witam,tekst w załączniku powinien ci wiele wyjaśnić ,n/t zasad dzialania i regulacji instalacji lpg.pozdrawiam
http://www.pdfdownload.org/pdf2html/view... http://www.ac.com.pl/programy-i-instrukc...
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
A jeśli to zwykły falownik chodzi mi o jakies dodatkowe urzadzenie ktore by działało na podobnej zasadzie o której Pan mówi tylko byłoby niezależne np obok mojego falownika Falownik on-grid (jak Afore) MUSI być podłączony do sieci aby działał. Pomyśl lepiej o przeciwdziałaniu wyłączeniom falownika. Regulacja generacji mocy biernej (o ile falownik to...
AGC - automatyczna regulacja generacji jak to dokladnie dziala i co to dokladnie robi do czego to wogole sluzy co to reguluje i jak reguluje
Charytatywnie Ci tego nie zrobi... części ~100zł (przy okazji warto zregenerować wtryski i wymienić filtry), robocizna ~150zł, ponowna regulacja ~100zł. Jeśli to instalacja II generacji to z 50zł mniej.
W reduktorach od instalacji IV generacji nie ma korka spustowego tak jak to było w poprzednich generacjach.
Witam, poszukuję oprogramowania do wyregulowania komputera gazu Vialle 2 generacja.
Na tak postawione pytanie trudno mi odpowiedzieć ponieważ robię to metodą prób i błędów. Znajdź " krótki poemat na gazu temat". Jest to opis regulacji instalacji I generacji. Dobrze wyregulowany parownik bedzie wtedy gdy na biegu jałowym krokowy ustawi się mniej więcej w pozycji wpisanej w "ustawienia pozycji wyjściowej attuatora - min" a na wysokich...
Przypomnialo mi sie jeszcze ze odkad kupilem ten samochod filtr powietrza jest w 90% zatkany. Przy regulacji powiedziano mi,że tak ma byc ale niewiem czy silnik powinien miec zatkany doplyw powietrza.
W załączniku znajduje się opis regulacji instalacji II generacji ze sterownikiem Bingo.
Witam jeżeli to 1 generacji instalacja to regulacja srubkami na gażniku nic nie pomoże, regulacja na śrubie dokładnie na wężu gazowym do miksera pozwala na zmniejszenie lub zwiększenie dawki gazu.Samochód musi być nagrzany do minimum 70 stopni i silnik przełączony na gaz.Podstawa -silnik musi pracować na benzynie prawidłowo a dopiero przełączamy na...
Tak zasadniczo, to I generacja jest najprostszym układem z manualną regulacją, II generacja jest również układem parownikowym, lecz kontrolującym skład mieszanki za pomocą regulatora (atuatora) z silnikem krokowym, na podstawie odczytu z sondy Lambda. Generacja III(, jest to układ wtryskowy LPG, który nie posiada standartowego parownika i miksera, lecz...
Każda instalacja nie ważne jakiej generacji ma możliwość regulacji. Tak samo III generacja posiada tzn dozator a następnie dystrybutor. Nie wyobrażam sobie by gaz dawkowany był od tak....
potem jeśli jest to instalacja bez silnika krokowego do gazu należało by jeszcze wyregulować zawór dławiący (ten na przewodzie parownik-mikser) ale to już inna bajka. 1. To może będziesz kontynuował temat .........chętnie poznamy dalszą regulację I generacji. 2. Jak ustawić wydatek bez analizatora spalin ??? tzn. przy braku pomiaru lambdy
Witam mam instalacje I generacji (samochód z gaźnikiem) i pomiedzy mikserem a reduktorem na wężu jest jest zamiast attuatora jakieś pokrętło ze sprężyynką. Co to jest? do czego służy i jak można tym regulować?
Oscylacje napięcia sody wynikają właśnie z regulacji składu mieszanki przez ECU, bezwładność regulacji instalacji LPG II generacji jest dużo większa i zazwyczaj jedynie "symboliczna", żeby się nazywało że jest i auto mogło jakoś przejść badanie na analizatorze spalin. W przypadku tego silnika, zw względu na układ zmiennej długości kanałów dolotowych...
Witam,szukam opisu testera programatora do instalacji 2 generacji do diagnostyki i regulacji.Jesli ktos posiada jakies szczegolowe infromacje o diagnostyce lub regulacji instacji 5 generacji tez bede zainteresowany.Dziekuje za pomoc-pozdrawiam.
