznikiem. Diagnoza: zbyt duża dawka gazu jest podawana na wtryski. Winowajcą jest silnik krokowy. Wymiana powinna załatwić temat. Ostatnio kupowałem na [url=http://www.kuk.otwarte24.pl/15,Kolt...
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
Sztywna przepona w reduktorze. Wymiana lub w ostateczności regeneracja reduktora.
Regeneracja reduktora pomogła. Jest OK. Dzięki. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, może w przyszłości Twój temat być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
korky Mechanicznie możesz się pobawić, chodzi o regeneracje reduktora natomiast ustawienie odpowiednie instalacji lepiej z tym udać się do specjalisty. Chociaż jeżeli chodzi o tą instalację nie ma ich dużo.
Myślę, że Kolega bohun2006 może mieć rację, że problem jest w parowniku. Może po prostu jest nieodpowiednio dobrany do silnika. Wg mnie nie jest to problem nieodpowiednie dobranego reduktora, bo problemy byłyby gdzie indziej i chyba poważniejsze. Wg problem jest w za późnym podejmowaniu pracy przez wtryskiwacze po hamowaniu silnikiem lub być może wtryskiwacze...
Masz stożek.... ja zawsze dodaje kleju do gwintow zielonego.
Reduktor musiałem regenerować bo po zgaszeniu silnika na lpg gaz zalewał silnik i miałem problem z ponownym odpaleniem na benzynie To przecież wskazuje na uszkodzone wtryskiwacze a nie reduktor. Po regeneracji reduktora , zregeneruj wtryski i jedz na regulacje.
Uzupełniasz płyn na zimnym można sciskać wąż chłodnicy , na goracym zawsze płyn ci pójdzie w górę. I w wyrównawczym uzupełnij płyn . Korkiem potem podsysa sobie braki.
Witam mam kolejny problem ze swoim wózkiem->Seicento Mianowicie spadek mocy na LPG głównie na nie dogrzanym silniku i spalanie gazu poszło do góry jak na 1,1 fiata 9 l trochę dużo Co myślicie odnośnie reduktora wymieniać/naprawiać?
I jakie postępy? Regeneracja reduktora zrobiona?
Sterownik bigas aeb2568 5,6,8 cyl. Wtryski również bigas. Kod silnika abz. Błędów nie ma, czasami tylko na zimnym silniku wywali wypadanie zapłonów na różnych cyl. Jak się trochę rozgrzeje to chodzi super. Sterownik gazu nie zapisuje błędów Dodano po 3 Dobra panowie dzisiaj dorwałem po długim poszukiwaniu fajna wersję programu która mi pokazało wkoncu...
A możesz mi doradzić jak odpowietrzyć układ po regeneracji. Trudno mi tak jednoznacznie odpowiedzieć, bo nie wiem jak wpięty masz reduktor do układu chłodzenia i nie znam przestrzennego układu chłodzenia w Twoim samochodzie i jakie tam są niuanse. Mogę powiedzieć jak to załatwiam w swoich samochodach (mam dwa zagazowane). Przed wypięciem reduktora...
Reduktor do wymiany, regneracji. Jaki to reduktor?
Dziękuję bardzo za powyższe informacje. W międzyczasie sprawdziłem w specyfikacji Interfejsu RS232, że nadaje się do obsługi produktów firmy AEB. W opisie komputera doczytałem się, że: "[i]Komputer KING programowany jest za pomocą odrębnego, w stosunku do instalacji OMVL DREAM, oprogramowania które dostarczamy wraz z zakupionym sterownikiem [i]". Wizualnie...
Tak kolego,po pewnym przebiegu od regeneracji parownika-reduktora należy powtórnie powtórzyć proces regulacji w celu zoptymalizowania dawki gazu dostarczanej do silnika. Do wykonania takowej regulacji winien być użyty analizator spalin....
Odgrzeje kotleta, a co mi tam. Przynajmniej znam podpowiedz na to pytanie i innym się na przyszłość przyda. A więc, za problemy podczas rozruchy jakie koledzy opisali wyżej w parownikach BRC jest odpowiedzialny zawór, który w nich jest zabudowany (ta niebieska cewka na parowniku) po pewnym przebiegu gumowa uszczelka w nim tak twardnieje ,że niema szans...
