Chyba najważniejsze jest ustawienie tą pionową śrubą, z użyciem analizatora.
Rysunek prawidłowego ułożenia przesłony... ...a poza tym na samej przesłonie powinna być naklejka z rysunkiem odpowiedniego ustawienia przysłony.
Gdzie znajduje się potencjometr klapy spiętrzającej w Mercedesie W124 2.3 benzyna 1989 KE-Jetronic Bosch? Szukam dokładnej lokalizacji i opisu montażu tego czujnika.
Jeszcze raz tym razem o gazie. 1.obudowa filtra musi być cała 2.obudowa filtra ma dwa otwory jeden zaślepiasz,drugi gdzie normalnie jest podłączone gorące powietrze z kolektora zakładasz rurę papierowo-aluminiową około 1m/100cm/ 3.Ograniczamy w ten sposób ilość powietrza zsysanego po to żeby na palniku uzyskać podciśnienie,zasada zasilania gazem na...
Wtryskiwacz mechaniczny otwierany ciśnieniem paliwa. Stosowany w systemie K-Jetronic i KE-Jetronic.
Dziękuje bardzo za te informacje postaram się gdzieś znaleźć klape oryginalną i prostą no i wymienie zawór regulacji.
http://mb201-124.eu/topic/8207-w201w124-...
Mam lampę ale gdzie ustawiać
CO-regulacja śrubą na przepływomierzu ( imbus 5), MAF to przepływomierz, KWZ to kąt wyprzedzenia zapłonu, czyli regulacja aparatu, zaś przycisk "pomógł" w czyichs postach służy do tego, aby go naciskać.
sprawdz jeszcze czujnik polozenia klapy spietrzajacej.
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
D Jetronic. Nie przewidzieli regulacji ciśnienia poza fabryką, więc i nie zmierzysz teoretycznie.
Chyba taniej i prościej będzie dać sobie spokój nz usprawnianiem tego, skoro masz LPG - wtrysk mechaniczny nie toleruje pracy na sucho, koroduje wnętrze tego dość precyzyjnego mechanizmu. W dodatku KE -jetronic ma regulację elektroniczną ciśnienia paliwa z tego co pamiętam - przy zbyt niskim nie będzie działął.
Za młody jestem, żeby znać to auto, ale tam jest jetronic czy autorski system mercedesa ? Jeżeli jetronic (lub k jetronic) to coś poradzimy. Jaki to problem dokładnie ?
albo regulacja klapy spiętrzającej.....
Nie, regulacja klapy spiętrzającej, albo pewnie pogięta przez backfire.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
A mieszankę ustawia się regulacją klapy spiętrzającej własnie....
W starym Accordzie też z d-jetronic przesuwałem mocowanie TPS, bo nie starczało regulacji. Ogólnie to taki manewr stosowałem kilkukrotnie. Wsadzałem lutownicę w otwory do przykręcania (w tulejki) TPS i przesuwałem ździebko.
Wpinam amperomierz w instalacje regulatora ciśnienia paliwa na podstawie odczytu widać żądania komputera na ciśnienie (dawkę paliwa) tak się robi regulacje KE-JETRONIC mając wpięcie do sondy widać dokładnie, technicznie gdyby wszystko było ok to dobrze wyregulowany mechaniczny wtrysk i dawka powinna się wahać w granicach 2mA a regulacja to śrubka w...
Podaj jeszcze rocznik auta i typ silnika (chociaż moc) i czy te objawy występują również na benzynie. Jeżeli jest to typowy K-Jetronic, to być może wymaga regulacji, lub niesprawny jest zawór dodatkowego powietrza biegu jałowego - zacina się.
Sonda przy rozruchu na zimno i tak nie jest uwzględniana (nie ma temperatury pracy). Co do błędów TPS-u sprawdź przewody. (jego regulacja po wymianie jest do zrobienia)
Pewnie kwestia regulacji ramienia klapy spiętrzającej,ale pasowalo by tez sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy. KE-Jetronic jest nieskoplikowanym systemem,ale dla kogoś kto wie o co chodzi.
