czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Przeswietl jeszcze wszystkie węże od turbiny do intercoolera. Świstu nie słychać?
Witam w jaki sposób można wyregulować sztangę turbiny w 1z. Według tego co udało mi się znaleźć potrzebne będą dane o min i max ciśnieniu doładowania. 1. Więc jakie ciśnienie doładowania maksymalne i minimalne występuje w silniku 1z? 2. Co do samej regulacji (turbina jest wymontowana z samochodu) więc czytałem, że można zrobić to za pomocą sprężarki...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
http://obrazki.elektroda.net/0_125519684... Witam Zmuszony potrzebą posiadania stacji Hot Air stanąłem przed wyborem, zrobić czy kupić?. Oczywiście padło na „zrobić”. Na początku chciałem oprzeć się na jakimś projekcie z Internetu, ale niczego ciekawego nie znalazłem. Dlatego postanowiłem zrobić to samodzielnie. Największy problem...
Nie wiem jak jest w twojej turbo sprężarce ale powinieneś mięć na turbinie jakąś śrubkę to regulacji ciśnienia turbiny.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Regulacja zakończona pełnym sukcesem. Po kilku próbach udało się ustawić sztangę tak że turbina nie przeładowuje. Przy regulacji polecam delikatnie obchodzić się ze śrubą bo przekręcenie jej o jeden, dwa obroty za mocno sporo zmienia oraz obserwować wskazania grupy11- bez tego ciężko dojść co się dzieje. Bardzo dziękuje za pomoc.
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Witam Nie jestem elektronikiem ale samochodziarzem i mam nast. problem.Montuje do mojego auta turbosprężarkę i chciałbym w sposób precyzyjny regulowac ćiśnienie doładowania.Turbina ma siłownik pneumatyczny sterowany poprzez elektromagnes z wężykami który doprowadza do siłownika ciśnienie ,siłownik następnie reguluje zawór umieszczony w turbinie.W układzie...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Potrzebuję jakiegoś schematu lub choćby dobrego pomysłu na układ sterujący pracą silnika odkurzacza w zależności od podciśnienia jakie wytwarza. Zadane ma np. -0,7 Bara i takowe ma utrzymywać sterując obrotami silnika wytwarzającego to podciśnienie. Chodzi mi o utrzymanie zadanego ciśnienia w "pojemniku" podłączonym do turbinki z odkurzacza (1800W)
Udało mi się sprawdzić czujnik VSS, pokazuje poprawne wartości. Na dniach będę miał kabel, żeby sprawdzić czujnik ABS. Ogólnie wyrzuca mi taką zamrożoną ramkę: Zamrożone ramki #2: -EVENT_TIME: 243651485 s (Sat Mar 23 21:35:16 2024) - Event time -TOTAL_DISTANCE: 167264 km - Całkowity (przebyty) dystans -FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla...
Gdyby były problemy z ciśnieniem na szynie CR to nie obeszło by się bez błędów dotyczących ciśnienia - nic o nich nie piszesz . Odłączyłeś podciśnienie od gruchy i wyskoczył ci błąd ale pewnie o za małym ciśnieniu w kolektorze . Też walczyłem z czymś takim po wymianie turbo , niby wszystko wyregulowane a raz na jakiś czas muł i błąd i nie wiadomo czego...
Witam, może jakoś pomogę poruszam się trochę innym autem (Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16v - 140PS) ale problem kiedyś był podobny. Mianowicie auto przechodziło tez w tryb awaryjny,objawiało się to najczęściej podczas energicznego depnięcia w pedał na wyższych biegach od 3 do 6 właśnie po przekroczeniu 3000tys mi wywalało innym błąd ale dotyczył podobnego...
Witam! Od 2 dni mam problem ze skrzynią w moim Meśku z 2011roku... co prawda ponad 300 nalatane, auto mam od początku lipca, objaw jest taki, że jedzie, a za chwile skrzynia w trybie serwisowym, tylko jeden bieg, na wyświetlaczu Transmission Consult Workshop, czasami po zgaszeniu i zapaleniu jest ok, a czasami zgaszenie nic nie pomoże, dopiero za którymś...
Dzieki za podpowiedzi . Chodzilo mi tez po glowie sprawdzenie zaworu odcinajacego turbine . Ale martwi mnie informacja o tym czujniku typu zwarcie do plusa , wskazywaloby to bowiem na uszkodzenie elektryczne powyzszego czujnika . Z drugiej zas strony , kombinowalem tak ze awaria zaworu turbiny , moze powodowac tak skrajne wartosci (niskie) w przewodzie...
Turbo można wstępnie wyregulować na stole. Niestety regeneruje się tylko wirniki ,ośkę i jej ułożyskowanie. Układ zmiennej geometrii jest tylko czyszczony/ szlifowany. A niestety luzy na sterowaniu zmienną geometrią powodują ze ustawienia dla fabrycznie nowej turbiny nie pasują. Odepnij na chwilę przepływomierz czy ciśnienie wzrośnie (będzie wcześniej...