Witam. Mam reduktor Landi Le98 problem polega na tym że na zimnym silniku woogóle nie chodzi i muszę czekać aż silnik osiągnie pełną temperaturę i wtedy wszystko jest OK . Na poprzednim parowniku jaki miałem a był to MMgaz chodził i na zimnym i gorącym . Co to może być za przyczyna ?
Teraz pyranko: czy moze sie cos stac poprzez jezdzenie na zbyt wysokim lub zbyt niskim cisnieniu w reduktorze? Nic się nie stanie, sterownik gazowy odpowiednio skoryguje czas wtrysku.
W przypadku pierwszej generacji to tak pomiędzy 50-60 stopni . Choć wielu by zapewne dyskutowało by o tym . Podejrzewam że u kolegi został źle poskładany reduktor ciśnienia i jest za wysokie ciśnienie gazu w parowniku co skutkuje tym ze jak dodasz więcej gazu do silnika dostaje się więcej lpg niż powinno . Powiedz jakie masz wolne obroty na benzynie??
dokladnie tak . miedzy w-wa a radomiem
Tak czytałem o zmianach, Prins wprowadził je w 2007 roku i róznica w budowie reduktora polegała na tym że miał jedną membranę. Moja instalacja jest z września 2003 i widać że posiada dwie membrany.
Cześć, mam problem, moze ktoa będzie w stanie mi doradzic. Otoz chcialem zregenerowac reduktor. Rozebralem, zlozylem. Nie wiem czy musze wymieniac barylke na rurce idacej z elektrozaworu do reduktora, czy moze zostac poprzednia? Czy dopiero to wyjdzie jak wszystko zmontuje i odpale?
Reduktor do wymiany. Przy dzisiejszych cenach regeneracja jest nieopłacalna. Z reduktora nie ma prawa nic się wydostawać poza króćcem wylotowym. Oczywiście można go naprawić lecz tylko przez odpowiednie firmy. Generalnie zdrowie i życie jest cenniejsze niż jakiś reduktor. Acetylen jest naprawdę niebezpiecznym gazem.
Regulacja na pewno jest tylko pewnie jej nie widziałeś.Regulacje zleć komuś kto się zna i nie prubój sam bo tylko możesz sobie zaszkodzić.U mnie regeneracja parownika zakończyła się wymianą na nowy.
Dabu a po co mi jest potrzebny gazownik skoro mam interfejs i wszystkie parametry mogę sprawdzić i sam ustawić? PS: Gazownik też nie wyssie sobie parametrów z palca a pomiar przed regeneracją nic by nie dał skoro reduktor był uszkodzony.
Trzeba wyregulować instalację na nowo, po regeneracji jest inne ciśnienie na reduktorze przez co zmienia się wydatek wtryskiwaczy gazowych.
regeneracja lub wymiana reduktora i wtryskiwaczy,wiecznie jezdzic nie beda,masz duzy przebieg
Jeżeli chodzi ci o klapki anty wystrzałowe na kolektorze ssącym to mają dolegać szczelnie a co do reduktora OMVL to nie znam jego budowy.pozdrawiam
Witam Postanowiłem dzisiaj zabrać się za instalacje w moim Oplu Calibra 2.0 8v Instalacja 2 generacji sterownik bingo m reduktor at07. Regeneracja poszła super wszystko ładnie spasowało się itd zastanowiło mnie tylko jedno na elektrozaworze był taki nagar ze to nie miało prawa działać, wyczyściłem styki do tego elektrozaworu po masie jest podpięty czujnik...
Sprawdz czy czasem czujnik temperatury reduktora ma właściwe połączeniem,wydaje mi się że tam jest problem.
Spotkałem dokładnie taki sam problem Uszkodził się sterownik , wymiana czy regeneracja reduktora to zbieg okoliczności . Zakładam że nie popełnił kolega błędów podczas montażu . połączenie czujnika elektrozawór . ale one nie mają wpływu na zgaśnięcie kontrolki. U mnie po wymianie sterownika wszystko wróciło do normy. Szkoda że nie ma końcowej odpowiedzi...