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
Mam pytanie do teges Mercedes 124 3 litrowy silnik wtrysk KE-Jetronic, pompa paliwowa odcinana zamontowany STOP KE-Jetronic Małe wolne obroty na gazie regulacją na parowniku da się wyregulować do 600-700 obr.instalacja gazowa 70000 km często zdarza się że gasie na świałach i przy przy gwałtownym zatrzymaniu najgorzej jest za nim silnik nie osiągnie...
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
Po południu sprawdzę napięcia. Zakładając, że będą różne od podanych, w jaki sposób dokonuje się regulacji tego przepływomierza? Będę dysponował analizatorem spalin. W jaki sposób połączyć regulację naciągu sprężyny (regulacja pod plastikową obudową przepływomierza) z regulacją śrubą regulującą CO. Producent podaje CO<0.5% Pytałem o charakterystykę...
Problem rozwiązany Bład w pomiarze ciśnienia , faktycznie jest 5,5bar Po dokładym uszczelnieniu podciśnienia i regulacji klapy audi ożyło. Wielkie dzięki za wszystkie porady. Pozdrawiam.
teraz jestem pewien u mnie niema tego ekonomizera na zegarach.Co teraz zrobić? Dodano po 1 Ogranicznik zdemontowałem do regulacji samej klapy i tak też zdjęcie zrobiłem
Z tego co piszesz to kręciłeś śrubą regulacyjną składu mieszanki (miśzy rozdzielaczem wtysku a "gumą" rury ssącej). Regulator ciśnienia nie posiada śruby regulacyjnej tylko podkładki regulacyjne. Jak na ciepłym silniku obroty pływają to mieszanka jest zbyt bogata. (Regulacja składu mieszanki jest bardzo "czuła" - lekkie "pokręcenie" a duża zmiana)....
Blosa evolution też miałem - w moim przypadku silniczek miał prawie zawsze taka samą pozycję (różnica kilku kroków). Teraz mam zwykłego blosa i liniową charakterystykę afr - jak na etylinie. Nie chodzi o to. Pytam czy spotkałeś się z centralkami które mają całkowicie własne mapy i potrafią na podstawie przepływu/map wybierać odpowiedni czas otwarcia...
(at)elidarka -znam kilka(na szybko z pamięci pięć sztuk) aut jeżdżacych od kilku lat TYLKO na LPG zima, czy nie zima. Moje Audi przez kolegi paluszki wyzionęło benzynowego ducha -zamiast załatać nieszczelność, którą zrobił niechcący(wymieniał filtr powietrza) zabrał się za regulację KE-jetronic...łącznie z rozebraniem rozdzielacza. Uwalił co się dało....Naprawiać...
masz K czy KE Jetronic z sonda czy bez bo niepamietam jakie byly.jesli z sada odczytaj jej wskazania lub jedz na analizator spalin.na reduktorze sa dwie regulacje wolnych obrotow wiec watpie aby braklo zakresu.lovato to jedne z najlepszych jesli nie najlepsze reduktory i dosc zywotne.
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Witam mam pytanie. mam auto z sondą lambda na gaz. kupiłem używane i nie było zamontowana żadna centralka do regulacji składu mieszanki. auto peugeot 106, silnik 1,1 tu1 czyli wtrysk jednopunktowy mono-jetronic. cntralka steruje tylko wtryskiwaczem nie steruje natomiast zapłonem - zapłon jest autonomiczny czyli aparat->moduł->cewka->kopułka->świece...
Witam przedstawiam regulacje układu BOSCH Mono Jetronic Motronic stosowanych w dużej grupie marek aut , ja korzystałem z niej przy regulacji VW Golfa 3 gt 1,8l kod silnika :ABS. wszystko działa poprawnie , dołączam 2 obrazy stron , na których jest ujęta regulacja i plik całego PDF po polsku . Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/7148259800_...
Proszę: http://obrazki.elektroda.pl/7274001400_1... Pozostałe dwa sterowniki, fabryka dołożyła z czasem. Sterownik silnika nie był przystosowany do regulacji biegu jałowego, więc dołożono sterownik, na schemacie masz zawór termiczny którego u ciebie nie ma.