Witam wszystkich Mam problem z moją 406 tką przy szybkości około 130 km/h przechodzi w tryb awaryjny , na teście wychodzi błąd 0243 błąd przetwornika ciśnienia regulacja ciśnienia doładowania bieg jałowy na postoju jak przytrzymam go na wysokich obrotach też przejdzie w tryb awaryjny zaworek turbiny zmieniałem nic nie daje .Prosiłbym bardzo o porady...
Witam, Odkopię i przyłącze się do tematu mam nadzieje, że prawidłowo. Mam Citroena C4 2.0HDI 136KM z 2006 roku. Auto przy wysokich prędkościach(ok.160-170km/h) traci moc, spada prędkość i zapala się żółta kontrolka silnika, następnie po ponownym uruchomieniu moc wraca. Robiliśmy diagnostykę i wyświetliły się następujące błędy: - P1351 Przekaźnik wstępnego...
Dlaczego w szoku? mieszek Swirl - dziurawy przewody podciśnienia - przynajmniej 2 były dziurawe, reszta była sfatygowana zawór sterujący podciśnieniem - nie puszczał podciśnienia po podaniu napięcia EGR - uszkodzone, a poza tym skorodowane podmiana czujnika ciśnienia - nie wymieniałem bo był sprawny gruszki przy turbinie, wyczyszczeniu turbiny - turbina...
Siema po dłuższej nieobecności. Pacjent ten sam co ostatnio, ale problem inny. Samochód jest słaby, jak na 110 KM (czy ile on tam rzekomo ma). Podejrzenie padło na turbinę. Na postoju gruszka nie ruszała się w ogóle. Nieważne czy 800 obr/min czy 3000 obr/min. Ciśnienie do gruszki idzie, ale nie mam manometru żeby sprawdzić czy odpowiednie. Kupiłem nową...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Podłącz auto pod komputer, wejdź w blok 11 gdzie widać ciśnienie doładowania, zadane ciśnienie i wysterowanie N75 a zobaczysz jak powinno być. Możesz też sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania czy Cię nie oszukuje. Sztanga ma być wyciągnięta na wolnych obrotach. Turbine napędzają spaliny. Regulacja ciśnienia doładowania regulowana jest poprzez regulacje...
Witam, dołacze sie do tematu. Mam Audi A3 8L 2001r. 1.9 TDI PD 96KW (130km), 2 miesiace temu dawalem turbo do regeneracji bo zmienna geometria szalala i wchodzil w tryb awaryjny czasami. Po zrobieniu turbo dzialalo te 2 miesiace i zaczely dziac sie dziwne rzeczy. Rano na zimnym silniku, auto smigalo jak zawsze mialo moc i przyspieszenie bez problemu...
4626 ciśnienie doładowania turbiny 449C czujnik ciśnienia w rurze dolotowej 44A1 czujnik temperatury w rurze dolotowej 44F8 regulacja poczatku wtrysku Aleś napisał, jakie to błędy: za małe, za duże, sporadyczne, nie osiągnięte, przerwa czy zwarcie do masy??
Witam wszystkich. Od momentu zakupu auta zmagam się z problemem odłączania turbiny i błędu P0235 - Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Przekroczona górna wartość graniczna. Statycznie. Wymieniłem: - klapy kolektorów - czujnik ciśnienia doładowania - zawór N75 - usunięty DPF - zaślepiony i wyłączony komputerowo EGR. Problem...
Witam, Posiadam skodę O1 2003 r. 1.9 tdi 110km (fabrycznie, tun na 130km) i po 230 tys. km. zajechała się turbina, więc ją zregenerowałem (dokładnie nie tą samą, swoją zostawiłem do naprawy a wziąłem na wymianę "taką samą" już zregenerowaną). Turbinę założyłem i okazuje się, że coś jest nie tak, a mianowicie: - turbina działa zupełnie inaczej - równo...
Laguna 2 1,9 dci 120km podczas rozpędzania brak mocy od 2000obr zaczyna ciągnąc,2700obr dostaje kopa aż gumy zagrają. Podłączyłem pod kompa wyskoczył błąd =zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania za duża ilość zakupiłem nowy zawór turbiny dalej to samo . Podmieniłem czujnik ciśnienia doładowania wraz z wtyczką - była popękana -brak efektu. Wyjąłem...
Z tego co zrozumiałem to brak sterowania na wężu (pełny otwór) to spowoduje brak ciśnienia doładowania a zamknięcie otworu spowoduje maksymalne ciśnienie doładowania. Brak sterowania na wężu maksymalne ciśnienie doładowania, zamknięcie otworu nic nie zmieni nadal maksymalne ciśnienie.Żeby obniżyć ciśnienie musisz podać ciśnienie na ten wężyk. Można...
Nie pamiętam dokładnie wartości wydaje mi się ,że twój na 100l wody zabierze 3 m3 gazu nowe biorą 1,6m3 ale mogę się mylić ,piecyk jeśli jest długo eksploatowany a ten ze zdjęcia wygląda na co najmniej 10lat to warto pomyśleć o nowym , pierwszy plus i chyba najważniejszy na rzecz nowego to bezpieczeństwo , drugi to brak płomienia zapalającego (tz, nie...
