czyli co trzeba ustawiac na zasadzie prob i błędów?
Ja bym obstawiał jeszcze 4 punkt - regulacja gaźnika.
To znaczy że masz mieszankę ubogą , kolego ustaw iglicę w środkowej pozycji a śrubę składu mieszanki biegu jałowego wykręć o ok 3 obroty. Z tej pozycji wyjściowej bierz się za regulację. Sprawdź jeszcze czystość dysz. O ustawieniu zapłonu nie wspomnę to podstawa przed regulacją gaźnika.
Ja bym sprawdził czy dobrze "leżą" te podkładki izolacyjne na przerywaczu, czy kondensator ma dobrą masę i czy nie masz gdzieś zwarcia na wyjściu przewodów z silnika najlepiej odłącz je szczególnie ten od gaszenia. Sprawdź jeszcze kabelek przy cewce zapłonowej, czy dobrze się trzyma wraz z biegiem czasu i pod wpływem drgań może nie łączy w miejscu lutowania....
W gaźniku G20 jest możliwość regulacji poziomu paliwa.
W gaźniku WSK 125 jest śruba która skręca komorę pływakową z resztą gaźnika. Jest tam siatka- sprawdź czy jest czysta. Sposób regulacji gaźnika mogę podrzucić z oryginalnej książki Naprawa WSK 125, powinno być jak zrobić przyrząd do ustawienia poziomu paliwa.
Czy musisz powtarzać to pompowanie gaźnika? Zdemontuj, przeczyść, ustaw poziom paliwa. Zainteresuj się też regulacją zapłonu.
A filtr powietrza ?
Koło w powietrzy będzie się kręcić.
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
Wydaje mi się, że jeżeli zapłon jest ustawiony poprawnie, zostaje jeszcze regulacja gaźnika, ale takie objawy dotyczą zapłonu
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Ten gaźnik jak się nie mylę jest z 175, jest po prostu za duży na ten silnik, chociaż też powinien chodzić po odpowiedniej regulacji :)
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Zmniejsz ilość oleju w paliwie do ilości podawanej wg serwisówki WSK oraz gaźnik wyreguluj wg tego samego.
Chyba dobrym wyborem byłby gaźnik "Pegaz" z "Junaka" lub Jkov 30 POH (pasował m.in. do "Syreny" i motopomp). Przy poprawnym ustawieniu spalanie będzie znacznie niższe od silnika na fabrycznym gaźniku NS-261. Inny gaźnik zagwarantuje także nieco prostszy rozruch (odpalanie). Oba są dostępne (także jeśli chodzi części) oraz nieźle opisane w sieci jeśli...
Użycie miesznaki 1:25 do silnika przystosowanego do miesznki 1:50 bez regulacji gaźnika to zalepienie syfem po całości. Kolego, nie pomieszało ci się coś? Przecież producent zalecał na dotarciu mieszankę 1:20 a po dotarciu 1:25. A z czym ten olej ma się spalać jak mieszanka już jest bogata np. A z czym spala się olej w piłach które mają podawane tyle...
Jak tak bardzo kolega chce to wrzucę opis naprawy gaźnika. Wyręczę kolegę, proszę przeczytać o regulacji za pomocą "końcówki dźwigienki A", czyli podginaniu jej w odpowiedni sposób. Z resztą przez podginanie reguluje się gaźniki w większości motocykli japońskich oraz np. bokserach radzieckich. Tak samo w gaźniku PEGAZ z Junaka, SHL czy WSK 175 1133838...
pytanie brzmi czy szczelna jest komora korbowa, bo mi się widzi, że jednak nie i stąd brak reakcji na regulację.
Skład mieszanki na wolnych obrotach nie taki jak powinien być. Czyszczenie gaźnika i jego dokładna regulacja. Sprawdź uszczelnienie do kolektora ssącego, może tam ciągnie lewe powietrze. :|
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Niektóre wersje silnika, miały korek spustowy(śrubę) w karterze. Jeśli jest - odkręć, spuść wszystko z kartera, pokop kilka razy, zakręć korek i próbuj. Trochę lepiej już prawie chodzi ale jeszcze coś nie tak może to wina gaźnika. Jak powinna być wykręcona ta śruba od regulacji powietrza?