To jest regulacja składu mieszanki, najlepiej wyregulować na analizatorze spalin. orientacyjnie można ustawić tak że kręcąc ostrożnie ibusem w prawo na nagrzanym silniku ustawić tak aby jeszcze nie falowały obroty. P.S 2 bary to faktycznie byłyby jaja, przy takim ciśnieniu to by się nawet wtryskiwacze nie otworzyły :D
Jeśll Cię wprowadzam w błąd to niech ktoś mnie poprawi ale z tego co wiem to przy rozruchu zimnego silnika sonda lambda jeszcze nie działa. Dopiero po jakimś czasie jak się rozgrzeje (chociaż ponoć są jakieś podgrzewane sondy). Jeszcze poszukam (gdzieś to miałem ale nie wiem gdzie) jaki powinien być prąd w obwodzie regulacji mieszanki (ile mA). Jak...
Silnik bardzo dobry , wtrysk mechaniczny też dobry na tamte czasy , tylko jego regulacja. Powtarzam jeszcze raz , reguluj ten układ na benzynie. Jest to trudne lecz możliwe. Pomierz jakie jest napięcie na elektrozaworze wolnych obrotów. Następnie wypnij wtyczkę z potencjometru klapy spiętrzającej - oczywiście w czasie pracy silnika na BENZYNIE. Czytając...
Teraz już wiem o co chodzi i wiem czego szukać. Przedtem nic nie znalazłem, bo wpisywałem hasło z tematu. Czyli to zagadnienie jest ogólnie rozległe, można tutaj podciągnąć wszystkie układy sterowania/regulacji z czujnikami, jak chociażby układ sterujący kątem wyprzedzenia zapłonu (czujnik położenia wału korbowego), regulacja dawki paliwa (sonda lambda,...
Auto z roku '86. Ale w temacie wtrysku jest to koniec lat 70. Wtrysk L-Jetronic . Jest on trochę inny od LE-Jetronica, np. wtryski nie są zamienne. Przepływomierz ma 7 pinów. Napięcia nie mierzyłem. Jak pomorze, to jest to wersja wtrysku z "silnikiem krokowy" w formie odchylanego bimetalu. Brak Motronica. Sonda Lambda w tym wtrysku nie jest obowiązkowa...
Tak regulacja benzyny pierw kolego to wiem napewno gaz na końcu jeżeli coś z tej benzyny wogóle będzie coś z tego ,czujnik halla to raczej nie w tym przypadku ,aczkolwiek dziękuję ci za zainteresowanie moim problemem ,akurat w mercedesie jest skomplikowany układ zasilania bo przykładowo w ZX-e tam jest prosta sprawa ( zapewne motronic) na jednopunktowym...
Ukaniu rzeczywiście wie co w trawie piszczy ale wątpię szczerze, by pisał o występującym w "kaloszu"(najczęstsza nazwa potoczna) ciśnieniu. Szczerze powiedziawszy to występuje tam coś podobnego acz przewrotnie....odwrotnego, bo zamiast ciśnienia -podciśnienie i bankowo Ukaniu o tym wie. Jest ono skutkiem pragnienia silnika i jego apetytu na mieszankę...
Temat jest taki: zregenerowałem własnoręcznie reduktor - KME Silver. Wszystko złożyłem elegancko, przy okazji zauważyłem, że [URL=http://motogaz.sp-s.pl/im/all/lov/c... reduktora ma pęknięta obudowę. Ale nic to, działało, to i teraz będzie, a na dniach dokupię. Po złożeniu wszystkiego do kupy zamontowałem, odpaliłem na benzynie,...
... Zrobiłem taki mały eksperyment. ... Ten eksperyment potwierdza, że ECU benzyny adaptuje się do pracy silnika na lpg - albo masz źle ustawioną emulację sondy lambda albo jakieś błędy przy montażu instalacji lpg. Dodano po 3 ... Proponuje udać się na początek do gazownika na regulacje instalacji gazowej. ... Jeżeli ECU benzyny adaptuje się do pracy...