Jedź do gazownika na poprawkę i regulację, I generacja to istny armagedon, przewymiarowany reduktor sprawia tylko kłopoty, tak samo dobór i montaż miksera, a spadki RPM na zakrętach mówią o tym, że mikser masz "za luźny" w funkcji przepływu.
W I generacji regulacja składu mieszanki odbywa się w zasadzie tylko na podstawie analizatora spalin i jest statyczna(śrubą regulacyjną), II generacja ma już elektronikę, analizującą odczyty z sondy lambda oraz potencjometru położenia przepustnicy(których oczywiście u Ciebie nie ma) i na tej podstawie dynamicznie dostosowuje skład mieszanki(za pomocą...
Regulujesz tak jak każdą I generację, stag 2l to tylko atrapa sterownika. Montują to tylko druciarze co nie potrafią zamontować prawdziwej II generacji.
po pierwsze nie legalne jesli nie ma elektroniki.jesli plastikowy kolektor to ryzyko powrotu do domu na lawecie.cena instalacji plus emulatory OBD bedzie niewiele nizsza lub rowna instalacji IV generacji.zdecydowanie polecam IV generacje.
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
Moje wtryskiwacze to kolejna generacja i regulację dawki ustala się małymi wąskimi podkładkami natomiast, trzpień, który zgubiłem jest elementem o stałych wymiarach i kosztuje kilkanaście zł. Temat zamykam.
a jaki junkers? zresztą sam tego nie zrobisz musisz pojechac do gazownika ktory ma pojecie o regulacji LPG 2 generacji
Ponawiam pytanie co do regulacji LPG II giej generacji LOWATO.Chodzi o wkręcenie czy wykręcenie sruby przy parowniku.Nesia pali teraz ok.9,5LPG w cyklu mieszanym.Silnik 1,5 8mio zaworowy. Ponawiam pytanie co do regulacji LPG LOVATO IIgiej generacji. Chodzi o wkręcenie czy wykręcenie śruby przy parowniku.Nesia pali teraz ok.9,5l LPG w cyklu mieszanym.
To nie jest program do omegasa,po parametrach ustawień wygląda że jest to program do regulacji instalki II generacji,ale osobiście pierwszy raz widzę
Masz w tym pojeździe jakieś regulatory położenia szczęk, może trzeba je wyregulować. Starsze pojazdy miały regulację kluczem (każdą szczękę oddzielnie), nowsza generacja ma zwykle automatyczną regulację położenia szczęk. W razie konieczności spróbuj jeszcze odpowietrzyć.
spójrz w ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... tam w ostatnim poście masz plik ściągnij go, przeczytaj i będziesz praktycznie wszystko wiedzieć na temat ustawiania instalacji gazowych I generacji, przy okazji wymień filtr powietrza
Autor dodał jeszcze regulację i tu jest cała zabawa.
To jest druga generacja. Pierwsza zamiast krokowca ma śrubę do ręcznej regulacji. Pokaż gdzie idzie kabel od silnika krokowego.
Prawda, tylko jaki sens takiej "precyzyjnej" regulacji jak to będzie tylko chwilowe. W zależności od poziomu gazu w zbiorniku, jego jakości i temperatury wszystko się będzie zmieniać.
Tak jak pisał Kraniec_Internetów, zamiast mówić w maszynie synchronicznej o mocy pojemnościowej/indukcyjnej, lepiej jest mówić o eksporcie/imporcie (generacji lub absorpcji) mocy biernej gdyż nie prowadzi do niejednoznaczności i pomyłek. Warto jeszcze wspomnieć jakie są możliwości regulacji (generacji lub absorpcji) mocy biernej w maszynie synchronicznej...
Dobrze kombinujesz, ale jest prostszy sposób. Śrubą wolnych obrotów ustawiasz silnik tak aby pracował prawidłowo, to znaczy aby wolne obroty były równomiernie i bez problemów mógł się silnik wkręcić na obroty. Następnie dodajesz gazu i utrzymujesz silnik na około 3000 obrotów - mniej więcej ale aby prędkość silnika była stała. Wkręcasz śrubę od czułości,...