Bardziej gaźnik do regulacji, bo ciągnie za dużo powietrza albo paliwa;) Lub nieszczelność układu(lewe powietrze)
Jak odpalasz z kopniaka to świeca po wykręceniu jest mokra czy sucha? Zostaje regulacja gaźnika i sprawdzenie kompresji. Kompresje szybko sprawdzisz u mechanika samochodowego, powinno być ok 9:1
Po pierwsze maluch ma 652ccm na dwa gary w czterosuwie. Czyli jeden gar ma 326ccm i zasysa powietrze co 720° obr wału. To jest prawie tyle samo co wsk 173ccm co 360°. Druga sprawa to przelot w maluchu 23mm w wsk 26mm ( to nie aż taka duża rużnica). Dysza w maluchu 115 w wsk 100 więc pasowałoby zmienić. Po trzecie elegant na oryginalnym gaźniku idzie...
Jeśli chodzi o np chińskie gaźniki gy6 4t to tak naprawde bardzo dobre gaźniki nawet membrany smiało dają radę, w 2 t w zależności która wersja jedne ciekną ale wiekszych problemów nie ma. Do starych motocykli wsk komar mz kiepsko z jakościa i regulacją
Regulacja pegaza nie jest trudna, przebiega tak jak regulacja każdego innego prostego gaźnika. W sieci o ogólnej regulacji jest na pewno pełno artykułów. Masz problem z jego wyregulowaniem czy po prostu kompletnie nie wiesz o co w tym chodzi? Jeżeli chcesz już się za to zabrać to najpierw sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne, gaźnik w pełni...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Aha to dzięki czyli mam do regulacji zapłon i gaźnik i ma to pomóc?? Zrobie co piszecie i opisze wnioski.
Jak nie odpala, przed ponowną regulacją wlej troszkę paliwa do cylindra, i wtedy zobacz, jak odpali to coś z gaźnikiem a nie iskrą.
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Zico odłącze jak się pojawią problemy (a to pewnie kwestia dnia/dwóch) Gaźnik napewno odpada.Paliwo zawsze jest w cylindrze.Już po idealnej regulacji działy się te "rzeczy"
Może i kolega ma racje ale właśnie poprzez regulacje tej śrubki pozbyłem sie jakis czas temu objawu własnie takiego jak opisuje kolega , który załozył temat w samochodzie marki łada samara na gaźniku . niby taki skomplikowany gaźnik a jednak regulacja tej śrubki pomogła(identycznie jak w wsk) i nie miałem juz szarpania dlatego tak sie upieram chodź...
Witam. Pozwolę sobie podpiąć się do tematu, bo akurat mam pytanie związane z takim parownikiem. Otóż chciałem zapytać czy ten elektrozawór, który widać na zdjęciu, w pierwszym poście, powinien całkowicie zamykać dopływ gazu?Co prawda, mam parownik Lovato, ale wygląda niemal identycznie. Śruby są w tych samych miejscach, przyłącza również.jedyną różnicą,...
po pierwsze zapłon , sprawdź ustawienie zapłonu szczeliniomierzem i ustawienie GMP (górny martwy punkt ) . jeżeli to nie pomoże to czyszczenie gaźnika i regulacja a także paliwo (1:20 na docieraniu, 1:25 po docieraniu )(po długim postoju można dać 1:30 aby się silnik troche rozruszał i tłok naoliwił ale to jednorazowo ) kolejne ustawienie iglicy (na...
Dziękuje bardzo za wspaniały wykład o pracy starszych i nowszych silników spalinowych niskopreżnych . Ja znam dosyć dobrze pracę silników wysokoprężnych, bo kilka lat pracowałem przy badaniach i doborze aparatury paliwowej do siników wysokoprężnych. Miałem również ciekawe rozwiązania konstrukcyjne w tej dziedzinie, które zostały opatentowane. Silnik...
A jeśli jeszcze mogę zapytać, jak to jest z dyszami łatwo rozbieralne?? Jeśli chodzi o moje umiejętności to np. Stihl pilarka ... WSK, MZ i wszelkiej maści gaźniki rozbierałem bez problemów. O firmie Dolmar to wiem nie wiele. Jutro mam zamiar zabrać się za wydobycie go i przydały by mi się dodatkowe informacje od osób tak kompetentnych jak "helena33"...