Samochód: VW Golf II Silnik: 1,8 RP BOSCH Mono-Jetronic Problem: Niewłaściwe obroty biegu jałowego Wszystko działało poprawnie, obroty były poprawne aż pewnego dnia zauważyłem usterkę. Po odpaleniu samochodu obroty wynosiły 900-1000rpm co było normalne, jednak wraz z rozgrzewaniem silnika spadały aż przy rozgrzanym silniku osiągnęły poziom około 300rpm....
z tego co wiem jest możliwość regulacji składu mieszanki....mój kumpel w Uno 1,4 zwiększył dawkę powietrza i teraz auto pali 8ltr/100km. Gdzie to jest?? tego nie wiem, nie mam instalacji gazowej, ale Ci którzy wiedzą o czym mówię pewni Ci pomogą pozdr
Chcesz się pozbyć problemu to zacznij od tych bubli: Tomasetto at07 Jeden z mniej problemowych reduktorów. Membranę 2-go stopnia, ma niewiele mniejszą niż BRC czy Landi. Nie wszędzie wciśniesz 30-to centymetrowe Lovato. A bypass? To czy on jest, czy go nie ma, nie świadczy wcale o "dobroci" reduktora. Spróbuj bez niego ustawić Mazdę z np. Z5, czy coś...
A na czym ta przeróbka dolotu miała by polegać?? Dodam tylko że to silnik KE-jetronic. Oczywiście po zamontowaniu zamiast regolatora wolnych obrotów (silniczka krokowego w bajpasie przepustnicy) zwykłego zaworu kulowego da się ustawić wolne obroty i jest wszystko ok poza tym, że silnik działa w trybie awaryjnym - wykazuje błąd - przekroczona granica...
Właśnie sprawdziłem działanie serwo i nie wykryłem żadnych nieprawidłowości. Na 100% nie łapie w tym miejscu lewego powietrza. Za to w miejscu pokręteł do regulacji intensywności nawiewu i ogrzewania znalazłem odłączoną rurkę podciśnienia. Po podłączeniu w właściwe dla niej miejcse odczuwam poprawę:) więc te obroty to chyba wina lewego powietrza? Przepatrzyłem...
...Czy aby ten parownik wystarczy na tego blosa ? no i mam wtrysk mechaniczny czyli KE jetronic-a . Jak w takim przypadu sprawa sie ma do parownika ? trzeba go regulowac ? a nastepnie regulacja na Blosie- czy jak to przebiega ? Poszperaj w sieci, ludzie z klubu forda przetłumaczyli instrukcję blosa na polski i napisali tez instrukcję regulacji. Osobiście...
Oczywiście po odłaczeniu krokowego silnik odrazu zgasł ale po ponownym odpaleniu bez niego silnik pracował ale kulał . odnośnie rozdzielacza wykręciłem jeszcze wtryski i w momęcie działania pompy paliwa po naciśnięciu klapy spietszajacej dosyć sporo trzeba było ją wcisnac żeby rozpyliło paliwo więc jesli będzie zasysało gdzieś lewe powietrze to wiadomo...
Witam. Mam problem z falującymi obrotami w MB 190 silnik KE-Jetronic. Samochód posiada instalacje gazową. Gdy auto zasilane jest z benzyny obroty faluja, czasem zdarza sie tak ze obroty "zacinaja" sie na 2000 gdy jest na luzie ale jedzie. Po zatrzymaniu spadaja do 1500 czasem normalnie do 750-800. Na gazie jest podobnie z tym, ze czasem auto gasnie...
To jednak KE-Jetronic , z tym systemem wtrysku nie każdy sobie poradzi!! Pisze , że po strzale trzeba było klapę rozdzielacza na siłę wpychać z powrotem - pogięta na pewno , może też blaszka , na ramieniu jej , popychająca wałek rozdzielacza - przestawiona. Zawory anty wybuchowa zainstalować na kolektorze ssących (dwa) , klapę rozdzielacza z ramieniem...
Najprawdopodobniej bezpiecznik nr 4 Spróbuj poszukać tu: http://img406.imageshack.us/my.php?image... [B4] Opis bezpieczników ----------------------------------------... 1-reflektory przeciwgłowe, tylne światło przeciwmgłowe - 15 Amper 2- sygnalizacjaostrzegawcza błyskowa - 15A 3 sygnał dźwiękowy,...