15 l to troszkę za dużo, oczywiście zależy to od ciężaru stopy itp. Napisz co masz za instalację LPG. Z doświadczenia wiem że niektórzy instalatorzy zakładają na monowtrysk LPG I-ej generacji, a ta ma to do siebie że wymaga okresowych regulacji. Jeżeli masz II generację to najważniejsza jest sprawna (szybka) sonda lambda.
Zabrałem się za regulację luzów zaworowych w swoim aucie (silnik Renault F3P z gazem II generacja bez krokowca, czyli I). Pomierzyłem i wyszło tak: (liczę od rozrządu, od lewej do prawej) 1W - 0,25 (W - wydech, S - ssący; prawidłowe wartości to odpowiednio 0,40 i 0,20) 2S - 0,20 3W - 0,30 4S - 0,20 5S - 0,20 6W - 0,25 7S - 0,20 8W - 0,35 Jak widać,...
zapewne AL 700 lub 800.to II generacja i wymaga regulacji.
Weź pod uwagę że nie wszystkie sterowniki miały takie możliwości .Starsze generacje były uboższe w regulacje. Może nawet gazownik robił co mógł żeby to jechało bo silnik był kaprysił,a teraz to już nie wystarcza. Z drugiej strony to jest zasada że silnika niesprawnego się nie stroi.
Witam.Mam problem z regulacją wolnych obrotów czy reguluje się tak jak przy benynie ,czy inaczej, Może mi ktoś opisze jak to wykonać.Z góry dziękuje za pomoc,PS. instalacja Lovato. Poszukaj na google tekstu pod tytułem ,,krótki poemat na gazu temat". Niezły artykuł o instalacji gazowej I generacji.
Jaką masz intalację I czy II generację? podjedź na regulację .
Zdecydowanie Lovato. To najlepsza firma, parownik prosty do obsługi i regulacji.
Witam Dzieki za odpowiedz. A czy w II generacji do regulacji składu mieszanki centralka gazu pobiera jakieś dane z sondy ?
Sama wymiana silnika krokowego może być niewystarczająca. Trzeba by podpiąć pod program diagnostyczny instalację LPG i ustalić zakres pracy tego układu . Silnik krokowy działa w zakresie 0-240 kroków na podstawie sygnału sondy lambda. W tej chwili jak siłowo to było rozwiązane może nie działać poprawnie. Ja używam do tego by wysunąć lub wcisnąć trzpień...
......Stawiam że jest to 1 generacja bo komputera to raczej tam nie ma! ...... Jeśli masz 1 generację to na wężu między mikserem a parownikiem będziesz miał pokrętło ze śrubą do regulacji składu mieszanki. Przy 2 generacji będzie tam silnik krokowy sterowany przez komputer śledzący napięcie na sondzie lambda. Przy obecnych cenach gazu powinieneś poznać...
Tak II generacja jest z regulacją gazu za pomocą najczęściej silnika krokowego a składem steruje sonda lambda.
W zamian za przekładnik podłączyłem rezystor 1R... N I umieściłeś go w obwodzie źródła tranzystora kluczującego? Ale po co w źródle drivera - bo tym jest tu pierwszy tranzystor (IRF520). Układ bez zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego powinien generować na nóżce 6 sygnał prostokątny o wypełnieniu niemal 50% Sygnał może być blokowany przez ustawienie...
Kolego, sprawa wygląda następująco: generacja I, II i I/II wlot gazu do kolektora ma realizowany mikserem lub króćcem znajdującym sie przed przepustnicą, przy czym generacja I i I/II regulację dawki gazu ma poprzez register (śrubę regulacyjną) ustawiany ręcznie, a w II dawka gazu dobierana jest przez silniczek krokowy, generacja III podaje gaz do kolektora...
Dla słabszych polecam "Krótki poemat na gazu temat", znajdziesz go na tym forum (szukajka); Zapoznasz się tam między innymi z zasadą działania i regulacji układu mieszalnikowego I generacji.
Witam Tak się składa że to audi ma wspomaganie elektryczne . Rozchodzi się o to której generacji jest wspomaganie . I i część II miały regulacje (adaptacje ; kanał 1) wspomaganie III generacji miało zmienną charakterystykę wspomagania w zależności od prędkości jazdy. Dlatego nie można zmienić siły wspomagania . Pzdr
Sam regulujesz instalację ? Czytałeś "biblię" regulacji instalacji I generacji? mikser masz dobry, parownik nowy, myślę że to kwestia właśnie regulacji i stawiam na regulację bypasa od wolnych obrotów. Leci ci woda z rury wydechowej na parkingu? Czy spaliny po lekkim nagrzaniu i przełączeniu na gaz na wolnych obrotach są gorące, wilgotne i śmierdzące...