Jaki przebieg ma instalacja? Czy przez te 10 lat czyściłeś wtryski lub robiłeś regenerację reduktora, wymieniałeś membranę itp cokolwiek?
kolega wyżej ma racje napisz jaki masz sterownik lpg. Może masz problem z lamdą. Jak sonda pokazuje ze ubogo to ci automatycznie na krokowcu wzbogaca. Reduktor na pewno już ma dość (regeneracja lub ymiana)
po pierwsze regulacja jak nie pomoze to reduktor do regeneracji lub wymiany
Tylko pod konpa tam w błędach wyświetli jaki jest problem.
Dziękuje Wam bardzo za pomoc po pełnej regeneracji reduktora i jego wyczyszczeniu auto codziennie rano idealnie odpala! Jedynie co się zmieniło to pokazuje inne spalanie na komputerze. Większe o około 1.2 litra. Ale na razie przez 1.5 tygodnia jeździ idealnie, wycieków też nigdzie nie widać! Pozdrawiam serdecznie Dodano po 3 Według otrzymanych porad...
Dodam jeszcze, że ostatecznie reduktor zregenerowałem. Kupiłem ten zastaw naprawczy. http://www.drypa.pl/produkt716_MEMBRANY_... Sama wymiana nie była specjalnie skomplikowana. Przy wymianie - istotne jest chyba tylko to, że rozstaw otworów wbrew temu co się wydaje na pierwszy...
zakręć butlę z gazem, pojeździj na PB i zobacz czy będzie to samo, jak się poprawi to masz reduktor do regeneracji
cisnienie przestawilem poniewaz po regeneracji reduktora mialem ustawione "na oko" silnik to wolnossace V8 o mocy 209km czyli ok 26km z cylindra wtryskiwacze to keihin- kolor musze sprawdzic program tak jak podejrzewales to 2.5.1 Dodano po 6 jakie paramery podac do ewentualnej dyskusji? rozumiem ze odczytac je na wolnych obrotach i przy rozgrzanym silniku
Ciśnienie na reduktorze przy min. obciążeniu (na wolnych obrotach) powinno być od 1,1 do 1,3 bar. W reduktorze Zavoli jest regulacja ciśnienia w tylnej części reduktora. Jeżeli masz odpowiedni program, możesz sprawdzić jakie jest ciśnienie na wysokich obrotach , a najlepiej podczas jazdy. Jeśli spada poniżej 1 bara, proponuję regeneracje reduktora....
Ok dziękuję! Po dwóch godzinach jak wróciłem do auta to się przełączył normalnie na gaz ale z czasem jak się jedzie to ten problem znowu wraca. 3 miesiące temu była robiona regeneracja reduktora może z nim jest problem.. Dzięki i pozdrawiam. Podjadę do swojego gazownika.
Jak ktoś mam problemy finansowe i sporo wolnego czasu to może robić regenerację reduktora. Przy cenie nowego reduktora regeneracja starego nie ma sensu. Jak ktoś napisał wcześniej warto regenerować wyłącznie reduktory dużej mocy do 300KM w górę. Zabawa z mniejszymi jest ekonomicznie nieopłacalna. Przynajmniej dla gazownika. Dlatego oni wstawiają nowe...
Instrukcja PL regeneracji reduktora z tematu postu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nowe to nowe,zdaza sie ze po regeneracji reduktor nie dziala do konca poprawnie.kup nowe ,70tys odjezdzisz bez problemu
Auto było już u kilku mechaników i po skasowaniu kupy pieniędzy i wymianie sprawnych rzeczy na nowe nie zrobili nic. W aucie został wymieniony wielozawór , emulator wtrysków , wtryski benzynowe , świece , filtr fazy ciekłej , regeneracja reduktora i nadal nic. Tak to jest jak się najpierw działa, a później dopiero myśli. Też mam Prinsa i chodzi bezbłędnie....
Rozebrać parownik ponownie i złożyć prawidłowo. Strzelam w ciemno, że coś kolega pokiełbasił, lub "usprawnił" przy okazji regeneracji ;)
ja mam saeta ibize 1.6 75koni 96r instalacja gazowa elpigaz 1 generacji na benzynie dławi mi ja nie trzyma mi obrotow gasnie mi jak redukuje bieg albo dam na luz na gazie chodzi dobrze ale za duzo mi pali zatankowalem za 20zl gazu i zrobilem nie cale 40km nie wiem w czym problem slysze jak zaczyna syczec gaz i kopci mi tez jak zapalam na benzynie moze...