Witam!Odnawiam temat. Mam bardzo podobny problem z moim paskiem, VW passt 1.9TDI 110km AFN 96r. Jak w temacie. Auto było sprawdzane texa i vagiem, problem jest z błędnymi wskazaniami przepływki, testowałem je 4!!!!. 1.ta co w aucie, (pierburg) - bardzo słaby zakres działania oscylował miedzy 450-550 (mogę zrobić logi) 2.używka z drugiego samochodu....
witam, w poszukiwaniu tematu bloącej turbiny wskoczyłem tutaj, a więc opiszę awarię w moim golfie tdi 1.9 110 asv, od jakiegoś roku poczułem mocny spadek mocy był słabszy i przy większych biegach wpadał w trym awaryjny tkzw NOT LAUF błąd w moim tdi to 462d regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji, w końcu oddałem do mechanika - czyszczenie...
Mechanik powiedział mi, że turbina nie ma zmiennej geometri. Żart. To nie jest żart. Obie turbiny mają stałą geometrię, a regulacja jest przy pomocy bypassów. Wielokrotnie zmieniałem przepływomierz Adaptację robisz po wymianie? Myślę że pozostało ci poszukać dobrego fachowca ze SD bo ani sam ani twoi mechanicy nie podołają naprawić tego auta Też jestem...
Witam. Dzisiaj miałem podpięte Vaga pod audi i pokazało błąd 17965- czyli regulacja ciśnienia doładowania. Może i problem braku mocy powyżej 120 km/h to rozwiąże, ale czy gaśnięcie i szarpanie całym silnikiem przy depnięciu na 1 biegu to też może być spowodowane tym ciśnieniem?? Druga sprawa to od czego zacząć najpierw sprawdzanie? Zaworek N75, zapieczone...
Przyczyn może być kilka. Przepływomierz powietrza , aby go sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczkę zasilającą i się przejechać. W moim przypadku była spora rużnica , więc wiadomo przepływka do wymiany. Może się zdarzyć że któryś z wężyków jest nieszczelny , dziurawy co zaowocuje błedami typu niewłaściwe ciśnienie doładowania itp. Więc wymiana wężyków po...
A rzeczywiste ciśnienie równe odczytanemu? zmierzyłeś jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania?
A wiec zaczynam od błędów silnika 01237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109, Zawór odcięcia paliwa - N109 00522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika - G62 01266 Przekaźnik świec żarowych - J52, 22307 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 2331 Zawór regulacji ciśnienia...
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
Nie wiem co masz uszkodzone....podałeś numer "problemu" to ci podałem zamienniki....może się nazywać np. zawór regulacji ciśnienia turbiny.....
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki...
Nie regenerowane tylko nowe wszystko szczelne na 100% na starej turbinie ten sam bład
Masz dalej problem z regulacją ciśnienia doładowania turbina ewidentnie przeładowuje.Sprawdź jeszcze N75.
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Sprawdz czy nie jest zapieczony bączek na turbinie i czy nie jest w sadzach zawór egr. Jeżeli to bedzie ok to sprawdz wszystkie przewody podciśnieniowe od vacum przez zaworki sterujące powinny być 3 (1. do regulacji ciśnienia turbiny 2. do regulacji otwarcia zaworu egr a 3. do przepustnicy tak zwanej gaszącej) aż do elementów wykonawczych.
Kolego "Jka" kolega pisze o rzeczach, które jak najbardziej odpowiadają za regulację ciśnienia turbiny, ale proszę się zastanowić czy błąd (zwarcie ..... do masy), który odczytał z Vaga autor postu jest przyczyna np. nieszczelnego zaworu lub przetartego wężyka??? Wydaje mi się, że chyba nie, bo z wężyka nie przychodzą alarmy o zwarciu do masy :). Podzespoły...
A skąd. Koło akumulatora ( po lewej) są dwa: -EGR -klap zawirowania Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania jest po prawej, na błotniku wewnętrznym, koło ściany grodziowej.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny (nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu-zła diagnoza) No bo jest zła diagnoza. 98% złych parametrów nastawnika to jego zła regulacja. Pozostałe kilka procent to zazwyczaj zatarty popychacz wskutek wycieku płynu chłodzącego. Procedura serwisowa bardzo dokładnie określa parametry regulacji - zarówno...
Skoro wywala na postoju to nie jest to kwestia ani turbo ani ciśnienia(moim zdaniem) Podczas jazdy nic się nie dzieje?
regulacja turbiny zawór ciśnienia turbiny pomiar ciśnienia turbiny
transformator przetwornicy flyback drukarka livebox metoda przekształcenia
tablet medion lifetab electrolux mruga start
BMW X3 E83 2.0i 150KM LPG – check engine po 100 km, błędy na gazie, benzyna OK Brak komunikacji pilota z samochodem: przyczyny i rozwiązania