Czy ktoś może wie jakie wartości są przy regulacji zaworów w TOYOTA CELICA generacja 3 rok 1983-84 silnik benzyna 1.6 ccm dwugaźnikowy. Prosze pilnie o pomoc . Dziękuję.
to co na tych zdjeciach jest 300zl doplaty to 2 generacji . a to dla mnie 5 najwaznieszych zalet w porownaniu do 2 generacji : 1 zaleta : mniejsza starta mocy i momentu -> brat zwezki na dolocie 2 zaleta : nie rozwali pletwy w k-jetronicu -> brak ryzyka strzału 3 zaleta : mniejsze zyzycie paliwa 4 zaleta : instalacja nie nie jest uczulona na brudny...
To żeś chłopie pokręcił! Nie wiem do czego jest to pokrętło ale jak u mnie był fachowiec to go nie ruszał wogule. A miałem podobny przypadek, tzn bardzo wysokie spalanie, gasła świeczka i cziwnie buchał szczególnie przy odpalaniu. Zawołałem majstra, jak mi wyregulował, to spokuj był na półtora roku a zapłaciłem 25 zł. Więc nie wiem czy jest sens żebyś...
Przede wszystkim jaka Fabia, rocznik, generacja? Jeżeli I: https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/... do sprawdzenia bezpieczniki 50 i 54 II: https://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/... 57, 58 Czy nie przestały działać w samochodzie inne rzeczy, np. klimatyzacja jeżeli to II generacja? Czy regulacja poziomu świateł działa?
Dzień dobry, na prezentowanych zdjęciach jest bardzo stary zestaw wideodomofonu, SV255, jeszcze w oparciu o czarno-biały wyświetlacz kineskopowy. Widok przedstawia sam monitor, w którym nie ma dostępnych regulacji akustycznych. Wspomniane potencjometry w tej części zestawu - służą jedynie do regulacji jaskrawości i kontrastu obrazu. Wersja PV255-2.1...
Regulacja na bąbelki ma na celu ustawienie ciśnienia parownika w okolicy ciśnienia atmosferycznego lub ciut ponad to ciśnienie. Dlatego należało by zakręcić obejście wolnych obrotów (radełkowana śruba) bo obejściem gaz płynie cały czas i nici z regulacji. Po zakręceniu obejścia powinna dać się odszukać granica gdzie w miarę odkręcania napięcia membrany...
Bo oś podłużna odpowiada za generowanie mocy czynnej ze względu na to, że w tej części znajdują się reaktancje rozproszenia uzwojenia pierwotnego/wtórnego oraz rezystancje uzwojenia pierwotnego/wtórnego. W osi poprzecznej znajduje się reaktancja magnesowania oraz rezystancja rdzenia odpowiadająca za generację strumienia/pola elektromagnetycznego, to...
Witam,szukam instrukcji do Nicolaus Elpigazu lub innego systemu sterujacego 2 generacji. Inetresuje mnie opis przebiegu regulacji i diagnistyka 2 generacji.Jesli ktos posiada materialy dotyczace instalacji 5 generacji typu diagnostyke i regulacja to bede wdzieczny za pomoc.Pozdrawiam.
Witam! mira102 napisała: Czyli jak mam ściemniacz obrotowy to on by nie pasował? Odpowiem w ten sposób: jeżeli regulacja natężenia odbywa się za pomocą pokrętła, a wyłączanie dodatkowym wyłącznikiem (może być przez skręcenie pokrętła w lewe skrajne położenie lub jego wciskanie - słychać wtedy "klik"), to tak. Pozdrawiam Jan P.S. Ściemniaczami "starszej"...
Jaka jest generacja tego gazu? Chyba potzrebna regulacja.
Haha, no to gaz przestanie chodzić, pewnie jeszcze będzie parownik do regulacji (regeneracji). Taki urok I(II) generacji.
Tu masz dość dobrze opisane : Link odsyła do golfa 4, w temacie jest mowa o olfie 5-tej generacji.