Hej. A może jest czas na regeneracje reduktora?
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Skoro była regeneracja reduktora to może trzeba też ustawić komputer gazowy bo mogły się mocno nastawy zmienić, zresztą sam reduktor po takiej regeneracji daje napewno inne ciśnienie a przecież to wg niego się ustawia ciśnienia. Ogólnie trzeba zrobić regulację gazu i podejrzeć jakie widać w nim dane z ciśnienia etc. Te valteki to bym zmieniał :)
Na 99% reduktor puszcza gaz. Regeneracja lub wymiana. Wymiana prostsza i mniej nerwów jak po regeneracji się okaże, że jest to samo.
regeneracja reduktora bardzo pomoże sztywne mambrany do wymiany a najlepiej wymienić cały reduktor
witam mam taki problem ze po regeneracji reduktora nie puszcza gazu nie wiem co jest słychać elektrozawór jak pyka ale gazu nic nie puszcza ... jakieś pomysły co może być nie tak?
U mnie po regeneracji reduktora, landi nie podawał prawidłowo gazu bo za mocno dokręciłem śrubę od ramienia mocującego membranę.Tę z 1 zdjęcia pod niebieskim elektrozaworem.Po poluzowaniu wszystko wróciło do normy.
może czas na regenerację reduktora?? jaka instalacja??
Wymiana cewki z trzpieniem jak kolega powyżej oraz regeneracja reduktora rozwiązałą problem całkowicie.
Weź jeszcze pod uwagę większe koszty badania technicznego, częściej wymienianych świec zapłonowych, koszty filtrów gazu i po 90 tys km. regenerację reduktora- stwierdzam, ze nie opłaca się jeżeli robisz mniej niż 30 tys km rocznie.
Okazało się że czujnik temperatury w kolektorze ssącym jest niesprawny + do tego dochodzi regeneracja reduktora.
A przypadkiem żaden gazownik "partacz" nie proponował wymiany lub regeneracji reduktora?
Witam! Regeneracja reduktora to bardzo zly pomysl.Prawdopodobnie jesz albo zapowietrzona instalacja albo zalana woda.Pozdrawiam.Stefan. Kolejne ostrzeżenie. Parowniki się regeneruje i jakoś bezproblemowo jeżdżą, a ta woda to gdzie niby ma być wlana?
A czy regeneracja reduktora jest skomplikowana ( brc tecno) można ją spokojnie samemu zrobić czy lepiej do fachowca oddać?
moja wypowiedź jest tendencyjna, bo zajmuję się serwisem holenderskich instalacji LPG, więc proszę to mieć na uwadze. Najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem w przypadku uszkodzenia reduktora jest jego regeneracja. Zestaw naprawczy, jak wcześniej pisałem kosztuje 50-85 zł, a trwałość reduktora po regeneracji jest zbliżona do nowego AG SGI i wynosi ok....
Moim skromnym zdaniem to jeden z najtrudniejszych w jakiejkolwiek regeneracji reduktorów . Szczerze -daj sobie na luz.
Kolega gracek1906 nic nie pisał o ekspoldowaniu, a o wyeksploatowaniu wymagającym regeneracji reduktora.
ile przejechane jest kilometrów na tym reduktorze jeżeli regulacja nic nie da to do wymiany lub regeneracja reduktora.
Zrobiłem regenerację reduktora. Wreszcie mam wolne obroty na zimnym silniku! :) Podczas wstępnej regulacji zauważyłem, że reduktor stał się podatny na regulację. Bardzo bystro reaguje na kręcenie śrubką naciągu sprężyny zaworu II stopnia redukcji. Do tego silnik zrobił się mocniejszy w wyższym zakresie obrotów, co oczywiście bardzo mnie cieszy ;) Wszyscy...