U mojego simka jest tak że jak jest zimny to chodzi wyżej na obrotach, jak się rozgrzeje chodzi niżej mimo stałych ustawień gaźnika. Miałem tak i przy wsk, mz. Normalne zjawisko. Jeśli na zimnym silniku chodzi dostatecznie nisko na ciepłym może nie dawać rady. Do tego służy regulacja obrotów biegu jałowego.
Z tym gaźnikiem miałem dużo problemów jak to z używkami, jako zamiennik zamontowałem Jikov 175 i po kłopocie.z Z pegazem oprócz kłopotów z regulacją miałem także duży luz na przepustnicy między kanałem gaźnika, po próbach reanimacji zamontowałem Jikov i było po kłopocie, potem czas nadszedł na gaźnik od MZ251.
Nie masz racji że każda zmiana w wykresie to wydech z poszczególnego cylindra. Jeśli np wepniesz sondę wąskopasmową do wydechu w maluchu nie będzie takiego wykresu. I o to chodziło. Pojazd, w którym chcę zmierzyć nieszczęsne AFR ma czterocylindrowy silnik na czterech GAŹNIKACH. Jest to motocykl, ale porównanie do malucha jest bardzo trafne. Wtedy na...
Witam ! niedawno stałem się posiadaczem za nie dużą kasę starego skuterka wodnego - uznałem że do popływania sobie wystarczy. Przy zakupie pracował elegancko silnik na wolnych obrotach i wysokich. Więc po teście na wodzie zakupiłem go. Pojechał do lakiernika tam go poprzewracali na bok i zaczął się problem. Po odpaleniu go od razu wskakuje na maxymalne...
Wróć do starego gaźnika, pali na plaka?
Po porządnym rozgrzaniu na benzynie płynnie oscyluje od wartości minimalnej do max, i odwrotnie. Czyli to jest poprawnie? A na LPG dalej tak jak napisałem wyżej. Jak skorygować wskazania na LPG? W którą stronę kręcić pokrętłem na reduktorze? Chciałbym samemu to poustawiać, ale przy okazji nie chcę narobić bałaganu. Po to w końcu skombinowałem interfejs...
Czyli na bloku powinno być 1/4/3/2. Nie jest to inne ustawienie tylko zaczyna się od 1 bo na nim ustawia się położenie wału (zapłon). Popatrz na kolejność na bloku czy jest takie samo jak podpięcie na kopułce i położenie wału. Numer powinien być od strony aparatu zapłonowego. Dodano po 12 Spotkałem kiedyś kierowcę który kupił nowe przewody do Poloneza...
Witam wszystkich! Mam prośbę o pomoc, może ktoś miał podobny problem z wsk 125, otóż od dłuższego czasu męczę się z ustawieniem iskry, wymieniłem cewkę i kilka kondensatorów, w końcu wymieniłem kowadełko, iskra raz była, raz nie, raz mocna raz słaba, aż wreszcie udało mi się i myślałem że jest ok, wsk zapaliła ale nie wchodzi na obroty, żadne regulacje...
kolejne czyszczenie gaźnika nic nie dało ale pomogło ograniczenie paliwa tak jak tylko pozwalają regulacje w gaźniku motor teraz jest w stanie przejechać 300-400 m po czym gaśnie i albo odpala z pierwszego albo lekko się przylewa ale odpala i jedzie dalej mi to wygląda na przytkane kanały powietrzne w gaźniku ale nie mam pomysłu jak go wyczyścić. a...
Droga jest przetarta. Szukaj gotowych, kartingowych rozwiązań. Tak jak pisał Art.B - seria artykułów w Świecie motocykli o przeróbkach dwusuwów. Kiedyś miałem w rękach książkę : ,,Karting". Tam też były opisy przeróbek silników. Istotne jest żeby nie robić nic ,,na pałę". W cylindrze ropiłowuje się okna, ale tam każdy mm ma znaczenie. W świecie motocykli...
Śruba od regulacji mieszanki regulujesz skład mieszanki tak żeby po przekręceniu manetki dobrze wchodził w obroty, a śruba przepustnicy to jest regulacja obrotów na biegu jałowym musisz sobie tak to wyregulować aby nie dławił się za bardzo jak będzie wchodził w obroty i żeby nie gasł, jak za dużo paliwa ustawisz śrubą od składu mieszanki to może go...