Tak -fuszerka to pojęcie powszechne. Ale dotyczy również instalacji opartych na mikserze, sekwencyjnych, czy też IGSa. Do mojego w124 polecani i uznani fachowcy spartolili totalnie instalację LPG -kilka dni ją poprawiałem. I do czego -do gaźnika(kojarzysz mnie i 2ee hę? Z M-ni?). Ale znam kupę ludzi potrafiących dostroić BLOS. U nas robią to gazownicy...
przepraszam cie , ale teraz dostrzeglem ze wlasnie te schematy sie roznia o regulator cisnienia a wlasnie posiadam regulator- wiec mam KE-jeta . No ja zwarcie zrobilem na zaworze dodatkowego powietrza - czyli z tego co schemat mowi to tak jak piszesz - jest to nr 9 Dodano po 2 wg schematu przekaznik 91 to w skrzynce z bezpiecznikami widze a 90 przekaznik...
To trochę niefortunne sformułowanie. W poprzednim poście napisałem, że PRACUJE zawsze, więc przy pełnym otwarciu przepustnicy też. Ale nie jest to tak, że albo jest otwarty albo zamknięty. Taki silniczek ma nawet kilkaset położeń (stąd nazwa silnik krokowy). W silniczkach takich jak np. w Oplach jest oś na ślimaku i w zależności od parametrów silniczek...
Cześć, Mam nietypowy problem z wolnymi obrotami w mono jetronicu A2.2. O dziwo nie jest to problem z falującymi, nietrzymającymi wolnymi obrotami, jak to zwykle bywa, tylko ze zwiększaniem obrotów po puszczeniu gazu. Objawia się to tym, że przy np. dodaniu gazu actuator wysuwa delikatnie trzpień, otwierając mocniej przepustnice, zwiększając tym samym...
Witam wszystkich na forum. Porusze temat ktory był już na forum. Posiadam Audi 90 r. prod. 1991 silnik NG, KE-III Jetronic 5-cyl. poj. 2,3L Otóż od jakiegoś czasu mam problem z obrotami biegu jałowego. Przy zimnym silniku po rozruchu są w normie natomiast po rozgrzaniu nie spadają poniżej 1600 - 1800 obr/min. Czytałem już posty i widze że to problem...
Witam ponownie. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale ja rozumiem regulację silnika z zapłonem iskrowym tak: Przy stałym ciśnieniu paliwa w magistrali, długość impulsów sterujących wtryskiem benzyny zależy od kąta otwarcia przepustnicy i obrotów silnika tzn że nawet gdy gwałtownie naciśniemy pedał gazu to impulsy sterujące wtryskiem benzyny będą...
Wydaje się że jeżeli to był by problem z ciśnieniem to podniesienie klapy by nic nie dawało.Dodam jeszcze że jeszcze jak auto było sprawne to po odłączeniu wtyczki od EHA zaczynało wyraźnie kuleć i objawy były podobne. edit: Dziś wymieniłem filtr paliwa i zamontowałem stop ke-jetronic wydaje mi się że spełnia swoją role ponieważ przy maks wychylonej...
jest to silnik 2.0 16V kod silnika 9A na wtrysku mechanicznym KE-jetronic, problem polega na tym, ze gdy jest zimny na wolnych obrotach chodzi oki w momencie dodania gazu albo zgaśnie albo niemiłosiernie sie dusi, czym cieplejszy tym chodzi lepiej ale nawet jak jest zupełnie rozgrzany to i tak ma madziure od1,5 do 2,5 tyś obrotów i ogólnie wczasie jazdy...
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
Witam Panow, odgrzewam watek, bo potrzebuje Waszej pomocy - moj gazownik nie dal rady, a i ja tylko jak na razie czytam i boje sie wziac za regulacje mojej instalacji gazowej. mam redukctor clovato major dokladnie taki jak na tym rysunku i mam w nim 2 srubki widoczne na zdjeciu- jedna na srubokret i jedna na klucz 14, ktora odpowiada za sklad mieszanki...