Najlepiej żeby sam szofer się wypowiedział ile przejeździł bo nie ma co gdybać. A membrany wszędzie po takim czasie się zużyją. Można tanim kosztem wymienić o ile wie się jak zrobić regenerację reduktora i ponownie ustawić/wystroić instalację.
jest to gaznik wiec niema sterownika sondy tak wiec sonda nie ma znaczena w tym przypadku,regeneracja reduktora nie zawsze przynosi zamierzone efekty ... a do tego, emulator sondy lambda służy do bezproblemowej jazdy później na benzynie. Skoro po regeneracji jest reduktor to zapewne wystarczy doregulować mieszankę.
Witam wykonałem z powodzeniem regenerację reduktora gazu firmy ELPIGAZ robiłem przy tym zdjęcia i postanowiłem pokazać je na forum może komuś się przydadzą poglądowo. Zestaw naprawczy zakupiłem u zaufanego sprzedającego na ALLEGRO za 74 zł.
Szczerze mówiąc te reduktory średnio się chciały dobrze zachowywać po regeneracji, często gwinty w reduktorze pod te małe "imbuski" potrafił "wysypać się" przy odkręcaniu a i miejsca membran i elementów reduktora potrafiły skorodować i puszczać gaz na zewnątrz. Osobiście nie polecam regeneracji tego reduktora ze względu na te wycieki. Lepiej już chyba...
to co piszecie o regeneracji reduktorów to nie do końca prawda nie każdy po wymianie kpl.naprawczego będzie się zachowywał jak powinien podstawą jest dokładne wyczyszczenie całego środka(proponuję rozpuszczalnik nitro i twardy pędzel) Tomasetto,o którym jest temat,jest jednym z prostszych w swojej budowie,więc naprawa powinna się udać odradzałbym regenerację...
Reduktor do wymiany lub regeneracji.
Witam prawdopodobnie masz do regeneracji reduktor .Reduktory lpi gaz mają ten właśnie problem co do kosztów to membrany kosztują około 100pln:D
Z tego co piszesz wynika raczej że powinieneś się udać do gazownika. Istnieje prawdopodobieństwo że czas na regenerację reduktora. Albo nieszczelny układ dolotowy...
Słuchajcie, mam taką sprawę - zabrałem się do regeneracji reduktora KME Silver, ale nie mogę sobie poradzić z rozebraniem go na części pierwsze. Odkręciłem 4 nakrętki, wyjąłem 4 śruby które biegną przez całą grubość reduktora, ale nadal nie mogę się dostać do środka. I teraz nie wiem - czy muszę jeszcze coś odkręcić, czy po prostu gumowe membrany tak...
Regeneracja reduktora do sekwencji to wg. mnie nieopłacalny interes bo częst nie ma poprawy po wymianie jego części. Nowy reduktor do tej mocy nie kosztuje tak wiele. Jakie wtryski? Czarne ciut mało mówi. Mapsensor sprawny? Jakie ciśnienie gazu?
Parownik nie trzyma gazu = na postoju i podczas pracy na benzynie przepuszcza gaz do kolektora. 70 tys. km to dobry czas na wymianę / regenerację reduktora.
Jak ktoś dłużej siedzi w tych instalkach to nie musi poszukiwać na ślepo rozwiązania -> rozwiązanie zna z autopsji. Regeneracja reduktora to najczęściej występująca przyczyna przełączania na PB. Kup zestaw i zrób regenerację. Filmik na You Tubie: [url=http://youtu.be/zDQxj84U5N0]http://...
Regeneracja reduktora Centralka wtryskowa, np. Zenit, STAG-300 Wtryski np. MagicJet Do tego przewody i robocizna... cen sobie poszukaj.
dzięki za odpowiedź No właśnie wszędzie na zdjęciach na necie te tłoczki są skierowane nijako do góry, może tu nie było miejsca czy coś. Ale z tego co widzę i tak mnie czeka regeneracja reduktora. Pytanie tylko jaki to model reduktora.
rozumiem, że wcześniej było wszystko OK?? jeżeli tak to, chyba nie udała się do końca regeneracja reduktora, zrobił bym to jeszcze raz z wymianą membran, odnośnie braku ciśnienia na listwie, to może już któryś VALDEMAR popuszcza
Pytanie, ot tak, z ciekawości, czy problemy z przełączaniem i później w czasie pracy silnika na gazie pojawiły bezpośrednio po regeneracji reduktora lub po jego czyszczeniu, czy dopiero po jakimś czasie lub przejechaniu iluś kilometrów?