W zasadzie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Układ mierzyłby obroty silnika i przy spadku obrotów otwierałby przepustnicę gaźnika a przy wzroście ponad pewną granicę zamykał.Problem polega na tym, że regulacja (np. silnik elektryczny z przekładnią slimakową) musi działać dość szybko.Zasilanie układu można podłączyć do prądnicy silnika. Pozdrawiam
co z tym silnikiem było wcześniej ? Stał bardzo długo nie używany, w baku szlam gaźnik tak samo, w tej chwili bak jest zdjęty a na krótką chwilę dolewam strzykawką do wężyka paliwo na czas odpalenia (złapania iskry). Gaźnik zamówiłem nowy zamiennik i w tej chwili na nim odpala, mam jeszcze na gumowym króćcu gaźnik od minska. Mogę powiedzieć, że nie...
Witam. W jaki sposób wyregulować gaźnik w agregacie prądotwórczym? Jest to silnik dwusuwowy. Gaźnik wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/4253006400_1... Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest też druga krótsza śrubka...
Regulacja gaźnika to coś co trzeba okresowo wykonywać i wskazany jest ciągły pomiar podczas regulacji. Także pojedynczy pomiar na stacji diagnostycznej na wiele się tu nie nada. Jeśli to jest pierwsza regulacja np. po wymianie gaźnika lub jakiejś modyfikacji, może wymagać kilkukrotnego demontażu gaźnika, wymiany dysz, regulacji iglicy, pływaka. Taka...
Dopowiem jeszcze że po zaworach konieczne porządne czyszczenie gaźników, oczywiście z kompletnym rozebraniem na części pierwsze, wskazane w myjce ultradźwiękowej (choć i bez też się da). Dopiero potem weryfikacja dyszy i iglic, sprawdzenie zaworków iglicowych, montaż, regulacja poziomów paliwa w komorach i dopiero dokładniejsze regulacje..
Objawy wskazują na niewystarczającą ilość paliwa, więc na początek gaźnik do regulacji. Nowy gaźnik nie znaczy, że jest wyregulowany. Regulacja powinna być przeprowadzona na ciepłym silniku. Na forach jest dużo informacji i materiałów poglądowych na ten temat.
Witam sam sobie odpowiem , duzo deszczu wiec siedze w garazu. Problem rozwiazalem sprawdzilem szczelnosc przewodu do zaworu podcisnieniowego recyklazu gazu i samego zaworu po regeneracji (okazaly sie ok)postanowilem ponownie sprawdzic regulacje skladu mieszanki ,bylo troche zabawy ,ponowne wyciaganie gaznikow (to nic ale ponowne zakladanie przewodow...
Raz kuleje 1 cylinder, a raz drugi. To nie wina kondensatora, po prostu pali 1 ze świec. Czyli za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Gaźnik do regulacji. Zapłon nie ma tutaj znaczenia. Pada świeca ta, która prędzej dostanie przebicia przez sadzę, albo się zmostkuje. Świece F95P. Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125,...
Na jakim rowku powinna być zapinka iglicy? W WSK-owym gaźniku iglica miała, jeżeli dobrze pamiętam, trzy rowki więc na początek ustaw na środkowy. Jeżeli poziom paliwa w komorze pływakowej jest dobrae ustawiony (bo to też ma wpływ na skład mieszanki) to wszystko powinno być OK. Zorientujesz się czy jest dobrze w czasie użytkowania, czyli obroty silnika...
Jestem tu pierwszy raz więc witam wszystkich. Mam WSKę (jak w temacie), nie znam przeszłości tej maszyny. Na początku odpalała bez problemów, pracowała równo aż stanęła. Przyczyną okazał się ścięty klin ustalający pozycję koła magnetycznego. Po zakupie nowego koła oraz wymianie na (na nowe) cewki WN, kondensatora, kabla WN, fajki i przerywacza motorek...
A nie lepiej wstawić w wąż doprowadzający gaz do gaźnika lub wtrysku zawór ograniczający. Bierzesz kolegę i kolega wkręca silnik na gazie do np. 4500 obrotów. Ty natomiast powoli zakręcasz zawór aż silnik zacznie się dławić. Wot i cała regulacja. Opis tyczy starszych typów instalacji (I i II generacja).
Witam,mam problem z kosą stihl fs55, na wstępie mówie,zejestem trochę niedoświadczony w tych sprawach. Kiedyś miała problemy z odpalaniem więc wziąłem się za rozebrania gaźnika i przeczyszczenie.Nic nie dało pomimo,że membrany było ok. Oddałem do serwisu powiedzieli,że gaźnik do wymiany.Jednak go nie wymieniłem. Kosa nawet nie chciała odpalic po paru...