Cześć, mam problem z niedawno zakupionym autem - samochód ma problem z wchodzeniem na obroty i względnie małą moc, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 tys obr/min ma problem aby przekroczyć te obroty, później też jest słabo. Dodatkowo nie mogę ustawić wyprzedzenia zapłonu, gdyż silnik ma wolne obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm - wymagane do regulacji...
Witam , mam nastepujący problem po 1) nie moge sie podpiać pod komputer VAG-COM , VWTOOL itd. zwierałem linie K i L tez nic nie daje mam 2 wtyczki pod regulacją temperatury. 2)staram się podłaczyć by zrobic adaptacje nastaw przepustnicy ponieważ mam obroty około 1000 a 1100 powiem że na początku uszkodzony był czujnik temp. bo na zagrzanym silniku pokazywał...
Witam, neumím polsky, tak píšu česky. Příčinou je vypnutí palivového čerpadla při provozu na gaz LPG. Po vypnutí čerpadla není tlak v systému KEIII Jetrinic, proto se klapka váhy vzduchu vychýlí zcela nahoru i pří nízkých otáčkách motoru. Řídící jednotka tento stav neumí vyhodnotit a začne pracovat v nouzovém režimu. V nouzovém režimu pracuje motor...
Nie było 3.0 litrowej V6 w W124, raczej powinno być R6. W tym silniku jest elektroniczna regulacja obrotów.Może ciągnie lewe powietrze bowiem przy wtrysku KE _jetronic nie może być jakiegokolwiek lewego powietrza.Sprawdź gumowe rurki odmy czy nie są sparciałe, także gumowa podłoga pod przepływomierzem.
Witam po dłuższej nieobecności. Nadal nie doszedłem do ładu z regulacją mojej instalacji. Co do miksera to ostatnio go przeczyściłem, nie był zbytnio zaolejony. Otóż głównym problemem jest to, że na skręconym na maksa bypassie (przypominam BRC Tecno G + Bingo S4 + mikser 32mm L-jetronic), PWA 90 i ruch attuatora zablokowany nie mogę ustawić stechiometrycznej...
RP jest na mono jetronicu może pomóc regulacja włącznika biegu jałowego
więc PROSZĘ nie mówcie więcej że jak auto na gazie nie chodzi jak powinno to powinienem wymienić świece , przewody WN , palec i kopułkę . Pozdrawiam To powiedz mi proszę co należy zrobić kiedy auto zaczyna sporadycznie kichać na gazie zwłaszcza przy rozruchach? A na Pb nie? Czym się kończą często takie kichnięcia wiesz zapewne z opowiadań jako posiadacz...
Witam Od dłuższego czasu szukam w miarę bezproblemowego auta. Takiego, który za przystępną cenę nie będzie drogi w eksploatacji i zbytnio awaryjny - by dało radę dojechać do celu, liczę się z sypiącymi się drobiazgami. Wiem też, że na dzień dobry czeka mnie sporo pracy. Niskie ceny części i duża prostota są dla mnie bardzo ważne. Fajnie, jakby to był...
witam. zazwyczaj występuję w roli obserwatora, zwyczajnie nie chce mi się czasem zabierać głosu, ale postanowiłem się udzielić: miałem swego czasu samochodzik, w którym postanowiłem przetestować ideę rozdrabniania zbrylonych molekuł węglowodorów, w celu udoskonalenia procesu spalania mieszanki. natchniony do tego czynu zostałem poprzez mechanika który...
Na k-jetronicu kompensacja musi być i .
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. W tm wtrysku należy sprawdzić termiczny regulator ciśnienia wtrysku znajduje on się na bloku i dochodządo niego dwie rurki. Sprawdz czy jest tam 12V. -----------> Lepus Koledze powyżej trochę się silniki pomyliły i ni szukaj tego co napisał powyżej bo...
Witam.Końcówka do testowania silnika RP znajduje się pod osłoną przy lewarku zmiany biegów.Przewód żółto-czarny.Silnik RP sterowany momo-jetronikiem nie ma żadnej regulacji,sam sobie ma dać radę,a jeśli nie to przechodzi w tryb awaryjny. Pozdrawiam.Andrzej.