Jechać do gazowników, pewnie IV generacja, zła regulacja LPG rozstraja kompa PB, być może LTFT się zmieniło i trzeba skasować wartości wyuczone i zaadaptować od nowa auto na PB, potem wymienić uszkodzone elementy instalacji LPG i ustawić auto w trasie od nowa.
Ah, nie doczytałem że na blosie. czyli w zasadzie funkcjonalny odpowiednik instalacji I generacji.. To tylko regulacja. Ale jeżeli długo jeździł z rozstrojoną instalacją i przelewał gazu to pewnie się wykonczył katalizator (o ile był)...
Ja bym zlogował do pliku obie korekty z obrotami podczas swojej jazdy a nie wymyślnej - masz już z grubsza regulację teraz to tylko dla pewności sprawdzić jak się korekty zachowują w zależności od obciążenia. Oczywiście normalna jazda a nie na jednym biegu. Zabawa na żywo wg mnie dla osób bardzo nudzących się - to przecież nie 1/2 generacja że nie ma...
Dziękuję za pomoc wszystkim :-) Dzisiaj autko już chula, a głównym winowajcą okazał się "Zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej", który faktycznie sprawiał że ECU nie uruchamiał wtryskiwaczy podczas rozruchu i który gasił silnik, podczas pracy. Zawór wymieniony na używany z innego auta i jak ręką odjął :-) Jako ciekawostkę dodam, że wg ASO...
Stara Skodovska OHV to pewnie siedzi tam 2 generacja LPG na mikserze? Jesli tak to wymiana reduktora powinna pomoc bo membrany sztywne + regulacja i powinno smigac. Założona jest 4 generacja LPG :)
Chce zaprojektować i wykonać prosty układ, generujący sygnał audio. Efekt końcowy ma wyglądać tak, że po podłączeniu głośnika pod wyjście układu, ze składową zmienną i dopuszczeniu do układy prądu stałego, głośnik ma piszczeć. Myśle o użyciu elementu do regulacji częstotliwości. Jaka ta częstotiwość powinna być? Żeby była słyszalna zapewne w granicach...
ad. 1. Ze względu na posiadanie możliwości dynamicznej regulacji składu mieszanki i funkcję odcięcia paliwa podczas hamowania silnikiem - II generacja. Można by się zastanowić też nad III-generacją ale to stosunkowo rzadko u nas spotykane rozwiązanie. IV generacja jest nieuzasadniona finansowo (koszty montażu) aczkolwiek, wbrew opinii niektórych, możliwa....
popieram kolegę Gimaka i dorzucę kilka słów od siebie. Każdy silnik benzynowy (prócz najnowszych wynalazków typu FSI VW) dobrze zniesie instalację gazową IV generacji, tzw sekwencję pod warunkiem że wszystkie komponenty będą dobrane do wielkości silnika, mocy i czasów otwarcia wtrysków benzynowych i przede wszystkim odpowiedniej regulacji takowej instalacji....
Jakie LPG (która generacja)? Na początek regulacja LPG, jak nie pomoże to wymiana sondy (przy LPG trzeba ją częściej wymieniać). Tak czy inaczej sonda wytrzymuje ok 100kkm.
Witam Rzeczywiście pytasz o loveco a mówisz o Al 700 Procedura regulacji oparta jest na instalacjach pierwszej generacji właśnie tam regulacja odbywa się przy około 2500-3000 obr/min W autroniku pozwala to ustawić przedział pracy silnika krokowego (są to średnie obroty pracy każdego silnika) ustalic odpowiedni skład mieszanki, sprawdzić czy nie trzeba...
skoro nie można nic regulować na wtrysku sekwencyjnym bo to nic nie daje . to po co w ogóle są te kropki zbieranie map , podnoszenie mnożniika opuszczanie ,korekty itp? Mapy są po to, żeby zgrać charakterystykę wtryskiwaczy gazowych z wtryskiwaczami benzynowymi, tak żeby ECU "nie widziało" różnicy i nie musiało wprowadzać korekt do swoich map podczas...