Witam, mam problem z pilarką STIHL MS210C Od niedawna po odpaleniu chodzi przez pewną chwilę bez problemu, lecz gdy zaczynam ciąć drewno to po kilku sekundach zaczyna się dusić i gaśnie. Gdy zostawię ją na wolnych obrotach to pochodzi przez kilkadziesiąt sekund, następnie zwiększają się obroty i gaśnie. Wszystko wskazuje na zbyt ubogą mieszankę, gaźnik...
A gdyby dopasować jakiś olejowy filtr powietrza? No może by i można by, ale to chyba bardzo by zmieniło charakterystykę całego układu i składu mieszanki powietrze - paliwo i trzeba chyba sporo popracować aby dopasować skład mieszanki. Myślę że bardziej prostsze i wymagające było by dopasować jakiś suchy filtr papierowy, coś takiego jak w niektórych...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Tak sprawdzony i zamyka, nawet dzisiaj rozebrałem gaźnik, tak jest iskra lecz świeca jest cała mokra i nie zapali potem dopóki nie będzie sucha. Próbowałem na innych to wcale się nie odezwie, czyszczę i zakładam, każdy tak chyba robi... Mam WSK która śmiga na starej iskrze z długim gwintem tylko podkładki założone do tego czasu, bo na każdej innej nie...
AI: Jaki typ świecy zapłonowej jest używany i w jakim jest stanie? nie wiem jaka jest ta sama co była przy zakupie AI: Jakiego paliwa używasz i czy jest ono świeże? benzyna 95 zalałem miesiąc temu Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza danych od użytkownika: - Użytkownik nie zna typu świecy zapłonowej w swoim pojeździe; jest to ta sama świeca,...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
To strzelanie w gaźnik próbuj zlikwidować lekkim opóźnieniem zapłonu. Natomiast czarne, osmolone elektrody świecy mogą być spowodowane: - Zbyt bogatą mieszanką - za dużo paliwa - do regulacji/ wymiany gaźnik - Świecą o niewłaściwej wartości cieplnej , złą przerwą między elektrodami. - Niskim poziomem sprężania spowodowanym wyeksploatowaniem silnika....
Przy pracy na podciśnieniowej (gaźnikowej) instalacji LPG rzeczywisty sygnał z sondy w ogóle nie powinien trafiać do sterownika wtrysku benzyny, zamiast niego powinien tam trafiać sygnał z emulatora i tu już zależy od samochodu jaki on powinien być, najczęściej jest to masa (0V), ale niekiedy może to być 0,5V lub sygnał prostokątny z wypełnieniem 50%...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Używa się do tego wskazań sondy lambda (sprawnej). Skodziarze w silnikach gaźnikowych wspawują w tłumik gwint aby wkręcić sondę do regulacji blosa. Przed regulacją blosa reduktor trzeba ustawić na max.Nadają się do blosa nawet te reduktory które w normalnej instalacji były by uznane za uszkodzone. Obie śruby urządzenia trzeba ustawić tak aby na wolnych...
Regulacje gaźnika i zapłonu były dokonywane kilka razy w różnych ustawieniach, linka gazu jest prawie nowa. Hamulce są prawidłowo podciągnięte, łańcucha to nigdy nie napinam na na strunę. Jakieś 3-4 lata temu robiłem szlif cylindra, zmieniałem tłok, pierścienie, regenerowałem wał korbowy. Zastanawia mnie jedna rzecz że jeżeli dam jedną uszczelkę pod...
Z tego co widzę, te piły występują w dwóch wersjach, na rynek EU i na resztę świata i regulacja w nich wygląda trochę inaczej. W wersji europejskiej śruby L i H mają blokadę i można nimi tylko obracać w ograniczonym zakresie 180 stopni - str 15 instrukcji https://www.icmsmakita.eu/cms/custom/pl/... W wersji bez blokady śruby L i H należy...
Wyczyściłem drucikiem oraz sprężonym powietrzem dwa małe otworki Mogłeś rozkalibrować dysze. To typowy sposób serwisowania mechaniki silnikowej u kowala - jest zakazane u wszystkich którzy rozumieją o co chodzi w gaźniku W twoim przekazie zupelnie brakuje takich koncepcji jak za uboga / za bogata mieszanka, regulacja kąta zapłonu itd... a potem odkręcę...