Bardzo dziękuję za podpowiedzi-mam zestaw naprawczy i podejmę się regeneracji reduktora Kolego ten zestaw jest przydajny wtedy jak ci gaz strzeli i rozerwie membrame lub pęknie od starości a nie wtedy jak masz wypracowany reduktor.!!!!
Zachowanie pasuje do ,,dmuchania w dolot" podczas jazdy. Czy ostatnio nie zostało coś przerobione w dolocie powietrza do silnika? Albo może przy okazji regeneracji reduktora ktoś zapomniał podpiąć do niego kompensację?
Tak jak napisałem wcześniej najprawdopodobniej trzeba wymienić świece i przewody a dopiero wtedy jhak nie skończą się problemy zająć się regeneracją reduktora. Pozdrawiam Wojciech Bielenin
Skontaktowalem sie z Panem ktory sie tym zajmuje.Stwierdził ze regeneracja reduktora pomoże na te objawy.Jutro jeszcze wyczyszcze silnik krokowy i zobacze jak sie zachowuje jesli nie bedzie poprawy pojade na regeneracje koszt to 350zl
Zacznij od sprawdzenia czujnika ciśnienia gazu, w następnej kolejności reduktor do regeneracji lub wymiany
regeneracja reduktora do dosc precyzyjna robota i jest wiele przykladow na forach opisujacych zakonczenie wymiana na nowy reduktor.na chwile obecna mozna jedynie powiedziec ze reduktor jest zle ustawiony.poszukaj opisow regulacji.
Dwoch gazownikow niedawno regulowalo. Nowa sonda lambda, nowe swiece, nowe kable WN, zaraz bedzie nowy mikser i regeneracja Reduktora. Rece mi opadaja. Szok.
Dokładnie tak jak wyżej czujnik temperatury. Może być też tak że reduktor do wymiany( regeneracji) dlatego masz wrażenie że nie chodzi na 1 cylindrze bo masz 4 wtryski gazu i 5 z redaktora który nonstop dobija Ci dawkę gazu
a membrany drogie żeby wymienić? Nic to nie da musiał byś wymienić cały środek. Regeneracja reduktora to mit dla centusiów bo i tak trzeba potem kupić nowy reduktor.
Nie obawiaj się wykręcić troszkę tej śruby na parowniku chociażby dla testu. Ale pewnie potrzeba regeneracji reduktora lub nowego, zwłaszcza jeśli już ma sporo nalatane, powiedzmy powyżej 80-100 tys. km.
Nie rozumiem problemu i co ma pusta butla gazowa do działania na zimnym skoro pełna i odkręcone lpg przed wtryskami do palenia? Że jak jest pusta butla to na zimnym odpala a jak już pełna to nie odpala nawet mimo że ficzynie gazu nie ma bo przecież już odkręcałeś węże gazowe do wtryskiwaczy? Sprecyzuj bo cuda się dzieją. Czy masz jeszcze jakieś przewody...
No to trzeba na "piechote" sprawdzic filtry,zmiezyc cisnienie gazu (ewent. regeneracja reduktora)manometrem,sprawdzic masy i inne polaczenia lutowane,umyc wtryskiwacze.te instalacje bez problenu wytrzymuja 120 tys km
ostatnia instalacja jaka bym wybral to chyba brc , fakt ze dlugo jezdzi bez awari , ale jak sie zepsuje to cala oszczednosc poszla w piz.. Niekoniecznie, jak ogarniesz temat wcześniej. Regeneracje reduktora zmieści się w stówce jak sam zrobisz, a nie jest to trudne. Najczęściej do wymiany są membrany, ale to normalne i nic nadzwyczajnego przy przebiegu...
regeneracja reduktora landi czyszczenie regeneracja reduktora regeneracja parownika reduktora
toroid zasilacz impulsowy formować bateri laptop ładowarka długo ładować bateria
modul zaplonowy sprzedam scanii
Automatyczna konfiguracja Panasonic DMR-E53: Auto Set Kolejność kabli zapłonowych Skoda Octavia I 1.6