Moze tez tak być ze masz za bardzo zakręcony register co powoduje ze sterownik otwiera ci attuator na maxa (7V) przez cały cas oczywiście w takiej sytuacji pracuje to jak instalka Iszej generacji czyli nie ma zadnej regulacji składu (bo jest poza możliwościami układu)
To jeżeli w sieci SN będzie podwyższone to nie wpłynie to na sieć nn ? Wpłynie, pytanie tylko jak bardzo. Podłaczenie generacji do sieci SN obarczone jest analizą. Siec SN jest monitorowana i jest własnością dystrybutora. Zmiana przekładni WN/SN możne byc dokonana w stanie obciązeniowym. Po stronie SN wahania napiecia są pod kontrolą. Do tego zapewne...
Srubą na imbus raczej się nie kręci , ale jeśli juz jej pozycja została zmieniona i właściwie nie wiadomo jak ją ustawić to zrób tak : 1. w parowniku śrube do regulacji wolnych obrotów wkręć do końca 2. śrubę na imbus wkręć do końca 3. zdejmij silniczek krokowy lub reczny register z rury którą podawany jest gaz z parownika do mixera 4. podaj +12V na...
KS2507 bardzo starego kotleta odgrzałeś. Po ponad 2,5 roku to się chyba kol. PAWEŁ 74 zorientował jakiej generacji ma instalację. :D
NW do kontroli jak pisał kolega wyżej A kolega podał by typ instalacji która generacja i na czym polegała regulacja
Skoro do regulacji dawki masz śrubę to jest to I generacja,daj fotkę tego co kupiłeś.
Mam następujący problem: Byłem z samochodem do regulacji instalacji gazowej generacji I. Samochód AUDI 80, 1991 r., gaźnik. Przed regulacją samochód ciężko było odpalić na gazie, jeździć praktycznie nie dało się. Wymieniono świece (BRISK), kable wysokiego napięcia, filtry powietrza oraz gazu, wyczyszczono i ustawiono reduktor, wymieniono kopułki wraz...
Co do czujnika to Ci nie pomogę, ale to ustawianie gazu o którym piszesz może pomóc, popatrz orzy kolejnym tankowaniu jaka zmiana sie pojawiła. A ze sposobu jak opisano regulacje to masz chyba 1 generację instalacji
No i mamy jasność był krokowy a teraz go nie ma tylko jak w takiej sytuacji ustawić gaz , ja np miałem drugą generację bez możliwości regulacji na parowniku wolnych obrotów jeśli kolega także nie ma regulacji na parowniku, to radze zakupić ten silnik krokowy i podłaczyć pod sterwownik i wtedy problem zniknie.
Temat stary, ale odpowiedź się może komuś przyda w przyszłości: Takie same układy są w Yamaha RX-V595. Na schemacie są opisane jako Speaker Control Level czyli tak, jak kolega przypuszczał. A znalazłem je tu: http://www.humasklep.pl/index.html?searc... w cenie 7,25 zł. Ciekawe tylko, czy są rzeczywiście na stanie? Pozdrawiam P.S....
sprawdz jaki jest stan mieszanki gazowej wynika z tego ze masz bardzo prawdopodobnie za bogatą mieszanke i przy dodaniu gazu jest bardzo bogata mieszanka gazowa dobra regulacja gazu powinna załatwic twój problem jak sonda jest ok i mixer jest odpowiedno dobrany do samochodu ewentualnie moze jest zły emulator wtryskiwacza nie emuluje dobrze wtrysku bo...
Witam! Polecam lekture pod adresem www.fsoautoklub.pl menu warto wiedzieć /silnik/Regulacja i ustawianie instalacji LPG.
Regulacja wydatku reduktora LPG ma swoje wady i zalety, tak samo jak regulacja " na śrubę". Przy regulacji śrubą, skład mieszanki jest praktycznie stały, w zależności od ustawienia śruby i obciążenia silnika, a także kilku innych czynników, mieszanka może być uboga, bądź bogata, w każdym razie jej skład będzie dość odległy od optymalnego, co w konsekwencji...
standard dla tanich instalacji. trzeba bylo dolozyc i 4 generacje wkladac to by bylo wszystko ok.
Trzeba wyregulować instalację gazową, dostaje za mało gazu. Jaka to instalacja (generacja, model reduktora)? Kiedy ostatnio była regulacja?