Jeśli dostane tylko gdzieś takie o-rongi to będą nowe;p znalazłem fajna stronę na temat czyszczenia gaźników suzuki, regulacji i wiele innych cennych porad http://translate.googleusercontent.com/t...
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
Mam duży problem z wolnymi obrotami w neosie 50. Gdy chce na regulacji przy manetce oraz przy gaźniku ustawić wolne obroty to albo ich nie ma (skuter gaśnie po ujęciu gazu) albo wskakują zaraz na wyższe. Rozebrałem już cały przód żeby mieć linkę na wieszku bo myślałem sobie że tylko przez nią mogą być te problemy. Składa się ona z dwóch części więc...
Kolego odkręć świecę, strzykawką wtryśnij paliwa na tłoka (nie wiaderko). Próbuj czy zapali- wynik wskaże gdzie grzebać dalej.
Przepiłowałem trochę obudowę, udało mi się przyśpieszyć i jest lepiej niemuli już wcale i nie strzela z rury ładnie sie wkreca na obroty, został tylko jeden problem gdy ruszam z miejsca na pierwszym biegu rozpędza się do 20km/h a dalej urywa i znowu przyśpiesza a dalej przerywa. Na 2 biegu jest tak samo, a na 3 i 4 mormalnie, (dodam jeszcze że mam pęknięty...
No to jeszcze raz, tym razem cytat ze 'Swiata Motocykli', od Eksperta - Tomasza Salka, ktory ponad 40 lat badal i rasowal silniki motocyklowe najrozniejszych typow / konstrukcji. I skoro nawet On nie jest dla niektorych autorytetem, to juz 'nic sie nie poradzi'... LO paliw benzynowych - zostala wypraktykowana przez ok. 100 lat, a przeze mnie i Znajomych...
Okej ale pływak raczej nie jest utopiony, dziurawy Raczej nie... ale nie masz pojęcia gdzie jest. Pytanie zatem kto i w jaki sposób regulował gaźnik. jak coś to jestem nowy w tematach motorów ponieważ posiadam motor od tygodnia. To już powinieneś wiedzieć, że to jest motorower, a nie "motor" ;) Ja nie miałem motocykla, a znałem ich budowę, są ludzie...
Masz kolego problem bo to charakterystyczna praca przy nie szczelnym silniku, zasysa sobie lewe powietrze i dlatego chce chodzić tylko na ssaniu. A regulacje robi się bez ssania. Nie mylisz może w którą stronę ssanie włączasz? To na ssaniu właśnie powinien Ci przygasać na rozgrzanym silniku. A jeśli masz dziurę, czyli zasysa lewe powietrze to bez remontu...
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Remont silnika już skończony. Większości tego co kolega wyżej napisał dowiedziałem się wcześniej. Wału nie regenerowałem zostawię to na następny rok. Wiem że da się to zrobić w domu ale nie mam przyrządów Np.: prasa,wyważarka i tyle umiejętności , wał musi być dokładnie złożony. Z początku były problemy z uruchomieniem...
(bota oznaczam bo może coś powie) Marka chinol asix muddy 125 4t Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik napisał: > "(bota oznaczam bo może coś powie) > > Marka chinol Asix Muddy 125 4T" Analiza podanych danych: - Marka: Asix - Model: Muddy - Pojemność silnika: 125 cm³ - Typ silnika: 4-suwowy (4T) - Określenie "chinol":...
Wkręć śrubę L do lekkiego oporu, następnie wykręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, jezeli nie będzie wchodził na wysokie obroty, obracaj powoli śrubę, przeciwnie do ruchu wskazówek aż silnik będzie dobrze przyspieszal. Ten gaźnik jest trudny do wyczyszczenia, dobre rezultaty daje myjka ultradźwiękowa. Jaki założyłeś tłok, jakiś tani zamiennik? Nowe pierścienie,...
Może ktoś podpowie jak wyreguliwać gaźnik w tej pilarce
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
Witam . Pomoże mi ktoś , doradzi w jakiś sposób , jak najlepiej wyregulować gaźnik ? Dzisiaj sam chciałem to zrobić , ale się nie udało , za to skuter , czasami jedzie tyle ile jechał zawsze czyli 60 - 65 km/h , a jak stanę , zaczyna przygasać , i jego prędkość nie jest większa niż 20 km/h i przerywa ;/ . czytałem a różnych forach , robiłem według wskazówek...