Niepokoi mnie brak prądu regulacyjnego (tego 2,5mA) na rozdzielacz paliwa (a ten prąd odpowiada za skład mieszanki).Być może to tylko przerwa w obwodzie, ale równie dobrze może być uszkodzony komputer lub sonda Lambda (choć skoro na gazie jest OK to ona raczej nie - ale piszesz że trochę "pływa"). W KE-Motroniku nie ma możliwości regulacji tego prądu...
Musi mnie pan przekonać do podczerwieni a widziałem i serwisowałem najnowocześniejsze maszyny do BGA w siemens'ie kiedy tam pracowałem w dziale automatyki. Ot byłem tam najlepszy więc stale na mnie padało. Wszystko na gorące powietrze więc nie dziw się kolego że tak podchodzę do podczerwieni. U mnie w stacji są tak zwane kierunkowe dysze wirowe zakupione...
wyjeździłem gaz, zatankowałem za 20zł zrobiłem 65kilometrów z tego 30to trasa a reszta to miasto i po gazie butla pusta. Silnik to 1.6 105koni bez turbo sprężarki a samochód to ford eskort 89r. silnik jest na mechanicznym wtrysku. w parowniku zastosowano kompensacje ponieważ ten silnik to k-jetronik albo L-jetronik. Dodano po 18 leszczyk waldek . Może...
http://obrazki.elektroda.pl/2438320000_1... Witam Chciałbym przedstawić wykonaną przeze mnie stację lutowniczą do BGA. Jako, że stacje do BGA trochę kosztują, a w warsztacie przydał by mi się taki sprzęt, postanowiłem zbudować taką stację sam. Pracowałem na kilku stacjach: 1 - Techot TH-580 2 - Jetronix ECO 3 - Achi IR PRO SC v3 4 -...
Udało się wywołać kody błyskowe, napisze jasno dla potomnych: Włączasz zapłon z bezpiecznikiem włożonym w przekaźnik od pompy paliwa. (pompa chwilę działa i się wyłącza) 5 sekund z stoperem w ręku ( ja tak zrobiłem) wyciągasz bezpiecznik. Zapala się długo "check engine", gaśnie i zaczyna błyskać. Każdy nowy kod jest poprzedzony dłuższym świeceniem się...
A niby jakie wieksze roznice sa pomiedzy wtryskiem jedno i wilopnuktowym? Oprocz tego ze w jednopunkcie masz jeden wtryskiwacz do kolektora ssacego, a w wielopunktach tyle wtryskiwaczy ile tlokow bezposrendnio nad zawor ssacy. Oczywiscie rozni sie system sterowania (wielopunkt jest dokladniejszy, precyzyjniejsze czasy wtryskow). Zaskocze Cie, moze,...
Raczej nierównomierność prędkości kątowej Gdybyś zgłebił zagadnienie od strony teoretycznej, to byś wiedział, że prędkość kątowa nigdy nie jest równomierna - wał korbowy zwalnia przy sprężaniu i przyspiesza przy spalaniu - parametrem krytycznym jest wartość przyspieszenia, w fazie spalania. Nie jest to prawdą. Robili to po to, by druciarze nie lali...
Ja zaproponowałbym wydanie jak największej kwoty na lutownice bga. Odpuściłbym sobie dodatki które zawsze można kupić później. Jak będziesz robił 1-2 laptopy to nie wiem czy w ogóle jest sens kupować jakikolwiek sprzęt. Czy naprawiasz lub planujesz naprawiać np telefony gsm lub inne urządzenia ? Moje propozycje i dlaczego 1 RE 8500 białe elementy grzejne...
mercedes jetronic jetronic przekaznik jetronic ciśnienie
schemat zasilacz antenowy naprawa drukarki brother czujnik cofać wsteczny
czułość mikrofony elektretowego pralka bauknecht
Podłączenie kabla 4-żyłowego do wtyczki 5-bolcowej Schemat ładowania akumulatora na LM393 i MJE2955