Publikacje: M. Kaźmierkowski, A. Kasprowicz: Regulacja bezpośrednia momentu i strumienia silnika klatkowego zasilanego z falownika napięcia. Przegląd Elektrotechniczny 1994 nr 2 J. Mielczarek: Bezpośrednie sterowanie momentem (Następna generacja metod sterowania silnikiem). Przegląd Elektrotechniczny1995 nr 5 M. Kaźmierkowski: Porównanie metody sterowania...
Witam serdecznie :) Otóż, mój VW GOLF III lubi dużo palić (pić, jak kto woli). Jeżdżąc spokojnie uzykuje spalanie w mieście 14-17 L / 100 km, w trasie 11-12 (stala prędkość 90-100km/h, nie przyspieszając przy wyprzedzaniu). Dodam, iż biegi zmieniam przy obrotach 2,5-3tyś, bardzo często hamuje skrzynią biegów. Gaz nigdzie bokiem nie ucieka, reduktor...
Ja się nie znam na III generacji ale jaki ten reduktor posiada regulacje ? Ciśnienia gazu ? Próbowałeś to wyregulować ? A to auto ma taką opcję, że jak zaświeca się rezerwa na wskaźniku to przełącza się na PB? Niektóre II generacje miały takie wynalazki.
w UNO miałeś pewnie starszą generację i reduktor z bajpasem do regulacji wolnych, w sekwencji ustawiasz ciśnienie i resztę załatwiasz programowo
Wypływ gazu jakimkolwiek otworem z obudowy reduktora, poza przewidzianymi do tego, świadczy o jego niesprawności. A rysować to tam nie ma czego, tak naprawdę - reduktor bardzo podobny do typowego z inst. 1/2 generacji. Różnica w regulacji - ustawiane ciśnienie wyjściowe, miast czułości czy wydatku jak kto woli.
Kup nowy i proponuje coś porządniejszego. Dołożysz 2-30zł a będziesz bardziej zadowolony. Uważam że Alaska to największy syf z reduktorów. Tam jest tylko jedna śruba od regulacji naprężenia membrany, którą te regulujesz ciśnienie na listwie wtryskowej. 2 śrubki do regulacji były w starszej generacji LPG. Ten ma trzymać stałe ciśnienie w całym przedziale...
Jak w temacie - wszystkie znane mi instalacje 2/3 generacji do regulacji ilości gazu, czyli składu mieszanki używają zaworów dławiących opartych na 4 przewodowych silniczkach krokowych, tworach powolnych i kłopotliwych w sterowaniu - zajmujące sporo czasu ustalanie skrajnych pozycji tłoczka. A gdyby zaprząc do tego celu zawór elektromagnetyczny sterowany...
Wiesz przydałoby się podać co to za generacja, instalacja gazowa bo nie każdy ma pamięć. Jak 4 generacja to trzeba by pojdeżdzić na benzynie i regulacja gazu wg. benzyny - przynajmniej podejrzeć czy się nie rozjechało.
2 generacja - z silniczkiem krokowym i elektronicznym układem regulacji gazu. Pozdrawiam
Za mało gazu auto dostaje, ja też posiadam instalacje 2 generacji tylko że ja mam polo 1.0 na monowtrysku i jak za bardzo przykręcić reduktor . Tak jak to dąbu to zaznaczył przedewszystkim regulacja. No i oczywiście sonda do sprawdzenia. Nie wiem ile masz czasu gaz ale może wypadło by wymienić filtr gazu oraz rozkręcić reduktor i obejrzeć stan membran...
Pod względem mocy jest wystarczający, ale jeśli zastanawiasz się nad zakupem to nie warto, jest to przeciętna konstrukcja z grupową regulacją napięć. W zbliżonej cenie da się kupić coś lepszego.
Witam, instalacja z 2007r., wszystkie objawy wskazują na zacinający się trzpień. 1. Czy budowa reduktora podobna do tego w instalacji I i II generacji, bo takie rozkręcałem? 2. Czy konieczna regulacja ciśnienia jeżeli nie ruszę śruby od regulacji? 3. Na co zwrócić uwagę przy rozkręcaniu?
regulacja parownika generacji regulacja instalacji generacji regulacja lovato generacji
podsłuch rozmowa telefoniczny wymiana świeca kosiarka schemat aparatury zdalnego
Jak przykleić odpadniętą gumkę klawiszową w laptopie? 1999 VW Passat Anti-Theft Disable: Alarm & Immobilizer Bypass, Key & ECU Faults