Witam. Posiadam takiego klasyka: Golf MKI buda 1979r od Golfa D 1.5 natomiast silnik jest 1.6 benzyna na gaźniku Solex 31 pict5. Prosiłbym o dane dotyczące wielkości przerwy na przerywaczu w aparacie zapłonowym, przerwy na świecach pod LPG oraz jak prawidłowo ustawić element w gaźniku, który steruje ssaniem (w środku jest sprężynka reagująca na ciepło...
Dodano po 2 Rozgrzewanie świecy zapłonowej przed jej wkręceniem i próbą uruchomienia silnika to metoda, która czasami jest stosowana, zwłaszcza w przypadku silników, które mają problemy z odpaleniem w niskich temperaturach. Idea za tym polega na tym, że ciepła świeca może lepiej zapłonąć mieszankę paliwowo-powietrzną, szczególnie gdy silnik jest zimny...
A silnik pęknięty na pół a wał korbowy w 5 miejsca połamany, paliwo zalewa i ciurkiem płynie ot tak sobie. Nikt za ciebie nie naprawi, a paliwo od tych wad to strumieniami nie płynie. Kolektor ssący sam się połamał i pękł od super eksploatacji. Winne temu forum elektrody. Przeczytaj sam siebie kolektor ssący i zawor ssący nie zazysal paliwa Ze strzykawki...
Twój sposób sprawdzania szczelności niczego istotnego nie sprawdza! Simmeingi puszczają nie na zewnątrz tylko do środka! W ogóle zestaw do sprawdzania szczelności "pod tłokiem" byłby bardzo rozbudowany i potrzebna by była pompa próżniowa lub przynajmniej coś w stylu duuużej strzykawki robiącej podciśnienie. Trzeba by pozatykać wszystkie wloty i wyloty...
Witam, mam następujący problem z moim skuterem. Po 3-4 dniach ciężko go odpalić. Jak odpali to strasznie dymi przez pierwsze 50 metrów jazdy. Po 2-3 tygodniach postoju uruchamianie jest bardzo trudne. Po zimie nie byłem w stanie go odpalić, więc odkręciłem świecę. Okazało się, że z dozownika do komory spalania napłynęło bardzo dużo oleju. Podejrzewam,...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Prosił bym jakieś wskazówki jak to się robi , kiedyś widziałem regulacje zaworów w samochodzie marki Ford Fiesta , mianowicie szczelinomierzem . Czy tu jesteś podobnie? Może byś wykazał trochę dobrej woli i poszukał na forum jak to się robi, jest to opisywane wielokrotnie.
bogdan3211 zaczynasz chłopie od d..y strony. W takich zabytkach należy najpierw przeprowadzić gruntowny remont kapitalny zespołu napędowego: szlif cylindra, wymiana tłoka na nadwymiarowy, nowe pierścienie, sprawdzenie przylegania głowicy i ewentualne jej dotarcie, regeneracja wału napędowego, wymiana sprzęgła i ewentualna wymiana tarcz, regulacja skrzyni...
Po czyszczeniu gaźnika maszyna ruszyła. Mam jeszcze kilka kwestii wątpliwych i z mojej strony to będzie koniec męczenia forumowiczów a pozostanie nadzieja, że odpowiedzi, jak i cały temat, będą pomocne dla innych. 1.Gaźnik. Wyregulowałem, tak jak wyczytałem tutaj – dyszę niskich obrotów (L) okręciłem na tyle, aby piła reagowała na dźwignię przyspieszenia...
Regulacja gaźnika. Ale wszystko wskazuje na brak kompresji. Czasem jest problem z chłodzeniem tzn zabite trawą i innym syfem żeberka cylindra oraz kratka na wentylatorze.
regulacja gaźnik regulacja regulacja gaźnik regulacja gaźnik demon
wiercić otwór trzeszczenie kolumny tonsil schemat skrzynka bezpiecznikowy
silnik odkurzacza naprawa silnik odkurzacza naprawa
Mercedes W220 – komunikat Alarm 102.4 MHz, radio COMAND, RDS PTY ALARM, TA/TP Olej silnikowy do Perkins 1104D Euro III – jaki wybrać? SAE 15W-40, API CI-4, ACEA E7, przykłady